Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 0

Latvijas izlasei pasaules čempionātā šogad nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs

Latvijas izlasei pasaules čempionātā šogad nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs
Miķelis Rēdlihs. Foto: AFP/Scanpix

Šī gada pasaules čempionātā Latvijas hokeja valstsvienībai nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs, sarunā ar Sporta studiju pastāstījis Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

Šādu lēmumu pieredzējušais uzbrucējs paziņojis jau laicīgi, pamatojot to ar februārī sagaidīto ģimenes pieaugumu.

Rēdlihs, kurš ir jau 34 gadus vecs, pasaules čempionātos debitēja 2005. gadā, kopš tā laika piedaloties 12 šādos turnīros, izlaižot vien 2013. un 2017. gadu. Pērn viņš astoņos mačos izcēlās ar divām rezultatīvām piespēlēm, bet kopā 71 cīņā ticis pie 11 vārtiem un 19 piespēlēm. Šosezon uzbrucējs pārstāv Rīgas "Dinamo" rindas, Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā 53 dueļos izceļoties ar septiņiem vārtiem un 16 rezultatīvām piespēlēm.

Koizols prognozējis, ka no komandas, kas pagājušajā nedēļā piedalījās turnīrā Dienvidkorejā, uz valstsvienību, kas gatavosies pasaules čempionātam, varētu tikt izsaukti 3-4 spēlētāji.

"Ja šī būtu mana pirmā sezona, būtu ļoti satraucies, bet tagad neesmu - mums ir daudz laika, lai sagatavotu spēlētājus un viss būs kārtībā," izteicies Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs, atbildot uz jautājumu, ka tā kā viņš šosezon vada KHL komandu Omskas "Avangard", valstsvienībai, iespējams, varēs pievienoties vien aprīļa beigās. "Katrs pasaules čempionāts ir jauns izaicinājums. Mans draugs Jānis Matulis savulaik bija satraucies par deviņiem zaudējumiem, bet mēs nebijām spēlējuši ar pilnu sastāvu - tas bija ieguldījums nākotnē un daudzus spēlētājus vēl gaidījām."

"Mums nāks vairāki jaunie spēlētāji, bet nekad nezini, kurš piedalīsies pasaules čempionātā. Daudzi ir lepni pārstāvēt Latviju pasaules čempionātā, bet, ja viņi ir traumēti un nepieciešama operācija, tas ir ārpus mūsu kontroles. Izvēlēsimies 23 labākos spēlētājus, kuri tobrīd ir pieejami," Hārtlijs nevēlējās plaši komentēt potenciālo Latvijas izlases sastāvu pavasarī.

1 2 3 4 127 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2019-02-11 23:43, pirms 4 dienām
Malacis... 3shais jaundzimušais kas zin iespējams pēdējais... Malacis bez aplinkiem pateica kā ir..

  +4 [+] [-]

, 2019-02-11 23:44, pirms 4 dienām
Tūlīt te komentāros ies vaļā.
Slēpts komentārs: ervins_rudzitis_3609190
Slēpts komentārs: ervins_rudzitis_3609190

  +2 [+] [-]

, 2019-02-11 23:47, pirms 4 dienām
KrisitisOZO rakstīja: Tūlīt te komentāros ies vaļā.
Nekas neies! Skaidri un gaiši pateici un iemesls vairāk kā nopietns! Tas nav Bārtulis ar saviem attaisnojumiem, geūta sezona, Hārtlijam smagi treniņi

  -1 [+] [-]

, 2019-02-11 23:48, pirms 4 dienām
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
Bērni un ģimene ir svarīgākais, kas var būt cilvēkam, pietam Miķelis jau ir vecs, nav tas, kas varētu izvilkt komandu uz saviem pleciem..

     [+] [-]

, 2019-02-11 23:49, pirms 4 dienām
KrisitisOZO rakstīja: Tūlīt te komentāros ies vaļā.
kaut kas ies vaļā tikai tavās netīrajās apenēs.

 +14 [+] [-]

, 2019-02-11 23:50, pirms 4 dienām
Miķel, lai veselība Tev un visiem tuvajiem, paldies par visiem PČ kuros biji!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-11 23:53, pirms 4 dienām
Raivo Dobelis rakstīja: Bērni un ģimene ir svarīgākais, kas var būt cilvēkam, pietam Miķelis jau ir vecs, nav tas, kas varētu izvilkt komandu uz saviem pleciem..
Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta

 +12 [+] [-]

, 2019-02-11 23:53, pirms 4 dienām
Tas ir pilnīgi normāli, ja ģimene ir pirmajā vietā.
Viņš ir pietiekami daudz sevi atdevis izlasei šajos gados, lai tagad nebūtu nekādu pārmetumu.
Pie tam, tagad nāk jau jaunā paaudze, un būs kam viņu aizvietot.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-11 23:54, pirms 4 dienām
Banss rakstīja: kaut kas ies vaļā tikai tavās netīrajās apenēs.
Pirmo reizi komentāru sadaļā sastopu cilvēku, kuru tik ļoti interesē manās apenēs notiekošais, pie tam tuvojoties pusnakts stundai. Dīvainas Tev tās noslieces!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-11 23:56, pirms 4 dienām
KrisitisOZO rakstīja: Pirmo reizi komentāru sadaļā sastopu cilvēku, kuru tik ļoti interesē manās apenēs notiekošais, pie tam tuvojoties pusnakts stundai. Dīvainas Tev tās noslieces!
Nevis interese, bet viedoklis! Bet redz, Tu gan ieienteresējies

     [+] [-]

, 2019-02-11 23:57, pirms 4 dienām
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Tjoma, škic gulēt!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-11 23:57, pirms 4 dienām
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Kur viņš būtu lietderīgāks tavuprāt? Mājās palīdzot sievai un savam jaundzimušajam bērnam, vai čempī, kurā šogad var savākties daudz NHL veču, attiecīgi līmenis augstāks?

Protams, nezinu, kāds būs sastāvs, taču Miķeļa gadi ir pagājuši, paldies par visu, bet tagad nāk jaunie, un nāk skaļi (Balcers kā piemēra)

  +3 [+] [-]

, 2019-02-11 23:57, pirms 4 dienām
Miķelis dara pareizi!šogad lielā visas tautas kauja pret mongoļu ordām hokeja laukumos!visa tauta sekos līdzi šim gadsimta mačam!iesim atriebt mūsu senčus!!Miķelis pareii dara-lai kaiujā dodas jaunā paaudze,viņš savu darbu valsts un tautas labā jau ir paveicis!Tagad lai slauc čekistu naudu-jo vairāk noslauks,jo mazāk paliks čekistu spēlītēm!

  +2 [+] [-]

, 2019-02-11 23:58, pirms 4 dienām
Banss rakstīja: Nevis interese, bet viedoklis! Bet redz, Tu pat ieienteresējies
Kāpēc, rakstā par M.Rēdliha atteikumu, Tu izsaki viedokli par manām apenēm?

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:01, pirms 4 dienām
KrisitisOZO rakstīja: Kāpēc, rakstā par M.Rēdliha atteikumu, Tu izsaki viedokli par manām apenēm?
Neuztraucies par savām apenēm!bet gatavojies lielajai cīņai!visiem jādodas uz Bratislavu!nācijas intereses jānostāda augstāk par savām personīgajām!Kā Miķelis-ja jūt,ka nebūs kniebējs,tad godīgi paiet malā!

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:01, pirms 4 dienām
Raivo Dobelis rakstīja: Bērni un ģimene ir svarīgākais, kas var būt cilvēkam, pietam Miķelis jau ir vecs, nav tas, kas varētu izvilkt komandu uz saviem pleciem..
Nu vēl jau tik vecs nav,lai reāli nepalīdzētu izlasei..!
Slēpts komentārs: a_burts_a_burts_100293474021870

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:03, pirms 4 dienām
KrisitisOZO rakstīja: Kāpēc, rakstā par M.Rēdliha atteikumu, Tu izsaki viedokli par manām apenēm?
Kāpēc tu neproti domāt bet vāvuļo vēl pa savām apenēm?

  +3 [+] [-]

, 2019-02-12 00:04, pirms 4 dienām
Raivo Dobelis rakstīja: Kur viņš būtu lietderīgāks tavuprāt? Mājās palīdzot sievai un savam jaundzimušajam bērnam, vai čempī, kurā šogad var savākties daudz NHL veču, attiecīgi līmenis augstāks?

Protams, nezinu, kāds būs sastāvs, taču Miķeļa gadi ir pagājuši, paldies par visu, bet tagad nāk jaunie, un nāk skaļi (Balcers kā piemēra)
Ar ko tad palīdzot-apenes un pamperus mazgājot!?Nu nav jau vēl tik krasi jaunie pārāki meistarībā,bija laba iespēja savākties tiešām labam sastāvam..

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:05, pirms 4 dienām
Banss rakstīja: Kāpēc tu neproti domāt bet vāvuļo vēl pa savām apenēm?
Nav korekti atbildēt ar pretjautājumu.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 00:06, pirms 4 dienām
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par gadiem, par atdevi izlasei, par jaunajiem sastāvā piekrītu, taču par tiešo lietderību ģimenei nekādā gadījumā Piedzima, ieraudzīja, pataustīja, iedeva atpakaļ Sievai rokās, iedzēra uz bērna veselīb un tālāk savās ģēlās! Ko viņš tur vēl var palīdzēt reāli? Pamperus mainīt, no pupiem babarot? Tā nav ģimenes galvas, vīrieša, kompetence!
Nu ja viņam jāiedzer uz mazā veselību, tad lai iedzer. izlasē lai ir tie kam nav jaiedzer

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:07, pirms 4 dienām
Banss rakstīja: Nu ja viņam jāiedzer uz mazā veselību, tad lai iedzer. izlasē lai ir tie kam nav jaiedzer
Tur es arī pilnībā piekrītu!

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:08, pirms 4 dienām
KrisitisOZO rakstīja: Nav korekti atbildēt ar pretjautājumu.
tad kļūsti korekts un nedzen sūdu! Latvijas līdzjutēji vienmēr ir ar saprtni pieņēmuši situācijas, kurās kāds neierodas dēl ģimenes pieauguma.

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:12, pirms 4 dienām
Banss rakstīja: tad kļūsti korekts un nedzen sūdu! Latvijas līdzjutēji vienmēr ir ar saprtni pieņēmuši situācijas, kurās kāds neierodas dēl ģimenes pieauguma.
Tā arī neatbildēji uz jautājumu.

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:12, pirms 4 dienām
Banss rakstīja: tad kļūsti korekts un nedzen sūdu! Latvijas līdzjutēji vienmēr ir ar saprtni pieņēmuši situācijas, kurās kāds neierodas dēl ģimenes pieauguma.
Latvijas līdzjutēji tai pat laikā ir pietiekoši debi.li lai pārmestu neierašanos da kaut vai noguruma pēc!vai vienkārši tālab ,ka šogad negribu braukt reāli starpības nav nekādas,jo nemotivēts spēlētājs ir nemotivēts spēlētājs!un otrs-katrs spēlētājs var būt noguris,viņa var būt nepatika pret treneri utt!

  +9 [+] [-]

, 2019-02-12 00:13, pirms 4 dienām
Kuram no jums, "gudrajiem tirsējiem", ir trīs bērni, no kuriem viens ir tikko piedzimis? Pasaules čempionāts nav tikai tās dažas spēles, ko mēs redzam, tas ir pietiekoši ilgs sagatavošanās posms, kura laikā ģimenei laika neatliek... Cepuri nost Miķelim par to, ka ir īsts vecis un neatstāj sievu vienu pašu tādā situācijā!

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:14, pirms 4 dienām
lonja rakstīja: Latvijas līdzjutēji tai pat laikā ir pietiekoši debi.li lai pārmestu neierašanos da kaut vai noguruma pēc!vai vienkārši tālab ,ka šogad negribu braukt reāli starpības nav nekādas,jo nemotivēts spēlētājs ir nemotivēts spēlētājs!un otrs-katrs spēlētājs var būt noguris,viņa var būt nepatika pret treneri utt!
nu visi ir debīli, tu gudrs. lai tā ir, staigā laimīgs

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:15, pirms 4 dienām
KrisitisOZO rakstīja: Tā arī neatbildēji uz jautājumu.
pacenties kādriez domāt, tas nav nemaz tik grūti.

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:16, pirms 4 dienām
e-do rakstīja: Kuram no jums, "gudrajiem tirsējiem", ir trīs bērni, no kuriem viens ir tikko piedzimis? Pasaules čempionāts nav tikai tās dažas spēles, ko mēs redzam, tas ir pietiekoši ilgs sagatavošanās posms, kura laikā ģimenei laika neatliek... Cepuri nost Miķelim par to, ka ir īsts vecis un neatstāj sievu vienu pašu tādā situācijā!
Lielāka daļe te tirsošo gadu gaitā ir pierādījuši ar saviem komentāriem,ka viņi neko nesaprot no sporta un sportistu dzīves,pieprasot sportistam ziedot ģimeni izlases dēļ!Da vienalga-ģimeni,veselību,jebko!

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:17, pirms 4 dienām
Banss rakstīja: nu visi ir debīli, tu gudrs. lai tā ir, staigā laimīgs
izskaties tāds sanervozējies šodienkas tieši uztrauc-Rd uzvara?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:17, pirms 4 dienām
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par gadiem, par atdevi izlasei, par jaunajiem sastāvā piekrītu, taču par tiešo lietderību ģimenei nekādā gadījumā Piedzima, ieraudzīja, pataustīja, iedeva atpakaļ Sievai rokās, iedzēra uz bērna veselīb un tālāk savās ģēlās! Ko viņš tur vēl var palīdzēt reāli? Pamperus mainīt, no pupiem babarot? Tā nav ģimenes galvas, vīrieša, kompetence!
Tu esi pilnīgs (cerams neauglīgs) auns. Ja tas ir zem tavas pašcieņas bērnam pamperi nomainīt, tad lai Dievs stāv klāt Tavu nākotnes bērnu mātei. Pirms turpini muldēt, labāk paskaties ko Jasikevičs savulaik pateica: https://www.youtube.com/watch?v=G0a... (ieslēdz subtitrus)

  -4 [+] [-]

, 2019-02-12 00:19, pirms 4 dienām
lonja rakstīja: Lielāka daļe te tirsošo gadu gaitā ir pierādījuši ar saviem komentāriem,ka viņi neko nesaprot no sporta un sportistu dzīves,pieprasot sportistam ziedot ģimeni izlases dēļ!Da vienalga-ģimeni,veselību,jebko!
Konkrēti šim te gadījumam nav nekāda sakara ar ģimenes ziedošanu

  -3 [+] [-]

, 2019-02-12 00:20, pirms 4 dienām
Mongo rakstīja: Tu esi pilnīgs (cerams neauglīgs) auns. Ja tas ir zem tavas pašcieņas bērnam pamperi nomainīt, tad lai Dievs stāv klāt Tavu nākotnes bērnu mātei. Pirms turpini muldēt, labāk paskaties ko Jasikevičs savulaik pateica: https://www.youtube.com/watch?v=G0a... (ieslēdz subtitrus)
Nezinu nekādus tur Jasikēvičus, lai tos uztvertu par absolūtu autoritāti
1 2 3 4 127 komentāri