Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" septītā uzvara pēc kārtas un jauns rekords

Agris Suveizda

"Dinamo" septītā uzvara pēc kārtas un jauns rekords
Gunārs Skcorcovs pret Jegoru Žuravļovu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" savā laukumā ar rezultātu 3:1 pieveica Jekaterinburgas "Avtomobilist" un uzvarēja jau septīto spēli pēc kārtas, kas ir jauns kluba rekords. Ar divām rezultatīvām piespēlēm izcēlās Miks Indrašis.

Kamēr "Avtomobilist" bija zaudējusi pēdējās trīs spēlēs pēc kārtas – 2:3 pret Prāgas "Lev" (pagarinājumā), 1:3 pret Bratislavas "Slovan" un 1:2 pret Maskavas CSKA, Rīgas "Dinamo" bija svinējis sešas uzvaras pēc kārtas, no 18 iespējamajiem punktiem izcīnot 15. Pēdējā mačā pagarinājumā ar 4:3 tika uzvarēta Hantimansijskas "Yugra", bet pirms tam krita arī "Avangard" (3:1), "Barys" (3:2, bullīšos), "Lev" (1:0), "Lokomotiv" (2:1) un "Atlant" (2:1, bullīšos).

Spēles sākumā ritēja līdzīga cīņa ar pusmomentiem abos laukuma galos. Devītajā minūtē Mikaelam Telkvistam nācās glābt pēc Sami Lepistes metiena, bet 12.minūtē atkal nostrādāja Vitālija Pavlova un Mika Indraša tandēms. Indrašis ieslidoja viesu aizsardzības zonā, atspēlēja Pavlovam, un Vitālijs precīzi meta starp Jevgēņija Lobanova kājsargiem (1:0). Pēc nepilnām septiņām minūtēm Rīgas "Dinamo" pirmā maiņa dubultoja pārsvaru – pēc Marsela Hosas un Pola Šehuras piespēlēm rīdzinieku snaiperim Kailam Vilsonam atlika trāpīt tukšos vārtos (2:0).

Indrašis otrās trešdaļas pirmajā minūtē nopelnīja pirmo noraidījumu, tomēr "Avtomobilist" neizdevās nostabilizēties "Dinamo" zonā. Tuvāk vārtu guvumam pat bija rīdzinieki, bet Šehuram ātrā pretuzbrukumā pietrūka pavisam maz, lai panāktu jau 3:0. Pēc divām minūtēm viesi ieguva otro iespēju spēlēt vairākumā, savukārt drīz pēc tam jau vairākumā bija "Dinamo". Pirmo vairākumu rīdzinieki nerealizēja, toties pēc tam gandrīz pusotru minūti varēja spēlēt piecatā pret trim – atkal nekā.

Otrajā trešdaļā, par spīti daudziem noraidījumiem, vārti netika gūti, savukārt trešās trešdaļas ievadā Aleksejs Simakovs rezultāta starpību samazināja līdz minimumam (1:2). Trešdaļas vidū pie "Dinamo" vārdiem izveidojās haoss, toties jau pretuzbrukumā rīdzinieki atjaunoja divu vārtu pārsvaru – Marcels Haščāks pēc Indraša piespēles viegli pārspēja Lobanovu (3:1). Piecas minūtes līdz pamatlaika beigām Artis Ābols pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, bet nepilnas trīs minūtes līdz beigām viesiem parādījās cerība. Māris Bičevskis nopelnīja noraidījumu, taču viesi turpināja spēlēt ar pieciem laukuma spēlētājiem un vairākumu neizmantoja. Vēl pēdējā minūtē rīdzinieki trāpīja pa vārtu pārliktni un svinēja septīto uzvaru pēc kārtas.

Rīgas "Dinamo" nākamo spēli aizvadīs 22.novembrī, kad četru izbraukuma spēļu sēriju sāks pret Astanas "Barys".

KHL, 19.novembris

Rīgas "Dinamo" – Jekaterinburgas "Avtomobilist" 3:1 (2:0, 0:0, 1:1)
Vārti: 11:27 Pavlovs (Indrašis, Sotnieks) 1:0, 18:11 Vilsons (Šehura, Hosa) 2:0, 41:24 Simakovs (Jemeļejevs) 2:1, 50:35 Haščāks (Indrašis) 3:1.
Metieni:
Soda minūtes:
Vārtsargi: Mikaels Telkvists – Jevgēņijs Lobanovs.

  -4 [+] [-]

, 2013-11-20 00:47, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Vai tad kāds Ivaru aiż astes raustīja?
Vai bija kaut viens koments kur tika pieminēts Ivars,pirms viņš nosauca latviešus par neandertāliesiem(koments šis izņemts)?

Un tu jau neesi labāks par viņu:Šo te savulaik par Indraši rakstīji:
------------
PuLVeris, 09.10.2013 21:04, ignorēt, atbildēt

chemist_dk rakstīja: Indrašis ir slikts, lol

Puikiņš ir riktīgi nosēdies, pelnot lielo piķi, laikam pa naktīm jaunu māju būvē, ķieģeļus uz 2. stāvu staipa, ka pa dienu nūju rokās noturēt nevar!
-----------------
Jeb pēc katras RD neveiksmīgās spēles bija tāds tavs standarta teiciens:
,,Vecais labais Dinamo ir atgriezies,,

Joprojām gaidi un nevari sagaidīt šo veco labo RD?
Tev par nelaimi šis ir pavisam cits ,,Dinamo,,!
Man joprojām pret Indraši ir daudz pretenziju, piemēram, viņa krītamā kaite pēc saskarsmēm. Paldies dievam, kas ir mazinājusies. Nu izteicu es nepatiku, bet nesaprotu, ko Tu ar to gribēji teikt? Joprojām jau pa retam DR mēģina spēlēt veco labo DR spēli, velk ripu savā zonā, mēģina tajā saspēlēties, zaudēt ripu un tad varonīgi glābt situāciju. Nevajag jau dzīvot ar vienām rozā brillēm un tupi kladzināt, ka viss ir kārtībā! Hokejs jau nesākas un nebeidzas ar gūtajiem vārtiem, ļoti labi, ka KHL ieviesa šos papildus lietderības rādītājus. Plikās statistikas mīļotāji varēs objektīvāk izvērtēt katra spēlētāja sniegumu, ja no redzētās spēles saprot tikai gūto vārtu momentus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 01:33, pirms 10 gadiem
Jāsaka tā,ir skumjas pēc Zuša komentāriem,bet viņam laikam ir apnicis nolikt DR,toties Namejs savu vājprātu nebeidz pasniegt citiem. Lai neņem ļaunā liepājnieki,bet Namejam ir pienācis laiks ieņemt mūža kameru Karostas cietumā kā eksponātam.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 01:41, pirms 10 gadiem
Pulverim
Piekrītu,ka nevajag rozā brilles,un uzskatīt,ka viss ir ideāli. Bet,ir taisnība Ābolam-ja mēs spēlējam slikti un krājam punktus,tātad spēlējam labi. Par Indraši piekrītu,čoms pēdējās spēlēs ir atvēries,bet tas topošās zvaigznes statuss ir jāapliecina biežāk. Tāpēc man daudz lielāks prieks par Pavlovu,kurš nekad nebūs zvaigzne,bet savu darbiņu padara godam. Kaut gan novēlu viņam kļūt par zvaigzni kaut KHL .

     [+] [-]

, 2013-11-20 08:43, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,labi tas nav, bet hoķi ta paskatīties gribas.
Sēdēt pa nakti (skatīties NHL) pie datora regulāri nav pilnīgi nekādas vēlēšanās.
Paga paga. Vēl pavisam nesen kautkur rakstīji ka šogad vairāk skaties NHL spēles. Tagad jau atkal vairs ne?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 08:46, pirms 10 gadiem
Situācija ir vairāk nekā bēdīga, manuprāt, pat bēdīgākā visā RD pastāvēšanas laikā. It kā jau varētu slavēt Sējēju par to, ka labus leģionārus savācis un komandai tas ir ļoti labi, bet šosezon leģionāri ir tik pārliecinoši komandas vilcēji, ka paliek baisi domājot par atbildīgajiem izlases turnīriem.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 09:01, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Situācija ir vairāk nekā bēdīga, manuprāt, pat bēdīgākā visā RD pastāvēšanas laikā. It kā jau varētu slavēt Sējēju par to, ka labus leģionārus savācis un komandai tas ir ļoti labi, bet šosezon leģionāri ir tik pārliecinoši komandas vilcēji, ka paliek baisi domājot par atbildīgajiem izlases turnīriem.
Leģionāri atbilst mūsu džeku līmeņiem citos klubos KHL , un citur ! tākā būs ar ko aizvietot !

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 10:03, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Situācija ir vairāk nekā bēdīga, manuprāt, pat bēdīgākā visā RD pastāvēšanas laikā. It kā jau varētu slavēt Sējēju par to, ka labus leģionārus savācis un komandai tas ir ļoti labi, bet šosezon leģionāri ir tik pārliecinoši komandas vilcēji, ka paliek baisi domājot par atbildīgajiem izlases turnīriem.
Psst.. Atklāšu tev vienu baigi lielo noslēpumu (man ir sakari iekšienē)-LV izlasi nekomplektēs tikai no RD sistēmas hokejistiem. Tikai nesaki nevienam!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 10:32, pirms 10 gadiem
arch122 rakstīja: Psst.. Atklāšu tev vienu baigi lielo noslēpumu (man ir sakari iekšienē)-LV izlasi nekomplektēs tikai no RD sistēmas hokejistiem. Tikai nesaki nevienam!!!
Nu pipec super joks, nenosmieties. Un kas tad ir tie golu sitēji, kas nav RD? Karsums? Nedaudz arī daugaviņš? Un viss... Miķelis un Dārziņš vispār vēl aktīvi spēlē? Par viņiem vispār neko nedzird. Pārējie var tikai piespēles dot, bet kurš tad gūs vārtus?

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 10:40, pirms 10 gadiem
PuLVeris rakstīja: Man joprojām pret Indraši ir daudz pretenziju, piemēram, viņa krītamā kaite pēc saskarsmēm. Paldies dievam, kas ir mazinājusies. Nu izteicu es nepatiku, bet nesaprotu, ko Tu ar to gribēji teikt? Joprojām jau pa retam DR mēģina spēlēt veco labo DR spēli, velk ripu savā zonā, mēģina tajā saspēlēties, zaudēt ripu un tad varonīgi glābt situāciju. Nevajag jau dzīvot ar vienām rozā brillēm un tupi kladzināt, ka viss ir kārtībā! Hokejs jau nesākas un nebeidzas ar gūtajiem vārtiem, ļoti labi, ka KHL ieviesa šos papildus lietderības rādītājus. Plikās statistikas mīļotāji varēs objektīvāk izvērtēt katra spēlētāja sniegumu, ja no redzētās spēles saprot tikai gūto vārtu momentus!
Ar nepacietību vēlos uzzināt kur tu esi atradis rozā brilles?
Jebkurā valstī,pilsētā pēc savas komandas(vai Valsts izlases) uzvaras,līdzjutēji priecāsies,svinēs ,un tas ir dabiski........Tās būtu tās rozā brilles?
Šosezon atšķirībā no iepriekšējās sezonas mums ir vārtsargs(pat divi stabili),iepriekšējā sezonā uz nevienu nevarēja paļauties,tas ir ļoti liels pluss arī punktu summas krāšanai.
Mums šosezon ir leģionāri,pagājušo sezonu leģionāri bija kārtīgas nulles,
Šosezon metam pa vārtiem no distances, kā arī neapstrādājot ripu,pagājušo maz metām no tālienes,arī izdarot metienus domājām....piedavām pagājušo sezonu tā īsti ripa neklausīja(tiesa ir maz metienu šosezon,bet laba realizācija,tātad vārtsargs tiek pārspēts,un to var izdarīt ar negaidītu metienu).
Šosezon mums ir vairāki speles taisītāji,pagājušo sākumā īslaicīgi bija karsums,pēcāk tādu vairs nebija.
Pagājušo sezonu kad bijām iedzinejos 0-1 ... 1-2 ... varēja slēgt laukā,jo tur bija viss skaidrs,kaut bija pirmā vai otrā trešdaļa.Šosezon pat SKA mēs salauzām,tiesa beigās izlaidām uzvaru,bet fakts ir tāds ka šosezon nonākot zaudētajos ,nekas vēl nav zaudēts,un to saprot jebkurš līdzjutējs.
Noteikti trenera darbs nes savu devumu!
Te var rakstīt un rakstīt,viss šis te veido komandas spēli,rezultātu ... nav pagājušā gada Dinamo!
27 spēlēs tikais pieci zaudējumi spēles laikā,tā nav nejaušiba,pie kam pēdējo pret Sal Jul(kur neguvām punktus) zaudējām pateicoties tiesnešiem.Neapšaubāmi būs šeit kritumi,no tā ne SKA,ne DIN(M) ne kāds cits klubs neizvairīsies,un arī mēs.
p.s.īsumā vēlreiz atkārtošu: Vārtsargs , leģionāri , treneris + komandas spēle,viss šis te ir atzīmējams ar lielu pluss zīmi un tas ka esot vadībā esam atlaiduši kādās spēlēs,atdevuši iniciatīvu,bet pēc tam senšamies to atgūt ar smagu darbu - arī tas ir dabiski(piemērs SKA pret mums)!
------------
starp citu tavs šis koments bisķi atgādināja Ivara miglaino komentu,kā arī diezgan lielo zinātāju centies tēlot!Nav tev nekāda sakara ar Ivaru?

     [+] [-]

, 2013-11-20 12:16, pirms 10 gadiem
keisijs91 rakstīja: Nav tādas nominācijas kā labākais debitantu treneris?
Kur ta,kur ta,līga vel līdz tam nav attīstījusies.

     [+] [-]

, 2013-11-20 17:41, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu pipec super joks, nenosmieties. Un kas tad ir tie golu sitēji, kas nav RD? Karsums? Nedaudz arī daugaviņš? Un viss... Miķelis un Dārziņš vispār vēl aktīvi spēlē? Par viņiem vispār neko nedzird. Pārējie var tikai piespēles dot, bet kurš tad gūs vārtus?
Pirmkārt draugs līdz OS vēl ir laiks, lai kādi pāris vēl ieskrietos(arī no RD). Otrkārt-Kad tad mums tie metēji ir bijuši baigi daudz? Ja esi šausmīgi sacerējies, nāksies tevi apbēdināt! Nebūs mums izlasē divi pilni uzbrucēju trijnieki ar augsta līmeņa snaiperiem, punktu vācējiem.
3kārt. Protams negūstot vārtus uzvarēt nevar, bet izšķirošajās spēlēs ļoti liela nozīme būs aizsardzībai un vārtusargiem(pēdējais mani uztrauc vairāk).

  -2 [+] [-]

, 2013-11-20 18:57, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Ar nepacietību vēlos uzzināt kur tu esi atradis rozā brilles?
Jebkurā valstī,pilsētā pēc savas komandas(vai Valsts izlases) uzvaras,līdzjutēji priecāsies,svinēs ,un tas ir dabiski........Tās būtu tās rozā brilles?
Šosezon atšķirībā no iepriekšējās sezonas mums ir vārtsargs(pat divi stabili),iepriekšējā sezonā uz nevienu nevarēja paļauties,tas ir ļoti liels pluss arī punktu summas krāšanai.
Mums šosezon ir leģionāri,pagājušo sezonu leģionāri bija kārtīgas nulles,
Šosezon metam pa vārtiem no distances, kā arī neapstrādājot ripu,pagājušo maz metām no tālienes,arī izdarot metienus domājām....piedavām pagājušo sezonu tā īsti ripa neklausīja(tiesa ir maz metienu šosezon,bet laba realizācija,tātad vārtsargs tiek pārspēts,un to var izdarīt ar negaidītu metienu).
Šosezon mums ir vairāki speles taisītāji,pagājušo sākumā īslaicīgi bija karsums,pēcāk tādu vairs nebija.
Pagājušo sezonu kad bijām iedzinejos 0-1 ... 1-2 ... varēja slēgt laukā,jo tur bija viss skaidrs,kaut bija pirmā vai otrā trešdaļa.Šosezon pat SKA mēs salauzām,tiesa beigās izlaidām uzvaru,bet fakts ir tāds ka šosezon nonākot zaudētajos ,nekas vēl nav zaudēts,un to saprot jebkurš līdzjutējs.
Noteikti trenera darbs nes savu devumu!
Te var rakstīt un rakstīt,viss šis te veido komandas spēli,rezultātu ... nav pagājušā gada Dinamo!
27 spēlēs tikais pieci zaudējumi spēles laikā,tā nav nejaušiba,pie kam pēdējo pret Sal Jul(kur neguvām punktus) zaudējām pateicoties tiesnešiem.Neapšaubāmi būs šeit kritumi,no tā ne SKA,ne DIN(M) ne kāds cits klubs neizvairīsies,un arī mēs.
p.s.īsumā vēlreiz atkārtošu: Vārtsargs , leģionāri , treneris + komandas spēle,viss šis te ir atzīmējams ar lielu pluss zīmi un tas ka esot vadībā esam atlaiduši kādās spēlēs,atdevuši iniciatīvu,bet pēc tam senšamies to atgūt ar smagu darbu - arī tas ir dabiski(piemērs SKA pret mums)!
------------
starp citu tavs šis koments bisķi atgādināja Ivara miglaino komentu,kā arī diezgan lielo zinātāju centies tēlot!Nav tev nekāda sakara ar Ivaru?
Nejauc IZLASI ar DR! Izlase - tā ir svēta.

Tieši tā metam, bet lielākoties pēc izspēlēm, pagājušajā sezonā pie Rautakāļa arī meta, bet puļīja no jebkuras pozīcijas. Piekrītu daudzu teiktajam par Rautakāļa laikā spēlēto pārgalvīgo forčekingu [ja dod rezultātu, tad nav slikti], kas beigās rezultējās ar pozicionālajām kļūdām aizsardzībā. Fizo arī sēdās. Šogad pat uzbrukums tiek veidots ar domu par aizsardzību un tas ir labi.

Cik saprotu, šogad ir ļoti piestrādāts pie fizo izturības [skriešana], kam iepriekšējās sezonās mazāk tika pievērsta uzmanība, kas arī ir viens no panākuma stūrakmeņiem.

Par spēļu taisītājiem Tev nepiekritīšu, jo DR sastāvs pa lielam ir tas pats kas pagājušo gadu. Kā pats teici, šosezon uzbrukumi ir pārdomāti.

Ir atšķirība, spēlē ar līdervienību vai pastarīti, pie kam abu komandu spēlētāju apziņā. Psiholoģija ļoti daudz ko izšķir.

Par treneriem. Visi treneri ar komandu ir 5-6 gadus, tas nozīmē, ja viņi nepazītu savus spēlētājus un neprastu izmantot to spēcīgās un piesegt vājās īpašības, tad ar sūdainu mietu būtu jāpadzen tādi treneri.

Par 5-8 zaudējumiem, tas ir saprotams, jo DR spēlē no aizsardzības, pie kam atvēries ir Tellijs, kurš šosezon netiek raustīts un ir saņēmis 100% atbalstu no treneru puses, kas šim spēlētājam ir vissvarīgākais.

ps

Arī Tev var pārmest par miglainajiem komentiem un centieniem tēlot diezgan lielo zinātāju, bet tāpēc jau ir šī iespēja diskutēt, izteikt savas domas, bet vienlaicīgi arī ir jāciena oponents, bet es redzu, ka Tava dzīves formula ir visus tik apd.i.rst un būt pašapmierinātam.

     [+] [-]

, 2013-11-20 21:26, pirms 10 gadiem
pulveri:
a)Es šeit par LV izlasi vispār nerunāju(iekavās tā tik ir piebilde),un tas teikums nekādā gadījumā neattiecās uz tevīm,bet gan pattiesiem savas komandas līdzjutējiem.
b)par spēļu taisītājiem-tie pārsvarā ir leģionāri,kuri pag. gadu netaisīja spēli(es runāju par DR nevis izlasi)
c)Izlasot tavu rakstīto pats jau apliecini, ka šī vairs nav tā komanda kas bija iepriekš ,bet vēl nesen rakstīji
( Joprojām jau pa retam DR mēģina spēlēt veco labo DR spēli, velk ripu savā zonā, mēģina tajā saspēlēties, zaudēt ripu un tad varonīgi glābt situāciju.)
p.s. vieni zaudēti vārti var galīgi sagrozīt notikumus laukumā(jeb noraidījums,jeb neliela atslābināšanās,jeb mazs tiesnešu spiediens) ,un tas attiecas uz visu hokeja pasauli, ne tikais DR!
d)uzticas Tellijam Ābols!Tak iepriekš es biju kritizējis trenerus sakarā ar vārtsargu likšanu vārtos,bija tā ,viens vārtsargs sāk iespēlēties,Šupis nākamā mačā liek otru,un mētā šadi te,arī soms bieži mētāja vārtsargus,Ābols pareizi dara,ka ir viens nr pirmais!Un ir spēle!
e)2012/2013 g. mēs 52 spēles guvām 51 punktu
2013/2014 gadā mēs pārsniedzām šo punktu robežu jau 26 spēlē tātad uz pusi īsāks spēļu laiks bija nepieciešams šosezon,tagad ir 27 spēles un 55 punkti(vēl viens piemērs pret tavu rakstīto --- vecais labais Dinamo ir atgriezies)muldoņa esi!
f)Kā es varu tēlot diezgan lielo zinātāju ,ja hoķī vispār esmu ļoti maz diskutējis,bet sakarā ar spēli bez maz vai viena no pirmajām reizēm!Tāpat kā futbolā es atstāstu tik savu redzējumu (video momentos,tiesnešu darbībās,ja kāds spēlētājs cūkojas,es nerakstu par taktiku,tik hoķī ir tā, ka uzskatu ka ir jāmet pa vartiem pie pirmās iespējas,ja sāksi domāt moments palaists,starp citu šeit Ivars tēlo visgudrāko,bet jebkurš šeit šo ar argumentiem norok,es nerunāju par lietām kur man var kāds piežmiegt,norakt!-tā kā kārtīgs tavs blefs!(tas pēc tava P.s. , piem. kad esmu apspriedis par hokejistiem,taktikām ,dažādu komandu spējām .......?)
g)Bet mani gan interesētu kāpēc tu tik ļoti aizstāvēji Ivaru?

----NAMEJS 9999 rakstīja: Neandertālieši,labāk paklausieties pa LTV1 ko stāsta viens no LV izcilākajiem cilvēkiem Imants Lancmanis, un nevis kaifojiet par PSRS okupācijas palieku uzvaru.---

Neviens viņu neprovacēja,bet šis te aizskarošu komentu velta,un tu šo komentu aizstāvi!

PuLVeris, 2013-11-19 22:08, vakar, ignorēt, atbildēt
Man patīk, kā prieks par uzvaru pāraug Nameja nīšanā. Tirliņi, nu, ja Jums tā Namejs nepatīk, tad nekomunicējiet ar viņu, bet nē, paši padodas provokācijām un tad ar putām uz lūpām, katrs par katru asprātīgāk mēģina Nameju nolikt. Nu, malači!


Neitrāls cilvēks to nedarīs,piebildīšu Ivars zin uz ko iet,zin kas būs,tas viņu apmierina!Tiesa šeit ir arī tādi kas tieši gaida šo Ivaru lai varētu izklaidēties,un pareizi dara!Bet kad Ivars ir noliets pelnīti ar samazgām,tā viens profils sāk lielo aizstāvi tēlot!Es vienu brīdinājumu saņēmu savulaik jo Ivaru nosaucu par jefiņu,bet par šo pieminēto ivara komentu arī tak vajadzēja brīdināt!Vai ne tā?