Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2936, Did:0, useCase: 3

Krištopānam septiņi vārti Eiropas čempionāta debijā, Spānija soda ātrajos uzbrukumos

Emils Ozerinskis

Krištopānam septiņi vārti Eiropas čempionāta debijā, Spānija soda ātrajos uzbrukumos
Dainis Krištopāns. Foto: AFP/Scanpix

Debiju Eiropas čempionātā handbolā piedzīvojusi Latvijas valstsvienība, spēlē pret aktuālo kontinenta čempioni Spāniju piekāpjoties ar 22:33. Septiņus vārtus Latvijas izlasē guva Dainis Krištopāns.

Latvijas izlasei savā Eiropas čempionāta debijas spēlē nācās iztikt bez komandas pamatvārtsarga Artūra Kuģa, kurš neilgi pirms čempionāta sākuma atsvaidzināja potītes traumu. Līdz ar to izlases vadītājs Armands Uščins komandas vārtu sargāšanu uzticēja Edgaram Kukšam.

Mača pirmajā uzbrukumā Dainis Krištopāns iespēlēja bumbu līnijā brīvi pamestajam Ingaram Dudem. Latvijas izlases kapteinis savu iespēju neizniekoja, vēsturiski gūstot Latvijas valstsvienības pirmos vārtus Eiropas čempionātā. Savā aizsardzības zonā lieliski nospēlēja vārtsargs Kukša, atvairot pirmos četrus Eiropas čempionu metienus un ar pozitīvām emocijām ieejot spēlē. Spēles piektajā minūtē metienu vārtos raidot Aivim Jurdžam, Latvijas izlase panāca 2:0 pārsvaru. Pirmos vārtus Eiropas čempione Spānija guva pēc septiņām ar pusi nospēlētām minūtēm, kad Kukšam neizdevās atvairīt vārtu augšējā stūrī raidīto septiņu metru soda metienu.

Mača 13. minūtē spāņi ātrajā uzbrukumā guva savus ceturtos vārtus pēc kārtas, pirmo reizi spēlē nostādot Latvijas izlasi iedzinējos ar 4:5. Taču pie pirmajā grūtībām latvieši nesalūza un pirmā puslaika vidū Daiņa Krištopāna metiens atkal izvirzīja vadībā Latvijas valstsvienību. Puslaika otrajā pusē teju uz pilnām divām minūtēm latvieši palika divu vīru skaitliskajā mazākumā, taču pārāk daudz šajā laikā netika zaudēts. Tāpat spāņi izniekoja iespēju mest tukšos vārtos, no distances trāpot pa vārtu stabu. Spēlei sasniedzot 20 nospēlētu minūšu atzīmi, Krištopāna metiens ļāva mūsu izlasei būt priekšā ar 8:7. Ar pārkāpumu pret Nilu Kreicbegu sešas minūtes līdz pirmā puslaika beigām sarkano kartīti saņēma spāņu labais ārējais spēlētājs Horhe Makeda. Latvieši gan jau bija nonākuši iedzinējos ar divu vārtu starpību, taču spāņu uzbrukumu apturēšanai vairākkārt nācās pielietot neatļautu spēku, kas lika lielu daļu puslaika izskaņas spēlēt mazākumā. Pārtraukumā gan Latvijas komanda devās ar spilgtām emocijām, jo Uvis Strazdiņš līdz ar beigu signālu iešāva vārtos tālmetienu. Rezultāts pēc puslaika - 11:14.

Otro puslaiku ar diviem ātriem vārtiem sāka Eiropas čempione Spānija, taču Virans Morross aizsardzībā iesita pa seju Krištopānam, saņemot sarkano kartīti un kļūstot par otro diskvalificēto spāņu spēlētāju. Pie savas iespējas debitēt Eiropas čempionātā tika arī eSports.lv bijušais autors Raitis Puriņš (lasi viņa blogu ŠEIT), atvairot spāņu septiņu metru soda metienu. Ar lielisku plaukstas metienu no aizsega līdz divu vārtu starpībai rezultātu puslaika desmitajā minūtē samazināja Jurdžs (16:18).

Spānijas valstsvienība gan meistarīgi izmantoja katru pārtverto bumbu, izveidojot ļoti ātrus pretuzbrukumus, kuros Eiropas čempionu komanda nemēdza kļūdīties. Tādā veidā spāņi guva septiņus vārtus pēc kārtas, būtībā nokārtojot sev pirmo uzvaru Eiropas čempionāta finālturnīrā. Lai gan desmit minūtes līdz beigām spāņu pārsvars bija nospiedošs (26:17), tomēr Kukša vārtos turpināja rādīt brīnumus, atvairot septiņu metru soda metienu. Tuvojoties cīņas izskaņai Latvijas izlase gāja uz risku ar vārtsarga nomainīšanu pret septīto laukuma spēlētāju un tas maksāja vairākus vārtus, tostarp ar precīzu metienu pāri laukumam izceļoties Spānijas vārtu vīram Gonsalo Peresam. Latvijas izlases debijas spēle Eiropas čempionātā noslēdzās ar rezultātu 22:33 pret aktuālo Eiropas čempioni.

Spānija - Latvija 33:22 (14:11)
Spānija: Fernandess 5, Solē 4, Gomess 4, Entrerrioss 3, Kanjeljass 3, A.Dujšebajevs 3, Aginagalde 2, Sarmjento 2, Peress 1, Makeda 1, Figerass 1, Morross 1, Arinjo 1, Gvardiola 1, D.Dujšebajevs 1.
Latvija: Krištopāns 7, Jurdžs 5, Dude 3, Veršakovs 3, Kreicbergs 2, Strazdiņš 1, Leja 1.

Eiropas čempionāta otro spēli Latvijas izlase aizvadīs sestdien pulksten 17:00, samērojot spēkus ar Nīderlandes izlasi, kas salīdzinoši ar pārējām grupas komandām ir mūsu svara kategorijā.

9. janvāra spēles

DatumsGPilsētaSpēleRez.
09.01.AGrācaBaltkrievija – Serbija35:30
CTronheimaVācija – Nīderlande34:23
AGrācaHorvātija – Melnkalne27:21
CTronheimaSpānija – Latvija33:22

C grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Vācija110034:232
2.Spānija110033:222
3.Latvija100122:330
4.Nīderlande100123:340

Latvijas sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVecKlubs
VārtsargsEdgars Kukša29Aurich (Vācija)
Raitis Puriņš31Celtnieks Rīga
Kreisā malaOskars Arājs29Tenax Dobele
Rihards Leja27Celtnieks Rīga
Kreisais ārējaisAivis Jurdžs36Tenax Dobele
Nils Kreicbergs23Cocks (Somija)
Saspēles vadītājsMāris Veršakovs33Tenax Dobele
Austris Tuminskis29Aue (Vācija)
Labais ārējaisĢirts Lilienfelds37Coburg (Vācija)
Dainis Krištopāns29Vardar (Ziemeļmaķedonija)
Evars Klešniks39LiT Tribe Germania (Vācija)
Labā malaJānis Pavlovičs35Sandefjord (Norvēģija)
Andis Ērmanis29Tenax Dobele
Uvis Strazdiņš20Kehra (Igaunija)
LīnijaIngars Dude33Limoges (Francija)
Egīls Politers29Tenax Dobele

Spānijas sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVecKlubs
VārtsargsGonsalo Peress28Barça
Rodrigo Korraless28PSG (Francija)
Kreisā malaAnhels Fernandess31Vive Kielce (Polija)
Aitors Arinjo27Barça
Kreisais ārējaisŽuans Kanjeljass33Szeged (Ungārija)
Virans Morross36PSG (Francija)
Danjels Dujšebajevs22Vive Kielce (Polija)
Saspēles vadītājsRauls Entrerrioss38Barça
Danjels Sarmjento36Saint-Raphaël (Francija)
Labais ārējaisHorhe Makeda31Szeged (Ungārija)
Alekss Dujšebajevs27Vive Kielce (Polija)
Labā malaFerrans Solē27Fenix Toulouse (Francija)
Alešs Gomess22Barça
LīnijaŽulens Aginagalde37Vive Kielce (Polija)
Adrija Figerass31Fraikin Granollers
Gedeons Gvardiola35Rhein-Neckar Löwen (Vācija)

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:42, pirms 4 gadiem
Ja ne tās tizlās piespēlītes kombinācijā ar tukšajiem vārtiem, varēja būt spraiga galotne. Nu, neko, pusprofesionāļi pret EČ, galvenais, lai izdara secinājumus un mācās, gan veči, gan trenneri.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:44, pirms 4 gadiem
wolmar rakstīja: Es droši vien Toļiku zinu biki vairāk par tevi, tāpēc atļaušos teikt, ka šis nav tas gadījums, viņs rokasbumbu tiešām pārzina līdz niansēm. Starp citu, tāpat kā daudzas citas sporta jomas. Viņa vienīgā nelaime, ka savu milzīgo informatīvo bagāžu Toļiks reizēm izmanto pārāk daudz, taču tā, manuprāt, ir līdzjutēja gaumes lieta - patīk kāds komentētājs vai ne.
Nesapratu Tavu piekasīšanos, kāds sakars ar viņa pazīšanu??? Es viņu tieši paslavēju par handbola komentēšanu, taču norādīja, ka, nav teikts, ka tas pats Klešniks būtu labāks komentētājs par Kreipi, kaut gan spēlējis profesionāli...Tagad saprati manu domu??

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:44, pirms 4 gadiem
chemist_dk rakstīja: ok šitais sportaveids vēl gejiskāks par reni, tagad saprotu gada balvas neietdošanu
Cik var saprast, tad geju tēma tev tuva, dziļi izprasta personīgi...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:45, pirms 4 gadiem
wolmar rakstīja: Es droši vien Toļiku zinu biki vairāk par tevi, tāpēc atļaušos teikt, ka šis nav tas gadījums, viņs rokasbumbu tiešām pārzina līdz niansēm. Starp citu, tāpat kā daudzas citas sporta jomas. Viņa vienīgā nelaime, ka savu milzīgo informatīvo bagāžu Toļiks reizēm izmanto pārāk daudz, taču tā, manuprāt, ir līdzjutēja gaumes lieta - patīk kāds komentētājs vai ne.
Būtu feini, ja viņš spēles laikā būtu vairāk paskaidrojis noteikumu nianses- kas atļauts, kas aizliegts, kāpēc te pārkāpums, kāpēc nav utt. Kko jau skaidroja, bet, teiksim regbija PČ tie komentētāji perfekti izskaidroja spēles nianses, kad noskatīties pāris mačus jau visas nianses praktiski bija skaidras.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:45, pirms 4 gadiem
Arī neesmu liels handbola fans. Reti skatos spēles. Patika spēle. Skatījos strīmā ar krievu komentētājiem. Viņi arī slavēja Krištopānu un teica, ka latvieši gudri spēlē, bet spāņi kaut kur steidzās. Visu cieņu Latvijas izlasei, kā sak labs kapiņš bija.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:46, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Renes finsejumu handbolam un jēga tai naudai pieaugtu daudzkārtīgi. Handbols skolās būtu jāspēlē, tik pat pateicīgs sporta veids, kā basketbols, žēl, ka pie mums viņš tādā pabērna lomā atstāts. Var jau cerēt, ka šis EČ kko iedos sporta veida attīstībai LV, bet nu īsti ticības tam nav nekādas.
Paga paga, kāpēc jāņem nost finansējums renei, kas mums regulāri sagādā medaļas visaugstākā līmeņa sacensībās? Ir vairāki citi sporta veidi, kuri nīkuļo.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:46, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nesapratu Tavu piekasīšanos, kāds sakars ar viņa pazīšanu??? Es viņu tieši paslavēju par handbola komentēšanu, taču norādīja, ka, nav teikts, ka tas pats Klešniks būtu labāks komentētājs par Kreipi, kaut gan spēlējis profesionāli...Tagad saprati manu domu??
Laikam vakars jau vēls... Ja nu Tu tā man izskaidro. Ir OK.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:47, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dainis Eiropā ir daudz zināmāks, ja salīdzina ar mūsu pašu zemi. Viena dāma no zūrijas "Gada balva sportā" ieraudzīja Daini sarakstā un prasīja, kas tas tāds? Tāpēc to balvu nekādīgi nevar ņemt nopietni, ja ir tāda žūrija...
Tās gada balvas tik pat nozīmīgas, kā mana kaķa ikdienas kastītes piekakāšana. Svarīgi jau ir, ka lopiņam vēders iziet, bet tas arī viss

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:48, pirms 4 gadiem
Handbols ir foršs un interesants tam es piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:48, pirms 4 gadiem
Eh, gribas pasapņot par LV handbola izlasi PČ 2021 un LV volejbola izlasi EČ 2021.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:50, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Neietdošanu neietdošanu😀😀😀 Gejiskāks. Šī spēle ir īstu mužiku spēle. Pamēģini iziet savā skolas zālē, ieskrieties un līdaciņā lekt pret zemi😀 varu saderēt ka, raudāsi un iespējams pat nepamodīsies jau pēc pirmā mēģinājuma. Vai, piemēram, bez jebkādiem aizsargiem skriet cilvēku sienā ātrumā, kas tevi rauj aiz kakla un rokām , vēloties tevi nomest zemē. Tad redzēsim kurš ir gejisks😀
labi, katram no mums uznāk vājuma brīži, kad gribas sajust cita vīrieša pieskārienus, bet ne jau uz kakla vai rokām (nu labi, kodieni kaklā dažreiz ir labi).

starp citu, vai kādam citam arī likās, ka arēna vienubrīd skanēja seven nation army gačī versija?

  +5 [+] [-]

, 2020-01-09 23:51, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Renes finsejumu handbolam un jēga tai naudai pieaugtu daudzkārtīgi. Handbols skolās būtu jāspēlē, tik pat pateicīgs sporta veids, kā basketbols, žēl, ka pie mums viņš tādā pabērna lomā atstāts. Var jau cerēt, ka šis EČ kko iedos sporta veida attīstībai LV, bet nu īsti ticības tam nav nekādas.
Piekrītu. Iedomājies Kurzemē tikai vienā ciematā ir iespējāms uzsākt gaitas un pēc tam trenēties handbolā. Tas ir ciemats ar 1000 iedzīvotājiem pie leišu robežas kuru sauc par Vaiņodi!
Tas vien lieciena cik handbols ir atstāts lielā novārtā..
Slēpts komentārs: zinnezin

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:52, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Eh, gribas pasapņot par LV handbola izlasi PČ 2021 un LV volejbola izlasi EČ 2021.
Interesanti, ka tā pati Baltkrievija, kura mūs knapi apdzina, lai tiktu uz pČ, ļoti solīdi tur nostartēja, ja nemaldos, ap Top10 nogrozījās 24 izlašu konkurencē.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:52, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Paga paga, kāpēc jāņem nost finansējums renei, kas mums regulāri sagādā medaļas visaugstākā līmeņa sacensībās? Ir vairāki citi sporta veidi, kuri nīkuļo.
Štrunts pa tām medaļām, daudz svarīgāki ir sporta veidi, kuri ir plašākai sabiedrībai pieejami un skolās kultivejami, un attiecīgi dod savu artavu tautas fiziskajai veselībai. Nu vismaz tas ir tas, kā es sporta nozīmību redzu. Rene ir dažu cilvēku dārga izprieca, par kuru maksājam mēs visi un tās medaļas, vismaz priekš manis, ir nulle vērtē.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:53, pirms 4 gadiem
HitMix* rakstīja: Piekrītu. Iedomājies Kurzemē tikai vienā ciematā ir iespējāms uzsākt gaitas un pēc tam trenēties handbolā. Tas ir ciemats ar 1000 iedzīvotājiem pie leišu robežas kuru sauc par Vaiņodi!
Tas vien lieciena cik handbols ir nepopulārs un atstāts novārtā..
agrāk roķenes vārti bija katrā sporta zālē, bet laikam jau treniņgrupas tikai tur, kur bija sekcijas, jeb pareizāk treneri.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:53, pirms 4 gadiem
Tas ka vīņš, vienīgais no Latvijas, kaut ko arī nopelna, tas ir apsveicami

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:53, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Interesanti, ka tā pati Baltkrievija, kura mūs knapi apdzina, lai tiktu uz pČ, ļoti solīdi tur nostartēja, ja nemaldos, ap Top10 nogrozījās 24 izlašu konkurencē.
Es jau biju aizmirsis, kā viņiem gāja, bet Tev taisnība - 11.vieta. Tikko paskatījos.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:54, pirms 4 gadiem
zinnezin rakstīja: Bet izdomāt spēlēt handbolu, tas ir tas pats kas florbolu! Sportot ir forši, bet lai fanotu par amatieru sporta veidiem un vēl būt pārsteigtiem par to ka Krištopāns nedabon gada balvu arī jocīgi!
Nu neizprovocēsi nevienu, vari atslābināties un iet gulēt

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:55, pirms 4 gadiem
zinnezin rakstīja: Bet izdomāt spēlēt handbolu, tas ir tas pats kas florbolu! Sportot ir forši, bet lai fanotu par amatieru sporta veidiem un vēl būt pārsteigtiem par to ka Krištopāns nedabon gada balvu arī jocīgi!
Dīvains? Ļoti sens, populārs sporta veids. Eiropā, kopumā, iespējams, ka populārāks, nekā baskets... Vadošajiem spēlētājiem maksā ļoti nopietnas algas. Kāds vēl florbols????

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:56, pirms 4 gadiem
zinnezin rakstīja: Tas ka vīņš, vienīgais no Latvijas, kaut ko arī nopelna, tas ir apsveicami
Tas "kaut ko nopelna" ir rakstāms ar sešām nullēm nākamajā līgumā😀🤦

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:57, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: agrāk roķenes vārti bija katrā sporta zālē, bet laikam jau treniņgrupas tikai tur, kur bija sekcijas, jeb pareizāk treneri.
Es piemēram nesaprotu kādēļ neviens necenšas ieviest Liepājā vai Ventspilī dažas treniņgrupas handbolā? Domāju ka bērniem būtu interesanti un aizraujoši patrenēties handbolā.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:57, pirms 4 gadiem
Viena lieta - visi komandu sporta veidi kā tādi, nemitīgi progresē - hoķis, futene, basis... ātrumā, spēkā, meistarībā, taktikā. Ja paskatās 20-30 gadus vecus mačus, tajā laikā, visaugstākajā līmenī, un salīdzina ar šodienu - dažreiz diezgan smieklīgi izskatās. Bet roķene - gadijumā nestāv uz vietas +/-? Tik nebļaujiet virsū, tikai painteresējos...

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:58, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas "kaut ko nopelna" ir rakstāms ar sešām nullēm nākamajā līgumā😀🤦
Interesanti, kurā sporta veidā (handbolā vai futbolā) PSG pirmo reizi ātrāk uzvarēs ČL?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:59, pirms 4 gadiem
eermss rakstīja: Viena lieta - visi komandu sporta veidi kā tādi, nemitīgi progresē - hoķis, futene, basis... ātrumā, spēkā, meistarībā, taktikā. Ja paskatās 20-30 gadus vecus mačus, tajā laikā, visaugstākajā līmenī, un salīdzina ar šodienu - dažreiz diezgan smieklīgi izskatās. Bet roķene - gadijumā nestāv uz vietas +/-? Tik nebļaujiet virsū, tikai painteresējos...
futene Latvijā noteikti attīstās cīnamies ar pundurvalstīm

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:59, pirms 4 gadiem
eermss rakstīja: Viena lieta - visi komandu sporta veidi kā tādi, nemitīgi progresē - hoķis, futene, basis... ātrumā, spēkā, meistarībā, taktikā. Ja paskatās 20-30 gadus vecus mačus, tajā laikā, visaugstākajā līmenī, un salīdzina ar šodienu - dažreiz diezgan smieklīgi izskatās. Bet roķene - gadijumā nestāv uz vietas +/-? Tik nebļaujiet virsū, tikai painteresējos...
Nezinu, nezinu, skatos 90. gadu NBA vai NHL un smiekli galīgi nenāk par vecākiem laikiem piekrītu. Kāpēc, tavuprāt, roķene stāv uz vietas? Veči tagad trenējas nopietnāk, gudrāk, citas naudas apgrozās...

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:00, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas "kaut ko nopelna" ir rakstāms ar sešām nullēm nākamajā līgumā😀🤦
Nešaubos

  +3 [+] [-]

, 2020-01-10 00:00, pirms 4 gadiem
HitMix* rakstīja: Es piemēram nesaprotu kādēļ neviens necenšas ieviest Liepājā vai Ventspilī dažas treniņgrupas handbolā? Domāju ka bērniem būtu interesanti un aizraujoši patrenēties handbolā.
Kāds to neizdarīs, tik federācija. Bet esmu tups roķenē, nianses nezinu, tik vien ka to trenēja un spēlēja Rīgā, Ludzā un Dobelē. Citur kāpēc nav aizgājis nezinu, iespējams nav treneru, bet tas federācījai jāsit cauri, naudas ziņā u.t.t.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:02, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu neizprovocēsi nevienu, vari atslābināties un iet gulēt
Pat negribēju, vienkārši tā tas ir

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: agrāk roķenes vārti bija katrā sporta zālē, bet laikam jau treniņgrupas tikai tur, kur bija sekcijas, jeb pareizāk treneri.
Man māsīcas puika Talsos handbolu spēlē un ir pat ļoti aizrāvies ar šo sporta veidu, bet nu šķiet Talsi jau vispār rullē, ja runājam par sporta attīstību un pieejamību jauniešiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-10 00:03, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Dīvains? Ļoti sens, populārs sporta veids. Eiropā, kopumā, iespējams, ka populārāks, nekā baskets... Vadošajiem spēlētājiem maksā ļoti nopietnas algas. Kāds vēl florbols????
Nu gan par basketu, gan hokeju. Vai nu vismaz līdzīgās pozīcijās. Ja tiri par apmeklējumu runājam. Arī naudas ziņā ļoti labi apmaksāts sporta veids profesionālās līgās. Vācijas 3. Līgā maksā vairāk kā vidējam latvietim Rīgas birojos. Dainis kā profesionālis ir nopelnījis jau sev ciparu ar sešām nullēm. Ja par apmeklētību, tad nu piedodiet atvainojiet, gan basketbolā čempī parasti ir pašķidras tribīnes kad nespēlē mājinieki, gan hokejā. Zviedrijā kad bija čempis pat fināls nebija izpārdots un zviedru spēlēs bija pustukšas tribīnes. Šodien bija skaidrs, ka handbolā būs daudz skatītāju, lai gan nespēlē vietējā komanda. Handbols ir ļoooti populārs eiropā. Tāpat kā Vollejs, tikai mūsu svētdienas skatītaji, kam rāda tikai dinamo, pa retam fuci, domā ,ka citi komandu sporta veidi pasaulē un eiropā ir amatieru sūdi, kas nevienu neinteresē😀🤦🤦

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:03, pirms 4 gadiem
zinnezin rakstīja: Pat negribēju, vienkārši tā tas ir
Kas tā ir, ja tā nav

  +2 [+] [-]

, 2020-01-10 00:03, pirms 4 gadiem
Tas nu gan bija cienījami! Ja vēl oranžos vinnēs, čempionāts tik pat kā izdevies! Paldies VEČIEM!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:05, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu gan par basketu, gan hokeju. Vai nu vismaz līdzīgās pozīcijās. Ja tiri par apmeklējumu runājam. Arī naudas ziņā ļoti labi apmaksāts sporta veids profesionālās līgās. Vācijas 3. Līgā maksā vairāk kā vidējam latvietim Rīgas birojos. Dainis kā profesionālis ir nopelnījis jau sev ciparu ar sešām nullēm. Ja par apmeklētību, tad nu piedodiet atvainojiet, gan basketbolā čempī parasti ir pašķidras tribīnes kad nespēlē mājinieki, gan hokejā. Zviedrijā kad bija čempis pat fināls nebija izpārdots un zviedru spēlēs bija pustukšas tribīnes. Šodien bija skaidrs, ka handbolā būs daudz skatītāju, lai gan nespēlē vietējā komanda. Handbols ir ļoooti populārs eiropā. Tāpat kā Vollejs, tikai mūsu svētdienas skatītaji, kam rāda tikai dinamo, pa retam fuci, domā ,ka citi komandu sporta veidi pasaulē un eiropā ir amatieru sūdi, kas nevienu neinteresē😀🤦🤦
Būtu superīgi, ja sāktos renesanse gan handbolā, gan klasiskajā volejā, nav nekas pret bīča voleju, bet drusku skauž, ka estiņi vislaika pa finālturnīriem ņemas

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:05, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tas nu gan bija cienījami! Ja vēl oranžos vinnēs, čempionāts tik pat kā izdevies! Paldies VEČIEM!
Tad pirms pēdējās spēles ar Vāciju mums būs izredzes tikt tālāk.