Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" zaudē arī "Amur"

Jānis Pārums

"Dinamo"  zaudē arī "Amur"
Foto: Romans Kokšarovs, f64/Sporta Avīze

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēlē "Arēnā Rīga" vietējais "Dinamo" pēcspēles metienos ar 3:4 piekāpās Habarovskas "Amur", piedzīvojot piekto zaudējumu pēc kārtas. Divus vārtus rīdziniekiem guva Adrians Fosters. Aleksejs Širokovs "Amur" rindās izcēlās ar gūtiem vārtiem un piespēli.

Abu KHL pastarīšu spēle "Arēnā Rīga" sākās diezgan haotiski, taču ar "Dinamo" iniciatīvu, un jau otrajā minūtē laba iespēja atklāt spēles rezultātu bija Marselam Hosam. Konkrētajā epizodē pretinieku vārtsargs Tailers Moss izrādījās pārāks, bet rīdzinieki turpināja neatlaidīgi cīnīties. Piektajā minūtē tas vainagojās ar panākumu – uz vārtiem izlauzās Svets, viņa pretinieku vārtsargs atvairīja, bet ripa vēlreiz nonāca pie Sveta, kurš to piespēlēja vārtu priekšā esošajam Fosteram un viņš nepievīla – 1:0. Pēc tam rīdzinieku uzbrukumi nedaudz apsīka, taču darba aizvien vairāk bija Mosam nevis Prusekam. Trešdaļas vidū nedaudz haotiski nospēlējot aizsardzībā, ar to tika dārgi samaksāts – pienācīgi uzmanīts netika Lings, kurš sev doto iespēju izmantoja, panākot 1:1. Brīdi vēlāk rīdzinieki nokļuva mazākumā un, tad jau Prusekam nācās rādīt brīnumus vārtos, glābjot komandu pat šķietami bezcerīgās situācijās. Zaudētie vārti un noraidījums deva jaunu jaudu "Dinamo" uzbrukumiem, līdz ar to viesi bija spiesti pārkāpt noteikumus. Izmantot vairākumu gan rīdzinieki nespēja un pirmā trešdaļa noslēdzās līdzsvarā – 1:1.

Otro trešdaļu manāmi aktīvāk uzsāka Habarovskas "Amur", taču kādā no epizodēm iekrita uz pretuzbrukumu un sekmīgi saspēlējoties Laviņam un Dārziņam, pēdējais pārspēja Mosu, vēlreiz izvirzot "Dinamo" vadībā – 2:1. Perioda vidū rīdzinieki nokļuva mazākumā, taču "Amur" divu minūšu laikā tā arī neizveidoja praktiski nevienu bīstamu momentu. "Dinamo" pat aizrāvās ar pretuzbrukumu un daudz netrūka, lai ar to samaksātu ar zaudētiem vārtiem, tomēr Pruseks vārtos bija līmenī. Tomēr drīz vien vārtu guvumus līdzjutēji sagaidīja – vispirms Fosters guva savus otros vārtus spēlē, ar plaukstas metienu pārspējot Mosu un panākot 3:1, bet minūti vēlāk līdzīgā epizodē Pruseku pārspēja Plotņikovs, turklāt šajā vārtu guvumā piedalījās mūsu Aleksejs Širokovs – 3:2. Divas minūtes līdz perioda beigām lieliska iespēja atjaunot divu vārtu pārsvaru bija Cipulim, taču ripa trāpīja pa vārtu stabiņu.

Aktīvos abu komandu uzbrukumos iesākās trešā trešdaļa. Arī spēle kļuva asāka, līdz ar to gan "Dinamo", gan "Amur" izpelnījās noraidījumus. Teicami vārtos darbojās gan Moss, gan Pruseks, turklāt pēdējais glāba kārtējo reizi glāba komandu pat situācijās, kad šķita, ka ripai jābūt vārtos. Tiesa, vienā no epizodēm arī viņš nebija glābējs - Pruseku pārspēja neviens cits kā viņa bijušais komandas biedrs "Dinamo" rindās pērn Aleksejs Širokovs - 3:3. Neilgi pirms trešās trešdaļas beigām "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers paņēma 30 sekunžu pārtraukumu, tomēr no pagarinājuma neizdevās izvairīties.

Pagarinājumā lieliski spēlējošo Pruseku "Dinamo" vārtos treneru korpuss nolēma nomainīt ar Edgaru Masaļski. Viņam cīņā nācās iesaistīties, kad divu minūšu noraidījumu nopelnīja Mārtiņš Cipulis, bet Edgars un arī aizsargi nospēlēja veiksmīgi, neļaujot pretiniekiem gūt vārtus. Tas papildlaikā neizdevās nevienai no komandām. Pēcspēles meti.nu sērijā diemžēl nācās zaudēt - 3:4. Izšķirošais izrādījās Ruslana Kasanšina realizētais metiens. Rīdzinieku rindās soda metienus izpildīja Aleksandrs Ņiživijs, Mārtiņš Cipulis un Maiks Iguldens, taču visi - nesekmīgi. "Amur" sastāvā neprecīzs pēcspēles metiens arī Širokova rēķinā, kurš tika atzīts par labāko savas komandas rindās. Rīdziniekiem labākā spēlētāja godu izpelnījās Adrians Fosters.

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas "Dinamo" – Habarovskas "Amur" 3:4 (1:1, 2:1, 0:1, 0:0, 0:1)
Vārti: 4:44 1:0 Fosters (Svets), 11:24 1:1 Lings (Kokšarovs, Arekajevs), 22:29 2:1 Dārziņš (Laviņš, Ankipāns), 34:17 3:1 Fosters (Galviņš), 35:20 3:2 Plotņikovs (Kuhtinovs, Širokovs), 50:34 3:3 Širokovs (Plotņikovs), 65:00 3:4 Kasanšins (pēcspēles metiens).
Soda minūtes: 8-4
Vārtsargi: Pruseks (no 60:00 - Masaļskis) - Moss
Skatītāju skaits: 9530

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:51, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vēl viens moments, kas parāda manis iepriekšminēto tēzi:

Ņiživiju iegrūž bortā. Komandasbiedri pieslido un... NEKO NEDARA! Visi saslido barā un sāk turēt pretiniekus.

NHL šādi komandasbiedri tiktu izsvilpti nākamos 10 gadus! Ir pilnīgi vienalga bija pārkāpums vai nē, ir jāsit, lai nākamreiz pretinieks pat domās nepieļautu iespēju šitā nospēlēt!
Jā tieši to momentu es arī ievēroju,nezinu vai Šuplers viens jāvaino, bet komandas degsme, cīņasspars,un cīņa ir par katru ledus laukumu ir samazinājusies, Secinājums tikai viens Šupleram ir problēmas ar motivēšanu, un komandai nav motivācijas, kas viss bija pagāšgad

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:52, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vēl viens moments, kas parāda manis iepriekšminēto tēzi:

Ņiživiju iegrūž bortā. Komandasbiedri pieslido un... NEKO NEDARA! Visi saslido barā un sāk turēt pretiniekus.

NHL šādi komandasbiedri tiktu izsvilpti nākamos 10 gadus! Ir pilnīgi vienalga bija pārkāpums vai nē, ir jāsit, lai nākamreiz pretinieks pat domās nepieļautu iespēju šitā nospēlēt!
Piekrītu, trūkst asuma. Petrovickis gan bij bik par šerpu, bet Vestkots, Hartigans un Elisons gan bija tādi agresīvāki. Atceros kā Igguldenu, laikam mačā ar Severstal, vazāja pa ledu kā salmu lelli? Vai tas ir kanādietis?
Pats paņēmiens pret Ņiživiju bija tīrs.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:53, pirms 14 gadiem
guncha24 rakstīja: nu nu. treninjos varbuut. bet speeleee????
Es domāju ka pilnīgi noteikti, Ņiživijam meistarības netrūkst, un pat varētu teikt ka viņš jau to ir izdarījis, jo ja tā iedziļinās tai Umarka bulītī, tur jau nemaz nekas tāds ļoti īpašs nebija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:53, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vēl viens moments, kas parāda manis iepriekšminēto tēzi:

Ņiživiju iegrūž bortā. Komandasbiedri pieslido un... NEKO NEDARA! Visi saslido barā un sāk turēt pretiniekus.

NHL šādi komandasbiedri tiktu izsvilpti nākamos 10 gadus! Ir pilnīgi vienalga bija pārkāpums vai nē, ir jāsit, lai nākamreiz pretinieks pat domās nepieļautu iespēju šitā nospēlēt!
Pilnīgi piekrītu-un vispār nav spēka spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:54, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vēl viens moments, kas parāda manis iepriekšminēto tēzi:

Ņiživiju iegrūž bortā. Komandasbiedri pieslido un... NEKO NEDARA! Visi saslido barā un sāk turēt pretiniekus.

NHL šādi komandasbiedri tiktu izsvilpti nākamos 10 gadus! Ir pilnīgi vienalga bija pārkāpums vai nē, ir jāsit, lai nākamreiz pretinieks pat domās nepieļautu iespēju šitā nospēlēt!
pilnībā piekrītu

un vēl tas tak ir hokejs nevis daiļslidošana, cik var saņemt sodus par sīkumiem, ja grūd, tad grūt tā, lai mēnesi uz ledus neiet, ja sit ar nūju, tad jāsit tā, lai rokas sāp. savādāk jēga no tā noteikumu pārkāpuma nav.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-18 20:54, pirms 14 gadiem
Nojaušu ka dabūšu daudzus mīnusus jo fani to negrib redzēt -es arī to negribu bet ... Sandis ir ļoti labs uzbrukumā arī mazākumā nav slikts, bet aizsardzībā vienādos sastāvos-tas ir šausmas-pirmajās 7 minūtēs netīšām 3 reizes skatos kas tās ziepes taisa un visas trīs -Sandis. Sliktākais lietderības koeficients Sandim ir laukumā no aizsargiem-tas jau arī kaut ko izsaka. Protams fani saka viņš var iemest lieliski piespēlē ir rezultatīvs utt-jā piekrītu par 100% - domāju kas labāk tīrs labs aizsargs kurš netaisa kļūdas un arī uzbrukumā neko nedara jeb uzbrūkošs kurš ir bīstams abiem vārtiem. Sandim ir autoritāte gan komandā gan ārpus tās-arī komentētāji it kā cenšas neredzēt ozo kļūdas. Nesaku jau ka uzreiz Sandis jāatlaiž-bet gribas lai paskatās objektīvāk - jo savādāk dažus Dinamo spēlētājus norok līdz ar zemi, bet citus gandrīz vai ceļ debesīs.

     [+] [-]

, 2009-10-18 20:54, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Kas tu Duraks esi? Tik pat labi var sākt uzskaitīt latviešu panākumus
protams, nenoliedzu, ka panākumi ir, bet tie ir īslaicīgi, pārejoši un nepastāvīgi. Šī tauta daudz labāk piekopj stilu: ilglaicīgi un stipri ļaut sevi drātēt mugurā! un naivi ir to neredzēt. es jau par to nepriecājos - man no tā vēmiens nāk, bet ko tu padarīsi...

     [+] [-]

, 2009-10-18 20:54, pirms 14 gadiem
Stūlbi ka zaudējam.
Obligāti vajadzēja vinēt

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:55, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vēl viens moments, kas parāda manis iepriekšminēto tēzi:

Ņiživiju iegrūž bortā. Komandasbiedri pieslido un... NEKO NEDARA! Visi saslido barā un sāk turēt pretiniekus.

NHL šādi komandasbiedri tiktu izsvilpti nākamos 10 gadus! Ir pilnīgi vienalga bija pārkāpums vai nē, ir jāsit, lai nākamreiz pretinieks pat domās nepieļautu iespēju šitā nospēlēt!
Par šito drosmi es jau cepos kad atlantietis Masļski notrieca, nepietiek ka visiem zaudē ,vēl normāli savu cieņu aizstāvēt nevar

  -2 [+] [-]

, 2009-10-18 20:55, pirms 14 gadiem
Jaaa! Miksto komanda. Komandas biedru dauza, un lai aizstavetu nav ne gribesanas ne varesanas. Pieslido klat tapec ka taa pienemts, nav ne komandas gara ne rezultata

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:55, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā tieši to momentu es arī ievēroju,nezinu vai Šuplers viens jāvaino, bet komandas degsme, cīņasspars,un cīņa ir par katru ledus laukumu ir samazinājusies, Secinājums tikai viens Šupleram ir problēmas ar motivēšanu, un komandai nav motivācijas, kas viss bija pagāšgad
Un pats interesantākais, ka tajā laikā uz ledus bija gan Ozoliņš, gan Spriukts, kuri Ziemeļamerikā ir pavadījuši ne gadu un ne divus (Ozoliņš - 18, Sprukts - 4).

Tā "neuzbrukšanas taktika" Šuplera izpildījumā ir... ļoti neizprotama.

Jau pirms gada, kad Hartigans visus provocēja, bija redzams, ka momentos viņš jau grib kādam arī ievilkt, bet tad pēkšņi apstājas... . Petrovickis, Štāls, Bērziņš, Širokovs arī lielajiem "Dinamo" nav vajadzīgi... .

  +2 [+] [-]

, 2009-10-18 20:55, pirms 14 gadiem
PēterisP rakstīja: es tomēr esmu par to, lai Jūli nahrenizētu ! Šodienas maiņa Meija-Ankipāns-Rēdlihs bija kronis visam ! Un likt vārtos vārtusargu, kas ir izteikti vājš uz KHL vidējā fona, visatbildīgākajā brīdī, var tikai, ja dzegūze kūko vietā, kur jābūt galvai !
MAsalskis atvairija 2 no 3 vai tad tas nav lieliski?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:56, pirms 14 gadiem
Nūģi

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:56, pirms 14 gadiem
guncha24 rakstīja: vitjaz buutu visu piecinieku izrubiijis. miikstie muuseejie
Nu tu mani pārprati, es nerunāju par kaušanos, kaut gan ja tas būtu vajadzīgs tas arī ir nepieciešams, bet es domāju ka kauties mūsēji māk, nav vairs cīņas un cīņasspars, tāpēc arī zaudējam Un tas jau ir akmens trenera lauciņā, jo viņam ir jāprot noskaņot un motivēt spēlētājus, bet vien;igi lieta tāda ja vietā grib likt Berešņevu tad labāk lai paliek kā ir

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 20:57, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Pilnīgi piekrītu-un vispār nav spēka spēles!
Lai kādam dotu, jābūt gatavam saņemt. Atceros vienā no spēlēt Laviņš smuki noķēra pretspēlētāju. Viss ok, kārtīgs paņēmiens. Pretspēlētājs pieceļas, pēc 5 sec noķer Miķeli. Arī tīrs paņēmiens. Miķelis nokrīt, parāda savas žēlabainās actiņas tiesnesim un dodas mainīties ar sāpēs saviebtu seju. Tas arī raksturo RD.

     [+] [-]

, 2009-10-18 20:57, pirms 14 gadiem
nav iekšā Diņķim, pilnīgi. šosezon mums ir autsaideru liktenis, ar rūgtumu sirdī nākas to atzīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-18 20:58, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Piekrītu, trūkst asuma. Petrovickis gan bij bik par šerpu, bet Vestkots, Hartigans un Elisons gan bija tādi agresīvāki. Atceros kā Igguldenu, laikam mačā ar Severstal, vazāja pa ledu kā salmu lelli? Vai tas ir kanādietis?
Pats paņēmiens pret Ņiživiju bija tīrs.
Nu Petrovickis nemaz tā arī ņe razašolsja... bet nu ja jau nepatīk Šupleram izteikti spēka spēles piekritēji (arī tieši spēles epizodēs), var dabūt kādus divus Ziemeļamerikas minorlīgu spēlētājus ("īsto" minorlīgu TOP spēlētājus, ne AHL), kuri nedomāju, ka būtu sliktāki par dažiem šī sastāva spēlētājiem, pie tam "bezpridela" laukumā nebūtu.

     [+] [-]

, 2009-10-18 20:58, pirms 14 gadiem
Šupis jau nav vainīgs, vienkārši derētu pāris vecos bukus nosēdināt un paņemt kaut ko jaunu, un nav arī normāli ka uzbrucējss 15 mačos nav guvis nevienus vārtus

     [+] [-]

, 2009-10-18 20:58, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: šodien nekā tāda nebija un vistiešāk par to atbildīgs ir tieši komandas treneru sastāvs!
Tu ko!!! Beidz! Jūlis tak ne pie kā nav vainīgs! Pie visa vainīgs ir Normis, kas nejēdz šim Zeterbergu vai Malkinu nopirkt! Tā vismaz no Jūļa "presenēs" sniegtajām atbildēm var noprast jau labu laiku, kurās viņš vislaik par sastāvu gaužas!

     [+] [-]

, 2009-10-18 20:59, pirms 14 gadiem
Vispaar ieveeriju,ka Amurs baigi saliedeeti!Pamatiigi priecaajas par katru galu,chalji cinaas,kapaa! Kaa jau piemineeja pus speeli nevis sezzh uz solinja,bet staav! A par muuseejiem negribas runaat! Muuseejam iedot bietee,a pareejiem pofig,gan jau pats tiks galaa!
Vai man vieniigajam liekas,ka mikroklimats ir galiigaa dir**? chalji jau uznaaca uz speeli taadi nekaadi!
Shupler, paldies par sadarbiibu,bet tev ir jaaaiziet!

     [+] [-]

, 2009-10-18 20:59, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Nojaušu ka dabūšu daudzus mīnusus jo fani to negrib redzēt -es arī to negribu bet ... Sandis ir ļoti labs uzbrukumā arī mazākumā nav slikts, bet aizsardzībā vienādos sastāvos-tas ir šausmas-pirmajās 7 minūtēs netīšām 3 reizes skatos kas tās ziepes taisa un visas trīs -Sandis. Sliktākais lietderības koeficients Sandim ir laukumā no aizsargiem-tas jau arī kaut ko izsaka. Protams fani saka viņš var iemest lieliski piespēlē ir rezultatīvs utt-jā piekrītu par 100% - domāju kas labāk tīrs labs aizsargs kurš netaisa kļūdas un arī uzbrukumā neko nedara jeb uzbrūkošs kurš ir bīstams abiem vārtiem. Sandim ir autoritāte gan komandā gan ārpus tās-arī komentētāji it kā cenšas neredzēt ozo kļūdas. Nesaku jau ka uzreiz Sandis jāatlaiž-bet gribas lai paskatās objektīvāk - jo savādāk dažus Dinamo spēlētājus norok līdz ar zemi, bet citus gandrīz vai ceļ debesīs.
Piekrītu- visu cieņu Sandim ,bet šinī līgā ir jāskrien ātrāk

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:00, pirms 14 gadiem
Un vēl.

Gadījumā nebija tā, ka pēc slavēnā 5-pret-5 kautiņa Novosibirskā komanda sāka rādīt aizvien labāku spēli un kad atbrauca mājaš vispār visus Rīgā "rvaļi"?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-18 21:00, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un pats interesantākais, ka tajā laikā uz ledus bija gan Ozoliņš, gan Spriukts, kuri Ziemeļamerikā ir pavadījuši ne gadu un ne divus (Ozoliņš - 18, Sprukts - 4).

Tā "neuzbrukšanas taktika" Šuplera izpildījumā ir... ļoti neizprotama.

Jau pirms gada, kad Hartigans visus provocēja, bija redzams, ka momentos viņš jau grib kādam arī ievilkt, bet tad pēkšņi apstājas... . Petrovickis, Štāls, Bērziņš, Širokovs arī lielajiem "Dinamo" nav vajadzīgi... .
Nu nav jau arī liela māk ievilkt pa seju un sēdēt uz noraidīto soliņa, bet jāprot sevi uz laukuma aizstāvēt un palīdzēt komandas biedriem, mesties ar cīņassparu spēlē, un tad arī tā spēle rodās, nezinu vai vajadzīgi visi pagājušgadējie, bet redzams, ka komandai trūkst motivācija!

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:00, pirms 14 gadiem
un tiesneši bija ''godīgi''. gna tad, kad Spruktu nogrūda un kad viņš guva mazu savainojumu, gan Ņiživiju. un papildlaikā, Ozoliņu turēja ar nūju, to arī itkā nepamanija. man tas nelikās godīgi, bija sajūta, ka tiesneši cenšas izvilkt uzvaru krieviem. nepatika.
vēl - ar mūsējiem k-kas notika 3šajā periodā, pirms bija viss kārtībā. žēl,ka beigu iznākums šāds, bet nu, tagad jāmēģina izpildīt ultimāts - 7tiņās spēlēs - 15 punkti.
veiksmi mūsējiem!
jācīnās un jāturās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-18 21:00, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tu ko!!! Beidz! Jūlis tak ne pie kā nav vainīgs! Pie visa vainīgs ir Normis, kas nejēdz šim Zeterbergu vai Malkinu nopirkt! Tā vismaz no Jūļa "presenēs" sniegtajām atbildēm var noprast jau labu laiku!
Šuplers vairāk teica ka viņam nav rezerves spēlētāju, ar ko aizvietot Cipuli, kā arī Dārziņu un tamlīdzīga līmeņa spēlētājus traumu gadijumā.

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:01, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tu ko!!! Beidz! Jūlis tak ne pie kā nav vainīgs! Pie visa vainīgs ir Normis, kas nejēdz šim Zeterbergu vai Malkinu nopirkt! Tā vismaz no Jūļa "presenēs" sniegtajām atbildēm var noprast jau labu laiku, kurās viņš vislaik par sastāvu gaužas!
Nu bet iedod naudu varbūt? Tas tev izmaksās apmēram 25 miljonus USD !

  +3 [+] [-]

, 2009-10-18 21:01, pirms 14 gadiem
Ozo gandriz vienigais kas vienmer bez problemam ieiet pretinieku zonaa. Es pat nesaprotu kaa vinjam tas izdodas. Uzbrucejiem varetu pamaciit... jo ari pret Amur, jo ipashi pedeja perioda mocijas ar zona tikshanu. Varbut ka Ozo mazak jaspele vienados sastavos, lai vel vairak speka vairakuma un mazakuma. pie 3-2 sodien musejie par maz meta uz vartiem un sanjema macibu. Bet joprojam ticu. Un par treneri ..ko Jus te varat spriest ???? nekas no malas nav redzams

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:03, pirms 14 gadiem
sandza rakstīja: Ozo gandriz vienigais kas vienmer bez problemam ieiet pretinieku zonaa. Es pat nesaprotu kaa vinjam tas izdodas. Uzbrucejiem varetu pamaciit... jo ari pret Amur, jo ipashi pedeja perioda mocijas ar zona tikshanu. Varbut ka Ozo mazak jaspele vienados sastavos, lai vel vairak speka vairakuma un mazakuma. pie 3-2 sodien musejie par maz meta uz vartiem un sanjema macibu. Bet joprojam ticu. Un par treneri ..ko Jus te varat spriest ???? nekas no malas nav redzams
Nu 18 gadi NHL, kā vienam no līgas labākajiem uzbrūkošā tipa aizsargiem nav bijuši velti

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:03, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Biju hallē,pirms spēles atmosfēra hallē un fanu atbalsts tāds,ka skudras skrēja.Par spēli labāk neteikšu neko,varu pateikt vienu,šī komanda nav pelnījusi tādus fanus. Cipuli derētu apmainīt pret Širokovu un bonusā vēl atdot Ankipānu.
Es jau gribēju teikt Širokovu pret RD 2010 gada 1. drafta piku , bet tad acerējos ka KHL vājākās komandas piks nebūt nav 1st overall..

  +2 [+] [-]

, 2009-10-18 21:04, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu nav jau arī liela māk ievilkt pa seju un sēdēt uz noraidīto soliņa, bet jāprot sevi uz laukuma aizstāvēt un palīdzēt komandas biedriem, mesties ar cīņassparu spēlē, un tad arī tā spēle rodās, nezinu vai vajadzīgi visi pagājušgadējie, bet redzams, ka komandai trūkst motivācija!
Par to jau arī runa... var jau spēlēt "provokatoru hokeju", kas pirms gada sanāca labi, gan dēļ labā provoratora Hārtija, gan labā PP "junita". Bet kādreiz arī vajag "ievilkt"savādāk arī pretinieki vairs "necienīs", jo zinās, ka atpakaļ tāpat neviens nesitīs (sevišķi tās komandas, kam ir labs "penaltī-kilings").

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:05, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tu ko!!! Beidz! Jūlis tak ne pie kā nav vainīgs! Pie visa vainīgs ir Normis, kas nejēdz šim Zeterbergu vai Malkinu nopirkt! Tā vismaz no Jūļa "presenēs" sniegtajām atbildēm var noprast jau labu laiku, kurās viņš vislaik par sastāvu gaužas!
es domāju, lai arī nav nekādi NHL spēlētāji, bet nu uzvaru, piemēram šodien varēja dabūt. bet nu bija tā kā bija. visu laiku biju par Šupleru, bet nu tagad nezinu. pēc Pētera Skudras izteikumiem un te dažiem komentāriem tas liek aizdomāties.
tas tiešām nav normāli,ja trenevris ko tādu pasaka (piemēram, tāpat jau rīt būšu citā klubā . . .) liekas, ka vairs nav atbildības, ticības un intereses par savu komandu un vispār par savu darbu. bet visu cieņu Jūliusam , par padarīto pagājšsezon un arī šosezon. es neesmu ne par, ne pret kādu.