Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Autors: Ulvis Brože

Latvijas izlase nosauc 29 hokejistus, kuri piedalīsies turnīrā Liepājā

Latvijas izlase nosauc 29 hokejistus, kuri piedalīsies turnīrā Liepājā
Kaspars Daugaviņš. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Šodien publicēts Latvijas hokeja izlases sastāvs novembrī paredzētajam pārbaudes turnīram. Laika posmā no 7. līdz 9. novembrim mūsējie spēkosies ar Francijas, Slovēnijas un Baltkrievijas komandām.

"Turkish Airlines" Četru nāciju turnīru Latvijas valstsvienība sāks 7. novembrī, kad pretī stāsies Slovēnija. Dienu vēlāk gaidāms duelis pret Franciju, bet punkts tiks pielikts sestdienas vakarā principiālajā mačā pret baltkrieviem. Kopā ar komandu būs valstsvienības galvenais treneris Bobs Hārtlijs, kuram palīdzēs Artis Ābols, Maksims Širokovs un Sergejs Kuzņecovs.

Jau iepriekš bija zināms, ka uz Liepāju brauks vairāki Latvijas izlases līderi, piemēram, Kaspars Daugaviņš, Miks Indrašis, Roberts Bukarts un Mārtiņš Karsums uzbrukumā, kā arī Ralfs Freibergs un Uvis Balinskis aizsardzībā. Sastāvā iekļauti arī divi hokejisti, kuriem pašlaik nav kluba – no Rīgas "Dinamo" atbrīvotais vārtsargs Kristers Gudļevskis un aizsargs Artūrs Kulda.

Jāizceļ, ka ierindā būs četri mājinieces "Liepājas" spēlētāji – vārtsargs Kristaps Nazarovs, aizsargs Kristers Freibergs, kā arī uzbrucēji Romāns Ņekļudovs un Bruno Zabis, kurš ar 14 spēlēs sakrātajiem 26 punktiem ir "Optibet" hokeja līgas rezultatīvākais spēlētājs. Kopumā no pašmāju čempionāta iekļauti desmit hokejisti, plus Frenks Razgals, kuram ir līgums ar Rīgas "Dinamo", bet pēdējo maču viņš aizvadījis liepājnieku rindās.

Latvijas izlase pirmo treniņu aizvadīs pirmdien, bet otrdien dosies ceļā uz Liepāju.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Kristers Gudļevskis (bez kluba) un Kristaps Nazarovs (HK "Liepāja").
Aizsargi: Artūrs Salija ("Kunlun Red Star", KHL), Ralfs Freibergs ("Berani", Čehija), Eduards Jansons (Rīgas "Dinamo"), Artūrs Kulda (bez kluba), Roberts Mamčics (Rīgas "Dinamo"), Uvis Balinskis (Rīgas "Dinamo"), Arvils Bergmanis (HK "Rīga"), Sandis Smons ("Servette", Šveice), Ričards Birziņš ("Kurbads") un Kristers Freibergs ("Liepāja").
Uzbrucēji: Miks Indrašis (Maskavas "Dynamo", KHL), Roberts Bukarts ("Vitkovice", Čehija), Rihards Bukarts ("Dusseldorf", Vācija), Kaspars Daugaviņš ("Spartak", KHL), Mārtiņš Karsums ("Spartak", KHL), Deniss Smirnovs ("Servette", Šveice), Rihards Melnalksnis ("Lengenthal", Šveice), Toms Andersons ("Tigers", Šveice), Bruno Zabis ("Liepāja"), Deivids Sarkanis (Rīgas "Dinamo"), Frenks Razgals (Rīgas "Dinamo"), Raimonds Vītoliņš (HS "Rīga"), Sandis Zolmanis ("Kurbads"), Lauris Bajaruns ("Kurbads"), Romāns Ņekļudovs ("Liepāja"), Kirils Galoha ("Olimp") un Nikolajs Jeļisejevs ("Olimp").

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/6457/nosa...


, 2019-11-01 12:51, pirms 4 gadiem
Nu, eksperti, var sākties padziļinātās analīzes un "kāpēc nav tas un tas" laiks

Man gan vairāk interesē -Koziols izsauc, ka veidojam izlasi, kas cīnīsies par OS ceļazīmi. Cik daudzi no šiem, Sarkaņiem, Nekļudoviem un Jeļisejeviem ir tuvie kandidāti?

Ņemot vērā, ka turnīrs pēc gada, un ja neko nejaucu, tad ZA spēlējošie tiks uz šo turnīru, tad pašsaprotami, ka jaunos nav vērts iespēlēt (ja nu kāds nav klasi labāks), jo gada laikā, droši vien, Karsums vēl varēs kājas pavilkt un šos OHL spēlētājus izsaukt (ar domu, ka veidos izlasi, kas cīnīsies par OS) ir vienkārši bezspriģelis, jo to tuvība izlasei ir stipri apšaubāma
, 2019-11-01 12:56, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Nu, eksperti, var sākties padziļinātās analīzes un "kāpēc nav tas un tas" laiks

Man gan vairāk interesē -Koziols izsauc, ka veidojam izlasi, kas cīnīsies par OS ceļazīmi. Cik daudzi no šiem, Sarkaņiem, Nekļudoviem un Jeļisejeviem ir tuvie kandidāti?

Ņemot vērā, ka turnīrs pēc gada, un ja neko nejaucu, tad ZA spēlējošie tiks uz šo turnīru, tad pašsaprotami, ka jaunos nav vērts iespēlēt (ja nu kāds nav klasi labāks), jo gada laikā, droši vien, Karsums vēl varēs kājas pavilkt un šos OHL spēlētājus izsaukt (ar domu, ka veidos izlasi, kas cīnīsies par OS) ir vienkārši bezspriģelis, jo to tuvība izlasei ir stipri apšaubāma
Liepājnieki ir kā nodeva rīkotājiem, kopumā - esošie izlašnieki, RD beņķa pulētāji, bezdarbnieks, pāris jaunie, pāris šveicieši un daži, kuri vai nu nebūs, vai būs attāli kandidāti, bet vnk zin ko Hartlijs prasa
, 2019-11-01 12:59, pirms 4 gadiem
Vairāki jaunie no Šveices skatos.
, 2019-11-01 13:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Liepājnieki ir kā nodeva rīkotājiem, kopumā - esošie izlašnieki, RD beņķa pulētāji, bezdarbnieks, pāris jaunie, pāris šveicieši un daži, kuri vai nu nebūs, vai būs attāli kandidāti, bet vnk zin ko Hartlijs prasa
Par liepājniekiem loģiski, jā un teorētiski, ja kāds no OHL būtu jāsauc atrādīties, tad tas būtu Zabis. Viņš OHL ir kā Radulovs KHL agrīnajos gados. Par pārējiem "kandidātiem", es negribu malt to pašu uz riņķi (ko gan jau uzsāku), bet atceroties Šveices "veiksmes stāstu", kad izlase (gadiem) tika iespēlēta viena un tā pati (nu vismaz kodols), skatoties pozīcijas, kurās kas trūkst un kurā ko uzlabot. Un te nav runa par Šveices naudu vai sakārtoto vietējo čempionātu. Te ir runa par sistēmu, kā tiek selekcēti spēlētāji. Tajā pašā Šveicē, toreiz, kad izlase ieguva pirmo sudrabu, daudzi spēlētāji nebūt nebija rezultatīvākie tajā pašā NLA, taču viņi savu vietu bija nodrošinājuši ar savām kompetencēm citos aspektos. Nu tad lūk - kur ir problēma, izveidot kodolu un skatīties, kā šo kodolu mainīt (gadu rezultātā), lai izlases sniegums augtu?
, 2019-11-01 13:06, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Par liepājniekiem loģiski, jā un teorētiski, ja kāds no OHL būtu jāsauc atrādīties, tad tas būtu Zabis. Viņš OHL ir kā Radulovs KHL agrīnajos gados. Par pārējiem "kandidātiem", es negribu malt to pašu uz riņķi (ko gan jau uzsāku), bet atceroties Šveices "veiksmes stāstu", kad izlase (gadiem) tika iespēlēta viena un tā pati (nu vismaz kodols), skatoties pozīcijas, kurās kas trūkst un kurā ko uzlabot. Un te nav runa par Šveices naudu vai sakārtoto vietējo čempionātu. Te ir runa par sistēmu, kā tiek selekcēti spēlētāji. Tajā pašā Šveicē, toreiz, kad izlase ieguva pirmo sudrabu, daudzi spēlētāji nebūt nebija rezultatīvākie tajā pašā NLA, taču viņi savu vietu bija nodrošinājuši ar savām kompetencēm citos aspektos. Nu tad lūk - kur ir problēma, izveidot kodolu un skatīties, kā šo kodolu mainīt (gadu rezultātā), lai izlases sniegums augtu?
uzraksti kurus ārā un kurus gribētu redzēt viņu vietā
, 2019-11-01 13:16, pirms 4 gadiem
Normāls sastāvs priekš turnīra.Es varbūt gribētu izlasē redzēt Ozolu un Parhomenko no Norvēģijas,bet kopumā normāli.Arī no OHL praktiski labākie uzbrucēji ir sastāvā.
, 2019-11-01 13:24, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Normāls sastāvs priekš turnīra.Es varbūt gribētu izlasē redzēt Ozolu un Parhomenko no Norvēģijas,bet kopumā normāli.Arī no OHL praktiski labākie uzbrucēji ir sastāvā.
Labākie, jo rezultatīvākie??
Slēpts komentārs: Raivo Dobelis
, 2019-11-01 13:35, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Par liepājniekiem loģiski, jā un teorētiski, ja kāds no OHL būtu jāsauc atrādīties, tad tas būtu Zabis. Viņš OHL ir kā Radulovs KHL agrīnajos gados. Par pārējiem "kandidātiem", es negribu malt to pašu uz riņķi (ko gan jau uzsāku), bet atceroties Šveices "veiksmes stāstu", kad izlase (gadiem) tika iespēlēta viena un tā pati (nu vismaz kodols), skatoties pozīcijas, kurās kas trūkst un kurā ko uzlabot. Un te nav runa par Šveices naudu vai sakārtoto vietējo čempionātu. Te ir runa par sistēmu, kā tiek selekcēti spēlētāji. Tajā pašā Šveicē, toreiz, kad izlase ieguva pirmo sudrabu, daudzi spēlētāji nebūt nebija rezultatīvākie tajā pašā NLA, taču viņi savu vietu bija nodrošinājuši ar savām kompetencēm citos aspektos. Nu tad lūk - kur ir problēma, izveidot kodolu un skatīties, kā šo kodolu mainīt (gadu rezultātā), lai izlases sniegums augtu?
Atšķirībā no Šveices mēs nevaram novakt izlases pamatu no vietējā čempja, līdz ar to nav garantija, ka lielāko daļu kodola var dabūt uz katru šādu turnīru. + mums tā piešprice no ZA spīd pamatīga, kas var ieviest lielas korekcijas kodolā, ko veido Eiropā - ideālgadījumā no ZA var paņemt Mezļikinu, Kivlenieku, Grigalu (3 vārtsargi), Čuksti, Rubīnu, Jaku (3 aizsargi), Balceru, Bļugeru, Ābolu, Krastenbergu, Girgensonu, Jevpalovu (6 uzbrucēji) un noteikti, kādu arī piemirsu - gandrīz puskomanda. Tajā pat laikā no var sanākt ka no visa tā bara tiek tikai pāris hokejisti un nebūt ne tie labakie - dēļ, tā, ka mums ir vājš vietējais čempis, pārāk ietekmē, tas, ka potenciālie līderi ir izkaisīti pa puspasauli, lai veidotu kodolu šādās pārbaudes spēlēs.
, 2019-11-01 13:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: uzraksti kurus ārā un kurus gribētu redzēt viņu vietā
Zin kā, nav man jēgas būvēt sastāvu, neesmu ne GM, ne padomnieks, ne kādam tas viedoklis baigi interesē. Es tik neredzu tad jēgu, izteikties "būvēsim sastāvu OS kvalifkācijai", ja mēs zinām, ka lielākā daļa, izņemot labi zināmos kadrus, tāpat, tuvu pat nebūs šai izlasei.

Jo teorijā, tai jābūt labākajai izlasei uz kuru visi labākie arī savācās.
, 2019-11-01 13:39, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Viennozīmīgi šeit nevajadzēja būt Zabim, Nekļūdovam, Bajarunam! Tāpat 17 uzbrucēju vietā varēja būt 14-15, respektīvi pasaukt vēl klāt varēja kādu to pašu OHL kadru tikai jaunāku un perspektīvāku, piemēram, Rancevu (!?) vai kadrus, kas Francijā ārdās Vīgners, Ševčenko,, vai Anglijas Golovkovu

Aizsardzībā Freibergs nu nav vajadzīgs, Ponomarenko tad labāk pasauktu.
Vīgners ir tikpat vecs kā Zabis...
, 2019-11-01 13:42, pirms 4 gadiem
P.s. tā vietā, ja jau būvē sastāvu OS kvalifikācijai, tad pieaicināt to pašu Dārziņu, Redlihu, Meiju, tāpat Ķēniņu u.c. nepasauktos, kuri visticamāk būs reāli pārstāvji kvalifikācijā un būvēt jau labākās iestrādnes, sadarbības u.t.t. (paturot prātā ZA spēlējošos, kā tie var sastāvu papildināt un uzlabot). Un tad pēc iespējas, gada laikā testēt, vai piemēram maiņā X, kurā (piemēram) potenciāli varētu iederēties H.Egle, vai viņš būs labāks par konrkēto spēlētāju, kurš pamatā šajā maiņā ir ticis iespēlēts.

Tāda mana doma.
, 2019-11-01 13:46, pirms 4 gadiem
Tāpat, visu laiku tiek visur spēlēta saikne Dārziņš + Rēdlihs. Var redzēt, ka sen jau, kamēr Dārziņam vēl ir pēdējie "spēka gadi", Rēdlihs vairs to viņa līmeni nevelk. Tā vietā, aicinot arī Dārziņu uz šo turnīru, un darbojoties pēc manis augstāk piedāvātās sistēmas, iespējams, tam pašam Dārziņam varētu atrast arī citus partnerus, ar ko spēlēt, pat veiksmīgāk!

Savādāk tajā mēnesī pirms PČ, tāpat tas netiek darīts un tas laiks, lai sagatavotos OS kvalim, ir vēl mazāks
, 2019-11-01 13:48, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: P.s. tā vietā, ja jau būvē sastāvu OS kvalifikācijai, tad pieaicināt to pašu Dārziņu, Redlihu, Meiju, tāpat Ķēniņu u.c. nepasauktos, kuri visticamāk būs reāli pārstāvji kvalifikācijā un būvēt jau labākās iestrādnes, sadarbības u.t.t. (paturot prātā ZA spēlējošos, kā tie var sastāvu papildināt un uzlabot). Un tad pēc iespējas, gada laikā testēt, vai piemēram maiņā X, kurā (piemēram) potenciāli varētu iederēties H.Egle, vai viņš būs labāks par konrkēto spēlētāju, kurš pamatā šajā maiņā ir ticis iespēlēts.

Tāda mana doma.
vēl jau ir pavasaris....
, 2019-11-01 14:09, pirms 4 gadiem
ierastajam novembra sastāvam šogad nav neviens piekabināts no Zviedrijas 4 vai 5 joberlīgas!
, 2019-11-01 14:15, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Zin kā, nav man jēgas būvēt sastāvu, neesmu ne GM, ne padomnieks, ne kādam tas viedoklis baigi interesē. Es tik neredzu tad jēgu, izteikties "būvēsim sastāvu OS kvalifkācijai", ja mēs zinām, ka lielākā daļa, izņemot labi zināmos kadrus, tāpat, tuvu pat nebūs šai izlasei.

Jo teorijā, tai jābūt labākajai izlasei uz kuru visi labākie arī savācās.
Un ko? Tu domā, ka čaļi no OHL negrib izlasē uzspēlēt ar izlases vīriem? Man būtu pofig, es labprāt brauktu un spēlētu un kas zin, samestu pāris bankas un dabūtu ķeksīti nākotnei. Jebkurā gadījumā puišiem, kuri ir tālu no izlases tā ir iespēja parādīt savu spēku un varēšanu, kas iespējams palīdzēs tālākajā karjerā, kāpēc ne???
, 2019-11-01 14:19, pirms 4 gadiem
Šī savējo bīdīšana, pilnīgi slikti metas: Raimonds Vītoliņš (HS "Rīga") ar ko viņš ir īpašāks par citiem HS Rīga spēlētājiem tas pats Zalāns daudz rezultatīvāks?

No katras OHL komandas var izvilkt spēlētāju,kas par viņu labāks...smieklīgi.
, 2019-11-01 14:22, pirms 4 gadiem
Edison rakstīja: Un ko? Tu domā, ka čaļi no OHL negrib izlasē uzspēlēt ar izlases vīriem? Man būtu pofig, es labprāt brauktu un spēlētu un kas zin, samestu pāris bankas un dabūtu ķeksīti nākotnei. Jebkurā gadījumā puišiem, kuri ir tālu no izlases tā ir iespēja parādīt savu spēku un varēšanu, kas iespējams palīdzēs tālākajā karjerā, kāpēc ne???
Mīļais cilvēk, nu un, ko grib čaļi no OHL! LHF nav Labklājības ministrijā iesniegusi pieprasījumu statusam "sabiedriskā labuma organizācija", ar merķi, apmierināt OHL puišu vēlmes Nacionālajā izlasē.

Tā ir izlase!
, 2019-11-01 14:29, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Labākie, jo rezultatīvākie??
Kuru tavu, radinieku, neuzaicināja?
, 2019-11-01 14:44, pirms 4 gadiem
Sers f rakstīja: Kuru tavu, radinieku, neuzaicināja?
Tātad, tavuprāt, jo rezultatīvāks spēlētājs, jo labāks?

Vai tiešām ir jāsauc cilvēks, kuram nu izlase vairs nu nekādi nespīd (Bajaruns)? Andris Siksnis ir, ir Ševčenko Francijā (centrs!)
, 2019-11-01 15:24, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Šī savējo bīdīšana, pilnīgi slikti metas: Raimonds Vītoliņš (HS "Rīga") ar ko viņš ir īpašāks par citiem HS Rīga spēlētājiem tas pats Zalāns daudz rezultatīvāks?

No katras OHL komandas var izvilkt spēlētāju,kas par viņu labāks...smieklīgi.
Šādos turnīros ir OK, ja kādu pavisam jauno paņem "nākotnes vārdā".
Cik ir nācies šosezon redzēt HS Rīga, viņš ir pamanāms.
, 2019-11-01 15:41, pirms 4 gadiem
Nu nezinu nezinu.. Sastāvs ir ļoti ok priekš šāda turnīra, es pat teiktu, ka pārāk labs. Vai tas ir vajadzīgs, saukt Balinski, Karsumu, Daugaviņu, Bukartus ?! Šo piecu spēlētāju vietā, šķiet, ka noderīgāk būtu bijis izsaukt, kā jau te kāds pieminēja, mūsu Francijas zvaigznes un kādus 2-3 kadrus no HK Rīga, kuri MHLā šosezon labi griež.
, 2019-11-01 15:45, pirms 4 gadiem
a mazo tambiku tagad ignorē, vai šam trauma?
, 2019-11-01 15:58, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: Nu nezinu nezinu.. Sastāvs ir ļoti ok priekš šāda turnīra, es pat teiktu, ka pārāk labs. Vai tas ir vajadzīgs, saukt Balinski, Karsumu, Daugaviņu, Bukartus ?! Šo piecu spēlētāju vietā, šķiet, ka noderīgāk būtu bijis izsaukt, kā jau te kāds pieminēja, mūsu Francijas zvaigznes un kādus 2-3 kadrus no HK Rīga, kuri MHLā šosezon labi griež.
Nepiekrītu ,jo pat četras vadošās Eiropas izlases uz Eirotūres turnīriem kādā no posmiem izsauc savus līderus,jo saprašanās un saspēlē ir vajadzīga pat līderiem.Francijā spēlējošos vispār nav vērts aicināt un HK Rīga spēlētāji ,lai gatavojas u-20 izlasei.
, 2019-11-01 16:02, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: a mazo tambiku tagad ignorē, vai šam trauma?
Neteiktu,ka viņš baigi izceltos Kurbadā.
, 2019-11-01 16:30, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Nepiekrītu ,jo pat četras vadošās Eiropas izlases uz Eirotūres turnīriem kādā no posmiem izsauc savus līderus,jo saprašanās un saspēlē ir vajadzīga pat līderiem.Francijā spēlējošos vispār nav vērts aicināt un HK Rīga spēlētāji ,lai gatavojas u-20 izlasei.
Nu nez nez.. Tam ir vairāk ir paredzētas pārbaudes spēles pirms čempja.
, 2019-11-01 17:17, pirms 4 gadiem
Lauciņš ar Miķeli tribīnēs kā uzaicinātie veterāni varēs plaukšķināt.
, 2019-11-01 18:01, pirms 4 gadiem
no šiem visvairāk gribas redzēt Denisu Smirnovu. Man liekas nākotnes elitārākais špīleris.
, 2019-11-01 18:06, pirms 4 gadiem
Reaktors2 rakstīja: no šiem visvairāk gribas redzēt Denisu Smirnovu. Man liekas nākotnes elitārākais špīleris.
Tu esi viņu redzējis spēlējam? domāju daudziem vilšanās būs, skatoties tikai statistikā. protams šie pretienieki nav nekāds rādītājs, kas būs.
Bet līdz izlasei viņam vēl daudz "putras" jāizēd...
, 2019-11-02 09:06, pirms 4 gadiem
Ko te var cepties? "būvēsim sastāvu OS kvalifkācijai"ir tikai lozungs.Neaizmirsīsim,ka hokeja vadītāji nāk no sociālisma laikiem,kad lozungi bija modēJa nopietni,tad jebkuram ir skaidrs,ka izlase,kāda tā izskatīsies olimpiskās kvalifikācijas turnīra laikā,gluži vienkārši šobrīd sapulcināt nav iespējams.Tiek izsaukti spēlētāji,no kuriem daži jauni.Varbūt kāds iekritīs Hartlijam acīs.Ir pārtraukums čempionātos izlašu labā un šis logs ir gluži vienkārši jāizmanto.Tas arī viss.
, 2019-11-02 09:14, pirms 4 gadiem
kā vienmēr - labākie leģionāri un pabiras un Skanstes ielas... protams, nekas jauns, bet mani tiešām kretinē šie dubultie standarti no pederācijas puses... Ja ir Indrašis, Daugaviņš, tad kur ir Dārziņš... ak, jā - kam mums Dārziņš ja ir Razgals, Sarkanis un Jansons...
, 2019-11-03 16:31, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: kā vienmēr - labākie leģionāri un pabiras un Skanstes ielas... protams, nekas jauns, bet mani tiešām kretinē šie dubultie standarti no pederācijas puses... Ja ir Indrašis, Daugaviņš, tad kur ir Dārziņš... ak, jā - kam mums Dārziņš ja ir Razgals, Sarkanis un Jansons...

auzas ar Tevi
Foto: LHF
11

Nosaukts Latvijas U18 izlases sastāvs pasaules čempionātam

Latvijas U-18 izlases galvenais treneris Oļegs Sorokins nosaucis valstsvienības sastāvu gaidāmajam pasaules čempionātam elitē, kas no 25. aprīļa līdz 5. maijam norisināsies Somijas pilsētās Espo un Vantā.
Foto: LHF
14

Latvijas U18 izlase pēdējā pārbaudē pirms čempionāta zaudē zviedriem

LETA. Latvijas U-18 vīriešu hokeja izlase pirmdien Somijā pārbaudes spēlē piekāpās Zviedrijas U-18 valstsvienībai, vēsta Latvijas Hokeja federācija (LHF). Latvijas hokejisti pēdējā pārbaudes spēlē pirms pasaules čempionāta zaudēja ar 0:4 (0:1, 0:1, 0:2).
Rūdolfs Kalvītis un Elvis Merzļikins. Foto: LHF
25

Merzļikins pirmdien pievienosies izlases treniņiem, atskaita Feldbergu un R. Bergmani

Latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins pēc sezonas noslēguma Nacionālajā hokeja līgā (NHL) šodien atgriezies dzimtenē un jau rīt pievienosies Latvijas valstsvienības treniņiem, ziņo Latvijas Hokeja federācija (LHF). Savukārt treniņus ar izlasi vairs neturpinās vārtsargs Linards Feldbergs un aizsargs Ralfs Bergmanis.