Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2928, Did:0, useCase: 3

Video: Hokeja diēta: Indraša "šoti", Puče slavē Hārtliju un oponē Matulim…

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam noslēdzošo raidījuma “Hokeja diēta” sēriju, kurā viesojas sporta žurnālists un hokeja apskatnieks Armands Puče. Raidījuma laikā Puče velta labus vārdus Bobam Hārtlijam, oponē Jānim Matulim, kā arī pauž cerību, ka Latvijas hokejs piedzīvos pārmaiņas. Raidījuma noslēgumā pavasara hokeja kokteili “Arēna 29” bārā gatavo mūsu izlases uzbrucējs Miks Indrašis.

Raidījumu Sportacentrs.com TV kanālā skaties 17. maijā plkst. 22:00, bet atkārtojumā 18. maija rītā plkst. 9:00.

Iepriekšējie raidījumi:
Hokeja diēta: Daugaviņš ar "Karsuma triecienu",...
Hokeja diēta: Masaļska pavasara brīvdienas,...
Hokeja diēta: Lipmans stāsta par sevis atstāto...
Hokeja diēta: Karsums par veselību, Maskavu, PČ...
Hokeja diēta: Irbe par naudu NHL, pelēkajiem...
Vērtējums: +5

  +3 [+] [-]

, 2017-05-17 16:30, pirms 7 gadiem
Matulis atkal pārtrauc teikuma vidū, zb

 +10 [+] [-]

, 2017-05-17 16:43, pirms 7 gadiem
Nu Matulis ar savu recidīvo "elementāri" uzkrita uz nerviem. Salīdzināja Hārtliju ar Ankipānu un Ābolu. Ko var iemācīt NHL Stenlija kausa finālsāli apēdušais un KHL Cerību kausu ieguvušais...

  +8 [+] [-]

, 2017-05-17 17:15, pirms 7 gadiem
Eh Matuli tad ļaun runāt, nevis lien sarunā pa vidu ar jautājumu- Tev tā pati draudzene vēl ir

     [+] [-]

, 2017-05-17 18:05, pirms 7 gadiem
Tas Puče ar Matuli divi zābaki pāris. Tas pats Overtaimā kur abi ar Valteru un to trešo ķēmu aiz dīvāna mētā asprātības graudus.

 +10 [+] [-]

, 2017-05-17 18:07, pirms 7 gadiem
opiums2 rakstīja: Tas Puče ar Matuli divi zābaki pāris. Tas pats Overtaimā kur abi ar Valteru un to trešo ķēmu aiz dīvāna mētā asprātības graudus.
Puče, kā žurnālists ir labs, bet Overtaimā tā viņa tiršana Valdim besī. Ārpus Overtaima viņš ir viens no retajiem, kas var nosaukt lietas īstajos vārdos

  +4 [+] [-]

, 2017-05-17 18:07, pirms 7 gadiem
Šķiet Matulis apvainojies, ka Hārtlijs nelaida Matuli ģērbtuvē...Elementāri.. Ābols jau pierādīja savu redzējumu, vienā no pirmajām intervijām..

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 18:16, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Šķiet Matulis apvainojies, ka Hārtlijs nelaida Matuli ģērbtuvē...Elementāri.. Ābols jau pierādīja savu redzējumu, vienā no pirmajām intervijām..
Tu re, arī šāda nianse ir. Man jau likās, no kurienes viņam tas uzkrītoši vecišķais apvainelīgums un Ābola lobēšana nevietā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2017-05-17 19:01, pirms 7 gadiem
Kā vispār var salīdzināt Hārtliju ar Ābolu, tas ir tāpat kā salīdzināt žiguli ar bentliju. Ābolam vēl ir ļoti daudz jāmācās, lai trenētu izlasi! Matulis visu laiku teica, ka Kirovam ir laiks doties pensijā, es šo pašu varētu attiecināt uz viņu, viņš reizēm var būt tik kaitinošs!
WreckLV rakstīja: Šķiet Matulis apvainojies, ka Hārtlijs nelaida Matuli ģērbtuvē...Elementāri.. Ābols jau pierādīja savu redzējumu, vienā no pirmajām intervijām..

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 19:02, pirms 7 gadiem
Iegāju LHF mājaslapā. Kkāda U9 statistika vēljoprojām ir pieejama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Onslovs

  +5 [+] [-]

, 2017-05-17 19:24, pirms 7 gadiem
Trollīt, tad kad viņš ar savu žiguļu komandu tiks kaut vai playoffā, tad parunāsim par viņu izlases kontekstā! Es arī zinu kā trenēt, bet tas nenozīmē, ka es spētu vadīt izlasi!
Topshop rakstīja: Arī Ābols zina kā trenēt kepon, taču pakļausies jau vairāk uz Hartliju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-17 19:42, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: WTF?
Nedomāju, ka dzirdēšu no Pučes tādu pērli, ka hoķī "satek" visvairāk tautas LV. 1. Baskets 2. Futbols. wtf... shame. Lai saskaita cik komandu ir hoķī un sareizina ar bērnu skaitu.
Futbols ir masveidīgāks par basketbolu Latvijā.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-17 19:52, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: 1. Baskets
Tā arī ir tā lielākā skāde, kura steidzami jālabo! Ierosinu piešķirt 3 zvaigžņu ordeni(par ieguldījumu Latvijas sporta nākotnē) ikvienam, kurš nozāģēs kaut vienu PB grozu.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-17 20:00, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Eh Matuli tad ļaun runāt, nevis lien sarunā pa vidu ar jautājumu- Tev tā pati draudzene vēl ir
Tas nebija jautājums Pučem, bet gan pastarpinājums tajā tēmā, ko viņi apsprieda. Proti, ka Hārtlijs interesējās par to, kā čaļiem iet ārpus halles.

  -4 [+] [-]

, 2017-05-17 20:07, pirms 7 gadiem
Celmiņš solīja kautiņu un augstos toņos - uzmanīgi klausījos un nekā, beigās pasaka - tas viss pēc raidījuma. Celmiņam smagi jāmācās kā izrādīt draudzīgumu (žēl skatīties) - kā Puče kerāna tik omulīgs bet ārpusē cits cilvēks ..

Bet raidījums interesants, patika klausīties Pučes monologu - Matulis ļoti maz runāja.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-17 20:21, pirms 7 gadiem
es esmu vienīgais, kurš saklausa, ka Armands saka "Valdi" 31:44 ?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 20:45, pirms 7 gadiem
Šajā diskusijā Puče stingri turas jaunās mentalitātes pozīcijās, bet Matulis ar visiem saviem prikoliem un uzskatiem simbolizē aizgājušo, sevi izdzīvojušo Lipmana laiku.

  +6 [+] [-]

, 2017-05-17 20:56, pirms 7 gadiem
Puče, kā žurnālists dara savu darbu perfekti. Viņam sanāk izstāstīt par aizkulisēm uzsvaru uzliekot pat uz vissīkākajām niansēm. Žurnālists, kurš spētu uzrakstīt bestselleru par visgarlaicīgāko notikumu. Uzburt drāmu, kur tā obligāti nemaz nav. Sporta līdzjutējiem tas ir vajadzīgs - krāsains ieskats spēlētāju ģērbtuvē un funkcionāru sarunās pie zvejas dīķa. Puče māk piefiksēt sīkumus, un izlobīt no tiem stāstus, un ar tiem argumentēt savas versijas, kāpēc un kā notiek lietas. Tas nenozīmē, ka tā arī ir. Tieši pretēji, visbiežāk tā nav! Bet tas nemaz nav svarīgi, jo nekad neviens nezin, kā īsti ir.
Tieši šīs īpašības Puči padara par vienu no labākajiem savā sfērā. Cilvēks ar acīm un ausīm ir visur, kurš māk redzētajam un dzirdētajam piešķirt nozīmi, meklēt likumsakarības.
Matulis savukārt ir vairāk filozofisks personāžs. Sapņotājs. Nebūt ne slikta īpašība žurnālistam, taču pietrūkst tā skandalozā piesitiena, kas piemīt Pučem. Noteikti kā draugs, labāks ir Janka Matulis. Nedomāju, ka Puče ir kādam labākais draugs.

  -4 [+] [-]

, 2017-05-17 20:58, pirms 7 gadiem
Totāli nepiekrītu Pučem, ka mums jāaudzina skrējēju paaudze. Skrējējus kā reiz saaudzinājuši esam pietiekoši. Bez gudriem un tehniskiem spēlētājiem mums elitē nav ko meklēt. Mēs, savukārt, no mazām dienām izceļam garākos un fiziski spēcīgākos, jo bērnu hokejā tādiem ir vieglāk izcelties. Tad viena maiņa bērnu komandā spēlē 50% laika, bet 18 gados, iepējams, nav vairs ne varēšana, ne veselība, ne motivācija.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-17 21:05, pirms 7 gadiem
Romis1991 rakstīja: Puče, kā žurnālists dara savu darbu perfekti. Viņam sanāk izstāstīt par aizkulisēm uzsvaru uzliekot pat uz vissīkākajām niansēm. Žurnālists, kurš spētu uzrakstīt bestselleru par visgarlaicīgāko notikumu. Uzburt drāmu, kur tā obligāti nemaz nav. Sporta līdzjutējiem tas ir vajadzīgs - krāsains ieskats spēlētāju ģērbtuvē un funkcionāru sarunās pie zvejas dīķa. Puče māk piefiksēt sīkumus, un izlobīt no tiem stāstus, un ar tiem argumentēt savas versijas, kāpēc un kā notiek lietas. Tas nenozīmē, ka tā arī ir. Tieši pretēji, visbiežāk tā nav! Bet tas nemaz nav svarīgi, jo nekad neviens nezin, kā īsti ir.
Tieši šīs īpašības Puči padara par vienu no labākajiem sport autoriem. Cilvēks ar acīm un ausīm ir visur, kurš māk redzētajam un dzirdētajam piešķirt nozīmi, meklēt likumsakarības.
Matulis savukārt ir vairāk filozofisks personāžs. Sapņotājs. Nebūt ne slikta īpašība žurnālistam, taču pietrūkst tā skandalozā piesitiena, kas piemīt Pučem. Noteikti kā draugs, labāks ir Janka Matulis. Nedomāju, ka Puče ir kādam labākais draugs.
Tā kā tavs komentārs bija pēdējais un neieraudziju citos ,ko svarīgu ,tad pilnībā piekrītu par Puči. Pat varētu nocitēt viņu , reizi desmit gados mums piedzims savs Ozoliņš , Balderis ... Kā reiz ,tas arī ir attiecināms uz viņu pašu ,jo viņš kā reiz ir trāpijis savā profesijā un ir pārliecinoši nr. 1 Latvijā. Ļoti baudāma intervija ,varētu pat teikt viena no pašmāju labākajām . Erudīcs cilvēks hokeja zināšanās un ap to. Ko var ņemties par Matuli ,viņš cenšās tēlot klaunu , varbūt par daudz uzspēlēti ,bet ne jau par to ir jārunā saistībā par interviju. Talantīgs gan ir Pučes kungs ,gribētos vairāk tādus zinošus ,galvenais pareizi saprotošus/domājošus cilvēkus redzēt Latvijā. Katrā ziņā ļoti daudz atziņu ,paldies .

     [+] [-]

, 2017-05-17 21:09, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Totāli nepiekrītu Pučem, ka mums jāaudzina skrējēju paaudze. Skrējējus kā reiz saaudzinājuši esam pietiekoši. Bez gudriem un tehniskiem spēlētājiem mums elitē nav ko meklēt. Mēs, savukārt, no mazām dienām izceļam garākos un fiziski spēcīgākos, jo bērnu hokejā tādiem ir vieglāk izcelties. Tad viena maiņa bērnu komandā spēlē 50% laika, bet 18 gados, iepējams, nav vairs ne varēšana, ne veselība, ne motivācija.
Pilnīgas muļķības ,nav Latvijā tāda resursa ,lai izaudzinātu , augstākās klases spēlētājus ,jo tādi vienkārši piedzimst ... Un ,lai viņi vairākumā piedzimtu ,ir nepieciešams lielāks cilvēku skaits ,kas nodarbojas ar pro hokeju.

     [+] [-]

, 2017-05-17 21:28, pirms 7 gadiem
Romis1991 rakstīja: Matulis savukārt ir vairāk filozofisks personāžs. Sapņotājs. Nebūt ne slikta īpašība žurnālistam, taču pietrūkst tā skandalozā piesitiena, kas piemīt Pučem. Noteikti kā draugs, labāks ir Janka Matulis. Nedomāju, ka Puče ir kādam labākais draugs.
Nepiekrītu - tieši Matulis uz pieredzes rēķina ir reālists. Mēģina atkārtot, ka nekāda progresa jau nav - esam turpat kur iepriekš - vienalga trenē vietējais ļoļiks, vai NHL labākais treneris. Tikai smaidi sejā un atmosfēra. Savukārt jaunā paaudze sapņo un Puče to lieliski, jūt, pārdod - tiešām meistars - uzbur stāstu pat tur, kur tā nav ..

Par draugiem gan tiesa - pats ir teicis, ka viņam vienīgais draugs ir sieva.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-17 21:37, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Nepiekrītu - tieši Matulis uz pieredzes rēķina ir reālists. Mēģina atkārtot, ka nekāda progresa jau nav - esam turpat kur iepriekš - vienalga trenē vietējais ļoļiks, vai NHL labākais treneris. Tikai smaidi sejā un atmosfēra. Savukārt jaunā paaudze sapņo un Puče to lieliski, jūt, pārdod - tiešām meistars - uzbur stāstu pat tur, kur tā nav ..

Par draugiem gan tiesa - pats ir teicis, ka viņam vienīgais draugs ir sieva.
Nu jā, redzi, Matulis ir arī liels statistiķis. Kas arī principā ir ļoti svarīgi katram žurnālistam. Līdz ar to, viņš uzreiz norāda, ka uz papīra rezultāts nav, progress nenotiek.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-17 22:03, pirms 7 gadiem
Romis1991 rakstīja: Nu jā, redzi, Matulis ir arī liels statistiķis. Kas arī principā ir ļoti svarīgi katram žurnālistam. Līdz ar to, viņš uzreiz norāda, ka uz papīra rezultāts nav, progress nenotiek.
Būtu nosargājuši 30sec, tad progress būtu, bet nenosargāja, tad progress nav?
Latvija bija starp jaunākajām un debitanti jau taisīja rezultātu- Bukarts, Balinskis..

  -2 [+] [-]

, 2017-05-17 22:13, pirms 7 gadiem
Laikam Puče aizmirsa cik ļoti tuvu izkrišanai izlase bija 2015 gadā. Īsa atmiņa Armandam

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 22:29, pirms 7 gadiem
Īsumā par Matuli - Vecums nenāk viens ... Līdzīga situācija kā ar Kirovu bija ...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 22:48, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Pilnīgas muļķības ,nav Latvijā tāda resursa ,lai izaudzinātu , augstākās klases spēlētājus ,jo tādi vienkārši piedzimst ... Un ,lai viņi vairākumā piedzimtu ,ir nepieciešams lielāks cilvēku skaits ,kas nodarbojas ar pro hokeju.
Tavuprāt, jāmāca no 10 gadiem ripa pa bortu no savas zonas mest ārā un tad skriet tai pakaļ? Nevajag aizmirst, ka hokejs ir spēle un to spēlējot jāgūst bauda. Cik būs tādi bērni, kas gribēs tikai skriet un sisties. 20 gados, ja neskaita Zemgu neesam nevienu stabīlu NHL spēlētāju izaudzinājuši, jo nav spēlētāju ar NHL atbilstošu kopējo skilu komplektu.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 23:06, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Tavuprāt, jāmāca no 10 gadiem ripa pa bortu no savas zonas mest ārā un tad skriet tai pakaļ? Nevajag aizmirst, ka hokejs ir spēle un to spēlējot jāgūst bauda. Cik būs tādi bērni, kas gribēs tikai skriet un sisties. 20 gados, ja neskaita Zemgu neesam nevienu stabīlu NHL spēlētāju izaudzinājuši, jo nav spēlētāju ar NHL atbilstošu kopējo skilu komplektu.
Man pat grūti ,Tev ko atbildēt ,ja Tu reiz Pučes pieminētos skrējējus ,fizisko spēli spēlējošos spēletājus uzskati pa bortu dzenājošus un nevajadzīgus ,ar ko Latvijas hokejs nevarētu sasniegt noteiktu līmeni un pat varbūt labāko -iespējamo pie mūsu cilvēku resursa ,tad par ko mēs runājam . Es velreiz atgādināšu ,ka attiecīgu līmeņa tehniskos spēlētājus diez vai Latvija varēs lielā skaitā izaudzināt , jo tādi vienkārši pie noteikta cilvēku skaita paši piedzimst ,arī nenoliedzu ,ka ar spēcīgu piramīdu varētu ,ko labāk izspiest ,bet ne jau mēs ar savām financēm to varēsim tuvāko gadu laikā paveikt . Tieši tāpēc atbalstu Pučes teikto ,ka jāveido to ,ko mēs varam pie savas situācijas . Tas ir fiziski spēcīgus ,domājošus hokejistus. Es saprotu ,ka esi vecās paaudzes cilvēks un parmaiņas ir grūti pieņemt ,bet tās ir nepieciešamas un pareizajā virzienā mēs skatamies.

     [+] [-]

, 2017-05-17 23:10, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Tavuprāt, jāmāca no 10 gadiem ripa pa bortu no savas zonas mest ārā un tad skriet tai pakaļ? Nevajag aizmirst, ka hokejs ir spēle un to spēlējot jāgūst bauda. Cik būs tādi bērni, kas gribēs tikai skriet un sisties. 20 gados, ja neskaita Zemgu neesam nevienu stabīlu NHL spēlētāju izaudzinājuši, jo nav spēlētāju ar NHL atbilstošu kopējo skilu komplektu.
Nav mums tā materiāla ,lai izveidotu pirmo maiņu spēlētājus NHL , piedzims kāds ,bet ne jau mēs kā hokeja piramīda varēsim saukt to par savu augli. Tieši tāpēc izmantot to ,ko mēs varam ietekmēt ,tas ir likt fizisko iekšā ,protams viņiem bez tehnikas arī neiztikt .

     [+] [-]

, 2017-05-17 23:30, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Man pat grūti ,Tev ko atbildēt ,ja Tu reiz Pučes pieminētos skrējējus ,fizisko spēli spēlējošos spēletājus uzskati pa bortu dzenājošus un nevajadzīgus ,ar ko Latvijas hokejs nevarētu sasniegt noteiktu līmeni un pat varbūt labāko -iespējamo pie mūsu cilvēku resursa ,tad par ko mēs runājam . Es velreiz atgādināšu ,ka attiecīgu līmeņa tehniskos spēlētājus diez vai Latvija varēs lielā skaitā izaudzināt , jo tādi vienkārši pie noteikta cilvēku skaita paši piedzimst ,arī nenoliedzu ,ka ar spēcīgu piramīdu varētu ,ko labāk izspiest ,bet ne jau mēs ar savām financēm to varēsim tuvāko gadu laikā paveikt . Tieši tāpēc atbalstu Pučes teikto ,ka jāveido to ,ko mēs varam pie savas situācijas . Tas ir fiziski spēcīgus ,domājošus hokejistus. Es saprotu ,ka esi vecās paaudzes cilvēks un parmaiņas ir grūti pieņemt ,bet tās ir nepieciešamas un pareizajā virzienā mēs skatamies.
Neuzskatu, ka tādi spēlētāji nav vajadzīgi, bet, ja liksim uzsvaru uz tādiem, kas gūs vārtus? Bērnos jāatīsta sākumā pareiza kustība, pēc tam hokeja skili un hokeja, ja varētu tā teikt mehānika un tikai beigās spēks un ātrums.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 23:41, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Neuzskatu, ka tādi spēlētāji nav vajadzīgi, bet, ja liksim uzsvaru uz tādiem, kas gūs vārtus? Bērnos jāatīsta sākumā pareiza kustība, pēc tam hokeja skili un hokeja, ja varētu tā teikt mehānika un tikai beigās spēks un ātrums.
Man liekas ,ka esi mani pārpratis un mēs runājam ,katrs par ko mazliet citu.
Pie mūsu iespējām , tie mūsu tehniskie spēlētāji kurus tu domā , NHL līmenī vairs nav tik tehniski ,jo vienkārši nav iespējams tādus izveidot ,tas ir dabas dots talants ar kādu cilvēks piedzimst un protams ar laiku izkopj to. Protams ,ka ar fiziski spēcīgiem ,es nedomāju tikai skrējējus ,tiem arī ir vajadzīga tehnika ,bez tās kā tu saki vārtus nevar gūt. Bet mēs nevaram ,veidot tehniskos spēlētājus ,bez super fiziskās bāzes ,jo mums diemžēl nepiedzimst tādi ,kas var iziet tikai uz savu roku veiklību un domāšanas ātrumu.. Tāpēc kā Pučes kungs minēja , tieši fiziskais ir galvenais ,ko mēs varam ielikt spēlētājos ,lai būtu konkurētspējīgi. Protams Tu vari openēt un izteikt savu viedokli ,bet es piekrītu Pučem ,kas reizē arī ir mans domugājiens.

     [+] [-]

, 2017-05-17 23:55, pirms 7 gadiem
Man gan ļoti patikās, tas jau apzināti bija taisīts, ka Jānis vienmēr oponē.

     [+] [-]

, 2017-05-18 00:03, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Nav mums tā materiāla ,lai izveidotu pirmo maiņu spēlētājus NHL , piedzims kāds ,bet ne jau mēs kā hokeja piramīda varēsim saukt to par savu augli. Tieši tāpēc izmantot to ,ko mēs varam ietekmēt ,tas ir likt fizisko iekšā ,protams viņiem bez tehnikas arī neiztikt .
Latvijā jau nav konkurences, kā es saprotu, visus labākos savelk vienā, divās komandās kā tur var kaut kas izaugt.. par fiziko arī jā, tā trūkst.

Ja paskatās objektīvi, tad praktiski visi, kas mums spēlē kaut kādā līmenī jaunā vai reletīvi jaunā vecumā laicīgi notinās no Latvijas skilus citur slīpēt vai arī trāpīja Dinamo vilcienā.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 00:23, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Man liekas ,ka esi mani pārpratis un mēs runājam ,katrs par ko mazliet citu.
Pie mūsu iespējām , tie mūsu tehniskie spēlētāji kurus tu domā , NHL līmenī vairs nav tik tehniski ,jo vienkārši nav iespējams tādus izveidot ,tas ir dabas dots talants ar kādu cilvēks piedzimst un protams ar laiku izkopj to. Protams ,ka ar fiziski spēcīgiem ,es nedomāju tikai skrējējus ,tiem arī ir vajadzīga tehnika ,bez tās kā tu saki vārtus nevar gūt. Bet mēs nevaram ,veidot tehniskos spēlētājus ,bez super fiziskās bāzes ,jo mums diemžēl nepiedzimst tādi ,kas var iziet tikai uz savu roku veiklību un domāšanas ātrumu.. Tāpēc kā Pučes kungs minēja , tieši fiziskais ir galvenais ,ko mēs varam ielikt spēlētājos ,lai būtu konkurētspējīgi. Protams Tu vari openēt un izteikt savu viedokli ,bet es piekrītu Pučem ,kas reizē arī ir mans domugājiens.
Ko var strīdēties, tīrākais piemērs ir bobslejs. Upatnieks pirmsākumos un Prūsis tagad izvēlējās iet ceļu ar fiziski jau gatavajiem sportistiem attīstot tiem braukšanas iemaņas. Tādu pašu ceļu šobrīd sper Lielbritānijas un Korejas pārstāvji. Un tas strādā. Ko tas rāda, lai sasniegtu virsotnes fizuha ir kā pamats arī individuālās meistarības izkopšanai. Citādi, tas ir vienkārši labi pavadīts laiks.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 00:28, pirms 7 gadiem
fall in love rakstīja: Latvijā jau nav konkurences, kā es saprotu, visus labākos savelk vienā, divās komandās kā tur var kaut kas izaugt.. par fiziko arī jā, tā trūkst.

Ja paskatās objektīvi, tad praktiski visi, kas mums spēlē kaut kādā līmenī jaunā vai reletīvi jaunā vecumā laicīgi notinās no Latvijas skilus citur slīpēt vai arī trāpīja Dinamo vilcienā.
Un tā tas ir visos komandu sporta veidos, ja vēlas sasniegt kaut ko vairāk par Latvijas virslīgu. Kā piemērs, tas pat baskets. Pa lielam visi izlases top spēlētāji jaunatnes vecumā (pēc 15-18 gadu sasniegšanas) dodas prom un pilnveido savu meistarību ārpus Latvijas.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-18 00:30, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Man liekas ,ka esi mani pārpratis un mēs runājam ,katrs par ko mazliet citu.
Pie mūsu iespējām , tie mūsu tehniskie spēlētāji kurus tu domā , NHL līmenī vairs nav tik tehniski ,jo vienkārši nav iespējams tādus izveidot ,tas ir dabas dots talants ar kādu cilvēks piedzimst un protams ar laiku izkopj to. Protams ,ka ar fiziski spēcīgiem ,es nedomāju tikai skrējējus ,tiem arī ir vajadzīga tehnika ,bez tās kā tu saki vārtus nevar gūt. Bet mēs nevaram ,veidot tehniskos spēlētājus ,bez super fiziskās bāzes ,jo mums diemžēl nepiedzimst tādi ,kas var iziet tikai uz savu roku veiklību un domāšanas ātrumu.. Tāpēc kā Pučes kungs minēja , tieši fiziskais ir galvenais ,ko mēs varam ielikt spēlētājos ,lai būtu konkurētspējīgi. Protams Tu vari openēt un izteikt savu viedokli ,bet es piekrītu Pučem ,kas reizē arī ir mans domugājiens.
Tur jau tā problēma, ka mēs to super fizisko bāzi un augumu jau šobrīd sākam meklēt un gribam attīstīt pārāk agrā vecumā, jo esam uz to ieciklējušies. Paskaties uz U20 aisargiem - visgarākie un vistizlākie. Turklāt, Pučes tieksme visus Latvijas hokejistus par čekeriem pasludināt un norakstīt ir sen zināma. Kā tagad atceros viņa interviju ar Daugavu NHL laikos. Tagad, Pavlovs vispār nav trāpījis ar profesiju. Kā, kaut ko tādu, vispār, var pateikt? Pie Ābola Dinamo Pavlovs sāka atvērties, tāpat Skvorcovs, Meija. Ja nebūtu diskābels...

     [+] [-]

, 2017-05-18 00:39, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ko var strīdēties, tīrākais piemērs ir bobslejs. Upatnieks pirmsākumos un Prūsis tagad izvēlējās iet ceļu ar fiziski jau gatavajiem sportistiem attīstot tiem braukšanas iemaņas. Tādu pašu ceļu šobrīd sper Lielbritānijas un Korejas pārstāvji. Un tas strādā. Ko tas rāda, lai sasniegtu virsotnes fizuha ir kā pamats arī individuālās meistarības izkopšanai. Citādi, tas ir vienkārši labi pavadīts laiks.
Nu gan salīdzināji. Nevar hokeja skilus iemācīt 16-18 gadu vecumā, savukārt fiziku ātrāk nedrīkst kačāt, to jebkurš normāls fizioterapeits pateiks. Nekā laba no kermeņa nodzīšanas līdz pubertātes vecumam nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 00:50, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Nu gan salīdzināji. Nevar hokeja skilus iemācīt 16-18 gadu vecumā, savukārt fiziku ātrāk nedrīkst kačāt, to jebkurš normāls fizioterapeits pateiks. Nekā laba no kermeņa nodzīšanas līdz pubertātes vecumam nebūs.
Negvelz muļķības! Fiziku vari sākt trenēt kaut no dzimšanas, tikai katram vecumam un organismam atbilstošām slodzēm! Jāsāk ar dziļās muskulatūras un sirds nostiprināšanu. Tālāk ar vispārējo fizisko sagatavotību. Un tikai pēc tam ķerties klāt specializētajiem vingrinājumiem. Tikai pie mums, cik redzēts, uzreiz ķeras klāt spec. vingrinājumiem un tad brīnās, ka šķības muguras, vārgas rociņas, utt.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 01:31, pirms 7 gadiem
Boslejistus, it īpaši stūmējus, nav korekti salīdzināt ar hokejistiem. Bobslejā galvenais ir fiziskais, bet hokejā vajag daudz vairāk dotumu

     [+] [-]

, 2017-05-18 02:01, pirms 7 gadiem
Puče lien Hārtlijam dibenā bez ziepēm. Ābolam pietiek mērķtiecības un vēriena. Matulis pareizi saka, ka vietējie spēlētāji vienkārši netic vietējam trenerim
Nav mums tik daudz to resursu, lai teiktu, ka Hārtlijs izvēlējās no 1000 spēlētājiem 25, kas veidoja super kolektīvu. Paņēma tos, kas bija pieejami
Agrāk ņuņņājās ar itāļiem? Šogad neņņunnājās?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 02:34, pirms 7 gadiem
Brože reportāžās runā kā mironis. Ļoti nepatīkams žurnālists, arī brīžos, kad veidoja intervijas. Nav bauda tādu žurnālistu skatīties un klausīties, liekas, ka atdos galus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-18 11:04, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Negvelz muļķības! Fiziku vari sākt trenēt kaut no dzimšanas, tikai katram vecumam un organismam atbilstošām slodzēm! Jāsāk ar dziļās muskulatūras un sirds nostiprināšanu. Tālāk ar vispārējo fizisko sagatavotību. Un tikai pēc tam ķerties klāt specializētajiem vingrinājumiem. Tikai pie mums, cik redzēts, uzreiz ķeras klāt spec. vingrinājumiem un tad brīnās, ka šķības muguras, vārgas rociņas, utt.
Vipirms bērnam "jāiemāca" mīlēt hokejs kā spēle. Bez tā nekas nevar sanākt. Visapkārt dzird tikai: "cik smagi tev būs jāstrādā, jāskrien, jāsitās, nav augums, tu esi par vārgu, utt."

  -1 [+] [-]

, 2017-05-18 17:00, pirms 7 gadiem
TAK AIZVĀCIET MATULI! Cilvēkam vispār manieres nav iemācītas. Takā kaut kāds urļiks...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-18 18:57, pirms 7 gadiem
Njā, Matulis ar nav trāpijies profesijā, stipri kaitinošs frukts, pie tam liels demagogs, pats sev patīk, bet citi vienkārši pieklājīgi paklusē..

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 19:57, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Nu gan salīdzināji. Nevar hokeja skilus iemācīt 16-18 gadu vecumā, savukārt fiziku ātrāk nedrīkst kačāt, to jebkurš normāls fizioterapeits pateiks. Nekā laba no kermeņa nodzīšanas līdz pubertātes vecumam nebūs.
Un pēc tam brīnīsies, ka kādā Elites U-18 mūsējos kā tādas pastmarkas kanādieši vai jenķi izlīmē pa bortiem? Es nesaku, ka sīkajam fizuha tagad būtu jākačā jau no 7-10 gadiem, bet ap 13-15 ir jau pēdējais laiks pielikt arī fizuhu klāt pie treniņiem! Un arī to "jākačā" nav jāsaprot burtiski(mums tur nevajag kultūristus izlasē), bet bet gan fiziski spēcīgus čaļus, kas var gan pie borta pacīnīties, gan paskriet un kas nav arī tizleņi! Ko dos skilli, ja tu fiziski esi "mīksts"?

  -2 [+] [-]

, 2017-05-18 20:55, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Un pēc tam brīnīsies, ka kādā Elites U-18 mūsējos kā tādas pastmarkas kanādieši vai jenķi izlīmē pa bortiem? Es nesaku, ka sīkajam fizuha tagad būtu jākačā jau no 7-10 gadiem, bet ap 13-15 ir jau pēdējais laiks pielikt arī fizuhu klāt pie treniņiem! Un arī to "jākačā" nav jāsaprot burtiski(mums tur nevajag kultūristus izlasē), bet bet gan fiziski spēcīgus čaļus, kas var gan pie borta pacīnīties, gan paskriet un kas nav arī tizleņi! Ko dos skilli, ja tu fiziski esi "mīksts"?
Paskaties uz Keinu, Panarinu, Gudro, Marneru.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 09:15, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Paskaties uz Keinu, Panarinu, Gudro, Marneru.
Kuru no Latvijas spēlētājiem Tu salīdzini (skilu ziņā) ar Keinu, Panarinu, Gudro, Marneru?

     [+] [-]

, 2017-05-19 10:28, pirms 7 gadiem
Es vienīgais esmu tik naivs, ka man nebija ne jausmas par to, kā LV izlase ir dzērusi starp spēlēm? :O

Kāds zin, cik lielā mērā tā dzeršana notikusi? Mēs runājam pa 1-2 aliem, vai kautko ap 40%?
vnk šokā esmu. Matulis tākā cūkā bārsta pupas. wtf.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 12:11, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kuru no Latvijas spēlētājiem Tu salīdzini (skilu ziņā) ar Keinu, Panarinu, Gudro, Marneru?
Tur jau tā lieta, ka Latvijas bērnu hokeja sistēmā tādus nav iespējams izaudzināt. Un ne dēļ bērnu daudzuma. Mēs vienkārši esam apsēsti ar augumu un fiziku. Pat NHL skauti kļūdījās novērtējot Gudro (104 drafta numurs) iespējas spēlēt NHL. Te ir labs raksts par šo tēmu https://www.thestar.com/sports/hock... Un nevajag mani pārprast. Neuzskatu, ka spēlētājiem nevajag labu fizisko sagatavotību. Vienkārši nevēlos, lai to pasludina par brīnumlīdzekli.

     [+] [-]

, 2017-05-19 15:22, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Latvijas bērnu hokeja sistēmā tādus nav iespējams izaudzināt. Un ne dēļ bērnu daudzuma. Mēs vienkārši esam apsēsti ar augumu un fiziku. Pat NHL skauti kļūdījās novērtējot Gudro (104 drafta numurs) iespējas spēlēt NHL. Te ir labs raksts par šo tēmu https://www.thestar.com/sports/hock... Un nevajag mani pārprast. Neuzskatu, ka spēlētājiem nevajag labu fizisko sagatavotību. Vienkārši nevēlos, lai to pasludina par brīnumlīdzekli.
Agri ,Tu taču saproti ,ka mēs nevaram katram bērnam pielikt klāt tehnikas treneri , tas ir ,Tev kā hokejista vecākam būtu jāstrādā atsevišķi ar savu bērnu un jāpilnveido viņa prasmes ar nūju... tikai jau, kad bērns ir sasniedzis noteiktu līmeni ar viņu sāk strādāt algoti treneri. Un salīdzināt Keinu ,Panarinu to pašu mazo nazīti Gudro ir nevietā...

     [+] [-]

, 2017-05-19 16:16, pirms 7 gadiem
Tieš tāpēc, ka kultivējam hokeju kā smagu darbu nevis skaistu mākslu mums tādi neaug un arī neizaugs. Krieviem paveicās, ka Panarinu junioru vecumā paņēma Vitjaz sistēma, kad viņu izmeta Traktors. Ja viss ietu ierasto ceļu, viņš šobrīd iespējams vispār vairs nespēletu. Kā teica Sorokins, Latvijas izlases spēlētāji vienmēr izcēlušies ar savu hokeja inteliğenci, ja sabojāsim to ar skrien-met visur un vienmēr ideoloğiju, nekas labs mūs negaida.