Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmanu nomet no troņa, par Latvijas hokeja vadītāju kļūst Kalvītis

Krišs Upenieks

Lipmanu nomet no troņa, par Latvijas hokeja vadītāju kļūst Kalvītis
Aigars Kalvītis
Foto: Kaspars Krafts, F64

Nervozā gaisotnē šodien Rīgā, "Volvo SC" ledus halles jaunajā kompleksā norisinājās Latvijas Hokeja federācijas ikgadējais kongress, kurā no troņa gāzts līdzšinējais prezidents Kirovs Lipmans, bet par jauno Latvijas hokeja vadītāju iebalsots Aigars Kalvītis.

Ar Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ikgadējā kongresa gaitu variet iepazīties ŠEIT.

Ikgadējais kongress šodien sākās nedaudz pēc 12:00. Vairākas stundas valdīja karstas diskusijas, publiski apvainojumi, pārtraukumi līdz nedaudz pēc 15:00 Viesturs Koziols aicināja balsot par valdes atstādināšanu pilnā sastāvā. Par valdes atcelšanu nobalsoja 12 biedri, pret - pieci, atturējās - divi, nepiedalījās - divi.

Koziols valdes priekšsēdētāja amatam izvirzīja Aigaru Kalvīti, uz ko Kirovs Lipmans atbildēja: ''Man Kalvītis pateica, ka pats negrib būt par priekšsēdētāju. Es vispār varu pastāstīt daudz par Latvijas Gāzi.'' Balsošanas rezultāti gan bija praktiski vienbalsīgi. Par Kalvīti kā Latvijas hokeja vadītāju nobalsoja 18 biedri, divi bija pret, bet viens atturējās, tādējādi Kalvītis kļuva par jauno LHF prezidentu.

Kalvītis: "Gribu pateikties LHF valdei par darbu, ko tā paveikusi iepriekšējos darbos. Daudzi sasniegumi jau tika uzskaitīti, kas paveikti Lipmana vadībā. Lielākais bija 2006. gada pasaules čempionāts. Biju ilgās pārdomās, pirms piekritu kandidēt uz amatu. Esmu strādājis ar Kirovu kopā LHF. Attīstījām bērnu un jaunatnes hokeju, sākās pirmie čempionāti. Man ir tikai pozitīvas emocijas par šo sadarbību. Bet laiks ir laiks. Briesmīgākais nav tas, ka esam 13. vietā vai tas, ka netikām uz olimpiskajām spēlēm, bet gan tas, ka hokeja sabiedrība ir saplēsusies.

Pats galvenais ir strādāt kopā hokeja attīstības labad. Esmu pārliecināts, ka visi, kas ieradušies šeit, ir par un ar hokeju. Protams, ir grūti šajā brīdī būt te, pa vidu, uzņemties smago nastu. Bet cilvēkiem ir jāpieņem izaicinājumi. Tas notika strauji, dažās stundās. Biju dziļās pārdomās par to, vai es to gribu un varu. Bet redzu, ka šī misija man ir jāuzņemas."

Kalvītis valdei izvirzīja Valentīnu Bļugeru, Ralfu Bukartu, Viesturu Koziolu, Edgaru Jansonu, Armandu Šteinbergu un Māri Martinsonu. Šādā sastāvā tā arī tika apstiprināta. Par rezervistiem izvēlēti rindas kārtībā: Oļegs Sorokins, Edgars Buncis un Jānis Kaverskis.

Lipmans: "Esmu laimīgs, ka tieku prom no šī grūtā darba. Paldies Dievam, es esmu brīvs. Paldies, ka piekrīti. Vienmēr esmu teicis: ja būs cilvēks, kurš varēs turpināt manis iesākto, būšu pateicīgs līdz galam. Sāpīgākais bija tas, ka biedrs Koziols bija kandidāts no sākuma. Bet, tā kā piekriti tu, tad paldies tev, ka esi gatavs." Kirovs LHF prezidenta amatā bija kopš 1998. gada.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-10-07 17:07, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Bet ja tādā veidā mēģināt DR pataisīt par bagātu/ laba līmeņa klubu? DR, piemēram, 2010/11 gada modelim nebija nekāda vaina, Lettiņi uguņoja, pilna arēna, algas izmaksātas, ko vēl vajag?
Izlase uguņoja?

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:07, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Kas konkrēti man mainās pēc vēja virziena? Domāju tieši tāpat, kā pirms 7-8 gadiem , kad šeit pirmo reizi parādījos Es neuzskatu DR par Latvijas Hokeja grāvēju, ar norunu, ja tur spēlē labākie Lettiņi
Ko ta tagad Juris pateiks Daugavam un pārējiem: "Nākat atpakaļ pie manis spēlēt par grašiem, atsakaties no saviem līgumiem!" un visi skries uz RD?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:08, pirms 8 gadiem
Varam raudāt, vai priecāties, bet tas ir noticis! Lipmans ir kritis un to gribēja teju visi, bet neticēja un neuzdrošinājās pat par tādu iespēju iedomāties, vai runāt!!!

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:08, pirms 8 gadiem
Opppanaaa!! tatad hokjim treknie gadi priekshaa DDDD

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:08, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Būšu laikam no tiem retajiem, kas teiks, ka Kalvītis nav tas sliktākais variants. Skaidrs, ka AK Latvijas politikā un biznesa vidē ir pretrunīgi vērtēta personība, bet jaunatnes hokejā vinš noteikti orientējas un pats galvenais - interesējas, daudz vairāk kā Lipmans. Kirovs bija cilvēks, kuram kamēr barža turējās virsū ūdens, tikmēr bija labi. Kalvīša vadības laikā varētu cerēt, ka jaunatnes hokeja attīstībai varētu tikt pievērsta vairāk uzmanība.
...bet jaunatnes hokejā vinš noteikti orientējas un pats galvenais - interesējas, daudz vairāk kā Lipmans. NETICU! Viņam dēli izauga, tagad viņam maza interese par šo pasākumu.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:09, pirms 8 gadiem
Ja vienam interese bija iegūt nodokļu atlaides Grindex, ziedojot sabiedriskajam labumam, tad tagad', ja to pašu vienkārši darīs Itera un LG, nu tad, protams, par kādu hokeja attīstību te runāt.

Jā, nepārbaudīju, vai LHF biedrībai ir sabiedriskā labuma statuss. Lai to kāds cits pacenšas.
Bet savādāk... protams, ir tikai loģiski ka sporta veidu federācijas, ja tās visas nebūtu ar biznesa interešu lobēšanu, būtu interesantas tikai un vienīgi menedžeriem (un arī tikai tad, ja organizācija būtu pietiekami naudīga), ne jau biznesmeņiem.
LHF nav organizācija ar vērā ņemamu finansējumu. Biznesmeņu interese šādas organizācijas sponsorēšanā? Pavisam noteikti. Bet šādas organizācijas vadīšanā? Pilnīgi un noteikti tādas nevar būt, ja vien nerunājam par nodokļu atlaidēm, vai vistiešāko naudas atmazgāšanu. No investīciju atdeves viedokļa iešana vadīt šādu federāciju... ārprāts.

Tas tā... Kalvīša un Co aizstāvjiem. Ja nu tādi ir.

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:09, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Būšu laikam no tiem retajiem, kas teiks, ka Kalvītis nav tas sliktākais variants. Skaidrs, ka AK Latvijas politikā un biznesa vidē ir pretrunīgi vērtēta personība, bet jaunatnes hokejā vinš noteikti orientējas un pats galvenais - interesējas, daudz vairāk kā Lipmans. Kirovs bija cilvēks, kuram kamēr barža turējās virsū ūdens, tikmēr bija labi. Kalvīša vadības laikā varētu cerēt, ka jaunatnes hokeja attīstībai varētu tikt pievērsta vairāk uzmanība.
Nu jā , ja būtu Savickis būtu vel sliktāk. Bet kapēc mums vienmēr jāizvēlas starp diviem kucesbērniem kur viens ir var būt mazāks kucesbērns nekā otrs?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:09, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Astana un Minska nav mūsu gadījums, nekorekti salīdzināt Viņiem tāds ceļš ir kaitniecisks, mums tas nāktu tikai par labu, tikai to jādara radikālāk un līdz galam, par to esmu pārliecināts
kā tad, kā tad - st.Juris tagad arī fizikas likumus atcels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:10, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Astana un Minska nav mūsu gadījums, nekorekti salīdzināt Viņiem tāds ceļš ir kaitniecisks, mums tas nāktu tikai par labu, tikai to jādara radikālāk un līdz galam, par to esmu pārliecināts
Pareizi! jānaturalizē 10 nevis 5 ziemeļamerikāņi. Pilnībā piekrītu!

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:11, pirms 8 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Nu jā , ja būtu Savickis būtu vel sliktāk. Bet kapēc mums vienmēr jāizvēlas starp diviem kucesbērniem kur viens ir var būt mazāks kucesbērns nekā otrs?
Kalvītis ir Savicka marionete...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:12, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Bet ja tādā veidā mēģināt DR pataisīt par bagātu/ laba līmeņa klubu? DR, piemēram, 2010/11 gada modelim nebija nekāda vaina, Lettiņi uguņoja, pilna arēna, algas izmaksātas, ko vēl vajag?
Un izlasei stabila 10-13 vieta PČ. Visi laimīgi.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-07 17:13, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Es domāju perspektīvā uz nākamszonu Atsakoties no leģionāru plus dārgo treneru pirkšanas, var ietaupīt priekš Karsumiem, Daugaviņiem, Bārtuļiem, Kuldām un citiem mūsu kadriem
ietaupīt no kā? no Sējēja algas?
Daugaviņam alga, visticamāk, ir lielāka nekā visiem šosezonas legiem kopā

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:13, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Un izlasei stabila 10-13 vieta PČ. Visi laimīgi.
...ja ļoti paveiksies....

  +4 [+] [-]

, 2016-10-07 17:13, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Es vai tad kaut ko par naturalizāciju minēju? Es par to, lai visus labākos Lettiņus savāktu uz Rīgu!
Labāk, lai attīstās kur citur.
Bet ar 10-12 miljonu budžetu tas tāpat nav iespējams.

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:14, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Es vai tad kaut ko par naturalizāciju minēju? Es par to, lai visus labākos Lettiņus savāktu uz Rīgu!
Jā, tad pirms PČ pretiniekam atliktu izanalizēt 5 Dinamo sezonas spēles un uz priekšu.

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:14, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Es vai tad kaut ko par naturalizāciju minēju? Es par to, lai visus labākos Lettiņus savāktu uz Rīgu!
Ejam Minskas un Astanas ceļu lidz galam un radikālāk. Es viu pareizi sapratu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:15, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet jaunatnes hokejā vinš noteikti orientējas un pats galvenais - interesējas, daudz vairāk kā Lipmans. NETICU! Viņam dēli izauga, tagad viņam maza interese par šo pasākumu.
Nezinu, cik labi Kalvītis šobrīd orientējas, bet ticu, ka Kalvītim jau pēc savas būtības izpratne par piramīdas apakšas (ja Latvijas hokeju vispār var nosaukt par kaut kāda veida piramīdu ) sakārtošanas nepieciešamību ir daudz lielāka, kā Kirovam.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:16, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Būšu laikam no tiem retajiem, kas teiks, ka Kalvītis nav tas sliktākais variants. Skaidrs, ka AK Latvijas politikā un biznesa vidē ir pretrunīgi vērtēta personība, bet jaunatnes hokejā vinš noteikti orientējas un pats galvenais - interesējas, daudz vairāk kā Lipmans. Kirovs bija cilvēks, kuram kamēr barža turējās virsū ūdens, tikmēr bija labi. Kalvīša vadības laikā varētu cerēt, ka jaunatnes hokeja attīstībai varētu tikt pievērsta vairāk uzmanība.
Nu baigās ilūzijas Kalvīša sakarā neloloju, bet nu traģēdiu kā dažs labs ar nesaskatu. Daudz ko sačakarēt jau nav ko Vietēais čempis mums pašplūsmā, darbs ar jaunatni pašplūsmā, darbs ar sponsoru piesaisti pašplūsmā, lobijs valdības gaiteņos nekads (vai apzināts kiras gājiens???).

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:17, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Tanī laikā mums pietrūka viens realizēts bullis pret Dāniju, lai nostiprinātos IIHF ranga astotniekā, bet ... tad aizgāja Znaroks un nāca Nolans ar savām pārmaiņām
beidz muldēt, fantazētāj.

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:18, pirms 8 gadiem
Kas vispār notiek!?

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:18, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Nezinu, cik labi Kalvītis šobrīd orientējas, bet ticu, ka Kalvītim jau pēc savas būtības izpratne par piramīdas apakšas (ja Latvijas hokeju vispār var nosaukt par kaut kāda veida piramīdu ) sakārtošanas nepieciešamību ir daudz lielāka, kā Kirovam.
baidos, ka viņam tā piramīdas apakša neinteresē... ja nu vienīgi tik daudz, cik novirzīt federācijas naudu DR bērnu komandām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-10-07 17:19, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet jaunatnes hokejā vinš noteikti orientējas un pats galvenais - interesējas, daudz vairāk kā Lipmans. NETICU! Viņam dēli izauga, tagad viņam maza interese par šo pasākumu.
Nevajag jau Kiras vadīšanas stilu, automātiski pārcelt uz LHF nākotni. Ja cilvēkiem liktu nosaukt 10 sporta federāciju prezidentus, diez vai lielākā daļa, zinātu vairāk par 2-3 un noteikti viens no nosauktajiem būtu Kira. Federāciju prezidenti ir naudas garanti, pelēkie kardināli, bet lēmēji ir valdes, padomes, tie kas ir speciālisti konkrētajā sporta veidā un vienīgi hokejā viss bija ačgārni, par visu atbildēja viens cilvēks.

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:20, pirms 8 gadiem
Opā!!!!
Aizbrauot uz pilsētas centru nekas neliecināja, ka kaut kas LHF galvgalī var mainīties, bet atbraucot priekšā pārsteigums.
Kalvītis par LHF prezidentu! Hm, viennozīmīgi labāks variants par Koziolu, bet.........valsti nolaida uz burbuli savas pasīvās darbības rezultātā, un kā tagad būs ar LV hokeju?
Atliek vien novēlēt viņam veiksmi.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-07 17:20, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Tanī laikā mums pietrūka viens realizēts bullis pret Dāniju, lai nostiprinātos IIHF ranga astotniekā, bet ... tad aizgāja Znaroks un nāca Nolans ar savām pārmaiņām
Jā, baigā uguņošana no Dinamo ''stāriem''. 13. vieta!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-07 17:20, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Tanī laikā mums pietrūka viens realizēts bullis pret Dāniju, lai nostiprinātos IIHF ranga astotniekā, bet ... tad aizgāja Znaroks un nāca Nolans ar savām pārmaiņām
Neiestāstīsi man savas galvā izdomātās fantāzijas. Tas par IIHF rangu.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:21, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Lai tik analizē uz vella paraušanu! Pie tāda rasklada mēs viennozīmīgi būtu pārāki par 9.-12. IIHF ranga komandām
Domāju 100% top 3!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:22, pirms 8 gadiem
ir dimbā! Vienreiz mūs jau pārdeva, kad dibināja Dinamo Riga. Tagad pārdos atkal. Gaidam mūsu līgas izputināšanu.

     [+] [-]

, 2016-10-07 17:22, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu baigās ilūzijas Kalvīša sakarā neloloju, bet nu traģēdiu kā dažs labs ar nesaskatu. Daudz ko sačakarēt jau nav ko Vietēais čempis mums pašplūsmā, darbs ar jaunatni pašplūsmā, darbs ar sponsoru piesaisti pašplūsmā, lobijs valdības gaiteņos nekads (vai apzināts kiras gājiens???).
- 5-8 gadus iepriekš LČ bij vēl lielākā irsā kā šobrīd... visas iespējas pakāpties uz leju
- tā kā abi Kalvīša dēli junioru vecumu pārauguši, tad diez vai viņam tur būs liela interese...
- sponsoru piesaiste? Atgādināt, cik ļoti "veiksmīgi" Skanstes ielas kantorim veicies šajā jomā?
- varas gaiteņos lobijs? Nekas neliecina, ka Kalvītim tas būtu lielāks kā Kiram...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 17:22, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Šo paredzēju jau pasen...nu redzēsim ko tagad publika vainos sistēmas neesamībā.
Pirmo reizi Tev piekrītu!
Sabiedrība alka Kiras galvu, tagad viņi to dabūja. Un kas tālāk?