Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" izsaka atzinību sestajam laukuma spēlētājam

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" izsaka atzinību sestajam laukuma spēlētājam
Rīgas "Dinamo" sestais laukuma spēlētājs

"Septiņas uzvaras pēc kārtas – tas ir jauns Rīgas "Dinamo" hokeja komandas rekords, kuru izdevies sasniegt, pateicoties smagam darbam gan pašu sportistu, gan arī komandas vadības pusē. Bet, lai arī cik smagi strādātu gan treneri, gan spēlētāji, šīs uzvaras nebūtu iedomājamas bez komandas lielākā un skaļākā dalībnieka – sestā laukuma spēlētāja!" teikts Rīgas "Dinamo" vadības pateicībā faniem

Rīgas "Dinamo" ir izdevies piesaistīt jaudīgāko sesto laukuma spēlētāju visā Kontinentālajā hokeja līgā – mūsu līdzjutējus, kuri izceļas ar 40 000 lielu fanuspēku! Komandas vadība tic, ka sestā laukuma spēlētāja rezultatīvais atbalsts, trāpīgā uzmundrināšana un skaļais optimisms palīdzēs Rīgas "Dinamo" turpināt komandas veiksmīgi aizsākto uzvaru sēriju arī turpmāk!

Rīgas "Dinamo" sestais laukuma spēlētājs aizvadītajā sezonā izcēlies ar 1500 rezultatīvām pievilkšanās un 5557 atspiešanās reizēm stundas laikā, visaugstāko lietderības atbalsta koeficientu 120,7 decibelu skaļumā, izšķirošu vairākumu apmeklējuma ziņā – 104 500 līdzjutēji sestās sezonas spēlēs līdz šim, kā arī hokeja vēsturē iespaidīgākajām ūsām, kuru kopgarums sasniedz 12,54 metrus!

Paldies Jums, mūsu līdzjutēji – Jūs esat mūsu izcilākais sestais laukuma spēlētājs – bez Jūsu atbalsta mūsu panākumi nebūtu iespējami!

Jūsu,
DINAMO RĪGA

1 2 3 4 5 6 193 komentāri

 +21 [+] [-]

, 2013-11-20 16:47, pirms 10 gadiem
Nav par ko vīri! Kā varēju, tā Jums palīdzēju!

 +17 [+] [-]

, 2013-11-20 16:49, pirms 10 gadiem
Interesanti izdomāts.
Slēpts komentārs: Leons_Dravnieks

     [+] [-]

, 2013-11-20 16:56, pirms 10 gadiem
pat asara nobira...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-11-20 17:17, pirms 10 gadiem
Nav par ko Prieks palīdzēt Uz drīzu tikšanos atkal

 +14 [+] [-]

, 2013-11-20 17:21, pirms 10 gadiem
LauroSkr rakstīja: Es jums atklāšu vienu,hokejistus dziļi nekrata tie līdzjutēji,jums esat tikai nauda,viņiem ir vienalga spēlēt tukšā vai pilnā arēnā,viņi priecājas par to,ka iesit golu un nopelna.
Nu nē, tam nu gan es nepiekritīšu. Arī hokejisti ir tikai cilvēki un psiholoģiskais faktors 99% cilvēkiem ir būtiska lieta. Tas ir tas pats, kas apgalvot, ka alga ir vienīgais motivējošais faktors darbā.
Vēl varētu apgalvot, ka Dinamo vadībai līdzjutēji pēc būtības ir lielāka vai mazāka naudas mašīna, bet hokejistiem jau nu gan nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-11-20 17:32, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Izlasot šo es nevaru saprast, smieties vai raudāt Kuru krata tā palīdzēšana, nepalīdzēšana? Galvenais, lai pilna Arēna un nauda nāk un lētticīgie tik skrien. Pēdējā laikā pilnīgs sviests sataisīts par un ap šo krievu Projektu Latvijā.
Tu vispār varētu paklusēt visu laiku tik noliec Dinamo un pēc bildē izskatās ka pat neesi Latvijas piederīgais tapēc atšuvies
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2013-11-20 17:39, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Izlasot šo es nevaru saprast, smieties vai raudāt Kuru krata tā palīdzēšana, nepalīdzēšana? Galvenais, lai pilna Arēna un nauda nāk un lētticīgie tik skrien. Pēdējā laikā pilnīgs sviests sataisīts par un ap šo krievu Projektu Latvijā.
beidz te vienreiz ļerksēt.tas kuras tautības projekts tas ir,nevienu īstu fanu neinteresē.klubs ir no LATVIJAS!!! un ar to pietiek.ir tikai tādi idiņi kā tu kam smadzeņu puslodes pārāk neattīstītas lai to saprastu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-11-20 17:47, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tieši tā, par ko es visu laiku runāju? Lielie kungi ir panākuši savu un tauta ir nozombēta. Precizāk būtu teikt, ka šis klubs bāzējās Latvijā nevis ir no Latvijas, jo tikpat labi nākamajā sezonā viņš var te nebūt uz ko es arī ceru.
Žēl, ka Jūs Ģinamas Keponi paši neko nesaprotat, bet tā nu tas tagad ir, labāk aiziet uz Arēnu un pakliegt Ģinama, Ģinama.
žēl la tu esi atpalicis urla kas nesaprot ka tādā valstī kā Latvija viens cilvēks nespēj izveidot tāda līmeņa klubu ar vismaz 10 ļimonu budžetu,līdz ar to atbalsts ir jamekle.pēc tava teiktā tikpat varētu noprast ka Chelsea ir krievu klubs,PSG un City-arābu klubi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-20 17:55, pirms 10 gadiem
Tiesa gan par to 6 spēlēju... nu piedodiet, pirms 6 gadiem tā publikas daļa, kas atbalstīja hokejistus, aktīvi juta līdz un uz spēlēm nāca kaut vai vecajās karminsarkanajās Latvijās bija stipri vairāk, šobrīd lielākā daļa nāk kā uz cirku vai teātri. Tas viens stūris uz kuru mūsējie uzbrūk 1. un 3. varbūt arī atbasta, bet pārējie...

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 18:01, pirms 10 gadiem
Par Dinamo!

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 18:03, pirms 10 gadiem
LauroSkr rakstīja: Es jums atklāšu vienu,hokejistus dziļi nekrata tie līdzjutēji,jums esat tikai nauda,viņiem ir vienalga spēlēt tukšā vai pilnā arēnā,viņi priecājas par to,ka iesit golu un nopelna.
Pazīstu jaunos hokejistus, kur uz spēlēm neiet tik daudz skatītāji,bet viņi vienalga saka, ka ir forši, ka visi prasa sist "pieci" vai autogrāfus, runājot ar citu sporta veidu pārstāvjiem vairākas reizes esam nonākuši pie sarunas, ka gribētos uzspēlēt arēnā 10000 līdzjutēju klātbūtnē!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 18:14, pirms 10 gadiem
Mani šis raksts ļoti iepriecināja. Esmu drošs, ka tas ir RD mārketinga gājiens kā atbilde uz lielisko rakstu TVNET ( raksts te: TVNET :: Viedokļi - Rīgas «Dinamo» tāds pats... ) par Dinamo patieso būtību, izveides iemesliem, kā arī cilvēkiem, kas aiz šī projekta stāv.

Tas nozīmē, ka ir vismaz kaut kāda diskusija sākusies, un, cerams, arvien vairāk cilvēkiem sāks atvērties acis.

Es nemaz neloloju ilūzijas, ka to tūkstošu lumpeņu masu, kas ēd visu, ko tiem baro, ir iespējams apstādināt. Tas process ir lēns, bet ja vien kaut nedaudz iekustas, tas arī ir labi.

     [+] [-]

, 2013-11-20 18:16, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Mani šis raksts ļoti iepriecināja. Esmu drošs, ka tas ir RD mārketinga gājiens kā atbilde uz lielisko rakstu TVNET ( raksts te: TVNET :: Viedokļi - Rīgas «Dinamo» tāds pats... ) par Dinamo patieso būtību, izveides iemesliem, kā arī cilvēkiem, kas aiz šī projekta stāv.

Tas nozīmē, ka ir vismaz kaut kāda diskusija sākusies, un, cerams, arvien vairāk cilvēkiem sāks atvērties acis.

Es nemaz neloloju ilūzijas, ka to tūkstošu lumpeņu masu, kas ēd visu, ko tiem baro, ir iespējams apstādināt. Tas process ir lēns, bet ja vien kaut nedaudz iekustas, tas arī ir labi.
Pastasti - ko isti tu ar to visu gribi panakt?
Tu gribi, lai peksni visi novershas no Dinamo?
Un ludzu izskaidro, kada atskiriba ir starp Dinamo un Vef, kuri ka zinams arii speles krievu liiga un sanem naudu no firmas kas lkm bazejas krievija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2013-11-20 18:22, pirms 10 gadiem
Mans komentārs „resna putna”pārpublicētā blogā ar virsrakstu: Rīgas «Dinamo» tāds pats padomju režīma simbols kā Pārdaugavas piemineklis padomju armijai”
alguns, 16:05, pirms 35 minūtēm
Kas ir «Dinamo», ko pielūdz latvieši «Arēnā Rīga»?
Šo komentu turpmāk bieži metīšu rakstos,kur tiks minēts Rīgas Dinamo.
Sen nebiju lasījis tik pasūtītu politizētu rakstu.Pat netaisos ar minētiem faktiem strīdēties,kaut gan šo to varētu intepretēt savādāk.Bet lai būtu,jo arī es piekrītu ,un būtībā tas nav nekāds noslēpums,ka KHL ir politisks projekts ,kuru izbīdīja kremlis.Nu un?Bij Latvijai savulaik izcils ārlietu ministrs Mejerovica kungs.Cik es esmu lasījis,viņš mācēja izspiest visu no politisko pretinieku puses ,kas nāktu par labu Latvijai.Tagad Rīgas Dinamo ir tieši tas projekts ,kurš dod Latvijas hokejam ,jeb varbūt precīzāk ,latviešu hokejistiem, vairāk plusus,nekā mīnusus.Katrs var pats to uzskaitīt.Un vēl,komandu praktiski uztur Krievijas nauda.Pie šī varianta ir jāturās tik ilgi,kamēr mūs neizmet grāvmalī.Nedomāju,ka ļaunums ,ko nes šis projekts būtu lielāks.Un tagad mana līdzjutēja, ar 48 gadu stāžu, atbilde uz autora jautājumu:Kas ir «Dinamo», ko pielūdz latvieši «Arēnā Rīga»?

Rīgas Dinamo pirmkārt ir brends,ko pazīst pat hokeja Mekā Kanādā.Cits nosaukums gluži vienkārši nestrādā.Varbūt strādātu,bet tad būtu krietni jāpapūlās.Visticamākais ,ja nekļūdos, ar citu nosaukumu nemaz KHL neļautu mums startēt viņu mačos.Kā saka,kas pasūta muzīku.Tātad ,ja dzīvojam ar viņu naudu,tad jāpacieš šis nosaukums.
Un tagad galvenais.Šodien man Rīgas Dinamo ir Ozoliņš,Rēdlihi,Reķis un Sotnieks,Indrašis Džeriņš,Cipulis,Meija un pārējie latviešu puikas,kuriem KHL dod iespēju spēlēt mājās un pelnīt labu naudu savas ģimenes uzturēšanai. Kāds viņiem sakars ar rakstā minēto KGB un pārējiem komunistiskā rēga štruntiem?D uz viņu krūtīm?Bet to taču apvij neatkarīgās Latvijas simboli,vai neviens to nav pamanījis?"Buržuāziskās Latvijas" himnu spēlē visos Krievijas nostūros,kur tik ir KHL komandas Un vairāk man pa naktīm nav jāceļās un jāskatās NHL,ko gan šad tad ,pa retam, daru(Girgensona dēl),bet varu skatīties mūsu komandas spēles KHL līgā un ja vēl spēlē tik veiksmīgi ,ka šogad ,tad atliek tikai priecāties. Un man nu dien nesagādā neērtības tas ,ka to dara puiši ar D burtu uz krekla.Nedomāju,ja būtu nosaukums "DaugavasVanagi",tad atbalstītāju būtu vairāk.Jo Dinamo kritizētāji tad atrastu citus iemeslus,kam piesieties.Sajūta tāda,ka viņi grib,lai Latvijas hokejs un hokejisti dzīvotu sūnu ciemā,kā šobrīd dzīvojām mēs Savā valstī.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-20 18:22, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pastasti - ko isti tu ar to visu gribi panakt?
Tu gribi, lai peksni visi novershas no Dinamo?
Un ludzu izskaidro, kada atskiriba ir starp Dinamo un Vef, kuri ka zinams arii speles krievu liiga un sanem naudu no firmas kas lkm bazejas krievija!
Es gribu, lai cilvēki saprot, kas ir kas. Kāpēc Dinamo ir radies, kas to ir radījis, kādi tam ir mērķi. Tālāk jau lai cilvēki paši izlemj, vai viņiem ir pa ceļam ar Kremļa projektu, čekistu Savicki un viņa Maskavas draugu interesēm, vai tomēr nē.

Kādā sakarā tu man kaut kādus jautājumus par VEF uzdod? Ne mani tas VEF interesē, nekā. Tur arī ir krievu nauda. Neesmu pētījis izcelsmi, pilnībā neinteresējos par VEF, neesmu redzējis nevienu viņu spēli.
Slēpts komentārs: Mīlas Bimbambols

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 18:25, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Es gribu, lai cilvēki saprot, kas ir kas. Kāpēc Dinamo ir radies, kas to ir radījis, kādi tam ir mērķi. Tālāk jau lai cilvēki paši izlemj, vai viņiem ir pa ceļam ar Kremļa projektu, čekistu Savicki un viņa Maskavas draugu interesēm, vai tomēr nē.

Kādā sakarā tu man kaut kādus jautājumus par VEF uzdod? Ne mani tas VEF interesē, nekā. Tur arī ir krievu nauda. Neesmu pētījis izcelsmi, pilnībā neinteresējos par VEF, neesmu redzējis nevienu viņu spēli.
Par Vef jautaju, tapec ka redzu ka tikai ar Dinamo analizi nodarbojies, bet nesaprotu kapec cilveki nepamana ka ir tacu vel tads Vef!
Tapec jautaju!

  +4 [+] [-]

, 2013-11-20 18:27, pirms 10 gadiem
Paldies, vienmēr par Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 18:28, pirms 10 gadiem
LauroSkr rakstīja: Es jums atklāšu vienu,hokejistus dziļi nekrata tie līdzjutēji,jums esat tikai nauda,viņiem ir vienalga spēlēt tukšā vai pilnā arēnā,viņi priecājas par to,ka iesit golu un nopelna.
Tā pilnībā nav taisnība, ja ir vairāk skatītāju, lielāks pulks, kam kaut ko pierādīt, lai tiktu labākā līmenī

  +6 [+] [-]

, 2013-11-20 18:31, pirms 10 gadiem
>>>Mīlas Bimbambols
Un tas bija tavs arguments? Tu kā mazs bērns,kad nezini ko teikt,tad parādi mēli.Nu varbūt arī neesi izaudzis no īsām bikšelēm,mans piecgadīgais mazdēls arī pie datora profesors,jau rakstīt iemācījies.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 18:32, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Beidzot ūdens ir sakustējies, tādēļ par 100% piekrītu Ivara viedoklim.
Šitā doma man patīk. Zutis un Namejs kļuvuši par domubiedriem. Pakāpeniski tuvinājās līdz beidzot Namejs sasniedz zuša līmeni.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 18:33, pirms 10 gadiem
Vai nu man atpinja pamatigi klibo, vai arii ka, bet kka neatceros ka pagajushaja sezona tik biezi butu runats par Dinamo izcelsmi utt.
Bet vairak skiet, ka daudziem skauz ka shi sezona komandai ir padevusies neiedomajami laba (nu patreiz). Tada sajuta, ka kads vienkarshi ir bez maz vai, grizsirdigi uz Dinamo!
Vel + kka shogad neiedomajami daudz Dinamo heiteri ir saradushies (Zutis, Namejs, un vel vesala rinda).

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 18:34, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nepielīdzini šādus grandus šim Projektam! Kur cilvēkam prāts, ja sāk šitādas glupības rakstīt?
Izskatās, ka Tu ne vārda no mana rakstīta nesaprati, tādēļ neuzskatu jēgu iesaistīties turpmākajās diskusijās ar Tevi, jo esi kārtējais mazais Ģinamas flanelītis.
Tad atbildi - Chelsy ir angļu vai krievu klubs.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
1 2 3 4 5 6 193 komentāri