Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

IIHF viceprezidents: "Fāzels apsolīja, ka izvērtēsim Baltkrievijas situāciju"

Rolands Eliņš

IIHF viceprezidents: "Fāzels apsolīja, ka izvērtēsim Baltkrievijas situāciju"
Kalervo Kummola (pa kreisi). Foto: AP/Scanpix

Somijas portālam „Ilta-Sanomat” IIHF viceprezidents Kalervo Kummola norādīja, ka valdes sapulcē ierosinājis jautājumu par PČ 2021 rīkotājvalsts Baltkrievijas politisko un epidemioloģisko situāciju. Viņš pastāstīja, ka IIHF prezidents Renē Fāzels aicina nogaidīt un iegūt papildus informāciju, taču ir solījis atgriezties pie situācijas izvērtējuma pēc divām nedēļām.

„IIHF valdes sēdē nebija plašākas diskusijas par to, kas šobrīd notiek Baltkrievijā, izņemot manis ierosināto jautājumu un Baltkrievijas pārstāvja atbildi,” teica Kalervo Kummola, kurš vairākas desmitgades strādājis Somijas Hokeja federācijā, bijis tās prezidents no 1997. līdz 2016. gadam, un 17 gadu garumā ieņem IIHF viceprezidenta amatu.

„Mēs abi runājām par to. Mums pilnīgi vienādi viedokļi nebija,” diplomātiski norādīja Kummola. „Ko viņš teica? Sniedzot oficiālu atbildi, viņš norādīja, ka viss ir kārtībā. Es domāju, ka mums jāsāk vaicāt, vai varam uzticēties Baltkrievijas sniegtajai informācijai. Arī tas ir jautājums, ko uzdevu IIHF valdē.”

Kummola gan izteicās, ka nerēķinās ar lieliem pavērsieniem PČ2021 rīkošanas sakarā: „Esmu visai skeptiski noskaņots, ka šeit tiks pieņemti kādi lieli jauni lēmumi. Baltkrievija ir liela hokeja valsts, kas hokejā iegulda daudz naudas. Tas paceļ latiņu. Ja runa būtu par valsti, kurā ar hokeju klājas slikti, lēmumu pieņemt būtu daudz vieglāk.”

„Valdes sēdē Baltkrievijas pārstāvis uzstāja, ka nevajag jaukt sportu ar politiku un ka IIHF tādu nostāju visu laiku piekopusi,” teica Somijas hokeja funkcionārs. „Es tiešām nezinu, kur tagad novilksim robežu. Galu galā, šī nostāja nāk no Starptautiskās olimpiskās komitejas, kas nekad nav ieņēmusi konkrētu politisko pozīciju.”

Kummola piekrita argumentam, ka arī Fāzels publiski izvairījies no politisko jautājumu komentēšanas: „Taču valdes sēdē viņš atklāti pateica, ka pēc divām nedēļām, kad būs nākamā sēde, izvērtēsim notikušo. Es sēdē ierosināju apspriest šo jautājumu, tieši tā, kā es biju apsolījis Somijas medijos, un Renē Fāzels atbildēja, ka divu nedēļu laikā mēs redzēsim labāk, kas notiek Baltkrievijā, proti, vai viss nomierinās vai nē.”

Baltkrievijā svētdien norisinājās prezidenta vēlēšanas, kurās par uzvarētāju sevi pasludināja autokrāts Aleksandrs Lukašenko. Vēlēšanu oficiālie rezultātu norāda, ka viņš saņēmis apmēram 80% balsu, pret ko tika izteikti plaši iebildumi un cilvēki Baltkrievijā masveidā izgāja ielās, piedaloties protestos par vēlēšanu rezultātu viltošanu. Baltkrievijas varas iestādes centušās protestus apspiest ar arvien pieaugošo fiziskā spēka lietošanu. Eiropas savienībā piektdien paredzēta ārkārtas sēde, lai izskatītu situāciju Baltkrievijā.

Baltkrievija tiesības rīkot pasaules čempionātu ieguva pirms trim gadiem, darot to kopā ar savu sadarbības partneri Latviju. PČ paredzēts Minskā un Rīgā.

Izmantotie resursi:
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000...

  -2 [+] [-]

, 2020-08-13 13:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: un ar ko tu esi runājis pļūtāzi? tik ar saviem bomžiem vai imamu
Es vismaz nerakstu kategoriskā formā, kurš uzvarēja vēlēšanās, kurš kuru sasēdināja, kurš kuru piespieda pamest valsti un t.t. Kaut ko tādu var apgalvot vienīgi visuzinošais

     [+] [-]

, 2020-08-13 13:36, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Es vismaz nerakstu kategoriskā formā, kurš uzvarēja vēlēšanās, kurš kuru sasēdināja, kurš kuru piespieda pamest valsti un t.t. Kaut ko tādu var apgalvot vienīgi visuzinošais
tu raksti ka pietiek ar desu, šņabi un hokeju, bet pats sēdi frankos jo "tur ir nauda". Bet par to kurš uzvarēja, var loģiski izsecināt pasekojot tam kas notiek.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 13:37, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu raksti ka pietiek ar desu, šņabi un hokeju, bet pats sēdi frankos jo "tur ir nauda"
Sēžu Frankos, pelnu naudu un baudu Hoķi pa TV, kāda problēma?

     [+] [-]

, 2020-08-13 13:38, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Sēžu Frankos, pelnu naudu un baudu Hoķi pa TV, kāda problēma?
problēmas nav, tik acīmredzams ir tas ka tu esi tukštirsējs piedāvājot blatkrieviem to uz ko pats neparaksties

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 13:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu raksti ka pietiek ar desu, šņabi un hokeju, bet pats sēdi frankos jo "tur ir nauda". Bet par to kurš uzvarēja, var loģiski izsecināt pasekojot tam kas notiek.
Loģiski var izsecināt ļoti daudz ko Tas ir tikai viens no variantiem un kādam dikti interesē lai tieši šis te variants tiktu kultivēts kā patiesība pēdējā instancē

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 13:42, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: problēmas nav, tik acīmredzams ir tas ka tu esi tukštirsējs piedāvājot blatkrieviem to uz ko pats neparaksties
Būtu pats es Baltkrievijā, parakstītos noteikti Labi, nav laika, garda maltīte gaida

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 13:43, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Loģiski var izsecināt ļoti daudz ko Tas ir tikai viens no variantiem un kādam dikti interesē lai tieši šis te variants tiktu kultivēts kā patiesība pēdējā instancē
tu vari vieniem argumentiem likt pretī savus, bet tev tādu nav, tikai tukša muldēšana ka baltkrieviem pietiek ar desu un šņabi

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 13:43, pirms 4 gadiem
Es atkārtošu jautājumu, info īsti nekur neatrodu un slinkums meklēt - līgums par PČ rīkošanu Minskai un Rīgai ir kopīgs vai katrai atsevišķs, respektīvi - vai atteikšanās no Minskas automātiski nozīmē arī saistību izbeigšanu ar Rīgu?! Gan jau līgumā tādas detaļas ir atrunātas, bet man kā mirstīgajam cilvēkam līguma tekstu neviens nav rādījis.

     [+] [-]

, 2020-08-13 13:44, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Būtu pats es Baltkrievijā, parakstītos noteikti Labi, nav laika, garda maltīte gaida
tu nevari tur būt, jo esi izvēlējies liberastu Eiropu

     [+] [-]

, 2020-08-13 13:45, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Es atkārtošu jautājumu, info īsti nekur neatrodu un slinkums meklēt - līgums par PČ rīkošanu Minskai un Rīgai ir kopīgs vai katrai atsevišķs, respektīvi - vai atteikšanās no Minskas automātiski nozīmē arī saistību izbeigšanu ar Rīgu?! Gan jau līgumā tādas detaļas ir atrunātas, bet man kā mirstīgajam cilvēkam līguma tekstu neviens nav rādījis.
Tev neatbild jo šeit komentē tādi paši mirstīgie, kuri līgumu nav lasījuši.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 13:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tev neatbild jo šeit komentē tādi paši mirstīgie, kuri līgumu nav lasījuši.
Vai arī visi komentāru sadaļā lasa tikai Tjomas pērles

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 13:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tev neatbild jo šeit komentē tādi paši mirstīgie, kuri līgumu nav lasījuši.
Žēl, jo žurnālisti diez vai aizdomāsies ko tādu noskaidrot.

     [+] [-]

, 2020-08-13 13:52, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Žēl, jo žurnālisti diez vai aizdomāsies ko tādu noskaidrot.
Visticamāk šobrīd visi vnk gaida vai situācija aprims vai eskalēsies un kādā virzienā. Kāds varētu pajautāt LHFam, bet domāju tur būtu atbilde "redzēs kas notiks, ko lems IIHF u.t.t.", jo tie arī nezin kas sābros notiks

     [+] [-]

, 2020-08-13 13:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Visticamāk šobrīd visi vnk gaida vai situācija aprims vai eskalēsies un kādā virzienā. Kāds varētu pajautāt LHFam, bet domāju tur būtu atbilde "redzēs kas notiks, ko lems IIHF u.t.t.", jo tie arī nezin kas sābros notiks
Tas jā, bet gan jau ir kaut kāds plāns B gadījumā, ja Minskā nekas nenotiks. Tādā situācijā Rīga viena pati pasākumu nepavilks. Ņemot vērā to, ka kaut kādi sagatavošanas darbi jāveic gan plāna A, gan B variantā, lēmumam vajadzētu būt šogad, ja negrib riskēt ar diviem nenotikušiem PČ pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 14:00, pirms 4 gadiem
kasagrande - katrā ziņā par šo jautājumu ja arī uzpeldēs kads raksts, tad drīzāk delfos vai tēvenetā

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 14:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kasagrande - katrā ziņā par šo jautājumu ja arī uzpeldēs kads raksts, tad drīzāk delfos vai tēvenetā
vai allhockey.ru

     [+] [-]

, 2020-08-13 14:03, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas jā, bet gan jau ir kaut kāds plāns B gadījumā, ja Minskā nekas nenotiks. Tādā situācijā Rīga viena pati pasākumu nepavilks. Ņemot vērā to, ka kaut kādi sagatavošanas darbi jāveic gan plāna A, gan B variantā, lēmumam vajadzētu būt šogad, ja negrib riskēt ar diviem nenotikušiem PČ pēc kārtas.
Gribēju rakstīt ka visticamāk plāna B vēl nav, bet nu ja padomā ar to zarazu iespējams ka tomēr ir kaut kas tāds spriests. Visādi citādi piekrītu, ja nekļūdos parasti oktobī sāk tirgot pirmās biļetes....

     [+] [-]

, 2020-08-13 14:03, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas jā, bet gan jau ir kaut kāds plāns B gadījumā, ja Minskā nekas nenotiks. Tādā situācijā Rīga viena pati pasākumu nepavilks. Ņemot vērā to, ka kaut kādi sagatavošanas darbi jāveic gan plāna A, gan B variantā, lēmumam vajadzētu būt šogad, ja negrib riskēt ar diviem nenotikušiem PČ pēc kārtas.
Šveice tā kā gribēja, jo viņiem izkrita.

     [+] [-]

, 2020-08-13 14:03, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vai allhockey.ru
tādā gadījumā sc būs pirmie

     [+] [-]

, 2020-08-13 14:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Gribēju rakstīt ka visticamāk plāna B vēl nav, bet nu ja padomā ar to zarazu iespējams ka tomēr ir kaut kas tāds spriests. Visādi citādi piekrītu, ja nekļūdos parasti oktobī sāk tirgot pirmās biļetes....
Teorētiski, varētu aizvadīt Rīgā kā plānots, savukārt otru grupu no Minskas pārcelt uz Helsinkiem, ar 1/2fināliem un fināliem Rīgā (2022. g. PČ tā vai tā notiek Somijā). Tas ir vienīgais jēdzīgais variants, ja Rīgai vajadzētu otru pilsētu. ES, Šengena, hokeja valsts, salīdzinoši netālu, ir prāmis, kas kursē starp pilsētām (pagaidām). Vēl varētu Stokholmu, bet no zviedriem neko nevar saprast. Otrs variants gan jau būs atņemt abām pilsētām uzreiz un aizvadīt kaut kādā Šveicē.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 14:39, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Otrs variants gan jau būs atņemt abām pilsētām uzreiz un aizvadīt kaut kādā Šveicē.
tikko Rīgā atskanēja dīvaina skaņa, itkā Francijā kāds būtu aizrijies ar exportu

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 14:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tikko Rīgā atskanēja dīvaina skaņa, itkā Francijā kāds būtu aizrijies ar exportu
Takš krustojuma brigādei Šveice būs tuvāk, tieši jāpriecājas būtu. Terorakti draudēja tikai tad, kad gāja runas par PČ atcelšanu

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 14:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tādā gadījumā sc būs pirmie
rekur allhockey.ru atsaucoties uz tass.ru, ka viss notiek pēc plāna
https://allhockey.ru/news/show/3901...

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 14:53, pirms 4 gadiem
https://tass.ru/sport/9191225

Генеральный секретарь Латвийской федерации хоккея Вистурс Козиолс сообщил ТАСС, что его страна не сможет самостоятельно провести турнир.

     [+] [-]

, 2020-08-13 14:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: rekur allhockey.ru atsaucoties uz tass.ru, ka viss notiek pēc plāna
https://allhockey.ru/news/show/390164-Podgotovka_k_ChM_2021_vedetsya_po_planu
nekā jauna, tip kaut ko spriedīs pec 2 nedēļām, tas arī te rakstīts

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 14:56, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Takš krustojuma brigādei Šveice būs tuvāk, tieši jāpriecājas būtu. Terorakti draudēja tikai tad, kad gāja runas par PČ atcelšanu
nu no tā terorakta ar noleca

     [+] [-]

, 2020-08-13 15:23, pirms 4 gadiem
Lai tik ved atpakaļ man nosperto PČ uz Šveici!

     [+] [-]

, 2020-08-13 15:27, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Lai tik ved atpakaļ man nosperto PČ uz Šveici!
Nez vai Šveice būtu sajūsmā par bezenhāela PČ

     [+] [-]

, 2020-08-13 15:30, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Nez vai Šveice būtu sajūsmā par bezenhāela PČ
Es nedomāju, ka viņi ņems PČ, nav izdevīgi, vēl ar koronu nekas nav skaidrs. Bet nu es pasapņošu.

     [+] [-]

, 2020-08-13 15:39, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es nedomāju, ka viņi ņems PČ, nav izdevīgi, vēl ar koronu nekas nav skaidrs. Bet nu es pasapņošu.
a Tu tur iespundēts? man jau liekas savā ziņā labāks čempis ir ja esi citā valstī. Nu ne labāks, iespaidiem bagātāks, vairāk ballīte. Rīgā es tā vairāk sajutu tik pirmo spēli ar čehiem, pec tam tāda rutīna, vnk pēc darba aizej uz Lv spēlēm kurām bija biļete un tad vēl dažām kur jau PČ laikā varēja dabūt lētāku biļeti, piemēram USA-FIN izcēlu pa 10Ls, BLR-KAZ pa kādi 7Ls. Nākamajā dienā uz darbu. Izbraukumā lielāka ballīte, krodziņš, alus + brīvajās dienās var kur aizšaut kko redzēt, Bratislava vispār ekselenta - turpat Vīne, netālu arī Budapešta u.t.t.. Tāds atvaļinājums ar hokeju sanāk.

     [+] [-]

, 2020-08-13 16:41, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Noteikti uzmanies ,ja bērni varavīksni zīmē un ja klausās mūziku ,ko izpilda geji,vai lezbietes.
Jā, es negribu, lai manem bērniem stāsta par to, ka geji un lesbietes - tas ir pareizi un labi, bet visi, kas tam nepiekrīt, ir homofobi, kas ir jāsoda. Tā nav demokrātija. Tur nav vārda brīvības!

Šodien baltkrieviem ir darbs, ir rūpnīcas, atnāks ES, nebūs daba un nebūs rūpnīcu. Lai arī tagad alga nav liela, pēc tam tās vispār nebūs. Stāstīs sviestu par to, ka jāsargā daba, un vērs rūpnīcas ciet. Baltkrievi nesaprot, ko viņi dara un kam viņi seko.

     [+] [-]

, 2020-08-13 16:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nav nekādu lozungu par rietumiem, skaties pats ja netici man. oileris vnk baidās ka uz Rīgu atbrauks belaru gejs un šo paņems priekšā, nav pārliecināts par sevi.
Es Maskavas TV neskatos. Pirmkārt. Otrkārt, tavi komentāri liecina par to, ka tev nav argumentu. Ir runāšana, ir bārstīšanās ar "gudrībā" un viss. Ja nebūs Lukaša, 100% Belarus sāks iet "rietumu ceļu" uz ES. Tagad ir viņiem darbs, atnāks ES un nebūs darba. Tagad alga ir neliela, bet pēc tam vispār nekādas nebūs. Lukašs aizgāja stipri par tālu, protams, taču tas nenozīmē, ka "opozīcija" tagad nesīs laimi. Lukašam ir jāpaliek, bet jāievieš izmaiņas valsts pārvaldē. Ukrainā cilvēks pirms Maidana dzīvoja ievērojami labāk (man to cilvēki no Ukrainas stāstīja). Belariem diez vai būs savādāk; bezdarbs, valsts pamešana un valsts pagrimums

     [+] [-]

, 2020-08-13 16:56, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es Maskavas TV neskatos. Pirmkārt. Otrkārt, tavi komentāri liecina par to, ka tev nav argumentu. Ir runāšana, ir bārstīšanās ar "gudrībā" un viss. Ja nebūs Lukaša, 100% Belarus sāks iet "rietumu ceļu" uz ES. Tagad ir viņiem darbs, atnāks ES un nebūs darba. Tagad alga ir neliela, bet pēc tam vispār nekādas nebūs. Lukašs aizgāja stipri par tālu, protams, taču tas nenozīmē, ka "opozīcija" tagad nesīs laimi. Lukašam ir jāpaliek, bet jāievieš izmaiņas valsts pārvaldē. Ukrainā cilvēks pirms Maidana dzīvoja ievērojami labāk (man to cilvēki no Ukrainas stāstīja). Belariem diez vai būs savādāk; bezdarbs, valsts pamešana un valsts pagrimums
Pārlasi komentārus un redzēsi argumentus. Tu pretī liec savas iedomas, atradies nākotnes pareģis.
Un par Ukrainu vispār aizveries, man tur radu jūra.
Viss ko tu raksti ir tīrākais moskaļu tv atgremojums, gan šausmīgā nākotne ES gan ukraiņu zelta dzīve pirms maidana un katastrofa tagad. Tik tu izlaid faktu, ka Ukraina 6 gadus karo, kas nu nekādi neveicina attīstību.
Ukraiņi paši lemj savu likteni, to pašu novēlu baltkrieviem.
Bet tu dzen sūdu, nekādu argumentu.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-13 17:12, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Visticamāk šobrīd visi vnk gaida vai situācija aprims vai eskalēsies un kādā virzienā. Kāds varētu pajautāt LHFam, bet domāju tur būtu atbilde "redzēs kas notiks, ko lems IIHF u.t.t.", jo tie arī nezin kas sābros notiks
Visam vāks būs tad, ja oficiāli paziņos, ka Latvijas puse, solidarizējoties ar Baltkrievijas "brīvības cīnītājiem", labprātīgi atsakās no pasaules čempionta rīkošanas Berimors, Banss un Otiņš aiz laimes berzēs rokas, jo "Hokejs ir sūds, galvenais ir "brīvības cīnītāju" dzīvības

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 17:15, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Takš krustojuma brigādei Šveice būs tuvāk, tieši jāpriecājas būtu. Terorakti draudēja tikai tad, kad gāja runas par PČ atcelšanu
Šveice der tikai gadījumā, ja Latvija spēlēs Ženēvā, nekur citur!