Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei pasaules čempionātā šogad nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs

Ints Megnis
Ints Megnis

Latvijas izlasei pasaules čempionātā šogad nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs
Miķelis Rēdlihs. Foto: AFP/Scanpix

Šī gada pasaules čempionātā Latvijas hokeja valstsvienībai nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs, sarunā ar Sporta studiju pastāstījis Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

Šādu lēmumu pieredzējušais uzbrucējs paziņojis jau laicīgi, pamatojot to ar februārī sagaidīto ģimenes pieaugumu.

Rēdlihs, kurš ir jau 34 gadus vecs, pasaules čempionātos debitēja 2005. gadā, kopš tā laika piedaloties 12 šādos turnīros, izlaižot vien 2013. un 2017. gadu. Pērn viņš astoņos mačos izcēlās ar divām rezultatīvām piespēlēm, bet kopā 71 cīņā ticis pie 11 vārtiem un 19 piespēlēm. Šosezon uzbrucējs pārstāv Rīgas "Dinamo" rindas, Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā 53 dueļos izceļoties ar septiņiem vārtiem un 16 rezultatīvām piespēlēm.

Koizols prognozējis, ka no komandas, kas pagājušajā nedēļā piedalījās turnīrā Dienvidkorejā, uz valstsvienību, kas gatavosies pasaules čempionātam, varētu tikt izsaukti 3-4 spēlētāji.

"Ja šī būtu mana pirmā sezona, būtu ļoti satraucies, bet tagad neesmu - mums ir daudz laika, lai sagatavotu spēlētājus un viss būs kārtībā," izteicies Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs, atbildot uz jautājumu, ka tā kā viņš šosezon vada KHL komandu Omskas "Avangard", valstsvienībai, iespējams, varēs pievienoties vien aprīļa beigās. "Katrs pasaules čempionāts ir jauns izaicinājums. Mans draugs Jānis Matulis savulaik bija satraucies par deviņiem zaudējumiem, bet mēs nebijām spēlējuši ar pilnu sastāvu - tas bija ieguldījums nākotnē un daudzus spēlētājus vēl gaidījām."

"Mums nāks vairāki jaunie spēlētāji, bet nekad nezini, kurš piedalīsies pasaules čempionātā. Daudzi ir lepni pārstāvēt Latviju pasaules čempionātā, bet, ja viņi ir traumēti un nepieciešama operācija, tas ir ārpus mūsu kontroles. Izvēlēsimies 23 labākos spēlētājus, kuri tobrīd ir pieejami," Hārtlijs nevēlējās plaši komentēt potenciālo Latvijas izlases sastāvu pavasarī.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:22, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: pacenties kādriez domāt, tas nav nemaz tik grūti.
Skaidrs, atbildi uz jautājumu tā arī nesagaidīšu!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:22, pirms 5 gadiem
lonja rakstīja: izskaties tāds sanervozējies šodienkas tieši uztrauc-Rd uzvara?
ui, šis jau ir bābiski, kā nenoglauda pa spalvai tad uzreiz "sanervozejies"
Zin, šovakar man bija tik viena dilemma - ja kanādietis iemet latvietim, jāpriecājas vai kā? Nu tas uz sekundi ienāca prātā pēc pirmā gola visādi citādi normāls vakars ar čomaku Arēnā, pokuj ka tur beigtos, bet apsveicu ģinamku, izturēja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:24, pirms 5 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Skaidrs, atbildi uz jautājumu tā arī nesagaidīšu!
tu neej gulēt, refrešo komentus, iespējams ka vēlāk atbildu, es tāds spontāns cilvēks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:34, pirms 5 gadiem
lonja rakstīja: mutesbajārs jau tu izcils esi,kas nu ir tas irproti izkruķīties no jebkuras situācijas
nu un kā ta bija?priecājies vai tomēr ne?varu iedomāties to skatu-visi līdzjutēji jau nomierinājušies,a Tu izdomājis lec kājās un preicājiesbet īstenībā smagi Tev laikam,ja pa nopietnam,aizejot uz LV komandas spēli eksistē tāda dilemma
es jau teicu, tā bija sekundes (realitātē pat mazāk) iedoma, nevis kaut kādas garumgarās pārdomas. Es negāju ne par kādu ne prat kādu. Es hoķī vispār esmu lūrētājs, nevis lēkātājs un ir bijušas situacijas, kad vairāk redzu situāciju, nevis komandas ir gadījies... - nu tip iekšeji nofano par skaistu spēles epizodi, lai gan tā ir pret tavu komandu, kas tā kā nav pareizi. Nu, atkal izkruķījis, vai kaut cik atbildēju?
p.s. es ta mutesbajārs, bet kaut kā personiski tev uzkāst esmu jau sen atturējies, tu gan vēl savu hokeja viedokli nostiprini ar to, kāds es draņķis. nu tā, lai nevienam nerastos šaubas ka tu krutāks un gudrāks

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:53, pirms 5 gadiem
Viss Rēdlihu klans ir pelnījis cieņu un sapratni par jebkuru atteikumu. Ja tas ir ģimenes pieaugums, bērniņš, te vispār nav nekādu jautājumu. Kā teica Jasikēvičš - bērns ir cilvēka augstākā dzīves pieredze. Kas ir kaut kāds PČ salīdzinājumā ar jebkuru mazuli...
Apsveicu Miķeli!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 00:56, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad palīdzot-apenes un pamperus mazgājot!?Nu nav jau vēl tik krasi jaunie pārāki meistarībā,bija laba iespēja savākties tiešām labam sastāvam..
Tev toc ne vairak par 14 gadiem nav!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 01:16, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Tev bērni ir? OK, pats vēl bērns. Pamperus sev pats jau māki mainīt un viss notiek.

  -3 [+] [-]

, 2019-02-12 01:18, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
Kad būs savi bērni , tad sapratīsi. Ģimene , tas ir svētais, sports ir tikai izklaide!

     [+] [-]

, 2019-02-12 01:31, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
PČ ir vismaz 7 spēles. Kurām tad aptrasīsies, kurām nē? Tas čakarē gan komandu, gan pašam dzīvi. Kaut kādu 1-2 spēļu atkāpi var uztaisīt tad ja gaida potenciālo līderi. Miķelis ir karjeras otrajā pusē. Izlasē viņš vairāk būtu lomas spēlētājs, turklāt, kas dzīvē ir svarīgāks par ģimeni?

     [+] [-]

, 2019-02-12 01:32, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Tīri psihologiski bērna pirmie dzīves gadi, tajā skaitā mēneši ir tas laiks, kad tēvam ir vissvarīgāk būt klāt. Gan, lai bērns jau no mazotnes atpazīst tēvu, gan, jo sievai tas nebūt nav vieglākais posms - lai var gan tīri palīdzēt pamperi nomainīt vai pieskatīt bērnu kamēr sieva paguļ, ja naktī bērns nav ļāvis, gan psiholoģiski, lai neveidojās sajūta, ka tikai viņai to bērnu vajag.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 02:21, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad palīdzot-apenes un pamperus mazgājot!?Nu nav jau vēl tik krasi jaunie pārāki meistarībā,bija laba iespēja savākties tiešām labam sastāvam..
Tagad uz čempi varam vilkt svītru, nebūs labs sastāvs ar Miķeļa atteikumu? It īpaši, ja RD netiks PO. Labāk lai saved veselību kārtībā un ir kopā ar ģimeni. Pietiekoši daudz ir rāvies uz izlasi. Pēc 30 vairs nav tas nogrieznis karjerā, kad jārāujas visiem visu pierādīt. Ir mums jaunie, kas spēj pavilkt uzbrukmā.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 04:03, pirms 5 gadiem
ja, sodienas veci ir isti mikstie, visi vecenem zem tupeles...........tas ir neapstridams fakts.....un citi mikstie te vel vinus attaisno........

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 06:31, pirms 5 gadiem
[quote blues]
ja, sodienas veci ir isti mikstie, visi vecenem zem tupeles...........tas ir neapstridams fakts.....un citi mikstie te vel vinus attaisno........
Eu īstais veci, dīvānā pirdejs , lūk tev precīza atbilde https://youtu.be/G0a-Nr_vRjM

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 07:15, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par gadiem, par atdevi izlasei, par jaunajiem sastāvā piekrītu, taču par tiešo lietderību ģimenei nekādā gadījumā Piedzima, ieraudzīja, pataustīja, iedeva atpakaļ Sievai rokās, iedzēra uz bērna veselīb un tālāk savās ģēlās! Ko viņš tur vēl var palīdzēt reāli? Pamperus mainīt, no pupiem babarot? Tā nav ģimenes galvas, vīrieša, kompetence!
Ir tikai 2 varianti: 1. Tu esi tīnis, kuram nav bērnu; 2. Tu esi totāls 1d1ots.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 07:30, pirms 5 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Ir tikai 2 varianti: 1. Tu esi tīnis, kuram nav bērnu; 2. Tu esi totāls 1d1ots.
Tu laikam modernais tēvs kurš sievu laiž strādāt ,bet pats izpildi viņas funkcijas.Parasti burtam nepiekrītu,bet šoreiz piekrītu.jo pirmajā dzīves gadā par bērniem rūpējās sieva ,jo man bija jāstrādā ,jo padomju laikā tēviem nedeva darba vieta nevienu brīvdienu un es arī nesaprotu ,ko es daudz tur varētu palīdzēt.Bet ja par Miķeli ,tad tiekot dinamo play off viņam jāatpūšas no dinamo un jāpalīdz sievai jo dzemdības tak februārī paredzamas.Un kopumā sākās lielais pavasara stāsts ,kurš nākamais atpūtīsies ,vai palīdzēs kādai dzemdēt.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 07:51, pirms 5 gadiem
Sākās pirmais aiziet.No otras puses skatoties,tas nav nekāds zaudējums,jo Miķeļa labā meistarība jau sen aiz muguras.Lai atpūšās pie TV ,skatoties PČ.Bērns ir tikai šeit kā iemesls,jo pēc pasaules čempionāta sākās atvaļinājums,garāks nekā parastam strādniekam.Laiks līdz kaklam ,lai pavadītu to ar bērniem.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 07:59, pirms 5 gadiem
34 gadu vecumā ar 12 čempjiem aiz muguras nav jālaužās spēlēt katrā nākamajā. Paldies par paveikto izlases labā!

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 08:03, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
Tu mlja p1dar lasīt māki? Miķelis ir viens no tiem cilvēkiem, kurš vienmēr ir rāvies uz izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 08:17, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Tu laikam modernais tēvs kurš sievu laiž strādāt ,bet pats izpildi viņas funkcijas.Parasti burtam nepiekrītu,bet šoreiz piekrītu.jo pirmajā dzīves gadā par bērniem rūpējās sieva ,jo man bija jāstrādā ,jo padomju laikā tēviem nedeva darba vieta nevienu brīvdienu un es arī nesaprotu ,ko es daudz tur varētu palīdzēt.Bet ja par Miķeli ,tad tiekot dinamo play off viņam jāatpūšas no dinamo un jāpalīdz sievai jo dzemdības tak februārī paredzamas.Un kopumā sākās lielais pavasara stāsts ,kurš nākamais atpūtīsies ,vai palīdzēs kādai dzemdēt.
Skatos spēcīgākie argumenti tiek likti galdā - "manā laikā tā nebija". Vēl tik aizmirsi piebilst, ka īsts vecis arī p!sās ar sievu tikai bērnu radīšanas nolūkā, jo pārējā laikā ir jāstrādā, jāatpūtina savs organisms priekš nākamajiem darbiem. Kam gan citam ir vajadzīga ģimene, ir pierādīts, ka bērni bez tēva klātbūtnes arī paši izaugs lieli..

     [+] [-]

, 2019-02-12 08:36, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
Ko tu pe ģik vispār vari saprast? 😅

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 08:49, pirms 5 gadiem
Te varētu komentēt tie, kuriem ir vismaz 2 bērni. Bez jaundzimušā jāatceras par pārējiem bērniem. Kas viņus pieskatīs? Tante, onkulis vai tētis?
Varēja jau LHF izvērsties un maksāt auklēm, kuras pieskata mazos, bet vai vērts?
P. S. Nevaru atrast likumu, ka sportistam obligāti jāpārstāv izlase, kad federācija liek.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 09:04, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Zīdainim varbūt nē, bet sievai gan... bet tev to nesaprast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 09:13, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: pēc pasaules čempionāta sākās atvaļinājums,garāks nekā parastam strādniekam.
Salīdzinājums pilnīgi muļķīgs un nevietā.
Parastam strādniekam 30 gadu vecumā pēc nostrādāta gada nav jāpavada puse atvaļinājuma pie ārstiem, un nav arī jābūt tik labā fiziskajā formā darbu atsākot. Parastu strādnieku neviens nesauc pēc sava darba vēl papildus pastrādāt valsts labā par pliku paldies (tās prēmijas ir kapeikas, būsim reāli).

Protams, tā ir sportistu pašu izvēle - nodarboties ar to, ko viņi dara, bet kaut ko pārmest un mēģināt vilkt izdomātas paralēles, ir vienkārši muļķīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 09:17, pirms 5 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Tūlīt te komentāros ies vaļā.
nekas te neiet, izņemot dažus sovjetikus. lielākā daļa pilnīgi adekvāti komentāri...

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 09:18, pirms 5 gadiem
(O_O) rakstīja: Te varētu komentēt tie, kuriem ir vismaz 2 bērni. Bez jaundzimušā jāatceras par pārējiem bērniem. Kas viņus pieskatīs? Tante, onkulis vai tētis?
Varēja jau LHF izvērsties un maksāt auklēm, kuras pieskata mazos, bet vai vērts?
P. S. Nevaru atrast likumu, ka sportistam obligāti jāpārstāv izlase, kad federācija liek.
Precīzi! Ja ir 2 bērni, kuriem ir pulciņi, nevis planšete kā vienīgais izklaides un izglītošanas līdzeklis, kā sieviete ar zīdaini lai vēl 2 izvadā? Plus vēl visādi sadzīviski jautājumi... a burts varbūt teiks, ka nevajag tik daudz dzemdēt? Bet tad lai pats beidz čīkstēt, ka imigranti pārņem Eiropu (ja nemaldos, viņa mīļākā tēma), ka nevaram attīstīt sportu, jo nav jau bērnu skolās utt

     [+] [-]

, 2019-02-12 09:23, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Katram tas ir individuāli, protams, bet konkrēti es nevaru trīties ar savu sievu pastāvīgi esot kopā 24/7 režīmā Jo biežāk kas tāds notiek, jo vairāk kašķi un strīdi sanāk Man ir nepieciešamas pauzes attiecībās, vismaz vairākas stundas dienā savām darīšanām, darbam vai izklaidēm, savādāk es neizturētu tīri psiholoģiski
Ar 3 bērniem ir tāda loģistika, ka sievu redzu tikai agri no rīta un vēlu vakarā, īpaši kašķēties nav laika. Un tāpat 3x vai 4x nedēļa pusotra stunda saviem treniņiem sanàk, nesūdzos... bet nu katram individuāla situācija un vēlmes. Taču Rēdliham neredzu iemeslu pārmest,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 09:29, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es jau nepārmetu to, ka viņš izlasei atsaka, konkrēti viņa gadījumā tas nebūs liels zaudējums, vienkārši iemeslu ne īsti pareizo ir izvēlējies pateikt
kas vainas iemeslam? un laicīgi?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 09:31, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es jau nepārmetu to, ka viņš izlasei atsaka, konkrēti viņa gadījumā tas nebūs liels zaudējums, vienkārši iemeslu ne īsti pareizo ir izvēlējies pateikt
Iemesls ir tāds, kāds viņš ir, nevis pareizs vai nepareizs. Un, kā varam redzēt pēc kopējās attieksmes (principā, atskaitot vecos padomijas krabjus un puišeļu, kas paši vēl bērni), tad tomēr sanāk, ka viņa iemesls diezgan pareizs ir bijis.

     [+] [-]

, 2019-02-12 09:35, pirms 5 gadiem
Pirmais publiski manupŗat bija Irbe, kas atteica izlasei tieši tāda paša iemesla dēļ!