Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" noslēdz pārbaudes līgumus ar Rancevu un Tretjaka mazdēlu

Rolands Eliņš

"Dinamo" noslēdz pārbaudes līgumus ar Rancevu un Tretjaka mazdēlu
Maksims Tretjaks
Foto: Ghyslain Bergeron

Rīgas „Dinamo” savam pirmssezonas sastāvam pievienojusi divus spēlētājus, ar kuriem noslēgti pārbaudes laika līgumi, proti, latviešu uzbrucēju Lauri Rancevu un krievu vārtsargu Maksimu Tretjaku.

21 gadu vecais Maksims Tretjaks hokeja pasaulē pazīstams, galvenokārt, sava uzvārda dēļ – viņš ir leģendārā Krievijas vārtsarga un pašreizējā Krievijas Hokeja federācijas prezidenta Vladislava Tretjaka mazdēls. Par viņa gaidāmo pievienošanos „Dinamo” iepriekš jau tika vēstīts Sportacentrs.com sadaļā „Vienos vārtos”.

Maksims Tretjaks pagaidām nevar lepoties ar sava vectēva līmeņa panākumiem. Kontinentālajā hokeja līgā viņš aizvadījis piecas spēles, visas „Admiral” sastāvā pēdējo divu sezonu laikā. Pagājušo sezonu Tretjaks pabeidza atkal kā Maskavas CSKA spēlētājs, taču tāpat kā iepriekšējos gados viņš pārsvarā spēlēja VHL, „Zvezda Chekhov” sastāvā 19 spēlēs atvairot 91% pretinieku metienu un ielaižot 2.39 vārtus.

Tretjaks savulaik pārstāvējis Krievijas U17 un U18 izlases, bija arī uz U20 pasaules čempionātu 2016. gadā, toreiz gan laukumā nedodoties.

24 gadus vecais Lauris Rancevs hokejista karjeru sācis “SK Rīga” komandā. Aizvadījis arī divas sezonas „Dinamo” jauniešu komandā HK „Rīga”, spēlējot MHL čempionātā. 2013./14. gada sezonā pārstāvēja Slovākijas komandu “HC Detva”, bet pēc tam trīs sezonas aizvadīja Zviedrijā, pārstāvot “Väsby IK”, “Sollentuna HC”, “Viggbyholms IK” un “Åker/Strängnäs” komandas. Aizvadītajā sezonā 30 mačus aizvadīja Latvijas čempionātā, kur “Zemgale” rindās guva septiņus vārtus un atdeva deviņas rezultatīvas piespēles, bet 10 izslēgšanas mačos viņam seši rezultativitātes punkti (4+2).

Līdz ar to „Dinamo” sastāvā šobrīd ir desmit spēlētāji ar pārbaudes laika līgumiem. Pārbaude vēl jāiztur arī aizsargiem Nerijum Ališauskam un Robertam Mamčičam, kā arī uzbrucējiem Egilam Kalnam, Robertam Lipsbergam, Rihardam Marenim, Gunāram Skvorcovam, Vitālijam Pavlovam un Kasparam Saulietim.

Savukārt līdz ar Tretjaka pievienošanos komandas leģionāru skaits pieaudzis jau līdz 11, labojot komandas neoficiālo rekordu.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

     [+] [-]

, 2018-07-12 19:14, pirms 6 gadiem
Nesaprotu cik var nemties?Dinamo bija un ir komercials projekts,tapec vienmer tika un tiks darits viss par labu pelnai.Man zhel,ka daudzi nespej saprast galveno,biznesam nav tautibas,

  -1 [+] [-]

, 2018-07-12 19:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pašiem tādu netrūkst, vot ij visa grandiozā doma

Nosauksi vismaz kādu no šīs lielās vārtsargu grupas, kas var un grib spēlēt Dinamo, bet Tretjaka ierašanās viņiem to liedz?

     [+] [-]

, 2018-07-12 20:02, pirms 6 gadiem
Vakar jau rakstiju, ja nu bomba ir Vītoliņš un varbūt pat pats Znaroks? Skaidrs, ka DR nav nauda nekādām baigajām "bombām", un diez vai lielisks spēlētājs gribēs veltīt laiku no īsas karjeras, lai pelnītu grašus. Pieklājīgiem NHL spēlētājiem mums naudas nav. Par Jāgru arī neticu, ka viņam no DR būtu vislabākais piedāvājums, pat ņemot vērā viņa vecumu. Pie tam būtu stulbi tērēt lielus DR jau tā ierobežotos resursus par pliku vārdu. Man atliek variants par cilvēkiem, kas jau karjerā ir sapelnijuši, un ir gatavi būt Rīgā nostaļģijas, māju sajūtas vai spīta dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-12 20:15, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nosauksi vismaz kādu no šīs lielās vārtsargu grupas, kas var un grib spēlēt Dinamo, bet Tretjaka ierašanās viņiem to liedz?
Tas pats Voris. Kāpēc ņemt ārzemju jauno perspektīvo, ja savā sistēma jau tāds ir, turklāt, jaunāks?

     [+] [-]

, 2018-07-12 20:22, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas pats Voris. Kāpēc ņemt ārzemju jauno perspektīvo, ja savā sistēma jau tāds ir, turklāt, jaunāks?
Tieši tāpēc, ka jaunāks. Nav pieredze, nav vārtusarga briedums. Tādā ziņā Tretjaks ir pāris soļus priekšā, bet burtiski tikai pāris. Vorim arī nav bijušas ugunskristības pieaugušo hokejā. Uzreiz likt Khl? Nezinu. Jautājums arī, vai DR ir gatavi atdot kādas spēles jaunā vartocika dēļ. Diez vai. Nu trūkst mums tā ferma ar +/- līmeni, kur rezultāts nav tik svarīgs kā spēļu prakse.

     [+] [-]

, 2018-07-12 20:25, pirms 6 gadiem
Kait gan kopumā piekrītu, ka ja tāpat zāģējam sezonas laikā, tad lai vismaz pieredze vietējām puisim. Tomēr saprotu arī iemeslus, kas ir diezgan loģiski, ka Voris un citi viņa biedrii nav DR aktuāli.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-12 20:27, pirms 6 gadiem
Fandarms rakstīja: Tieši tāpēc, ka jaunāks. Nav pieredze, nav vārtusarga briedums. Tādā ziņā Tretjaks ir pāris soļus priekšā, bet burtiski tikai pāris. Vorim arī nav bijušas ugunskristības pieaugušo hokejā. Uzreiz likt Khl? Nezinu. Jautājums arī, vai DR ir gatavi atdot kādas spēles jaunā vartocika dēļ. Diez vai. Nu trūkst mums tā ferma ar +/- līmeni, kur rezultāts nav tik svarīgs kā spēļu prakse.
Voris ir spēlējis LHV. Pieaugušo hokejs tas ir. Un tieši tāpēc, ka Tretjaks ir vecāks, ņemt viņu kā 3. ir lieki. Fermas nav kā pats saki. 3. vārtsargi RD ļoti, ļoti reti spēlē. Tad labāk, lai 3. ir Voris, kas varēs turpināt praksēties MHL nevis Tretjaks, kurš karāsies gaisā, jo Tretjaks noteikti ir dārgāks par Vori - kāpēc maksāt par dārgāku spēlētāju, kurš vispār nespēlē, ja var izmantot cilvēkus no savas sistēmas? Izņēmums, protams, ja Tretjakam līdzi nāk bonusi par kuriem publiski nerunā.

     [+] [-]

, 2018-07-12 20:30, pirms 6 gadiem
Fandarms rakstīja: Vakar jau rakstiju, ja nu bomba ir Vītoliņš un varbūt pat pats Znaroks? Skaidrs, ka DR nav nauda nekādām baigajām "bombām", un diez vai lielisks spēlētājs gribēs veltīt laiku no īsas karjeras, lai pelnītu grašus. Pieklājīgiem NHL spēlētājiem mums naudas nav. Par Jāgru arī neticu, ka viņam no DR būtu vislabākais piedāvājums, pat ņemot vērā viņa vecumu. Pie tam būtu stulbi tērēt lielus DR jau tā ierobežotos resursus par pliku vārdu. Man atliek variants par cilvēkiem, kas jau karjerā ir sapelnijuši, un ir gatavi būt Rīgā nostaļģijas, māju sajūtas vai spīta dēļ.
ko var fantazēt. rd jau ir treneris, tas ir ankipāns
viņš arī vāc sastāvu pēc saviem ieskatiem kā gm un treneris.
kas no tā sanāks, redzēsim

     [+] [-]

, 2018-07-12 20:40, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kaut kā aizdomīgi daudz to krievu parādās Dinamo.
Vārtsargi vien jau ir 2 krievi plus aizsargs. Vai tik nav kaut kāds noteikums ka sastāvā obligāti jābūt kādam krievam.
Parasti jau ņēma kkādus čehus, slokāvus.
Kā saka, kas maksā tas pasūta mūziku! Blakus stāvējis neesmu, bet pēc tā kā TRTD komplektē sastāvu (padaudz pajaunu krievu, kas citos krievu klubos var netikt pie spēles laika) domāju, ka svētjurim nauda tika dota ar tādu norunu, ka šis iekļauj sastāvā un "audzina" jeb citiem vārdiem sakot, dod spēles laiku arī kādam(kādiem) krievam(krieviem) "ar perspektīvu".

  +1 [+] [-]

, 2018-07-12 20:43, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Kā saka, kas maksā tas pasūta mūziku! Blakus stāvējis neesmu, bet pēc tā kā TRTD komplektē sastāvu (padaudz pajaunu krievu, kas citos krievu klubos var netikt pie spēles laika) domāju, ka svētjurim nauda tika dota ar tādu norunu, ka šis iekļauj sastāvā un "audzina" arī kādu(-s) krievu(-s) "ar perspektīvu".
Ļoti interesanti ir tas, ka pirmajos gados klīda baumas, ka ir tieši pretēja noruna, lai "rietumu klubi" tajā skaitā RD neņem krievus pie sevis. Tā pat arī komplektācija iet pilnīgi pretēji Jura solījumiem pēc sezonas- tā vietā, lai dabūtu maksimāli daudz labāko pieejamo latviešu, tiek novākta kaudze ar 3. šķiras leģiem. No tiem 11 jēdzīgi izskatās 4-5...

     [+] [-]

, 2018-07-12 20:50, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ļoti interesanti ir tas, ka pirmajos gados klīda baumas, ka ir tieši pretēja noruna, lai "rietumu klubi" tajā skaitā RD neņem krievus pie sevis. Tā pat arī komplektācija iet pilnīgi pretēji Jura solījumiem pēc sezonas- tā vietā, lai dabūtu maksimāli daudz labāko pieejamo latviešu, tiek novākta kaudze ar 3. šķiras leģiem. No tiem 11 jēdzīgi izskatās 4-5...
Tā varbut bija pirmajos gados tagad izskatās, ka ir pavisam citāda "pieeja", jo TRTD tiek nogrūsti vai nu visādi krievu alkāni (Žerģevs, Čistovs), kas nevienā krievu klubā nevar tā lāga vairs aizķerties vai arī kā tagad kādi džeki, kas it kā ir perspektīvi, bet tagad pa 90% nekur citur KHL nevar tikt... nu vismaz tā tagad izskatās. TRTD KHL ir kā tāda miskaste (vienā gadijumā, kad tur savāc citur nevajadzīgos alkānus) un/vai kā tagad labākajā gadijumā paliek par tādu kā krievu jauno censoņu skolu + vēl ar iespēju padzīvot šiem "tuvajās ārzemēs" un "jevropā".

     [+] [-]

, 2018-07-12 20:58, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas pats Voris. Kāpēc ņemt ārzemju jauno perspektīvo, ja savā sistēma jau tāds ir, turklāt, jaunāks?
Labāk, lai Voris turās tālāk no TRTD! Ideāli būtu, ja čalis vispār piļītu uz ZA vai kādiem Eiropas junioriem, tad vismaz no viņa nākotnē varētu kaut kas sanākt. TRTD viņu noraks, kā ir norakusi jau daudzus citus savus jaunos kadrus... Latvijas čempis ir pilns ar tādiem TRTD moloģoškas "jaunajiem talantiem"...

     [+] [-]

, 2018-07-12 21:33, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas pats Voris. Kāpēc ņemt ārzemju jauno perspektīvo, ja savā sistēma jau tāds ir, turklāt, jaunāks?
Pirmkārt, Voris pieaugušo hokejā ir spēlējis tikai Latvijā, kas, piekritīsi, ir par īsu, lai vispār saprastu vai viņš vispār ir gatavs spēlēt starp pieaugušajiem.
Otrkārt, tieši tāpēc, ka ir Voris, vajag paņemt ārzemnieku, kurš veidos konkurenci. Tagad nebūs tā, ka trešais vārtsargs būs MHL komandas pirmais numurs tikai tāpēc, ka citu nav.
Un nevajag būt tik drošiem, ka Tretjaks būs statists cīņā par stāšanos KHL komandas vārtos. Trio Gudļevskis-Biļalovs-Tretjaks sezonas sākumā nav neviena favorīta un, izteikšu tādu interesantu domu, ka ārpus Krievijas, kur uzvārds "Tretjaks" hokeja aprindās neizsauc histēriju, jaunajam censonim spēlēt būs vieglāk un, iespējams, viņš arī spēlēs labāk (varbūt arī ne, protams).

Veselīga konkurence nevienu vārtsargu nav nokāvusi un pēdējā laikā tieši konkurences arī trūka (kopā ar labu pirmo maiņu), tāpēc Dinamo arī bija tur, kur bija.

     [+] [-]

, 2018-07-12 21:35, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: ko var fantazēt. rd jau ir treneris, tas ir ankipāns
viņš arī vāc sastāvu pēc saviem ieskatiem kā gm un treneris.
kas no tā sanāks, redzēsim
KHL mājaslapā Ankipāns kādu nedēļu ir jau izdzēsts ārā kā galvenais treneris Tur gan sastāvs arī nav visai precīzs, bet iespējams, ka bomba bija domāts Vītoliņš vai Ābols

     [+] [-]

, 2018-07-12 22:28, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, Voris pieaugušo hokejā ir spēlējis tikai Latvijā, kas, piekritīsi, ir par īsu, lai vispār saprastu vai viņš vispār ir gatavs spēlēt starp pieaugušajiem.
Otrkārt, tieši tāpēc, ka ir Voris, vajag paņemt ārzemnieku, kurš veidos konkurenci. Tagad nebūs tā, ka trešais vārtsargs būs MHL komandas pirmais numurs tikai tāpēc, ka citu nav.
Un nevajag būt tik drošiem, ka Tretjaks būs statists cīņā par stāšanos KHL komandas vārtos. Trio Gudļevskis-Biļalovs-Tretjaks sezonas sākumā nav neviena favorīta un, izteikšu tādu interesantu domu, ka ārpus Krievijas, kur uzvārds "Tretjaks" hokeja aprindās neizsauc histēriju, jaunajam censonim spēlēt būs vieglāk un, iespējams, viņš arī spēlēs labāk (varbūt arī ne, protams).

Veselīga konkurence nevienu vārtsargu nav nokāvusi un pēdējā laikā tieši konkurences arī trūka (kopā ar labu pirmo maiņu), tāpēc Dinamo arī bija tur, kur bija.
Cik bieži RD 3. vārtsargs tiek spēlēt, jo īpaši pēdējās sezonās? Kāda jēga maksāt ārzemniekam par būšanu rezervē?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-12 22:40, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Cik bieži RD 3. vārtsargs tiek spēlēt, jo īpaši pēdējās sezonās? Kāda jēga maksāt ārzemniekam par būšanu rezervē?
Kāpēc, lai šogad RD nesāktu spēlēt ar 3 vārtsargu rotāciju? Neapgalvoju, ka tā būs, taču ir komandas, kas tā dara.

Turklāt, šī gada vārtsargu līnija izskatās tāda, ka to var saukt kā gribi, tikai ne par stabilu. Arī tad ir labāk, ja vārtsargu izvēle ir plašāka.

Beigu beigās, nav publiski zināms uz kādiem noteikumiem Tretjaks ir Rīgā un vēl jau arī nemaz nav, jo tas ir pārbaudes līgums.

Pie kā noved labdarība un humānā palīdzība vietējiem hokejistiem, to varēja redzēt iepriekšējās sezonās, kad daudzi bļāva, ka visi te aizsēdējušies un bez-konkurences apstākļos slinko. Tagad, kad sāk iezīmēties konkurence (tikai iezīmēties), atkal slikti, jo "krievi nāk" un nabaga mūsu jaunos nelaidīs pie spēlēšanas.

Siltumnīcā var audzēt tomātus, bet sportā šādas siltumnīcas talantam ir nāvējošas.

     [+] [-]

, 2018-07-12 23:03, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāpēc, lai šogad RD nesāktu spēlēt ar 3 vārtsargu rotāciju? Neapgalvoju, ka tā būs, taču ir komandas, kas tā dara.

Turklāt, šī gada vārtsargu līnija izskatās tāda, ka to var saukt kā gribi, tikai ne par stabilu. Arī tad ir labāk, ja vārtsargu izvēle ir plašāka.

Beigu beigās, nav publiski zināms uz kādiem noteikumiem Tretjaks ir Rīgā un vēl jau arī nemaz nav, jo tas ir pārbaudes līgums.

Pie kā noved labdarība un humānā palīdzība vietējiem hokejistiem, to varēja redzēt iepriekšējās sezonās, kad daudzi bļāva, ka visi te aizsēdējušies un bez-konkurences apstākļos slinko. Tagad, kad sāk iezīmēties konkurence (tikai iezīmēties), atkal slikti, jo "krievi nāk" un nabaga mūsu jaunos nelaidīs pie spēlēšanas.

Siltumnīcā var audzēt tomātus, bet sportā šādas siltumnīcas talantam ir nāvējošas.
No ekonomiskā viedokļa protams ir labāk, ja RD algas izmaksā vietējiem spēlētājiem un viņi šeit tērē to naudu, bet no sportiskā viedokļa leģionāri ir vajdzīgi lai celtu kluba konkurenci. Ja šie bļāvēji nav ekonomisti tad ir vai nu icIioti, latviešu hokejistiem pietuvināti cilvēki vai arī paši hokejisti.

     [+] [-]

, 2018-07-12 23:34, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāpēc, lai šogad RD nesāktu spēlēt ar 3 vārtsargu rotāciju? Neapgalvoju, ka tā būs, taču ir komandas, kas tā dara.

Turklāt, šī gada vārtsargu līnija izskatās tāda, ka to var saukt kā gribi, tikai ne par stabilu. Arī tad ir labāk, ja vārtsargu izvēle ir plašāka.

Beigu beigās, nav publiski zināms uz kādiem noteikumiem Tretjaks ir Rīgā un vēl jau arī nemaz nav, jo tas ir pārbaudes līgums.

Pie kā noved labdarība un humānā palīdzība vietējiem hokejistiem, to varēja redzēt iepriekšējās sezonās, kad daudzi bļāva, ka visi te aizsēdējušies un bez-konkurences apstākļos slinko. Tagad, kad sāk iezīmēties konkurence (tikai iezīmēties), atkal slikti, jo "krievi nāk" un nabaga mūsu jaunos nelaidīs pie spēlēšanas.

Siltumnīcā var audzēt tomātus, bet sportā šādas siltumnīcas talantam ir nāvējošas.
Pilnīgi piekrītu. Mūsu puikas var spēlēt labi, ja grib, bet apzinoties, ka labākiem latviešu speletajiem naudas nav, kā arī viņiem kā vietējajiem tomēr būs priekšrocības spēlēt RD... Kam to vajag? Tiešām vairāki "talanti" te ir notrulinājušies, atslidojot brango algu. Uz Kuldu, Jevpalovu pat neērti bija skatīties. Krievi leģi vismaz būs spiesti cīnīties, lai saglabātu līgumu. Pietiktu, ja 50%-60% komandas būtu latvieši, bet konkurētspējīgi.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-13 00:55, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāpēc, lai šogad RD nesāktu spēlēt ar 3 vārtsargu rotāciju? Neapgalvoju, ka tā būs, taču ir komandas, kas tā dara.

Turklāt, šī gada vārtsargu līnija izskatās tāda, ka to var saukt kā gribi, tikai ne par stabilu. Arī tad ir labāk, ja vārtsargu izvēle ir plašāka.

Beigu beigās, nav publiski zināms uz kādiem noteikumiem Tretjaks ir Rīgā un vēl jau arī nemaz nav, jo tas ir pārbaudes līgums.

Pie kā noved labdarība un humānā palīdzība vietējiem hokejistiem, to varēja redzēt iepriekšējās sezonās, kad daudzi bļāva, ka visi te aizsēdējušies un bez-konkurences apstākļos slinko. Tagad, kad sāk iezīmēties konkurence (tikai iezīmēties), atkal slikti, jo "krievi nāk" un nabaga mūsu jaunos nelaidīs pie spēlēšanas.

Siltumnīcā var audzēt tomātus, bet sportā šādas siltumnīcas talantam ir nāvējošas.
Ja būs rotācija - neko sliktu neteikšu, jo īpaši ja Maksims Tretjaks izrādīsies, kaut vai vienā līmenī ar Biļaļovu. Bet ja būs standarta 3. vārtsargs nespēlē tad tā, tomēr sanāk lieki izmesta nauda, jo sanāk maksāsim ārzemniekam par to, ka viņš tusējās pa Rīgu. Pie šādiem apstākļiem labak maksāt vietējam, kas spēlē junioros. Ja Rīgai būtu fārms puse šo runu nebūtu, jo liekie neatkarīgi no tautības varētu spēlēt nevis sēdētu tribīnēs. Jo īpaši tad ja būtu tādas situācijas kā ar Šindleru, Šagu un jo īpaši senāk Mikušu un pagajušajā sezonā ar abiem krievu puišiem, kad tiek dotas entās iespējas ārzemniekam, nepārbaudot vai simboliski pārbaudot vietējos. Fārma gadījumā iespējas sevi pierādīt ir visiem un kā dažiem patīk teikt 5. maiņas spēlētājs, tiekot pie iespējas apliecināt sevi RD nebūtu auksts. Dot iespēju "savējam" nav siltumnīca. Siltumnīca ir turēt to, kurs entās reizes ir pierādījis, ka nekam neder.