Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei pasaules čempionātā šogad nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs

Ints Megnis
Ints Megnis

Latvijas izlasei pasaules čempionātā šogad nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs
Miķelis Rēdlihs. Foto: AFP/Scanpix

Šī gada pasaules čempionātā Latvijas hokeja valstsvienībai nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs, sarunā ar Sporta studiju pastāstījis Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

Šādu lēmumu pieredzējušais uzbrucējs paziņojis jau laicīgi, pamatojot to ar februārī sagaidīto ģimenes pieaugumu.

Rēdlihs, kurš ir jau 34 gadus vecs, pasaules čempionātos debitēja 2005. gadā, kopš tā laika piedaloties 12 šādos turnīros, izlaižot vien 2013. un 2017. gadu. Pērn viņš astoņos mačos izcēlās ar divām rezultatīvām piespēlēm, bet kopā 71 cīņā ticis pie 11 vārtiem un 19 piespēlēm. Šosezon uzbrucējs pārstāv Rīgas "Dinamo" rindas, Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā 53 dueļos izceļoties ar septiņiem vārtiem un 16 rezultatīvām piespēlēm.

Koizols prognozējis, ka no komandas, kas pagājušajā nedēļā piedalījās turnīrā Dienvidkorejā, uz valstsvienību, kas gatavosies pasaules čempionātam, varētu tikt izsaukti 3-4 spēlētāji.

"Ja šī būtu mana pirmā sezona, būtu ļoti satraucies, bet tagad neesmu - mums ir daudz laika, lai sagatavotu spēlētājus un viss būs kārtībā," izteicies Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs, atbildot uz jautājumu, ka tā kā viņš šosezon vada KHL komandu Omskas "Avangard", valstsvienībai, iespējams, varēs pievienoties vien aprīļa beigās. "Katrs pasaules čempionāts ir jauns izaicinājums. Mans draugs Jānis Matulis savulaik bija satraucies par deviņiem zaudējumiem, bet mēs nebijām spēlējuši ar pilnu sastāvu - tas bija ieguldījums nākotnē un daudzus spēlētājus vēl gaidījām."

"Mums nāks vairāki jaunie spēlētāji, bet nekad nezini, kurš piedalīsies pasaules čempionātā. Daudzi ir lepni pārstāvēt Latviju pasaules čempionātā, bet, ja viņi ir traumēti un nepieciešama operācija, tas ir ārpus mūsu kontroles. Izvēlēsimies 23 labākos spēlētājus, kuri tobrīd ir pieejami," Hārtlijs nevēlējās plaši komentēt potenciālo Latvijas izlases sastāvu pavasarī.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 09:37, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Vot - pats debilākais, ko jebkad esmu komentāros lasījis!

     [+] [-]

, 2019-02-12 09:44, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Tu laikam modernais tēvs kurš sievu laiž strādāt ,bet pats izpildi viņas funkcijas.Parasti burtam nepiekrītu,bet šoreiz piekrītu.jo pirmajā dzīves gadā par bērniem rūpējās sieva ,jo man bija jāstrādā ,jo padomju laikā tēviem nedeva darba vieta nevienu brīvdienu un es arī nesaprotu ,ko es daudz tur varētu palīdzēt.Bet ja par Miķeli ,tad tiekot dinamo play off viņam jāatpūšas no dinamo un jāpalīdz sievai jo dzemdības tak februārī paredzamas.Un kopumā sākās lielais pavasara stāsts ,kurš nākamais atpūtīsies ,vai palīdzēs kādai dzemdēt.
Nezinu vai moderns, vai nemoderns, bet tas, ka tēvam gribas būt kopā ar ģimeni - tas nenozīmē, ka sieva iet strādāt. Padomju laikā dzemdēja darba rokas nevis bērnus :p. Un tad, kad ģimenē ienāk mazais, tad tēvam ir vairāk laika jāpavada ar vecākajiem bērniem, lai tiem nerodas greizsirdība un aizvainojums, ka tam mazākajam tiek vairāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 09:59, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Priekš manis tas ir nepārliecinošs iemesls, jo, kā jau rakstīju iepriekš, pa tām divām nedēļām PČ, nekas ne ar zīdaini, ne ar sievu nenotiktu, ja Miķelis nebūtu tiešā klātbūtnē Leišu pērtiķbolista ieliktais emocionālais video, arī nepārliecina Ja runa būtu par prombūtni uz vairākiem gadiem vai uz mūžu, tad varētu saprast, arī to Leiti, kurš uzstājās tā, it kā viņam to bērnu taisās atņemt
Franku tvoroga cienītāj, Tev pašam bērni ir?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 10:03, pirms 5 gadiem
valjero rakstīja: Franku tvoroga cienītāj, Tev pašam bērni ir?
tak liecies mierā, A-burtam sen jau tās zāģu skaidas paurītī ir sapelējušas. Bezjēdzīgi ar tādu iebojātu dārzeni diskutēt...

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 10:10, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Sanāk tā, ka tu nosauci par debiliķiem praktiski VISU Kaukāzu Cik man ir zināms, tur notiek tieši tā, kā es rakstīju un simtprocentīgi, bez jebkādiem izņēmumiem
Tu nemitīgi pārspēj pats sevi...

  +4 [+] [-]

, 2019-02-12 10:19, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Sanāk tā, ka tu nosauci par debiliķiem praktiski VISU Kaukāzu Cik man ir zināms, tur notiek tieši tā, kā es rakstīju un simtprocentīgi, bez jebkādiem izņēmumiem
Kaukāza tradīcijas būtu saistošas ir baltajam cilvēkam? Būsi sapinies meistarībā Alah akbar

     [+] [-]

, 2019-02-12 10:22, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Priekš manis tas ir nepārliecinošs iemesls
Kādi tavuprāt ir pārliecinoši iemesli, lai nespēlētu izlasē un varētu publiski par tiem runāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:39, pirms 5 gadiem
atmetot visu bezjēdzīgo diskusiju par Aburta slimajiem murgiem, jāsaka, ka Miķelim vieta izlasē nebūtu pat garantēta, situācijā, ja uz izlasi ierodas lielākā daļa no mūsu labākajiem malējiem uzbrucējiem: Balcers, Daugaviņš, Indrašis, abi Bukarti, Dārziņš, Ābols, Ķēniņš (Karsumu pat nenosaucu, jo diez vai šamais 2 gadus pēc kārtas būs izlasē). Priekš 3 maiņām (pieņemto, ka 4-tā ir čekeru maiņa un tur ir citi kritēriji) tas ir vairāk kā pietiekoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:43, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es vispār uz tām lietām skatos pilnīgi savādāk, nekā liela daļa šeit esošo Rīdzenieku zemtupeļu, vismaz tā var spriest pēc komentāriem Ja man būtu izvēle, vai nu cauru diennakti sēdēt četrās sienās ar sievu un brēcoš zīdaini, kuram pastāvīgi jāmaina pampersi, kaut gan to visu var izdarīt sieva VIENA PATI, vai nu uzkapāt Hoķi ar večiem, pēc tam izbaudot kādu alutiņu, es izvēlētos otro variantu! Tas, ka mūsdienās tā ir modes lieta, večiem periodiski pildīt sievu funkcijas, tā jau ir cita problēma un tas nebūt nenozīmē, ka tā ir pareizi
Tev tiešām liekas, ka ja grib pabūt kopā, tas automātiski nozīmē būt "zemtupelim" un tikt iesprostotam dzīvoklī uz 24/7 ar brēcošu zīdain fonā. Nu varianti divi - aprakstītais un prom no mājas, ar čomem hoķi spēlējot?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:44, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Iemesls ir tāds, kāds viņš ir, nevis pareizs vai nepareizs. Un, kā varam redzēt pēc kopējās attieksmes (principā, atskaitot vecos padomijas krabjus un puišeļu, kas paši vēl bērni), tad tomēr sanāk, ka viņa iemesls diezgan pareizs ir bijis.
Ķirbju tante, ko jūs ziemas sezona darāt?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:45, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tak vienkārši var pateikt Sprukta stilā, esmu saguris, gribu atpūsties
Mēs sūrie alus veči nekad neesam saguruši, varu divas sutkas bez gulēšanas malkot

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:46, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tev tiešām liekas, ka ja grib pabūt kopā, tas automātiski nozīmē būt "zemtupelim" un tikt iesprostotam dzīvoklī uz 24/7 ar brēcošu zīdain fonā. Nu varianti divi - aprakstītais un prom no mājas, ar čomem hoķi spēlējot?
Padomijā, kamēr sieva dzemdēja, ar čaļiem laidām hoķi uz dīķa, jo slimnīcā tāpat nelaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 10:53, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tā saucammā pabūšana kopā pārdozētā variantā ir krietni kaitīgāka, nekā īslaicīga prombūtne Man personiski ir nepieciešama absolūti privāta zona, kur es varu pabūt kādu laiku VIENS un neviens, ieskaitot sievu, mani netraucē Tas ir tikai normāli, nenormāli ir to noliegt un trīties vienam ar otru 24/7 un vēl pie tam labprātīgi tiekties pie tādas trīšanās
Principā es tev absolūti piekrītu, arī man būšana kopā 24/7 ir toksiska, un pilnīgi ar jebkuru cilvēku, bet man vienmēr ir nedaudz fascinējis tavs domu gājiens, ka, ja tā ir tev, tad tā noteikti ir pilnīgi visiem. Tu gadījumā neesi pats dieva tas kungs, pēc kura mēs visi "copy peistoti"?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:53, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Visiem jauku dienu, es prom līdz vakaram!
Pag vēl alus palika neizdzerts

     [+] [-]

, 2019-02-12 10:53, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Visiem jauku dienu, es prom līdz vakaram!
Nebasto stundas

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:53, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tā saucammā pabūšana kopā pārdozētā variantā ir krietni kaitīgāka, nekā īslaicīga prombūtne Man personiski ir nepieciešama absolūti privāta zona, kur es varu pabūt kādu laiku VIENS un neviens, ieskaitot sievu, mani netraucē Tas ir tikai normāli, nenormāli ir to noliegt un trīties vienam ar otru 24/7 un vēl pie tam labprātīgi tiekties pie tādas trīšanās
bet nekur jau nav teikts, ka viņs būs pārdozētā veidā, tu te ņemies. Tu dari kā vēlies, viš lai dar kā grib, izlasei savu artavu ir devis. Tagad ir brīdis kad jāskatās 2021. gada konteksts, pirms 2006. jau nočakarēja paaudžu maiņu, tā ka vispār nav ko uztraukties ja kāds 33+ izdomās ārstēties, audzināt bērnus vai atpūsties.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:54, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Principā es tev absolūti piekrītu, arī man būšana kopā 24/7 ir toksiska, un pilnīgi ar jebkuru cilvēku, bet man vienmēr ir nedaudz fascinējis tavs domu gājiens, ka, ja tā ir tev, tad tā noteikti ir pilnīgi visiem. Tu gadījumā neesi pats dieva tas kungs, pēc kura mēs visi "copy peistoti"?
Viņš ir komjaunietis

     [+] [-]

, 2019-02-12 10:54, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Ķirbju tante, ko jūs ziemas sezona darāt?
Apgūstu augstas zinības. Un ko birojs tā pieklusis, piegrieza skābekli?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:54, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Nebasto stundas
Kādas stundas?
11 klasi pabeidzām 80 gadu vidū

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 10:55, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Principā es tev absolūti piekrītu, arī man būšana kopā 24/7 ir toksiska, un pilnīgi ar jebkuru cilvēku, bet man vienmēr ir nedaudz fascinējis tavs domu gājiens, ka, ja tā ir tev, tad tā noteikti ir pilnīgi visiem. Tu gadījumā neesi pats dieva tas kungs, pēc kura mēs visi "copy peistoti"?
hokejisti sezonā komandā ir vairak nekā ģimenē...pilnīgi saprotu arī tos kuri kā Sprukts pasaka, ka ir noguris.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:55, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Bagātiem un turīgiem cilvēkiem ar to problēmu nav, turklāt Rēdlihu ģimene ir ne tikai finansiāli bagāta, tur ir pilns ar savstarpējiem radiem, proti, tantēm, onkuļiem, vecvecākiem, māsīcām, brālēniem un t.t., lai varētu palīdzēt mazuļa pieskatīšanā Ne jau uz tālo Antarktīdas vahti Tēvam būtu jādodas vairāku gadu prombūtnē, te runa ir tikai uz PČ laiku, sagatavošanas posms turpat Rīgā, nebūtu jau tā, ka vispār bērnu neredzētu Es te par ko citu runāju, proti, viņa tiešā klātbūtne neko daudz nemainītu, nepalīdzētu un arī neietekmētu zīdaiņa un ģimenes pāris nedēļas dzīves, taču ja jau izvēlējās izlasē šopavasar nespēlēt, lai jau tā ir
A ko zini, varbūt, ka jādodas ar uz to Antarktīdu šim! Tantes tirgū runā ka tur ir siena vai ... kupols? Bet ja nopietni, tad neredzu nekādu traģēdiju, ka Miķelis šogad atpūtīsies, nekad nav bijis simulants šajā sakarā! Ir nopelnijis atpūtu un nav jau vairs nekāds puika, lai skrietu uz katru čempi tagad arī godīgi un laicīgi visu pasaka un informē.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:56, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Apgūstu augstas zinības. Un ko birojs tā pieklusis, piegrieza skābekli?
Studē?
Kādreiz visi studēja, lai neņem armijā, bet beigās tāpat iesauca

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 11:01, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Kādas stundas?
11 klasi pabeidzām 80 gadu vidū
Nu tad vēl ir bēdīgāk. Domāju, ka puišelis, kam vēl ir laiks saprast kaut ko no dzīves, bet ja ķipa vīrietis ar puišeļa uzskatiem, tad tur nav ko lielīties.

Jebkurā gadījumā, Miķelim ir jāpilda savi vīrieša pienākumi pret sievu un bērnu, hokeju uzspēlēt var arī citi čaļi.

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:01, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Studē?
Nu kā tad, smadzenes, tā pat kā ķermenis, jātrenē, lai slinkas nepaliek.

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: bet nekur jau nav teikts, ka viņs būs pārdozētā veidā, tu te ņemies. Tu dari kā vēlies, viš lai dar kā grib, izlasei savu artavu ir devis. Tagad ir brīdis kad jāskatās 2021. gada konteksts, pirms 2006. jau nočakarēja paaudžu maiņu, tā ka vispār nav ko uztraukties ja kāds 33+ izdomās ārstēties, audzināt bērnus vai atpūsties.
būtu labi ja Hārtlijs paliktu skatoties uz 2021.gadu un 2022...
man tie burta varianti iekapāt alu kopā večiem vienmēr līmējas ar izgāztiem turnīriem. agri vai vēlu tas uzpeld, ka veči ir iekapājuši!

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:25, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: būtu labi ja Hārtlijs paliktu skatoties uz 2021.gadu un 2022...
man tie burta varianti iekapāt alu kopā večiem vienmēr līmējas ar izgāztiem turnīriem. agri vai vēlu tas uzpeld, ka veči ir iekapājuši!
Pēdējā laikā uzpeld samērā ātri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja