Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Vai Lietuvas klubam ir ko darīt KHL?

Vai Lietuvas klubam ir ko darīt KHL?
SIemens Arena Viļņas Vetras mājvieta

Vairāki sporta portāli ziņo ka LIetuvas klubs Viļņas Vetra taisās iesaistīties plašajā KHL līgā, pamēģināsim izpētīt cik izdevīgi viņiem tas būtu ???

1. Kādi spēlētāji spēlēs Viļņas klubā?
Lietuviešiem pašiem kā potenciāli KHL līgas spēlētāji nav, jo lietuvā hokejs nav tik populārs kā Latvijā, tāpēc vajadzēs īrēt vai pirkt spēlētājus no ārzemēm un ja pērk kādu tad vajadzētu klubam budžetu.
2. Kur ņemt lielo naudu budžetam ?
Ja jau Rīgas Dinamo tik tikko iztiek ar savu budžetu, bet atšķirībā no lietuviešiem RD ir latviešu spēlētāji. Bet lietuviešiem atšķirībā no mums ir daudz bagātāji sponsori, tāpēc lietuvieši var izveidot 60 % no RD kluba līmeņa.
3. Kur ņemt spēlētājus ?
1. Variants savākt cik nu viņu ir lietuviešu spēlētājs, paskatīties Latvijas, Polijas, Baltkrievijas, Igaunijas virzienā, varbūt tur kāds ir gribētājs un tad doties uz ASV un Krieviju savākt pārējos spēlētājus.
2. Sameklēt labu treneri, kurš paņems sev līdzi labus spēlētājus!!!
4.Cik liela ir SIEMENS ledus halle?
Halles ir pietiekoša liela un KHL prasībām atbilst, jo kas nezin tur nesen notika KHL spēle starp AK Bars un SKA.
5. vai KHL atbalstīs šo plānu?
KHL varētu arī nepiekrist, šogad KHL vajadzēja spēlēt arī Čehijas "Energie" un arī Zviedrijas divīzijā nekas nenotiek, kur tika solīti 5 KHL klubi.

Manas domas ka ir, jo pēc jaunākām ziņām S. Naumovs jau ir lietuviešu vārtsargs ...

1 2 3 84 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2009-11-02 11:28, pirms 14 gadiem
Manuprāt nav, nezinu ar kuru galu KHL domā. Mēs redzam, ka pat Rīgā tribīnes nav pārpildītas, ko viņi cer ierzudzīt Viļņā?

  +4 [+] [-]

, 2009-11-02 11:32, pirms 14 gadiem
Pārāk nopietns topiks priekš tik absurdas idejas

1) spēlētāji - 4. maiņai leišus savāktu, vorotčiku - back-upu arī; pārējie būtu importi - tā jau nav problēma
2) lietuvušu sponsoru devums tāpat būtu piliens jūrā - viss atkarīgs, vai Krievijas politiskā vēlme būs tik liela lai dotu ~90% no budžeta
3) skat. pirmo
4) kā izriet no liešu rakstītā, ar Siemens halli nemaz nav tik gludi, citādu nerunātu par 3000 vietīgo Utenos halli, kuru varot vēlāk pārbūvēt uz 7000 vietām.
5) šī brīnuma dzīvotspēja ir atkarīga tikai un vienīgi no Krievijas politiskajām ambīcijām... līdzīgi bija arī ar ideju par Karlovi Vari - čehi gaidīja, ka krievi dod lielo kāpostu. Savukārt, zviedri nemaz tā īsti uz KHL neraujas - tās vairāk bija/ir spēlītes ar SEL vadību

  +3 [+] [-]

, 2009-11-02 11:38, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Manuprāt nav, nezinu ar kuru galu KHL domā. Mēs redzam, ka pat Rīgā tribīnes nav pārpildītas, ko viņi cer ierzudzīt Viļņā?
it kā jau tev taisnība, taču ir viens interesants (gan tieši nesaistīts fakts) - EBEL jaunpienācēja no Horvātijas Zagrebas "Medveščak" šogad sit pušu visus EBEL apmeklētības rekordus: vēljoprojām viņu 7000 halle ir 100% aizpildīta uz visām mājas spēlēm - baidos, ka vidējais apmeklējums nav mazāks kā RD mājas spēlēs...

  +3 [+] [-]

, 2009-11-02 11:43, pirms 14 gadiem
Uz izlases spēlē Leišiem daudz nāca ļaužu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-02 11:46, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: it kā jau tev taisnība, taču ir viens interesants (gan tieši nesaistīts fakts) - EBEL jaunpienācēja no Horvātijas Zagrebas "Medveščak" šogad sit pušu visus EBEL apmeklētības rekordus: vēljoprojām viņu 7000 halle ir 100% aizpildīta uz visām mājas spēlēm - baidos, ka vidējais apmeklējums nav mazāks kā RD mājas spēlēs...
Varbūr viņi piemaksā par atnākšanu uz spēli

  +5 [+] [-]

, 2009-11-02 11:47, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: it kā jau tev taisnība, taču ir viens interesants (gan tieši nesaistīts fakts) - EBEL jaunpienācēja no Horvātijas Zagrebas "Medveščak" šogad sit pušu visus EBEL apmeklētības rekordus: vēljoprojām viņu 7000 halle ir 100% aizpildīta uz visām mājas spēlēm - baidos, ka vidējais apmeklējums nav mazāks kā RD mājas spēlēs...
Nu pirmajā sezonā iespējams arī Vētra varētu pilnu Siemens Arēnu savākt lielākajā vairumā spēļu, jo gan jau ka Viļņā savāskies ap 7-8K pārsvarā krievu, kas gribēs redzēt "etniskās dzimtenes" čempi un "mestnuju komandu" tajā! Protams ja leiši dabūtu tajā komandā piem to pašu Kasparaiti vai Zubrusu, tad gan jau, ka ar pašu leišu apmeklētību nebutu lielu problēmu.... bet Žalgiris vai Rytas ar Eirolīgu tāpat visam KHL pasākumam ieliktu vienos vārtos....

  +4 [+] [-]

, 2009-11-02 11:47, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Nu pirmajā sezonā iespējams arī Vētra varētu pilnu Siemens Arēnu savākt lielākajā vairumā spēļu, jo gan jau ka Viļņā savāskies ap 7-8K pārsvarā krievu, kas gribēs redzēt "etniskās dzimtenes" čempi un "mestnuju komandu" tajā!
Nu nezinu gan. Krievi vairāk ir Igaunijā. Rīgā ir ap 300 000 krievu, bet spēles arī pērn nebija izpārdotas. Vienīgais nav saprotams kāda jēga uzņemt līgā dzīvot nespējīgu klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-02 12:02, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nu nezinu gan. Krievi vairāk ir Igaunijā. Rīgā ir ap 300 000 krievu, bet spēles arī pērn nebija izpārdotas. Vienīgais nav saprotams kāda jēga uzņemt līgā dzīvot nespējīgu klubu.
jēga elementāra - Putina pirms gada tiešā tekstā minētā intervence ex-padomju valstīs, izmantojot sportu un kultūru. Tikai un vienīgi politika.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-02 12:03, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Lietuvā tas būtu TOP atrakcions un jau pavasarī kad viņiem notika pasaules čempis 1.divīzija bija īsti hokeja svētki atšķirība no mums.
Atcerēsimies ka Lietuva ir atīstītaka un iedzīvotaji gandrīz uz pusi vairak.
Vispār jau Igaunija ir tā attīstītākā un Viļņa ir krietni mazāka par Rīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-02 12:06, pirms 14 gadiem
Autor atkal prasās pēc "Avtor ..., topik..."
1. Liela daļa spēlētāju būs leģionāri.
2. Viņiem ir savs sponsors no Krievijas, tā kā mums Itera. Iespējams arī vietējais atbalsts.
3. Kāda Polija, kapēc neminēju Ungāru hokejistus. Būs hokejisti no Krievijas , Baltkrievijas, Latvijas kas veidos komandu, līderi varētu būt no hokeja lielvalstīm.
5. Čehija ir loģistikas murgs, gluži tāpat kā Habarovska. Ir izdevīgi papildināt līgu ar klubu, kas atrodas netālu no citiem. (Minska, Rīga)

  +2 [+] [-]

, 2009-11-02 12:06, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Ka jau rakstīju potencials šim klubam ir lielāks ka Dinamo.
Tāpec jau es esmu brīdinajis ka Dinamo tikpat viegli var pārcelties uz Tallinu,Viļņu vai Pleskavu jo ir komercprojekts.
nav tur potenciāla nekāda tuvākajos 20 gados.

Rīgas Dinamo nav komercprojekts un tāds arī nebūs. RD ir tīri tikai "politiskais modulis" Krievijas ambīcijās... Uz Pleskavu to token nepārcels, jo tad zudīs politiskā jēga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-02 12:07, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: jēga elementāra - Putina pirms gada tiešā tekstā minētā intervence ex-padomju valstīs, izmantojot sportu un kultūru. Tikai un vienīgi politika.
Nu tieši tā, jēgas nav

  +1 [+] [-]

, 2009-11-02 12:07, pirms 14 gadiem
nemot vera,ka klubaa ir Harlamovs ar pietiekamu autoritaati,tad domaju maybe kas tur var sanakt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-02 12:09, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Es kautka neredzu Igaunijas tirzniecības ķēdes un ražojumus...........parsvara tie ir lietuviešu.
Cik ir km starp Viļņu un Kauņu un cik šaja reģiona dzīvo cilveku?
ar igauņu ražojumiem ir pilni mūsu lielveikali - Spilva, Tukuma Piens, Cēsu alus u.t.t. ir tikai latviešu uzraksti, bet preces ražotas Igaunijā.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-02 12:10, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Es kautka neredzu Igaunijas tirzniecības ķēdes un ražojumus...........parsvara tie ir lietuviešu.
Cik ir km starp Viļņu un Kauņu un cik šaja reģiona dzīvo cilveku?
Es jau gribēju rakstīt, tikai nestāsti, ka tagad cilvēki no citām pilsētām plūdīs skatīties hokeju, kurš leišiem vienkārši neinteresē! Es pats visu laiku šiverēju pa Rīgu,hokejs mani interesē, bet neesmu bijis ne uz vienu RD spēli. Turklāt ja mēs uztraucamies par to, ka neviens neies uz RD ja tur būs 6-8 leģionāri, tad ko darīs leiši?

  +4 [+] [-]

, 2009-11-02 12:10, pirms 14 gadiem
Vairāk izskatās pēc brāļuku apjukuma emociju uzplūdā nevis pēc pārdomātas idejas. Ar emocijām es domāju skaisti noorganizēto KHL spēli leišos (kuru, starp citu, sarīkoja latvieši). Manupārt leiši bāžas ne savā silītē. Attīstiet basīti, attīstiet diska mešanu ko tur vēl, bet hokejā sākt uzreiz ar KHL līmeni, uzlēkt augstāk par savu pakaļu. Ne viņiem ir hokeja tradīcijas, ne viņiem ir spēlētāji. Dažeiz man liekas, ka viņiem fiška tāda - redz, bāļuki latvieši tā var, gan jau ka mēs arī tā varam.
Taču, ja tā notiks un KHL būs klubs no Lietuvas, tad tam jākļūst par nopietnu dzinuli Latvijas hokeja saimniecībai strādāt vēl smagāk. Atcerēsimies, kas notika ar volejbolu, varbūt piemērs ne par hokeju, bet par principu. Agrāk mēs bāzām igauņus volejā kā mazos ežus. Nebija iedomājams kā LV izlase var zaudēt igauņiem. A kas tagad notiek? Igauņi kļuvuši stiprāki! Ir pamats aizdomāties, tas hokeja kontekstā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-02 12:17, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Ka jau rakstīju vismaz 50% lielaks potenciāls ka Dinamo.
1)Jo te ir lielāka nabadzība
2)tur ir vairak potencialo apmekletaju
3)tur cilveki ir vairak izslāpusi pec augstas klases hokeja,šova(basketbola bumbošana ir nacionalais hobijs kas nedod starptautisku šovu)
1) Tu esi bijis Lietuvā pēdējā laikā? Vai tad var teikt, ka viņi ir daudz bagātāki par Latviju? nē nevar - pie mums ir sliktāk, taču atšķirība ar Lietuvu nav pārāk liela.
2) pēc kā Tu noteici potenciālo apmeklētāju daudzumu??? man domāt, Rīgā tas potenciāls ir vismaz 3x lielāks...
3) beidz, pilnīgās auzās iebrauci - tas, ka uz dažām spēlēm atnāk cilvēki vēl neko nenozīmē. Arī Arena Riga ir pilna uz moto triāla šovu - bet vai tāpēc mēs varam teikt mototriāls ir ahūni populārs Latvijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-02 12:19, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Ka jau rakstīju vismaz 50% lielaks potenciāls ka Dinamo.
1)Jo te ir lielāka nabadzība
2)tur ir vairak potencialo apmekletaju
3)tur cilveki ir vairak izslāpusi pec augstas klases hokeja,šova(basketbola bumbošana ir nacionalais hobijs kas nedod starptautisku šovu)
1) Nu jau viņi mūs ir panākuši nabadzībā
2) Ir vairāk cilvēku, nevis vairāk apmeklētāju. Pirmkārt, Rīga ir lielāka pilsēta Baltijā, otrkārt, kas dzimis rāpot, nekad nelidos. Viņi gadu gaitā ir bijuši basketa nācija.
3) Tikpat pārliecinošs apgalvojums kā - mēs esam izslāpuši pēc augstas klases regbija. LV hokejs nav šovs, LV hokejs ir kaut kas vairāk - tas, kas LT ir basketbols.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-02 12:19, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Ka jau rakstīju vismaz 50% lielaks potenciāls ka Dinamo.
1)Jo te ir lielāka nabadzība
2)tur ir vairak potencialo apmekletaju
3)tur cilveki ir vairak izslāpusi pec augstas klases hokeja,šova(basketbola bumbošana ir nacionalais hobijs kas nedod starptautisku šovu)
Pastāsti ko tu pīpē?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-02 12:20, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Lietuvā nemaz tik daudz to krievu nav
Zinu, ka nav.... viņiem krievu ir tikai ap 15-20% no iedzīvotāju kopskaita.... ja šiem iedzīvotāji kopskaitā ir ap 3-3,5 M tad sanāk, ka viņiem tāpat ir ap 500-600K krievu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-02 12:21, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: un pats galvenais kā arī vairums lietuviešu domā "ja Latvijai var būt spēcīgs hokeja klubs, neredzu iemeslus, kāpēc, lai tāds nebūtu Lietuvai"(S.Naumovs)

Kopš kura laika Naumovs ir lietuvietis? vecīt, viņš saka to ,ko viņam liek teikt, jo cer, ka veiksmes gadījumā, tur vēl uzspēlēs
leišiem lielākajai daļai tas ir "po barabanu" - nu nevajag te domāt, ka leiši 20 gadus ir dzīvojuši ar skaudību, ka viņiem nav hokeja

     [+] [-]

, 2009-11-02 12:22, pirms 14 gadiem
Daudziem piekrītu, ja spēlēs leģionāri tad kāda jēga fanot par citas valsts spēlētajiem kuri spēlē zem tavas valsts nosaukuma...
Kur lietuvieši dabūs lielo naudu lai pirktu tos spēlētājus, RD ka jau teicu ir savi latvieši, bet leišiem to vienkārši nav Sponsori to visu nevarēs nosegt... Man liekas ka tur pat sezonu nenoturēsies ka būs ja bankrots...

     [+] [-]

, 2009-11-02 12:23, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Un vēl Abrag latvieši ir izlutinati ar hokeju vai degradējušies jo visur viņiem ir par zemu līmenis.....................arī Dinamo būs zems līmenis.
Lietuvieši tai pašā laika savus audzekņus audzinās tos pašus Kumeļausku,Vereni un citus un būs apmierinati.

nu, beidz - nu jau esmu apsmējies... paldies, ka uzlaboji garastāvokli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 3 84 komentāri