Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Autors: Ulvis Brože

G. Spruktam 2+1, "Olimp" pirmo reizi 11 spēlēs paliek bez punktiem

G. Spruktam 2+1, "Olimp" pirmo reizi 11 spēlēs paliek bez punktiem
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Šovakar "Optibet" hokeja līgā tika aizvadītas divas spēles. Abās pārliecinošas uzvaras izcīnīja mājinieces – čempione "Mogo" ar 5:1 sakāva "Liepāju", bet "Zemgale/LLU" ar identisku rezultātu pieveica "Olimp".

"Zemgale/LLU" ceļu pretī uzvarai sāka ar vārtu guvumu mazākumā. Gatis Sprukts aizskrēja vienatnē pret Ervīnu Muštukovu un pēc māņu kustības eleganti izslidināja ripu starp kājsargiem. Tiesa, "Olimp" tūdaļ guva vārtus vairākumā – pagāja tikai 23 sekundes. Kombināciju ar netraucētu metienu no vārtu priekšas pabeidza pieredzējušais centra uzbrucējs Aleksejs Širokovs (1:1). Kā izrādījās, tie palika "Olimp" vienīgie vārti mačā.

36. minūtē uzvaras ripu iemeta Valentīns Feoktistovs, bet tikai divas ar pusi minūtes vēlāk pārsvaru dubultoja Sprukts – 3:1. Pēc cīņas vārtu priekšā viņam izdevās ieraudzīt ripu un otro reizi pārspēt Muštukovu. Turpinājumā izcēlās arī Aleksandrs Pavļenko un Rustams Begovs, kurš meta jau tukšajos viesu vārtos. Tādējādi "Zemgale/LLU" svinēja panākumu ar 5:1, bet debijas sezonu aizvadošais "Olimp" pirmo reizi palika bez punktiem. Līdz šim komandai bija divi zaudējumi, taču abi tika piedzīvoti bullīšos.

Spēlē starp "Mogo" un liepājniekiem rezultāts tika atklāts tikai 26. minūtē, kad vairākumā precīzs metiens padevās Rūdolfam Maslovskim. Maisam gals bija vaļā, jo līdz 48. minūtei laukuma saimnieki pārsvaru bija palielinājuši līdz 5:0. Savus otros vārtus mačā guva Maslovskis, divas reizes izcēlās arī Andris Siksnis, precīzs metiens izdevās arī Gatim Gricinskim. Beigās "Liepājas" goda vārtus guva no Rīgas "Dinamo" uz fārmklubu nosūtītais Frenks Razgals.

Zemgale/LLU – Olimp 5:1 (1:1, 2:0, 2:0)

Vārti: 16:46 Sprukts (maz.) 1:0, 17:09 A. Širokovs (M. Širokovs, Undelis, vair.) 1:1, 35:09 Feoktistovs (Kurnigins, vair.) 2:1, 37:29 Sprukts (Popovs) 3:1, 52:30 Pavļenko (Bernhards, Adeļsons) 4:1, 55:02 Begovs (Sprukts, maz., tukšos vārtos) 5:1
Metieni: 36:30
Vārtsargi: Reinis Petkus – Ervīns Muštukovs

Mogo – Liepāja 5:1 (0:0, 2:0, 3:1)

Vārti: 25:43 Maslovskis (Gricinskis, Koļesņikovs, vair.) 1:0, 28:14 Siksnis (Ziemiņš, K. Ozoliņš) 2:0, 45:25 Gricinskis (Kurmis) 3:0, 47:00 Maslovskis (Pankevičs, J. Ozoliņš) 4:0, 47:37 Siksnis (Ziemiņš, Kostjuks) 5:0, 52:49 Razgals (Alonders, Plānics) 5:1
Metieni: 35:36
Vārtsargi: Henrijs Ančs – Māris Jučers

Kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez
29.10.19:00Prizma/IHS – Kurbads"Volvo" SC ledus halle2:5
30.10.19:15Mogo – Liepāja"Mogo" ledus halle5:1
30.10.19:30Zemgale/LLU – OlimpJelgavas ledus halle5:1
31.10.19:15Rīga – DinaburgaHokeja halle "Rīga"

”Optibet” hokeja līgas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Kurbads12930062:2324
2.Liepāja14911355:3321
3.Olimp11622140:1818
4.Mogo12701449:2515
5.Zemgale/LLU13512544:4414
6.Dinaburga13301929:687
7.Rīga11200924:514
8.Prizma/IHS121001128:692

, 2019-10-30 22:04, pirms 4 gadiem
Toto
, 2019-10-30 22:04, pirms 4 gadiem
Olimps kaut kā nolaidies.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-30 22:41, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Un kur lielie OHL fani, aizstāvji? Kāds stāstīja lepni, ka OHL spēles apmeklē īstie hokeja līdzjutēji. Kaut kā maz tie skatītāji. Pat par velti neiet.
Tev tak par to prieks es piemēram spēli noskatījos un labas emocijas jo oļim zaudēja.
, 2019-10-30 23:04, pirms 4 gadiem
Interesanti kāda savickim interese par OHL, ja jau savu kranci, šad un tad, sūta riet pie rakstiem par Latvijas komandām...
, 2019-10-30 23:12, pirms 4 gadiem
biskaps rakstīja: Interesanti kāda savickim interese par OHL, ja jau savu kranci, šad un tad, sūta riet pie rakstiem par Latvijas komandām...
Lai atkal palielītos, ka DR lielāka apmeklētība.
, 2019-10-30 23:37, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lai atkal palielītos, ka DR lielāka apmeklētība.
Apmeklēju OHL spēles un vēlos daudz vairāk skatītājus, labāku līdzjušanu. Es personīgi palielinu skatītāju skaitu arī OHL spēlēs. Esmu nepatīkami pārsteigts cik maz iet uz spēlēm. Šeit tēlo lielos OHL fanus , bet kur ir klātienē skatītāji. Vai Mogo šodien sanāca 100 skatītāji?
, 2019-10-30 23:37, pirms 4 gadiem
biskaps rakstīja: Interesanti kāda savickim interese par OHL, ja jau savu kranci, šad un tad, sūta riet pie rakstiem par Latvijas komandām...
Klātienā apmeklēju gan KHL, gan OHL.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-30 23:41, pirms 4 gadiem
D-Mob rakstīja: Toto
Soreiz gan driz gribas piekrist, divaini rezultati, tacu hokeja reti izskata aidomigas speles atskiriba no futena, jo tur uzkritosak redzama parspileta tizlosanas, hokeja grutat saprast ta bija vai speciali.
, 2019-10-30 23:42, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Nedomāju ka zilonim jālielās ka viņš ir lielāks par skudru.
Tad beidz pie katra OHL raksta vienu un to pašu rakstīt, tjipa brīnoties.
, 2019-10-30 23:51, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad beidz pie katra OHL raksta vienu un to pašu rakstīt, tjipa brīnoties.
Izbrīnīja ka šodien uz Mogo -Liepājas spēli tik maz skatītāji. Es nespēju par 100 saskaitīt. Mogi - Prizma pat bija labāk apmeklēta svētdien. Ja aatskaitītu visus hokejistu radus, draugus, paziņas, tad neitrālo skatītāju skaits būtu ļoooti mazs.
Nerakstīšu par mazo skaitu tad , akd pārstās pie DR rakstiem daži labi slavēt OHL un kritizēt KHL. Ja jau tik ļoti slavējat vietējo čempionātu, kādēļ pat par velti cilvēki neiet. Lamā ka DR ved bērnus par velti , bet uz OHL pat par velti neiet.
, 2019-10-31 00:15, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Izbrīnīja ka šodien uz Mogo -Liepājas spēli tik maz skatītāji. Es nespēju par 100 saskaitīt. Mogi - Prizma pat bija labāk apmeklēta svētdien. Ja aatskaitītu visus hokejistu radus, draugus, paziņas, tad neitrālo skatītāju skaits būtu ļoooti mazs.
Nerakstīšu par mazo skaitu tad , akd pārstās pie DR rakstiem daži labi slavēt OHL un kritizēt KHL. Ja jau tik ļoti slavējat vietējo čempionātu, kādēļ pat par velti cilvēki neiet. Lamā ka DR ved bērnus par velti , bet uz OHL pat par velti neiet.
Esi dzirdējis par mārketingu - ja OHL komandas mārketingam veltītu tikpat naudas, laika un resursu kā RD, tad uzturieni arī ietu ievērojami vairāk + OHL skatītāju īstais pļaujas laiks ir PO. Tad tribīnes ir pilnas. Labi, protams, būtu ja tribīnes būtu pilnas vienmēr. Jasaka gan, ka diez vai tu esi dižs fanotājs ja jau uz spēli ej skaitīt skatītājus nevis baudīt hokeju
, 2019-10-31 00:27, pirms 4 gadiem
Zemgale malači!! Labi nospēlēja!!!!
, 2019-10-31 00:37, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Izbrīnīja ka šodien uz Mogo -Liepājas spēli tik maz skatītāji. Es nespēju par 100 saskaitīt. Mogi - Prizma pat bija labāk apmeklēta svētdien. Ja aatskaitītu visus hokejistu radus, draugus, paziņas, tad neitrālo skatītāju skaits būtu ļoooti mazs.
Nerakstīšu par mazo skaitu tad , akd pārstās pie DR rakstiem daži labi slavēt OHL un kritizēt KHL. Ja jau tik ļoti slavējat vietējo čempionātu, kādēļ pat par velti cilvēki neiet. Lamā ka DR ved bērnus par velti , bet uz OHL pat par velti neiet.
tu bļe spēli būtu skatījies, nevis skatītājus skaitījis! tagad atkal te stundām publiski pašapmierināsies, kāds kruts visu līgu un sporta veidu fans esi un kādi vis pārējie lohi? tiešām jau sāc apnikt ar savu pārgudrību un visurklātesamību, kaut kādi kompleksi tev točna ir, normāls cilvēks tā nevar ņemties!
, 2019-10-31 00:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Esi dzirdējis par mārketingu - ja OHL komandas mārketingam veltītu tikpat naudas, laika un resursu kā RD, tad uzturieni arī ietu ievērojami vairāk + OHL skatītāju īstais pļaujas laiks ir PO. Tad tribīnes ir pilnas. Labi, protams, būtu ja tribīnes būtu pilnas vienmēr. Jasaka gan, ka diez vai tu esi dižs fanotājs ja jau uz spēli ej skaitīt skatītājus nevis baudīt hokeju
viedi vārdi
, 2019-10-31 07:25, pirms 4 gadiem
kucens_pogis rakstīja: tu bļe spēli būtu skatījies, nevis skatītājus skaitījis! tagad atkal te stundām publiski pašapmierināsies, kāds kruts visu līgu un sporta veidu fans esi un kādi vis pārējie lohi? tiešām jau sāc apnikt ar savu pārgudrību un visurklātesamību, kaut kādi kompleksi tev točna ir, normāls cilvēks tā nevar ņemties!
Ja tu spētu pieklājīgāk izteikties, jau būtu labāk. Krievu lamu vērdi latvietim nepiestāv. Ieeju Mogo hallē paŗis munūtes pirms sākuma. Lai tu zinātu arī ez skaitīšanas ar aci var aptuveno skaitu noteikt-varbūt cilvēki 60-70. Biju tomēr pārsteigts. Nepārdzīvo, hokeju skatījos un pie tam ļoti cītīgi.
Izeju tikai no citu SC komentētāju domām. Es tā neuzskatu. Te daži rakstīja ka OHL apmeklē patiešām īstie hokeja fani. Es tā nedomāju, tā domā citi. Tā kā tavi pārmetumi veltīti tiem citiem.
, 2019-10-31 07:26, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Esi dzirdējis par mārketingu - ja OHL komandas mārketingam veltītu tikpat naudas, laika un resursu kā RD, tad uzturieni arī ietu ievērojami vairāk + OHL skatītāju īstais pļaujas laiks ir PO. Tad tribīnes ir pilnas. Labi, protams, būtu ja tribīnes būtu pilnas vienmēr. Jasaka gan, ka diez vai tu esi dižs fanotājs ja jau uz spēli ej skaitīt skatītājus nevis baudīt hokeju
Man te daži rakstīja - OHL iet īsti fani. īstam fanam reklāma nav vajadzīga. Viņš pats visu uzzinās, atradīs.
, 2019-10-31 07:37, pirms 4 gadiem
Cik cilvēkam ir jābūt debīlam, lai nesaprastu, ka īstie hokeja fani patiešām paši atradīs visu info par viņu interesējušām spēlēm un pasākumiem, bet mārketings strādā uz tiem, kuri tikai izklaides pēc aiziet uz arēnu? Un tādu ir vairums.
Fuņķis atkal par visām vārēm cenšas izrādīt kāds viņš ir pamuļķis. Un jāatzīst, ka tas viņam izdodas izcili.
, 2019-10-31 10:11, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Esi dzirdējis par mārketingu - ja OHL komandas mārketingam veltītu tikpat naudas, laika un resursu kā RD, tad uzturieni arī ietu ievērojami vairāk + OHL skatītāju īstais pļaujas laiks ir PO. Tad tribīnes ir pilnas. Labi, protams, būtu ja tribīnes būtu pilnas vienmēr. Jasaka gan, ka diez vai tu esi dižs fanotājs ja jau uz spēli ej skaitīt skatītājus nevis baudīt hokeju
tak savicka kuņai fuņai hokejs vispār neinteresē, kaut kad plātījās ka iet uz arēnu, bet katras spēles tiešraides komentos entie komentāri. un pēc tam spēles atstāsts - statistika no kolhoza mājaslapas. hokeja vērotājs
, 2019-10-31 10:42, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Un kur lielie OHL fani, aizstāvji? Kāds stāstīja lepni, ka OHL spēles apmeklē īstie hokeja līdzjutēji. Kaut kā maz tie skatītāji. Pat par velti neiet.
Jelgavā biju uz spēli, par velti gan tas pasākums nav. Trīnīts jāmaksā. Skatītāji gan maz, kas mani pārsteidza tomēr Aļimps kaut ko kvalitatīvu varēja piedāvāt, nu vismaz paskatītites bijušos izlases večus.
Viena epizode spilgi atmiņā palikusi, kur Pujacs uzbrukuma smailē ar vienu roku ripu tamborēja un ar otru Zemgales aizsargu turēja.. kā pastaigājoties parkā izbrauca cauri Zemgales zonai.
, 2019-10-31 10:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik cilvēkam ir jābūt debīlam, lai nesaprastu, ka īstie hokeja fani patiešām paši atradīs visu info par viņu interesējušām spēlēm un pasākumiem, bet mārketings strādā uz tiem, kuri tikai izklaides pēc aiziet uz arēnu? Un tādu ir vairums.
Fuņķis atkal par visām vārēm cenšas izrādīt kāds viņš ir pamuļķis. Un jāatzīst, ka tas viņam izdodas izcili.
Piekrītu, bet klubiem nopietni jāpiestrādā, lai to tautu, kas atnāk izklaides pēc piesaistītu. Jelgavā tas vispār nav reāli, jo maz būs tādi, kas nāks uz tādu treniņu halli, kur vakar bija +9 grādi, stāvēt kājās 2 stundas (sēžot tur caurules priekšā un vispār nav pārredzams laukums).
, 2019-10-31 11:16, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: Piekrītu, bet klubiem nopietni jāpiestrādā, lai to tautu, kas atnāk izklaides pēc piesaistītu. Jelgavā tas vispār nav reāli, jo maz būs tādi, kas nāks uz tādu treniņu halli, kur vakar bija +9 grādi, stāvēt kājās 2 stundas (sēžot tur caurules priekšā un vispār nav pārredzams laukums).
Diemžēl, bet OHL klubiem tie budžeti ir tādi kādi tie ir, bet nopietns sporta mārketings patiesi nav lēts. Tāpēc OHL klubi to visu atstāj pašplūsmā.
Par laimi ir tādi sportacentrs. com un vel citi portāli, kuri OHL spēles pareklamē neko par to neprasot. Savādāk būtu pavisam bēdīgi.
, 2019-10-31 11:48, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Man te daži rakstīja - OHL iet īsti fani. īstam fanam reklāma nav vajadzīga. Viņš pats visu uzzinās, atradīs.
Un tu domā, ka Latvijā ir tik ļoti daudz to "īsto fanu"? Ar mūsu mazo cilvekresursu un lielo sporta komandu (ne tikai hokeja) koncentrāciju Rīgā? Kāpēc RD var pielasīt pilnas tribīnes pat pēc zāģiem? Jo a) ir pamatīgs mārketings b)pretiniekos var atrast spožus uzvārdus nosaukumus c)RD darbojās pēc principa, kāds ir ZA profu līgās - sporta spēle vairs nav tikai sports, bet izklaides pasākums. OHL vai jebkurā citā LV sporta līgā mārketings un sporta padarīšana par pasakumu visiem ne tikai kvēlakajiem sporta faniem ir bērnu autiņos. Tāpēc arī aiziet tikai radi, draugi un lielākie entuziasti, bet cilvēks parastais par to spēli neuzzina.
, 2019-10-31 11:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet OHL klubiem tie budžeti ir tādi kādi tie ir, bet nopietns sporta mārketings patiesi nav lēts. Tāpēc OHL klubi to visu atstāj pašplūsmā.
Par laimi ir tādi sportacentrs. com un vel citi portāli, kuri OHL spēles pareklamē neko par to neprasot. Savādāk būtu pavisam bēdīgi.
Patiesībā, labi gribot mārketings nemaz tik super dārgs mūsdienās nav. Kurbads jau uz to pusi iet (ikdienā mazak sekoju citām komandām, iespējams vēl kāda) - ir jāizmanto soc. tīkli, kas pamata ir par velti. Dažadi īsie rullīši Instagram, Facebook, Twitter. Savi goli, intervijas ar spēlētajiem - tam izmaksas ir tik cik samaksāt 1 cilvēkam algu + ja ir vēlme, lai posti soc. tīklos biežak ilzec lietotajiem piemaksāt neliellu summu, kas aprobežosies maksimums pāris simtos eiro mēnesī. Mūsdienās nav pat jāpērk kamera, jo tāda līmeņa rullīšiem pietiek ar laba telefona kameru, kas mūdienās nav nekāds retums. Arī sataisīt elementāru video no montāžas viedokļa nav nekas pārdabiski sarežģīts. Vienkārsi vajag laiku un vēlmi. Tam apjomam, ko var iedabūt lv komandas tribīnes (neskaitot RD) tas cipars mēnesī, ko būtu jāiegulda mārketingā diez vai pārsniegtu 1 viduvēja OHL spēlētāja algu. Protams, ja ir vēlme taisīt, kādus lielākus konkursus, akcijas, tad tas ir dārgāk. Tajā pat laikā var rēķināties ar to, ka biznesā vispār neko nevar nopelnī neieguldot neko.
, 2019-10-31 12:23, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Patiesībā, labi gribot mārketings nemaz tik super dārgs mūsdienās nav. Kurbads jau uz to pusi iet (ikdienā mazak sekoju citām komandām, iespējams vēl kāda) - ir jāizmanto soc. tīkli, kas pamata ir par velti. Dažadi īsie rullīši Instagram, Facebook, Twitter. Savi goli, intervijas ar spēlētajiem - tam izmaksas ir tik cik samaksāt 1 cilvēkam algu + ja ir vēlme, lai posti soc. tīklos biežak ilzec lietotajiem piemaksāt neliellu summu, kas aprobežosies maksimums pāris simtos eiro mēnesī. Mūsdienās nav pat jāpērk kamera, jo tāda līmeņa rullīšiem pietiek ar laba telefona kameru, kas mūdienās nav nekāds retums. Arī sataisīt elementāru video no montāžas viedokļa nav nekas pārdabiski sarežģīts. Vienkārsi vajag laiku un vēlmi. Tam apjomam, ko var iedabūt lv komandas tribīnes (neskaitot RD) tas cipars mēnesī, ko būtu jāiegulda mārketingā diez vai pārsniegtu 1 viduvēja OHL spēlētāja algu. Protams, ja ir vēlme taisīt, kādus lielākus konkursus, akcijas, tad tas ir dārgāk. Tajā pat laikā var rēķināties ar to, ka biznesā vispār neko nevar nopelnī neieguldot neko.
Zināma taisnība Tev, protams, ir, bet.....
Vismaz Liepājā pamata kontingents, kurš apmeklē hokeja spēles ir 40-75 + gadīgie, un šis ir tas kontingents, kurš sociālos tīklus izmanto salīdzinoši maz.
Un sporta mārketings nav tikai informācijas aprite. Kad tie izklaidi meklējušie cilvēki ir iemānīti hallē, tad viņiem kaut kas jāliek priekšā, lai tie vēlētos arī turpmāk apmeklēt hokeja spēles. Tā ir gan klubu fanu atribūtikas (krekli, šalles, cepurītes utt.) ražošana un tirdzniecība, bērniem kādas izklaides, tāpat sievām utt. Ja klubiem nav ko likt priekšā, tad viņi arī neiespringst uz pareklamēšanos. Piemēram, kādreiz LM ledus hallē hokeja līdzjutējiem spēļu laikā bija pieejami tirdzniecības punkti, kuros varēja nopirkt alu un dažādas uzkodas visu spēles laiku. Tiko šos punktus likvidēja, jo tirgotājiem tas nebija izdevīgi, tā notika diezgan pamatīga līdzjutēju atplūšana no LM komandas spēļu apmeklēšanas, jo nevienam negribējās spēļu pārtraukumos mīcīties pa rindām hallei blakus esošā kafejnīcā, vai skriet uz tuvējo veikalu. Itkā sīkums, bet ļoti būtisks līdzjutēju piesaistei.
, 2019-10-31 12:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināma taisnība Tev, protams, ir, bet.....
Vismaz Liepājā pamata kontingents, kurš apmeklē hokeja spēles ir 40-75 + gadīgie, un šis ir tas kontingents, kurš sociālos tīklus izmanto salīdzinoši maz.
Un sporta mārketings nav tikai informācijas aprite. Kad tie izklaidi meklējušie cilvēki ir iemānīti hallē, tad viņiem kaut kas jāliek priekšā, lai tie vēlētos arī turpmāk apmeklēt hokeja spēles. Tā ir gan klubu fanu atribūtikas (krekli, šalles, cepurītes utt.) ražošana un tirdzniecība, bērniem kādas izklaides, tāpat sievām utt. Ja klubiem nav ko likt priekšā, tad viņi arī neiespringst uz pareklamēšanos. Piemēram, kādreiz LM ledus hallē hokeja līdzjutējiem spēļu laikā bija pieejami tirdzniecības punkti, kuros varēja nopirkt alu un dažādas uzkodas visu spēles laiku. Tiko šos punktus likvidēja, jo tirgotājiem tas nebija izdevīgi, tā notika diezgan pamatīga līdzjutēju atplūšana no LM komandas spēļu apmeklēšanas, jo nevienam negribējās spēļu pārtraukumos mīcīties pa rindām hallei blakus esošā kafejnīcā, vai skriet uz tuvējo veikalu. Itkā sīkums, bet ļoti būtisks līdzjutēju piesaistei.
Jāsāk ar to, ka tu ej divās pretrunās. Runajot par Liepāju tu piemini 40-75+ gadīgos, kā pamata kontingentu, kas nelieto soc. tīklus, pēc tam runā par ievilināšanu. Tur jau ir tā lieta, ka ja ir vēlme papildināt tribīnes, ir jātendējās uz jauniešiem, berniem . Skanēs ļoti ciniski, bet ko ir izdevīgāk ievilināt tribīnē opīti vai jaunieti? Diemžēl, bet jaunieti, jo viņš potenciāli ilgāk būs fans un potenciāli var ievilināt nākamos skatītājus. Un uz šo kontingentu jau darbojās soc. tīkli, tapat arī uz jaunām ģimenēm. Pusmūžnieks vai opītis, lielākoties, tāpat zinās, ka hokejs notiek tajā un tajā hallē. Nezinu, kā ir Liepājā, bet vismaz Ogrē ASk laikos un kamēr vēl bija Kurbads pilsētā veikalos un skolās vienmēr bija lielākas afišas. Tas arī nav nekas ļoti dārgs.
Savukārt, tevis pieminētais alus, ēdieni - nu tas ir tieši tas stāsts par to, ka neiguldot nenopelnīt. Neieguldīsi, tajā, lai ir kādi nieki ko uzēst, iedzert -pēc tam nenopelnīsi. 1000000 tas arī nemaksā. To parāda kaut vai tas, ka Kurbada hallē par to pašu cenu, ko Arēnā prasa par Aldari, varēja nopirkt Bausku.
, 2019-10-31 13:32, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jāsāk ar to, ka tu ej divās pretrunās. Runajot par Liepāju tu piemini 40-75+ gadīgos, kā pamata kontingentu, kas nelieto soc. tīklus, pēc tam runā par ievilināšanu. Tur jau ir tā lieta, ka ja ir vēlme papildināt tribīnes, ir jātendējās uz jauniešiem, berniem . Skanēs ļoti ciniski, bet ko ir izdevīgāk ievilināt tribīnē opīti vai jaunieti? Diemžēl, bet jaunieti, jo viņš potenciāli ilgāk būs fans un potenciāli var ievilināt nākamos skatītājus. Un uz šo kontingentu jau darbojās soc. tīkli, tapat arī uz jaunām ģimenēm. Pusmūžnieks vai opītis, lielākoties, tāpat zinās, ka hokejs notiek tajā un tajā hallē. Nezinu, kā ir Liepājā, bet vismaz Ogrē ASk laikos un kamēr vēl bija Kurbads pilsētā veikalos un skolās vienmēr bija lielākas afišas. Tas arī nav nekas ļoti dārgs.
Savukārt, tevis pieminētais alus, ēdieni - nu tas ir tieši tas stāsts par to, ka neiguldot nenopelnīt. Neieguldīsi, tajā, lai ir kādi nieki ko uzēst, iedzert -pēc tam nenopelnīsi. 1000000 tas arī nemaksā. To parāda kaut vai tas, ka Kurbada hallē par to pašu cenu, ko Arēnā prasa par Aldari, varēja nopirkt Bausku.
Jā, protams, ka klubiem vajag orientēties uz jaunatni, bet kā jau rakstīju, ka informatīvo kampaņu rīkot ir vērts, ja tam apakšā ir vel kāds segums bez konkrētās hokeja spēles.
Savulaik LM un HK Liepāja organizēja akcijas skolēnu klasēm par labāko līdzijušanu, un tas bija tiešām interesanti un efektīgi, bet šobrīd arī tas ir noplacis.
Konkrēti Liepājas gadījumā problēma varētu būt tajā, ka HK Liepāja pieder vieniem īpašniekiem, bet LOC ledus halle citiem (pašvaldībai). Viens uz ortu skatās un gaida, ka kāds kaut ko darīs, un ieguldīs līdzekļus. Un gan jau katram LV klubam ir savs pamatojums kāpēc mārketings tik švaks.
Tā es pieļauju.
, 2019-11-01 11:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, protams, ka klubiem vajag orientēties uz jaunatni, bet kā jau rakstīju, ka informatīvo kampaņu rīkot ir vērts, ja tam apakšā ir vel kāds segums bez konkrētās hokeja spēles.
Savulaik LM un HK Liepāja organizēja akcijas skolēnu klasēm par labāko līdzijušanu, un tas bija tiešām interesanti un efektīgi, bet šobrīd arī tas ir noplacis.
Konkrēti Liepājas gadījumā problēma varētu būt tajā, ka HK Liepāja pieder vieniem īpašniekiem, bet LOC ledus halle citiem (pašvaldībai). Viens uz ortu skatās un gaida, ka kāds kaut ko darīs, un ieguldīs līdzekļus. Un gan jau katram LV klubam ir savs pamatojums kāpēc mārketings tik švaks.
Tā es pieļauju.
Mārketings švaks Latvijā ir ne tikai OHL, bet sportā kā tādā. Spēcīgs tas ir tikai RD, agrāk Vefam un atsevišķām federācijām. Visu izšķir nauda/laiks un iespējams padomju laika ietekme - Padomju laikā pietika pielikt afišu vai izmest 1 reklāmu radio/avīzē un visi zināja. Zinot, ka federācijās, klubos netrūkst cilvēku ar šādu domāšanu, noteikti rodās jautājums "kāpēc, tērēties, ja to naudu var neiztērēt - cilvēkiem taču pietiks ar reklāmu Sportacentrā un afišu pie staba"

Klausītava | Devītnieks: Kaspars Ziemiņš. Čempions otro gadu pēc kārtas

22 gadus vecais uzbrucējs Kaspars Ziemiņš ir unikāls spēlētājs Latvijas hokejā – viņš ir vienīgais, kurš par čempionu kļuva gan pērn "Zemgales" sastāvā, gan šajā sezonā kā "Mogo" hokejists. Hokeja podkāsts Devītnieks aicināja ciemos Ziemiņu, lai jautātu par pāreju starp tiešajām konkurentēm, Ģirta Ankipāna un Arta Ābola metodēm, riepu vilkšanu, kā arī sezonu Kanādas junioros.
2024. gada Latvijas čempionvienība Rīgas "Mogo"/LSPA. Foto: HK Mogo
37

"Mogo" atvaira jelgavnieku centienus un izcīna trešo Latvijas čempiones titulu

Latvijas atklātajās hokeja meistarsacīkstēs triumfējusi Rīgas "Mogo"/LSPA, piektajā finālspēlē ar 4:0 sakaujot iepriekšējo divu gadu čempionvienību Jelgavas "Zemgali"/LBTU.
Foto: Mogo/LSPA
45

"Mogo" realizē trīs bullīšus un nonāk soļa attālumā no Latvijas troņa

Šovakar "Optibet" hokeja līgas (OHL) finālsērijas ceturtajā spēlē "Mogo"/LSPA savā laukumā ar 4:3 bullīšos pieveica "Zemgali"/LBTU un nonāca soļa attālumā no čempionu titula. Sērijas piektās spēles tiešraide ceturtdien portālā Sportacentrs.com.