Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: girtssss

"Holt go home!" RD vadība nāciet pie prāta, vārtos ir vajadzīgs vārtusargs, nevis ģitārists!

Šis sauklis arēnā dzirdams ar vien biežāk un ne bez pamata.

Šis sauklis arēnā dzirdams ar vien biežāk un ne bez pamata, čaļi sitās no visas sirds, bet ģitārists ielaiž atkal balodīti, protams, ka rokas nolaižas visai komandai. Dēļ viņa šosezon ir zaudēti vismaz 15punkti, bet šis sēž un twitero pa nakti līdz pl.3 par savām jaunajām dziesmām, lai gan no rīta ir treniņš un vakarā spēle. Kas tas par profesionāli? Pagājušo gad uz izslēgšanas spēlēm uzēdās par 15kg un vadībai bija jāsūta draudu vēstuli vasarā, lai beidz rīt, savādak paliks bez darba. Tie kas skatās Krievijas kanālos RD spēles, es domāju ir jau atklausījušies, cik švaka šogad ir vārtusargu līnija RD un par to arī liecina statistika. Arī Saška un Miķelis apstiprina to pašu, un beidzot arī A.Puče to ir saskatījis, tikai RD vadība labāk sadala Z.sv. prēmijas un tēlo, ka neko neredz, kapēc tad cilvēciņiem ir jābrauc no visām Latvijas mālām, jāpērk dārgākās biļetes KHL un jāskatās uz šo nožēlojamo klaunu vārtos?!


Slēpts komentārs: huy
, 2012-01-08 13:29, pirms 12 gadiem
Daudz kas atkarīgs no $$$. Būs nauda, būs labāks vārtsargs.
Man jau izskatās, ka nākamgad gaidāma Holta nomaiņa, teiksim, iespējams, pret Masaļski .
, 2012-01-08 13:42, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Daudz kas atkarīgs no $$$. Būs nauda, būs labāks vārtsargs.
Man jau izskatās, ka nākamgad gaidāma Holta nomaiņa, teiksim, iespējams, pret Masaļski .
kādus 20% no RD $$$ ir sadalījuši akcionāri, tādēļ mums arī ir šogad tik daudz klibu leģionāru un Sējējam arī neviens no vadības nepārmet...
Cepuri nost mūsu džeku priekšā!
, 2012-01-08 13:42, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Daudz kas atkarīgs no $$$. Būs nauda, būs labāks vārtsargs.
Man jau izskatās, ka nākamgad gaidāma Holta nomaiņa, teiksim, iespējams, pret Masaļski .
Masaļskis diemžēl ir vēl zemākā līmenī nekā Holts
, 2012-01-08 13:44, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Daudz kas atkarīgs no $$$. Būs nauda, būs labāks vārtsargs.
Man jau izskatās, ka nākamgad gaidāma Holta nomaiņa, teiksim, iespējams, pret Masaļski .
Masaļskis prasīs vairāk $, nekā Holts. No doubt about it. Uzskatu, ka Masaļskis bija spēlētājs, par kuru Dinamo bija jācīnās, taču viņi izdomāja uzlikt mīksto, sak' kurš cits tad tevi tādu pusklibu ņems? Edža ir īsts play-off vārtsargs. Ja viņš ir uz viļņa, viņam gandrīz nevar iemest un pārējā komanda no tā gūst iedvesmu, papildus drošības sajūtu. Holtam tas vilnis labakajā gadījumā ir divas spēles. Diemžēl..
, 2012-01-08 13:47, pirms 12 gadiem
Nu, kad visus legjionaarus buusim aizsuutiijushi prom, tad beidzot mums atkal buus stabila BACh vidusmeera komanda.
, 2012-01-08 13:52, pirms 12 gadiem
Sejējs ir ekskluzīvs menedžeris, kā var 8 reizes sezonā aizšaut garām un nevienu rezi netrapīt ar leģionāriem. Ir tikai 1 variants, visi viņi ēd no vienas kases, un spēlētāji netiek atlasīti pēc sportiskā principa, bet kur var labak atkatu dabūt un nopelnīt. Nospļauties par skatītājiem, izslēgšanas spēlēs esam, ko vel gribiet!
, 2012-01-08 13:53, pirms 12 gadiem
Tādi jau ir tie letiņi,smiekli nāk nu jau Holtam sāk braukt augumā visi jau tik tās kļūdas redz,nu jā Cipam jau vairs nevar tgd. jau arī Miķelis ir sliktais,aizvien biežāk to nākas dzirdēt,mums nav zvaigžņu komanda,ar mūsu mazo budžetu ir jāpriecājas,ka vispār varam play-off tikt!
, 2012-01-08 13:56, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Daudz kas atkarīgs no $$$. Būs nauda, būs labāks vārtsargs.
Man jau izskatās, ka nākamgad gaidāma Holta nomaiņa, teiksim, iespējams, pret Masaļski .
nedomāju ka ar Masaļskis ir baigais glābējs , divas sezonas praktiski delde tikai soliņu un ir bez spēļu prakses kas tikai vartsargu padara vājāku , žēl bet tā tas ir
ja jau mums tagat ir tik švaka tā vārtsargu linija tad varēja labāk Holta vieta but tas pats Lūsiņš, domāju ka viņi ar Jučeru nemz sliktāki nebūtu un vismaz izlasei butu kārtiga vārtsargu konkurence lidz ar to laba linija bet tagat ne šis ne tas nau izlasei kartiga sezonas pirma numura visi ir otrie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-08 14:04, pirms 12 gadiem
Piekrītu rakstam, vārtu sargs ir 50% no komandas panākuma. Holts varētu būt labs 2.Nr., bet ne pirmais. Tad jau labāk nenopirkt pāris leģionārus, bet nopirkt kārtīgu vārtu vīru.
, 2012-01-08 14:06, pirms 12 gadiem
propans rakstīja: nedomāju ka ar Masaļskis ir baigais glābējs , divas sezonas praktiski delde tikai soliņu un ir bez spēļu prakses kas tikai vartsargu padara vājāku , žēl bet tā tas ir
ja jau mums tagat ir tik švaka tā vārtsargu linija tad varēja labāk Holta vieta but tas pats Lūsiņš, domāju ka viņi ar Jučeru nemz sliktāki nebūtu un vismaz izlasei butu kārtiga vārtsargu konkurence lidz ar to laba linija bet tagat ne šis ne tas nau izlasei kartiga sezonas pirma numura visi ir otrie
Masaļskis principā ir tāds pats, kā pirms diviem gadiem un vispār visu karjeru. Viņš ir jāmet zem tanka, tad izrāpos. Ja viņu liktu vārtos kādas 3-5 spēles pēc kārtas, tad viņš sāktu rādīt brīnumus. Kamēr viņu rausta, nekas nenotiks. Tā arī ir lielākā Yugra kļūda. Cits jautājums ir - vai viņš pa šiem gadiem ir kļuvis labāks.. Nez vai.
, 2012-01-08 14:08, pirms 12 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Tādi jau ir tie letiņi,smiekli nāk nu jau Holtam sāk braukt augumā visi jau tik tās kļūdas redz,nu jā Cipam jau vairs nevar tgd. jau arī Miķelis ir sliktais,aizvien biežāk to nākas dzirdēt,mums nav zvaigžņu komanda,ar mūsu mazo budžetu ir jāpriecājas,ka vispār varam play-off tikt!
Nevar būt tā, ka pamatvātsargs ielaiž vidēji 3 golus mačā, pie kam paša kļūdu dēļ!!!
, 2012-01-08 14:09, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Daudz kas atkarīgs no $$$. Būs nauda, būs labāks vārtsargs.
Man jau izskatās, ka nākamgad gaidāma Holta nomaiņa, teiksim, iespējams, pret Masaļski .
tikpat labi vareji teikt, ka Holtu nomainis Tomass
Masalskis butu labs variants, ja vien tu sponsoretu vina ligumu.
visadi pokemoni jau var teikt ko grib, tacu hokeja sabiedriba Masalskis tiek vertets daudz augstak ka Holts un tapec vins ari pelna daudz vairak ka Kriss
, 2012-01-08 14:13, pirms 12 gadiem
brg1 rakstīja: Piekrītu rakstam, vārtu sargs ir 50% no komandas panākuma. Holts varētu būt labs 2.Nr., bet ne pirmais. Tad jau labāk nenopirkt pāris leģionārus, bet nopirkt kārtīgu vārtu vīru.
Paldies, es jau gaidīju, ka sīkie pokemoni un tīņu fani mani noēdīs, bet izrādās, kad visiem skatījums ir apmēram vienāds. Mēs šogad spēlējam, tikai ar 2. un 3. nr vārtos, un komandai bez super talantiem uzbrukumā, tas ir nāvējoši. Protams, ka svarīgākais pašlaik būtu nopirkt 1. vārtusargu, nevis leģionārus atbiras!
, 2012-01-08 14:17, pirms 12 gadiem
Holts normāls vārtsargs.. problēma te nav vārtsargā.. jebkurš vārtsargs mēdz kļūdīties..arī Irbe savā laikā laida regulāri starp kājām golus..
vienkārši spēlētāji iemest nevar, un tad protams vārtsargs vainīgs.. viņam katrā mačā uz nulles janostāv lai jums būtu labi...arī Telkvists bija slikts un visi pārējie..un tā jums būs vienmēr kad komanda zaudēs..
kautkādi pamuļķi jūs esat..
to cik daudz Holts labo aizsargu kļūdas un izručī komandu..to neviens neredz..redz tikai kad vārtsargs kļūdās..
, 2012-01-08 14:19, pirms 12 gadiem
propans rakstīja: nedomāju ka ar Masaļskis ir baigais glābējs , divas sezonas praktiski delde tikai soliņu un ir bez spēļu prakses kas tikai vartsargu padara vājāku , žēl bet tā tas ir
ja jau mums tagat ir tik švaka tā vārtsargu linija tad varēja labāk Holta vieta but tas pats Lūsiņš, domāju ka viņi ar Jučeru nemz sliktāki nebūtu un vismaz izlasei butu kārtiga vārtsargu konkurence lidz ar to laba linija bet tagat ne šis ne tas nau izlasei kartiga sezonas pirma numura visi ir otrie
Lūsiņš?!?!? haha, tad jau labāk, lai Dinamo ņem mani vārtos. Iznāks lētāk un rezultāts tāds pats būs
, 2012-01-08 14:21, pirms 12 gadiem
ja jūs te nosauktu savus vecumus...sanāktu gatavais bērnudārzs..
, 2012-01-08 14:27, pirms 12 gadiem
Kidd rakstīja: Holts normāls vārtsargs.. problēma te nav vārtsargā.. jebkurš vārtsargs mēdz kļūdīties..arī Irbe savā laikā laida regulāri starp kājām golus..
vienkārši spēlētāji iemest nevar, un tad protams vārtsargs vainīgs.. viņam katrā mačā uz nulles janostāv lai jums būtu labi...arī Telkvists bija slikts un visi pārējie..un tā jums būs vienmēr kad komanda zaudēs..
kautkādi pamuļķi jūs esat..
to cik daudz Holts labo aizsargu kļūdas un izručī komandu..to neviens neredz..redz tikai kad vārtsargs kļūdās..
Paskaties kaut vai uz Gārnetu,bet Holts kļūdās pārāk bieži, neviens jau nerunā, ka ir izcili snaiperi komandā,bet nu nedrīks dalīt stulbas piespēles un katrā mačā ir vismaz viena divas kļūdas.Kā jau te rakstīju Holts ir labs 2.Nr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-08 14:29, pirms 12 gadiem
girtssss rakstīja: Paldies, es jau gaidīju, ka sīkie pokemoni un tīņu fani mani noēdīs, bet izrādās, kad visiem skatījums ir apmēram vienāds. Mēs šogad spēlējam, tikai ar 2. un 3. nr vārtos, un komandai bez super talantiem uzbrukumā, tas ir nāvējoši. Protams, ka svarīgākais pašlaik būtu nopirkt 1. vārtusargu, nevis leģionārus atbiras!
Tu pats esi pokemons. Kādu murgu tu te sadzejoji? Tu vispār zini kam RD zaudēja. Vai ,nu ja ,nevaram vinēt pasaules zvaigznes, tad mums tāds Dinamo nav vajadzīgs .
, 2012-01-08 14:30, pirms 12 gadiem
Kidd rakstīja: Holts normāls vārtsargs.. problēma te nav vārtsargā.. jebkurš vārtsargs mēdz kļūdīties..arī Irbe savā laikā laida regulāri starp kājām golus..
vienkārši spēlētāji iemest nevar, un tad protams vārtsargs vainīgs.. viņam katrā mačā uz nulles janostāv lai jums būtu labi...arī Telkvists bija slikts un visi pārējie..un tā jums būs vienmēr kad komanda zaudēs..
kautkādi pamuļķi jūs esat..
to cik daudz Holts labo aizsargu kļūdas un izručī komandu..to neviens neredz..redz tikai kad vārtsargs kļūdās..
Pamuļķis esi Tu, kā Tu vari šo amīšu jefiņu salīdzināt ar Irbi.
Visi spēlētāji un hokeja apskatnieki redz tava elka nožēlojamo spēli, bet Tu nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-08 14:35, pirms 12 gadiem
nelda rakstīja: Tu pats esi pokemons. Kādu murgu tu te sadzejoji? Tu vispār zini kam RD zaudēja. Vai ,nu ja ,nevaram vinēt pasaules zvaigznes, tad mums tāds Dinamo nav vajadzīgs .
Vakar mūsu džeki spēlēja ļoti labi un esmu pateicīgs viņiem, bet viens ģitārists vārtos, kas pa nakti sēž Twiterī un nospļaujas par pārējiem, iemieg ik pa laikam vārtos, pretīgi un necieņa pret pārējiem! Un runa jau neiet diemžēl tikai par vakardienas spēli!
, 2012-01-08 14:36, pirms 12 gadiem
brg1 rakstīja: Paskaties kaut vai uz Gārnetu,bet Holts kļūdās pārāk bieži, neviens jau nerunā, ka ir izcili snaiperi komandā,bet nu nedrīks dalīt stulbas piespēles un katrā mačā ir vismaz viena divas kļūdas.Kā jau te rakstīju Holts ir labs 2.Nr.
un kādā komandā spēlē Gārnets? kādi tur spēlētāji? ieliktu Gārnetu lejasgala komandā, un tas pats vien būtu.. laistu katrā spēlē 3-5 ripas kā minimums...
neviens pats augstākās klases vārtsargs nevarētu katrā mačā nospēlēt uz nulli.. a mēs vairāk par vienu diviem goliem iemest nevaram..
un pirkt to labo vārtsargu ir tāds pats risks kā ar visiem Hossām Šindeļiem utt. jēga izmest kādu pusmiljonu augstas klases vārstsargam.. lai viņš VARBŪT kādu ripu vairāk noķertu..
Telkvistu arī ņēma kā augstas klases vārstargu.. bet viņš bija baigi labāks par Holtu? un kas var garantēt ka paņems citu vārtsargu, un viņš būs labāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-08 14:41, pirms 12 gadiem
girtssss rakstīja: Pamuļķis esi Tu, kā Tu vari šo amīšu jefiņu salīdzināt ar Irbi.
Visi spēlētāji un hokeja apskatnieki redz tava elka nožēlojamo spēli, bet Tu nē
kādi vel visi spēlētāji un hokeja analītiķi? Puče? viņš jau sen pierādījis ka nav objektīvs.. viņam ir savi mīluļi un nemīluļi..
salīdzināt ar Irbi? kapēc tad ar Irbi vārtos Latvijas izlase neuzvarēja nevienā pasaules čempī? kapēc vairākās spēlēs viņš ielaida brīvus tālos metienus?
bija spēles kuras viņš izvilka..bet bija kur salaida tādus golus kādus bija jatver...
salīdzinājums tāds, ka vājā komandā arī augstākās klases vārtsargs neko nepavilks..
, 2012-01-08 14:41, pirms 12 gadiem
jucheru vaartos ,lai kachaa pieredzi un izsitis holtu no 1 vartusarga statusa!
, 2012-01-08 14:42, pirms 12 gadiem
Parunājies ar mūsu hokejistiem vai paskaties krievu kanālus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-08 14:43, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: vo, vo, Irbi- All star zvaigzni salīdzina ar amīšu burgeru ēdāju, tas tik liecina, cik liels kidd ir zinošs hokeja lauciņā necik zinošs
tu jau nu bērns varēji paklusēt..
visiem redzams cik tu zinošs hokejā.. dzīvo vien savā pasaulītē un nejaucies tur kur tu neko nesaproti...ej skaties DEL līgu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Lindijs Rafs. Foto: AP/Scanpix
1

"Sabres" galvenā trenera amatā atgriežas kluba rekordists Rafs

Zemgus Girgensona pārstāvētā NHL komanda Bufalo "Sabres" par galveno treneri nolīgusi Lindiju Rafu, kurš klubu vadīja no 1997. līdz 2013. gadam.
Džordans Martinūks. Foto: AFP/Scanpix

"Hurricanes" atspēlējas no 0:3, Makdeividam piecas piespēles uzvarā pār "Kings"

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) aizvadītās vairākas Stenlija kausa izcīņas spēles. Karolīnas "Hurricanes" veica lielisku atspēlēšanos pret Ņujorkas "Islanders", tiekot pie otrās uzvaras sērijā, savukārt čempione Lasvegasas "Golden Knights" sēriju pret Dalasas "Stars" iesāka ar minimālu uzvaru septiņu vārtu spēlē (4:3).Citā spēlē Edmontonas "Oilers" ar 7:4 uzveica Losandželosas "Kings". Zakam Haimenam hat-trick, bet Konors Makdeivids tika pie piecām rezultatīvām piespēlēm.
Rodrigo Ābols. Foto: Rögle BK

Ābols pārtver ripu un piespēlē, kolēģis iemet vienīgo ripu "Rögle" uzvarā finālcīņā

Zviedrijas augstākās hokeja līgas (SHL) finālsērijā otro no divām pirmajām izbraukuma cīņām uzvarējusi Engelholmas "Rögle", kura "Skellefteå" komandai reabilitējās (1:0) par zaudējumu sestdien.