Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokejisti Ziemeļamerikā +

Aktuālais par Latvijas hokejistiem ZA līgās + citas hokeja aktualitātes!

 

 

 Zemgus Girgensons Buffalo Sabres53951410-2

06.02 Red Wings vs Sabres

07.02 Sabres vs Rangers

 Teodors Bļugers Pittsburgh Penguins527111821+4

06.02 Penguins vs Lightning

08.02 Penguins vs Panthers

 Elvis Merzļikins Columbus Blue Jackets2312512.3092,9
 Matīss Edmunds Kivlenieks Columbus Blue Jackets21211.4994,6

07.02 Red Wings vs Blue Jackets

08.02 Avalanche vs Blue Jackets

 Rūdolfs Balcers Ottawa Senators701100

Balcers nosūtīts uz AHL

https://www.nhl.com/

 Matīss Edmunds Kivlenieks Cleveland Monsters1911322.9790,4
 Elvis Merzļikins Cleveland Monsters21181.5294,9

05.02 Americans vs Monsters 2:4 (Kivlenieks 44/48)

07.02 Devils vs Monsters

 Rodrigo Ābols Springfield Thunderbirds24391211+4

05.02 Thunderbirds vs Wolf Pack 4:7 (Ābols 0+1, -2)

07.02 Thunderbirds vs Phantoms

 Nikita Jevpalovs Laval Rocket44581320-2

05.02 Comets vs Rocket 4:5(OT) (Jevpalovs 0+0)

08.02 Rocket vs Senators

 Kristiāns Rubīns Toronto Marlies331786+4

07.02 Marlies vs Senators

 Rūdolfs Balcers Belleville Senators2613173010+18

07.02 Marlies vs Senators

https://theahl.com/

 Renārs Krastenbergs Wheeling Nailers389142328-3

08.02 Nailers vs Royals

 Kristofers Bindulis South Carolina Stingrays33371014+6

06.02 Stingrays vs Solar Bears

https://www.echl.com/en

 Artūrs Šilovs Barrie Colts2614813.6589,3

06.02 Steelheads vs Colts

https://ontariohockeyleague.com/

 Rūdolfs Polcs Val-d'Or Foreurs46591413-6

07.02 Foreurs vs Huskies

 Harijs Brants Acadie-Bathurst Titan272101210-13

06.02 Tigres vs Titan

 Raivis Kristiāns Ansons Baie-Comeau Drakkar459192828-7

05.02 Voltigeurs vs Drakkar 2:3(OT) (Ansons 0+0)

07.02 Drakkar vs Sagueneens

https://theqmjhl.ca/

 Kārlis Čukste Quinnipiac Bobcats264101480

07.02 Bobcats vs Yale

 Jānis Jaks AIC Yellow Jackets26581360

11.02 AIC vs Sacred Heart

 Haralds Egle Clarkson Golden Knights2612172920+9

08.02 Clarkson vs St.Lawrence

 Eduards Tralmaks Maine Black Bears2712132513+7

07.02 Maine vs Northeastern

 Filips Buncis ASU Sun Devils2635810+5
 Gvido Jansons ASU Sun Devils1711212+2

07.02 ASU vs Holy Cross

 Mareks Egīls Mitens LSSU Lakers2916872.7790,1
 Roberts Bļugers LSSU Lakers30000-2

07.02 Lakers vs Michigan Tech

 Gustavs Dāvis Grigals Alaska Nanooks126652.3490,5
 Roberts Kaļkis Alaska Nanooks2704412-3
 Markuss Komuls Alaska Nanooks2711210+3
 Ēriks Žohovs Alaska Nanooks261678-9
 Kristaps Jākobsons Alaska Nanooks------

07.02 Nanooks vs Alabama

 Līga Miljone Maine Black Bears298162419+2

07.02 Maine vs Providence

https://www.ncaa.com/sports/icehock...

 Verners Egle Madison Capitols36391210-18

07.02 Madison vs Muskegon

 Raimonds Mikus Vītoliņš Siuox Falls Stampede64262+4

07.02 Sioux Falls vs Sioux City

https://www.ushl.com/

 Patriks Ozols Lone Star Brahmas353121516+24

07.02 Jackalopes vs Brahmas

 Danila Larionovs Springfield Jr. Blues34812202-9

07.02 Blues vs Mudbugs

 Renārs Kārkls Jamestown Rebels24571222-9
 Jānis Vizbelis Jamestown Rebels174262-12

07.02 Knights vs Rebels

NAHL.com | North American Hockey League | NAHL

 Artjoms Koppass Boston Bandits379142368-

08.02 Islanders vs Bandits

 Patriks Marcinkevičs Islanders Hockey Club3715274218-
 Dominiks Marcinkevičs Islanders Hockey Club3310263610-

08.02 Islanders vs Bandits

 Daniels Mūrnieks Twin City Thunder271051514-

09.02 Thunder vs Bandits

https://www.usphl.com/ncdc

 Ronalds Ķēniņš Lausanne HC364151932+8

08.02 Lausanne vs Fribourg

11.02 Zug vs Lausanne

 Ivars Punnenovs SCL Tigers3420262.3492,12
 Toms Andersons  SCL Tigers3420260
 Rihards Melnalksnis SCL Tigers100000

11.02 Lakers vs Tigers

 Deniss Smirnovs Genéve-Servette HC427111810-6
 Sandis Smons Genéve-Servette HC191230-2

11.02 Davos vs Geneve

 Toms Andersons SC Langenthal110772-1
 Rihards Melnalksnis SC Langenthal351450-6

11.02 Lions vs Langenthal

 Sandis Smons HC Sierre2713418+3

11.02 Sierre vs Academy

 Rihards Puide GCK Lions42381132-6

11.02 Lions vs Langenthal

 Marks Lazarevs EHC Winterthur3242612-9

11.02 Winterthur vs Olten

 U20-Elit

 Oskars Lapinskis SCL Young Tigers301161710-

12.02 Lausanne vs Tigers

 Nauris Sējējs Genéve Futur Hockey39324276-
 Nils Sējējs Genéve Futur Hockey3920224232-

14.02 Tigers vs Geneve

 Kristers Arnicāns GCK Lions3413102328-

14.02 Biel vs Lions

 Kristers Māriņš SC Bern Future123366-

14.02 Zug vs Bern

 Roberts Cjunskis HC Lugano10000-

14.02 Lugano vs Lausanne

 U17-Elit

 Roberts Cjunskis HC Lugano3110152530-
 Emīls Veckaktiņš HC Lugano1721324-

15.02 Bern vs Lugano

 Darels Dukurs SCL Young Tigers2810132353-

12.02 Tigers vs Kloten

 Rodžers Bukarts ZSC Lions2737104-

12.02 Lausanne vs Lions

 Ēriks Ščerbakovs EHC Basel262132-

15.02 Basel vs Lions

https://www.sihf.ch/de/

 Mārtiņš Dzierkals Mikkelin Jukurit2517812-5

05.02 Jukurit vs SaiPa 0:1 (Dzierkals 14:51, 0+0)

12.02 JYP vs Jukurit

https://liiga.fi/fi/

 Roberts Bukarts HC Vítkovice Ridera3915213640-5
 Frenks Razgals HC Vítkovice Ridera200110-8

12.02 Brno vs Vitkovice

 Ralfs Freibergs PSG Berani Zlín433141720+12

12.02 Kladno vs Zlin

 Oskars Cibuļskis Mountfield HK2917832-8

12.02 Sparta vs Mountfield

 Guntis Galviņš HC Oceláři Třinec3913412+6

12.02 Trinec vs Mlada Boleslav

 Māris Bičevskis BK Mladá Boleslav2736914+3

12.02 Trinec vs Mlada Boleslav

https://www.hokej.cz/tipsport-extra...

 Rihards Bukarts Düsseldorfer EG387714180

12.02 Dusseldorf vs Augsburg

 Kristers Gudļevskis Pinguins Bremerhaven2012192.7590,34

14.02 Bremerhaven vs Augsburg

https://www.del.org/

https://lhf.lv/lv/subtournament/351

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 17:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: rīt viņiem spēle. cerams to vienu spēli nospēlēs un būs atpakaļ tāpat kā White!
Varbūt arī tev taisnība. Balceram pirmā spēle fermā ir tieši tad kad Otavai ir pēdējā izbraukumā. Respektīvi Belvila atgriežas no izbraukuma un Otava atgriežas. Ja Balcers parādīs, ka viss ir ok, var jau būt NHL uz nākamo mājas spēli

     [+] [-]

, 2019-11-12 18:38, pirms 4 gadiem
arī virs Kristiāna Rubīna savelkas tumši mākoņi, tikko no ECHL tika atsaukti divi aizsargi ar NHL līgumiem >>>>>
iespējams tas saistīts ar traumām, bet nu Rubīns ar ne vienmēr tika sastāvā un noteikti varētu būtu kandidāts uz ECHL. 10 aizsargus neturēs AHL.
';

     [+] [-]

, 2019-11-13 07:01, pirms 4 gadiem
DJ Smits par Balceru: kad viņš izskatīsies labi, kad viņš spēlēs labi, mēs domāsim par izsaukšanu uz NHL.

Neizskatās te pēc vienas-divām spēlēm..

     [+] [-]

, 2019-11-13 18:09, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: DJ Smits par Balceru: kad viņš izskatīsies labi, kad viņš spēlēs labi, mēs domāsim par izsaukšanu uz NHL.

Neizskatās te pēc vienas-divām spēlēm..
No changes expected in B-Sens lineup tonight. Rudolfs Balcers is with Belleville but not ready for game action. Expect him to make his debut Fri at home against Bridgeport Sound Tigers.

šodien nemaz nespēlēs, tātad nemaz nav gatavs uz 100% tagad bliezt, kas arī ir loģiski laikam pēc tādas traumas. White nebija tik traka trauma un mēnesi+ nebija savainoto sarakstā. diemžēl Balceram pienāksies laikam daudz ilgāk uzturēties fermā un formā ieiet, lai tiktu atpakaļ NHL.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 19:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: No changes expected in B-Sens lineup tonight. Rudolfs Balcers is with Belleville but not ready for game action. Expect him to make his debut Fri at home against Bridgeport Sound Tigers.

šodien nemaz nespēlēs, tātad nemaz nav gatavs uz 100% tagad bliezt, kas arī ir loģiski laikam pēc tādas traumas. White nebija tik traka trauma un mēnesi+ nebija savainoto sarakstā. diemžēl Balceram pienāksies laikam daudz ilgāk uzturēties fermā un formā ieiet, lai tiktu atpakaļ NHL.
Njā, žēl, ka šitā iznāca, būtu bijis stabils NHL spēlētājs šogad!

Bet viss atkarīgs no Balcera. Kā treneris teica, kad spēlēs labi, jutīsies labi, būs augšā

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 21:54, pirms 4 gadiem
Tikko klausījos LHF Bunci pie Pučes bija uz hettriku. Šis saka , ka PČ 2021 Rīgā spēles notiks uz lielajiem laukumiem 60x30, tieši tāpēc esot nepieciešams Daugavā treniņhallē lai būtu laukumi 60x30. kaut kas neiet kopā ar IIHF paziņojumiem jau , ka no 2020 PČ notiks uz mazajiem laukumiem 60x26, kā arī, ka no nākošās sezonas KHL būs tik viena izmēra laukumi visiem 60x26. Ja nemaldos tad jau Minska šosezon spēlē uz mazajiem laukumiem. sanāk ka PČ 2021 viena grupa spēlēs 60x30 , bet otra uz 60x26...kaut kāda tufta atkal sanāk.
un tā nauda kongresam ko LHF prasa no valsts izrādās notiks 2020 septembrī Sanktpēterburgā, kad prezentēs 2021 PČ un vēlēs Fāzela mantinieku

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 08:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tikko klausījos LHF Bunci pie Pučes bija uz hettriku. Šis saka , ka PČ 2021 Rīgā spēles notiks uz lielajiem laukumiem 60x30, tieši tāpēc esot nepieciešams Daugavā treniņhallē lai būtu laukumi 60x30. kaut kas neiet kopā ar IIHF paziņojumiem jau , ka no 2020 PČ notiks uz mazajiem laukumiem 60x26, kā arī, ka no nākošās sezonas KHL būs tik viena izmēra laukumi visiem 60x26. Ja nemaldos tad jau Minska šosezon spēlē uz mazajiem laukumiem. sanāk ka PČ 2021 viena grupa spēlēs 60x30 , bet otra uz 60x26...kaut kāda tufta atkal sanāk.
un tā nauda kongresam ko LHF prasa no valsts izrādās notiks 2020 septembrī Sanktpēterburgā, kad prezentēs 2021 PČ un vēlēs Fāzela mantinieku
Bet tādus IIHF oficiālos paziņojumus , ka PČ notiks uz mazajiem laukumiem no 2020.gada man nav izdevies atrast. Ir vienīgi krievu saitos tādi apgalvojumi. Vēl vienā somu mājas lapā bija rakstīts, ka uz mazajiem laukumiem pāriet no 2022.gada PČ Somijā. Katrā ziņā oficiālas IIHF ziņas par šo jautājumu neesmu redzējis.

     [+] [-]

, 2019-11-14 08:48, pirms 4 gadiem
minskā ir somu izmēra laukums

     [+] [-]

, 2019-11-14 09:57, pirms 4 gadiem
Nu tad sanāk, ka mēs tā ilgāk uzkavēsimies senvēsturē pie 60*30 izmēra

     [+] [-]

, 2019-11-14 10:16, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: minskā ir somu izmēra laukums
kas ir tas "mistiskais" somu izmērs??? Somijā Liiga klubi spēlē uz ļoti dažāda izmēra laukumiem:

Blues 30x60
HIFK 28x60
HPK 30x58
Ilves/Tapppara 28x60
Jokerit 30x60
JYP 28x60
KalPa 30x60
Kärpät 29x60
Lukko 29x59
Pelicans 28x58
SaiPa 28x60
TPS 30x60

     [+] [-]

, 2019-11-14 10:22, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Nu tad sanāk, ka mēs tā ilgāk uzkavēsimies senvēsturē pie 60*30 izmēra
kāpēc senvēsturē?? pie normāliem Eiropas izmēra laukumiem.
un ne tikai - arī liela daļa NCAA klubu spēlē uz šāda izmēra pleķiem

     [+] [-]

, 2019-11-14 10:47, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc senvēsturē?? pie normāliem Eiropas izmēra laukumiem.
un ne tikai - arī liela daļa NCAA klubu spēlē uz šāda izmēra pleķiem
Somu izmērs skaitās vidusceļš starp NHL un Eiropu 30*28
Modernā hokeja tendences ir tādas, ka tomēr pāriet uz mazākiem laukumiem un uzskatu ka tas ir ok, cita dinamika.

     [+] [-]

, 2019-11-14 10:58, pirms 4 gadiem
tfu 60*28

     [+] [-]

, 2019-11-14 11:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Somu izmērs skaitās vidusceļš starp NHL un Eiropu 30*28
Modernā hokeja tendences ir tādas, ka tomēr pāriet uz mazākiem laukumiem un uzskatu ka tas ir ok, cita dinamika.
...Somu izmērs skaitās vidusceļš starp NHL un Eiropu 30*28 - tas ir krievu izdomājums, nez paši somi zin, ka 60 x 28 ir "somu izmērs"?

pag, pag - davai ar piemēriem, kurās valstīs ir tās "modernās tendences" un uz kādiem izmēriem pāriet. Tas, ka tas notiek Rašā, vēl nenozīmē, kas tas notiek tā visur.

     [+] [-]

, 2019-11-14 11:16, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: ...Somu izmērs skaitās vidusceļš starp NHL un Eiropu 30*28 - tas ir krievu izdomājums, nez paši somi zin, ka 60 x 28 ir "somu izmērs"?

pag, pag - davai ar piemēriem, kurās valstīs ir tās "modernās tendences" un uz kādiem izmēriem pāriet. Tas, ka tas notiek Rašā, vēl nenozīmē, kas tas notiek tā visur.
nenotiek nenotiek, kā visā Eiropā slidinās astoņdesmito gadu stilā ,tā arī slidināsies nākamos 100 gadus, hokejā nekas nemainās un par laukuma izmēru maiņu runā tik vatastānā. bļe un neprasi man linkus, es tos neglabāju.

     [+] [-]

, 2019-11-14 11:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nenotiek nenotiek, kā visā Eiropā slidinās astoņdesmito gadu stilā ,tā arī slidināsies nākamos 100 gadus, hokejā nekas nemainās un par laukuma izmēru maiņu runā tik vatastānā. bļe un neprasi man linkus, es tos neglabāju.
klau, beidz blatot! Tu tagad prastu tirgus bābu atgādini, kura kaut ko caur sienu dzirdējusi, ko kaimiņi guļamistabā runā!
Ja reiz sāki, tad bliez vaļā ar piemēriem!

     [+] [-]

, 2019-11-14 11:41, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: klau, beidz blatot! Tu tagad prastu tirgus bābu atgādini, kura kaut ko caur sienu dzirdējusi, ko kaimiņi guļamistabā runā!
Ja reiz sāki, tad bliez vaļā ar piemēriem!
nekas tur netiek blatots. ja ne no 2020, tad jau no 2022 IIHF būs tikai 60x26.
Kā lietotājs "ilvins" raksta, ka par 2020 raksta tik krievi, un steidz laukumus mazināt visur.
tas , ka Latvijā ceļ jaunu halli ar 60x30 ir ļoti beztēmā un neekonomiski.
IIHF jau pateikusi savu vārdu, ka pāries uz NHL laukumiem un noteikumiem! neticu, ka tiks ieslēgta atpakaļgaita....

     [+] [-]

, 2019-11-14 11:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nekas tur netiek blatots. ja ne no 2020, tad jau no 2022 IIHF būs tikai 60x26.
Kā lietotājs "ilvins" raksta, ka par 2020 raksta tik krievi, un steidz laukumus mazināt visur.
tas , ka Latvijā ceļ jaunu halli ar 60x30 ir ļoti beztēmā un neekonomiski.
IIHF jau pateikusi savu vārdu, ka pāries uz NHL laukumiem un noteikumiem! neticu, ka tiks ieslēgta atpakaļgaita....
Tu gribi teikt, ka nākamajos gados visā Eiropā sāksies masīva laukumu samazināšana (tur, kur tie ir platāki par 26 m) - kaut kā neticu...

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:05, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Tu gribi teikt, ka nākamajos gados visā Eiropā sāksies masīva laukumu samazināšana (tur, kur tie ir platāki par 26 m) - kaut kā neticu...
tas ir jau noticis fakts un visi uz to ies! tikai kaut kādi marazmātiķi kā savickijs var teikt, ka mums patīk spēlēt uz lielajiem laukumiem...

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:28, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tas ir jau noticis fakts un visi uz to ies! tikai kaut kādi marazmātiķi kā savickijs var teikt, ka mums patīk spēlēt uz lielajiem laukumiem...
nu nenotiks tā viss uz sitienu - pas, labi zini, ka pie esošā standarta 60 x 30, visu laiku notika visādas atkāpas un turnīri spēles notika gan uz 26 m platiem laukumie, gan arī 31 m platiem pleķiem... Bez tam, negriežas jau viss Pasaules hokejs tikai un vienīgi ap PČ asi, diez vai klubi skries tagad baigi ko mainīt, ja viņiem tas nav pārāk izdevīgi (samazinās reklāmas laukumu lielums! kas R-eiropā nav mazsvarīgi), ņemot vērā, ka tās vēl ir papildus pārbūves izmaksas.
st.Juris šajā ziņā ir ļooooti niecīgs faktors.

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:35, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: nu nenotiks tā viss uz sitienu - pas, labi zini, ka pie esošā standarta 60 x 30, visu laiku notika visādas atkāpas un turnīri spēles notika gan uz 26 m platiem laukumie, gan arī 31 m platiem pleķiem... Bez tam, negriežas jau viss Pasaules hokejs tikai un vienīgi ap PČ asi, diez vai klubi skries tagad baigi ko mainīt, ja viņiem tas nav pārāk izdevīgi (samazinās reklāmas laukumu lielums! kas R-eiropā nav mazsvarīgi), ņemot vērā, ka tās vēl ir papildus pārbūves izmaksas.
st.Juris šajā ziņā ir ļooooti niecīgs faktors.
es piekrītu Tev, ka viss tas nenotiks tik ātri kā krievos, kas jau tagad laiž uz NHL laukumiem daži klubi(ja nemaldos ieskaitot SKA). bet tā pāreja notiks.
tāpēc man nav saprotams, ka tagad cels jaunu halli ar diviem 60x30 laukumiem Rīgā!
p.s. esi klausījies Elvja intervijas NHL? ko vinš saka? tie metieni nāk no visām vietām mazā laukumā. Eiropa tak neies stagnēt pie mūsdienu tehnoloģijām un ātrumiem. IIHF pareiza izvēle pielāgoties labākajiem nevis stagnēt.

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:51, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: klau, beidz blatot! Tu tagad prastu tirgus bābu atgādini, kura kaut ko caur sienu dzirdējusi, ko kaimiņi guļamistabā runā!
Ja reiz sāki, tad bliez vaļā ar piemēriem!
abrag, es neesmu tu, kas noklausās kaimiņus caur sienu. man tev nekas nav jāpierāda, ja tu domā ka hokejs nemainās un nav jāpielāgojas, tad domā, man tak vienalga, klausies kaimiņus un izbaudi dzirdēto.

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:53, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Tu gribi teikt, ka nākamajos gados visā Eiropā sāksies masīva laukumu samazināšana (tur, kur tie ir platāki par 26 m) - kaut kā neticu...
es neteicu par masīvu samazināšanas kampaņu, es runāju par tendencēm hokejā , runās un arī darbos, es nerunāju par tempiem. Laukumi ir tādi kā ir, vai samazinās, respektīvi kopumā samazinās. Nu tā matemātiski, ne?

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es neteicu par masīvu samazināšanas kampaņu, es runāju par tendencēm hokejā , runās un arī darbos, es nerunāju par tempiem. Laukumi ir tādi kā ir, vai samazinās, respektīvi kopumā samazinās. Nu tā matemātiski, ne?
es par darbiem arī jautāju - tāpēc pastāsti, kur Eiropā (nerunājot par to reģionu ap urāliem) šobrīd samazina/pla'no samazināt laukumu izmērus. Pagaidām Tu runā par "darbiem", kuru, iespējams, nemz vēl šobrīd nav...

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:53, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: es par darbiem arī jautāju - tāpēc pastāsti, kur Eiropā (nerunājot par to reģionu ap urāliem) šobrīd samazina/pla'no samazināt laukumu izmērus. Pagaidām Tu runā par "darbiem", kuru, iespējams, nemz vēl šobrīd nav...
akcents bija uz tendencēm, nevis par kaut kādu aktīvu ledussplaču mazināšanas kampaņu jau tagad

     [+] [-]

, 2019-11-14 15:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: akcents bija uz tendencēm, nevis par kaut kādu aktīvu ledussplaču mazināšanas kampaņu jau tagad
Daugavas halles divu ledus plaču 60x30 projekts izklausās pēc , es pat nezinu kā nosaukt, valsts naudas izšķērdēšanas laikam savickija čekas pūznim vai kaut kā tā.
tas , ka jau uzceltu halli uzreiz nepārveidos, ir ok. bet jaunu celt, kad jau zināms , ka tādi laukumi vairs nebūs?
interesanti ko savickijs darīs, ja tiešām krievu līga nākošgad pieņems, ka visiem vajag 60x26, jo visi pateikuši, ka tas nav normāli spēlēt 3 dažādos laukumos?

     [+] [-]

, 2019-11-14 17:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Daugavas halles divu ledus plaču 60x30 projekts izklausās pēc , es pat nezinu kā nosaukt, valsts naudas izšķērdēšanas laikam savickija čekas pūznim vai kaut kā tā.
tas , ka jau uzceltu halli uzreiz nepārveidos, ir ok. bet jaunu celt, kad jau zināms , ka tādi laukumi vairs nebūs?
interesanti ko savickijs darīs, ja tiešām krievu līga nākošgad pieņems, ka visiem vajag 60x26, jo visi pateikuši, ka tas nav normāli spēlēt 3 dažādos laukumos?
nu man tie lielie laukumi izskatās par lielu, var norakstīt uz bērnības traumu, es tak uz Talsu mazā plača vizinājos

     [+] [-]

, 2019-11-14 17:19, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Daugavas halles divu ledus plaču 60x30 projekts izklausās pēc , es pat nezinu kā nosaukt, valsts naudas izšķērdēšanas laikam savickija čekas pūznim vai kaut kā tā.
tas , ka jau uzceltu halli uzreiz nepārveidos, ir ok. bet jaunu celt, kad jau zināms , ka tādi laukumi vairs nebūs?
interesanti ko savickijs darīs, ja tiešām krievu līga nākošgad pieņems, ka visiem vajag 60x26, jo visi pateikuši, ka tas nav normāli spēlēt 3 dažādos laukumos?
pa lielam, kāda starpība, kāda lieluma tie abi Daugavas stadiona plači būs - tāpat tie būs tikai treniņlaukumi. Bez hokeja arī ir daiļslidošana, šorttreks, akmeņu slidināšana...
Un laukumi 30 x 60 vēl ilgi būs Eiropā - ne jau visi kā viens tagad metīsies ko pārbūvēt.

     [+] [-]

, 2019-11-14 20:46, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: pa lielam, kāda starpība, kāda lieluma tie abi Daugavas stadiona plači būs - tāpat tie būs tikai treniņlaukumi. Bez hokeja arī ir daiļslidošana, šorttreks, akmeņu slidināšana...
Un laukumi 30 x 60 vēl ilgi būs Eiropā - ne jau visi kā viens tagad metīsies ko pārbūvēt.
nu ja, tā arī praktiski visi Latvijā domā, kāda starpība, ka tik "budžeta" naudu apgūt un apsaimniekot ...
labi vismaz vēl, ka tramplīnlēkšanu nepiesauci ko varēs darīt Daugavas hokeja hallē!

     [+] [-]

, 2019-11-14 22:38, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja, tā arī praktiski visi Latvijā domā, kāda starpība, ka tik "budžeta" naudu apgūt un apsaimniekot ...
labi vismaz vēl, ka tramplīnlēkšanu nepiesauci ko varēs darīt Daugavas hokeja hallē!
nesaprotu Tavu ironiju. Ledushalles nav hokeja monopols.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-15 08:08, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: nesaprotu Tavu ironiju. Ledushalles nav hokeja monopols.
Latvijā tikai hokeja komandas amatieri nes naudu hallēm īrējot ledu...
pārējie tavi nosauktie sporti ledushallē Latvijā ir nenozīmīga daļa un uz to neviens neieciklējas...
p.s. Kanādā piemēram kērlingam tiek celtas speciālas halles, kā pie mums bovlinga klubi un cilvēki iet atpūsties un mētā tos kegļus...
pie mums tak neviens neiet kegļus mest atpūtai vai daiļslidotāji amatieri neīrē ledu! bet hoki uzspēlē!
p.p.s. kopumā protams Tev taisnība, bet Latvijā ledus halles primāri tiek celtas hokejam, nevis kērlingam, šortrekam...pie mums nav nevienas specializētas kērlinga, šortreka halles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-11-15 09:46, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Latvijā tikai hokeja komandas amatieri nes naudu hallēm īrējot ledu...
pārējie tavi nosauktie sporti ledushallē Latvijā ir nenozīmīga daļa un uz to neviens neieciklējas...
p.s. Kanādā piemēram kērlingam tiek celtas speciālas halles, kā pie mums bovlinga klubi un cilvēki iet atpūsties un mētā tos kegļus...
pie mums tak neviens neiet kegļus mest atpūtai vai daiļslidotāji amatieri neīrē ledu! bet hoki uzspēlē!
p.p.s. kopumā protams Tev taisnība, bet Latvijā ledus halles primāri tiek celtas hokejam, nevis kērlingam, šortrekam...pie mums nav nevienas specializētas kērlinga, šortreka halles.
arī kerlingisti visi ir amatieri un maksā par ledus īri. Tāpat arī daiļslidotāju vecāki paši no savas kabatas maksā par ledus īri.
Nu, par kērlingu Tev ir tikai gandrīz taisnība viens specializētais Kērlinga pleķis tomēr mums ir - KērlingaHalle.lv .

     [+] [-]

, 2019-11-15 09:54, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, par kērlingu Tev ir tikai gandrīz taisnība viens specializētais Kērlinga pleķis tomēr mums ir - KērlingaHalle.lv .
nu super. bus kadreiz jaaiziet. pametat tos keglus. diezgan interesants process kad pats to dari

     [+] [-]

, 2019-11-15 09:54, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nezinu, kā ir Latvijā, Francijā, it sevišķi provinciālās pilsētās, kāda ir Aviņjona, neviens no sporta veidiem nenes tādus ienākumus ledushallei, kā nakts ledusdiskotēkas brīvdienās Protams, ka no tāda aspekta raugoties, jo lielāks laukums, jo vairāk apdullināto nakts tusētāju tur salīdīs No katra purna pa dvadcarikam, plus vēl barčiks ar alko, nesūdīgs navars galarezultātā sanāk
neesmu neko tadu dzirdejis, ka Latvija notiktu tadas stelles.