Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

U20: Krievija kļūst par pasaules čempioni

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

U20: Krievija kļūst par pasaules čempioni
Krievijas U20 hokeja izlase - pasaules čempione
Foto: Reuters/Scanpix

Šonakt ASV noslēdzies pasaules čempionāts hokejā U20 izlasēm. Finālmačā Krievijas izlase, uzvarot pēdējo periodu ar 5:0(!), triumfēja cīņā pret Kanādu - 5:3. Cīņā par bronzu uzvarēja ASV.

Kanādas izlase laika posmā no 2005. līdz 2009, gadam izcīnīja piecas zelta medaļas pēc kārtas, taču pagājušajā gadā finālā piekāpās ASV un šogad ļoti vēlējās titulu atgūt. Līdz finālam kanādieši tika, tomēr paredzētās uzvaras vietā iznāca zaudējums pret Krieviju.

Krievija šajā čempionātā ne reizi vien izglābās no gandrīz vai bezcerīgām situācijām - tā tas bija gan cīņā pret Somiju (1:3 četras minūtes pirms pamatlaika beigām, 4:3 uzvara papildlaikā), gan pusfinālā pret Zviedriju (2:3 pusotru minūti pirms beigām, uzvara bullīšos). Un arī finālā tika atkārtota iespaidīga atspēlēšanās.

Proti, 1. periodu Kanāda uzvarēja ar 2:0, bet 2. periodā pievienoja vēl vienu ripu, panākot 3:0 pirms pēdējās trešdaļas, taču krievi uzvarēja maču ar 5:3! Kanādiešu līderis un pārliecinoši turnīra rezultatīvākais spēlētājs Breidens Šenns divreiz piedalījās pārsvara iegūšanā (1+1), taču Krievijas komanda 3. periodā visu apgrieza kājām gaisā. Vispirms nieka 13 sekunžu laikā tika atgūti divi vārti (2:3), tad 48. minūtē mums labi zināmais "Sibir" uzbrucējs Vladimirs Tarasenko rezultātu izlīdzināja (3:3), bet pirmo reizi vadību krievi ieguva 56. minūtē, kad savus otros vārtus iemeta Artjoms Panarins (4:3). 76 sekundes pirms finālsirēnas kanādieši, vēl nenomainījuši vārtsargu, ielaida arī piekto ripu (3:5), un Krievija triumfēja ar 5:3 (metieni 38:27 Kanādas labā). Krievijas U20 izcīnījusi pirmo čempionu titulu kopš 2003. gada.

Pirms tam cīņā par 3. vietu ASV ar 4:2 uzveica Zviedriju (metieni 44:36). Pēc divām trešdaļām bija 1:1, tad ASV ieguva divu vārtu pārsvaru un Zviedriju neglāba pievilkšana līdz 2:3 - amerikāņi drīz vien atjaunoja divu vārtu pārsvaru un uzvarēja ar 4:2.

Pasaules čempionāts U20 izlasēm, vietu sadalījums

VIzlase
1.Krievija
2.Kanāda
3.ASV
4.Zviedrija
5.Šveice
6.Somija
7.Čehija
8.Slovākija
9.Norvēģija
10.Vācija

Norvēģija un Vācija Eliti pamet, vietā - Latvija un Dānija

Iepriekšējo turnīru medaļnieces

GadsNorises vietaZeltsSudrabsBronza
2011.ASVKrievijaKanādaASV
2010KanādaASVKanādaZviedrija
2009KanādaKanādaZviedrijaKrievija
2008ČehijaKanādaZviedrijaKrievija
2007ZviedrijaKanādaKrievijaASV
2006KanādaKanādaKrievijaSomija
2005ASVKanādaKrievijaČehija
2004SomijaASVKanādaSomija
2003KanādaKrievijaKanādaSomija
2002ČehijaKrievijaKanādaSomija
2001KrievijaČehijaSomijaKanāda
2000ZviedrijaČehijaKrievijaKanāda
1999KanādaKrievijaKanādaSlovākija

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 11:47, pirms 13 gadiem
nu beidzot krieviem arī kāda veiksme, katrā ziņā šitāds scenārijs bija interesantāks, pie tams fakts, ka krieviem vairāki no KHL tagad izraisīs visādas spekulācijas un katrā ziņā vēl ilgi z-amerikāņiem šis turnīrs tiks bāzts acīs, tieši tā pat kā krieviem pagājušā olimpiāde, tā ka nekas vēl nav beidzies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 11:50, pirms 13 gadiem
Malachi!!!!Russia - rulezzz!!!Tads hokejs mums vajadziigs!!!

  +8 [+] [-]

, 2011-01-06 11:54, pirms 13 gadiem
GainFast rakstīja: Es vienkārši nesaprotu kā latvieši var priecāties par krieviem. Jebkuram normālam latvietim jaienīst krievi. Okupācija.
Nebāz visus krievus vienā maisā

Man bija ļoti smags Jaunais Gads, strādāju atpūtas kompleksā un kā jau daudzviet Latvijā pazuda elektrība uz veselu diennakti. Mani klienti bija stipri dzeroši krievi, viņi man staigāja pakaļ un mierināja lai neuztraucos, no viņu puses nekādu pretenziju nebūšot. Identiska situācija bija pirms sešiem gadiem ar latviešu kompāniju, toreiz Latvijā plosijās orkāns un par to ka viņiem stundu pirms došanās mājās pazuda strāva bija tāda bļaustīšanās, gribēja pat pusi no iemaksātās naudas atpakaļ.
Pārvari labāk savus aizspriedumus, pašam būs vieglāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 12:05, pirms 13 gadiem
Piezvanīju tēvam un viņš arī teica, ka labi atceroties Hermanu Volginu no "Dinamo" laikiem. Baigā zvaigzne gan nebija, bet potenciāls viņam bija pietiekami liels.

Latvijas lapās neko īpašu neatradu, tikai rakstu par Znaroku, kurā minēts Volgins.
TVNET :: Hokejs - Znaroks, kuru vajag noglāstīt
"Pēc čempionāta Minskā viņu pie sevis aicina visi 11 PSRS čempionāta klubi, CSKA ieskaitot, taču tēvs Oļegu [Znaroku] uz Maskavu pie Viktora Tihonova nelaiž: tur dēls varot noiet no ceļa. Kad Čeļabinskā spēlē Rīgas dinamieši, Hermans Volgins "Dinamo" komandas priekšniekam Jerofejevam izstāsta, ka tāds labs un talantīgs uzbrucējs kā Znaroks būtībā ir ārpus hokeja."

  -3 [+] [-]

, 2011-01-06 12:05, pirms 13 gadiem
Diemžēl tik nabadzīgi esam tikai dēl krievu okupācijas, būtu mēs vāciešu pakļautībā, viss būtu citādāk. Tagad aizbraucot uz maskavu sapratu cik krievija ir nožēlojama. Lielākā un arī pretīgākā valsts. Manus uzskatus par krieviju neviens nemainīs. Nekad nespēšu priecāties par bomžu tautu.

     [+] [-]

, 2011-01-06 12:09, pirms 13 gadiem
Ja kāds spēli neredzēja, tad tieši tagad rāda atkārtojumu pa "Eurosport 2". Noskatīšos neredzētos 2 periodus.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-06 12:14, pirms 13 gadiem
RUS izlase paradija kanadiesiem kaa jaspele HOKEJS.MALACHI.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-06 12:15, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nebāz visus krievus vienā maisā

Man bija ļoti smags Jaunais Gads, strādāju atpūtas kompleksā un kā jau daudzviet Latvijā pazuda elektrība uz veselu diennakti. Mani klienti bija stipri dzeroši krievi, viņi man staigāja pakaļ un mierināja lai neuztraucos, no viņu puses nekādu pretenziju nebūšot. Identiska situācija bija pirms sešiem gadiem ar latviešu kompāniju, toreiz Latvijā plosijās orkāns un par to ka viņiem stundu pirms došanās mājās pazuda strāva bija tāda bļaustīšanās, gribēja pat pusi no iemaksātās naudas atpakaļ.
Pārvari labāk savus aizspriedumus, pašam būs vieglāk.
Cilvēki ir visādi - tur es Tev piekrītu.
Pats arī strādāju ar ārzemju tūristiem - ir jau gana plaša pieredze arī šajā jomā. Par ārzemniekiem atsauksmes ir dažādas.
Piemēram, viens īpašnieks saka, ka nav lielāku cūku par vāciešiem (punktu uz 'i' tam uzlika gadījums, kad vācieši bija vienkārši istabas vidū linolejā izgriezuši caurumu)
Savukārt, vairāki īpašnieki (pēc tautības krievi!), saka, ka viņi viesus no Krievijas gribot vismazāk - jo rietumeiropieši esot krietni kulturālāki un daudz mazāk cūcības taisot.
Ir bijis, kad no Krievijas atbrauc rokeru kompānija ar močiem - un īpašnieks pēc tam saka, ka šie esot bijuši vispatīkamākie viesi no visiem.
Tā kā īr visādi.
Man pašam vislabāk patīk angļi (nevis tie švaļi, kas brauc uz Rīgu dzerstīties un drāzties, bet gan tie, kas brauc atpūsties ar ģimenēm) - ļoti pieklājīgi un korekti cilvēki. Arī norvēģi ir baigi foršie (ar retiem izņēmumiem).

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 12:17, pirms 13 gadiem
GainFast rakstīja: Diemžēl tik nabadzīgi esam tikai dēl krievu okupācijas, būtu mēs vāciešu pakļautībā, viss būtu citādāk. Tagad aizbraucot uz maskavu sapratu cik krievija ir nožēlojama. Lielākā un arī pretīgākā valsts. Manus uzskatus par krieviju neviens nemainīs. Nekad nespēšu priecāties par bomžu tautu.
ja godiigi tad bomzu tauta ir latvija vairaak nekaa krievija...!!!
nozeelojama varbuut arii ir krievija, unj latvija, tu uzskati ka latvija nav nozeelojama pateicoties tiem gailjiem kas seez valdiibaa..!!!
ja jau tu uzskati, ka krievija ir nozeelojama un bomzu tauta, tad kaapeec vispaar brauci uz maskavu..!!!?????

nesaprotu cilveekus ar tik slimu domaashanu kaa tew..!!! pie kaa ir vainiigi krievijas vai vaacijas iedziivotaaji, ka bija taada okupaacija un karsh, tur jau nav vainiigi cilveeki, bet gan divi diktatori..!!!

apsties uz vaacieshiem, kaa vinji tagad izturaas pret krieviju un krieviem, unj taapat no krievu puses..!!!

pirms kautko raksti padomaa..>!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-06 12:22, pirms 13 gadiem
Cepure nost Krievijas izlases jaunešiem atspēlēties pret kanadu no 0:3!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 12:22, pirms 13 gadiem
smaidiigaizzz rakstīja: apsties uz vaacieshiem, kaa vinji tagad izturaas pret krieviju un krieviem, unj taapat no krievu puses..!!!
Nu nacistiem jau tieši krieviem jāpateicas par lielisko iespēju izvērst tik vērienīgu kampaņu kā Otrais pasaules karš. Viens otru mācīja un atbalstīja, tikai beigās aizgāja katrs par sevi. Tagad atkal lielākie draugi

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 12:23, pirms 13 gadiem
Ai, žēl, ka zaudēja abas komandas, kuras atbalstīju. Žēl, ka zviedri nedabūja bronzu, viņi noteikti to bija vairāk pelnījuši. Un žēl arī par Kanādu, vienmēr paticis viņu hokejs, bet ko nu darīt, tāds ir hokejs, ne vienmēr uzvar tie, kuriem vajadzētu. Neiešu jau nu pārdzīvot par junioru čempionātu, life goes on! Priekā! Apsveicu visus, Krievijas un ASV līdzjutējus.

  -4 [+] [-]

, 2011-01-06 12:23, pirms 13 gadiem
Bija nepieciešamība braukt turp. Vācijā vismaz visi cilvēki dzīvo skaisti nevis kā Krievijā. Tikko notika jaunas vēlēšanas un cilvēkiem tika dota iespēja izvēlēties par ko balsot.. Cilvēki nobalsoja par vecajiem ēzeļiem nevis par jaunajiem kumeļiem proti VL. Tagad atkal visi sūdzas.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-06 12:24, pirms 13 gadiem
smaidiigaizzz rakstīja: ... tu uzskati ka latvija nav nozeelojama pateicoties tiem gailjiem kas seez valdiibaa..!!!
...
davai nevainosim visā valdību! Valdība ir tieši tāda pati kā mēs paši esam.
Vai valdība ir tā, kas ar savām miskatēm piedrazo mežus? Vai valdība ir tā, kas pa ielām reizēm brauc kā pilnīgi bez galvas? Vai tie visi desmitiem tūkstoši luņu, kas bezjēgā grāba kredītus arī visi bija no valdības?
Valdība ir tieši tāda, kādu mēs ievēlam Saeimu.
Pasaki, ko tieši Tu esi darījis Latvijā nebūtu "bomzu tauta"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 13:16, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: davai nevainosim visā valdību! Valdība ir tieši tāda pati kā mēs paši esam.
Vai valdība ir tā, kas ar savām miskatēm piedrazo mežus? Vai valdība ir tā, kas pa ielām reizēm brauc kā pilnīgi bez galvas? Vai tie visi desmitiem tūkstoši luņu, kas bezjēgā grāba kredītus arī visi bija no valdības?
Valdība ir tieši tāda, kādu mēs ievēlam Saeimu.
Pasaki, ko tieši Tu esi darījis Latvijā nebūtu "bomzu tauta"?
Pilnīgi piekrītu! Vēl ir liels jautājums, vai mēs paši esam pelnījuši ko labāku ar savu attieksmi.

     [+] [-]

, 2011-01-06 13:21, pirms 13 gadiem
Tas tikai vēlreiz pierāda to, ka hokejā ir jāspēlē pa 100% visas 60 minūtes nevis tikai kādas 30 vai 40 minūtes..... pa lielam krieviem sanāca tāds pats "komnbeks" kādus pagājušogad vienubrīd "štancēja" mūsu pašu ģinamka, kad pretinieks sametot 3-4 golus jau nodomāja, ka "lieta ir darīta" un sāka "slidināties" un RD par to viņus sodija..... kas līdzīgs notika arī vakar! Izskatās, ka kanādieši jau bišķi pa ātru sapriecājās par uzvaru un hokeja Dievs ar krievu rokām un kājam viņus par to sodija! Krieviem šitā vispār sanāk kaut kāda "kombeku izlase"! Kas nu kas, bet jāatzīst (un izksatās), ka raksturs šiem čaļiem ir žeļeznijs! No 0:3 finālspēlē ne kurš katrs var "izlīst"!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 13:24, pirms 13 gadiem
rad za RUS,fenomelano! NO!eto kak raz NERUSSKIJ harakter, s O:3 na 5:3 doigrivat,obichno zabivajut na igru russkie vo vsem sporte pri takom shete..do konca bitca bolshe pohoze na Kanadcev,Chehov ili turkov v futbole u nas..RUS net..ne tot mentalitet.tak ze kak u latishej parspiileet,tak u russkij sklaidvat ruki, ne bitsa do konca i vinovat vsegda sudja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 13:32, pirms 13 gadiem
'Monstroza" atspēlēšanās un es jau gandrīz gulēt aizgāju pēc 2. trešdaļas.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 13:36, pirms 13 gadiem
vēlu šovakar Gulbim tā eksplodēt trešajā un sasist Nadalu

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 13:39, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Cilvēki ir visādi - tur es Tev piekrītu.
Pats arī strādāju ar ārzemju tūristiem - ir jau gana plaša pieredze arī šajā jomā. Par ārzemniekiem atsauksmes ir dažādas.
Piemēram, viens īpašnieks saka, ka nav lielāku cūku par vāciešiem (punktu uz 'i' tam uzlika gadījums, kad vācieši bija vienkārši istabas vidū linolejā izgriezuši caurumu)
Savukārt, vairāki īpašnieki (pēc tautības krievi!), saka, ka viņi viesus no Krievijas gribot vismazāk - jo rietumeiropieši esot krietni kulturālāki un daudz mazāk cūcības taisot.
Ir bijis, kad no Krievijas atbrauc rokeru kompānija ar močiem - un īpašnieks pēc tam saka, ka šie esot bijuši vispatīkamākie viesi no visiem.
Tā kā īr visādi.
Man pašam vislabāk patīk angļi (nevis tie švaļi, kas brauc uz Rīgu dzerstīties un drāzties, bet gan tie, kas brauc atpūsties ar ģimenēm) - ļoti pieklājīgi un korekti cilvēki. Arī norvēģi ir baigi foršie (ar retiem izņēmumiem).
Jāpiekrīt Tevis rakstītajam par rokeriem, pie manīm rudenī arī viens motoklubs noslēdza sezonu, tad mēs te visi vairākas dienas bija pārsteigti cik kārtīgas viņi atstāja telpas, mežā kolēģes pat nevienu nomestu končiku neatrada. Šajā gadā mēģināšu spiest uz viņu tusiņiemm cepuri nost, tik zolīdi varbūt uzvedās tikai kādas kristiešu draudzes.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-06 13:45, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jāpiekrīt Tevis rakstītajam par rokeriem, pie manīm rudenī arī viens motoklubs noslēdza sezonu, tad mēs te visi vairākas dienas bija pārsteigti cik kārtīgas viņi atstāja telpas, mežā kolēģes pat nevienu nomestu končiku neatrada. Šajā gadā mēģināšu spiest uz viņu tusiņiemm cepuri nost, tik zolīdi varbūt uzvedās tikai kādas kristiešu draudzes.
Nē, visi rokeri ir resni, bārdaini, nepārtraukti atraugājas un pie pirmās izdevības sit citiem ar viskija pudelēm pa galvu. Es zinu, es amerikāņu filmas skatos

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 13:51, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tas tikai vēlreiz pierāda to, ka hokejā ir jāspēlē pa 100% visas 60 minūtes nevis tikai kādas 30 vai 40 minūtes..... pa lielam krieviem sanāca tāds pats "komnbeks" kādus pagājušogad vienubrīd "štancēja" mūsu pašu ģinamka, kad pretinieks sametot 3-4 golus jau nodomāja, ka "lieta ir darīta" un sāka "slidināties" un RD par to viņus sodija..... kas līdzīgs notika arī vakar! Izskatās, ka kanādieši jau bišķi pa ātru sapriecājās par uzvaru un hokeja Dievs ar krievu rokām un kājam viņus par to sodija! Krieviem šitā vispār sanāk kaut kāda "kombeku izlase"! Kas nu kas, bet jāatzīst (un izksatās), ka raksturs šiem čaļiem ir žeļeznijs! No 0:3 finālspēlē ne kurš katrs var "izlīst"!
Nav jau pirmā reize, ka krievi atspēlējas un beigās uzvar kanādiešus.Vēsture zina entos tādus piemērus, sākot jau ar 70-jiem gadiem.Par to es nemaz nebrīnos.Jācer, ka Kanādai šis zaudējums nāks tikai par labu.Pret ASV viņi tādi uzvilkušies bija, acīmredzot pie rezultāta 3:0 sākās rasslabuha.Krievi to tik vien gaidīja...
Vispār kanādiešiem ir īsa atmiņa.Šito Kameronu arī vairs nedrīkst laist nevienai izlasei tuvumā.Vakar izskatījās gandrīz tikpat stulbs, kā mūsu Šuplers.

Starp citu, man patīk šis Bragins, īsts krievs.Arī Spartakā savā laikā bija cīņā saucējs brīžos, kad Jakuševs pagura...
Varu iedomāties, kā viņš treniņos savus krievānus slānī ...
Gadījums par salauzto tāfeli vispār ieper... Interesanti pret kura krieva pakausi viņš to salauza??

     [+] [-]

, 2011-01-06 13:58, pirms 13 gadiem
Noskatījos pirmos divus puslaikus un aizgāju gulēt - tipa viss skaidrs . No rīta normāls pārsteigums . Žēl, ka neredzēju .

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 14:04, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Vispār kanādiešiem ir īsa atmiņa.Šito Kameronu arī vairs nedrīkst laist nevienai izlasei tuvumā.Vakar izskatījās gandrīz tikpat stulbs, kā mūsu Šuplers.
Ne jau tikai Kamerons ir vainīgs. Viņš, starp citu, šosezon no Misisogas "St. Michael's Majors" sataisīja tīri nesliktu komandu, kas ir viena no labākajām visā CHL.
Problēma ir citā - komanda, kas ilgu laiku spēlēja pēc Kamerona plāniem (un viņš ir pierādījis, ka var dabūt rezultātu no komandas, kurā nav zvaigžņu), bet pēc 3:0 kanādieši sajutās kā tādi stāri (atceroties grupu turnīru un šo komandu cīņu iepriekšējo gadu fonu) un uzreiz par to tika sodīti.

Kamerons pa tām 20 minūtēm uzreiz nevarēja saprast kas notiek ar komandu (komandu, kura visa turnīra gaitā spēlēja tā kā treneris lika) un kā to visu fiksi un pamatīgi izlabot. Taču, ja arī saprata, tad jau bija stipri par vēlu kko mainīt, jo krieviem bija "big momentum" un to jau vairs nevarēja izmainīt.

Šī Kanādas izlase bija stipra kā komanda, taču fināla pēdējās 20 minūtēs viņiem gribējās uzspēlēt individuāli... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-06 14:11, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne jau tikai Kamerons ir vainīgs. Viņš, starp citu, šosezon no Misisogas "St. Michael's Majors" sataisīja tīri nesliktu komandu, kas ir viena no labākajām visā CHL.
Problēma ir citā - komanda, kas ilgu laiku spēlēja pēc Kamerona plāniem (un viņš ir pierādījis, ka var dabūt rezultātu no komandas, kurā nav zvaigžņu), bet pēc 3:0 kanādieši sajutās kā tādi stāri (atceroties grupu turnīru un šo komandu cīņu iepriekšējo gadu fonu) un uzreiz par to tika sodīti.

Kamerons pa tām 20 minūtēm uzreiz nevarēja saprast kas notiek ar komandu (komandu, kura visa turnīra gaitā spēlēja tā kā treneris lika) un kā to visu fiksi un pamatīgi izlabot. Taču, ja arī saprata, tad jau bija stipri par vēlu kko mainīt, jo krieviem bija "big momentum" un to jau vairs nevarēja izmainīt.

Šī Kanādas izlase bija stipra kā komanda, taču fināla pēdējās 20 minūtēs viņiem gribējās uzspēlēt individuāli... .
Nu, nu, - nedomāju, ka Kamerona plānos ietilpa zaudējums zviedriem, kas momentā izmainīja visu raskladu.Nezinu par stāriem, bet kkas tur īsti kārtībā nebija, ja jau laiž krievu mazākumā izskriet 1 pret vārtsargu.Arī adbors bija nekāds, īpaši 4. nummurs, kurš vispār ļāva krieviem savā zonā darīt visu ko grib.Bet tas tā, kanādiešu problēmas.Krievi bija labāki un uzvarēja pelnīti.
To , ka krievi ir labi sagatavojušies šim turnītam , varēja jau redzēt ar neapbruņotu aci spēlē ar tamborētājiem.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-06 14:18, pirms 13 gadiem
"Mama ja čempion, bļa"

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 14:19, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu, nu, - nedomāju, ka Kamerona plānos ietilpa zaudējums zviedriem, kas momentā izmainīja visu raskladu.Nezinu par stāriem, bet kkas tur īsti kārtībā nebija, ja jau laiž krievu mazākumā izskriet 1 pret vārtsargu.Arī adbors bija nekāds, īpaši 4. nummurs, kurš vispār ļāva krieviem savā zonā darīt visu ko grib.Bet tas tā, kanādiešu problēmas.Krievi bija labāki un uzvarēja pelnīti.
To , ka krievi ir labi sagatavojušies šim turnītam , varēja jau redzēt ar neapbruņotu aci spēlē ar tamborētājiem.
Ko Kamerons plānoja, to zin tik viņš pats, taču pat Kanādā uz šito čempionāta sākumu nebija nekādu baigo ilūziju par šīs komandas zaudējumu un daži viņu hokeja aprakstītāji pat pieļāva domu, ka kanādieši nemaz finālā nespēlēs (tie bija tādi ekstrēmākie gadījumi, vairākums prognozēja viņiem 2. vietu aiz ASV). Šis, kā Latvijā parasti saka, bija Kanādas hokeja "tukšais gads" (salīdzinot ar iepriekšējiem, kurā vismaz pāris topošie NHL superstāri bija).

Krievi, jā, viņi labi aizvadīja šo turnīru. Un, kas sevišķi krita acīs, tas, ka visa turnīra gaitā varēja redzēt, ka viņi GRIB uzvarēt. Tb motivācija viņiem bija (tā iepriekšējos gados bija galvenā problēma).

Taču, kopumā runājot, redz, kā sanāca. Iepriekš vairums prognozēja kanādiešiem otro vietu aiz amerikāņiem un kopumā viņi šādu situāciju kā normālu pieņēma jau pirms PČ, taču kā zaudēja krieviem, tā uzreiz, tomēr, sāk parādīties dažādas... interesantas tēzes.
Slēpts komentārs: Ontario