Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Pārmaiņas "Dinamo" turpinās – prom Gudļevskis un J. Berjlunds

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pārmaiņas "Dinamo" turpinās – prom Gudļevskis un J. Berjlunds
Kristers Gudļevskis. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas Rietumu konferences pēdējā vietā esošais klubs Rīgas "Dinamo" pēc desmit aizvadītām spēlēm nolēmis lauzt līgumus ar vārtsargu Kristeru Gudļevski un zviedru uzbrucēju Jākobu Berjlundu, vēsta portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Gudļevskis sācis deviņas no desmit spēlēm, atvairot tikai 86,3% metienu un vidēji ielaižot 3,45 ripas. Sezonas otrajā mačā viņš atvairīja visus 25 metienus un palīdzēja mājās ar 3:0 pārspēt Ņižņijnovgorodas "Torpedo", bet sekoja trīs spēles pēc kārtas ar četrām ielaistām ripām. Pēdējās divas spēles Gudļevskis aizvadīja viesos pret Čerepovecas "Severstal" un Jaroslavļas "Lokomotiv", ielaižot attiecīgi sešus un četrus vārtus.

Rīgas "Dinamo" jau oficiāli pavēstījusi par krievu vārtsarga Andreja Makarova pievienošanos, un tuvākajā laikā Latvijā ieradīsies arī čehs Aleksanders Salāks, kurš sezonas ievadā bija bez darba, bet pērn sargāja Jaroslavļas "Lokomotiv" vārtus. Lai varētu atļauties Salāku, pieņemts lēmums šķirties no Gudļevska. Salāks pagājušajā sezonā aizvadīja 20 spēles, kurās tika galā ar 92,2% metienu. Iepriekš viņš pārstāvējis arī Novosibirskas "Sibir" un Sanktpēterburgas SKA.

Berjlunds pagājušajā sezonā kļuva par Vācijas čempionāta labāko vārtu guvēju, bet "Dinamo" rindās viņš astoņās spēlēs guva trīs vārtus un pievienoja vienu rezultatīvu piespēli. Visus trīs vārtus zviedrs iemeta sezonas pirmajās trīs spēlēs, bet turpinājumā sekoja nosēdināšana rezervē, ko galvenais treneris Ģirts Ankipāns skaidroja ar uzbrucēja problēmām pielāgoties KHL pārlidojumiem un spēles tempam.

"Dinamo" desmit mačos izdevies izcīnīt tikai trīs uzvaras, turklāt tikai viena no tām bijusi pamatlaikā, un komanda ar sešiem punktiem ieņem pēdējo vietu Rietumu konferencē. Izbraukumā rīdzinieki piedzīvojuši tikai neveiksmes. Nākamā spēle tiks aizvadīta rītvakar, pulksten 19:30 uzņemot Sanktpēterburgas SKA, bet trešdien Rīgā viesosies Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs un Omskas "Avangard".

  +3 [+] [-]

, 2019-09-29 21:42, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Par Gudļevski piekrītu. Nu lai kā visi viņu aizstāvētu, bet ja tu jau kuro gadu nevari nostabilizēt sniegumu, nu tad sorry.
Berglundu vajadzēja atstāt.
nu ja viņš patiešām fiziski nevelk, kā kladzina čiciks un tā dēļ cieš visas maiņas spēle, tad nekā

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:42, pirms 5 gadiem
Visās spēlēs, čekista varza, sabēra pretinieku vārtus pilnus ar ripām,bet savos visu laiku ielaida par vienu ripu vairāk

  +2 [+] [-]

, 2019-09-29 21:42, pirms 5 gadiem
Riekstkodis542 rakstīja: Jūs izlasiet rakstu pirms rakstat komentārus, tak melns uz balta rakstīts, ka bija spiesti pārtraukt līgumu ar Gudļevski lai pavilkt Salāku. Varbūt pat šis lēmums jau iepriekš bija norunāts ar Gudi un varbūt ka klubs gribēja izdevīgākus līguma noteikumus ar jauno vārtsargu tāpēc mēnesi Gudis atstrādāja un tagad aizies uz kādu Alpu līgu mierīgi dzīvot nelasot tos komentārus ka viņš esot lielais DR gremdētājs...

Berglunds nevilka un pazaudēja spēles ritmu pārbraucienu dēļ jā viņš meta, bet neatstrādāja aizsardzībā. Un nē Dinamo nav tas klubs kurā var tikai golus lādēt un aizsardzība ganjau izvilks, jo acīmredzami nevelk.
Cik mans avots stāsta Tev ir visnotaļ taisnība, Salāks ir ar lielāku samaksu nekā Gudis, Makarovam maksās kā Gudim +/-, Berjklundu arī tāpēc palaida, jo Salāks nav lēts prieks.
Šobrīd tiek kasīta nauda vēlvienai izmaiņai.

     [+] [-]

, 2019-09-29 21:43, pirms 5 gadiem
Kopš krimnaš Dinamo spēles neskatos, rakstus gan palasu. Šis nu ir vāks! Ankipāns cik reizes teica, ka ne jau vārtsargs vainīgs, ka uzbrucēji nevar iemest...Beigās tomēr vainīgs. Tas jau atsit krievu propogandu,- ja saka, ka viss ok, sēžat mierīgu, sūdi nebūs, rubelis stiprs, tad tas jātulko, ka būs irsā.
Otrs. "Bāzes klubā" 3 leģionāri vārtsargi. Izsmiekls.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:43, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Un man daži centās iestāstīt ka Gudļevskim nav nekāda vaina.
Savu fufeli pastāsti Admiralam un Metalurgam GK 91 UN 92 % HAHA BET MET kā dinamo riga...kaaut kā nestrādā Tava formula
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  +3 [+] [-]

, 2019-09-29 21:45, pirms 5 gadiem
Riekstkodis542 rakstīja: Jūs izlasiet rakstu pirms rakstat komentārus, tak melns uz balta rakstīts, ka bija spiesti pārtraukt līgumu ar Gudļevski lai pavilkt Salāku. Varbūt pat šis lēmums jau iepriekš bija norunāts ar Gudi un varbūt ka klubs gribēja izdevīgākus līguma noteikumus ar jauno vārtsargu tāpēc mēnesi Gudis atstrādāja un tagad aizies uz kādu Alpu līgu mierīgi dzīvot nelasot tos komentārus ka viņš esot lielais DR gremdētājs...

Berglunds nevilka un pazaudēja spēles ritmu pārbraucienu dēļ jā viņš meta, bet neatstrādāja aizsardzībā. Un nē Dinamo nav tas klubs kurā var tikai golus lādēt un aizsardzība ganjau izvilks, jo acīmredzami nevelk.
Ok, Gudi atlaiž, lai pavilktu Salāku, bet nafig tad to Makārovu? Nu nav viņš stipri labaks par Tretjaku. Ja Salāks spēlēs, kā labakajos gadois, tad būs 1. nr bez konkurences, priekškam 2 izteiktus 2./3. vārtsargus - leģus? Vai pareizāk nebūtu bijis paturēt kā otro Tretjaku un ja viņam tā arī vairs neaiziet, dot iespēju Vorim no HK Rīga vai, kādam no Liepājas?

  +8 [+] [-]

, 2019-09-29 21:46, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Necerēju ka tik ātri atlaidīs Gudļevski.
Nu neko, priecājies, vaukšķi! Tā pat tavi prieki būs īsi, jo ar tādu impotenci uzbrukumā Динамо Рига nekas prātīgs tāpat nesanāks.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-29 21:46, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Re ka man sanāca taisnība.
Kurā vietā Tev sanāca taisnība? Ok taisam eksperimetnu ņemam nākošās desmit spēles, par katru zaudējumu Tu man pārskaiti 100 eur ? Esi gatavs? Jeb atkal tikai pļūtīt vari?

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:47, pirms 5 gadiem
Lai liek tad attiecigas bilesu cenas, ka bomzu klubam pienakas, kada videjam LV fanam starpiba cik ielaiz arzemju vartsargi, vai cik punktus savac svensoni ? Man nav nekas pret dinamo, bet ja pat vartsargs nav musejais, ko seit atbalstit, kada starpiba 6, 9 vai pedeja vieta ? Klubs ar visu miksto treneri baidas iespelet vietejos, LV hokejam labums 0.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:48, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ok, Gudi atlaiž, lai pavilktu Salāku, bet nafig tad to Makārovu? Nu nav viņš stipri labaks par Tretjaku. Ja Salāks spēlēs, kā labakajos gadois, tad būs 1. nr bez konkurences, priekškam 2 izteiktus 2./3. vārtsargus - leģus? Vai pareizāk nebūtu bijis paturēt kā otro Tretjaku un ja viņam tā arī vairs neaiziet, dot iespēju Vorim no HK Rīga vai, kādam no Liepājas?
Tas tāpēc, ka līdz Salāks pateicis gala "Jā" nebija pārliecināti par to...sanāca tā Makis pateica jā līgumu parakstīja un Salāks arī pateica jā. Saprati ?

  +4 [+] [-]

, 2019-09-29 21:48, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Precīzi kā prognozēju jau pirms dienām desmit. Kādu atlaidīs lai nopirktu labu vārtsargu. Tieši minēju Berglundu kā pirmo atlaižamo. Necerēju ka tik ātri atlaidīs Gudļevski.
Tagad ļoti labi varēs redzēt vai strādā tava doma par to, ka ja labs vārtsargs, tad komanda spēlē labāk, jo ir izmests, kāds kas var iemest, ir izmests, tavs pie visa sliktā vainīgais - nu tad pēdejais laiks garai uzvaru sērijai, lieliskam vairākumam un mazakumam un nākamajā izbraukumā, beidzot jābūt uzvarām. Ko tad ja nekā no tā nebūs? Atlaižam nākamos vārtsargus? Jeb varbū beidzot atzīsi, ka galvenais vaininieks nav ne Gudis, ne Berglunds, ne Tretjaks, ne Sotnieks, Māršals, Dārziņš utt. - bet tas, kurš viņus parakstīja un pēc tam neprot izmantot laukumā - Ankipāns?

  -1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:48, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Cik mans avots stāsta Tev ir visnotaļ taisnība, Salāks ir ar lielāku samaksu nekā Gudis, Makarovam maksās kā Gudim +/-, Berjklundu arī tāpēc palaida, jo Salāks nav lēts prieks.
Šobrīd tiek kasīta nauda vēlvienai izmaiņai.
Tak no līgas saņēma 4. Lielāko kumosu. Tad nu lai to izgrūž kādā labā spēlētājā.

     [+] [-]

, 2019-09-29 21:49, pirms 5 gadiem
rediss77 rakstīja: Lai liek tad attiecigas bilesu cenas, ka bomzu klubam pienakas, kada videjam LV fanam starpiba cik ielaiz arzemju vartsargi, vai cik punktus savac svensoni ? Man nav nekas pret dinamo, bet ja pat vartsargs nav musejais, ko seit atbalstit, kada starpiba 6, 9 vai pedeja vieta ? Klubs ar visu miksto treneri baidas iespelet vietejos, LV hokejam labums 0.
Nuu zin kā, cilvēki reizēm pat iet nejau uz Dināmo skatīties (zinu tādus), pats piemēram dabūju biļetes bezmaksas, bet pats negribētu maksāt par tām .
Slēpts komentārs: FUNS

  +2 [+] [-]

, 2019-09-29 21:50, pirms 5 gadiem
Es atvainojos protams...
Bet vai, gadījumā, patiesais labuma guvējs Dinamo nav Ankipāns?
... kaut kādas miglainas aizdomas sāk rasties...
Varbūt KNAB vajadzētu pieslēgt pārbaudei...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:50, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Tas tāpēc, ka līdz Salāks pateicis gala "Jā" nebija pārliecināti par to...sanāca tā Makis pateica jā līgumu parakstīja un Salāks arī pateica jā. Saprati ?
Makarovs nav tāda kalibra vārtsargs, lai būtu bijis jāsteidz ar viņu parakstīt. Nesanāktu dabūt Salāku, ko tad Rīga būtu ieguvusi? 3 otros numurus? Jo tad vistacamāk paliktu arī Gudis. Varētu saprast, ja Makārova vieta būtu cits Salāka labāko gadu kalibra vārtsargs - tas pats Ramo kaut vai - nezin vai dabūš vienu, steidz poarakstīt otru.

     [+] [-]

, 2019-09-29 21:51, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tak no līgas saņēma 4. Lielāko kumosu. Tad nu lai to izgrūž kādā labā spēlētājā.
Nuuu naudu no līgas saņēma tāpat kā atļauju ņemt krievijas spēlētājus, bet ar to naudu ir tā, bļin žēl ka precīzi nedrīkstu izteikties bet nu teiksim tā, tajā visā ir "filtrs" ar comebacku ceru saprati

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:51, pirms 5 gadiem
Šitais ir loģiski! Nevari iemest-atlaid vārtu veci, kas VIENĪGAIS kaut cik vismaz mājās vilka!?
Kārtējā norakstāmā sezona
Cerams, ka Znaroks šo jau ir savācis

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:52, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Tā ir ka nemet golus,Gudi jātrenē metiens
Tur jāmaina pus sastāvs nekā vainot vārtsargu. Pilnīgi piekrītu.

  -3 [+] [-]

, 2019-09-29 21:52, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tagad ļoti labi varēs redzēt vai strādā tava doma par to, ka ja labs vārtsargs, tad komanda spēlē labāk, jo ir izmests, kāds kas var iemest, ir izmests, tavs pie visa sliktā vainīgais - nu tad pēdejais laiks garai uzvaru sērijai, lieliskam vairākumam un mazakumam un nākamajā izbraukumā, beidzot jābūt uzvarām. Ko tad ja nekā no tā nebūs? Atlaižam nākamos vārtsargus? Jeb varbū beidzot atzīsi, ka galvenais vaininieks nav ne Gudis, ne Berglunds, ne Tretjaks, ne Sotnieks, Māršals, Dārziņš utt. - bet tas, kurš viņus parakstīja un pēc tam neprot izmantot laukumā - Ankipāns?
Kādēļ pārspīlē-gara uzvaru sērija, lielisks vairākums , mazākums.
Tagad ir priekšmneoteikumi lai spēle uzlabotos. Mazais finansējums ir vainīgs. Gudļevskis sāka komandas lejupslīdi pirmajā izbraukumā kad sāka laist golus visām gaumēm Helsinkos, tad parādījās fiziski vājie kā Berglunds.

     [+] [-]

, 2019-09-29 21:52, pirms 5 gadiem
rediss77 rakstīja: Lai liek tad attiecigas bilesu cenas, ka bomzu klubam pienakas, kada videjam LV fanam starpiba cik ielaiz arzemju vartsargi, vai cik punktus savac svensoni ? Man nav nekas pret dinamo, bet ja pat vartsargs nav musejais, ko seit atbalstit, kada starpiba 6, 9 vai pedeja vieta ? Klubs ar visu miksto treneri baidas iespelet vietejos, LV hokejam labums 0.
būsim konsekventi
no vietējiem vārtsargiem līmenī ir bijis tikai naumovs
citādi vilka pruseks, telkvists, sedlačeks, biļalovs

  +4 [+] [-]

, 2019-09-29 21:53, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt zaudēs 10 spēles pēc kārtas. Tas ir sports. Es nekad dzīvē ne ar vienu ne uz ko nederu. Es rakstīju ka Gudļevsksi ir ļoti vājš-viņu atlaiž. Rakstīju ka vajag jaunu vārtsragu - tagad ir. Rakstīju ka ticamākais ko atlaidīs būs Berglunds. Vadība domā tāpat kā es.
Gudi atlaida dēļ algas, lai pavilktu Salāku, ne spēles dēļ, tieši tāpēc atlaida to, kurš gūst vārtus..nauda un ne Tavs teiktais.

TAD NU PASTASTI Kā admirālim un metalurgam nestrādā Tava stratēgija a? Pateikt priekšā, Tu esi pamuļķis.

Tagad atkal pierādi ka savam teiktajam neesi vīrs, kurš tur vārdu, ja nejaušības pec sakritīs teiksi man taisnība, ja nē - izdomāsi tūkstošs atrunu . Ar Tevi viss skaidrs neesi gatavs par saviem vārdiem nest atbildību

  +2 [+] [-]

, 2019-09-29 21:54, pirms 5 gadiem
Ja par biļetėm, tad ugunsdzēsējiem tās tiek izdalįtas par velti, nu un tie savukārt atdod draugiem vai radiem vai paziņām...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:54, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: būsim konsekventi
no vietējiem vārtsargiem līmenī ir bijis tikai naumovs
citādi vilka pruseks, telkvists, sedlačeks, biļalovs
Masaļskis?

  +2 [+] [-]

, 2019-09-29 21:54, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Makarovs nav tāda kalibra vārtsargs, lai būtu bijis jāsteidz ar viņu parakstīt. Nesanāktu dabūt Salāku, ko tad Rīga būtu ieguvusi? 3 otros numurus? Jo tad vistacamāk paliktu arī Gudis. Varētu saprast, ja Makārova vieta būtu cits Salāka labāko gadu kalibra vārtsargs - tas pats Ramo kaut vai - nezin vai dabūš vienu, steidz poarakstīt otru.
Nu sanāca tā kā sanāca, Gudim uzskatu tā pat būs labāk.

     [+] [-]

, 2019-09-29 21:55, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ pārspīlē-gara uzvaru sērija, lielisks vairākums , mazākums.
Tagad ir priekšmneoteikumi lai spēle uzlabotos. Mazais finansējums ir vainīgs. Gudļevskis sāka komandas lejupslīdi pirmajā izbraukumā kad sāka laist golus visām gaumēm Helsinkos, tad parādījās fiziski vājie kā Berglunds.
Ja 1 neveiksmīga spēle vārtsargam pilnībā sabojā komandu morāli, tad komanda psihologiski ir bariņs memmīšu un treneris kā psihologs ir pilnīga 0. Tas par to, ka Gudļevska spēle helsinkos esot vainīga pie lejupslīdes, turklāt, kāpēc tad mājās atkal bija tīri ok hokejs?
Un es nepārspīlēju. Tu padari Gudi par galveno vaininieku - vajš vārtsargs, visa komanda raustās. Un tagad "vaininieks" ir prom - komandai būtu strauji jāceļ sava spēle, vai tad nē?

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:56, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Gudi atlaida dēļ algas, lai pavilktu Salāku, ne spēles dēļ, tieši tāpēc atlaida to, kurš gūst vārtus..nauda un ne Tavs teiktais.

TAD NU PASTASTI Kā admirālim un metalurgam nestrādā Tava stratēgija a? Pateikt priekšā, Tu esi pamuļķis.

Tagad atkal pierādi ka savam teiktajam neesi vīrs, kurš tur vārdu, ja nejaušības pec sakritīs teiksi man taisnība, ja nē - izdomāsi tūkstošs atrunu . Ar Tevi viss skaidrs neesi gatavs par saviem vārdiem nest atbildību
Kāpēc paņēma Makarovu un neatlaida Tretjaku?

     [+] [-]

, 2019-09-29 21:56, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Nuu zin kā, cilvēki reizēm pat iet nejau uz Dināmo skatīties (zinu tādus), pats piemēram dabūju biļetes bezmaksas, bet pats negribētu maksāt par tām .
Nu, rus klubs spele par rus naudu, ar arzemju speletajiem, iznemot kaa retu izklaidi biezajiem, vai rus atbalstitajiem , neredzu kapec , lai tagad cilveks ietu uz arenu maksat par dargam biletem/dzerieniem.Ja taisa arzemnieku komandu, tad , lai ari savac attiecigus speletajus, nevis 2/3 skiru, bet par biletem prasa soldiu ciparu. Kads tiesi prieks parastam fanam, ja kkads Makaraovs vai Salahs ielaidis 2.2 ripas nevis 2.5 ??

     [+] [-]

, 2019-09-29 21:57, pirms 5 gadiem
go_home rakstīja: Kāpēc paņēma Makarovu un neatlaida Tretjaku?
Tretjaks ir pa lēto uz vienošanos, no viņa atlaišanas Salāks nesanāktu. Par Makarovu izskaidroju, necerēja ka Salāks tomēr piekritīs...

  +2 [+] [-]

, 2019-09-29 21:57, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Nu sanāca tā kā sanāca, Gudim uzskatu tā pat būs labāk.
Labāk tas būs tikai tad, ja ātri nonāks sakarīģā līgā, puslīdz jēdzīgā komandā. Ja nāksies doties uz 2. šķiras līgām - Alpiem, Franciju, Kazahiju,Britiem utt. tad var sākties karjeras lejupslīde ne tikai Fuņu, kas redz tikai ciparus acīš, bet arī realitātē.

     [+] [-]

, 2019-09-29 21:58, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Tretjaks ir pa lēto uz vienošanos, no viņa atlaišanas Salāks nesanāktu. Par Makarovu izskaidroju, necerēja ka Salāks tomēr piekritīs...
Cik saprotu, Makarovam ir pārbaudes līgums. Nevarēja viņu uzreiz mest prom?

  +1 [+] [-]

, 2019-09-29 21:59, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Makarovs nav tāda kalibra vārtsargs, lai būtu bijis jāsteidz ar viņu parakstīt. Nesanāktu dabūt Salāku, ko tad Rīga būtu ieguvusi? 3 otros numurus? Jo tad vistacamāk paliktu arī Gudis. Varētu saprast, ja Makārova vieta būtu cits Salāka labāko gadu kalibra vārtsargs - tas pats Ramo kaut vai - nezin vai dabūš vienu, steidz poarakstīt otru.
acīm redzama menedžmenta - lasi - čicika- neprofesionalitāte

  +5 [+] [-]

, 2019-09-29 21:59, pirms 5 gadiem
Tagad būs interesanti paskatīties, kur Gudis aizceļos. Katrā ziņā, lai viņam veicas.