Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Broks Troters atgriežas Rīgas "Dinamo"

Rolands Eliņš

Broks Troters atgriežas Rīgas "Dinamo"
Broks Troters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kontinentālās hokeja līga apstiprinājusi maiņas darījumu, kura rezultātā Broks Troters turpinās savu hokejista karjeru Rīgas "Dinamo" komandā. Pret viņu Zagrebas "Medvescak" saņēmusi nākamā drafta ceturtās kārtas izvēli.

Zagrebas "Medvescak" jau vakar paziņoja, ka Broks Troters tās sastāvā vairs nespēlēs un pārcelsies uz citu KHL klubu, kurš gan netika nosaukts, līdz ar to izraisot minējumus par viņa turpmāko nākotni. Kā izrādījies, "Medvescak" bija risinājusi sarunas ar Rīgas "Dinamo" komandu par maiņas darījumu, kura rezultātā uzbrucējs atgriezīsies Rīgā apmaiņā pret nākamā gada KHL drafta izvēli.

Troters šajā sezonā "Medvescak" komandas rindās aizvadīja 16 spēles un sakrāja sešus punktus (1+5), bet iepriekšējās sezonās hokeju nespēlēja traumas dēļ. 27 gadus vecais kanādietis "Dinamo" rindas pārstāvēja arī 2010./11. gada sezonā, kad ar 49 spēlēs sakrātiem 26 punktiem (9+17) bija viens no rezultatīvākajiem, turklāt izcēlās arī izslēgšanas spēlēs (11 mačos 4+5).

Troters savulaik aizvadījis arī divas spēles Monreālas "Canadiens" sastāvā, bet daudz vairāk spēlējis AHL, kur dažādu klubu sastāvā 214 spēlēs guvis 173 punktus.

Rīgas "Dinamo", kura pagaidām ieņem priekšpēdējo vietu Rietumu konferencē, apsteidzot vien Trotera bijušo komandu "Medvescak", savu nākamo spēli aizavdīs 22. decembrī viesos pret "Jokerit". Jāatgādina, ka otrdien atteikumu draftā tika ielikti četri "Dinamo" spēlētāji - Marcels Hosa, Edgars Masaļskis, Georgijs Pujacs un Pjotrs Ščastļivijs -, kurus kāda cita KHL komanda var pārņemt savā īpašumā nākamo 48 stundu laikā, proti, līdz šodienas pēcpusdienai. Ja tas nenotiek, viņi pievienojas "Dinamo" fārmklubam "Liepājai" Latvijas Virslīgā.

Izmantotie resursi:
Трансферные новости 17 декабря :...

  -2 [+] [-]

, 2014-12-18 10:24, pirms 9 gadiem
RepTap rakstīja: Tev moralo kr*pli vienkārsī par īsu lai nod*rstu ne dinamo cilvēkus !
job*anais enerģījas vampīrs tik di*š un priecājas
Kā lai es nepriecājos, lasot tik elegantus komentārus, kā tavējais?

  +6 [+] [-]

, 2014-12-18 10:27, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt Troters nemaz nav tas sliktākais no tā ko varam paņemt. Statistika viņam šogad slikta, bet DR viņš nebija no tiem sliktākiem leģionāriem. Varbūt nostrādā vecās saiknes. DR atsakās no hokejistiem gados , uz kuriem bija LIELAS cerības un kuri nebija no lētajiem.
Tu esi ļoti pieklājīgs cilvēks, nekad nerunā(neraksti) jēlības, zini es arī, Tev ir zīmīga profila bilde un tāpēc vien es pateikšu saprotami, viss, Dinamo ir beidzies, kā tāds, kāds tas bija, ar normālu budzētu, ar iespējēm spēlēt konkurnetspējīgu hokeju, var teikt tikt playoffos jautājums vairs nepaceļas.
Visu cieņu cilvēkiem, kas vēl akli tam tic, bet pasaule mainās, realitāte ir cita, politika iet roku roku ar sportu, lai gan, kas Dinamo par sportu, krievijas informatīvā lauka atspoguļotāji, var pat teikt vēstneši Latvijā, kas par samērā lētu naudu uz to parakstījās. Šobrīd arī tās pašas naudas vairs nav, un visi šitie gājieni ar atteikumiem, ar Troteru, tā ir agonija, lai cilvēkiem radītu iluziju, ka Dinamo vēl pastāv!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 10:27, pirms 9 gadiem
Troteram Medveščak spēles laiks 12:12. Aptuveni tik daudz vidēji spēlē 3 maiņas uzbrucēji. 16 spēlēs izdarīti tikai 15 metieni pa vārtiem (zinām no laika kad spēlēja DR, kad labi prata veidot saspēli maiņā), veicis 9 spēka paņēmienus, 4 bloķēti metieni, 5reiz pret viņu pārkāpti noteikumi. Nekur nav starp komandas līderiem no šiem rādītājiem. Vēl 2 gadu pauze. Jautājums - vai Troters būs kaut cik līdzīgs kā bija DR 2010/2011 gada sezonā vai būs jūtama 2 gadu pauze un galvenais jau būs, kāda būs Trotera attieksme pret spēli. Vai tikai atbrauc kaut kā novadīt sezonu līdz galam jeb patiešām vēlas spēlēt, parādīt sevi.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-18 10:28, pirms 9 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Kā lai es nepriecājos, lasot tik elegantus komentārus, kā tavējais?
Patika ?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 10:31, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Smieklīgi Nākamais Sprukstiņš, kas vēl? Nav zināms, ka kāda komanda grib atbrīvoties no liekēža?
Bez tam, Kalvīts, Savickis, Sējējs spītīgi dzied, ka budžets tāds pats vien ir 10-12ļimoni. Kur ta tā nauda paliek? Pieņemsim, ka nauda tiek dalīta uz 40 purniem vidēji katram pa 300000 eirām!
Bet tā jau noteikti nav! Augstkalns, Skvorcovs, Bukarts, Saulietis, Dzerins, Jelisejevs, Sarkanis, Bičevskis saņem labi ja 100000!
Kautkā šķiet, ka Djinamka lieliski cenšas sagrābt piķi kamēr vēl var! Klubs sastāv no vietējiem, izbijušām AHL (labi ja) viduvējībām, bet naudas kam kvalitatīvam - nekad nav!
Vai tad pārlidojumi un visas citas tehniskās lietas neko nemaksā, ja Tu visu budžetu sadali algās.Kur tad vēl nodokļi un Arēna,medicīna un cik tik vēl tur nav visādu izdevumu.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-18 10:32, pirms 9 gadiem
suriks77 rakstīja: Laba ziņa.Ja Broks ir formā,tad tas būs pienesums.Jo viņš ir bijis viens no labākajiem leģionāriem Dinamo sastāvā.
Par kādu formu var runāt, ja cilvēkam ir bijusi 2 gadu pauze?

  +2 [+] [-]

, 2014-12-18 10:42, pirms 9 gadiem
kaijs rakstīja: Tu esi ļoti pieklājīgs cilvēks, nekad nerunā(neraksti) jēlības, zini es arī, Tev ir zīmīga profila bilde un tāpēc vien es pateikšu saprotami, viss, Dinamo ir beidzies, kā tāds, kāds tas bija, ar normālu budzētu, ar iespējēm spēlēt konkurnetspējīgu hokeju, var teikt tikt playoffos jautājums vairs nepaceļas.
Visu cieņu cilvēkiem, kas vēl akli tam tic, bet pasaule mainās, realitāte ir cita, politika iet roku roku ar sportu, lai gan, kas Dinamo par sportu, krievijas informatīvā lauka atspoguļotāji, var pat teikt vēstneši Latvijā, kas par samērā lētu naudu uz to parakstījās. Šobrīd arī tās pašas naudas vairs nav, un visi šitie gājieni ar atteikumiem, ar Troteru, tā ir agonija, lai cilvēkiem radītu iluziju, ka Dinamo vēl pastāv!
Varbūt tev ir taisnība. DR simbolu te SC saglabāšu arī pēc DR beigām, kā cieņas izrādīšana pret koamandu. Procentuāli lielāka iespēja, ka DR šī ir pēdējā sezona, bet noteikti uz 100% tas nav. Kad DR dibināja īpaši necerēju uz iekļūšanu PO zonā. Ja paveiksies , tad kādreiz iekļūsim. Bija skaidrs jau pirms 7 gadiem ka pēc budzēta nebūsim pat vidusmēra komanda un šajā lģā būsim beigu gala komanda. Nojaušot to visu ļoti riecājos par komandas atjaunošanu. Tagad 7 gadu laikā 5 reizes tikt PO zonā-tuvu fantastikai.
Tagad sekoju līdzi koamndas šai sezonai, varbūt tā ir agonija, varbūt centība kaut ko glābt, man vienmēr būs prieks par DR spēlēm (esam pirmie vai pēdējie tabulā).

     [+] [-]

, 2014-12-18 10:45, pirms 9 gadiem
Pričom viņu paņēma?
Tak nekāda jēga. Ja jau nevilka Medveģā, tad te nu nekā nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-18 10:47, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Kā lai zinu vai tas ir tavs uzvārds? Tā kā tu centies ņirgāties, tad ir skaidrs , ka laimīgs civēks tā nedara, jo viņš ir laimīgs un apmierināts ar dzīvi.
Tu gan esi tik laimīgs un harmonisks, ka to vien dari kā lien citus kritizēt

     [+] [-]

, 2014-12-18 10:48, pirms 9 gadiem
Starp citu, ja kāds nezin, tad Dinamo sponsors esot tas pats Itera.
Overtime parādija fragmentu no Savicka intervijas vienā TV.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 10:53, pirms 9 gadiem
Par cik pērn man patika Zagrebas komanda ,tad arī šogad tai sekoju.Cik var saprast algas tur vispār mazas un ziemeļamerikāņi šo klubu izmanto kā tramplīnu karjērai Eiropā un jo sevišķi šogad spēlē ļoti individuāli ,ignorējot komandas intreses.Pavēroju arī Troteru,vismaz līdz šim viņš ne tuvu nav tas Troters ,kas spēlēja Dinamo ,jo izlaidis viņš bez hokeja diezgan daudz.Bet kā agresīvāks hokejists protams labāks par Pjotru laimīgo būs.Man gan labāk patiktu ,ja izlases nākotnes vārdā paņemtu kādu jauno latvieti.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 10:54, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, ja kāds nezin, tad Dinamo sponsors esot tas pats Itera.
Overtime parādija fragmentu no Savicka intervijas vienā TV.
Un zem iteras fasādes ,krievijas nauda,ja nesaprati Overtime ironiju.

     [+] [-]

, 2014-12-18 10:54, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt tev ir taisnība. DR simbolu te SC saglabāšu arī pēc DR beigām, kā cieņas izrādīšana pret koamandu. Procentuāli lielāka iespēja, ka DR šī ir pēdējā sezona, bet noteikti uz 100% tas nav. Kad DR dibināja īpaši necerēju uz iekļūšanu PO zonā. Ja paveiksies , tad kādreiz iekļūsim. Bija skaidrs jau pirms 7 gadiem ka pēc budzēta nebūsim pat vidusmēra komanda un šajā lģā būsim beigu gala komanda. Nojaušot to visu ļoti riecājos par komandas atjaunošanu. Tagad 7 gadu laikā 5 reizes tikt PO zonā-tuvu fantastikai.
Tagad sekoju līdzi koamndas šai sezonai, varbūt tā ir agonija, varbūt centība kaut ko glābt, man vienmēr būs prieks par DR spēlēm (esam pirmie vai pēdējie tabulā).
Funi, neglorificē! Līgā ir kādas 6-8 labas un pietiekami turīgas komandas, pārējās ir tādi paši nabagi kā Rīgas Dinamo. Šajā līmenī iekļūt play-off nav nekāds dižais panākums.
Personīgi man ir liels prieks par to, ka arēnā vairs neesot "īpašā vienotības sajūta" un "kolosāla atmosfēra", uz kuru visu laiku fani atsaucas. Tas tikai liecina par to, ka dinamo parastajiem cilvēkiem jau faktiski ir miris. Pat pēc uzvaru sērijas cilvēki uz arēnu vairs neiet! Tas priecē, ka sabiedrība tomēr nav tik glupa, kā domā Juris, Aigars un viņu saimnieki Maskavā!

     [+] [-]

, 2014-12-18 10:57, pirms 9 gadiem
Kad tik troters nebij viens no tiem,kas pateica taja pasa sezona,kad KL nespelesot vairs,jo te nav limena,tad vins atgriezas ZA,un sogad atkal jau KHL,laikam pats ir labakos meklejumos..
Hosu vajadzej paturet,par to gan vislielakais skrobs. Par parejiem - to visu izteica punkti..

  -1 [+] [-]

, 2014-12-18 11:00, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Un zem iteras fasādes ,krievijas nauda,ja nesaprati Overtime ironiju.
Visu sapratu.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 11:02, pirms 9 gadiem
Vēlreiz visiem-kas vēl domā, ka ar Dinamo viss ir kārtībā, ko ņemt komandā un ko atlaist. Tas nav aktuāli šobrid!!

Šobrīd KHL klubu vadītāji atrodas Sočos, lai apspriestu līgas nākotnei svarīgus jautājumus, turklāt turnīra stāvokli ietekmējusi pašreiz Krievijā esošās ekonomiskās problēmas, kas likušas vairākām komandām nonākt nopietnās finansiālās problēmās.

Kā zināms, decembra sākumā Krievijas medijos izskanēja informācija, ka KHL varētu atteikties no vairākiem ārzemju klubiem, lai naudu labāk investētu tradīcijām bagāto Krievijas klubu atdzimšanā.

Sējējs:
«Baumas vienmēr ir baumas, nevaru tās komentēt. Tiesa, situācija šobrīd nav pārāk skaista, ne tikai sportā. Ļaujiet sezonu nospēlēt līdz galam, bet pēc tam jau skatīsimies, kā dzīvot tālāk,»

Vai ir vēl kādi jautājumi??

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:04, pirms 9 gadiem
ахахаха так и знал что перейдет в Динамо, после вчерашней новости то что медведи его выкидывают

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:05, pirms 9 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Funi, neglorificē! Līgā ir kādas 6-8 labas un pietiekami turīgas komandas, pārējās ir tādi paši nabagi kā Rīgas Dinamo. Šajā līmenī iekļūt play-off nav nekāds dižais panākums.
Personīgi man ir liels prieks par to, ka arēnā vairs neesot "īpašā vienotības sajūta" un "kolosāla atmosfēra", uz kuru visu laiku fani atsaucas. Tas tikai liecina par to, ka dinamo parastajiem cilvēkiem jau faktiski ir miris. Pat pēc uzvaru sērijas cilvēki uz arēnu vairs neiet! Tas priecē, ka sabiedrība tomēr nav tik glupa, kā domā Juris, Aigars un viņu saimnieki Maskavā!
Kā kuram par to atmosfēru. Daļēji tā saistīta ar pretnieku, daļēji ar sniegumu laukumā. 24. decembrī jau esmu iegādējies biļetes uz spēli un jau pirms dažām dienām bija redzams ka šoreiz arēna būs pilna vai gandrīz pilna. Tā kā vismaz ar CSKA būs laba atmosfēra. Uz uzvaru šajā spēlē cerības man ir ļoti mazas, bet hokejs kā tāds un atmosfēra būs.
Katram savs skats uz līgu, tev tā nešķiet tik spēcīga , es to uzskatu par otro spēcīgāko pasaulē un Eiropā tai pēc spēka kaut cik tai var līdzināties NLA. Šogad saistībā ar sankcijām līga ir kļuvusi vājāka, kā būs tālāk rādīs laiks.
Pēc budžeta mēs visu laiku esam starp 5 līgas vājākajām komandām.
Cilvēki ir atšķirīgi. Cits spēj priecāties tikai par kaut ko izcilu, cits spēj par maziem lokāliem priekiem. Viss atkarīgs no cilvēka uztveres. Laimīgāki cilvēki spēj vairāk priecāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-12-18 11:12, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Kā kuram par to atmosfēru. Daļēji tā saistīta ar pretnieku, daļēji ar sniegumu laukumā. 24. decembrī jau esmu iegādējies biļetes uz spēli un jau pirms dažām dienām bija redzams ka šoreiz arēna būs pilna vai gandrīz pilna. Tā kā vismaz ar CSKA būs laba atmosfēra. Uz uzvaru šajā spēlē cerības man ir ļoti mazas, bet hokejs kā tāds un atmosfēra būs.
Katram savs skats uz līgu, tev tā nešķiet tik spēcīga , es to uzskatu par otro spēcīgāko pasaulē un Eiropā tai pēc spēka kaut cik tai var līdzināties NLA. Šogad saistībā ar sankcijām līga ir kļuvusi vājāka, kā būs tālāk rādīs laiks.
Pēc budžeta mēs visu laiku esam starp 5 līgas vājākajām komandām.
Cilvēki ir atšķirīgi. Cits spēj priecāties tikai par kaut ko izcilu, cits spēj par maziem lokāliem priekiem. Viss atkarīgs no cilvēka uztveres. Laimīgāki cilvēki spēj vairāk priecāties.
Nobeidzot tēmu, nav jau tam jābūt obligāti hokejam, par ko priecāties, laimīgs cilvēks varbūt arī citā jomā, ģimenes labklājība, valsts izaugsme, bērni, vienkārši draugi, kopā būšana, ceļojumi, paša sportošana un aktīvs dzīves veids, kaut vai amatieriskā līmeni, utt. Nekad mēs nēesam bijuši brīvprātīgi saistīti ar Krieviju, tad arī tagad mums to nevajag, mums ir savas vērtības, valoda, valsts, patriotisms, mentalitāte, mums nevajag viņus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:15, pirms 9 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Tāds nu reiz ir ģinamas liktenis - līgumus slēdz ar līmenim neatbilstošiem vietējiem kadriem un leģionāriem, kuri tiek izmesti no citām komandām.
Komandu var salīdzināt ar bezpajumtnieku, kas iztiku meklē atkritumu konteinerā!
Un tomēr lielākais miskastes saturs nonāk izgāztuvē Ļiepajātā!

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:15, pirms 9 gadiem
Kad spēlēja Dinamo bija labs, tikai bažas māc, ka nespēja nostiprināties tādā sētas klubā kā Meģveģaks....ceru, ka kļūdīšos šoreiz.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 11:20, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Kā kuram par to atmosfēru. Daļēji tā saistīta ar pretnieku, daļēji ar sniegumu laukumā. 24. decembrī jau esmu iegādējies biļetes uz spēli un jau pirms dažām dienām bija redzams ka šoreiz arēna būs pilna vai gandrīz pilna. Tā kā vismaz ar CSKA būs laba atmosfēra. Uz uzvaru šajā spēlē cerības man ir ļoti mazas, bet hokejs kā tāds un atmosfēra būs.
Katram savs skats uz līgu, tev tā nešķiet tik spēcīga , es to uzskatu par otro spēcīgāko pasaulē un Eiropā tai pēc spēka kaut cik tai var līdzināties NLA. Šogad saistībā ar sankcijām līga ir kļuvusi vājāka, kā būs tālāk rādīs laiks.
Pēc budžeta mēs visu laiku esam starp 5 līgas vājākajām komandām.
Cilvēki ir atšķirīgi. Cits spēj priecāties tikai par kaut ko izcilu, cits spēj par maziem lokāliem priekiem. Viss atkarīgs no cilvēka uztveres. Laimīgāki cilvēki spēj vairāk priecāties.
Par otro spēcīgāko to tikai daļēji var saukt pateicoties kādām astoņām komandām ,bet pārējās pat grūti nosaukt parAHL līmeņa komandām,piemēram no Dinamo tikai puse iekļūtu AHL klubos,vai Zviedrijas ,vai Šveices virslīgās.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 11:25, pirms 9 gadiem
Kāpēc Dinamo ņem savā komandā atpakaļ visus tos spēlētājus kuri mūs "uzmet"? Hosa, Vilsons, Troters, Dārziņš, Rēdlihs, Masaļskis un iespējams arī Sprukts.

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:27, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Viņi tur apspriez tehniskā defolta iespējamību. Vienkārsiem vardiem - līgumu nepildīšanas iespēju. Ja rubļa vērtība samazinās par 30%, tad atiecīgi arī speletaju līgumiem būtu jasamazinās par šadu pat summu, ja klubi negrib iebraukt auzās ar naudām.
Ir arī šāda versija :
KHL players may have to give up 50% of their salaries as the league is contemplating the financial crisis response. And so it goes...

Ticēsim labākajam, gatavosimies sliktākajam variantam...ir tāds teiciens.

Ne tikai deafulta gadījums ir dienas kārtībā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 11:34, pirms 9 gadiem
Cerams, ka Sprukts nonāks Somijā ne DR, gribas, lai tomēr normālā komandā uzspēlēs un sakārtotā līgā, kur daļai līgas vienkārši bankrots nedraudētu un Jānis varētu vēl izlasē palīdzēt + Somijā viņu labi atceras

  -4 [+] [-]

, 2014-12-18 11:40, pirms 9 gadiem
Lasot jūsu kometārus, izskatās ka jus tik apdir**t Dinamo, ja gribat to darit, tad te sajas Tēmas. Priecāsimies kad vispār pastāv tāds Dinamo.

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:45, pirms 9 gadiem
Tad jau šeit, atkal, parādīsies Troterlove

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:45, pirms 9 gadiem
Artisfk rakstīja: Lasot jūsu kometārus, izskatās ka jus tik apdir**t Dinamo, ja gribat to darit, tad te sajas Tēmas. Priecāsimies kad vispār pastāv tāds Dinamo.
Kāpēc? Tas ir bezjēdzīgs veidojums un neko nedod

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 11:48, pirms 9 gadiem
Artisfk rakstīja: Lasot jūsu kometārus, izskatās ka jus tik apdir**t Dinamo, ja gribat to darit, tad te sajas Tēmas. Priecāsimies kad vispār pastāv tāds Dinamo.
Nesatraucies runa ir par krekliem.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 11:53, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāpēc? Tas ir bezjēdzīgs veidojums un neko nedod
Tāpat kā VEF - zemē izmesta nauda.

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:57, pirms 9 gadiem
relouder rakstīja: Kāpēc Dinamo ņem savā komandā atpakaļ visus tos spēlētājus kuri mūs "uzmet"? Hosa, Vilsons, Troters, Dārziņš, Rēdlihs, Masaļskis un iespējams arī Sprukts.
Sprukts nebūs