Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Aicina atteikties no hokeja PČ organizēšanas kopā ar Baltkrieviju

Jānis Celmiņš

Aicina atteikties no hokeja PČ organizēšanas kopā ar Baltkrieviju
Latvijas hokeja izlases līdzjutēji. Foto: AP/Scanpix

Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisijas priekšsēdētājs Sandis Riekstiņš sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien pauda viedokli, ka Latvijas pusei būtu jātsakās no pasaules 2021. gada hokeja čempionāta organizēšanas kopā ar Baltkrieviju.

“Latvijai nav jāorganizē PČ hokejā kopā ar Baltkrieviju! Lai organizatori meklē risinājumu, ja nē, tad jāatsakās, pat ja sekos IIHF sankcijas. Punkts,” visai strikts sociālajā vietnē “Twitter” šodien bija Sandis Riekstiņš.

Vēlāk sarunā ar portālu Sportacentrs.com viņš teica, ka ir jābūt konsekventiem. “Vienu dienu mēs ejam un protestējam pret šobrīd notiekošo Baltkrievijā, bet pēc tam organizējam pasaules čempionātu kopā ar baltkrieviem? Tas taču nav normāli. Ir jābūt konsekventiem,” viedokli pauž Riekstiņš. “Varam organizēt šo turnīru Rīgā kopā ar kādu citu valsti, iespējams, varam domāt par to, lai šo čemionātu uzņemtu vienatnē, bet ar Baltkrieviju kopā nē. Nav jārēķina, cik naudas līdz šim jau iztērēts, tas nav svarīgākais,” uzskata Riekstiņš.

Cik liela summa no valsts šobrīd PČ organizēšanai jau piešķirta, viņš nemācēja teikt, taču atkārtoti klāstīja, ka “te nevar būt runa par naudu”.

Portāls Sportacentrs.com noskaidroja, ka no valsts šobrīd čempionāta organizēšanai jau piešķirti 410 000 EUR, no kuriem daļa jau iztērēta. Tāpat no valsts saņemti 200 000 Šveices franki, kas paredzēti Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) pusgada kongresa organizēšanai, kas bija plānots septembrī, taču šobrīd izskatās, ka nenotiks.

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols klāsta, ka par IIHF pusgada kongresa rīkošanu iztērētie līdzekļi jau ir pārskaitīti IIHF, taču pasākuma atcelšanas gadījumā nauda tiks atgriezta Latvijas pusei.

Koziols: “Nejauksim politiku ar sportu”

“Es gribētu aicināt nejaukt sportu ar politiku. Mēs esam paveikuši lielu darbu, lai šis turnīrs Rīgā notiktu. Tie būs svētki visiem sporta līdzjutējiem, kuri ir noilgojušies pēc augsta līmeņa sporta. Esmu pārliecināts, ka finansiāli šis turnīrs Latvijai var noslēgties ar plus zīmi. Gadījumā, ja nāksies atteikties no iespējas rīkot turnīru, tas radīs lielus finansiālus zaudējumus arī Latvijas Hokeja federācijai. Sports vieno, ne šķeļ,” uzskata Koziols. “Ir bijuši vairāki gadījumi, kad sports ir vienojies, nejauksim sportu ar politiku,” atkātoti pauž Koziols.

Kā zināms, saskaņā ar oficiālajiem provizoriskajiem rezultātiem Baltkrievijas prezidenta vēlēšanās līdzšinējais valsts galva Aleksandrs Lukašenko ieguva 80,08% balsu, bet opozīcijas kandidāte Svetlana Tihanovska - 10,09%, taču opozīcija uzskata, ka vēlēšanu rezultāti ir viltoti. Vardarbīgi apspiežot protestus pret acīmredzamajiem pārkāpumiem vēlēšanu norisē un rezultātu viltošanu, Baltkrievijā pēdējās dienās cietuši vai aizturēti tūkstošiem cilvēku. Slimnīcās ārstējas vairāk nekā 250 cietušo, un ir arī bojāgājušie.

Latvijas Ministru prezdents Krišjānis Kariņš šodien pavēstījis, ka pirmdien, plkst. 10:00 sasaucis ārkārtas Ministru kabineta sēdi par situāciju Baltkrievijā. Valdība uzklausīs Ārlietu ministra Egara Rinkēviča ziņojumu un lems par turpmāko rīcību. “Latvija atbalsta Baltkrievijas sabiedrības vēlmi dzīvot brīvā un demokrātiskā valstī,” sociālajā vietnē “Twitter” šodien pavēstīja Kariņš.

Rīga un Minska kā 85. pasaules čempionāta rīkotājas tika apstiprinātas 2017. gadā. Abās pilsētās jau iepriekš ir noticis čempionāts hokejā, Rīgā — 2006. gadā, bet Minskā — 2014. gadā.

Vai Latvijai būtu jāatsakās organizēt PČ kopā ar Baltkrieviju?

  • 315

  • 391

  • 280


Slēpts komentārs: asteus

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:00, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: VISI, kuri te raksta, ka ir jāatsakās no PČ Rīgā, ir Latvijas Hokeja nodevēji!
Kaut gan, starp tiem ir vairāk pērtiķbola, nekā Hokeja fanu
Par ko izsaukuma zīme?
Tu OMON gļēvuļīgo rīcību vispār nenosodi?

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu skatīsimies.. Visticamāk jau nomierināsies viss bez jebkādām revolūcijām.. Diemžēl.
tur visi izpumpējušies, redzēs kas būs brīvdienās. Bet cik saprotu, belaros nespiež uz demonstrācijām tik ļoti, jo zin ka tas ir kā lekt uz naža. Streiki un tādas protesta formas, maitenes baltās drēbes kuras veido ķēdes un dod omonam puķes...redzēs, iespējams beigsies iespējams nē. Ja beigsies, tad beigsies, mēs varam atbalstīt, ietekmēt var viņi paši. Bet nu šis ir pamatīgs trieciens ūsainim, ja vislaik varēja vibrēt starp abām pusēm un saglabāt daļēju neatkarību, tad tagad lai saglabātu varu būs jābut kremļa palaistuvei ar pavisam zemu izcenojumu.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:07, pirms 4 gadiem
VapeNation rakstīja: Līdzjutēji atbild: Vai "Dinamo" būtu jāizstājas...

Tu man atgādini šī video varoņus.
Praktiski katrs tur kladzina nejauksim sportu ar politiku,bet dzīvē patīk tas ,vai nē sports ir politikas ierocis.Un es piemēram neredzu kā mēs varam organizēt kopā PČ ar lukašenko.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:07, pirms 4 gadiem
"Nejauksim sportu kopā ar politiku", saka cilvēks, kurš amatā ir tikai politisku iemeslu dēļ. Ne jau viņš vai Kalvītis ir/bija tik labs profesionālis, lai vadītu LHF, lol.

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:07, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: VISI, kuri te raksta, ka ir jāatsakās no PČ Rīgā, ir Latvijas Hokeja nodevēji!
Kaut gan, starp tiem ir vairāk pērtiķbola, nekā Hokeja fanu
Izlec pa logu

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tur visi izpumpējušies, redzēs kas būs brīvdienās. Bet cik saprotu, belaros nespiež uz demonstrācijām tik ļoti, jo zin ka tas ir kā lekt uz naža. Streiki un tādas protesta formas, maitenes baltās drēbes kuras veido ķēdes un dod omonam puķes...redzēs, iespējams beigsies iespējams nē. Ja beigsies, tad beigsies, mēs varam atbalstīt, ietekmēt var viņi paši. Bet nu šis ir pamatīgs trieciens ūsainim, ja vislaik varēja vibrēt starp abām pusēm un saglabāt daļēju neatkarību, tad tagad lai saglabātu varu būs jābut kremļa palaistuvei ar pavisam zemu izcenojumu.
Tur tā problēma, paši belari apzinās. Kļūt par kremļa palaistuvi nozīmē, ka kremlis ar laiku tevi apēdīs...

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:10, pirms 4 gadiem
Koziol, ej dir..st!! Pretīgs tipiņš!!
Un belariem novēlu beidzot tikt vaļā no slepkavas, diktatora!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:10, pirms 4 gadiem
Lukašenko nav jauns pizdriks, kas izlēcis no kastes. Visiem bija zināms, kas viņš ir un ko dara. Tāpēc, pirms brēkt par čempja rīkošanas tiesību atņemšanu Baltkrievijai, vajag padomāt, kam un ko atņemt, un kādas tam visam būs sekas. Atņemšanas gadījumā lielākais cietējs nebūs Lukašenko, lai arī viņam hokejs patīk, bet gan daudzi citi cilvēki, kas ieguldījuši darbu PČ organizēšanā, un visa baltkrievu tauta, par kuras tiesību aizstāvēšanu te daudzi it kā brēc. PČ rīkošanas tiesību atņemšana Minskai nemainīs Lukašenko nodomus, ja viņš būs nolēmis par katru cenu palikt pie varas.
Protams, ja turpināsies tā, kā nesen, ar masu vardarbību, tad gan PČ Minskā kļūs par nereālu lietu. Tad Minskas pusi lai paņem Šveice, kam viss nobira Covid dēļ.
Bet pagaidām ir daudz par agru pieņemt lēmumus par atteikšanos rīkot PČ kopā ar Baltkrieviju. Saku vēlreiz, ka nevajag steigties, šādā situācijā nepieciešams loģisks un pārdomāts lēmums. Jebkurā gadījumā to pieņems IIHF. Skaļiem lozungiem šādā situācijā nav vietas.

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:11, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur tā problēma, paši belari apzinās. Kļūt par kremļa palaistuvi nozīmē, ka kremlis ar laiku tevi apēdīs...
mēģina apēst jau pusotru gadu, es tam tieši tik ilgi sekoju, es varētu palagu uzdrukāt par to kas notiek no 25.12.2018. Daudziem baigais jaunums par to kas notiek, es zināju ka būs, tik nezināju kādā izpildījumā. Man lielākais šoks nav par to kas notiek bet kā notiek jeb par omonu, negaidīju ka tur tādi lopi savākti
Slēpts komentārs: asteus

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: mēģina apēst jau pusotru gadu, es tam tieši tik ilgi sekoju, es varētu palagu uzdrukāt par to kas notiek no 25.12.2018. Daudziem baigais jaunums par to kas notiek, es zināju ka būs, tik nezināju kādā izpildījumā. Man lielākais šoks nav par to kas notiek bet kā notiek jeb par omonu, negaidīju ka tur tādi lopi savākti
Slepkava maina taktiku! Šodien bez omon. Protesti turpinās!

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:16, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Praktiski katrs tur kladzina nejauksim sportu ar politiku,bet dzīvē patīk tas ,vai nē sports ir politikas ierocis.Un es piemēram neredzu kā mēs varam organizēt kopā PČ ar lukašenko.
Ir divi varianti :
1. Jaucam sportu ar politiku un pierādās tavs rakstītais,ka sports ir politikas ierocis.
2.Nejaucam sportu ar politiku un pierādās,ka ne vienmēr politika var ietekmēt sportu.

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:18, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Labi saprotu OMON kaujiniekus, ir bijušas privātsarunas ar viņiem, ieskaitot arī bijušos Rīgas OMONiešus Tur nav nekādas "gļēvulīgās rīcības", drīzāk paranoja, jo viņi ir dresēti uz pastavīgām sazvērestībām Un tā saucamā falsa sazvērestības nav no tukša gaisa ņemtas, jo ir bijuši n-tie gadījumi, kad it kā no nevainīgo večuku puses lido granātas viņu virzienā, tieši tāpēc ārkārtas situācijās jebkura pretīmrunāšana tiek vērtēta kā potenciāla diversija Ja OMONS tev saka vienu, tu neklausi, atbildi pretī ko citu, viņi tevi klapē! Tavs pienākums ir nerunāt pretī, vismaz kādu brīdi, līdz tie pārliecinās, ka tu neesi bīstams putns Tāpat vien pēc savas iniciatīvas viņi neko tev ļaunprātīgu nedarīs, vienkārši ir japilda viņu prasības, tas arī ir viss, paranoja dažu sekunžu laikā pazudīs un tu esi brīvs, dzīvs un vesels, apmēram tā! Tā ir stressa pilna profesija, it sevišķi postpadomijas valstīs, kur visi kas grib, kačā savas pravas, nepārzinot likumus
Māti arī gan jau dauzīs, ja šefs no augšas liks... Zvēri, ne cilvēki..
Te neiet runa par muhamediem kas nelegāli ienāk valstī, tie takš visi savējie kurus dauza...

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:19, pirms 4 gadiem
franku padibene sēžot pie liberastiem gudrējas un attaisno tos piderus, ja vakar pats Minskā būt gājis pēc eksporta, tad atrautu pa ībli. Bet cik ērti ir sēdēt pie liberastiem un atbalstīt vardarbību pret cilvēkiem. Un tas ir vecis? piders!
Slēpts komentārs: asteus

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:25, pirms 4 gadiem
Hm, baigi interesantais situācijas pagrieziens BLR. OMON un menti nevienu neaiztiek, IeM atzīst ka bijis vainīgs, Lukašs gatavojas ekstrenai runai TV.
Izskatās strādnieki lielajās BLR rūpnīcās ir pielikuši Lukašu pie sienas, pat neizejot ielās.
Galvenais, lai BLR cilvēki neļaujas eiforijai, jo viss ne tuvu nav beidzies.

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:26, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Ja es būtu Minskā pēc šmigas gājis, nekāds OMONS mani neaiztiktu, par to esmu pārliecinats uz visiem 100! Atšķirībā no lielākās daļas šeit esošajiem tirliņiem, es labi protu ar viņiem runāt Bļaķ, ja tagad būtu iespēja saderēt, būtu gatavs likt ķīlā visu savu īpašumu, ka Minskas OMON man pāri nenodarītu, taču, diemžēl, tādas iespējas nav
Ko teiktu viņiem?
Slēpts komentārs: asteus

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:28, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Ir divi varianti :
1. Jaucam sportu ar politiku un pierādās tavs rakstītais,ka sports ir politikas ierocis.
2.Nejaucam sportu ar politiku un pierādās,ka ne vienmēr politika var ietekmēt sportu.
Nauda un politika ir neatņemama sporta sastāvdaļa, jau vismaz gadus 70-80. var jau stāstīt, ka tā nav, bet tas nenozīmē ka tā ir tasinība.
Slēpts komentārs: asteus

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 23:29, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ko teiktu viņiem?
Vakar gana daudz tādi runātāji tika nofilmēti, kuri centās aprunāties ar OMON sitējiem. Aprunāšanās rezultāts apaļa nulle.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 23:31, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pirmais vārds būtu, MUŽIKI! Tālāk smalka psiholoģija, Neputne to traktētu par sociopāta cienīgu uzrunu, piekrītu Neputnei, jo tas nostrādātu
Ai beidz murgot!!! Riebjās lasīt murgus, ignore!

  +6 [+] [-]

, 2020-08-13 23:32, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Ja es būtu Minskā pēc šmigas gājis, nekāds OMONS mani neaiztiktu, par to esmu pārliecinats uz visiem 100! Atšķirībā no lielākās daļas šeit esošajiem tirliņiem, es labi protu ar viņiem runāt Bļaķ, ja tagad būtu iespēja saderēt, būtu gatavs likt ķīlā visu savu īpašumu, ka Minskas OMON man pāri nenodarītu, taču, diemžēl, tādas iespējas nav
ar tevi nerunātu, tevi atpizģītu. tu esi mīslis kurš sēž demokrātijā un tirina uz tirānu

  -2 [+] [-]

, 2020-08-13 23:32, pirms 4 gadiem
Apakškomisija jāatkāpjas!
Par +

  -2 [+] [-]

, 2020-08-13 23:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar gana daudz tādi runātāji tika nofilmēti, kuri centās aprunāties ar OMON sitējiem. Aprunāšanās rezultāts apaļa nulle.
Runa bija par iešanu pēc šmigas Minskas ielās un palikšanu neaiztiktam, nevis par viņu darbības pārtraukšanu Tu jau pats rausties pa Liepāj brīvi staigāt, it sevišķi Zivju ielas rajonā

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 23:33, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pirmais vārds būtu, MUŽIKI! Tālāk smalka psiholoģija, Neputne to traktētu par sociopāta cienīgu uzrunu, piekrītu Neputnei, jo tas nostrādātu
A varbūt pie pirmā vārda nemaz i netiksi. Mauks ar metāla stieni un būsi zemē.. Neko neizdomāju, pilns internets ar viģikiem kā piemērs...

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:33, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pipec, tieši tā arī domāju, LV liberasti ir gatavi upurēt Hokeja čempi dēļ histēriskajiem bļāvējiem Baltkrievijā
Tu vienmēr sevi pozicionēji, kā baigo veci, slāvu draugu. Pa kuru laiku, Tu pārvērties par mīksto?
Tavus slāvu draugus, totāli apzaga, nevienā vēlēšanu iecirknī kur bija novērotāji, varēja apskatīt protokolus, Baķka nevinnēja. Pat Maskavā, kur labi izturās pret Baķku, viņš pakāsa. Latvijā, pro krieviskā vide mīl Baķku, bet vēlēšanās viņš zaudēja.
Pisec, Tu mani pārsteidz. Tu vēl pasaki, ja kāds Tevi FRA mēģina apčakarēt, Tu viņam pasmaidi.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar gana daudz tādi runātāji tika nofilmēti, kuri centās aprunāties ar OMON sitējiem. Aprunāšanās rezultāts apaļa nulle.
Tā ir

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:36, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Runa bija par iešanu pēc šmigas Minskas ielās un palikšanu neaiztiktam, nevis par viņu darbības pārtraukšanu Tu jau pats rausties pa Liepāj brīvi staigāt, it sevišķi Zivju ielas rajonā
A kas Zivju ielā viņu apdraud?

  -4 [+] [-]

, 2020-08-13 23:37, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu vienmēr sevi pozicionēji, kā baigo veci, slāvu draugu. Pa kuru laiku, Tu pārvērties par mīksto?
Tavus slāvu draugus, totāli apzaga, nevienā vēlēšanu iecirknī kur bija novērotāji, varēja apskatīt protokolus, Baķka nevinnēja. Pat Maskavā, kur labi izturās pret Baķku, viņš pakāsa. Latvijā, pro krieviskā vide mīl Baķku, bet vēlēšanās viņš zaudēja.
Pisec, Tu mani pārsteidz. Tu vēl pasaki, ja kāds Tevi FRA mēģina apčakarēt, Tu viņam pasmaidi.
Tak man pats galvenais ir lai Rīgā PČ notiktu, jebkurā gadījumā pie jebkuriem apstākļiem, pārējais viss PO BARABANU! Skatos, te pārlieku daudz liberastu, kuri dēļ Belaru "brīvības cīnītājiem" ir gatavi upurēt Hokeja svētkus, kuri nākošreiz varētu notikt hren viņu zin kad! Par to man tas galvenais cepiens!

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:38, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu vienmēr sevi pozicionēji, kā baigo veci, slāvu draugu. Pa kuru laiku, Tu pārvērties par mīksto?
Tavus slāvu draugus, totāli apzaga, nevienā vēlēšanu iecirknī kur bija novērotāji, varēja apskatīt protokolus, Baķka nevinnēja. Pat Maskavā, kur labi izturās pret Baķku, viņš pakāsa. Latvijā, pro krieviskā vide mīl Baķku, bet vēlēšanās viņš zaudēja.
Pisec, Tu mani pārsteidz. Tu vēl pasaki, ja kāds Tevi FRA mēģina apčakarēt, Tu viņam pasmaidi.
slāvu draugs? Ukraiņu un batlkrievu nīdējs, čortu miņečica

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 23:39, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A kas Zivju ielā viņu apdraud?
Šodien divas reizes nostaigāju pa Zivju ielu. Neko apdraudošu neredzēju.
Tas slimais pamuļķis atkal ir izperinājis savā slimā galvā, ka Liepājas Zivju iela ir baigais bandītu rajons pēc tā kautiņa, kurā bija iesaistīts Porziņģis.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 23:40, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Tak man pats galvenais ir lai Rīgā PČ notiktu, jebkurā gadījumā pi jebkuriem apstākļiem, pārējais viss PO BARABANU! Skatos, te pārlieku daudz liberastu, kuri dēļ Belaru "brīvības cīnītājiem" ir gatavi upurēt Hokeja svētkus, kuri nākošreiz varētu notikt hren viņu zin kad! Par to man tas galvenais cepiens!
Hokeja svētki būs tāpat, neskatoties uz to, vai čempis notiek Minskā/Rīgā, vai kur citur Eiropā

     [+] [-]

, 2020-08-13 23:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodien divas reizes nostaigāju pa Zivju ielu. Neko apdraudošu neredzēju.
Tas slimais pamuļķis atkal ir izperinājis savā slimā galvā, ka Liepājas Zivju iela ir baigais bandītu rajons pēc tā kautiņa, kurā bija iesaistīts Porziņģis.
Tas Karostas grupējums aizvien uzdarbojas pa vējpilsētas naktsdzīvi?