Intervija ar Ivanānu

Tikko!

Vai ir cilvēks kurš var to pārtulkot?

"В разгар межсезонья мы поболтали по душам с "алмазным кулаком" рижского "Динамо", бывшим игроком "Лос-Анджелеса" Райтисом Иванансом. Надо ли говорить о том, насколько безукоризненно замечательное впечатление оставил о себе этот игрок? Эксклюзивное интервью – на Allhockey.ru."

Хоккей на AllHockey.Ru - Ивананс: КХЛ заочно...

  -4 [+] [-]

, 2012-07-20 12:08, pirms 2 gadiem
Priekš kam tulkot? Kā var nezināt krievu valodu???

Pats smieklīgākais, ka Raitis atzīst, ka ASV visi zin KHL dēļ kluba Vitjaz, bet viņš nezinot pat kādi ir Rīgas līdzjutēji . Vitjaz nes KHL vārdu pasaule, bet rīga norok dažādos turnīros.

     [+] [-]

, 2012-07-20 12:15, pirms 2 gadiem
Armanda līķis rakstīja: Priekš kam tulkot? Kā var nezināt krievu valodu???

Pats smieklīgākais, ka Raitis atzīst, ka ASV visi zin KHL dēļ kluba Vitjaz, bet viņš nezinot pat kādi ir Rīgas līdzjutēji . Vitjaz nes KHL vārdu pasaule, bet rīga norok dažādos turnīros.
Tā vienkārši var nezināt! Ne visiem ir jāprot krievu valoda, āzi!

  +7 [+] [-]

, 2012-07-20 12:16, pirms 2 gadiem
sarkanskupats rakstīja: Tā vienkārši var nezināt! Ne visiem ir jāprot krievu valoda, āzi!
Protams visiem nav jāprot, arī šī intervija visiem nav jālasa

  +3 [+] [-]

, 2012-07-20 12:18, pirms 2 gadiem
Viņam ir mopsis vārdā Boriss!

Lūk, būtiskais.

     [+] [-]

, 2012-07-20 12:19, pirms 2 gadiem
Nesaprotu tos pokemonus, kas nemācās krievu valodu(vai viņu vecākus kuri viņiem to neliek mācīties), bet kam patīk RD un KHL! Ja interesē KHL un RD tad zināt krievu valdodu būtu vienkārši nepieciešams! KHL "darba valoda" ir krievu, RD saimnieks ir krievs, pārvaldnieks čekists.... vajadzētu tak izrādīt kaut kādu cieņu pret šiem kungiem!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 12:22, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Nesaprotu tos pokemonus, kas nemācās krievu valodu(vai viņu vecākus kuri viņiem to neliek mācīties), bet kam patīk RD un KHL! Ja interesē KHL un RD tad zināt krievu valdodu būtu vienkārši nepieciešams! KHL "darba valoda" ir krievu, RD saimnieks ir krievs, pārvaldnieks čekists.... vajadzētu tak izrādīt kaut kādu cieņu pret šiem kungiem!
Varbut arena ari krieviski sauklus saukt? D unis

  +4 [+] [-]

, 2012-07-20 12:40, pirms 2 gadiem
nais rakstīja: Varbut arena ari krieviski sauklus saukt? D unis
Tu laikam nezini, ko nozīmē jēdziens "ironija"... bet nopietni runājot es nezinu nevienu, kam papildus valodu zināšanas būtu pamaisijušas vai traucējušas! Krievu valodu izmanto 1/6 daļā sauszemes, tad kapēc to nezināt?

p.s. pirms sauc kādu par d@uni paskaties spogulī!

  +4 [+] [-]

, 2012-07-20 13:09, pirms 2 gadiem
Lūdzu lasiet latviešu valoda: Improve Your Experience | Facebook

neaizmirstiet nospiest pogu "LIKE"

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 13:19, pirms 2 gadiem
Intervija ļoti vispārīga ... tak būtu uzjautājusi, kā Raiča domā - vai KHL ir kāds no kura viņam būtu jāuzmanās + konkrētāk par personālijām u.t.t. visi takš gaida Ivanans vs Yablonski ...

     [+] [-]

, 2012-07-20 13:23, pirms 2 gadiem
chilli rakstīja: Intervija ļoti vispārīga ... tak būtu uzjautājusi, kā Raiča domā - vai KHL ir kāds no kura viņam būtu jāuzmanās + konkrētāk par personālijām u.t.t. visi takš gaida Ivanans vs Yablonski ...
Pats jau arī atbildēji! Reāli Jablo un Gillis! Mirastijs ir tomēr "vidējais svars" un tur Raičam nevajadzētu būt lielām problēmām!

  -3 [+] [-]

, 2012-07-20 13:27, pirms 2 gadiem
ну что позорники не знаете русский, а динамо рига то играет в русской лиге и спонсор динамо газпром так что учите русский колхозники
Slēpts komentārs: roma

  +4 [+] [-]

, 2012-07-20 13:41, pirms 2 gadiem
krabathor rakstīja: Protams visiem nav jāprot, arī šī intervija visiem nav jālasa
Viņš tikai paprasija vai kāds nevar pātulkot un tas viss. Ja nevari tad turi muti. Būsim reāli, visi nemāk krievu valodu tādā līmenī lai 100% saprastu interviju, bet hokejs interisē, ko citu darīt?

  +6 [+] [-]

, 2012-07-20 13:42, pirms 2 gadiem
roma rakstīja: ну что позорники не знаете русский, а динамо рига то играет в русской лиге и спонсор динамо газпром так что учите русский колхозники
Рома, отвечу тоже на русском:
Ты дурачок! Пришёл на латышский ресурс и заведомо кидаешь говно в вентилятор. Хочешь самовыразится, так сделай что нибудь существенное. Например, убейся об стену.
Умнее надо быть, а не быть провокатором.
Писать на своём? Так пиши, кто тебе мешает.
И ещё. От того, что ты нацепишь спортивный костюм с набписью "Россия". в самой России ты более близким и своим не станешь. Как услышат твой характерный прибалтийский акцент, а это очень быстро происходит, так и будешь ты таким же фашиком в лице некоторых не совсем хороших россиян.

  -3 [+] [-]

, 2012-07-20 13:45, pirms 2 gadiem
meistars87 rakstīja: Viņš tikai paprasija vai kāds nevar pātulkot un tas viss. Ja nevari tad turi muti. Būsim reāli, visi nemāk krievu valodu tādā līmenī lai 100% saprastu interviju, bet hokejs interisē, ko citu darīt?
Jau ir pārtulkots. Ko tagad cepties?

  -1 [+] [-]

, 2012-07-20 13:46, pirms 2 gadiem
meistars87 rakstīja: Viņš tikai paprasija vai kāds nevar pātulkot un tas viss. Ja nevari tad turi muti. Būsim reāli, visi nemāk krievu valodu tādā līmenī lai 100% saprastu interviju, bet hokejs interisē, ko citu darīt?
Kā teica V.I. Leņins - "Mācīties mācīties un vēlreiz mācīties"!

     [+] [-]

, 2012-07-20 13:49, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Nesaprotu tos pokemonus, kas nemācās krievu valodu(vai viņu vecākus kuri viņiem to neliek mācīties), bet kam patīk RD un KHL! Ja interesē KHL un RD tad zināt krievu valdodu būtu vienkārši nepieciešams! KHL "darba valoda" ir krievu, RD saimnieks ir krievs, pārvaldnieks čekists.... vajadzētu tak izrādīt kaut kādu cieņu pret šiem kungiem!
nemuldi.

     [+] [-]

, 2012-07-20 13:49, pirms 2 gadiem
ar4i rakstīja: Jau ir pārtulkots. Ko tagad cepties?
Tak iemet to tulkojumu te teksta veidā citādi miera nebūs! Izskatās, ka daži te ne tikai valodas nemācās, bet arī nemāk pat uz linkiem uzspiest....

  -4 [+] [-]

, 2012-07-20 13:54, pirms 2 gadiem
да я так написал просто потому что когда я оставляю здесь коменты на своем языке по поводу статей .при этом никого не оскорбляя сразу же появляются национально озабоченные недоумки начиная катить бочку на русский язык поэтому я такое сообщение и оставил.я же не требую чтобы мне отвечали на русском пожалуйста отвечайте на латышском просто не надо гнать .

  -1 [+] [-]

, 2012-07-20 14:04, pirms 2 gadiem
roma rakstīja: да я так написал просто потому что когда я оставляю здесь коменты на своем языке по поводу статей .при этом никого не оскорбляя сразу же появляются национально озабоченные недоумки начиная катить бочку на русский язык поэтому я такое сообщение и оставил.я же не требую чтобы мне отвечали на русском пожалуйста отвечайте на латышском просто не надо гнать .
Рома, ты ж не вчера родился и всё сам прекрасно понимаешь. Ну не готово наше общество пока быть всеобщетолерантным и воспитанным

  +7 [+] [-]

, 2012-07-20 14:05, pirms 2 gadiem
roma rakstīja: да я так написал просто потому что когда я оставляю здесь коменты на своем языке по поводу статей .при этом никого не оскорбляя сразу же появляются национально озабоченные недоумки начиная катить бочку на русский язык поэтому я такое сообщение и оставил.я же не требую чтобы мне отвечали на русском пожалуйста отвечайте на латышском просто не надо гнать .
"Dzen" jau pagaidām tikai Tu pats un ne ar ko diži neatpaliec šajā ziņā no dažiem citiem šejienes "zēniem" (copyright Astašenko).... šis saits ir latviešu valodā, tad kapēc ķēmojies, ja valodu zini? Tas būtu tas pats, ja kāds Ollhokejā ielīstu un rakstītu latviski no sērijas "Nu ko pacani! Nesaprotat ja? Še jums! Principiāli rakstīšu te latviski"! Tas būtu mazākajā mērā stulbi, ja gribi lai Tevi ņem nopietni vai gribi veidot konstruktīvu dialogu... ja gribi tik vienkārši *irsties tad to jau var izdarīt Delfos un dēļ tā nav jālien sporta portālā...

  +4 [+] [-]

, 2012-07-20 14:10, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Pats jau arī atbildēji! Reāli Jablo un Gillis! Mirastijs ir tomēr "vidējais svars" un tur Raičam nevajadzētu būt lielām problēmām!
Paldies par komentu, bet interesē Raičas viedoklis, ne tavējais ...

     [+] [-]

, 2012-07-20 14:22, pirms 2 gadiem
Ivanāns tādu uzsvaru lika uz satricinājumiem un to, ka viņam vairs nav entuziasms kauties. Lai arī esmu liels Ivanāns piekritējs un kopš DR izveidošanas esmu gribējis, lai viņš spēlē Rīgā, baidos, ka varam arī neko ievērības cienīgu no viņa nesagaidīt šajā sezonā. Raitis apzinās, ka veselība dārgāka par naudu un centīsies no kautiņiem izvairīties iespēju robežās. Neticu, ka sagaidīsim Ivanans - Yablonskis ar pozitīvu iznākumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 14:26, pirms 2 gadiem
als rakstīja: "Dzen" jau pagaidām tikai Tu pats un ne ar ko diži neatpaliec šajā ziņā no dažiem citiem šejienes "zēniem" (copyright Astašenko).... šis saits ir latviešu valodā, tad kapēc ķēmojies, ja valodu zini? Tas būtu tas pats, ja kāds Ollhokejā ielīstu un rakstītu latviski no sērijas "Nu ko pacani! Nesaprotat ja? Še jums! Principiāli rakstīšu te latviski"! Tas būtu mazākajā mērā stulbi, ja gribi lai Tevi ņem nopietni vai gribi veidot konstruktīvu dialogu... ja gribi tik vienkārši *irsties tad to jau var izdarīt Delfos un dēļ tā nav jālien sporta portālā...
+100500

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 14:29, pirms 2 gadiem
tvens rakstīja: Ivanāns tādu uzsvaru lika uz satricinājumiem un to, ka viņam vairs nav entuziasms kauties. Lai arī esmu liels Ivanāns piekritējs un kopš DR izveidošanas esmu gribējis, lai viņš spēlē Rīgā, baidos, ka varam arī neko ievērības cienīgu no viņa nesagaidīt šajā sezonā. Raitis apzinās, ka veselība dārgāka par naudu un centīsies no kautiņiem izvairīties iespēju robežās. Neticu, ka sagaidīsim Ivanans - Yablonskis ar pozitīvu iznākumu.
Nu reāli jau viņam te to klopju domāju, ka nebūs īpaši daudz (iespējams ar Viķkām un moš vēl kādas pāris ar komandām kur ir kaušļi).... tāpat domāju Peka gan jau atradīs, kur viņu izmantot arī bez tām klopēm! Spēka spēle, cīņa pie bortem, vārtu priekšā, pretinieku spēles jaukšana tie varētu būt Raičas galvenie uzdevumi uz laukuma!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 14:53, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Nu reāli jau viņam te to klopju domāju, ka nebūs īpaši daudz (iespējams ar Viķkām un moš vēl kādas pāris ar komandām kur ir kaušļi).... tāpat domāju Peka gan jau atradīs, kur viņu izmantot arī bez tām klopēm! Spēka spēle, cīņa pie bortem, vārtu priekšā, pretinieku spēles jaukšana tie varētu būt Raičas galvenie uzdevumi uz laukuma!
Par to citu ampluā pilnībā piekrītu. Noderīgs viņš var būt arī nevicinot dūres. Tomēr prognozēju, ka sezonā viņam nebūs vairāk par 2 klopēm (abas ar vityaz). Viņam te nav NHL, kur kaut kas būtu jāpierāda. Līdz ar to arī pats daudz maz var koriģēt kā spēlēt un ar ko kauties.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 14:56, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Pats jau arī atbildēji! Reāli Jablo un Gillis! Mirastijs ir tomēr "vidējais svars" un tur Raičam nevajadzētu būt lielām problēmām!
Nomierinies, tieši no Mirastija vajadzētu uzmanīties, paseko viņa karjerai, ar visu savu augumu viņš ir ļoti bīstams.
Kā piemēru, pret to pašu Makintairu, jā to kas izslēdza Raiču!
Ir cīnījies gan Jablonskis, gan Mirastijs, Jablonski sapurināja un sadauzīja kā gaļas gabalu, bet tieši Mirastijs cīnījās kā ar līdzīgu

     [+] [-]

, 2012-07-20 15:06, pirms 2 gadiem
jurkoo rakstīja: Nomierinies, tieši no Mirastija vajadzētu uzmanīties, paseko viņa karjerai, ar visu savu augumu viņš ir ļoti bīstams.
Kā piemēru, pret to pašu Makintairu, jā to kas izslēdza Raiču!
Ir cīnījies gan Jablonskis, gan Mirastijs, Jablonski sapurināja un sadauzīja kā gaļas gabalu, bet tieši Mirastijs cīnījās kā ar līdzīgu
Yablonski arī kategorijā "vidējais svars" nevarētu īsti likt. Svars viņam vienāds kā Raitim, turklāt Yablonskis ir tieši orientēts pildīt vienu uzdevumu laukumā - kauties. Un neviens viņu neņem, lai viņš spēlētu hokeju, kā, piemēram, Rīga paņēma Ivanānu. + vēl presē var lasīt, kā Yablonskis un Mirastijs gatavojas šai sezonai, apzinoties, ka ir parādījušies konkurenti, kamēr Puče SA apstiprina, ka Raitis ir vēl "nekāds". Raitis pēc pēdējā smadzeņu satricinājuma pārdomā dzīvi un izvērtē prioritātes, tādēļ nedomāju, ka viņš sapņo saķerties ar kādu no iepriekšminētajiem. Ir jau iemesls, kādēļ viņš vairs nespēlē NHL un ne jau tādēļ, ka viņš pazaudējis hokeja spēles iemaņas, kuras viņam nekad tā īsti nav bijušas. Viņa biļete uz turieni bija kaušanās. Ceru, ka man nav taisība, tomēr uzskatu, ka šī sezona viņam nebūs veiksmīga ne punktu, ne spēles elemantā, kas saistītas ar soda minūtēm, ziņā.

     [+] [-]

, 2012-07-20 15:32, pirms 2 gadiem
Lieliska intervija. Ar nepacietību sāku gaidīt spēles, lai novērtētu tieši Raita pienesumu. Šķiet, ka vēl bišku, un Raitis varētu būt kapteinis.

     [+] [-]

, 2012-07-20 15:42, pirms 2 gadiem
tvens rakstīja: Par to citu ampluā pilnībā piekrītu. Noderīgs viņš var būt arī nevicinot dūres. Tomēr prognozēju, ka sezonā viņam nebūs vairāk par 2 klopēm (abas ar vityaz). Viņam te nav NHL, kur kaut kas būtu jāpierāda. Līdz ar to arī pats daudz maz var koriģēt kā spēlēt un ar ko kauties.
Piekrītu, ka Raičam te nekas nebūs jāpierāda - visi apmēram zin ko viņš var ko nevar, bet par to koriģēšanu.... visu uz laukuma notiekošo "koriģē" treneris! Arī tādā NHL ne jau Raiča pats uz savu galvu līda kauties.... ja situācija prasija vai treneris deva "dobro", ka vajag komandu mazliet sapurināt vai ierādīt kādam vietu, tad arī Raiča gāja rubīties!

     [+] [-]

, 2012-07-20 15:42, pirms 2 gadiem
Interveetaaja (iista krievu chaacha) muusu Raitii ir iekjeerusies liidz ausiim, jo nenoveersaas pat tad, kad Raicha atteicaas runaat par tachkaam. Interesanti tomeer buutu dzirdeet, kaa tad Raicha izteelojas savus uzdevumus KHL laukumos. Vareetu pierakstiit un sezonas beigaas sirsniigi un jautri, bez nekaadaam negaacijaam vai ljaunuma, pasmieties. Garanteeju, ka pasmieties buutu par ko!

Jau dzirdu Rautakallio "Raitis ir, iespeejams, labaakais slidotaajs visaa KHL. Vissvariigaakajaa speelee tieshi vinjsh panaaks pretinieku un iesmeerees bortaa, bet peec tam ievadiis svariigaakos vaartus visaa sezonaa!"

     [+] [-]

, 2012-07-20 15:57, pirms 2 gadiem
jurkoo rakstīja: Nomierinies, tieši no Mirastija vajadzētu uzmanīties, paseko viņa karjerai, ar visu savu augumu viņš ir ļoti bīstams.
Kā piemēru, pret to pašu Makintairu, jā to kas izslēdza Raiču!
Ir cīnījies gan Jablonskis, gan Mirastijs, Jablonski sapurināja un sadauzīja kā gaļas gabalu, bet tieši Mirastijs cīnījās kā ar līdzīgu
Klope no klopes atšķirās! Raiča ar to pašu Makintairu ne jau pirmo reizi kāvās! Iepriekš arī šie bija saķērušies! Domāju, ka Raica uz šejieni ne jau kauties brauca, bet brauca beidzot atkal uzspēlēt hokeju.... ja būs vajadzība (un būs ar ko) tad gan jau arī kādas klopes neizpaliks, bet katrā ziņā nevajag iedomāties, ka Raiča tagad bez maz vai katrā spēlē ies un kausies.... domāju, pa visu sezonu varētu būt kādas 2-3 klopes ar Raičas piedalīšanos, ne vairāk.... te jau tomēr ne visām komandām ir taffgaji un lielākā daļa komandu KHLā tomēr vairāk spēlē hokeju nevis taisa boksa šovu uz ledus.....

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 16:07, pirms 2 gadiem
Diez kurš tad būs C mūsu komandā!?

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 16:18, pirms 2 gadiem
roma rakstīja: да я так написал просто потому что когда я оставляю здесь коменты на своем языке по поводу статей .при этом никого не оскорбляя сразу же появляются национально озабоченные недоумки начиная катить бочку на русский язык поэтому я такое сообщение и оставил.я же не требую чтобы мне отвечали на русском пожалуйста отвечайте на латышском просто не надо гнать .
Steidzami banu!

     [+] [-]

, 2012-07-20 16:20, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Piekrītu, ka Raičam te nekas nebūs jāpierāda - visi apmēram zin ko viņš var ko nevar, bet par to koriģēšanu.... visu uz laukuma notiekošo "koriģē" treneris! Arī tādā NHL ne jau Raiča pats uz savu galvu līda kauties.... ja situācija prasija vai treneris deva "dobro", ka vajag komandu mazliet sapurināt vai ierādīt kādam vietu, tad arī Raiča gāja rubīties!
Nebūsim naivi, spēlētāja attieksme ir nozīmīgs faktors. Ja spēlētājs iet uz spēli, kā Raitis, piemēram, NHL, zinot to, ka viņam ir jāatstrādā sava vieta laukumā, neviens viņam tur tāpat neko nedos, un kā "hokejists" viņš tur nav vajadzīgs, tad Rīga būs kā sanatorija salīdzinājumam. Neviena komanda izņemot Rīgu kā "hokejistu" viņu neņemtu. Viņš ir "policists", vismaz bija. To, kāds būs viņš Rīgā mēs redzēsim. Un, ja Raitis gribēs spēlēt hokeju (sak, redzēs kā sanāks) un nebūt provokators (kā līdz šim), tad Rautakallio nespēs viņam "iekoriģēt", jo tas jau būs Raita lēmums (arguments-veselība, satricinājumi). Rīgā viņš nerausies kā NHL, tas ir skaidrs.

Tev jābūt autorizētam, lai varētu atstāt komentāru. Varbūt vēlies piereģistrēties?

restorāni Rīgā - saņem atlaides