Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" tuvu līgumam ar Masaļski

Rīgas "Dinamo" tuvu līgumam ar Masaļski
Edgars Masaļskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" vadība ir tuvu līguma parakstīšanai ar Latvijas valstsvienības vārtsargu Edgaru Masaļski, vēsta Telegraf.lv.

33 gadus vecais Masaļskis pēdējās trīs sezonas pārstāvēja Hantimansijskas "Yugra" vienību, taču nu līgums ar klubu latvietim beidzies. Nesen "Yuga" vienojās par līguma parakstīšanu ar Alekseju Kuzņecovu, bet joprojām spēkā esošs līgums ir arī Mihaila Birjukovam, līdz ar to Masaļskim vietas komandā vairs nebija.

Arī Rīgas "Dinamo" ir līgumi ar diviem vārtsargiem - jau iepriekš spēlējušo zviedru Mikaēlu Telkvistu un gados jauno Kristeru Gudļevski.

Pagājušajā sezonā Masaļskis piedalījās 32 mačos, vidēji ielaižot 2,94 ripas un atvairot 91 procentu pretinieku izdarīto metienu.

Masaļskis "Dinamo" spēlējis jau iepriekš.

Izmantotie resursi:
Телеграф.lv : Новости Латвии : Политика :...

1 2 3 86 komentāri

 +51 [+] [-]

, 2013-05-30 09:57, pirms 11 gadiem
Ja parakstīs Masaļski, Gudļevskim steidzami jāmeklē cits klubs.
Savādāk sagaida Muštukova liktenis.

 +30 [+] [-]

, 2013-05-30 09:57, pirms 11 gadiem
Nja, labi Edgaram un Dinamo, bet žēl par Gudļevski. Cerams MHL viņu nemarinēs šogad.

 +15 [+] [-]

, 2013-05-30 10:18, pirms 11 gadiem
Uzskatu,ka Edžu nevajadzēja,vajadzēja taisīt Gudļevski par otro nummuru.

 +32 [+] [-]

, 2013-05-30 10:22, pirms 11 gadiem
Blins, nebūtu tas Telkvists... Būtu Masala un Gudļevskis. Ideāli.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-30 10:24, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ja parakstīs Masaļski, Gudļevskim steidzami jāmeklē cits klubs.
Savādāk sagaida Muštukova liktenis.
Obligāti...!

  +6 [+] [-]

, 2013-05-30 10:39, pirms 11 gadiem
brg1 rakstīja: Uzskatu,ka Edžu nevajadzēja,vajadzēja taisīt Gudļevski par otro nummuru.
Domāju, ka no Dinamo pozīcijām vērtīgāk ir paņemt Edgaru! Tomēr klubam pirmajā vietā būtu jābūt paša kluba rezultātiem. Nav par katru cenu jācenšas iespēlēt jaunos un perspektīvos.... Lai Gudļevskis atgriežas pēc gadiem 3-4, kad būs uzkrājis pieredzi kkur citur.... Nav klubam jāupurē rezultāti nākotnes vārdā. Jāspēlē tiem, kuri uz doto mirkli ir labāki !

  +7 [+] [-]

, 2013-05-30 10:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ja parakstīs Masaļski, Gudļevskim steidzami jāmeklē cits klubs.
Savādāk sagaida Muštukova liktenis.
Gudļevskim jau ir līgums ar RD.
Pat, ja arī nebūtu - kādam, vienalga, būs jābūt trešajam

Bez tam, neviens jau ar varu tos līgumus nespiež parakstīt. Muštukovs un Lūsiņš labi zināja, ko viņiem piedāvā un kas viņus gaida.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-30 10:50, pirms 11 gadiem
Varēs būt mierīgāki par vārtu drošību. Tomēr Edža, ja ir labā formā, var izdarīt ļoti daudz. Reāli - divi līdzvērtīgi vārtsargi.

     [+] [-]

, 2013-05-30 11:02, pirms 11 gadiem
Reaalists17 rakstīja: Domāju, ka no Dinamo pozīcijām vērtīgāk ir paņemt Edgaru! Tomēr klubam pirmajā vietā būtu jābūt paša kluba rezultātiem. Nav par katru cenu jācenšas iespēlēt jaunos un perspektīvos.... Lai Gudļevskis atgriežas pēc gadiem 3-4, kad būs uzkrājis pieredzi kkur citur.... Nav klubam jāupurē rezultāti nākotnes vārdā. Jāspēlē tiem, kuri uz doto mirkli ir labāki !
Te nu tu kļūdies. Tu stāsti par izlasi, kur ir jāspēlē tiem, kuri uz doto mirkli ir labākie. Toties klubs ir ieinteresēts paaudžu maiņai, savu jauno spēlētāju veiksmīgai iesaistīšanai kluba spēlēs. Arī pēc cenām raugoties, lētāks būs veiksmīgi spēlējošs juniors nekā tāpat spēlējošs leģionārs. Tā tam vajadzētu būt, bet kā būs Dinamo valdē, to redzēsim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-30 11:56, pirms 11 gadiem
Labrīt sc.com!!!!!!!!!

Overtime video ieliek, bet paši neskatās, tak Puče jau teica!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-05-30 12:00, pirms 11 gadiem
Mani interesē, kas notiek ar RD fārmu?? Bija taču runas, ka RD veidos fārmu uz, iespējams, L.Metalurga pamata? Ja tā, tad Gudļevskis
varēs vienu gadu Baltkrievijā izspēlēties.

     [+] [-]

, 2013-05-30 12:05, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Kāpēc vispar cilvēki cenšas parakstīt līgumus ar RD? Laikam lai nopelnītu, ne?
Protams.
Pagaidām tik zinu vienu izņēmumu, kurš nav parakstījis līgumu ar Dinamo, lai sēdētu tālā rezervē un nespēlētu, bet tikai saņemtu naudu.
R.Jekimovs

  +2 [+] [-]

, 2013-05-30 12:09, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Protams.
Pagaidām tik zinu vienu izņēmumu, kurš nav parakstījis līgumu ar Dinamo, lai sēdētu tālā rezervē un nespēlētu, bet tikai saņemtu naudu.
R.Jekimovs
Jekijs nesēdētu tālā rezervē. Vismaz pašlaik 3. maiņā spēlētu mierīgi.

     [+] [-]

, 2013-05-30 12:09, pirms 11 gadiem
quarterr rakstīja: Te nu tu kļūdies. Tu stāsti par izlasi, kur ir jāspēlē tiem, kuri uz doto mirkli ir labākie. Toties klubs ir ieinteresēts paaudžu maiņai, savu jauno spēlētāju veiksmīgai iesaistīšanai kluba spēlēs. Arī pēc cenām raugoties, lētāks būs veiksmīgi spēlējošs juniors nekā tāpat spēlējošs leģionārs. Tā tam vajadzētu būt, bet kā būs Dinamo valdē, to redzēsim!
Gan izlasē, gan klubos svarīgs ir TIKAI rezultāts. Galu galā tikai sekmīgs rezultāts nosaka to, vai līgumi ar treneru korpusu tiks pagarināti, vai nē. Jauno spēlētāju izaugsme pa lielam paliek pašu jauno spēlētāju prioritāte. Es īsti nevaru saprast no kurienes ir cēlies tas apgalvojums, ka kaut kur būtu vai būtu jābūt savādāk. Galu galā, tieši klubs nav ieinteresēts kaut kā māklsīgi stimulēt spēlētāja attīstību. NHL tas ir savādāk, jo rokiji ir faktiski pieaudzēti saviem klubiem uz 4-7 gadiem (entry level + pirmais RFA līgums).

  +4 [+] [-]

, 2013-05-30 12:12, pirms 11 gadiem
es uzskatu , ka DR nav vajadzīgs Masaļskis .

  +1 [+] [-]

, 2013-05-30 12:13, pirms 11 gadiem
Gudi varētu izīrēt kādam SM līgas klubam par lētu naudu. Lai gan somiem pašiem vārtusargu netrūkst, varbūt tomēr...

     [+] [-]

, 2013-05-30 12:16, pirms 11 gadiem
hantele rakstīja: Gudi varētu izīrēt kādam SM līgas klubam par lētu naudu. Lai gan somiem pašiem vārtusargu netrūkst, varbūt tomēr...
SM klubi neņems, bet nebūtu slikti, ja sezonu kaut vai Mestis līgā vai Baltkrievijā aizvadītu. Tas tomēr ir veču hokejs.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-30 12:17, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Jekijs nesēdētu tālā rezervē. Vismaz pašlaik 3. maiņā spēlētu mierīgi.
Tad kad piedāvāja 3 gadi atpakaļ līgumu, sēdētu gan. Un vai līdz tagad izsēdētu 3.maiņu šaubos.

     [+] [-]

, 2013-05-30 12:17, pirms 11 gadiem
Telegraf gadu gaitā ir stāstījuši tādas muļķības ka tik turies, tomēr šis varētu būt daudz maz ticami. Ja tiešām Masaļskis atgriežās, tad ir jādod Gudļevskim iespēja spēlēt kaut kur Eiropā - Somijā, Čehijā, Zviedrijā, vienalga kur, tikai ne MHL

  +4 [+] [-]

, 2013-05-30 12:19, pirms 11 gadiem
Es uzskatu ka shito gan nevajadzeja seviskji njemot veeraa, ka Edgaram jau bija ligums uz velvienu sezonu ar pashreizeejo klubu..

Protams vienas sezonas griezuma tas iespejams ir labak Dinamo un Edgaram, bet kopuma domaju ka zaudee gan Dinamo gan Latvijas hokejs.

Gudljevskis ir reali gatavs but vismaz Nr.2 shosezon.. (un es pat domaju ka varbut Nr.1), bet skaidrs ka neviens cits KHL klubs shadu iespeju vinjam nedos..

Latvijas hokejaa buutu jaasaprot, ka izcili speletaji var rasties tikai tad ja tiem dod iespeeju, nevis pamazaam iespeelee liidz 28. gadu vecumam, liidz speeleetajs kljuust par "savulaik potenciaalo"...

Irbe arii paceelaas tapeec, ka tika dota iespeeja aizstat nogurusho pirmo numuru, un beigaas izradijas ka Irbe staav pat labaak.

Neko sliktu par Edgaru nesaku, bet domaju ka shadi Latvijas hokejs palaizh garaam iespeeju dabuut sev jaunu pirmo numuru..

Man piemeram nav iisti skaidrs, kas notiks LV izlases vaartos peec 2-3 sezonam, kad Edgars beigs karjeru..

Pashlaik mums vaartu liinijaa ir viens numur 1 - Edgars, un kaadi 4. -5. perspektiivi, un itka talantigi un potenciaali 3shie. numuri..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rneilands

  +6 [+] [-]

, 2013-05-30 12:29, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Uz doto mirkli - Gudļevskis uz doto brīdi ir labāks par Masaļski.
PČ redzējam kas pa kam.
Būtu Edža palicis mājās un dzēris alu.
Da nav labāks. 4 spēles izlasē jau nebūs tas rādītājs. Ja Masaļskim nebūtu traumas... Varbūt Gudļevskim ir labāks potenciāls, nekā Masalam bija viņa vecumā. Tam var piekrist.

 +11 [+] [-]

, 2013-05-30 12:30, pirms 11 gadiem
Pateikties Telkvistam par darbu ,un Edža ar Gudļevski lai kapā.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-30 12:31, pirms 11 gadiem
Divējādas sajūtas.It kā Edža mājās, bet tad Kristeram reāli beņķa sildīšana.Ideālāk būtu pēc gada - Masala līdz karjeras beigām par 1./2. Rīgā ar Gudi tandēmā.Bet līguma jau vēl nav, tā ka mēs te par ''laika prognozēm'' cepjamies.

     [+] [-]

, 2013-05-30 12:33, pirms 11 gadiem
...un Kalniņu no "LM'' par trešo.Bet tas būtu pēc gada, ja būtu...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-30 12:35, pirms 11 gadiem
Harold rakstīja: Es uzskatu ka shito gan nevajadzeja seviskji njemot veeraa, ka Edgaram jau bija ligums uz velvienu sezonu ar pashreizeejo klubu..
Nebija viņam nekāda līguma.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-30 12:35, pirms 11 gadiem
Harold rakstīja: Es uzskatu ka shito gan nevajadzeja seviskji njemot veeraa, ka Edgaram jau bija ligums uz velvienu sezonu ar pashreizeejo klubu..

Protams vienas sezonas griezuma tas iespejams ir labak Dinamo un Edgaram, bet kopuma domaju ka zaudee gan Dinamo gan Latvijas hokejs.

Gudljevskis ir reali gatavs but vismaz Nr.2 shosezon.. (un es pat domaju ka varbut Nr.1), bet skaidrs ka neviens cits KHL klubs shadu iespeju vinjam nedos..

Latvijas hokejaa buutu jaasaprot, ka izcili speletaji var rasties tikai tad ja tiem dod iespeeju, nevis pamazaam iespeelee liidz 28. gadu vecumam, liidz speeleetajs kljuust par "savulaik potenciaalo"...

Irbe arii paceelaas tapeec, ka tika dota iespeeja aizstat nogurusho pirmo numuru, un beigaas izradijas ka Irbe staav pat labaak.

Neko sliktu par Edgaru nesaku, bet domaju ka shadi Latvijas hokejs palaizh garaam iespeeju dabuut sev jaunu pirmo numuru..

Man piemeram nav iisti skaidrs, kas notiks LV izlases vaartos peec 2-3 sezonam, kad Edgars beigs karjeru..

Pashlaik mums vaartu liinijaa ir viens numur 1 - Edgars, un kaadi 4. -5. perspektiivi, un itka talantigi un potenciaali 3shie. numuri..
Hmm, a kāpēc gan Edgaram būtu jābeidz karjera pēc 2-3 gadiem??? Viņš taču ir vārtsargs, 33 gadi, tātad vēl gadus 5-6 var spēlēt!

Ir pāris jauni, interesanti vārtsargi. Piemēram, Merzļikins Šveicē.

     [+] [-]

, 2013-05-30 12:40, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Hmm, a kāpēc gan Edgaram būtu jābeidz karjera pēc 2-3 gadiem??? Viņš taču ir vārtsargs, 33 gadi, tātad vēl gadus 5-6 var spēlēt!

Ir pāris jauni, interesanti vārtsargi. Piemēram, Merzļikins Šveicē.
Ja nemaldos Elvijs vārdā.Viņam vislabākais arī būtu turpināt spēlēt Šveicē, lai nākotnē būtu vēl viens stabils vorotčiks.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-30 12:41, pirms 11 gadiem
norcha 172 rakstīja: Ja nemaldos Elvijs vārdā.Viņam vislabākais arī būtu turpināt spēlēt Šveicē, lai nākotnē būtu vēl viens stabils vorotčiks.
Es uz to ļoti ceru. Lai iet Ķēniņa pēdās un kļūst par stabilu NLA spēlētāju.

     [+] [-]

, 2013-05-30 12:42, pirms 11 gadiem
Nezinu gan, vai ir pareizi parakstīt līgumu ar Viņu! Parāk daudz traumu pēdējā laikā Masaļskim! Visu cieņu, bet viņa vilciens pamazām sāk aiziet!

     [+] [-]

, 2013-05-30 12:45, pirms 11 gadiem
Vēl pirms pāris gadiem Naumovs minēja tādu puisi kā Punnenovs (Ceru, ka uzvārds pareizs),kurš esot liela auguma ar labām darbaspējām.Varbūt esmu ko palaidis garām, bet kā tur ir ar viņu?Kāds zin?
1 2 3 86 komentāri