Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: svomalraH

KHL diskutē par leģionāru limitu, tuvojas izmaiņām jauno spēlētāju pieteikšanā

KHL diskutē par leģionāru limitu, tuvojas izmaiņām jauno spēlētāju pieteikšanā
Vladimirs Šalajevs
Foto: www.championat.com

Šodien Krievijas galvaspilsētā Maskavā notika Kontinentālās hokeja līgas (KHL) vadības un klubu pārstāvju tikšanās, kuras laikā tika pārrunāti KHL jaunā reglamenta pamatjautājumi. Svarīgāko tematu vidū bija arī leģionāru skaits komandās un jauno spēlētāju pieteikšana mačiem.

KHL viceprezidents Vladimirs Šalajevs plašsaziņas līdzekļiem atzinis, ka leģionāru sakarā klubi nespēja nonākt pie vienota viedokļa. "Ir vairākas pieejas. Viena no tām – visi KHL dalībvalstu hokejisti netiktu uzskatīti par leģionāriem, savukārt uz visiem pārējiem paliktu iepriekšējais limits piecu hokejistu apmērā. Otrs variants ir visu atstāt tā, kā ir šobrīd, bet trešais ir paaugstināt limitu līdz septiņiem hokejistiem," sacīja Šalajevs.

"Kā mēs nonācām līdz skaitlim "septiņi"? Veicām padziļinātu spēlētāju tirgus izpēti, vērtējām viņu spēju un tirgus vērtības attiecību, kā arī skatījāmies, kāda ir KHL menedžeru izvēle. Izrēķinājām, ka KHL tirgum septiņu leģionāru limits ir optimālais, tomēr jāatgādina, ka pie vienotas nostājas tā arī nenonācām," sacīja Šalajevs.

Ja par leģionāriem komandas nespēja vienoties, tad jauno spēlētāju sakarā nostāja bija diezgan skaidra – esošā sistēma ir jāmaina, un tas jādara pēc iespējas ātrāk. Šobrīd KHL spēlei klubam ir jāpiesaka vismaz divi 1992.gadā vai vēlāk dzimuši hokejisti, bet četru jauno spēlētāju iekļaušanas gadījumā drīkst pieteikt 22 hokejistus. Klubi lielākoties izvēlas pieteikumā iekļaut arī jaunos vārtsargus, atstājot viņus rezervē un tādējādi liedzot spēļu praksi jauniešu komandās vai rezerves vienībās.

"Klubi vienbalsīgi atbalstīja to, ka obligāta divu jauno spēlētāju pieteikšana spēlei tiek atcelta, pie tam centīsimies panākt, lai no šo spēlētāju vidus tiek izslēgti vārtsargi. Tātad paliks tikai viens obligāts jaunais hokejists pieteikumā, un tas būs laukuma spēlētājs. Šo jautājumu centīsimies atrisināt jau pēc KHL pārtraukuma," sacīja Šalajevs.

Paredzams, ka nelielas izmaiņas varētu skart arī nākamās sezonas kalendāru. Šalajevs atklāja, ka klubi nākamās sezonas regulārajā čempionātā vēlētos aizvadīt aptuveni 60 spēles – neviena komanda nav vēlējusies mazāku skaitu. 2014./15.gada sezonas starts jau augustā gan netika apspriests. Šajā sezonā katrs klubs regulārajā čempionātā izspēlē 54 mačus.

"Regulārās sezonas struktūra ir aptuveni skaidra – būs gan konferences, gan divīzijas. Visi gan saprot, ka divu apļu turnīrs vairs nebūs. Var pat gadīties, ka, piemēram, "Amur" ar kādu no komandām spēlēs tikai mājās vai tikai izbraukumā," sacīja KHL viceprezidents.

Panāktās vienošanās klubu starpā gan ir nosacītas, jo nekādi oficiāli lēmumi šodien vēl netika pieņemti.

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...
Р-Спорт. Все главные новости спорта


, 2013-12-17 14:47, pirms 10 gadiem
A kur palika tā ideja, ka pēc Sočiem visu dalībvalstu pilsoņi skaitīsies kā vietējie?
, 2013-12-17 14:49, pirms 10 gadiem
fall in love rakstīja: A kur palika tā ideja, ka pēc Sočiem visu dalībvalstu pilsoņi skaitīsies kā vietējie?
To ideju katru gadu norok nekrievu klubi ar Rīgas Dinamo priekšgalā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-17 14:59, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: No 5 līdz 7, skan jau labi , bet zinam ,ka var labāk. Es tiešām ceru,ka atcels KHL draftu un KHL dalībvalstu hokejisti neskaitītos kā leģionāri.
Jauno spēlētāju limita samazināšana ir laba lieta ,lai spēlē labākie nevis tie ,kuriem vecums labāks.
Par KHL draftu tev nepiekrītu. Tieši otrādi,tas jāpilnveido.
Tas arī ir sava veida iespēja visiem klubiem,nevis tik oligarhiem.
Tas ka Eiropā tas ir jauna lieta,neattīstīta utt,nenozīmē,ka tas ir bezjēdzīgs. It sevišķi tas nozīmīgs Rus nabadzīgajiem klubiem.
Daudzu iemeslu dēļ. Tai skaitā leģionāru ierobežojuma.
Finanšu utt. Sliktākajā gadījumā var draftēt spēlētāju un tad pārdot tiesības uz to kādam naudīgam klubam.
, 2013-12-17 15:07, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jo mums paliks grūtāk spēlēt pret viņiem, mēs zaudēsim savas priekšrocības.
Nezinu ko tu tur domāji ar mums.
Bet grūtāk spēlēt nepaliks, grūtāk būs latviešus par sviestmaizi noalgot.
Un viņu vietā daudz vairāk parādīsies sperles un šindeļi.
, 2013-12-17 15:11, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Nezinu ko tu tur domāji ar mums.
Bet grūtāk spēlēt nepaliks, grūtāk būs latviešus par sviestmaizi noalgot.
Un viņu vietā daudz vairāk parādīsies sperles un šindeļi.
nu ja, tur motivācija skaidra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-17 15:19, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Tagadēja formāta drafts ir bezjēdzīgs. KHL oligarhu klubi savus dimantus no rokām ārā laist negribēs. KHL tomēr ir eiropiska domāšana t.i. ka talantīgākie vietējās hokeja skolas audzēkņi papildina pieaugušo komandu. KHL draftu tik tiešām var uzlabot ,ka tas dod reālu labumu. Būtu jau forši ,ja Amurs draftētu nākamo Ovečkinu. Jaunais talants tiktu pie reāla spēles laika KHL nevis tiktu mētāts no VHL uz MHL. Būtu vismaz sportiskā izaugsme, uz doto brīdi KHL stagnē.
Tieši tā,tur arī lielākā drafta problēma. Klubi drīks aizsargāt audzēkņus utt,kas nav pareizi.
Bet tu to klubu vadība spiegdama brēc. Un No - 1 starp tiem ir Ak Bars.
Pērn bija vesels lērums jauno,kurus vēlējās draftēt nabadzīgie KHL klubi,tie kā sunis uz siena kaudzes tos aizsargāja.
Cik no tiem ir piesaistīti KHL komandai ? Tik vien bija cik tā skopā daba.
No sērijas pašiem nevajag,citiem nedosim. No tā visvairāk cieš jaunie spēlētāji. Tas pats Burmistrovs savulaik devās prom,jo vietas komandā nebija.
Tāpat ir ar CSKA un parējām skolām,kur ir daudz jauno talantu ik gadu.

Ak Bars aizsita sava kluba kvotas ar diviem zaļiem vārtsargiem,kuri ir dziļā rezervē un diviem laukuma spēlētājiem,kuri arī laukumā parādās nosacīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-17 15:32, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: SKA sistēmā vispār nav reāli izsisties . AK BARS man liekas arī pirka drafta pikus un savējos draftēja. RD 3 pirmās kārtas izvēles pārpirka.
SKA - Naļimovs(rezervē), Aleksandrovs VHL-MHL , Judins 23 spēles (1+1), SKA spēlē tikai viens St-pēterburgietis un tas pats 5.maiņas uzbrucējs.
Un lai man nesaka ,ka Krievijas hokeja galvas pilsētā nav talantu.
Nu vismaz līga ļautu izīrēt klubiem sev tīkamos prospektus,kas netiek savu klubu pamatsastāvā un interesē ne tos turīgākos līgas klubus.
Tādā veidā visi būtu apmierināti. Un jaunie puiši tiktu pie spēlēšanas.
Kaut tādā veidā. Nevis sūda mākslīgās kvotas veidotu.
Kur tiešām ir bezjēdzība. Spēlē nevis labākie,bet tāpēc ka Tretjaks tā grib.

Bet viss tas būtu jāpakārto kā piramīda. MHL - VHL - KHL.
, 2013-12-17 15:34, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Kurš RD hokejists spētu tikt pie līguma ar KHL klubu?
Ja latvieši nebūs ļeģionāri KHL?
Tagad tiek pie līgumiem.
Domā krieviem neinteresētu lēta darbaspēka algošana no latviešiem, čehiem, slovākiem u.t.t.
Vai krievi pēkšņi savas algas nolaistu 3-4 mazākas uzreiz?
kaut kāds tev tas jautājums pastulbs, ja jau tagad pie līgumiem tiek.
, 2013-12-17 15:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Ja latvieši nebūs ļeģionāri KHL?
Tagad tiek pie līgumiem.
Domā krieviem neinteresētu lēta darbaspēka algošana no latviešiem, čehiem, slovākiem u.t.t.
Vai krievi pēkšņi savas algas nolaistu 3-4 mazākas uzreiz?
kaut kāds tev tas jautājums pastulbs, ja jau tagad pie līgumiem tiek.
No tā iegūtu visi. Mūsējiem rastos iespēja tikt plašākos ūdeņos,Rus klubu naudas izsviešana mazinātos utt. Kā arī Ivanam hokejistam nāktos pasvīst un pakonkurēt,nevis pateicoties pasei neiespringt un pa krogiem vazāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-17 15:39, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: KHL drafta 1.kārtas TOP10 spēlētāji
Osipovs - WHL (Amur)
Svešņikovs - 3 spēles KHL (AK BARS)
Kameņevs - 10 spēles KHL (Mg metallurg)
Košeļevs - VHL (Neftehimik)
Valentsovs - MHL (SKA)
Protapovičs - OHL (AK BARS)
Korškovs - MHL (Lokomotiv)
Lazarevs - QMHL(AK BARS)
Fazļejevs - WHL(AK BARS)
Marins - MHL (AK BARS)

Burmistrova piemēram seko daudzi.
Tāpēc ka viņi nah tiem brēcējiem nav vajadzīgi,bet lai arī citiem netiek.
Labāk lai Ziemeļamerikā spēlē. Un ja kāds tur caurkritušais vēlāk būs labs klubam,parakstīsim. Ja nē,štruns ar visu nopirksim kādu nedraftēto
, 2013-12-17 15:40, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: No tā iegūtu visi. Mūsējiem rastos iespēja tikt plašākos ūdeņos,Rus klubu naudas izsviešana mazinātos utt. Kā arī Ivanam hokejistam nāktos pasvīst un pakonkurēt,nevis pateicoties pasei neiespringt un pa krogiem vazāties.
Dinamo Rīga gan zaudētu. Nepiekrītu, ka visi iegūtu.
Vajadzētu algu budzetu celt, lai saglabātu šādu sastāva komplektāciju.
Protams varētu ar šo budžetu algot ļeģionārus, bet tad kristos skatītāju interese par Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-17 15:41, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Dinamo Rīga gan zaudētu. Nepiekrītu, ka visi iegūtu.
Vajadzētu algu budzetu celt, lai saglabātu šādu sastāva komplektāciju.
Protams varētu ar šo budžetu algot ļeģionārus, bet tad kristos skatītāju interese par Dinamo.
Nu tā jau arī nebūtu,kā tu saki. LV tas maz skartu,vismaz uz šodienu.
, 2013-12-17 15:44, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: SKA sistēmā vispār nav reāli izsisties . AK BARS man liekas arī pirka drafta pikus un savējos draftēja. RD 3 pirmās kārtas izvēles pārpirka.
SKA - Naļimovs(rezervē), Aleksandrovs VHL-MHL , Judins 23 spēles (1+1), SKA spēlē tikai viens St-pēterburgietis un tas pats 5.maiņas uzbrucējs.
Un lai man nesaka ,ka Krievijas hokeja galvas pilsētā nav talantu.
SKA 4 mainaa tur Ponikarovski, tur jaunajiem vietas nav tiem laimigajiem jaunajiem, kuri uz uzvilkusi SKA kreklu sogad jaapasakas Toresena, Mortensona un Dalmena ilgstosajam traumam...

nu ja bus 7 legionari un 3 jaunie, tad KHL atkal sak citu virzienu iet, nekaa laiku atpakal plaatijaas. baigi gruuti bija paredzet, ka uz solina tiks marineti tikai praktiski jaunie vartsargi?

7 legi un tikai 3 jaunie naktu par labu pasam KHL, bet ne Krievijas izlasei, un krievu jaunajiem, tapec paredzu lielus stridus par to ar federacijam utml...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-17 15:49, pirms 10 gadiem
ogreskijs rakstīja: SKA 4 mainaa tur Ponikarovski, tur jaunajiem vietas nav tiem laimigajiem jaunajiem, kuri uz uzvilkusi SKA kreklu sogad jaapasakas Toresena, Mortensona un Dalmena ilgstosajam traumam...

nu ja bus 7 legionari un 3 jaunie, tad KHL atkal sak citu virzienu iet, nekaa laiku atpakal plaatijaas. baigi gruuti bija paredzet, ka uz solina tiks marineti tikai praktiski jaunie vartsargi?

7 legi un tikai 3 jaunie naktu par labu pasam KHL, bet ne Krievijas izlasei, un krievu jaunajiem, tapec paredzu lielus stridus par to ar federacijam utml...
Par labu nāktu pilnīga kvotu atcelšana. Kā leģionāru,tā arī junioru.
Tad KHL spēlētu juniori,kas tiešām velk to līmeni.
Tie kas nevelk spēlētu VHL,KHL,vai kur citur.
Viss būtu dabiski,nevis mākslīgi.
Pilnveidot draftu un var teikt evolūcijas nākamais posms būs pārvarēts.
Bet ir viens dinozaurs vārdā Tretjaks - kas ir pret evolūciju.
Kuram patīk dzīvot akmens laikmetā.
, 2013-12-17 15:49, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu tā jau arī nebūtu,kā tu saki. LV tas maz skartu,vismaz uz šodienu.
Kā tad. paskaties kādas problēmas belariem un kazahiem savus labākos dabūt cik viņi spēlē krievu klubos, jo visiem ir dubultpilsonības un neskaitās ļeģionāri.
Un Dinamo Minska un Barys klubs pārsvarā sastāv no ļeģionāriem un kā viņiem iet.
Latvijas hokejisti ne ar ko sliktāki nav par belariem, vai kazahiem. Varbūt pat labāki.
tā ir atbilde arī sermulim.
p.s. Masaļskis par Mezinu ne ar ko sliktāks. Bet viens dabū darbu, otrs nē.
tikai viens piemērs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-17 15:52, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Kā tad. paskaties kādas problēmas belariem un kazahiem savus labākos dabūt cik viņi spēlē krievu klubos, jo visiem ir dubultpilsonības un neskaitās ļeģionāri.
Un Dinamo Minska un Barys klubs pārsvarā sastāv no ļeģionāriem un kā viņiem iet.
Latvijas hokejisti ne ar ko sliktāki nav par belariem, vai kazahiem. Varbūt pat labāki.
tā ir atbilde arī sermulim.
Un kuri tad tie ir,nosauc ? Antropovs,Kosticini,Poņikorovski utt ?
Tu salīdzini nesalīdzināmo.
Tie kas nāk no BAČ,Kazahu,Ukrainas utt līgām maz interesē KHL klubus. Ar dažiem izņēmumiem.
Lai par tādiem karstiem pīrādziņiem būt priekš citiem KHL klubiem NHL ir jāuzspēlē.
, 2013-12-17 15:53, pirms 10 gadiem
Es uzskatu, ka visiem klubu dalībvalstu (Latvija, Ukraina, Baltkrievija, Kazahstāna, Čehija, Slovākija, Horvātija, nākamgad Somija) pilsoņiem, bet no otras puses tas var pamatīgi iedragāt Krievijas hokeju, jo nabadzīgākie klubi varētu ņemt vairākus kanādiešus (tādus, kuri nav tikuši līdz NHL) un pārīti somus, jo viņi vnk nespētu atļauties vietējos spēlētājus. Jo vietējie tomēr prasītu lielāku algu (nav noslēpums, ka vairums krievu spēlētāju ir pārmaksāti)
, 2013-12-17 15:54, pirms 10 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Es uzskatu, ka visiem klubu dalībvalstu (Latvija, Ukraina, Baltkrievija, Kazahstāna, Čehija, Slovākija, Horvātija, nākamgad Somija) pilsoņiem, bet no otras puses tas var pamatīgi iedragāt Krievijas hokeju, jo nabadzīgākie klubi varētu ņemt vairākus kanādiešus (tādus, kuri nav tikuši līdz NHL) un pārīti somus, jo viņi vnk nespētu atļauties vietējos spēlētājus. Jo vietējie tomēr prasītu lielāku algu (nav noslēpums, ka vairums krievu spēlētāju ir pārmaksāti)
Ar ko tas iedragātu ? Ja kvantitāti nomainītu kvalitāte,konkurence,būtu izaugsme,progress.
Tagad KHL ir gandrīz tik pat daudz krievu,cik NHL Can uz ASV kopā salikti.

KHL spēlē 517 krievi
NHL spēlē 399 kanādieši un 177 amerikāņi. Tiem izlasei pietiek.
, 2013-12-17 15:57, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Un kuri tad tie ir,nosauc ? Antropovs,Kosticini,Poņikorovski utt ?
Tu salīdzini nesalīdzināmo.
Tie kas nāk no BAČ,Kazahu,Ukrainas utt līgām maz interesē KHL klubus. Ar dažiem izņēmumiem.
paskaties eliteprospects cik tur belaru un kazahu spēlē, tad sapratīsi varbūt.
tu tik tos pašus spices vīrus zini, sīkos garus, tipa mūsu meiju vai džeriņu pat dzirdējis noteikti neesi.
tas daudzums protams neizaugs uzreiz desmitos, bet process aizies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-17 15:57, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Par labu nāktu pilnīga kvotu atcelšana. Kā leģionāru,tā arī junioru.
Tad KHL spēlētu juniori,kas tiešām velk to līmeni.
Tie kas nevelk spēlētu VHL,KHL,vai kur citur.
Viss būtu dabiski,nevis mākslīgi.
Pilnveidot draftu un var teikt evolūcijas nākamais posms būs pārvarēts.
Bet ir viens dinozaurs vārdā Tretjaks - kas ir pret evolūciju.
Kuram patīk dzīvot akmens laikmetā.
Tretjaks ir savas valsts (hokeja) patriots. Viņš vietējos aizstāvēs līdz galam.
Par draftu runājot pilnīgi piekrītu. Vajag liegt sargāt savējos.
Jaunajiem VHL ir ļoti labs līmenis, kurā sevi parādīt. Ja nespēj vilkt VHL līmeni, tad KHL līmenī tev netikt.

RD sakarā runājot (arī Ābols to ir atzinis), ka RD (vai Latvijai) ir vajadzīgs VHL klubs, kurā spēlētu tie spēlētāji, kuri pārauguši HK Rīgu, bet īsti netiek KHL
, 2013-12-17 15:58, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Ar ko tas iedragātu ? Ja kvantitāti nomainītu kvalitāte,konkurence,būtu izaugsme,progress.
Tagad KHL ir gandrīz tik pat daudz krievu,cik NHL Can uz ASV kopā salikti.

KHL spēlē 517 krievi
NHL spēlē 399 kanādieši un 177 amerikāņi. Tiem izlasei pietiek.
Mazliet pārfrāzēšu sevis teikto. SĀKUMĀ iedragātu. Bet visā visumā piekrītu tev.
, 2013-12-17 15:58, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: paskaties eliteprospects cik tur belaru un kazahu spēlē, tad sapratīsi varbūt.
tu tik tos pašus spices vīrus zini, sīkos garus, tipa mūsu meiju vai džeriņu pat dzirdējis noteikti neesi.
tas daudzums protams neizaugs uzreiz desmitos, bet process aizies!
12 ukraiņi,36 belari,27 kazahi. No kuriem lielākā daļa spēlē savos klubos.
, 2013-12-17 15:59, pirms 10 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tretjaks ir savas valsts (hokeja) patriots. Viņš vietējos aizstāvēs līdz galam.
Par draftu runājot pilnīgi piekrītu. Vajag liegt sargāt savējos.
Jaunajiem VHL ir ļoti labs līmenis, kurā sevi parādīt. Ja nespēj vilkt VHL līmeni, tad KHL līmenī tev netikt.

RD sakarā runājot (arī Ābols to ir atzinis), ka RD (vai Latvijai) ir vajadzīgs VHL klubs, kurā spēlētu tie spēlētāji, kuri pārauguši HK Rīgu, bet īsti netiek KHL
Patriots varbūt viņš arī ir,tikai tā domāšana no sērijas - Gribējām kā labāk,sanāca kā vienmēr !
, 2013-12-17 16:00, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Par labu nāktu pilnīga kvotu atcelšana. Kā leģionāru,tā arī junioru.
Tad KHL spēlētu juniori,kas tiešām velk to līmeni.
Tie kas nevelk spēlētu VHL,KHL,vai kur citur.
Viss būtu dabiski,nevis mākslīgi.
Pilnveidot draftu un var teikt evolūcijas nākamais posms būs pārvarēts.
Bet ir viens dinozaurs vārdā Tretjaks - kas ir pret evolūciju.
Kuram patīk dzīvot akmens laikmetā.
redzi krievu hokeja skatitajam ari var nepatikt skatities uz savam komandam ar paaris krieviem sastavaa, jo sastavaa ir lielakaa AHL,Cehu, Slovaku utml. speletaji.

un cik tad to jauno ir, kas jau tagad KHL liimenii var speeleet?paris puikas visaa liigaa? ja liimenis celsies, tad vinu paliks arvien mazak, un pa savu VHL vini ari tusesies, kamer nesaks izcili spelet (lidzigi kaa NHL/AHL), atskiriba tikai taada, ka tas veljoprojam ir Rus nacionalais cempionats, tapec ari sprunguli tika, un tiks likti...
, 2013-12-17 16:01, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Patriots varbūt viņš arī ir,tikai tā domāšana no sērijas - Gribējām kā labāk,sanāca kā vienmēr !
Tur jau tā lieta, ka viņš domā tikai par Krievijas hokeju. Nevis par visu līgu kopumā
Nikolajs Jeļisejevs. Foto: Kaspars Volonts/dinamoriga.lv
43

LHF noraidījusi Jelisejeva pāreju uz okupantu līgas klubu ''Admiral''

Latvijas Hokeja federācija (LHF) noraidījusi uzbrucēja Nikolaja Jelisejeva pāreju uz okupantu līgas klubu Vladivostokas ''Admiral'', teikts federācijas paziņojumā.
Osi Vēnenens. Foto: Petteri Paalasmaa/All Over Press
73

Somu hokejists: "Krimai vajadzēja atvērt acis. Man kauns par mūsu naivumu"

2016. gadā karjeru noslēgušais somu hokejists Osi Vēnenens pēdējās divas sezonas aizvadīja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubā Helsinku "Jokerit". Viņš atzinis, ka dzīvojis burbulī, kuram vajadzēja plīst jau pēc Krimas okupācijas, nevis tikai tagad.
Jānis Kalniņš. Foto: Växjö Lakers
138

LHF noraida "Amur" pieprasījumu Kalniņa pārejai

Latvijas Hokeja federācija (LHF) centrālajā transfēru sistēmā saņēma pieprasījumu apstiprināt Jāņa Kalniņa pāreju uz Krievijas komandu Habarovskas "Amur" un uzreiz šo pieprasījumu noraidīja, portālam Sportacentrs.com šodien apstiprināja LHF ģenerālsekretārs. Pēc IIHF noteikumiem LHF gan nav tiesīga to darīt, tāpēc jārēķinās ar to, ka IIHF pati apstiprina Kalniņa pievienošanos "Amur", taču tiek cerēts, ka IIHF izpratīs LHF situāciju un neuzliks sankcijas.