Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

''Skonto'' nesaņem A licenci, rezervē - Rīgas Futbola skola

''Skonto'' nesaņem A licenci, rezervē - Rīgas Futbola skola
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas Futbola federācijas (LFF) Klubu licencēšanas komisija šodien nolēma nepiešķirt LFF-A licenci dalībai 2016. gada "SMScredit.lv" Virslīgas čempionātā četrpadsmitkārtējiem čempioniem Rīgas "Skonto".

LFF Klubu licencēšanas komisija vienbalsīgi pieņēma lēmumu piešķirt LFF-A licenci dalībai 2016. gada "SMScredit.lv" Latvijas Virslīgas čempionātā FK "Liepāja", BFC "Daugavpils", FK "Jelgava", FK "Spartaks", FS "Metta", FK "Ventspils" un "Riga" FC.

Tikmēr LFF-A licenci nolēma nepiešķirt "Skonto", pamatojoties uz LFF Klubu licencēšanas noteikumu 22. (Stadions LFF un UEFA klubu sacensībām), 23. (Treniņu bāzes pieejamība), 24. (Treniņu bāzes minimālās infrastrūkstūras prasības), 46. paragrāfa 1. punkta (Kavētie maksājumi darbiniekiem) un 46bis (Kavētie maksājumi sociālajām un nodokļu institūcijām) paragrāfa neizpildi.

Tāpat LFF Klubu licencēšanas komisija, saņemot Virslīgas organizācijas komitejas (turpmāk - Komiteja) 29. janvāra lēmumu, kurā norādīts, ka gadījumā, ja kāds no LFF-A licences pretendentiem neiegūst licenci dalībai 2016. gada Virslīgas čempionātā, Komiteja uzskata par nepieciešamu rekomendēt LFF Klubu licencēšanas komisijai dot iespēju iegūt LFF-A licences kandidāta statusu organizācijai, kura, pamatojoties uz 2015. gada sportiskajiem rezultātiem "komanda.lv" 1. līgas čempionātā, varētu pretendēt LFF-A licences iegūšanai. Ņemot vērā to, ka "Valmiera Glass" FK/BSS, kas ieguva otro vietu 2015. gada 1. līgas čempionātā, atteicās no kandidēšanas dalībai 2016. gada Virslīgas čempionātā, Komiteja rekomendē minēto iespēju piešķirt Rīgas Futbola skolai.

Ņemot vērā iepriekšminēto, LFF Klubu licencēšanas komisija nolemj piešķirt LFF-A licences pretendenta statusu Rīgas Futbola skolai, nosakot termiņu - 5. februāris - klubu licencēšanas dokumentu iesniegšanai;
noteikt, ka "Rīgas Futbola skola" var iegūt LFF-A licenci dalībai 2016. gada Virslīgas čempionātā tad, kad ir beidzies termiņš apelācijas iesniegšanai no "Skonto" FC, vai ar brīdi, kad LFF Apelāciju komisija ir pieņēmusi lēmumu atstāt spēkā LFF Klubu licencēšanas komisijas lēmumu par licences nepiešķiršanu "Skonto" FC.

Pamatojoties uz LFF Klubu licencēšanas noteikumu 6. paragrāfa 14. g) punktu, LFF Klubu licencēšanas komisijas lēmumu var pārsūdzēt piecu darba dienu laikā no lēmuma paziņošanas dienas, iesniedzot apelāciju LFF Apelāciju komisijā (līdz 5. februārim).

Izmantotie resursi:
lff.lv

  -3 [+] [-]

, 2016-01-30 00:51, pirms 8 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: Lai Skonto parāda, kur paliek visa iegūtā nauda gan no sponsoriem, spēlētāju pārejām, Eirokausu prēmijām tā pat kā Jelgavā tas notiek, tad varbūt, ka Rīgas dome arī kaut ko iedos..
Parādīt jau var, tikai Rīgas Dome atbalsta bezjēdzīgas amatieru padarīšanas, nevis reālas lietas

  +1 [+] [-]

, 2016-01-30 00:53, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: A Kas vēl ir?
Ventspils, Jelgava. No virslīgai cienīgiem klubiem tas ir viss
Salasīt amatieru klubus, protams, nebūtu grūtību, bet kāds būtu līmenis
Pēc visa, ko esmu savām acīm redzējis, varētu padiskutēt, kam Rīgā lielāka ģimene - Mettai, vai Skonto.

P.S. - vislielāko laika daļu dzīvoju Rīgā, esmu pa reizītei apmeklējis Skonto spēles un... nu nevajag jaukt to, ka Skonto ir vienīgais klubs, kas Rīgā piedāvā vēl kaut nedaudz, manis nosauktam jēdzienam "elementāra zemākās klases kvalitāte", atbilstošus apstākļus futbola vērošanai, ar to, ka tie visi būtu Skonto fani...
kuri tur ir Skonto fani? Pretinieku komandas ultras? Vācu studenti no RSU, ar kuriem pats uzspēlēju un vēl saskrienos Skonto stadionā?
Nē... vnk. dažreiz jāaiziet uz teātri, dažreiz uz kino, dažreiz uz futbolu.
Ja aizeju uz Breda Pita filmu, es tak uzreiz neesmu Breda Pita fans

  +1 [+] [-]

, 2016-01-30 00:54, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Izvairīšanās no jebkura likuma, noteikuma un normatīvā akta publiskas piemērošanas atbilstoši tā būtībai, par labu kāda konkrēta subjekta interesēm, veicina tikai un vienīgi pašu normatīvo aktu diskreditēšanos un turpmāku likumnepaklausību.

Izsūtīja Juventus, Izsūtīja Rangers. Abi izdzīvoja.
Ja jau Skonto ir tāds milzis, tad arī izdzīvos.
Bet... iespējams, ka no tā milža, īstenībā, nekā, izņemot jau sen aizmirsta, kādreizējā flagmaņkluba, vizuālu izkārtni un čaulu nemaz nav palicis.
Ja klubs aiziet no virslīgas un tas tā vnk. nomirs, kā arī pazudīs visi līdzjutēji, nu tad... sūdīgs klubs. Tā un ne savādāk. Un tas skaitās valsts futbola flagmanis
Tur jau tā lieta, ka zem šīs kluba ir palikušas tikai lielas ambīcijas un leģenda par aizgājušiem laikiem. Ar to šobrīd ir stipri par maz, jo ir vajadzīga arī nauda.
Normāls klubs (tā vadība) šādā situācijā būtu samazinājusi ambīcijas, un dzīvojuši daudz pieticīgāk. Tagad rezultātā šī lidināšanās pa mākoņiem, ļoti iespējams, ka ir novedusi šo klubu pie iznīcības robežas. Lai tas izrāptos un atdzimtu no zemākām līgām, būs atkal nepieciešami lieli resursi, kuri Skonto spēlējot 1. līgā diez vai atradīsies ātrāk nekā tai spēlējot Virslīgā.

  -4 [+] [-]

, 2016-01-30 00:58, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pēc visa, ko esmu savām acīm redzējis, varētu padiskutēt, kam Rīgā lielāka ģimene - Mettai, vai Skonto.

P.S. - vislielāko laika daļu dzīvoju Rīgā, esmu pa reizītei apmeklējis Skonto spēles un... nu nevajag jaukt to, ka Skonto ir vienīgais klubs, kas Rīgā piedāvā vēl kaut nedaudz, manis nosauktam jēdzienam "elementāra zemākās klases kvalitāte", atbilstošus apstākļus futbola vērošanai, ar to, ka tie visi būtu Skonto fani...
kuri tur ir Skonto fani? Pretinieku komandas ultras? Vācu studenti no RSU, ar kuriem pats uzspēlēju un vēl saskrienos Skonto stadionā?
Nē... vnk. dažreiz jāaiziet uz teātri, dažreiz uz kino, dažreiz uz futbolu.
Ja aizeju uz Breda Pita filmu, es tak uzreiz neesmu Breda Pita fans
Runa nav par faniem, bet skatītājiem vispār
Tie paši tevis minētie vācu studenti labāk aizies uz Skonto, jo tur vismaz ir kaut cik sakarīgs līmenis. Metta ar savu 2020. gada plānu pagaidām izskatās pēc amatieru klubiņa. Akadēmija varbūt nav slikta, taču ir dzirdēts, ka arī tur pietrūkst darba kvalitātes
Slēpts komentārs: fkscd

  +2 [+] [-]

, 2016-01-30 01:05, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Protams...
BFC naudas nav un nebūs
To, ko viņi var iegūt no spēlētāju pārdošanas, ir ļoti maz, jo komanda nekotējas
Ja Skonto tiks izslēgti, Spartaks turpinās spēlēt tikai pirmo sezonas pusi, Riga izrādīsies toto klubs, 4. vieta uz vājās konkurences rēķina ir sasniedzama
BFC ir laba akadēmija un runājot par pirmo naudiņu kluba makā mēs varēsim pavērot, vai izdosies caur Latvijas kausu tikt uz EL kvalifikācijas spēlēm - BFC jau rāda solīdu pretošanos Virslīgas top klubiem!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-30 01:06, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Pareiza doma beidzot no tevis
1. līgā Skonto nav cerību
No 1. līgas nevienu futbolistu notirgot nevarēs, naudas no Eirokausiem nebūs un piesaistīt jebkādus sponsorus vispār būs nereāli
Tomēr tas neapgāž manu pārliecību, ka Skonto pelnīti nebūs LFV, jo viņiem bija pietiekoši daudz laika savest kārtībā savu saimniecību.
Ja viņi saglabās savu vietu LFV, tad tas būs ļoti slikts precedents, un tā LFV nekad nebūs augstāka savā statusā kā patreiz, jo klubi nebīsies no sankcijām. Vienmēr varēs atsaukties uz Skonto variantu.

     [+] [-]

, 2016-01-30 01:10, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Pareiza doma beidzot no tevis
1. līgā Skonto nav cerību
No 1. līgas nevienu futbolistu notirgot nevarēs, naudas no Eirokausiem nebūs un piesaistīt jebkādus sponsorus vispār būs nereāli
Eirokausos var tikt, ja labi nokapā Latvijas kausa spēlēs - kā to izdarīja FK Jelgava (kad pirmoreiz kāds 1.līgas klubs paņēma kausu un tika Eirolīgas spēlēs) - toreiz laikam vēl 1.līgā spēlējoša FK Jelgava nopelnīja ar to savu 2-3 gadu kluba budžetu jau tikai tiekot pie spēlēšanas Eirokausu mačos Runājot par Skonto FC - es nesaprotu kur lidinās kluba vadība un kāpēc vēl tiek turēti leģionāri, bet netiek ņemti spēlētāji no akadēmijas (kas domāju ir krietni lētāki)! Ah nu jā - Skonto FC ir tik kruti, ka paziņos visticamāk - vai nu cīnāmies par 1.vietu Virslīgā, vai teju nespēlējam labāk vispār!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-30 01:10, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: BFC ir laba akadēmija un runājot par pirmo naudiņu kluba makā mēs varēsim pavērot, vai izdosies caur Latvijas kausu tikt uz EL kvalifikācijas spēlēm - BFC jau rāda solīdu pretošanos Virslīgas top klubiem!
Pagaidām tā ir fllozofija bez pamata
Pag. gadā sastāvs sezonas sākumā nebija slikts, bet rezultātu nebija
Vai tagad izdosies savākt vismaz tik pat stipru komandu?

  +1 [+] [-]

, 2016-01-30 01:13, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Runa nav par faniem, bet skatītājiem vispār
Tie paši tevis minētie vācu studenti labāk aizies uz Skonto, jo tur vismaz ir kaut cik sakarīgs līmenis. Metta ar savu 2020. gada plānu pagaidām izskatās pēc amatieru klubiņa. Akadēmija varbūt nav slikta, taču ir dzirdēts, ka arī tur pietrūkst darba kvalitātes
Aij aij aij...
te atkal var ilgi un gari runāt. Bet to nedarīšu. Cik ir pulkstens?!?

Īsumā par amatieru pulciņiem un klubiem.
Tad jāsāk prasīt, ar ko katrs saprot jēdzienu klubs...
Organizācijas ģimenisku attīstīšanos kopā ar tās akadēmiju, tās saistītajām personām - absolventiem, to vecākiem, radiniekiem, respektīvi, kārtīgiem līdzjutējiem...
vai naudas ieguldīšanu organizācijā bez sejas un līdzjutēju pamatkodola??? (nesaku, ka Skonto tāds ir)

Toties, saku, ka Metta iet pilnīgi saprotamu ceļu un nu būs tur rezultāti. Domājams...

Skonto, tāpat kā Metta ir futbola KLUBS tomēr.
Bez līdzjutējiem un interesentiem... naudas mešana pilnīgi caurā maisā. Nu nekādi sevi neatpelnīt.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-30 01:14, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tomēr tas neapgāž manu pārliecību, ka Skonto pelnīti nebūs LFV, jo viņiem bija pietiekoši daudz laika savest kārtībā savu saimniecību.
Ja viņi saglabās savu vietu LFV, tad tas būs ļoti slikts precedents, un tā LFV nekad nebūs augstāka savā statusā kā patreiz, jo klubi nebīsies no sankcijām. Vienmēr varēs atsaukties uz Skonto variantu.
Latvijas situācija ir īpaša
Vispirms ir jādomā par kaut cik nopietna līmeņa saglabāšanu, nevis likuma burtu
Latvijā nevar atļauties brīvi mētāties ar futbola klubiem
Ja Skonto ir spējīgs apliecināt, ka situācija virzās uz labo pusi, ir jānāk pretī

     [+] [-]

, 2016-01-30 01:16, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Aij aij aij...
te atkal var ilgi un gari runāt. Bet to nedarīšu. Cik ir pulkstens?!?

Īsumā par amatieru pulciņiem un klubiem.
Tad jāsāk prasīt, ar ko katrs saprot jēdzienu klubs...
Organizācijas ģimenisku attīstīšanos kopā ar tās akadēmiju, tās saistītajām personām - absolventiem, to vecākiem, radiniekiem, respektīvi, kārtīgiem līdzjutējiem...
vai naudas ieguldīšanu organizācijā bez sejas un līdzjutēju pamatkodola??? (nesaku, ka Skonto tāds ir)

Toties, saku, ka Metta iet pilnīgi saprotamu ceļu un nu būs tur rezultāti. Domājams...

Skonto, tāpat kā Metta ir futbola KLUBS tomēr.
Bez līdzjutējiem un interesentiem... naudas mešana pilnīgi caurā maisā. Nu nekādi sevi neatpelnīt.
Latvijā futbola klubs NEKAD nebūs bizness
Ne Skonto tāds var būt, ne Metta jebkad tāda būs
Cik ar spēlētāju pārdošanu un ar Eirokausiem nopelna, tik arī ir

  +1 [+] [-]

, 2016-01-30 01:23, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Latvijas situācija ir īpaša
Vispirms ir jādomā par kaut cik nopietna līmeņa saglabāšanu, nevis likuma burtu
Latvijā nevar atļauties brīvi mētāties ar futbola klubiem
Ja Skonto ir spējīgs apliecināt, ka situācija virzās uz labo pusi, ir jānāk pretī
Nepiekrītu un nekad nepiekritīšu kaut kādiem izņēmumiem vienam vai otram klubam par labu.
Līdz ar Skonto pazušanu citiem klubiem būs iespēja,ja vien nauda atļaus, paņemt šos spēlētājus savā paspārnē, un nekāds mistisks līmeņa kritums nav gaidāms. Tas ir tāds kārtējais mīts ko Skonto faniem patīk uzturēt.
Viss notiek,kā normālā civilizētā valstī jānotiek-ja esi maksāt spējīgs, tad uz priekšu, bet ja neesi, tad ..................

  -1 [+] [-]

, 2016-01-30 01:23, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Eirokausos var tikt, ja labi nokapā Latvijas kausa spēlēs - kā to izdarīja FK Jelgava (kad pirmoreiz kāds 1.līgas klubs paņēma kausu un tika Eirolīgas spēlēs) - toreiz laikam vēl 1.līgā spēlējoša FK Jelgava nopelnīja ar to savu 2-3 gadu kluba budžetu jau tikai tiekot pie spēlēšanas Eirokausu mačos Runājot par Skonto FC - es nesaprotu kur lidinās kluba vadība un kāpēc vēl tiek turēti leģionāri, bet netiek ņemti spēlētāji no akadēmijas (kas domāju ir krietni lētāki)! Ah nu jā - Skonto FC ir tik kruti, ka paziņos visticamāk - vai nu cīnāmies par 1.vietu Virslīgā, vai teju nespēlējam labāk vispār!!!
Jelgava, kad uzvarēja kausu, jau spēlēja virslīgā

  -3 [+] [-]

, 2016-01-30 01:27, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu un nekad nepiekritīšu kaut kādiem izņēmumiem vienam vai otram klubam par labu.
Līdz ar Skonto pazušanu citiem klubiem būs iespēja,ja vien nauda atļaus, paņemt šos spēlētājus savā paspārnē, un nekāds mistisks līmeņa kritums nav gaidāms. Tas ir tāds kārtējais mīts ko Skonto faniem patīk uzturēt.
Viss notiek,kā normālā civilizētā valstī jānotiek-ja esi maksāt spējīgs, tad uz priekšu, bet ja neesi, tad ..................
Latvijā katrs gadījums ir jāskata individuāli
Nevar mētāties ar tik nopietnu vārdu kā Skonto
Ja nebūs Skonto, daļa aizbrauks toto peļņā uz Igaunijas vai Lietuvas klubiem. Tie, kas paliks Latvijā, nonāks tādos klubos kā Spartak, kur nav nopietna treniņdarba (ievēro, cik švaks ir kļuvis Bulvītis) vai Riga (klubs, kas nevieš nekādu uzticību). Citi klubi kā Liepāja, Ventspils, Jelgava jau ir iezīmējuši sastāva aprises
Futbola līmenis cietīs viennozīmīgi

  +4 [+] [-]

, 2016-01-30 01:33, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Jelgava, kad uzvarēja kausu, jau spēlēja virslīgā
Bet pusi ceļa iesāka kā 1.līgas klubs!
Vēl labu piemēru par to, ka Skonto FC situāciju ir novedusi līdz kliņķim kluba vadība un nevis nauda ir FK Ventspils - kad tā spēlēja EL grupu turnīrā tad klubam tajā laikā bija ap 1 miljonu Ls budžets gada, bet pēc viena no galvenā kluba funkcionāra nāves klubam finanses pamatīgi nobrauca uz leju - bet klubs nevis iekrita parādos, bet atbrīvojās no spēlētājiem ko nevarēja atļauties un pāris sezonas samierinājās ar 3.vietu Virslīgas tabulā, bet pēc kāda laika atkal kļuva par čempioniem un palielināja atkal savu budžetu un saimniecību.
Bet Skonto gadījumā izskatās, ka pat nav domājuši uz to pusi, jo pirmās finansiālās problēmas Skonto FC bija jau tad kad pēdējo gadu spēlēja Skonto sastāvā Cauņa - par Cauņu Skonto FC dabūja laikam kādus 500 000 naudu, un cik zinu tad spēja ar šo naudu nokārtot visas parādsaistības, bet Skonto vadība neveica reformas klubā un neatteicās no leģionāru pakalpojumiem (vai vismaz nemēģināja iegūt lētākus) - un turpināja spītīgi neiekļauties kluba budžeta rāmjos, lai tikai nezaudētu cīņu par 1.vietu Virslīgā!!!
Būtu super uzzināt - kāds tagad ir ieņēmumu un izdevumu bilances skaitlis Skonto FC klubā, bet laikam to SC žurnālisti nekad neuzzinās

  +2 [+] [-]

, 2016-01-30 01:34, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Latvijā katrs gadījums ir jāskata individuāli
Nevar mētāties ar tik nopietnu vārdu kā Skonto
Ja nebūs Skonto, daļa aizbrauks toto peļņā uz Igaunijas vai Lietuvas klubiem. Tie, kas paliks Latvijā, nonāks tādos klubos kā Spartak, kur nav nopietna treniņdarba (ievēro, cik švaks ir kļuvis Bulvītis) vai Riga (klubs, kas nevieš nekādu uzticību). Citi klubi kā Liepāja, Ventspils, Jelgava jau ir iezīmējuši sastāva aprises
Futbola līmenis cietīs viennozīmīgi
Nevajag dzīvot ilūzijas un sapņos par pagātni
Ja Skonto tiešām būtu nopietns vārds, tad viņi nebūtu tādā situācijā kādā ir patreiz.
Lai spēlētāji brauc peļņā. Tas ir dabisks process, ka spēlētāji meklē tur kur ir labāk. Kaut ko darīt mākslīgi, lai saglabātu šos spēlētājus Latvijā nav nekāda pamata, jo viņi tāpat agrāk vai vēlāk aizbrauks peļņā uz ārzemēm. Cits aizbrauks, bet cits atbrauks atpakaļ.
Tas ir mūžīgs um mainīgs process. Vel nevienam nav izdevies to apturēt. Un arī nevajag to censties apturēt.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-30 01:37, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Bet pusi ceļa iesāka kā 1.līgas klubs!
Vēl labu piemēru par to, ka Skonto FC situāciju ir novedusi līdz kliņķim kluba vadība un nevis nauda ir FK Ventspils - kad tā spēlēja EL grupu turnīrā tad klubam tajā laikā bija ap 1 miljonu Ls budžets gada, bet pēc viena no galvenā kluba funkcionāra nāves klubam finanses pamatīgi nobrauca uz leju - bet klubs nevis iekrita parādos, bet atbrīvojās no spēlētājiem ko nevarēja atļauties un pāris sezonas samierinājās ar 3.vietu Virslīgas tabulā, bet pēc kāda laika atkal kļuva par čempioniem un palielināja atkal savu budžetu un saimniecību.
Bet Skonto gadījumā izskatās, ka pat nav domājuši uz to pusi, jo pirmās finansiālās problēmas Skonto FC bija jau tad kad pēdējo gadu spēlēja Skonto sastāvā Cauņa - par Cauņu Skonto FC dabūja laikam kādus 500 000 naudu, un cik zinu tad spēja ar šo naudu nokārtot visas parādsaistības, bet Skonto vadība neveica reformas klubā un neatteicās no leģionāru pakalpojumiem (vai vismaz nemēģināja iegūt lētākus) - un turpināja spītīgi neiekļauties kluba budžeta rāmjos, lai tikai nezaudētu cīņu par 1.vietu Virslīgā!!!
Būtu super uzzināt - kāds tagad ir ieņēmumu un izdevumu bilances skaitlis Skonto FC klubā, bet laikam to SC žurnālisti nekad neuzzinās
Ventspilij tomēr ir daudz vieglāk piesaistīt naudu
Dod gan pašvaldība, gan ar to saistītie ostas biznesa uzņēmumi
Skonto tādu dāsnu roku no Rīgas pilsētas puse nesaņem

  -2 [+] [-]

, 2016-01-30 01:41, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag dzīvot ilūzijas un sapņos par pagātni
Ja Skonto tiešām būtu nopietns vārds, tad viņi nebūtu tādā situācijā kādā ir patreiz.
Lai spēlētāji brauc peļņā. Tas ir dabisks process, ka spēlētāji meklē tur kur ir labāk. Kaut ko darīt mākslīgi, lai saglabātu šos spēlētājus Latvijā nav nekāda pamata, jo viņi tāpat agrāk vai vēlāk aizbrauks peļņā uz ārzemēm. Cits aizbrauks, bet cits atbrauks atpakaļ.
Tas ir mūžīgs um mainīgs process. Vel nevienam nav izdevies to apturēt. Un arī nevajag to censties apturēt.
Runa bija nevis par peļņu kā futbolistam, bet kā futbolistam- toto spēlētājam
Ja valstī nav spēcīga vietējā čempionāta, nav kur augt ne jaunajiem, ne vidējā masa paliek līmenī. Izlasei tāpat būs grūtāk atrast rezerves aiz līderiem, kas spēlē ārzemēs
Par Bulvīti jau minēju. Spēlējot Skonto, viņš bija lāga spēlētājs ar labām perspektīvām tikti Eiropas klubos
Spēlējot Spartakā, redzama strauja lejuspslīde

  +3 [+] [-]

, 2016-01-30 01:59, pirms 8 gadiem
Visa cita starpā -- par Bulvīti un Spartaku -- neaizmirstiet, ka pēdējo pusgadu tur par treneri skaitījās Koļinko. Tagad ir Kubarevs, kurš, lai nu kā, ir profesionālis. Domāju, ka viņš gluži labi savāks Spartaku (kā tur būs ar vasaras gājputniem -- tas pavisam cits jautājums).
Par Skonto -- pretēji dažiem pirmajiem komentāriem tomēr šķiet, ka šoreiz būs pa īstam, citādi Virslīgas organizētāji kļūs par apsmieklu. Protams, ja vien pēkšņi Skonto dārziņā neizraks milzīgu zelta gabalu.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-30 02:35, pirms 8 gadiem
Vēl viens scenārijs: Skonto FC pasludina bankrotu, Pertija ar nekur neaizbraukušajiem spēlētājiem pievienojas RFS (un varbūt spēlē Virslīgā kā RFS/Skonto Akadēmija).
Tiesa, lai turpinātu spēlēt Latvijas kausā (un varbūt par Eirokausos?), Skonto zīmolam jāsaglabājas un ar to jāpiesaka komanda 2. līgā.

     [+] [-]

, 2016-01-30 03:17, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Ja tas ir tas pats Vilerušs, kas vada FK Lielupe 2.līgā tad varu pateikt, ka viņš tur visiem mēģina iesmērēt Skonto FC biļetes (tā teikt zem letes) - cik ciešāka ir viņu sadarbība un kādas noslēgtas vienošanās nezinu, bet par tām Skonto biļetēm gan ir fakts ko gan jau zina teju visi, kas kādu pazīst no FK Lielupe!!!
Vai Skonto FC spēlēs jaunajā sezonā vai nē būs atkarīgs no G.Indriksona (proti - vai viņš viņiem neatmetīs kādu reālu naudas kumosu, bet šaubos vai tas var notikt oficiāli, jo Indriksons ir parādā kreditoriem prāvas summas, bet reāli nauda viņam ir)!!!
Tas, kurš vada FK Lielupe, ir Skonto vadītāja Villeruša dēls. Arī Kārlis, bet juniors. Tepat sportacentrā rakstus ir publicējis.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-30 03:20, pirms 8 gadiem
olga rakstīja: Vēl viens scenārijs: Skonto FC pasludina bankrotu, Pertija ar nekur neaizbraukušajiem spēlētājiem pievienojas RFS (un varbūt spēlē Virslīgā kā RFS/Skonto Akadēmija).
Tiesa, lai turpinātu spēlēt Latvijas kausā (un varbūt par Eirokausos?), Skonto zīmolam jāsaglabājas un ar to jāpiesaka komanda 2. līgā.
Šaubos, ka kas tāds ir iespējams. Diez vai Rīgas Futbola skola, pati par sevi organizācija ar Rīgas Domes finansējumu, gribēs iet un ar kādu apvienoties. Pašiem sava bāze Pārdaugavā un laukums pie Torņakalna stacijas. Viņiem ar Skonto nav sakara un diez vai gribēs ar kādu saistīties, it sevišķi ar Skonto šādā situācijā.

     [+] [-]

, 2016-01-30 08:39, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Ar skontiem viss pareizi, bet Valmiera sarūgtina? Kāpēc nemēğināt? Gan jau pertijas turpunās spēlēt... Kā ar otro Liepāju?
Lai Bergmanis kaut ko maksātu, lai spēlētu virslīgā?????? Nesmīdini. Tad viņam jāpārdod Kolumbs.

  +4 [+] [-]

, 2016-01-30 08:45, pirms 8 gadiem
Kā nesena vēsture māca,vēl par ātru izdarīt secinājumus.Pazīstamais riņķa dancis tikai uzsācis kārtējo apli.

  +4 [+] [-]

, 2016-01-30 08:46, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Uz vairākām Liepājas spēlēm skatītāju bija stipri pamaz. Nav tā, ka katrā Liepājas spēlē stadions ir aizpildīts pat uz pusi
Uz Skonto spēlēm iet. Turklāt ja finansiālā situācija būtu stabilāka, ietu vairāk. Uz Eirokausiem atnāca diezgan daudz.
Pēc apmeklējuma statistikas vienīgā spēle Liepājā, kur bija maz apmeklētāji, bija Summer Sound OTRĀS DIENAS LAIKĀ. Ko tu gribi, ja visi ķēmā vārtās pa telšu pilsētiņu, vai mājās mokās ar paģirām, lai vakarā uz to marazmu pludmalē atkal var turpināt gasīt.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-30 09:05, pirms 8 gadiem
Mans piedāvājums ir Skonto apvienoties ar RFS vienā klubā, ar pēdējā nosaukumu un pirmā treneri. Lai Pertijas kungs tad pierāda, kā viņš māk progresēt jauniešus, ja tādi komandā būs praktiski visi. Turklāt to visu varēs sasniegt ar minimālu budžetu. Kas attiecas uz Skonto spēlēšanu virslīgā, tad mans piedāvājums būtu, ja reiz kāds iemaksā, vai daļēji sedz parādus līdz robežai, kad klubs var uzsākt virslīgu, iemaksāt konkrētu drošības naudu LFF, lai pēc tam nepaliek pie sasistas siles un muļķa lomā nedz paša LFF, nedz Skonto spēlētāji.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-30 10:53, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Latvijā katrs gadījums ir jāskata individuāli
Nevar mētāties ar tik nopietnu vārdu kā Skonto
Ja nebūs Skonto, daļa aizbrauks toto peļņā uz Igaunijas vai Lietuvas klubiem. Tie, kas paliks Latvijā, nonāks tādos klubos kā Spartak, kur nav nopietna treniņdarba (ievēro, cik švaks ir kļuvis Bulvītis) vai Riga (klubs, kas nevieš nekādu uzticību). Citi klubi kā Liepāja, Ventspils, Jelgava jau ir iezīmējuši sastāva aprises
Futbola līmenis cietīs viennozīmīgi
Tu visu laiku mal uz riņķi "Latvijas situācija ir īpaša", "Latvijā tas nav iespējams", "Latvijā jādara citādi" un tā tālāk un tā joprojām, bet izvērstu pamatojumu tam no tevis tā arī nedzird. Ja 100x kaut ko atkārto, tas nekļūst par patiesību. Šitādus un līdzīgus tekstus visbiežāk dzird no korumpētiem politiķiem, kas nav ieinteresēti, lai valstī attīstītos vispārēja likumu ievērošanas un vienlīdzības kultūra. Vai Skonto un viņu fani atbalsta līdzīgu attieksmi?

  -4 [+] [-]

, 2016-01-30 13:21, pirms 8 gadiem
Kas vairs par Virslīgu bez Skonto

  +4 [+] [-]

, 2016-01-30 13:45, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Latvijas situācija ir īpaša
Vispirms ir jādomā par kaut cik nopietna līmeņa saglabāšanu, nevis likuma burtu
Latvijā nevar atļauties brīvi mētāties ar futbola klubiem
Ja Skonto ir spējīgs apliecināt, ka situācija virzās uz labo pusi, ir jānāk pretī
Kāds jānāk pretī??? Cik var nākt pretī klubam, kuru vada zaglīgi, vai vienkārši loģiski domāt nespējoši, muļķi? Cik daudz jau ir nākts pretī, progresa nav.. Cik ļoti Skonto agrāk nesa Latvijas futbola vārdu Eiropā, tik ļoti tagad apkauno. Nu labi, saprotams, Barcelonai zaudēja ar 2:9.. Oi, nē, tas bija līdzvērtīga (ja nemaldos) līmeņa klubs... Vai nu pilnīgi nejēgas tur spēlē un trenē, kas nu noteikti nav taisnība, vai atkal labi nopelnīja. Un nauda, protams, aizgāja pa kabatām.
Skonto izslēgšana no Virslīgas būtu tikai loģisks solis. Un uz Skonto bāzes mierīgi varētu uzcelt spējīgu Virslīgas klubu ar sakarīgu un uz attīstību vērstu vadību. Ilgtermiņā līmenis nekristos, tieši otrādies, uzskatu, ka tas uzlabosies. Jā, varbūt pirmajā sezonā būs par vienu Top klubu mazāk, bet tas pavērs lielākas iespējas izsisties kādam citam klubam. Un, ja jau Skonto ir tik varens, kā jau tika minēts, tad ar savu neatlaidīgo fanu atbalstu, tik un tā spētu atdzimt no pelniem, bet kam gan interesē ilgtermiņa process iekš Skonto, viņi jau bez saviem dārgajiem leģionāriem nevar, jo naudu grib kampt tagad un tūlīt. Skonto šobrīd ir netīrāks kā bikses pietaisījis bezpajumtnieks sabiedriskajā. Pēdējo 2, 3 gadu laikā nepatika pret Skonto tikai aug, agrāk visi top klubi bija vienlīdz simpatizējoši, lai arī kā cerēju, ka gan jau sakārtos vadība visu, pēdējā Eiro kausa spēle bija pēdējais piliens darvas mucā.
Un Skonto nav nekāds super klubs, FK Ventspils, FK Liepāja ir tādā pašā līmenī, Jelgava arī vairs daudz neatpaliek. Bet Skonto fani jau to neredz un dzīvo pagātnē.
Par skaistu un godīgu futbolu!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-30 13:46, pirms 8 gadiem
Prasìbas visàm komandàm ir vienàdas - tà pat kà likums visiem ir viens. Skonto nav nakads izņèmums, pat neskatoties uz to ka pagàtnè ir nopelniem bagati. Pie tam tik daudz reizes ir izvairìjušies no taisnìgiem lèmumuem. Viss ir skaidrs - izpildìs prasìbas, lai spèlè. Pilsètas dome šeit ne pie kà, tas ir bizness.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-30 15:04, pirms 8 gadiem
Tie punkti par stadionu liecina, ka laikam tiek prasīts līgums par stadiona izmantošanu, kuru Skonto nav spējis noslēgt. Un tas jau izklausās pat draudīgāk par algas parādiem...

     [+] [-]

, 2016-01-30 18:51, pirms 8 gadiem
>Reikons
Cits variants: veidot RFS attiecības ar Skonto BEZ formālas sasaistes. Ja nu tiešām tā sanāks, ka RFS aizvietos Skonto Virslīgā, samērā labā RFS infrastruktūra neatcels faktu, ka spēlētāju sastāvs neatbilst Virslīgas līmenim. Un kur gan citur ņemt cienīgu papildinājumu, ja ne no eventuāli bankrotējušā Skonto.
Taču atceroties, cik izmanīgi, ar kādām shēmām, Indriksons vienmēr ir glābis Skonto, neizslēdzu arī kādu šobrīd pilnīgi neprognozējamu pavērsienu.