Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pievienojas "Mogo" sezonu sākušais uzbrucējs Marenis

Rolands Eliņš

"Dinamo" pievienojas "Mogo" sezonu sākušais uzbrucējs Marenis
Rihards Marenis, Foto: HK Mogo

KHL klubs Rīgas "Dinamo" paziņojis, ka sastāvam pievienojies Rihards Marenis, 25 gadus vecais uzbrucējs, kurš pēc vairākām sezonām NCAA šoruden spēlēja Latvijas čempionātā "Mogo" rindās un guva četrus vārtus.

Rihards Marenis sezonas sākumā palīdzēja „Mogo” septiņās spēlēs, kurās tika pie četriem punktiem (4+0). Iepriekš Marenis spēlēja NCAA, četras sezonas pārstāvot Auroras universitāti, kuras rindās 73 spēlēs guva 60 punktus. Arī pirms studiju sākuma Marenis spēlēja dažādās Ziemeļamerikas līgā, bet Latvijas čempionātā debija tikai šoruden.

Savukārt savu KHL debiju Marenis varētu sagaidīt jau rītdien. Portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka Marenis gatavs iekļauties sastāvā uzreiz un viņa iziešana laukumā tiek paredzēta jau rītdien, kad Rīgas klubs savā laukumā uzņems Pekinas „Kunlun”.

Jāpiemin, ka Marenis „Dinamo” redzeslokā bija arī vasarā, kad ar viņu tika noslēgts pārbaudes līgums, un viņš piedalījās komandas treniņnometnē, taču pilnvērtīgu līgumu vasarā nesagaidīja un pievienojās "Mogo". "Dinamo" tikmēr pēc sekmīga sezonas sākuma šobrīd ir nonākusi neveiksmju joslā un rītvakar centīsies pārtraukt piecu zaudējumu sēriju,

Marenis ir arī pārstāvējis Latvijas izlasi, piedaloties vairākās pārbaudes spēlēs. Viņa debija izlasē bija 2015. gadā.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

  +8 [+] [-]

, 2018-10-11 16:47, pirms 6 gadiem
Tēvzemes glābējs

  +8 [+] [-]

, 2018-10-11 16:52, pirms 6 gadiem
Makdeivids ir ieradies, golu birums garantēts, un ģēre pēc ģēres var sākties.

     [+] [-]

, 2018-10-11 16:53, pirms 6 gadiem
Gudļevska statistika vienkārši briesmīga.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-11 16:56, pirms 6 gadiem
Varens papildinājums.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 16:56, pirms 6 gadiem
Roland kā tad ir (4+0) vai (0+4)?????

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 16:58, pirms 6 gadiem
nu pat jau sprāgst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2018-10-11 17:08, pirms 6 gadiem
Vot būtu smieklīgi, ja tieši Marenis būs tas latvietis ,kurš arī beidzot iemetīs vārtus no latviešiem...

  +9 [+] [-]

, 2018-10-11 17:16, pirms 6 gadiem
Gan jau spēlēs labāk par dažiem vietējiem mīkstajiem, kuri dzīvos kā niere taukos

  +7 [+] [-]

, 2018-10-11 17:27, pirms 6 gadiem
Tak būtu vēl Spruktu Jāni ar Cipuli ņēmuši, nu sliktāki par vienu otru DR rindās, protams tas ir vairāk kā sarkasms, bet smieklīgi js nebūtu tik bēdīgi.. Nu vēl pēc 3 zaudējumiem būs kāda cita izmaiņa..

  -2 [+] [-]

, 2018-10-11 17:29, pirms 6 gadiem
Čalim tecama iespēja, kura jāizmanto! Dinamieši molodčiki!

  +2 [+] [-]

, 2018-10-11 17:32, pirms 6 gadiem
Nu tik būs! Izsmiekls tas klubs

  +3 [+] [-]

, 2018-10-11 17:37, pirms 6 gadiem
Tiem, kam tagad smieklīgi par Mareni, laikam, bija arī smieklīgi par Kalniņu no Ungārijas līgas. Nesaku, ka pēc gadiem Marenis būs KHL līmeņa uzbrucējs, taču tas iepriekšējais pieraksts nemaina neko, jo arī pats Rihards iepriekš pamatīgi mocījās ar savainojumiem un no NCAA trešās divīzijas līgumu dabūt Eiropas normālā līgā ir teju neiespējami.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 17:49, pirms 6 gadiem
Vai nebūs vēl kāds papildinājums? Un ir kāds info par savainotajiem?

  +2 [+] [-]

, 2018-10-11 17:59, pirms 6 gadiem
Vai reformas sekos 1 otrai? Juri, saņemies..

  +2 [+] [-]

, 2018-10-11 18:00, pirms 6 gadiem
Veiksmi viņam!
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2018-10-11 18:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pesimistiem drūms ir vaigs
Dinamo ir viens piedzīvojums baigs
Letiņi vārtus nespēj gūt
Gudijs tik spēj par caurumu būt.

Optimisti smaida plaši
Punkti nāks itin aši.
Uzvaras vēl priekšā būs
Dinamo bieži priecēs mūs.
Fun, beidz degradēties. Un neattaisnojies, ka tas notiek dēļ citiem komentētājiem. Ja nav ko rakstīt, tad neraksti, nevis piemēslo sadaļu ar šāda tipa komentāriem - kuri ir par vai pret funismu utml. Saņemies!

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 18:24, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pesimistiem drūms ir vaigs
Dinamo ir viens piedzīvojums baigs
Letiņi vārtus nespēj gūt
Gudijs tik spēj par caurumu būt.

Optimisti smaida plaši
Punkti nāks itin aši.
Uzvaras vēl priekšā būs
Dinamo bieži priecēs mūs.
Bravissima! Kā- pirksts mutē- teikts, tagad ir cerība.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 18:26, pirms 6 gadiem
Visus no Gomo jāsauc uz dinamo. Spēlēs par kartupelu maisu

  +5 [+] [-]

, 2018-10-11 18:32, pirms 6 gadiem
Nenorakstīsim par ātru, bet kā Matulis (ja nemaldos) teica, ka ja čalis arī zemākās līgās nav metis savus 20 vārtus, tad nav ko gaidīt, ka pēkšņi atvērsies. Marenim pēdējie 4 gadi jau ir stipri sausi - vidēji tikai 6 vārti sezonā.

     [+] [-]

, 2018-10-11 18:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Fun, beidz degradēties. Un neattaisnojies, ka tas notiek dēļ citiem komentētājiem. Ja nav ko rakstīt, tad neraksti, nevis piemēslo sadaļu ar šāda tipa komentāriem - kuri ir par vai pret funismu utml. Saņemies!
Analīze: autors centās, Račs novaimanājās, par maz spirta un funisma kā tāda, tas mamajevo kokorišče ēnā

     [+] [-]

, 2018-10-11 18:42, pirms 6 gadiem
Varēja kaut paņemt jau kuro leģi, bet vismaz varētu iemest golus

  -2 [+] [-]

, 2018-10-11 18:48, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Fun, beidz degradēties. Un neattaisnojies, ka tas notiek dēļ citiem komentētājiem. Ja nav ko rakstīt, tad neraksti, nevis piemēslo sadaļu ar šāda tipa komentāriem - kuri ir par vai pret funismu utml. Saņemies!
Par vēlu. Esmu jau pilnībā degradējies un tajā vainīgs esmu tikai es pats. Nesaņemšos.

  -3 [+] [-]

, 2018-10-11 18:49, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Analīze: autors centās, Račs novaimanājās, par maz spirta un funisma kā tāda, tas mamajevo kokorišče ēnā
Autors braucot no darba 5 minūtēs šīs rindas uzcepa.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-11 19:04, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Par vēlu. Esmu jau pilnībā degradējies un tajā vainīgs esmu tikai es pats. Nesaņemšos.
Labāk būtu uzrakstījis, ko domā par šo pāreju.

     [+] [-]

, 2018-10-11 19:11, pirms 6 gadiem
Visa komanda briesmiiga.Es neskatos vairs hokeju, tur vairs nav ko redzeet. Tikai klauni uzstaajas.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-11 19:21, pirms 6 gadiem
janis_silmalis_195741447853504 rakstīja: Visa komanda briesmiiga.Es neskatos vairs hokeju, tur vairs nav ko redzeet. Tikai klauni uzstaajas.
Hokejistus vismazāk vajag vainot!
Klauni ir tikai divi - Savickis, kas apgroza šo kremļa projektu un funis, kas priecājas(deģenērējas) par(ar) šo projektu...
p.s. vēl trešais klauns te klīst , kas ģērē!

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 19:24, pirms 6 gadiem
marenim 7 spēlēs 4+0, tam pašam homjakovam 9 spēlēs 7+8
tik daudz, ka rd vajag kaplētājus masīvākus, bet edgars sīkāks
toties var iemest un ir tehniskāks
marenis izgāja ar rd sagatavošanās cikla daļu, tāpēc paņēma
kalns laikam nevelk
kopumā tas atgādina zināmu izmisuma soli un nekompetenci atlasē - kalnu ta paņēma, mareni izbrāķēja
kopumā mamčica piemērs rāda, ka, profesionāli patrenējoties, arī no ohl var pavilkt khl, protams, ne visi

     [+] [-]

, 2018-10-11 19:25, pirms 6 gadiem
janis_silmalis_195741447853504 rakstīja: Visa komanda briesmiiga.Es neskatos vairs hokeju, tur vairs nav ko redzeet. Tikai klauni uzstaajas.
Cirkā arī interesanti!

  -3 [+] [-]

, 2018-10-11 19:31, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: marenim 7 spēlēs 4+0, tam pašam homjakovam 9 spēlēs 7+8
tik daudz, ka rd vajag kaplētājus masīvākus, bet edgars sīkāks
toties var iemest un ir tehniskāks
marenis izgāja ar rd sagatavošanās cikla daļu, tāpēc paņēma
kalns laikam nevelk
kopumā tas atgādina zināmu izmisuma soli un nekompetenci atlasē - kalnu ta paņēma, mareni izbrāķēja
kopumā mamčica piemērs rāda, ka, profesionāli patrenējoties, arī no ohl var pavilkt khl, protams, ne visi
sezonu atslidot protams visi der...un Gudiju vainot visos zāģos! nevajadzēja sākt Eiropu ar Dinamku, tas nu skaidri redzams! cerams būs mācība citiem, kas nāks no ZA uz Eiropu, kaut gan Savicka rubļi labs kairinātājs, lai paņemtu!

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 19:34, pirms 6 gadiem
Komandā ir tik daudz spēlētāju, no kuriem uzbrukumā neko negaida un diemžēl izskatās, ka arī nemaz NEPRASA!!! Skvorcovs, Batņa, Ģēģeris, Razgals, Pavlovs, Meija, Lipsbergs, diemžēl arī Džeriņš un varbūt vēl citi. Tās ir vismaz 2 pilnas maiņas, kuras pieteiktas katrai spēlei un kuras rezultātu uzbrukumā nenes un nenesīs. Baigi grūti kaut ko sakarīgu izspiest no šī + ļoti viduvēja vārtsargu spēle. Enerģija ir, meistarības nav.

     [+] [-]

, 2018-10-11 19:38, pirms 6 gadiem
Dinamo vadība izkāruši balto karogu,sāk atbrīvoties no leģionāriem un sāk ņemt vietējos brāķus...

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 19:40, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Varens papildinājums.
Marens papildinājums

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 19:53, pirms 6 gadiem
ogreskijs rakstīja: Komandā ir tik daudz spēlētāju, no kuriem uzbrukumā neko negaida un diemžēl izskatās, ka arī nemaz NEPRASA!!! Skvorcovs, Batņa, Ģēģeris, Razgals, Pavlovs, Meija, Lipsbergs, diemžēl arī Džeriņš un varbūt vēl citi. Tās ir vismaz 2 pilnas maiņas, kuras pieteiktas katrai spēlei un kuras rezultātu uzbrukumā nenes un nenesīs. Baigi grūti kaut ko sakarīgu izspiest no šī + ļoti viduvēja vārtsargu spēle. Enerģija ir, meistarības nav.
Rīgas Dinamo no šī sastāva sanāk trīs labas 4. maiņas. Bet kamēr, Rīgas Dinamo nebūs savs fermas klubs, kur sastāvā netikušie spēlētāji var gūt spēļu praksi, tikmēr nekādus uzlabojumus arī nesagaidīt.
Uz šo brīdi vienu aukstu dārzeni sastāvā sanāk nomainīt pret citu aukstu dārzeni un jēgas no tā nav ne spēlētājiem, ne komandai. Viena maiņa ir jātur ar kaut kādu spēļu praksi kaut HK Liepāja. Šis sastāva "dziļums" ir vien tāds acu apmāns.
Bet normāla ferma arī nemainīs faktu, ka liels vairums vietējo spēlētāju KHL līmeni vienkārši nevelk.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-11 20:06, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labāk būtu uzrakstījis, ko domā par šo pāreju.
Ir kas 3-4 maiņā galīgi nevelk, naudas nav. DR vadība ko par sveistmaizi var atrast iekšējos resursos. Varbūt izvelk kaut ko normālu. Normāla pāreja. Komanda jau neko zaudēt nevar, tikai iegūt. Paskatīsies kāds Marenis izskatās treniņos, cik vērtīgs laukumā. Zaudējumu sērija un komanda meklē kaut ko OHL. Lipsbergs vājš, Skvorcovs šogad nevelk. Razgals, Ģēģeris cenšas kaut ko dara ir aktīvi, bet ar to par maz.

  -3 [+] [-]

, 2018-10-11 20:15, pirms 6 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: Bet normāla ferma arī nemainīs faktu, ka liels vairums vietējo spēlētāju KHL līmeni vienkārši nevelk.
Toties čekists apgroza kremļa rubļus un funis priecājas , kā ģērē pernambuks

  -3 [+] [-]

, 2018-10-11 20:17, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ir kas 3-4 maiņā galīgi nevelk, naudas nav. DR vadība ko par sveistmaizi var atrast iekšējos resursos. Varbūt izvelk kaut ko normālu. Normāla pāreja. Komanda jau neko zaudēt nevar, tikai iegūt. Paskatīsies kāds Marenis izskatās treniņos, cik vērtīgs laukumā. Zaudējumu sērija un komanda meklē kaut ko OHL. Lipsbergs vājš, Skvorcovs šogad nevelk. Razgals, Ģēģeris cenšas kaut ko dara ir aktīvi, bet ar to par maz.
Tu tak deģenerāts esi!

  -1 [+] [-]

, 2018-10-11 20:21, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tu tak deģenerāts esi!
Tev pilnīga taisnība. Kā tu tik gudrs, visuzinošs?

  -4 [+] [-]

, 2018-10-11 20:29, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pilnīga taisnība. Kā tu tik gudrs, visuzinošs?
Deģenerātam to nesaprast! Tāpēc bez komentāriem!

     [+] [-]

, 2018-10-11 20:31, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Toties čekists apgroza kremļa rubļus un funis priecājas , kā ģērē pernambuks
Čekists vismaz prot runāt vācu mēlē, atšķirībā no vairākiem mūsu politiķiem, kuri ar savām svešvalodu "zināšanām" sekmīgi iekļuvuši tautas folklorā.

     [+] [-]

, 2018-10-11 20:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Deģenerātam to nesaprast! Tāpēc bez komentāriem!
Tev pilnīga taisnība!

  -1 [+] [-]

, 2018-10-11 20:46, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Čekists vismaz prot runāt vācu mēlē, atšķirībā no vairākiem mūsu politiķiem, kuri ar savām svešvalodu "zināšanām" sekmīgi iekļuvuši tautas folklorā.
Parasta prakse čekas skolā zināt kādu svešvalodu. Huilo ar runā vācu valodā.
Pārmetums mūsu politiķiem nevietā. Tam domāti tulki. Kā viņi tos izmanto jau cits jautājums. tāpēc folkrola rodas...

     [+] [-]

, 2018-10-11 20:46, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Čekists vismaz prot runāt vācu mēlē, atšķirībā no vairākiem mūsu politiķiem, kuri ar savām svešvalodu "zināšanām" sekmīgi iekļuvuši tautas folklorā.
Nepriecājies, būtu joprojām pie varas čekisti un komunisti, vispār tu bez mēles sibīrijā sēdētu un kaplētu akmeńus

     [+] [-]

, 2018-10-11 20:49, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pilnīga taisnība!
Taisnība! ne netaisnība! ne tev lemt deģenerāt...

     [+] [-]

, 2018-10-11 20:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Taisnība! ne netaisnība! ne tev lemt deģenerāt...
Ne man lemt. Tev pilnīga taisnība.

     [+] [-]

, 2018-10-11 20:56, pirms 6 gadiem
Un visiem gudriniekiem 21.00. jādodas uz playful spēli un jāparāda savas zināšanas.

     [+] [-]

, 2018-10-11 21:06, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Parasta prakse čekas skolā zināt kādu svešvalodu. Huilo ar runā vācu valodā.
Pārmetums mūsu politiķiem nevietā. Tam domāti tulki. Kā viņi tos izmanto jau cits jautājums. tāpēc folkrola rodas...
Piekrītu! Neprasīsim pārāk daudz no viņiem. Turklāt vairums ļoti labi pārvalda krievu valodu, kas tomēr arī ir svešvaloda.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-11 21:08, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ne man lemt. Tev pilnīga taisnība.
Un kas tālāk?

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 21:49, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Piekrītu! Neprasīsim pārāk daudz no viņiem. Turklāt vairums ļoti labi pārvalda krievu valodu, kas tomēr arī ir svešvaloda.
Jāpaiet paaudzēm un valsts pārvaldībai, lai to aizmirstu!

  -1 [+] [-]

, 2018-10-11 21:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Un kas tālāk?
Pilnīgi nekas nav tālāk. Man neko tālāk nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 21:54, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ne man lemt. Tev pilnīga taisnība.
Vēl jautājumi ? Es tev deģenerāt visu atbildēju pirms sezonas. Un vairs neuzprasies. Dinamka nebūs play-off. Jeb tu esi debloīds kuram to visu laiku atgādināt?

     [+] [-]

, 2018-10-11 21:55, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi nekas nav tālāk. Man neko tālāk nevajag.
tad izgaisti!

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 21:59, pirms 6 gadiem
Šeit kā uz delnas varam novērot seno teicienu: Cilvēka stulbumam nav robežu! Dinamo nīdēji to kārtējo reizi demonstrē visā krāšņumā.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 22:00, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Šeit kā uz delnas varam novērot seno teicienu: Cilvēka stulbumam nav robežu! Dinamo nīdēji to kārtējo reizi demonstrē visā krāšņumā.
ieliku plusu!

     [+] [-]

, 2018-10-11 22:12, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Jāpaiet paaudzēm un valsts pārvaldībai, lai to aizmirstu!
Es tomēr sliecos domāt savādākā virzienā- katra valoda tomēr cilvēkam ir liels pluss, tāpēc domāju, ka labāk zināt vairākas valodas, "aizmirst" nav nekādas jēgas. Protams, valsts pārvaldē un institūcijās būtu jālieto tikai latviešu valoda.

     [+] [-]

, 2018-10-11 22:14, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tad izgaisti!
Man te ir labi.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 22:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man te ir labi.
nešaubos deģenerāt!

     [+] [-]

, 2018-10-11 22:23, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Es tomēr sliecos domāt savādākā virzienā- katra valoda tomēr cilvēkam ir liels pluss, tāpēc domāju, ka labāk zināt vairākas valodas, "aizmirst" nav nekādas jēgas. Protams, valsts pārvaldē un institūcijās būtu jālieto tikai latviešu valoda.
Es tomēr sliecos uz citu pusi citu valodu zināt ir labi un normāli. Bet ja neproti, pareizāk runāt latviski! Un tas starp citu būtu tikai pareizi! Latviešu valoda arī ir ES valoda!

  -1 [+] [-]

, 2018-10-11 22:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nešaubos deģenerāt!
Nedaudz izbrīna , ka tu sevi uzskati par deģenerātu. Nemaz tik slikts neesi.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-11 22:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nedaudz izbrīna , ka tu sevi uzskati par deģenerātu. Nemaz tik slikts neesi.
Tu mani neizbrīni!

     [+] [-]

, 2018-10-11 23:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tu mani neizbrīni!
Ja kāds cilvēks bieži kādu apsaukā tad pats tā jūtas, iespējams bērnībā tā tika saukts, tā ir juties un jūtās tā joprojām. Skolā joprojām novērojams ka ne īpaši gudri citus sauc par muļķiem un tml. Skumīgi ka tu jūties kā deģenerāts.