Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Smirnovs papildlaikā atnes vēl vienu uzvaru Latvijai

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Smirnovs papildlaikā atnes vēl vienu uzvaru Latvijai
Deniss Smirnovs cīņā ar pretspēlētāju. Foto: Guntis Lazdāns. LHF

Otro uzvaru Liepājā notiekošajā ''Turkish Airlines Četru nāciju turnīra'' ietvaros izcīnījusi Latvijas izlase, kas ar 2:1 papidlaikā salauza Francijas pretestību. Līdz ar to turnīra saimnieki nostiprinājušies sacensību vadībā, bet noslēdzošo maču Liepājā aizvadīs rīt 17:30 pret Baltkrievijas izlasi.

Otro spēli pēc kārtas pretinieku vārtos uzvaru nesošo ripu ieraidīja Ženēvas ''Servette'' hokejists Deniss Smirnovs. Vakar pret Slovēniju centra uzbrucējs realizēja uzvaru nesošo pēcspēles metienu, bet šovakar guva uzvaras vārtu papildlaikā. Ar uzvaru izlasē debitēja 23 gadus vecais vārtsargs Kristaps Nazarovs, kurš atvairīja 25 no 26 pretinieku metieniem.

Salīdzinot ar iepriekšējo spēli, šovakar Boba Hārtlija vadītajā Latvijas valstsvienībā izmaiņas tika veiktas visos virknējumos, izņemot Kaspara Daugaviņa maiņu (Indrašis – Daugaviņš – Karsums, Kulda – R. Freibergs). Pirmo spēli izlases rindās savās hokejistu karjerās savā mājas hallē aizvadīja HK “Liepāja” hokejisti – aizsargs Romāns Ņekļudovs un vārtsargs Kristaps Nazarovs, Kristeram Gudļevskim paliekot uz rezervistu soliņa.

Spēle turnīra saimniekiem sākās ne visai veiksmīgi, jau otrajā minūtē nonākot iedzinējos. Pozicionālu kļūdu pieļāva latviešu vadošā maiņa – Daugaviņš zaudēja ripu uzbrukuma zonā, Artūram Kuldam neizdevās apturēt pretuzbrukumu, un Somijas čempionāta ceturtais labākais snaiperis Šarls Bertrāns realizēja izgājienu viens pret vienu, pārspējot debitantu Nazarovu ar metienu no neērtā satvēriena (0:1).

Pamazām ātrumā izdevās pielikt Latvijas izlasei, kas ļāva pārņemt iniciatīvu. 12. minūtē mājinieki tika pie pirmā vairākuma, taču to neizdevās realizēt – labu momentu neizmantoja Mārtiņš Karsums, pēc kura metiena viesus glāba vārtsargs Anrī Busē. Perioda izskaņā tuvu saviem pirmajiem vārtu guvumiem izlases rindās bija aizsargi Eduards Jansons un Ričards Birziņš, kuriem neizdevās pārspēt vārtsargu no labām pozīcijām.

Otrās trešdaļas sākumā abas komandas apmainījās ar bīstamiem momentiem. Nazarovs neļāva Bertrānam gūt savus otros vārtus, atsitot vārtsarga metienu no vārtu priekšas, savukārt Laurim Bajarunam neizdevās pārspēt Busē ar plaukstas metienu no teicamas pozīcijas. Spēlējot mazākumā, aci pret aci ar viesu vārtsargu nonāca Toms Andersons, kura metiens lidoja pāri vārtiem.

Turpinājumā Latvija tika diviem vairākumiem pēc kārtas, un otrajā reizē centieni vainagojās panākumiem – Ralfs Freibergs ar teicamu piespēli nomānīja pretspēlētāju un Miks Indrašis meta, neapturot ripu, un trāpīja tuvajā stūrī (1:1).

Kārtīgu pārbaudījumu Francijas izlase latviešu aizsardzībai sagādāja trešā perioda ievadā, tomēr mājinieku aizsardzība izrādījās pārāka par viesu uzbrukumu – labu sniegumu vārtos rādot Nazarovam un spēlētājiem bloķējot metienus, izdevās izturēt lielo mazākumu. Francūžiem gan uz tā rēķina bija izdevies iegūt iniciatīvu, bet pretuzbrukumā ļoti labu iespēju pats sev izkārtoja Deniss Smirnovs, kura metienu vārtsargs tomēr pamanījās atvairīt.

Pamatlaika pēdējās desmit minūtēs pārsvars atkal piederēja latviešiem, taču tikšana līdz labām metiena pozīcijām sagādāja lielas grūtības. Iespējas doties pretuzbrukumos francūži, protams, garām nelaida, Antoninam Manavjanam trāpot arī pa vārtu stabu. Neilgi pirms pamatlaika beigām Karsums nopelnīja Latvijai vairākumu, ko neizdevās izmantot.

Līdz ar to otro vakaru pēc kārtas Latvijas izlases spēles laiks ritēja pāri 60 minūtēm. Papildlaikā skaisti caur pretinieku aizsardzību iztamborēja Karsums un Daugaviņš, taču ne vienam, ne otram neizdevās trāpīt pustukšajos Francijas izlases vārtos. Ko neizdevās paveikt pieredzējušākajiem hokejistiem, to paveica 20 gadus vecais Smirnovs – uzbrucējs, kurš vakar realizēja uzvaru nesošo pēcspēles metienu, tika garām pretinieku aizsargiem un ieraidīja ripu starp Busē kājsargiem, atnesot uzvaru Latvijai (2:1).

Latvija – Francija 2:1 P (0:1;1:0;0:0;1:0)

Vārti: 01:15 Bertrāns (Gutigs) 0:1, 33:20 Indrašis (Freibergs, vair.) 1:1, 62:22 Smirnovs 2:1.
Soda minūtes: 6:20
Metieni: 29:26
Vārtsargi: Kristaps Nazarovs – Anrī Busē

Latvijas izlases sastāvs

Kristaps Nazarovs (Kristers Gudļevskis); Artūrs Salija – Eduards Jansons, Artūrs Kulda – Ralfs Freibergs, Kristers Freibergs – Arvils Bergmanis, Ričards Birziņš - Romāns Ņekļudovs; Frenks Razgals – Deniss Smirnovs – Toms Andersons, Mārtiņš Karsums – Kaspars Daugaviņš – Miks Indrašis, Lauris Bajaruns – Bruno Zabis – Kirils Galoha, Deivids Sarkanis - Rihards Melnalksnis – Raimonds Vītoliņš.

Turkish Airlines Četru nāciju turnīrs

V.IzlaseSUUPZPZVārtiP
1.Latvija202005:34
2.Slovēnija210104:34
3.Baltkrievija210014:43
4.Francija200103:61

  +5 [+] [-]

, 2019-11-08 21:57, pirms 4 gadiem
Prieks, ka tiek dota iespēja jaunajiem spēlētājiem, tas ir vērtīgi viņiem un treneriem. Smirnovs labi izskatās, ja attīstīs meistarību un turpinās šādā garā, nesakāps galvā, tad būs nākotnē labs spēlētājs.
Nazarovs arī tīri labi aizvadīja spēli. Indraša, Karsuma un Daugaviņa meistarība ir redzama ļoti labi uz šī fona.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 21:58, pirms 4 gadiem
Ko gribas uzteikt protams Freibergs un Smirnovs ,kuru vakar nolika biedrs yourbro.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-08 22:00, pirms 4 gadiem
Maskavas maiņa zvēri😂

  -2 [+] [-]

, 2019-11-08 22:01, pirms 4 gadiem
Jā,khl konkrēts purvs.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:03, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ko gribas uzteikt protams Freibergs un Smirnovs ,kuru vakar nolika biedrs yourbro.
Nebija plānots nolikt. Lai cīnās un fizisko kačā - nākotnes Miķelis būs.

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:03, pirms 4 gadiem
Kamēr izlase pa Liepāju, tikmēr tās pašas izlases bāzesklubs ņem pie sevis nekādus krieviņus no varenplašās. Ģirts ar Jurīti atmasēja naudas devējiem.

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:06, pirms 4 gadiem
norcha 172 rakstīja: Kamēr izlase pa Liepāju, tikmēr tās pašas izlases bāzesklubs ņem pie sevis nekādus krieviņus no varenplašās. Ģirts ar Jurīti atmasēja naudas devējiem.
Kas tad nu?

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:08, pirms 4 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Kas tad nu?
Tak ieej un izlasi.
Slēpts komentārs: snauks

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:09, pirms 4 gadiem
Nazarovs malacis.prieks!

  -2 [+] [-]

, 2019-11-08 22:10, pirms 4 gadiem
norcha 172 rakstīja: Tak ieej un izlasi.
Tagad izlasiju. Ko piepisises? Nesežu 24/7 sc .
Slēpts komentārs: Bocmana Ivara papagailis

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:11, pirms 4 gadiem
yourbro rakstīja: Nebija plānots nolikt. Lai cīnās un fizisko kačā - nākotnes Miķelis būs.
Piekrītu arī NHL zvaigzne Flerī bija maza auguma,bet enerģija un meistarība ļāva kļūt pat Kalgari līderi.

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:12, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kāmēr normāli Lettiņi skatās izlases maču, pa to laiku DR heiteri, pērtiķbolisti un liberasti, kārtējo reizi petirsuši tēmu par Dinamo
Vai tik tu neesi vatenītis.

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:14, pirms 4 gadiem
slovēņiem 3p nevis 4

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:16, pirms 4 gadiem
Nu,Daugaviņš "atnesa" pirmos vārtus un daudz netrūka,ka būtu atnesis arī otros papildlaikā... Laikam jau,pārākuma sajūta

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:18, pirms 4 gadiem
Makleins rakstīja: slovēņiem 3p nevis 4
4 ir pareizi, kur problēma? 1 p vakar un šodien 3

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:18, pirms 4 gadiem
aatoms rakstīja: Nu,Daugaviņš "atnesa" pirmos vārtus un daudz netrūka,ka būtu atnesis arī otros papildlaikā... Laikam jau,pārākuma sajūta
Ko tu gribi abiem ar Indraši klubā neiet un te cer uz meistarības bez darba uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:19, pirms 4 gadiem
Matīss2014 rakstīja: 4 ir pareizi, kur problēma? 1 p vakar un šodien 3
Ui, sajuka tā punktu sistēma ar khl.
Slēpts komentārs: Bocmana Ivara papagailis

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:27, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Debīli virspusēji secinājumi Pat ja būtu vatenītis, tas būtu viennozīmīgi pieņemamāks variants par manis minēto pertiķbola/liberastijas/rusofobijas miksējumu Atklāšu tev nelielu noslēpumu, ja nebūtu LPSR, Latvijā uz doto brīdi neBalto iedzīvotāju skaits, ar visām no tā izrietošām sekām, būtu līdzvērtīgs, ja ne Francijas/Vācijas līmenim, tad vismaz Dānijas/Norveģijas/Zviedrijas noteikti
Es protams zinu ,ka tu tatārus un mongolizētos somugrus uzskati par baltajiem,bet dāņu pieminēšana mums būtu pozitīva.

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:27, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Debīli virspusēji secinājumi Pat ja būtu vatenītis, tas būtu viennozīmīgi pieņemamāks variants par manis minēto pertiķbola/liberastijas/rusofobijas miksējumu Atklāšu tev nelielu noslēpumu, ja nebūtu LPSR, Latvijā uz doto brīdi neBalto iedzīvotāju skaits, ar visām no tā izrietošām sekām, būtu līdzvērtīgs, ja ne Francijas/Vācijas līmenim, tad vismaz Dānijas/Norveģijas/Zviedrijas noteikti
Vai tas būtu vienīgais vērā ņemamais rādītājs? Prozit!

  -3 [+] [-]

, 2019-11-08 22:34, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Es protams zinu ,ka tu tatārus un mongolizētos somugrus uzskati par baltajiem,bet dāņu pieminēšana mums būtu pozitīva.
Tā ir vairāk Bansa un Zaipja ideja, ar mongolizētiem vateņiem, kaut gan pats Zaipis tīri etniski pie tādiem pieder Patiesībā, Krievijā vairākums ir Slāvi, tādi paši kā Ukrainā, Baltrkievijā, Polijā un t.t. Varu derēt, ka tu nekad mūžā neatšķirsi Poltavas Haholu no Voroņežas Krieva Dāņu piemērs ir pozitīvs? Kad afromusļiku atvases čmorī vietējos bērnus ar imama svētību islama vārdā?
Kad jebkura pretdarbība šādām te parādībām tiek kvalificēta kā rasisms?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:40, pirms 4 gadiem
Nekas jauns - burts ar Vaivodu turpina kost.

  -3 [+] [-]

, 2019-11-08 22:41, pirms 4 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Vai tas būtu vienīgais vērā ņemamais rādītājs? Prozit!
Manuprāt, galvenais rādītājs viennozīmīgi! Pateicoties PSRS okupācijai, mums izdevās Balto Eiropeisko identitāti saglabāt neskartu Miksējoties ar Slāviem, etniski-ģenētiskām saknēm praktiski nekāds kaitējums nav padarīts, jo starpība starp tautām Baltās Rases ietvaros ir minimāla Savukārt, miksešanās ar citām rasēm ir iznīcinoša katastrofa, gan priekš atsevišķi ņemtas tautas, gan priekš Baltās Rases kopumā

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:51, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Manuprāt, galvenais rādītājs viennozīmīgi! Pateicoties PSRS okupācijai, mums izdevās Balto Eiropeisko identitāti saglabāt neskartu Miksējoties ar Slāviem, etniski-ģenētiskām saknēm praktiski nekāds kaitējums nav padarīts, jo starpība starp tautām Baltās Rases ietvaros ir minimāla Savukārt, miksešanās ar citām rasēm ir iznīcinoša katastrofa, gan priekš atsevišķi ņemtas tautas, gan priekš Baltās Rases kopumā
Pateicoties PSRS okupācijai ir radies tāds bocmanis, kurš te regulāri maisa gaisu.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:53, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tā ir vairāk Bansa un Zaipja ideja, ar mongolizētiem vateņiem, kaut gan pats Zaipis tīri etniski pie tādiem pieder Patiesībā, Krievijā vairākums ir Slāvi, tādi paši kā Ukrainā, Baltrkievijā, Polijā un t.t. Varu derēt, ka tu nekad mūžā neatšķirsi Poltavas Haholu no Voroņežas Krieva Dāņu piemērs ir pozitīvs? Kad afromusļiku atvases čmorī vietējos bērnus ar imama svētību islama vārdā?
Kad jebkura pretdarbība šādām te parādībām tiek kvalificēta kā rasisms?
Pilnīgi nepiekrītu jo slāvi krievijā ir ukraiņu un baltkrievu pēcteči,jo pētera pirmā laikā ap Maskavu tauta runāja somugru valodā jo tur dzīvoja erzi mokšanci un citas somugru tautas ,bet mistiskie blondīņi ar zilām acīm stabili ir vikingu un baltu pēcteči jo slāvi tādi nav.

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:55, pirms 4 gadiem
Rīt jāņem aiz dziesmas utainos ...

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:56, pirms 4 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Pateicoties PSRS okupācijai ir radies tāds bocmanis, kurš te regulāri maisa gaisu.
Ne tikai Ivars vien Profesors Abrags, Algunopis, Kafijonkuls un citi, tie visi ir Padomju produkti, lai kā arī viņi censtos to noliegt, dažķārt no sevis tā laika disidentus tēlojot

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:00, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Manuprāt, galvenais rādītājs viennozīmīgi! Pateicoties PSRS okupācijai, mums izdevās Balto Eiropeisko identitāti saglabāt neskartu Miksējoties ar Slāviem, etniski-ģenētiskām saknēm praktiski nekāds kaitējums nav padarīts, jo starpība starp tautām Baltās Rases ietvaros ir minimāla Savukārt, miksešanās ar citām rasēm ir iznīcinoša katastrofa, gan priekš atsevišķi ņemtas tautas, gan priekš Baltās Rases kopumā
Toties tā okupācija izaudzināja tos, kas šobrīd vada valsti un izlaupa to, noveda pie pirmskara Latvijas sasniegumu zuduma un iepludināja Latvijā vjetnamiešus un tamlīdzīgos. Un vēl tāds fakts, kā izsūtīšanas uz Sibīriju...

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:03, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ne tikai Ivars vien Profesors Abrags, Algunopis, Kafijonkuls un citi, tie visi ir Padomju produkti, lai kā arī viņi censtos to noliegt, dažķārt no sevis tā laika disidentus tēlojot
Es ne ko netēloju,bet ir svarīgi kādā ģimenē augi un kur tu ieguvi informāciju.Un tu tak labi zini ,ka 80 gadu jaunieši maigi izsakoties nebija savoku iekārtas atbalstītāji.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:03, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu jo slāvi krievijā ir ukraiņu un baltkrievu pēcteči,jo pētera pirmā laikā ap Maskavu tauta runāja somugru valodā jo tur dzīvoja erzi mokšanci un citas somugru tautas ,bet mistiskie blondīņi ar zilām acīm stabili ir vikingu un baltu pēcteči jo slāvi tādi nav.
Absolūts murgs no tavas puses Blondo um zilacaino Slāvu nav kā tad, vismaz 2/3 no Poļiem ir tādi Ukraina un Baltkrievija, tavuprāt, radās pirms Kijevas Krievzemes? Ar vienvārdsakot, ZombiLTVPanorāma! Lai dzīvo, bļaķ, objektīvā rietumnieciskā propoganda!

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:04, pirms 4 gadiem
Malači,laba spēle LV izpildījumā!ņemot vērā vēl franču sastāvu..Vispār interesants hokejs bija.Tagad skatos nhl Bufalo pret Tampu-tur tāda lēna spēle,pat nestāv līdzi..

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:06, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Es ne ko netēloju,bet ir svarīgi kādā ģimenē augi un kur tu ieguvi informāciju.Un tu tak labi zini ,ka 80 gadu jaunieši maigi izsakoties nebija savoku iekārtas atbalstītāji.
Zinu, zinu, tā mode sākās līdz ar perestroiku Līdz Gorbijam visi kā viens bija likumpaklausīgi LPSR darbaļaudis, komunisti, komjaunieši, pionieri un t.t.

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:06, pirms 4 gadiem
Sers f rakstīja: Jā,khl konkrēts purvs.
Nu tev varbūt purvs,bet līmenis khl ir labs!!Tāpēc jau Karsums,Daugaviņš,Indrašis nespēlē Rīgas Dinamo,bet ir līmeni augstāk piem.par Miķeli..

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:08, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Absolūts murgs no tavas puses Blondo um zilacaino Slāvu nav kā tad, vismaz 2/3 no Poļiem ir tādi Ukraina un Baltkrievija, tavuprāt, radās pirms Kijevas Krievzemes? Ar vienvārdsakot, ZombiLTVPanorāma! Lai dzīvo, bļaķ, objektīvā rietumnieciskā propoganda!
Un ķipa hrentv propaganda, kura stasta, ka cilvēces šūpulis ir slāvi un Sibīrija ir diži pareizāka? Visi taisa propagandu un krievi tajā ir vieni no aktīvākajiem. Tikai lielot sevi piemirst par to, ka pussibīrija Ķīnai pārdota un lielpilsētās čurku tikpat cik Eiropā melno

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:09, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Toties tā okupācija izaudzināja tos, kas šobrīd vada valsti un izlaupa to, noveda pie pirmskara Latvijas sasniegumu zuduma un iepludināja Latvijā vjetnamiešus un tamlīdzīgos. Un vēl tāds fakts, kā izsūtīšanas uz Sibīriju...
Lai kā tur nebūtu, PSRS okupācijas posts ir nesalīdzināmi mazāks, nekā tas būtu bijis, ja Latvijā masveidīgi tiktu iepludināti afromusļiki pēckara periodā Pat neskatoties uz visiem šķietami ekonomiskiem labumiem

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:09, pirms 4 gadiem
Labi,ka nepārslēdzu uz nhl maču..Viņi laikam pa īstam tikai Stenlija kausā sāk spēlēt..nekā tur nav.

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:12, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: starpība starp tautām Baltās Rases ietvaros ir minimāla
ir gigantiska atķirība starp balto eiropieti un ordas pēctečiem, kas sevi nodēvējuši par ruskijiem. tu tak pats esi paņēmus vagu un tusē pie mellajiem, esi tos atzinis par labākiem kā moskaļi, ja reiz sēdi rietumos nevis muhosranskā. es runāju par reālo rīcību, nevis teorētisko tiršanu šeit. fakti ir fakti.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:13, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Absolūts murgs no tavas puses Blondo um zilacaino Slāvu nav kā tad, vismaz 2/3 no Poļiem ir tādi Ukraina un Baltkrievija, tavuprāt, radās pirms Kijevas Krievzemes? Ar vienvārdsakot, ZombiLTVPanorāma! Lai dzīvo, bļaķ, objektīvā rietumnieciskā propoganda!
Kijevas Krievzeme?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:14, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Lai kā tur nebūtu, PSRS okupācijas posts ir nesalīdzināmi mazāks, nekā tas būtu bijis, ja Latvijā masveidīgi tiktu iepludināti afromusļiki pēckara periodā Pat neskatoties uz visiem šķietami ekonomiskiem labumiem
Jāsāk ar to, ka nekur nav garantiju, ka kādu iepludinātu -Somijā nebū nav tik daudz čortu. Turklāt vēsture ir tā, kur nevar teikt "kā būtu ja būtu" Otrkārt, tātad tavuprāt, labāk izsūtīti un nogalināti vairāki desmiti tūkstoši cilvēku, ka tas, ka pāris % no iedzīvotājiem būtu "krāsainie"?

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:14, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Lai kā tur nebūtu, PSRS okupācijas posts ir nesalīdzināmi mazāks, nekā tas būtu bijis, ja Latvijā masveidīgi tiktu iepludināti afromusļiki pēckara periodā Pat neskatoties uz visiem šķietami ekonomiskiem labumiem
šķietami!

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:14, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Zinu, zinu, tā mode sākās līdz ar perestroiku Līdz Gorbijam visi kā viens bija likumpaklausīgi LPSR darbaļaudis, komunisti, komjaunieši, pionieri un t.t.
Mani uzskati veidojās 70 gados nevis peristroikas laikā.Un poļi piemērs vispār smieklīgs jo viņi sajaucās gan ar baltiem ,gan ģermāņiem,gan skandināviem.Apskati īstos slāvus jugoslāvus viņi ir tumšmati tāpat kā bulgāri un ukraiņi.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-08 23:16, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un ķipa hrentv propaganda, kura stasta, ka cilvēces šūpulis ir slāvi un Sibīrija ir diži pareizāka? Visi taisa propagandu un krievi tajā ir vieni no aktīvākajiem. Tikai lielot sevi piemirst par to, ka pussibīrija Ķīnai pārdota un lielpilsētās čurku tikpat cik Eiropā melno
Klasiskā Zaipja/Bansa demagoģija, tipa, ja kāds piemin Kremli, značit automātiski ir par Balto namo, tikai šoreiz otrādi Es tak NE VĀRDA neizteicu par Krievijas problēmām! Ja kas, es arī esmu Krievijas opozīcijas pusē, tikai ne liberastiskās, bet gan Nacionāl-Sociālistiskās ar Tesaku priekšgalā! Tikai Krievijas variantā isinājumi ir vienkāršaki, tur visām tā saucamajām nac.minoritātēm ir savas mājvietas, uzkurām viņus var ar laiku nosūtīt, neviens i nemanīs Rietumos ir savādāk, tie nekur atpakaļ nedosies, jo viņu mērķis ir islamizēt līdz šim neislamizētas teritorijas un izdrāzt līdz šim vēl neizdrāztas baltās bābas

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 23:18, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Klasiskā Zaipja/Bansa demagoģija, tipa, ja kāds piemin Kremli, značit automātiski ir par Balto namo, tikai šoreiz otrādi Es tak NE VĀRDA neizteicu par Krievijas problēmām! Ja kas, es arī esmu Krievijas opozīcijas pusē, tikai ne liberastiskās, bet gan Nacionāl-Sociālistiskās ar Tesaku priekšgalā! Tikai Krievijas variantā isinājumi ir vienkāršaki, tur visām tā saucamajām nac.minoritātēm ir savas mājvietas, uzkurām viņus var ar laiku nosūtīt, neviens i nemanīs Rietumos ir savādāk, tie nekur atpakaļ nedosies, jo viņu mērķis ir islamizēt līdz šim neislamizētas teritorijas un izdrāzt līdz šim vēl neizdrāztas baltās bābas
Ja Eiropā ir tik slikti - ko tu dari tur un kāpēc neesi Rusņā?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Eiropā ir tik slikti - ko tu dari tur un kāpēc neesi Rusņā?
jo tirst ka tur slikti ir viens, bet kad darbi tad sēž pie moriem, tipisks vatenis kurš pļūta tur kur pats ēd

  -2 [+] [-]

, 2019-11-08 23:22, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ir gigantiska atķirība starp balto eiropieti un ordas pēctečiem, kas sevi nodēvējuši par ruskijiem. tu tak pats esi paņēmus vagu un tusē pie mellajiem, esi tos atzinis par labākiem kā moskaļi, ja reiz sēdi rietumos nevis muhosranskā. es runāju par reālo rīcību, nevis teorētisko tiršanu šeit. fakti ir fakti.
Beidz tak vienreiz papagaiļot par to, ka es, tipa esmu atbraucis pie mellajiem!!! ŅI HRENA NAV TĀ! Viņi, proti, mellie, ir tur, kur es atbraucu, bez manas uz to piekrišanas, tur tie suņi aprakti! Viņu atrašanās ir kļūda, kur labot būs ļoti grūti P.S. ja vajadzētu, būtu arī Muhosranskā iekārtojies, taču tanī laikā, es nedomāju par to, KUR aiztīties, vajadzēja vienkārši ātrāk un tāds variants bija Francija

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:25, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Beidz tak vienreiz papagaiļot par to, ka es, tipa esmu atbraucis pie mellajiem!!! ŅI HRENA NAV TĀ! Viņi, proti, mellie, ir tur, kur es atbraucu, bez manas uz to piekrišanas, tur tie suņi aprakti! Viņu atrašanās ir kļūda, kur labot būs ļoti grūti P.S. ja vajadzētu, būtu arī Muhosranskā iekārtojies, taču tanī laikā, es nedomāju par to, KUR aiztīties, vajadzēja vienkārši ātrāk un tāds variants bija Francija
tu tā runā, ka parcelties var tik 1x dzīvē. nu brauc pie saviem mentāli tuvajiem moskaļiem un dzīvo, ne tu pirmais tāds būtu. bet tu spītīgi tirs uz eiropu kura tevi baro. reāls mongolis, tie arī tirš un sūta savus bērnus tur mācīties un dzīvot.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-08 23:26, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Eiropā ir tik slikti - ko tu dari tur un kāpēc neesi Rusņā?
Vai tad es teicu, ka Eiropā ir slikti? Kāpēc tieši uz Rusņu mani sūti, nevis uz Islandi, Dienvidāfriku, Austrāliju, Antarktīdu? Vai arī Ukrainu, Baltkrieviju, Serbiju, piemēram?

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:26, pirms 4 gadiem
lmao aizzilupes mongoļus te jau daži sauc par baltajiem, pie ārsta vajag aiziet

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:27, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Eiropā ir tik slikti - ko tu dari tur un kāpēc neesi Rusņā?
Tikai Rīga, tikai Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:29, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vai tad es teicu, ka Eiropā ir slikti? Kāpēc tieši uz Rusņu mani sūti, nevis uz Islandi, Dienvidāfriku, Austrāliju, Antarktīdu? Vai arī Ukrainu, Baltkrieviju, Serbiju, piemēram?
Jo kur tad tev traucē tie Mori - Eiropā? Un kur ir visvairāk slāvu - Rusņā. Kur ir dzīva iekārta, kuru atzīsti par risinājumu pret Moriem - Rusņā. Tad ko tu dari ļaunajā Eiropā ar Moriem nevis labajā Rusņā?

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 23:31, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Eiropā ir tik slikti - ko tu dari tur un kāpēc neesi Rusņā?
Kā īsts kareivis, viņš ir gatavs upurēt savu laimi Rusņā, lai mēģinātu iznīcināt ienaidnieku no iekšienes. Ir grūti tur sapuvušajos rietumos, bet ko tik ticības vārdā neupurēsi un neizdarīsi.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu tā runā, ka parcelties var tik 1x dzīvē. nu brauc pie saviem mentāli tuvajiem moskaļiem un dzīvo, ne tu pirmais tāds būtu. bet tu spītīgi tirs uz eiropu kura tevi baro. reāls mongolis, tie arī tirš un sūta savus bērnus tur mācīties un dzīvot.
Tak varu mierīgi arī uz turieni pārcelties, tikai problēma, pie kā konkrēti? Man tur neviena nav
Es tak negribu vienkārši tā, kā viena Tjotka, uz dullo, parādīja ar pirkstu uz LPSR karti, vo, bļin, Madonna, tuda haču, un aizbrauca dzīvot uz Madonu

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:34, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tak varu mierīgi arī uz turieni pārcelties, tikai problēma, pie kā konkrēti? Man tur neviena nav
Es tak negribu vienkārši tā, kā viena Tjotka, uz dullo, parādīja ar pikrstu uz LPSR karti, vo, bļin, Madonna, tuda haču, un aizbrauca dzīvot uz Madonu
kā nav? 140 mio dzimtcilvēku, tavās acīs visi balti un tev līdzīgi domājoši. neesot viņam neviena.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-08 23:36, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kā īsts kareivis, viņš ir gatavs upurēt savu laimi Rusņā, lai mēģinātu iznīcināt ienaidnieku no iekšienes. Ir grūti tur sapuvušajos rietumos, bet ko tik ticības vārdā neupurēsi un neizdarīsi.
Vo, Neputne parādījās Labāk pasaki savu viedokli, kāpēc suņi rej uz mellajiem, it sevišķi musļikiem? It kā viņi tam speciāi nav mācīti, bet fakts ir fakts, necieš tos čortus un viss Tam ir kāds izskaidrojums?

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:37, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vo, Neputne parādījās Labāk pasaki savu viedokli, kāpēc suņi rej uz mellajiem, it sevišķi musļikiem? It kā viņi tam speciāi nav mācīti, bet fakts ir fakts, necieš tos čortus un viss Tam ir kāds izskaidrojums?
sajūt saimnieka mīzienu un cenšās aizstāvēt...

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:38, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vo, Neputne parādījās Labāk pasaki savu viedokli, kāpēc suņi rej uz mellajiem, it sevišķi musļikiem? It kā viņi tam speciāi nav mācīti, bet fakts ir fakts, necieš tos čortus un viss Tam ir kāds izskaidrojums?
Jo suņi rej uz svešajiem. Vienalga baltiem, melniem, dzelteniem,ziliem vai zaļiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kā nav? 140 mio dzimtcilvēku, tavās acīs visi balti un tev līdzīgi domājoši. neesot viņam neviena.
Smagi kļūdies, līdzīgi es nedomāju, nebūt ne ar visiem Esmu tik vienās domās ar tiem, kuri grib attīrīt lielpilsētas no čurbāniem

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:41, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Smagi kļūdies, līdzīgi es nedomāju, nebūt ne ar visiem Esmu tik vienās domās ar tiem, kuri grib attīrīt lielpilsētas no čurbāniem
un kā tīrās? cik pilsētas pa šiem gadiem iztīrītas? runā ka moskvā ar krievu paliek ar vien mazāk, nav kārtības tavā glābēju citadelē

  -2 [+] [-]

, 2019-11-08 23:43, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jo suņi rej uz svešajiem. Vienalga baltiem, melniem, dzelteniem,ziliem vai zaļiem.
Nav tik vienkārši Labi Vilka kuce, saprotama lieta, viņa sargā, bet Haskijs? Tie tak principā vispār ļoti reti kad rej, bet ieraugot arābu gatavs gabalos raut, gluži kā dzīvnieku Manuprāt, viņš jūt, ka tur no dzīvnieka ir vairāk nekā no cilvēka, tieši tāpēc arī tāda reakcija

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:44, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ne tikai Ivars vien Profesors Abrags, Algunopis, Kafijonkuls un citi, tie visi ir Padomju produkti, lai kā arī viņi censtos to noliegt, dažķārt no sevis tā laika disidentus tēlojot
kafijonkulis kā disidents nhl spēļu tiešraides pa radio klausījies un tv skatījies 70 gados

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:46, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vo, Neputne parādījās Labāk pasaki savu viedokli, kāpēc suņi rej uz mellajiem, it sevišķi musļikiem? It kā viņi tam speciāi nav mācīti, bet fakts ir fakts, necieš tos čortus un viss Tam ir kāds izskaidrojums?
Savam sunim tu esi dievs un dzīvnieki ļoti labi prot lasīt emocijas, tā nu tavs suns jūt tavu nepatiku pret konkrētu cilvēku un attiecīgi arī reaģē. Tur arī visa zinātne un "mistika".

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:47, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: un kā tīrās? cik pilsētas pa šiem gadiem iztīrītas? runā ka moskvā ar krievu paliek ar vien mazāk, nav kārtības tavā glābēju citadelē
Par to jau es arī runāju, tur bremzē visu opozīciju, Nacikus ieskaitot Agrāk bija Skinhedi, šos menti neitralizēja nulles gados, ne bez Putina un Kadirova iejaukšanās

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:51, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: kafijonkulis kā disidents nhl spēļu tiešraides pa radio klausījies un tv skatījies 70 gados
Ai, labi, tā tēma jau sen tika izrunāta Patīk cilvēkam nedaudz pafantazēt, nekas nosodāms tas nav Kafijonkuls nav no tiem pretīgākajiem tipiem šajā portālā Vismaz no Lettiņu Roka šo to rubī, tas vien jau ir pozitīvi

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:51, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Par to jau es arī runāju, tur bremzē visu opozīciju, Nacikus ieskaitot Agrāk bija Skinhedi, šos menti neitralizēja nulles gados, ne bez Putina un Kadirova iejaukšanās
tāpēc ij saku ka viņi ir tālu no baltā cilvēka, tieši mentalitātē, gaišas ādaskrāsas vergadvēseles ko vieno vieno viena vadoņa kults un vecbulgāru dialekts kurā šamējie buldurē.

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:52, pirms 4 gadiem
Diemžēl Bufalo zaudēja.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:53, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nav tik vienkārši Labi Vilka kuce, saprotama lieta, viņa sargā, bet Haskijs? Tie tak principā vispār ļoti reti kad rej, bet ieraugot arābu gatavs gabalos raut, gluži kā dzīvnieku Manuprāt, viņš jūt, ka tur no dzīvnieka ir vairāk nekā no cilvēka, tieši tāpēc arī tāda reakcija
Pēc tavas loģikas Latvijā suņiem nebūtu jārej, jo te tak mello un musļiku ir maz, bet kaut kā tie suņi tāpat rej katru dienu.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:55, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Diemžēl Bufalo zaudēja.
Atradis par ko pārdzīvot Zemgum bija kosjaki/lažas? Ja nē, tad viss kārtībā!

     [+] [-]

, 2019-11-08 23:59, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc tavas loģikas Latvijā suņiem nebūtu jārej, jo te tak mello un musļiku ir maz, bet kaut kā tie suņi tāpat rej katru dienu.
Vispār jau Haskiji nerej, bet gaudo, kā Vilki Rej tikai tad, ja grib kaut ko apēst/sagrauzt, bet netiek tam klāt Piemēram, ja es eju pastaigāties, ieraugot Kaķi viņš sāk riet, ieraugot Balto cilvēku, šis lien klāt glaudīties un laizīties, pēc tam ieraugot čortu, atkal sāk riet, kā uz Kaķi, tipa, tā ir viņa nepelnīti nepasniegta kotlete

     [+] [-]

, 2019-11-09 00:12, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vispār jau Haskiji nerej, bet gaudo, kā Vilki Rej tikai tad, ja grib kaut ko apēst/sagrauzt, bet netiek tam klāt Piemēram, ja es eju pastaigāties, ieraugot Kaķi viņš sāk riet, ieraugot Balto cilvēku, šis lien klāt glaudīties un laizīties, pēc tam ieraugot čortu, atkal sāk riet, kā uz Kaķi, tipa, tā ir viņa nepelnīti nepasniegta kotlete
Vai ieraugot čortu tu izjūti lielu nepatiku un vēlmi, kaut šis atmestu pekas tur un tajā mirklī? Suns vnk tevi kopē. Es ceru, kad tas mirklis nekad nepienāks, kad manā mājā ieradīsies kāds patiesi neaicināts, jo nez vai es savu 60kg zvēru spētu novaldīt un pēc viņa diez vai daudz kas pāri paliktu. Līdz šim tikai pozitīvi personāži bijuši un uz tiem šis arī attiecīgi tikai smaida, lielākā daļa tā pat izvēlas no auto ārā nekāpt

     [+] [-]

, 2019-11-09 01:23, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Vai ieraugot čortu tu izjūti lielu nepatiku un vēlmi, kaut šis atmestu pekas tur un tajā mirklī? Suns vnk tevi kopē. Es ceru, kad tas mirklis nekad nepienāks, kad manā mājā ieradīsies kāds patiesi neaicināts, jo nez vai es savu 60kg zvēru spētu novaldīt un pēc viņa diez vai daudz kas pāri paliktu. Līdz šim tikai pozitīvi personāži bijuši un uz tiem šis arī attiecīgi tikai smaida, lielākā daļa tā pat izvēlas no auto ārā nekāpt
Pret Kaķiem tak man vispār nekādas nepatikas nav, gluži otrādi, mēģināju sadraudzēt, bet nekas no tā nesanāk, tipa, tā ir mana kotlete un viss, nevis kaut kāds tur draudzēšanās objekts Ar čortiem ir tas pats, pat uz maziem bērniem, viņš tajos tikai zakusonu saskata Vispār, cik sapratu, viņš visas dzīvās radības dala divās kategorijās, draugi un paika, citu variantu nav Jā, un vēl kas, viņam ir mutes iekšiene melna, tas, kā skaidroja daži kinologi, ir pazīme, ka viņš tīko pēc svaigas dzīvas gaļas

     [+] [-]

, 2019-11-09 01:38, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Debīli virspusēji secinājumi Pat ja būtu vatenītis, tas būtu viennozīmīgi pieņemamāks variants par manis minēto pertiķbola/liberastijas/rusofobijas miksējumu Atklāšu tev nelielu noslēpumu, ja nebūtu LPSR, Latvijā uz doto brīdi neBalto iedzīvotāju skaits, ar visām no tā izrietošām sekām, būtu līdzvērtīgs, ja ne Francijas/Vācijas līmenim, tad vismaz Dānijas/Norveģijas/Zviedrijas noteikti
Nez kāpēc mūsu bāleliņi diezgan naski dezertē uz tevis pieminētajām valstīm... Laikam ruberoīdi patīk!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-09 01:42, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Manuprāt, galvenais rādītājs viennozīmīgi! Pateicoties PSRS okupācijai, mums izdevās Balto Eiropeisko identitāti saglabāt neskartu Miksējoties ar Slāviem, etniski-ģenētiskām saknēm praktiski nekāds kaitējums nav padarīts, jo starpība starp tautām Baltās Rases ietvaros ir minimāla Savukārt, miksešanās ar citām rasēm ir iznīcinoša katastrofa, gan priekš atsevišķi ņemtas tautas, gan priekš Baltās Rases kopumā
Es gan drusku esmu rasists, bet tavi spriedelējumi, maigi izsxkoties, liek diagnosticēt plānprātību...

     [+] [-]

, 2019-11-09 07:52, pirms 4 gadiem
Smirnovs parādīja, kā izšķirt spēles likteni. Proti, ja nesanāk gūt vārtus pēc daudzām ( reizēm mulķīgām) piespēlēm vai saspēlēm, jāspēlē individuāli- jāapved vairāki pretinieki un jāieliek banka. Šādu labu paraugu pietrūkst arī KHL monstram "Dinamo Riga".

     [+] [-]

, 2019-11-09 15:34, pirms 4 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Tagad izlasiju. Ko piepisises? Nesežu 24/7 sc .
Galvu sadakterē, es tev vispār neko neesmu ne teicis, ne prasījis.Pats man uzdevi bidlas cienīgu atraudziņu.