Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmanu nomet no troņa, par Latvijas hokeja vadītāju kļūst Kalvītis

Krišs Upenieks

Lipmanu nomet no troņa, par Latvijas hokeja vadītāju kļūst Kalvītis
Aigars Kalvītis
Foto: Kaspars Krafts, F64

Nervozā gaisotnē šodien Rīgā, "Volvo SC" ledus halles jaunajā kompleksā norisinājās Latvijas Hokeja federācijas ikgadējais kongress, kurā no troņa gāzts līdzšinējais prezidents Kirovs Lipmans, bet par jauno Latvijas hokeja vadītāju iebalsots Aigars Kalvītis.

Ar Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ikgadējā kongresa gaitu variet iepazīties ŠEIT.

Ikgadējais kongress šodien sākās nedaudz pēc 12:00. Vairākas stundas valdīja karstas diskusijas, publiski apvainojumi, pārtraukumi līdz nedaudz pēc 15:00 Viesturs Koziols aicināja balsot par valdes atstādināšanu pilnā sastāvā. Par valdes atcelšanu nobalsoja 12 biedri, pret - pieci, atturējās - divi, nepiedalījās - divi.

Koziols valdes priekšsēdētāja amatam izvirzīja Aigaru Kalvīti, uz ko Kirovs Lipmans atbildēja: ''Man Kalvītis pateica, ka pats negrib būt par priekšsēdētāju. Es vispār varu pastāstīt daudz par Latvijas Gāzi.'' Balsošanas rezultāti gan bija praktiski vienbalsīgi. Par Kalvīti kā Latvijas hokeja vadītāju nobalsoja 18 biedri, divi bija pret, bet viens atturējās, tādējādi Kalvītis kļuva par jauno LHF prezidentu.

Kalvītis: "Gribu pateikties LHF valdei par darbu, ko tā paveikusi iepriekšējos darbos. Daudzi sasniegumi jau tika uzskaitīti, kas paveikti Lipmana vadībā. Lielākais bija 2006. gada pasaules čempionāts. Biju ilgās pārdomās, pirms piekritu kandidēt uz amatu. Esmu strādājis ar Kirovu kopā LHF. Attīstījām bērnu un jaunatnes hokeju, sākās pirmie čempionāti. Man ir tikai pozitīvas emocijas par šo sadarbību. Bet laiks ir laiks. Briesmīgākais nav tas, ka esam 13. vietā vai tas, ka netikām uz olimpiskajām spēlēm, bet gan tas, ka hokeja sabiedrība ir saplēsusies.

Pats galvenais ir strādāt kopā hokeja attīstības labad. Esmu pārliecināts, ka visi, kas ieradušies šeit, ir par un ar hokeju. Protams, ir grūti šajā brīdī būt te, pa vidu, uzņemties smago nastu. Bet cilvēkiem ir jāpieņem izaicinājumi. Tas notika strauji, dažās stundās. Biju dziļās pārdomās par to, vai es to gribu un varu. Bet redzu, ka šī misija man ir jāuzņemas."

Kalvītis valdei izvirzīja Valentīnu Bļugeru, Ralfu Bukartu, Viesturu Koziolu, Edgaru Jansonu, Armandu Šteinbergu un Māri Martinsonu. Šādā sastāvā tā arī tika apstiprināta. Par rezervistiem izvēlēti rindas kārtībā: Oļegs Sorokins, Edgars Buncis un Jānis Kaverskis.

Lipmans: "Esmu laimīgs, ka tieku prom no šī grūtā darba. Paldies Dievam, es esmu brīvs. Paldies, ka piekrīti. Vienmēr esmu teicis: ja būs cilvēks, kurš varēs turpināt manis iesākto, būšu pateicīgs līdz galam. Sāpīgākais bija tas, ka biedrs Koziols bija kandidāts no sākuma. Bet, tā kā piekriti tu, tad paldies tev, ka esi gatavs." Kirovs LHF prezidenta amatā bija kopš 1998. gada.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 20:33, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka tādus esmu redzējis un redzu. Tiesa jāatzīst, ka šobrīd mazāk, bet zinu pavisam konkrēti, ka tiklīdz RD sāks rādīt labāku sniegumu, tā atkal šis atbalstītāju loks proprcionāli arī augs.
Attiecībā uz klubu sponsorēšanu.
Šeit ir viens ļoti būtisks elements u.t.i. kā šeit ir stāsts par nacionālā čempionāta prestižu. Ja čempionātam nav prestižs sabiedrībā, tad sponsoru piesaiste ir ļoti apgrūtināta. Kurš būs gatavs atbalstīt čempionātu, ja tā spēles regulāri netiek rādītas TV, ja sponsoru reklāmu redz ļoti ierobežots sabiedrības loks.
Jā, nenoliedzu, ka paši klubi arī grēko, kaut vai tajā, ka necenšas vadošiem spēlētājiem piesaistīt individuālos sponsorus utt., bet pamatā tomēr tomēr ir kopējais čempionāta prestižs, un tā jau ir LHF atbildība.
Par pirmo jautājumu.... skaidrs,ka esi redzējis, dzirdējis par RD atbalstītājiem, taču jautājums, kā viņus iespaido un kā viņi realizē kremļa ieceres.....pie namiem izkarina krievu karogus, putlera plakātus, uzsaukumus Latvija krievijas sastāvā ??????

Nu vismaz kaut vienu nieku pasaki, kas šo khl gadu laikā ir mainījies Latviešu sabiedrībā....??????

Ja man atmiņa neviļ, tad tu biji viens no DR heiteru ciltstēviem.....kā rezultātā radās šī "stilīgā kustība", ar tāda tipa SC komentētājiem, tīneidžeriem kā HMB utt.....

Ko ēdīsi Namej,
KO tu,
Do kontaktus
IESAKU

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 20:34, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: No kuras partijas ,tad Godmaņa valdībā bija finanšu ministrs vēstures zinātāj un tie paši politiķi pirms beidzamās Saeimas vēlēšanām centās atgriezties politikā kā bijušo premjeru partija,kurā bija gan kalvīts ,gan šlesers ,gan baķka.
Godmanis jau paguva sākt izsmelt visas Kalvīša valdības noziedzīgās neizdarības neizdarības. Kaut vai to,ka starptautiskās finanšu organizāciju brīdinājumu par LV finanšu sistēmas straujo ''pārkaršanu'', un tai sekojošo Kalvīša valdības bezdarbību.
Nemaz nerunājot par Kalvīša valdības labvēlīgiem lēmumiem, kuru sekas mēs izjūtam vel tagad OIK veidolā utt.

     [+] [-]

, 2016-10-07 20:36, pirms 8 gadiem
Ar4ers rakstīja: es Kalvīša laikus atceros ar nostaļģiju, kad auga algas, pensijas u.c. lietas

vasaras brīvlaikā Kalvīša laikā varēja labi nopelnīt celtniecības projektos, jo tolaik būvniecība ritēja pilnā sparā.
mums Carnikavā bija arī dārzniecība, kur arī skolniekus pa vasaru ņēma darbā un varēja solīdi pelnīt

diemžēl, atnāca Dombrovskis un krīze, tagad "reformu" rezultātā ne dārzniecības ne celtniecības ārpus Rīgas

dārzniecībā tagad vējš svilpo un siltumnīcām logi izsisti.

visa mana ģimene par Tautas partiju balsoja un nenožēloja to
Par to jau arī ir stāsts, ka šīs algas, pensijas utt. auga pilnīgi bez jebkāda normāla ekonomiskā pamatojuma.
Laikam jau tev par tādām lietām stāstīt bezjēdzīgi, jo nesaproti elementāras lietas.

     [+] [-]

, 2016-10-07 20:40, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: 2011. gadā bija visas iespējas pacelties un nostiprināties, pietrūka uzvara pār Dāniju
Un pēc tam nebija iespēju nostiprināties? varēja taču uzvarēt visus venkārši.

     [+] [-]

, 2016-10-07 20:41, pirms 8 gadiem
Scam rakstīja: tipiski latviešu gājieni... tiek norakstīts cilvēks pirms kaut ko ir sācis darīt. tapēc jau mēs esam tur kur esam ar saviem gājieniem
Kalvītis jau ir tik daudz mūsu valstī ir sadarījis, ka tieši tāpēc mēs esam, kur esam, ka laižam pie teikšanas tādus "darītājus". Ja Lipmans bija skops un blēdīgs, tad Kalvītis ir slinks un augstprātīgs. Latvijas hokejam neparedzu neko labu.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-07 20:41, pirms 8 gadiem
FRONT242 rakstīja: Par pirmo jautājumu.... skaidrs,ka esi redzējis, dzirdējis par RD atbalstītājiem, taču jautājums, kā viņus iespaido un kā viņi realizē kremļa ieceres.....pie namiem izkarina krievu karogus, putlera plakātus, uzsaukumus Latvija krievijas sastāvā ??????

Nu vismaz kaut vienu nieku pasaki, kas šo khl gadu laikā ir mainījies Latviešu sabiedrībā....??????

Ja man atmiņa neviļ, tad tu biji viens no DR heiteru ciltstēviem.....kā rezultātā radās šī "stilīgā kustība", ar tāda tipa SC komentētājiem, tīneidžeriem kā HMB utt.....

Ko ēdīsi Namej,
KO tu,
Do kontaktus
IESAKU
Es jau vienreiz rakstīju, ka nenošķiru KrHuLv no visas tās pasākumu ķēdītes ko RU realizē savu tautiešu un arī latviešu auditorijai, kuras pamatmērķis ir atgādināt par ''Lielā brāļa klātbūtni'' mūsu prātos un sirdīs.

Ja Tu vari atrast kaut vienu manu komentāru,kuri ir rakstīti tādā stilā, kādā raksta šie idioti, tad liec tos man priekšā.
Es savu rakstīšanas stilu un domas gājienus īpaši mainījis šajos gados neesmu.

     [+] [-]

, 2016-10-07 20:42, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Pirms vai pēc 2011. gada čempionāta? Kādā veidā mēs varējām būt 12.tie rangā, ja 2009.gadā ieņēmām 7. vietu?
`tu vispār zini, kā rangu aprēķina?

     [+] [-]

, 2016-10-07 20:47, pirms 8 gadiem
A kā tur ar vēstuli Latvijas Valsts Pezidentam no zobārsta Fāzzeļļa par neatliekamo palidžīdu palīdzību??
Valsts kanceleja ir ko publicējusi?
Latvijas Vēstnesi ikdienā nelasu....

  +2 [+] [-]

, 2016-10-07 20:52, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kalvītis, starp citu, pat saprata, ka toreizējā finansu politika var ievest bezdibenī, taču pakļāvās sabiedrības spiedienam, kas kopā ar Šleseru gribēja spiest gāzi grīdā. Tā sacīt, baidījās pieņemt nepopulārus lēmumus.
Tieši tā, viņš bija pārāk mīksts. Uz MK vilkās visādas arodbiedrības un viņš pakļāvās, pildīja viņu prasības, kaut gan vajadzēja nah pasūtīt. Kā tagad atceros, kaut kādā uzstāšanās reizē šis teica, mūsu ekonomika pārkarst, neņemiet tik traki kredītus, vajag ierobežot. Tajā dienā apollo pie raksta par viņa runu, palasīju komentārus, visi bija ķipa, pašol nah... resnais, mēs paši zinām ko darām, tu tikai negribi lai mēs labi dzīvotu, ej dir.. un tādā garā.

     [+] [-]

, 2016-10-07 20:55, pirms 8 gadiem
FRONT242 rakstīja: Par pirmo jautājumu.... skaidrs,ka esi redzējis, dzirdējis par RD atbalstītājiem, taču jautājums, kā viņus iespaido un kā viņi realizē kremļa ieceres.....pie namiem izkarina krievu karogus, putlera plakātus, uzsaukumus Latvija krievijas sastāvā ??????

Nu vismaz kaut vienu nieku pasaki, kas šo khl gadu laikā ir mainījies Latviešu sabiedrībā....??????

Ja man atmiņa neviļ, tad tu biji viens no DR heiteru ciltstēviem.....kā rezultātā radās šī "stilīgā kustība", ar tāda tipa SC komentētājiem, tīneidžeriem kā HMB utt.....

Ko ēdīsi Namej,
KO tu,
Do kontaktus
IESAKU
Dinamo pirmajos gados regulāri apmeklēju KHL mājaslapu, skatījos viņu reklāmas, skatījus krievu televīziju, lai redzētu hokeju, izbraukuma spēles, viņu komentētāju spriedelējumus par mums, interbvijas ar LV spēlētājiem...
Bez Dinamo es to nedarītu, pieļauju, ka tādi ir daudzi un ir daudzi, kas pat ceļo uz krieviju un tērē tur savu naudu...
Vaitad tas nav tās Krievu naudas viens no mērķiem?
Es pat pirms tam viņu komandas nezināju...
šobrīd neskatos KHL jau gadus trīs, bet tāpat zinu vairāk nekā gribētos par to valsti un līgu...

     [+] [-]

, 2016-10-07 20:56, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to jau arī ir stāsts, ka šīs algas, pensijas utt. auga pilnīgi bez jebkāda normāla ekonomiskā pamatojuma.
Laikam jau tev par tādām lietām stāstīt bezjēdzīgi, jo nesaproti elementāras lietas.
Tieši tā! Uzpūsts milzīgs birokrātiskais un ierēdņu aparāts. No turienes arī daudzās darba vietas ar algām. Vienlaicīgi pakalpojumu sfērā, celtniecībā, nekustamo īpašumu tirgū, utt uzpūsts milzīgs finansiālais burbulis. Ja nav konkurēt spējīgu ražošanas nozaru, nav arī uz kā to visu balstīt. to visu redzēja, bet neko nedarīja.
Čalim gan jau tajā laikā bija forši- muterīte valsts darbā vai skolotāja, fāters celtniecība pats skolā un stāsta cik labi bija laiki.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-07 20:58, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau vienreiz rakstīju, ka nenošķiru KrHuLv no visas tās pasākumu ķēdītes ko RU realizē savu tautiešu un arī latviešu auditorijai, kuras pamatmērķis ir atgādināt par ''Lielā brāļa klātbūtni'' mūsu prātos un sirdīs.

Ja Tu vari atrast kaut vienu manu komentāru,kuri ir rakstīti tādā stilā, kādā raksta šie idioti, tad liec tos man priekšā.
Es savu rakstīšanas stilu un domas gājienus īpaši mainījis šajos gados neesmu.
''Lielā brāļa klātbūtni'' mūsu prātos un sirdīs...... nezinu cik psihiski nelīldzsvarotam jābūt lai TO dabūtu mūsu sirdīs un prātos...ja galvā nav tad nav......BET TOMĒR, LAI NEBŪTU TUKŠA IRŠANA NOSAUC KAUT MINIMĀLĀKO PAZĪMI KAS LIECINA PAR TO, NO SAVAS PLAŠĀS (kā izklausās, pamatīgās līdzcilvēku izzināšanas) PIEREDZES.....

Par tīņu rakstiem, piekrītu...neraksti tā.......bet ciltstēva, radītāja loma pastarpināti pieder Namejam !!!!!!!!! Draugus izvēlas, pēcnācējus nē !!!!

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:04, pirms 8 gadiem
Mārtiņš Gricmanis (Ģēnijs) rakstīja: Skatos, Coffijs ar prievīti jau aptirsies
Un to saka klauns ,kurš reģistrējies pirms divām nedēļām,jeb esi kārtējais arturčika profils.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:04, pirms 8 gadiem
Ar4ers rakstīja: Kalvītis bija premjers līdz 2007.gada pavasarim.

Kāds viņam sakars ar Godmani un 2008.gadu, to gan nezinu.

Kepkas jau vēsturi nezina.

Kalvīša laikā starp citu auga Latvijas IKP, algas u.c. lietas
Domāt iemācies, likumsakarības un sekas saskatīt. pirmo vārdu, kas ienāc prātā Tevis apzīmēšanai, nerakstīšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:07, pirms 8 gadiem
Ar4ers rakstīja: Kalvītis bija labākais LV premjers atjaunotajā LV. un tas ir fakts

ne tik labs kā Kārlis Ulmanis, bet tomēr
kritiens bērnībā. uz cietas virsmas.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:09, pirms 8 gadiem
Ar4ers rakstīja: es Kalvīša laikus atceros ar nostaļģiju, kad auga algas, pensijas u.c. lietas

vasaras brīvlaikā Kalvīša laikā varēja labi nopelnīt celtniecības projektos, jo tolaik būvniecība ritēja pilnā sparā.
mums Carnikavā bija arī dārzniecība, kur arī skolniekus pa vasaru ņēma darbā un varēja solīdi pelnīt

diemžēl, atnāca Dombrovskis un krīze, tagad "reformu" rezultātā ne dārzniecības ne celtniecības ārpus Rīgas

dārzniecībā tagad vējš svilpo un siltumnīcām logi izsisti.

visa mana ģimene par Tautas partiju balsoja un nenožēloja to
*****
tas ir vārds, kas man pirmais ienāca prātā, kā nosaukt Tevi

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:13, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Tieši tā! Uzpūsts milzīgs birokrātiskais un ierēdņu aparāts. No turienes arī daudzās darba vietas ar algām. Vienlaicīgi pakalpojumu sfērā, celtniecībā, nekustamo īpašumu tirgū, utt uzpūsts milzīgs finansiālais burbulis. Ja nav konkurēt spējīgu ražošanas nozaru, nav arī uz kā to visu balstīt. to visu redzēja, bet neko nedarīja.
Čalim gan jau tajā laikā bija forši- muterīte valsts darbā vai skolotāja, fāters celtniecība pats skolā un stāsta cik labi bija laiki.
Un tas viss valstī neko globālu neražo, un nabadzīga ar dabas resursiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:13, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Tieši tā! Uzpūsts milzīgs birokrātiskais un ierēdņu aparāts. No turienes arī daudzās darba vietas ar algām. Vienlaicīgi pakalpojumu sfērā, celtniecībā, nekustamo īpašumu tirgū, utt uzpūsts milzīgs finansiālais burbulis. Ja nav konkurēt spējīgu ražošanas nozaru, nav arī uz kā to visu balstīt. to visu redzēja, bet neko nedarīja.
Čalim gan jau tajā laikā bija forši- muterīte valsts darbā vai skolotāja, fāters celtniecība pats skolā un stāsta cik labi bija laiki.
Latvijas ekonomika nav nodalīta no pasaulē notiekošā. Ir lietas ko varēja darīt savādāk, lai nebūtu tik traki, bet viss aizsākās ASV, viņiem sabruka NĪ tirgus un tālāk jau domino princips pa visu pasauli. ASV ir pasaules ekonomikas stūrakmenis, ja viņu ekonomika aug, visiem ir labi, ja krīt, visiem ir sūdi.
Iesaku paskatīties ekonomikai veltītus TV kanālus, tur katru dienu gaida no ASV kādu statistisko atskaiti. Kādi viņiem naftas atlikumi, kāds bezdarbs, pat atskaiti par patērētāju noskaņojumu un tas viss ietekmē ekonomiskos procesus.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:14, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tieši tā, viņš bija pārāk mīksts. Uz MK vilkās visādas arodbiedrības un viņš pakļāvās, pildīja viņu prasības, kaut gan vajadzēja nah pasūtīt. Kā tagad atceros, kaut kādā uzstāšanās reizē šis teica, mūsu ekonomika pārkarst, neņemiet tik traki kredītus, vajag ierobežot. Tajā dienā apollo pie raksta par viņa runu, palasīju komentārus, visi bija ķipa, pašol nah... resnais, mēs paši zinām ko darām, tu tikai negribi lai mēs labi dzīvotu, ej dir.. un tādā garā.
Sivēnu jau tagad vaino visos nāves grēkos, pats labprāt ar lodlampu sarus paretinātu.....
tik vispasaules ekonomisko krīzi nez vai PAT cūkmens atrisinātu (kura arī LR pagadījās)...
par Abreni, domājot.. pat Hitleram no putlera puses atbilde būtu...uši ot mjortvava osļika a ņe Pitalovsakaja oblasķ.... nuko tur sivēns varēja darīt, ja pat 1920 gada miera līgums ar CCCP nelīdzēja ????
Zato vietu DR un LG gan dabūja !!!!

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:14, pirms 8 gadiem
interesanti, ka no Matuļa pilnīgs klusums - kā pieredzējis vilks nogaida, kāds būs vētras rezultāts un tad varēs izvērsties drosi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:17, pirms 8 gadiem
Latvija ir maza valstina kur maz kompitentu cilveku, tapec tadiem spidekliem ka Kalvis jaraujas visas frontes. Jaiebazh savs cukas shnukurs visur,politika, sporta. Bez vina nekur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:23, pirms 8 gadiem
Labi nav ko čīkstēt!
Tiekamies Skonto Stadionā!
čau!

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:24, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Gluži kā mūsdienās Sportacentrā Pavirši viedokļi, pārsvarā antiKrieviski un proRietumnieciski, jo tās ir modē
Es par to, ka Kalvīts nepavisam nav glups, bet pamīksts. Un šeptmanis arī.

  -3 [+] [-]

, 2016-10-07 21:28, pirms 8 gadiem
FRONT242 rakstīja: ''Lielā brāļa klātbūtni'' mūsu prātos un sirdīs...... nezinu cik psihiski nelīldzsvarotam jābūt lai TO dabūtu mūsu sirdīs un prātos...ja galvā nav tad nav......BET TOMĒR, LAI NEBŪTU TUKŠA IRŠANA NOSAUC KAUT MINIMĀLĀKO PAZĪMI KAS LIECINA PAR TO, NO SAVAS PLAŠĀS (kā izklausās, pamatīgās līdzcilvēku izzināšanas) PIEREDZES.....

Par tīņu rakstiem, piekrītu...neraksti tā.......bet ciltstēva, radītāja loma pastarpināti pieder Namejam !!!!!!!!! Draugus izvēlas, pēcnācējus nē !!!!
Es saprotu, ka Tu patreiz spried no sava skata punkta, bet mūsu sabiedrība kopumā ir tieši tāda kāda tā ir.
Mazliet augstāk SC lietotājs RaitchaTev ir izklāstījis savu pieredzi, bet kopējais skats uz šo lietu,manā skatījumā ir sekojošs. Ja RD ienākšana LV ir pozitīvi nostrādājusi uz kaut vai pāris simtiem LV hokejmīļiem, tad šīs komandas izveidošanas mērķis sevi jau ir attaisnojis, jo šie pāris simti cilvēku stabili nesīs LV sabiedrībā ''labās'' RU tēlu. Nesīs caur interneta komentāriem, caur diskusijām draugu tusiņos utt. Un vicsliktākais, ka viņi cenšas strādāt uz vel nenobriedušo pusaudžu psiholoģiju, kurus caur dažādām metodēm velk uz RD spēlēm.
Jā, man pašam personiski vairākkārt ir iznācis salekties ar dažiem cilvēkiem,kuri RD iespaidā vairāk ir sākuši interesēties par RU, un tagad visiem stāsta cik tur ir forši, un kādi viņi ir malači. Agrāk viņi bija neitrāli pret šo valsti, bet tagad kļuvuši par reāliem propagandistiem.
Paldies par pagodinājumu, bet nekad neesmu domājis par kaut kādu sava virziena veidošanu šeit SC komentāru sadaļā. Nemaz nerunājot par kaut kādu pēctecību.
Tikai un vienīgi savu domu un prātojumu paušana.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:35, pirms 8 gadiem
Pirmais iespaids, uzzinot, kas nācis Lipmana vietā, bija divdomīgs, bet, lēnā garā padomājot ar vēsu prātu, šķiet, ka tas ir pietiekami labs risinājums. Lai kāda Kalvītim "slava" sakarā ar treknajiem gadiem, dažādiem izteikumiem un viņa ieņemamajiem amatiem, nevar noliegt, ka hokeja lietās viņš orientējas pietiekami labi, dēli arī par hokejistiem (cik labiem, tas cits jautājums) kļuvuši. Viņš sajēdz gan bērnu hokejā, gan lielajā hokejā. Un - galu galā - viņš jau nebūs vienvaldis kā Kirovs, viņam tomēr apkārt ir komanda ar cilvēkiem, kuriem nav vienaldzīga Latvijas hokeja attīstība un nākotne. Man gribas ticēt, ka jaunā LHF Valde spēs savākt sašķelto Latvijas hokeja sabiedrību zem viena jumta, un turpmāk darbi tiks pakārtoti Latvijas hokeja kopējām interesēm.
P.S. Kā jau bija gaidāms, daļa nav apmierināti arī ar šādu notikumu pavērsienu, un, kā likums, starp tiem ir liela daļa to, kas nesen bļāva "Lipman, atkāpies!". Kad tolaik šie auroja, viņiem bija pajāt, kas vietā nāk, tik vajadzēja Lipmanu gāzt. Bet nu, kad tas izdarīts, izrādās, ka nav vis pajāt...
Vienkārši mūžīgi neapmierinātie. Tie, kam nav un nekad nebūs labi, kas norok visu jauno, noēd bez sāls, nedodot pat pārbaudes laiku. Troļļi, kas vārās negatīvu emociju jūrā un ar prātu nedraudzējas. Tādus "līdzjutējus" Latvijas hokejam nevajag. Jāatgriežas pie normālām attiecībām gan hokeja kabinetos, gan arēnās un visur citur. Viss liekais ir jāizgriež kā augonis, bet vēl svarīgāk ir iesēt jaunas sēklas, sakopt aizlaisto hokeja druvu, lai vismaz pēc kāda laika mēs varam ievākt jauno ražu. Savā starpā ķīvējoties un sprunguļus riteņos viens otram liekot, neviens nekur tālu netiks. Tas jāsaprot, un tad var stūrēt tālāk.

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:35, pirms 8 gadiem
FRONT242 rakstīja: Sivēnu jau tagad vaino visos nāves grēkos, pats labprāt ar lodlampu sarus paretinātu.....
tik vispasaules ekonomisko krīzi nez vai PAT cūkmens atrisinātu (kura arī LR pagadījās)...
par Abreni, domājot.. pat Hitleram no putlera puses atbilde būtu...uši ot mjortvava osļika a ņe Pitalovsakaja oblasķ.... nuko tur sivēns varēja darīt, ja pat 1920 gada miera līgums ar CCCP nelīdzēja ????
Zato vietu DR un LG gan dabūja !!!!
Kalvīša valdība daudz ko neizdarīja, lai mūsu ekonomiskais kritiens pie vispasaules krīzes nebūtu viens no smagākajiem Eiropā. Piemēram, nesakārtoja banku uzraudzības sektoru, kas ļāva notikt Parex kraham. Tas ka ar administratīviem resursiem neierobežoja nenormālo kredītu ņemšanas bumu, dancošana pēc nekustamo īpašumu tirgoņu stabules, ka'rezultātā uzsprāga nenormāli lielais nekustamo īpašumu cenu bums.
Jau cik valdības nomainījušās, bet Kalvīša valdīšanas sekas mēs joprojām izjūtam caur OIK, banku kredītu slogiem uz nekustamo īpašumu utt.

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:37, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Latvijas ekonomika nav nodalīta no pasaulē notiekošā. Ir lietas ko varēja darīt savādāk, lai nebūtu tik traki, bet viss aizsākās ASV, viņiem sabruka NĪ tirgus un tālāk jau domino princips pa visu pasauli. ASV ir pasaules ekonomikas stūrakmenis, ja viņu ekonomika aug, visiem ir labi, ja krīt, visiem ir sūdi.
Iesaku paskatīties ekonomikai veltītus TV kanālus, tur katru dienu gaida no ASV kādu statistisko atskaiti. Kādi viņiem naftas atlikumi, kāds bezdarbs, pat atskaiti par patērētāju noskaņojumu un tas viss ietekmē ekonomiskos procesus.
tur jau tā lieta, ka nekas netika darīts un mēs uz pakaļas nosēdāmies strauji un sāpīgi.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:40, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: ...
Vienkārši mūžīgi neapmierinātie. Tie, kam nav un nekad nebūs labi, kas norok visu jauno, noēd bez sāls, nedodot pat pārbaudes laiku. Troļļi, kas vārās negatīvu emociju jūrā un ar prātu nedraudzējas. Tādus "līdzjutējus" Latvijas hokejam nevajag. Jāatgriežas pie normālām attiecībām gan hokeja kabinetos, gan arēnās un visur citur. Viss liekais ir jāizgriež kā augonis, bet vēl svarīgāk ir iesēt jaunas sēklas, sakopt aizlaisto hokeja druvu, lai vismaz pēc kāda laika mēs varam ievākt jauno ražu. Savā starpā ķīvējoties un sprunguļus riteņos viens otram liekot, neviens nekur tālu netiks. Tas jāsaprot, un tad var stūrēt tālāk.
kas par prozu !
Lai tādu mūzu noķertu, laikam 3graudniekam vēl dvulis pa virsu jāpaņem! jeb kā pie rudens spied uz sēnītēm?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 21:40, pirms 8 gadiem
bēdīga diena visam LV hokejam