Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pievienojas divi rezultatīvi leģionāri, ar Biļalovu vēl runā

Agris Suveizda

"Dinamo" pievienojas divi rezultatīvi leģionāri, ar Biļalovu vēl runā
Jākobs Berjlunds. Foto: imago/Revierfoto/Scanpix

Par diviem jaunpienācējiem pavēstījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kā sastāvu pastiprinājis Vācijas čempionāta labākais vārtu guvējs Jākobs Berjlunds un Slovākijas čempionāta rezultatīvākais aizsargs Bens Māršals.

27 gadus vecais zviedru uzbrucējs Jākobs Berjlunds (184 cm, 94 kg) aizvadīja labāko sezonu karjerā. Kamēr Krēfeldes 'Pinguine" 14 komandu konkurencē palika 11. vietā, Berjlunds 51 spēlē sakrāja 52 (32+20) punktus, būdams ceturtais rezultatīvākais un labākais vārtu guvējs visā līgā. Berjlunds karjeru sāka Malmes "Redhawks", spēlēdams Zviedrijas otrajā stiprākajā līgā. Pēc tam trīs sezonas Berjlunds pavadīja Rietumu hokeja līgā, bet no Ziemeļamerikas atgriezās dzimtenē, vēl trīs sezonas pavadīdams Zviedrijas otrajā līgā. Tad sekoja divas sezonas Norvēģijā, sezona Šveices otrajā līgā un debija Vācijas augstākajā līgā, "Ingolstadt" rindās 49 spēlēs tiekot pie desmit (4+6) punktiem. Sezonas izskaņā viņš atgriezās Norvēģijas "Strorhamar", kļūstot par Norvēģijas čempionu, bet pēc tam atgriezās Vācijā.

Rīgas "Dinamo" pievienojies arī Slovākijas čempions un līgas rezultatīvākais aizsargs Bens Māršals (175 cm, 71 kg), kurš aizvadīja pirmo sezonu Eiropā un palīdzēja "Banska Bystrica" trešo gadu pēc kārtas tikt pie titula. Regulārajā sezonā Māršals 55 spēlēs sakrāja 46 (12+34) punktus, 28 soda minūtes un pozitīvu lietderību +12, bet izslēgšanas spēlēs viņam 11 mačos seši (1+5) punkti, desmit soda minūtes un pozitīva lietderība +3.

Nepilnus 27 gadus vecais aizsargs Iepriekšējās trīs sezonas galvenokārt pavadīja ECHL, 127 spēlēs nopelnot 70 (20+50) punktus, taču nedaudz viņš uzspēlēja arī Amerikas Hokeja līgā, Providensas "Bruins" kreklā 25 spēlēs tiekot pie astoņiem (2+6) punktiem. Trīs Kaldera kausa spēlēs Māršals palika bez punktiem. 2010. gadā Māršalu septītajā kārtā ar kopējo 201. numuru draftēja Detroitas "Red Wings". Jāpiebilst, ka 2017. gadā "Banska Bystrica" sastāvā par Slovākijas čempionu kļuva cits rezultatīvs aizsargs Metjū Majone, kurš šosezon bija viens no "Dinamo" līderiem. Salīdzinājumam: kanādietis Slovākijā 55 spēlēs sakrāja 57 (10+47) punktus.

Vēlāk Kontinentālās hokeja līgas Preses dienests pavēstīja, ka viena gada divvirzienu līgumu ar Rīgas "Dinamo" parakstījis 24 gadus vecais krievu vārtsargs Timurs Biļalovs, kurš šodien oficiāli bija kļuvis par neierobežoti brīvo aģentu. Kluba preses sekretārs Jānis Stepītis sarunā ar ziņu aģentūru LETA šādu informāciju gan noliedza un atklāja, ka pārrunas vēl notiek. Iepriekš Kontinentālajā hokeja līgā bijis Kazaņas "Ak Bars", Biļalovs savā pirmajā sezonā Rīgā aizvadīja 38 spēles, atvairot 93,0% metienu un ielaižot vidēji 2,18 ripas. Latvijas izlases vārtsargs Kristers Gudļevskis 31 spēlē atvairīja 91,0% metienu un ielaida vidēji 2,37 ripas.

Kā jau vēstīts, šodien par neierobežoti brīvajiem aģentiem kļuva 24 Rīgas "Dinamo" spēlētāji: Arvils Bergmanis, Līnuss Vidells, Timurs Biļalovs, Ralfs Vjaters, Koltons Gilīss, Sergejs Gimajevs, Kosts Gusevs, Andris Džeriņš, Marks Entonijs Dzaneti, Egils Kalns, Renārs Kārkls, Erlends Kļaviņš, Dāvids Krūmiņš, Metjū Majone, Brendons Makmilens, Gints Meija, Matiass Mitinens, Vitālijs Pavlovs, Ruslans Pedans, Niklāvs Rauza, Miķelis Rēdlihs, Gunārs Skvorcovs, Kristaps Sotnieks un Renārs Cipruss. Vēl 11 spēlētāji kļuvuši par ierobežoti brīvajiem aģentiem: Nerijus Ališausks, Uvis Balinskis, Daniels Bērziņš, Roberts Bļugers, Emīls Ģēģeris, Kristers Gudļevskis, Mārtiņš Dzierkals, Kristaps Zīle, Roberts Lipsbergs, Roberts Mamčics un Rihards Marenis.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...
https://www.khl.ru/news/2019/05/01/...
https://www.khl.ru/news/2019/05/01/...
https://twitter.com/khlmediateam/st...
LETA

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 14:40, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc tādas loģikas, kāpēc tiek slavēts un izmisīgi cerēts, ka izlasē būs Kalniņš, jo ja neskaita uzvaras (kuras Kalniņam ir vieglāk izcīnīt, salīdznot kādi "partneri" viņam ir laukumā un kādi Gudim) pārējā statistika Gudim un Kalniņam ir ļoti līdzīga.
Jā, vieglāk izcīnīt uzvaras Kalniņam. Protams! Kāpēc Zapolskis necīnīja tās vieglās uzvaras? Kalniņš uzvarēja 60% maču, Zapolskis - 45%? Un kā Biļalovs ar tādiem pašiem partneriem kā Gudļevskis tika pie par 10% vairāk uzvaru?

Kalniņa statistiku sabojāja regulārās sezonas beigas, kur viņam bija vairākas ļoti viduvējas spēles. Tas par to statistiku. Tā liekot roku uz sirds saskaiti cik izgāztu spēļu bija Kalniņam, cik Gudļevskim (abiem bija ļoti slikti mači), tāpat saskaiti.

Protams, ka Kalniņš nav nekāds Merzļikina līmeņa vārtsargs, taču viņš savā spēlē ir daudz stabilāks par Gudļevski, kurš var nospēlēt gan vienu superspēli, gan, pēc dažām dienām vienatnē norakt komandu. Arī ilgtermiņā viņš nav nekāds glābējs, par ko varēja pārliecināties pagājušsezon, kad atbrauca Biļalovs, kurš nav labāks par Kalniņu un viņu spēlē ir zināmas līdzības, bet izkonkurēja Kristeru no pirmā vārtsarga vietas pilnībā.

Par slavēšanu neko pateikt nevaru, taču, jā, Kalniņš izlasē tagad būtu derīgs. Kaut vai tāpēc, ka aiz Gudļevska ir milzīga bedre, jo viens ir students, kurš pieaugušo hokejā nav spēlējis, bet otrs pusprofesionāla čempionāta vārtsargs.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 14:42, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Arī ne-PO gados ir bijis pilns AHL kadru. Uzsvars vairāk būtu uz to, ka bija pieredzējis treneris un komandas kodols retāk mainījās. Par jaunajiem leģiem - DEL, Slo jau īsti nav joberlīgas. Vienīgi RD kaut kā diez ko nav gāijis tiem, kuri "girezuši" DEL
Viena lieta ir AHL kadri ar dažiem izbraukumiem uz NHL, bet pavisam kas cits ir ECHL kadrs ar nelielu AHL pieredzi.

Slovākija ir diezgan liela joberlīga pašlaik. DEL - ok, bet zviedram jāpierāda, ka viņš var mest, jo neko tādu tādā līmenī iepriekš viņš nerādīja.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 14:55, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Viena lieta ir AHL kadri ar dažiem izbraukumiem uz NHL, bet pavisam kas cits ir ECHL kadrs ar nelielu AHL pieredzi.

Slovākija ir diezgan liela joberlīga pašlaik. DEL - ok, bet zviedram jāpierāda, ka viņš var mest, jo neko tādu tādā līmenī iepriekš viņš nerādīja.
Mazliet pārspīlē - Gilisam - 100+ NHL un 280+ AHL, Zanetī - DEL un SHL, Makmilanam 160 AHL un 170 NHL, Pītersam 100+ NHL un 200 AHL, Salmelam 100+ NHL, Stolerijam 300+ AHL un 23 NHL, Kristo 270 AHL, Lessio 160 AHL, 40 NHL, Malenam 394 AHL, Sestito 450 AHL un 101 NHL, Kundrātekam 240 AHL un 30 NHL, Leino 280 NHL, Delorjē 50+ NHL, Genovejam 189 AHL, Jurčina 430 NHL.
Tā kā ne PO gados nav trūcis hokejistu kam ir lielāka vai mazāka AHL un NHL pieredze. Cita lieta ir viņu reālais pienesums.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 15:02, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Jā, vieglāk izcīnīt uzvaras Kalniņam. Protams! Kāpēc Zapolskis necīnīja tās vieglās uzvaras? Kalniņš uzvarēja 60% maču, Zapolskis - 45%? Un kā Biļalovs ar tādiem pašiem partneriem kā Gudļevskis tika pie par 10% vairāk uzvaru?

Kalniņa statistiku sabojāja regulārās sezonas beigas, kur viņam bija vairākas ļoti viduvējas spēles. Tas par to statistiku. Tā liekot roku uz sirds saskaiti cik izgāztu spēļu bija Kalniņam, cik Gudļevskim (abiem bija ļoti slikti mači), tāpat saskaiti.

Protams, ka Kalniņš nav nekāds Merzļikina līmeņa vārtsargs, taču viņš savā spēlē ir daudz stabilāks par Gudļevski, kurš var nospēlēt gan vienu superspēli, gan, pēc dažām dienām vienatnē norakt komandu. Arī ilgtermiņā viņš nav nekāds glābējs, par ko varēja pārliecināties pagājušsezon, kad atbrauca Biļalovs, kurš nav labāks par Kalniņu un viņu spēlē ir zināmas līdzības, bet izkonkurēja Kristeru no pirmā vārtsarga vietas pilnībā.

Par slavēšanu neko pateikt nevaru, taču, jā, Kalniņš izlasē tagad būtu derīgs. Kaut vai tāpēc, ka aiz Gudļevska ir milzīga bedre, jo viens ir students, kurš pieaugušo hokejā nav spēlējis, bet otrs pusprofesionāla čempionāta vārtsargs.
Piekrītu par to, ka Kalniņš ir vajadzīgs, lai ir 2 labi vārtsargi un 3. tad ir Grigals vai Auziņš, vai vēl kāds cits, bet es nepiekritīšu pie tā, ka Kalniņš būtu stipri lielāks glābējs par Gudļevski, jo
a) Kalniņa līdzšinējā pieredze izlases kreklā ir ne sevišķi veiksmīga, kas var likt pārdegt izšķirošās spēlēs. Lai cik stabils vai nestabils būtu Gudis - viņam ir lielāka pieredze izlases top turnīros. b)Es zinu, ka Kalniņa sezonas beigas pabojāja statistiku, taču Gudļevskis sezonas beigās to uzlaboja. Tātad sezonas beigās viņi bija samainījušies vietām + Kalniņa trauma un pilnīga neziņa par sportisko formu. Skrienot glābt valsti var sanākt līdzīgi kā Edžam, kad pustraumēts mēģināja vilkt izlasi. Starp citu, tieši tajā PČ Gudis parādīja, ka var būt pietiekami stabils vārtsargs īsajos turnīros.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:05, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mazliet pārspīlē - Gilisam - 100+ NHL un 280+ AHL, Zanetī - DEL un SHL, Makmilanam 160 AHL un 170 NHL, Pītersam 100+ NHL un 200 AHL, Salmelam 100+ NHL, Stolerijam 300+ AHL un 23 NHL, Kristo 270 AHL, Lessio 160 AHL, 40 NHL, Malenam 394 AHL, Sestito 450 AHL un 101 NHL, Kundrātekam 240 AHL un 30 NHL, Leino 280 NHL, Delorjē 50+ NHL, Genovejam 189 AHL, Jurčina 430 NHL.
Tā kā ne PO gados nav trūcis hokejistu kam ir lielāka vai mazāka AHL un NHL pieredze. Cita lieta ir viņu reālais pienesums.
Reālais pienesums atkarīgs no viņu ampluā, kas daudziem bija ne pārāk saprotams (spēlēt kā var viņiem neļāva, bet kā lika - nevarēja), kā arī karjeras līkne. Paņemt karjeras pīķī esošu Hosu un ļaut viņam slinkot aizsardzībā, ka tik met vārtus ir viens, bet gaidīt radošu spēli uzbrukumā no Ziemeļamerikas kapļiem kaut kas pavisam cits.

Te arī ir menedžmenta un naudas jautājums - ko un kad var iepirkt.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:08, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Piekrītu par to, ka Kalniņš ir vajadzīgs, lai ir 2 labi vārtsargi un 3. tad ir Grigals vai Auziņš, vai vēl kāds cits, bet es nepiekritīšu pie tā, ka Kalniņš būtu stipri lielāks glābējs par Gudļevski, jo
a) Kalniņa līdzšinējā pieredze izlases kreklā ir ne sevišķi veiksmīga, kas var likt pārdegt izšķirošās spēlēs. Lai cik stabils vai nestabils būtu Gudis - viņam ir lielāka pieredze izlases top turnīros. b)Es zinu, ka Kalniņa sezonas beigas pabojāja statistiku, taču Gudļevskis sezonas beigās to uzlaboja. Tātad sezonas beigās viņi bija samainījušies vietām + Kalniņa trauma un pilnīga neziņa par sportisko formu. Skrienot glābt valsti var sanākt līdzīgi kā Edžam, kad pustraumēts mēģināja vilkt izlasi. Starp citu, tieši tajā PČ Gudis parādīja, ka var būt pietiekami stabils vārtsargs īsajos turnīros.
Bet tu saproti, ka Gudļevska cipari uzlabojās, bet Kalniņa - pasliktinājās un tikai tāpēc viņi ir blakus. Lielāko sezonas daļu tā nebija.

Par traumām un skriešanu palīgā - protams, ka TAGAD nevajag nekādu Kalniņu, lai dakterējas. Tomēr tās izlases spēles. Gribu atgādināt, ka Merzļikins, kad sāka spēlēt izlasē, divus gadus, ja nemaldos, bija pilnīgi nekāds, lai arī Šveicē uguņoja. Tas ir pieredzes un noskaņošanās jautājums. Ar laiku būs. Vai arī nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 15:08, pirms 5 gadiem
krievu līgā sākusies kustība brīvo aģentu tirgū
cerams, ka Gudļevskis un Dzierkals nepaliks dinamkā par prieku "fuņiem", ko notirst.
p.s. Roberta Bļuģera atrašanās pie neierobežoti brīvajiem aģentiem ir kas?
ka puisim tika atteikts NCAA un meģinās tagad tikt dinamkā?

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:08, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Reālais pienesums atkarīgs no viņu ampluā, kas daudziem bija ne pārāk saprotams (spēlēt kā var viņiem neļāva, bet kā lika - nevarēja), kā arī karjeras līkne. Paņemt karjeras pīķī esošu Hosu un ļaut viņam slinkot aizsardzībā, ka tik met vārtus ir viens, bet gaidīt radošu spēli uzbrukumā no Ziemeļamerikas kapļiem kaut kas pavisam cits.

Te arī ir menedžmenta un naudas jautājums - ko un kad var iepirkt.
Saruna jau bija vairāk par to, ka PO RD vairs netiekot jo vairs spēlētajus, kas spēlē AHL un aposta NHL gaisu - šie visi RD ir spēlējuši ne-PO laikā, tātad birka "AHL" neko negarantē. Iemeslus kāpēc - diezgan labi paskaidroji.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:09, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: krievu līgā sākusies kustība brīvo aģentu tirgū
cerams, ka Gudļevskis un Dzierkals nepaliks dinamkā.
p.s. Roberta Bļuģera atrašanās pie neierobežoti brīvajiem aģentiem ir kas?
ka puisim tika atteikts NCAA un meģinās tagad tikt dinamkā?
Tas drīzāk nozīmē to, ka RD uz viņu ir tiesības un, ka KHL viņš līdz noteiktam vecumam citur spēlēt nevar.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:11, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas drīzāk nozīmē to, ka RD uz viņu ir tiesības un, ka KHL viņš līdz noteiktam vecumam citur spēlēt nevar.
es ar tā padomāju. bet tad sarakstā būtu jābūt arī citiem "prospektiem" - Girgensons, Merzļikins, Teodors Bļugers u.t.t. it kā loģiski domājot - neesmu dzirdējis, ka dinamka atteikusies no viņiem.
bet ir tik viens Roberts Bļuģers.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 15:12, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Bet tu saproti, ka Gudļevska cipari uzlabojās, bet Kalniņa - pasliktinājās un tikai tāpēc viņi ir blakus. Lielāko sezonas daļu tā nebija.

Par traumām un skriešanu palīgā - protams, ka TAGAD nevajag nekādu Kalniņu, lai dakterējas. Tomēr tās izlases spēles. Gribu atgādināt, ka Merzļikins, kad sāka spēlēt izlasē, divus gadus, ja nemaldos, bija pilnīgi nekāds, lai arī Šveicē uguņoja. Tas ir pieredzes un noskaņošanās jautājums. Ar laiku būs. Vai arī nebūs.
Par to, ka vienam uzlabojās otram pasliktinājās es pats uzrakstīju, bet arī tam ir nozīme, jo tas nozīmē, ka viens sezonas beigās bija labākā formā, kā otrs. Turklāt, ja tika sekot līdzi RD sezonai varēja redzēt, ka arī sezonas sākumā viņiem bija līdzīga statistika un Gudi Ankipāns vārtos pārturēja. Tad, kad Gudim prasījās pauze gan morāli, gan fiziski Ankipāns viņu spītīgi turpināja likt, līdzīgi kā Ozo Pītersu. Un pēc tam, kad Gudis jau bija "pačakarēts" to pašu darīja ar Biļalovu, līdz ar to Gudim sanāca ļoti saraustīta sezona.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:16, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es ar tā padomāju. bet tad sarakstā būtu jābūt arī citiem "prospektiem" - Girgensons, Merzļikins, Teodors Bļugers u.t.t. it kā loģiski domājot - neesmu dzirdējis, ka dinamka atteikusies no viņiem.
bet ir tik viens Roberts Bļuģers.
Bet parādās Gusevs, Vjaters utt. Un cik nu var ticēt EP - Bļugers ir Lake Superior Universitātes sastāvā uz nākamo sezonu. Interesanti gan, ka tur vairs neparādās Mitens, kurš LSU nospēlējis tikai 2 sezonas.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:18, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet parādās Gusevs, Vjaters utt. Un cik nu var ticēt EP - Bļugers ir Lake Superior Universitātes sastāvā uz nākamo sezonu. Interesanti gan, ka tur vairs neparādās Mitens, kurš LSU nospēlējis tikai 2 sezonas.
Gusevs un Vjaters ir brīvie aģenti no MHL komes, jeb nav ierobežoti brīvie, kam piedāvāts līgums.
EP ticēt, sevi necienīt...Mitens noteikti spēlēs NCAA 3 gadu, par Bļuģeru nav pārliecības, ka spēlēs NCAA, vismaz pagaidam līgums viņam nav parakstīts ir tikai "komitments" jeb kā saka studentu ligas drafts , kas jau sen karājas no vidusskolas laikiem.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:24, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Abi jaunpienācēji tad nāk uz klubu ,kuram nav naudas.
Varētu padomāt, ka tas būtu kas unikāls Kolhoza līgas kontekstā, kad klubs veic operācijas ar spēlētāju piesaisti, bet pēc tam mēnešiem, vai pat visu sezonu nemaksā algas, jo klubam nav naudas. To regulāri dara Slovan, Admiral un vel virkne Kolhoza līgas klubu.
Starp citu, Rīgas ''Aklās zarnas'' vairākas sezonas atpakaļ arī spēlētājiem mēnešiem nemaksāja algas, jo naudas nebija.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varētu padomāt, ka tas būtu kas unikāls Kolhoza līgas kontekstā, kad klubs veic operācijas ar spēlētāju piesaisti, bet pēc tam mēnešiem, vai pat visu sezonu nemaksā algas, jo klubam nav naudas. To regulāri dara Slovan, Admiral un vel virkne Kolhoza līgas klubu.
Starp citu, Rīgas ''Aklās zarnas'' vairākas sezonas atpakaļ arī spēlētājiem mēnešiem nemaksāja algas, jo naudas nebija.
atslābsti, kaut kur šodien krievu saitos lasīju, ka dinamkas sponsors būs Gazprom-neft. čekists ar funi būs labi parāpojuši kremlī!
Slovan ar spēlēs, tik tur nav nosaukts kura krievu firmu sponsorēs to pasākumu.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:33, pirms 5 gadiem

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varētu padomāt, ka tas būtu kas unikāls Kolhoza līgas kontekstā, kad klubs veic operācijas ar spēlētāju piesaisti, bet pēc tam mēnešiem, vai pat visu sezonu nemaksā algas, jo klubam nav naudas. To regulāri dara Slovan, Admiral un vel virkne Kolhoza līgas klubu.
Starp citu, Rīgas ''Aklās zarnas'' vairākas sezonas atpakaļ arī spēlētājiem mēnešiem nemaksāja algas, jo naudas nebija.
Mēs runājam par dažādiem klubiem. Es par Dinamo Rīga, tu par kaut kādām aklām zarnām. Varbūt vienreiz sāc cienīt pats sevi un parādi sevi kā normālu adekvātu cilvēku.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 15:38, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: atslābsti, kaut kur šodien krievu saitos lasīju, ka dinamkas sponsors būs Gazprom-neft. čekists ar funi būs labi parāpojuši kremlī!
Slovan ar spēlēs, tik tur nav nosaukts kura krievu firmu sponsorēs to pasākumu.
Mēs rāpojām , rāpojām un beidzot uzrāpojām. Urrāāā!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 15:50, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: atslābsti, kaut kur šodien krievu saitos lasīju, ka dinamkas sponsors būs Gazprom-neft. čekists ar funi būs labi parāpojuši kremlī!
Slovan ar spēlēs, tik tur nav nosaukts kura krievu firmu sponsorēs to pasākumu.
Droši vien kā tā arī ir, ka krievi saviem abiem ārzemju klubiem atmetuši kādu minimālo kumosu, lai tie nebūtu sātīgi paēduši, bet lai arī badā nenosprāgst.
Es gan vairāk savā iepriekšējā komentārā fuņķim vairāk oponēju, ka Kolhoza līgā tā jau ir ierasta prakse daudziem klubiem piesaistīt spēlētājus, bet algu tiem maksāt kā sanāk.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:52, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: a) Kalniņa līdzšinējā pieredze izlases kreklā ir ne sevišķi veiksmīga,
šo izvērstā formā, lūdzu.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Droši vien kā tā arī ir, ka krievi saviem abiem ārzemju klubiem atmetuši kādu minimālo kumosu, lai tie nebūtu sātīgi paēduši, bet lai arī badā nenosprāgst.
Es gan vairāk savā iepriekšējā komentārā fuņķim vairāk oponēju, ka Kolhoza līgā tā jau ir ierasta prakse daudziem klubiem piesaistīt spēlētājus, bet algu tiem maksāt kā sanāk.
fuņķis, nenosprāgst, kolhoza līga-tā ir tava ierasta sarunu prakse. Augsts sarunvalodas kultūras līmenis, tāda sajūta ka esmu Krievijā. Tur šāda prakse(nicīgu vārdu ikdienišķa , regulāra lietošana) skaitās norma.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Droši vien kā tā arī ir, ka krievi saviem abiem ārzemju klubiem atmetuši kādu minimālo kumosu, lai tie nebūtu sātīgi paēduši, bet lai arī badā nenosprāgst.
Es gan vairāk savā iepriekšējā komentārā fuņķim vairāk oponēju, ka Kolhoza līgā tā jau ir ierasta prakse daudziem klubiem piesaistīt spēlētājus, bet algu tiem maksāt kā sanāk.
tas gan, krievu līgā nekad ne par ko nevari būt drošs. ne tikai algas netiek maksātas ik pa laikam kādā klubā :
tajā rakstā par slovan bija rakstīts, ka šie esot parādā par arēnas īri par iepriekšejo sezonu, ko jaunais sponsors apņēmies segt.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: šo izvērstā formā, lūdzu.
Kaut kā neatceros ka Kalniņam un izlasei būtu kas jauks kopīgs sanācis. Pirms 2 gadiem - ļoti vājas pārbaudes spēles, pirms gada un tagad nav izlasē. 5 pārbaudes spēlēs pirms 2 gadiem vidēji eilaisti 5,51 vārti , atvairītie metieni 83%.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:57, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kaut kā neatceros ka Kalniņam un izlasei būtu kas jauks kopīgs sanācis. Pirms 2 gadiem - ļoti vājas pārbaudes spēles, pirms gada un tagad nav izlasē. 5 pārbaudes spēlēs pirms 2 gadiem vidēji eilaisti 5,51 vārti , atvairītie metieni 83%.
man tavs viedoklis neinteresē, tavs skatiens tālak par savicka pakaļu nesniedzas.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 16:00, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas gan, krievu līgā nekad ne par ko nevari būt drošs. ne tikai algas netiek maksātas ik pa laikam kādā klubā :
tajā rakstā par slovan bija rakstīts, ka šie esot parādā par arēnas īri par iepriekšejo sezonu, ko jaunais sponsors apņēmies segt.
Diez vateņi iedeva fuņķim naudu arī jauna hokeja līmeņrāža iegādei, jo pieļauju, ka vecais pēc iepriekšējās sezonas noslēguma, jau ir nolietots un neprecīzs?.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: man tavs viedoklis neinteresē, tavs skatiens tālak par savicka pakaļu nesniedzas.
Pret suņu riešanu lielāka cieņa, nekā pret fuņa ņerkstēšanu.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:06, pirms 5 gadiem
https://chat.whatsapp.com/L0U3sE7DD...
PIEVIENOJIES MŪSU HOKEJA FANU GRUPAI,UN SPAMO UZ NEBĒDU!

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:06, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: a) Kalniņa līdzšinējā pieredze izlases kreklā ir ne sevišķi veiksmīga, kas var likt pārdegt izšķirošās spēlēs.
Acīmredzot tev Kalniņš asociēja tikai ar TRTD, man ar spēlēšanu U- izlasēs, kur čalis gados kad spēlēja bija Nr.1 kastē ar gana labu statistiku. Piem. pēdējā U-20 gadā 1A divizijā vispār bija mega statistika (0,50 vārti un 97,5% atvairīto). Un šobrīd es Kalniņu noteikti liktu augstāk par Gudi, jo Kalniņš kopumā šobrīd ir stabilāks.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-01 16:07, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pret suņu riešanu lielāka cieņa, nekā pret fuņa ņerkstēšanu.
Da nu Jānis jau cik gadus pro hokejā, kvankšķis par viņu uzzinaja tika kad Dinamo pievienojās, par ko man ar tādu runāt?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:07, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: man tavs viedoklis neinteresē, tavs skatiens tālak par savicka pakaļu nesniedzas.
Un ko uzrakstīju nepareizi.Gaidu pamatojumu. Mans viedoklis neinteresē arī Nameju, zaipis visu laiku muļķojās. 3 jau ir padevušies un zaudē loģisiskā cīņā.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pret suņu riešanu lielāka cieņa, nekā pret fuņa ņerkstēšanu.
Ja nespēj loģiski atspēkot manas domas un pats raksti muļķības, tad saprotu tavu rakstīto.

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:09, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Un ko uzrakstīju nepareizi.Gaidu pamatojumu. Mans viedoklis neinteresē arī Nameju, zaipis visu laiku muļķojās. 3 jau ir padevušies un zaudē loģisiskā cīņā.
Nu redz, tu te pieprasi kaut ko. Prasībām es nepakļaujos, uz lūgumu gan atsaukšos

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 16:09, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Un ko uzrakstīju nepareizi.Gaidu pamatojumu. Mans viedoklis neinteresē arī Nameju, zaipis visu laiku muļķojās. 3 jau ir padevušies un zaudē loģisiskā cīņā.
Tas tik vel trūka, lai es Savicka kucei kaut ko pamatotu.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 16:10, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nespēj loģiski atspēkot manas domas un pats raksti muļķības, tad saprotu tavu rakstīto.
Vai tu tiešām domā, ka es jebkādā mērā respektēju tavas domas, un uz tām kaut mirkli iespringstu?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Da nu Jānis jau cik gadus pro hokejā, kvankšķis par viņu uzzinaja tika kad Dinamo pievienojās, par ko man ar tādu runāt?
Tu kā daži labi info izzīd no pirksta? Vari pateikt ar ko Jaks ir tāds īpašs. Vai vienīgais ir netradicionālais nūjas satvēriens. Viens no daudzajiem kurš var cīnīties par vietu sastāvā. Ja Hārtlijam ļoti būstisks būs aizsargs ar labo satvērienu tad lielas iespējas tikt, savādāk nekas īpašs (nesaku ka slikts bet nekas īpašs).
Man mazāk interesē mūsu sportisti svešzemju klubos ,jo tie ir svešzemju klubi. Pasekoju līdzi statiem bet nav loģiski ja nejūti līdzi pašam klubam. Cik tagad Latvijas hokeja fani jūt līdzi Merzļikina klubam NHL? Droši vien lielākā daļa ir pret Kolambusas uzvarām NHL.