Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Riga" un "Ventspils" ar asām intervijām turpina cīņu par leģionāriem

Ints Megnis
Ints Megnis

"Riga" un "Ventspils" ar asām intervijām turpina cīņu par leģionāriem
"Riga" FC ģenerāldirektors Aleksandrs Proņins ar Latvijas kausu. Foto: Zigismunds Zālmanis ("Riga" FC)

Turpinot gaiteņu cīņu pirms pirmdien gaidāmās Latvijas Futbola federācijas (LFF) valdes sēdes, kurā tiks lemts par leģionāru limitu, sestdien "Riga" un "Ventspils" komandas gandrīz vienlaicīgi izplatīja savu vadītāju komentārus, kuros pausts, ka noteikti nedrīkst tikt pieņemta 17/8 sistēma.

"Riga", "Ventspils" un Jūrmalas "Spartaka" pārstāvjiem atsakoties balsot, "SynotTip" Virslīgas klubi ceturtdien atbalstīja, ka no nākamās sezonas turnīrā saistībā ar ārzemju spēlētājiem vajadzētu ieviest modeli 17/8, kā arī principu "homegrown player", tiesa galīgais lēmums pirmdien tiks pieņemts Latvijas Futbola federācijas (LFF) valdes sēdē un noprotams, ka tur tomēr varētu tikt pieņemts cits variants.

Diskusijas publiskajā telpā par šo izvērtās nedēļas vidū. Vispirms trešdien trīs Latvijas Virslīgas augšgala klubi - "Riga”, "Ventspils” un Jūrmalas "Spartaks” - savās mājaslapās izvietoja gandrīz identisku paziņojumu, kurā vērsās pie Latvijas futbola līdzjutējiem, paužot savu neapmierinātību par LFF Klubu sacensību komitejas un Elites futbola attīstības komitejas darbību. Šie klubi uzskata, ka sagatavotais piedāvājums par leģionāru limitu Virslīgā ir nepieņemams un atklāti lobē kluba RFS intereses. Savukārt ceturtdienas rītā Virslīgas komandas "Liepāja"/"Mogo", "Metta"/"Latvijas Universitāte" un RFS atbildes vēstulē uzsvēra, ka plānotā 17/8 leģionāru sistēma Latvijas futbola Virslīgā nāks par labu Latvijas futbolam. Līdz ar to publiski viedokli nebija paudušas vien "Jelgava" un "Valmiera Glass"/Via", kuras vēlāk ceturtdien Virslīgas klubu balsojumā atbalstīja šo 17/8 variantu.

LFF administrācija šobrīd atbalsta modeli, kas paredz spēles protokolā iekļaut 9 pašmāju jeb "homegrown player’’ spēlētājus un 9 leģionārus (9/9), tai skaitā spēles laikā laukumā esot vismaz četriem vietējiem futbolistiem.

Tagad FK "Ventspils" prezidents Adlans Šišhanovs intervijā sava kluba preses dienestam atgādinājis, ka iepriekš šosezon tika balsots par leģionāru statusa atcelšanu Eiropas Savienības (ES) valstu pilsoņiem:

"Atbilstošās komitejas, kuras izstrādāja visiem zināmos 2 variantus, neņēma vērā Virslīgas klubu vairākuma viedokli. LFF komitejas izstrādāja divus variantus, pie tam tas viss tika darīts bez konsultācijām ar klubiem, klusumā, kuluāros, kas, protams, ir absolūti nepieņemami," komentē Šišhanovs, sakot, ka tā kā vairs netiek plānota limita atcelšana spēlētājiem no ES valstīm, vienīgi variants ar septiņiem leģionāriem laukumā varētu "daudz maz atļaut klubiem palikt kaujasspējīgiem". Tiesa, jāpiebilst, ka pašlaik laukumā drīkst vienlaicīgi atrasties vien pieci leģionāri. Šišhanovs saka, ka limita neatcelšana ES valstu pilsoņiem ir "kategoriski nepareiza, kas vienkārši pārkāpj esošo ES un Latvijas likumdošanu". "Otrs variants - tikai 25 spēlētāji pieteikumā uz sezonu, no tiem 17 Latvijas spēlētāji un 8 leģionāri - ir absolūti destruktīvs lēmums, iznīcinot Latvijas futbolu. Ko tādu var piedāvāt vien cilvēki, kuri neko nesaprot lielajā futbolā, kuriem nav sapratnes, kas tas ir spēlēt Eirokausos, kuri nekad nav risinājuši nopietnus uzdevumus un netaisās to darīt. Iet tādu darboņu pavadā vienkārši nepieļaujami."

Šišhanovs apgalvo, ka 17/8 varianta pieņemšanas gadījumā "Ventspilij" vajadzēs lauzt līdzšinējos līgumus un tiks sagādāti lieli zaudējumi "Nopietni klubi, tādi, kā "Ventspils", nevar domāt par vienu sezonu - mēs jau sen sākām veikt nopietnu darbu uz nākamo sezonu, noslēgti priekšlaicīgi kontrakti ar leģionāriem, ar viņu aģentiem, tie apstiprināti ar finansiālām saistībām, un šo vienošanos saraušana novedīs pie nopietniem sodiem. Iespējamie zaudējumi var sastādīt līdz 500 000 tūkstošiem eiro. Kurš un kā domā mums to atlīdzināt?!" apgalvo ventspilnieku prezidents.

"Pirmām kārtām, jāņem vērā iedzīvotāju skaits Latvijā, atbilstoši, te vienkārši nav tāda skaita kvalitatīvu futbolistu, lai visi klubi varētu izveidot konkurētspējīgu pieteikumu uz sezonu un iekļaut tajā 17 kvalitatīvus vietējos spēlētājus. Cilvēki, kuri šo piedāvā, uzsvaru liek uz to, ka tas palīdzēs Latvijas izlases stiprināšanai, kalpos tās interesēm. Bet tas ir absurds! Daudz vērtīgāk un konstruktīvāk izlasēm būs, ja katrs nopietns klubs sagatavos izlasei 2 - 3 pa īstam augstā līmeņa spēlētājus, kuri visu sezonu aizvada pie spēcīgas konkurences, kuri dienu dienā ar neatlaidīgu darbu pierāda savu varēšanu, darbspējību un tiešām pelnījuši vietu sastāvā," uzskata Šišhanovs. "Paņemiet "Ventspili". Mums šajā sezonā laukumā iziet Latvijas futbolisti, viņi tiek aicināti uz Latvijas izlasēm - spēle viņi ne pateicoties kādiem limitiem, bet tādēļ, ka iztur nopietnu konkurenci, uzvar tajā un taisnīgi panāk tiesības spēlēt. Piedāvātais variants izveido siltumnīcas apstākļus vietējiem spēlētājiem, kas nekad neļaus viņiem parādīt maksimumu, neļaus viņiem izspiest no sevis visu - viņi vienkārši nebūs tam spējīgi. Visiem, kuri pazīstami ar nopietnu futbolu, tas ir acīmredzami! Spēcīgai izlasei vajadzīgi 22 kvalitatīvi spēlētāji, bet ne 120 viduvēja līmeņa spēlētāji skaitam - nekādas nopietnas kvalitātes bez īstas konkurences no viņiem gaidīt vienkārši nav iespējams."

"Nedrīkst iet pavadā cilvēkiem, kuri grib uzvarēt čempionātā, izmantojot savu pretinieku vājināšanas ceļu, bet ne savas komandas pastiprināšanas ceļu. Viņi nezina, kā to izdarīt laukumā, un tādēļ piedāvā tādu variantu, kurš atmet Latvijas futbolu atpakaļ. Kurš viņus cienīs par tādu uzvaru, kurš nopietni pieņems tādus čempionus?! Nedrīkst nogalināt to, kas jau tā aug un attīstās ar lielām grūtībām! Nepieļaujami viena kluba labumam padarīt neaizsargājamus visus citus vadošos klubus. Atkārtošos, 2018. gadā tie paši "Ventspils", "Riga", "Spartaks" Eirokausos pamanījās cīnīties līdzīgi ar ar spēcīgiem Eiropas klubiem, kas arī priecēja līdzjutējus, un cēla Latvijas futbola prestižu. Ja jau piedāvātais variants tiks pieņemts, tad 2019. gadā visi mūsu klubi būs vienkārši peramie zēni," stāsta Šišhanovs.

Tāpat gandrīz vienlaicīgi publicēta intervija ar "Riga" komandas ģenerāldirektoru Aleksandru Proņinu.

"Latvijas futbols jau tāpat ir nonācis zemākajā punktā. Spēlējam D grupā Nāciju līgā, pat tur nespējam izcīnīt uzvaras. Arī futbola izlasei ir iespējas progresēt, bet vietējiem spēlētājiem ir jārada konkurence, lai viņiem būtu milzīga vēlme ar katru dienu kļūt labākiem, trenēties vēl vairāk un izkarot vietu sastāvā. Labs piemērs ir Kipras čempionāts, kur laukumā ir jābūt diviem vietējiem futbolistiem. Labākie Kipras futbolisti spēlē labākajās valsts komandās, progresē, par ko neapšaubāmi liecina Kipras klubu panākumi Eirokausos, sasniedzot pat Čempionu līgas un Eiropas līgas grupu turnīrus. Arī Kiprā ir komandas, kas balstās uz vietējiem spēlētājiem, bet ir tādas, kurās ir daudz ārzemnieku. Šajā konkurencē vietējiem futbolistiem ir iespēja progresēt, attiecīgi spēcīgākai kļūstot arī izlasei. Tikai futbolists, kurš ir izturējies pārbaudījumus un konkurenci, ir spējīgs aizstāvēt savas valsts godu. ," pauž Proņins. "Nevajag pēc tam brīnīties, kāpēc Latvijas futbolisti nespēj nostabilizēties ārzemju klubos. Gluži vienkārši Latvijā nav izjutuši konkurenci un kaut kur varējuši sevi pietaupīt, zinot, ka praktiski vieta sastāvā ir garantēta. Tagad izskatās, ka ir cilvēki, kuri nevis grib radīt konkurenci, bet vēl komfortablākus apstākļus Latvijas spēlētājiem. Vietējie futbolisti mūsu klubam vienmēr ir bijuši ļoti nozīmīgi, tāpēc esam jau pagarinājuši līgumus ar Elvi Stugli un Armandu Pētersonu, kuri, pateicoties konkurencei komandā, šogad arī progresēja. Tuvākajā laikā parakstīsim līgums ar vairākiem citiem vietējiem futbolistiem."

"Nav saprotams arī šis pseido patriotisms. Izveidosim savu spēļu laukumu un sūtīsim Virslīgā spēlēt 170 Latvijas futbolistus. Ir klubi, kas grib būt konkurētspējīgi ne tikai Latvijas līmenī. Protams, tā ir arī iespēja nopelnīt naudu, kas nav mazsvarīgi, lai klubi varētu turpināt augt. Ja mums izdosies aizsisties līdz kādam grupu turnīram, ar to būsim devuši Latvijas futbolam krietni vairāk nekā komanda, kas neko nesasniegs. ’’Riga’’ FC grib spēlēt Vemblija stadionā, nevis kartupeļu laukā. Tas arī viss," saka ģenerāldirektors. "Tāpat gribu atzīmēt, ka mēs nekādā ziņā neesam pret RFS izvēlēto ceļu. Katram ir savs ceļš. Kāda komanda balstīsies uz izlases spēlētājiem, kāda izvēlēsies spēlēt ar jaunajiem futbolistiem. Latvijas futbolam taču gribētos, lai kāds klubs atkārto ‘’Ventspils’’ sasniegto 2009. gadā. Bija pilnas tribīnes, spēles pret spēcīgām Eiropas komandām, visi guva prieku no tiem mačiem. Tas, ka uzvarējām kausa izcīņā ir tikai pirmais solis. Gribam veikt arī otro un trešo. Mums ir liels gods aizstāvēt Latvijas vārdu. Jau šogad cienīgi nospēlējām pret Sofijas CSKA – zaudējām tikai pēcspēles sitienos, taču nākotnē gribam spert soļus uz priekšu."

"Pirms sezonas ar "Spartaku" izteicām priekšlikumu, ka būtu jāveic izmaiņas biedrībā "Latvijas futbola Virslīga". Notika kadru izmaiņas valdes sastāvā, kur "Riga" FC pārstāvis Romāns Lajuks ieteica RFS ģenerāldirektoru Maksimu Krivuņecu valdes priekšsēdētāja amatam, jo domāja, ka viņš ir jauns un perspektīvs, redzējām potenciālu. Diemžēl dzīve parādīja, ka viņš vēl nav gatavs ieņemt šo amatu. Sāka viņš ļoti aktīvi un noslēdza dažas vienošanās par labu līgai. Lai gan to darīja neuzklausot citu viedokli, uz to pievērām acis. Pirmais nepatīkamais moments bija, kad devāmies uz treniņnometni Kiprā, un M.Krivuņecs, kuram vispār nebija pieredzes šajā jautājumā vēlējās izmainīt iepriekš apstiprinātu kalendāru. Pēc tam centās sarežģīt situāciju klubiem, kas piedalījās Eirokausos. Jūlijā šīm komandām gribēja paredzēt četras piecas spēles. Ar lielām grūtībām izdevās atgriezties pie iepriekšējā kalendāra, ko atbalstīja pārējie klubi. Augustā viņš paziņoja, ka pametīs ģenerāldirektora amatu RFS. Mēs naivi padomājām, ka varbūt pēc šāda soļa M.Krivuņecs kļūs neitrāls, mazāk domās par savu klubu RFS, kurā līdz šim turpina ieņemt ģenerāldirektora amatu," pauž Proņins. "Pēc tam notika balsojums, kurā Virslīgas klubi nobalsoja par leģionāra statusa atcelšanu ES pilsoņiem (ar 7 balsīm par un 1 pret) Cerējām, ka M.Krivuņecs aizstāvēs klubu viedokli arī LFF Komitejās, bet tas nenotika, viņš atklāti iestājās par 17+8 variantu. Pēdējais piliens bija rīcība laikā, kad atkal bijām ārpus valsts un oktobra vidū trenējāmies Kiprā. Pa kluso tika pierunāti citi klubi par R.Lajuka izslēgšanu no valdes, lai gan pirms tam nebija neviena konflikta un, pārlasot sapulču protokolus var secināt, ka Romāns bija viens no aktīvākajiem, sniedzot vairākus priekšlikumus un padomus."

"Jāatgādina, ka Eirokausos "Riga" FC nespēlēja ar 11 leģionāriem, starta sastāvā bija četri Latvijas futbolisti, tas vēl ņemot vērā, ka tajā brīdī spēlēt nevarēja īsi pirms tam piesaistītie Ivans Lukjanovs un Deniss Rakels. Vēlamies, lai Latvijas spēlētāji spēlētu, taču gribam, lai šī vieta ir nopelnīta, nevis garantēta. "Metta"/LU demonstrē, ka ļoti iestājas par Latvijas futbolistiem, bet paskatieties viņu spēles un cik laukumā ir leģionāru. Kas viņiem liedz kaut vai tagad spēlēt ar 11 latviešiem? Lai spēlē! Spēlējot pret augšgala komandām, šie spēlētāji progresēs un vienalga varēs izsisties uz ārzemju čempionātiem," pauž "Riga" vienības vadītājs. "Nav tā, ka ‘’Riga’’ FC nekas cits kā galvenā komanda neinteresētu. Neskatoties uz grūtībām, turpinām uzturēt un attīstīt arī mūsu akadēmiju. Daudzi mūsu spēlētāji ir Latvijas jaunatnes izlasēs. Divi ‘’Riga’’ FC audzēkņi Kristers Čudars un Ņikita Skļarenko jau tagad ir devušies uz Kipru, kur savā vecumā ir vadošie spēlētāji. 2002. gada puišiem novembra sākumā plānojam braucienu uz Vāciju. Spēlēsim ar Ķelni un Berlīnas ‘’Hertha"."

"Un vēl viena lieta, kas varētu mainīties nākamajā gadā, ir dublieru čempionāts. Proti, nākamgad tas, visticamāk, būs U21 turnīrs. Bet ko darīt spēlētājiem, kas ir tikko pēc traumas, kuriem dublieru čempionāts bija iespēja uzņemt sportisko formu. Kā jūs domājat, no kurienes parādījās Roberts Ozols? Kur viņš guva labu spēļu praksi? Tieši tā, dublieru čempionātā Noslēgumā gribu vēlreiz apliecināt, ka mēs esam par godīgu spēli! Gan laukumā, gan ārpus tā! Un esam pret kaut kādām pagrīdes spēlēm. Netaisāmies paši tādās piedalīties un ļoti iesakām to nedarīt citiem! Ceram, ka LFF pirmdien pieņems kompromisa lēmumu, kas apvienos Virslīgas klubus un ļaus progresēt Latvijas futbola gan izlašu, gan klub līmenī," Proņins noslēdz emocionālo runu.

Izmantotie resursi:
https://rigafc.lv/pronins-riga-fc-i...
FK Ventspils

  -4 [+] [-]

, 2018-10-27 13:58, pirms 5 gadiem
Nu ka lai saka,atbalstu konkurenci,bet Ventspils 2009 sasniegums = ar netirajam spelem!

  +5 [+] [-]

, 2018-10-27 14:02, pirms 5 gadiem
LFF administrācija šobrīd atbalsta modeli, kas paredz spēles protokolā iekļaut 9 pašmāju jeb "homegrown player’’ spēlētājus un 9 leģionārus (9/9), tai skaitā spēles laikā laukumā esot vismaz četriem vietējiem futbolistiem.

Šis jau ir jēdzīgāks priekšlikums.

Taču ir principiāli, vai ''home'' jēdziens tiktu attiecināts arī uz Beļģijas Karalisti, Bulgārijas Republiku, Čehijas Republiku, Dānijas Karalisti, Vācijas Federatīvo Republiku, Igaunijas Republiku, Īriju, Grieķijas Republiku, Spānijas Karalisti, Francijas Republiku, Itālijas Republiku, Kipras Republiku, Lietuvas Republiku, Luksemburgas Lielhercogisti, Ungārijas Republiku, Maltas Republiku, Nīderlandes Karalisti, Austrijas Republiku, Polijas Republiku, Portugāles Republiku, Rumāniju, Slovēnijas Republiku, Slovākijas Republiku, Somijas Republiku, Zviedrijas Karalisti, Lielbritānijas un Ziemeļīrijas Apvienoto Karalisti un Horvātijas Republiku.

  -4 [+] [-]

, 2018-10-27 14:05, pirms 5 gadiem
Par daudzām lietām var tikai pasmaidīt

  +4 [+] [-]

, 2018-10-27 14:08, pirms 5 gadiem
Atkal vēstules, bet atkal tikai kritizēšana. Par kādu leģionāru modeli ir šie klubi?!

Ja viesspēlētāja statusa piemērošana ES pilsonim ir pretlikumīga, tad taču var vērsties tiesā. Kāpēc neapmierinātie to nedara?

  +3 [+] [-]

, 2018-10-27 14:14, pirms 5 gadiem
Homegrown statuss tiek piešķirts spēlētājiem kuri 3 gadus vecumā starp 15 un 21 gadu ir trenējušies kādā no LV klubiem.
Tā tas ir daudzās eiropas līgās un nesaprotu kāpēc virslīga līdz pat šai sezonai bija joprojām bija iestrēgusi akmens laikmetā aka 5 leģionāri laukumā

 +10 [+] [-]

, 2018-10-27 14:23, pirms 5 gadiem
Lai kā man nepatiktu Šišhanova kungs,bet šoreiz pilnībā piekrītu viņam un Rigas klubam.Visi mūsu LV izlases zvaigznes,kas nevar pat Andoras strādniekus apspēlēt saņem pa 4000-5000 eur savos klubos,jo vienkārši ir leģionāru limits un vajag LV spēlētājus un tie skrūvē sev algas tik augšā un mierīgi ieslēguši kruīzes režīmu tik sēž te,bet kad izlases spēles Dubra un kompānija nevar apspēlēt Andoras celtniekus un ugundzēsējus.Redzēs kad atbrauks labi leģionāri un būs konkurence,tad skries pa 1000 eur mēnesī.Visi lielie futbola eksperti Mihelsoni un kompānija,kas nekad augstāk par Audas līmeņa komandu nav spēlējuši tagad raud šeit ka izlase cietīs.Kur nu vairāk vairs var ciest.Jau tā 150 komanda pasaules rangā.Kapēc Anglijas,Spānijas,Vācijas klubi neraud ka cietīs izlase.Izlase ir valsts komanda,bet klubi pieder privātiem un iegulda ne mazas naudas tur,saprotams.ka gribās arī kaut kādu adevi no tās un tas pie mums ir iespējams tikai ar eirokausiem.RFS jau parakstījis visus izlases spēlētājus,tāpēc jau ir ieinteresēta,lai būtu leģionāru limits.

  +5 [+] [-]

, 2018-10-27 14:28, pirms 5 gadiem
Cik dzirdēts tad jau viss ir nolemts un pirmdien būs officiāls paziņojums no LFF.Nez ko darīs Rīga ar Ventspili,jo parakstīti labi leģionāri uz nākamo sezonu un ne par mazām naudām.RFS nu nekādi nevar vinnēt virslīgu,tad vizmaz šādā veidā LFF palīdzēs sasniegt rezultātu nākam sezon.Kaut gan tie paši izlasnieki,tak nevar ugundzēsējus apspēlēt no Andoras.

  +6 [+] [-]

, 2018-10-27 14:37, pirms 5 gadiem
madars_blumbergs_183995709165214 rakstīja: Nu ka lai saka,atbalstu konkurenci,bet Ventspils 2009 sasniegums = ar netirajam spelem!
Tikt Eiropas grupas turnīrā tu sauc par netīrām spēlēm???

  +2 [+] [-]

, 2018-10-27 14:46, pirms 5 gadiem
Bezsistēmas un bezakadēmiju grupiņa (izņemot Ventspili)

  +3 [+] [-]

, 2018-10-27 14:58, pirms 5 gadiem
"Protams, tā ir arī iespēja nopelnīt naudu, kas nav mazsvarīgi, lai klubi varētu turpināt augt."

Aug jau aug, tikai nauda aiziet taukos, tas savukārt rada neauglību, un tas savukārt nespēju radīt aiz sevis pēcnācējus.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-27 15:06, pirms 5 gadiem
Kur problēma ..ja LFF un mihelsonieši uzskata ka izlasi var pastiprināt spēlējot ar dažiem leģionāriem un siltumnīcas apstākļos izstīdzējušiem latviešiem,uz priekšu 1līga radīta tādam izmēģinājuma lidojumam......pilnīgā diřsā grib nolaist latvijas futbolu impotentās galvas....

  +1 [+] [-]

, 2018-10-27 15:30, pirms 5 gadiem
Pilnīgi piekrītu Tev!!
maikls19 rakstīja: Lai kā man nepatiktu Šišhanova kungs,bet šoreiz pilnībā piekrītu viņam un Rigas klubam.Visi mūsu LV izlases zvaigznes,kas nevar pat Andoras strādniekus apspēlēt saņem pa 4000-5000 eur savos klubos,jo vienkārši ir leģionāru limits un vajag LV spēlētājus un tie skrūvē sev algas tik augšā un mierīgi ieslēguši kruīzes režīmu tik sēž te,bet kad izlases spēles Dubra un kompānija nevar apspēlēt Andoras celtniekus un ugundzēsējus.Redzēs kad atbrauks labi leģionāri un būs konkurence,tad skries pa 1000 eur mēnesī.Visi lielie futbola eksperti Mihelsoni un kompānija,kas nekad augstāk par Audas līmeņa komandu nav spēlējuši tagad raud šeit ka izlase cietīs.Kur nu vairāk vairs var ciest.Jau tā 150 komanda pasaules rangā.Kapēc Anglijas,Spānijas,Vācijas klubi neraud ka cietīs izlase.Izlase ir valsts komanda,bet klubi pieder privātiem un iegulda ne mazas naudas tur,saprotams.ka gribās arī kaut kādu adevi no tās un tas pie mums ir iespējams tikai ar eirokausiem.RFS jau parakstījis visus izlases spēlētājus,tāpēc jau ir ieinteresēta,lai būtu leģionāru limits.

  +7 [+] [-]

, 2018-10-27 15:37, pirms 5 gadiem
maikls19 rakstīja: Lai kā man nepatiktu Šišhanova kungs,bet šoreiz pilnībā piekrītu viņam un Rigas klubam.Visi mūsu LV izlases zvaigznes,kas nevar pat Andoras strādniekus apspēlēt saņem pa 4000-5000 eur savos klubos,jo vienkārši ir leģionāru limits un vajag LV spēlētājus un tie skrūvē sev algas tik augšā un mierīgi ieslēguši kruīzes režīmu tik sēž te,bet kad izlases spēles Dubra un kompānija nevar apspēlēt Andoras celtniekus un ugundzēsējus.Redzēs kad atbrauks labi leģionāri un būs konkurence,tad skries pa 1000 eur mēnesī.Visi lielie futbola eksperti Mihelsoni un kompānija,kas nekad augstāk par Audas līmeņa komandu nav spēlējuši tagad raud šeit ka izlase cietīs.Kur nu vairāk vairs var ciest.Jau tā 150 komanda pasaules rangā.Kapēc Anglijas,Spānijas,Vācijas klubi neraud ka cietīs izlase.Izlase ir valsts komanda,bet klubi pieder privātiem un iegulda ne mazas naudas tur,saprotams.ka gribās arī kaut kādu adevi no tās un tas pie mums ir iespējams tikai ar eirokausiem.RFS jau parakstījis visus izlases spēlētājus,tāpēc jau ir ieinteresēta,lai būtu leģionāru limits.
Pilnīgi piekrītu. Lielie vīri šoreiz sakarīgi spriež un argumentē. Problēma tieši tā, ka vietējie vispār pārāk maz trenējas. Pieteikumā vai laukumā tiek, jo tā vajag, lai aizpildītu noteikto limitu. Kāpēc, lai lieki trenētos? Cik daudz komandās ir latviešu, kas ir vienas pozīcijas, un var viens otram atņemt vietu laukumā??? Sanāk, ka būs vēl trakāk, konkurenci noteikti neveicinās.
Pie tam Ventspilij jālauž līgumi, kas ir noslēgti ilgākam termiņam, kas arī loģiski, ja komanda domā soli uz priekšu. Tagad lff uz sitiena pieņems jaunu regulu, kas klubu atstāj jaņos. Varēja vismaz paziņot, ka noteikumi spēkā stāsies pēc 3 sezonām, lai klubi laicīgi tam gatavojas.
Neesmu nevienas komandas antifans, bet tagad, kad RFS noslēgusi līgumus ar tik daudziem normāla līmeņa latviešu spēlētājiem, liekas ka viņi iepriekš jau zināja, kas sagaida.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-27 16:59, pirms 5 gadiem
Kad RFS paņems titulu 2019.g. tad arī atcels limītu )) bet jā nopietni, tad tas 17/8 ir čau arī izlasei. Jo vietējie futbolisti vispār neattistīsies. Un pie tam daudz maz normālie u20 spēlētāji arī gribes labu algu par neko

     [+] [-]

, 2018-10-27 17:20, pirms 5 gadiem
jenkijs17 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Lielie vīri šoreiz sakarīgi spriež un argumentē. Problēma tieši tā, ka vietējie vispār pārāk maz trenējas. Pieteikumā vai laukumā tiek, jo tā vajag, lai aizpildītu noteikto limitu. Kāpēc, lai lieki trenētos? Cik daudz komandās ir latviešu, kas ir vienas pozīcijas, un var viens otram atņemt vietu laukumā??? Sanāk, ka būs vēl trakāk, konkurenci noteikti neveicinās.
Pie tam Ventspilij jālauž līgumi, kas ir noslēgti ilgākam termiņam, kas arī loģiski, ja komanda domā soli uz priekšu. Tagad lff uz sitiena pieņems jaunu regulu, kas klubu atstāj jaņos. Varēja vismaz paziņot, ka noteikumi spēkā stāsies pēc 3 sezonām, lai klubi laicīgi tam gatavojas.
Neesmu nevienas komandas antifans, bet tagad, kad RFS noslēgusi līgumus ar tik daudziem normāla līmeņa latviešu spēlētājiem, liekas ka viņi iepriekš jau zināja, kas sagaida.
Vai domā, ka Ventspilij ir jau noslēgti līgumi ar vairāk nekā astoņiem leģionāriem?

Varbūt vari uzrakstīt, par tieši kādu leģionāru modeli ir Ventspils (izskatās, ka esi šīs komandas pārstāvis)?

  +2 [+] [-]

, 2018-10-27 17:45, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai domā, ka Ventspilij ir jau noslēgti līgumi ar vairāk nekā astoņiem leģionāriem?

Varbūt vari uzrakstīt, par tieši kādu leģionāru modeli ir Ventspils (izskatās, ka esi šīs komandas pārstāvis)?
Nezinu vai ir noslēgti,bet to ka septembrī un oktobrī ar klubu trenējās 6 jauni spēlētāji ir 100% zināms.Protams,ar visiem nenoslēdza līgumu,bet ar 2 vai 3 noslēdza uz nākamo sezonu.

  -2 [+] [-]

, 2018-10-27 18:47, pirms 5 gadiem
ja atcels limitu,tad LV spēlētāji varēs spēlet pa minimalku..vai beigt karjeru... jo virslīgā spēlēs tikai Leģi...

  -1 [+] [-]

, 2018-10-27 18:58, pirms 5 gadiem
Gan APL, gan Čempionu, gan Eiropas līgā A pieteikums ir ierobežots ar 25 spēlētājiem, kas ir vecāki par 21 gadu. B pieteikumā var ierakstīt jaunākus vietējos spēlētājus. Man City APL turnīram un Čempionu līgai pietiek ar tik daudz spēlētājiem, bet "Ventspilij" Latvijas virslīgai nepietiek.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-27 19:01, pirms 5 gadiem
Starp citu, katras APL komandas pieteikumā 8 no 25 spēlētājiem jābūt "home-grown".

  -1 [+] [-]

, 2018-10-27 19:02, pirms 5 gadiem
maikls19 rakstīja: Nezinu vai ir noslēgti,bet to ka septembrī un oktobrī ar klubu trenējās 6 jauni spēlētāji ir 100% zināms.Protams,ar visiem nenoslēdza līgumu,bet ar 2 vai 3 noslēdza uz nākamo sezonu.
Jā, tad tie ir tie augstākās klases super duper leģionāri, kuri sēž mēnešus bez kluba un bez līguma kkur trenējās. Šajā gadījumā fkv

  -1 [+] [-]

, 2018-10-27 19:08, pirms 5 gadiem
Pieņemot, ka ārzemnieki tiks ņemti ar noteikumu, ka tie ir meistarīgāki par vietējiem, apstākļos, kad visi leģionāri ir veseli un nav diskvalificēti, 17 LV spēlētājiem būs jācīnās par atlikušajām 3 vietām pamatsastāvā.

     [+] [-]

, 2018-10-27 20:04, pirms 5 gadiem
Apnicis jau dzesēt muti par šo tēmu.Pienāks pirmdiena,tad arī uzzināsim pieņemto lēmumu.

     [+] [-]

, 2018-10-27 20:52, pirms 5 gadiem
1 rakstīja: LFF administrācija šobrīd atbalsta modeli, kas paredz spēles protokolā iekļaut 9 pašmāju jeb "homegrown player’’ spēlētājus un 9 leģionārus (9/9), tai skaitā spēles laikā laukumā esot vismaz četriem vietējiem futbolistiem.

Home grown jēdziens nozīmē to, ka spēlētājam leģionāram līdz konkrētam vecumam ir jābūt spēlējušam Latvijā vismaz trīs gadus.

Šis jau ir jēdzīgāks priekšlikums.

Taču ir principiāli, vai ''home'' jēdziens tiktu attiecināts arī uz Beļģijas Karalisti, Bulgārijas Republiku, Čehijas Republiku, Dānijas Karalisti, Vācijas Federatīvo Republiku, Igaunijas Republiku, Īriju, Grieķijas Republiku, Spānijas Karalisti, Francijas Republiku, Itālijas Republiku, Kipras Republiku, Lietuvas Republiku, Luksemburgas Lielhercogisti, Ungārijas Republiku, Maltas Republiku, Nīderlandes Karalisti, Austrijas Republiku, Polijas Republiku, Portugāles Republiku, Rumāniju, Slovēnijas Republiku, Slovākijas Republiku, Somijas Republiku, Zviedrijas Karalisti, Lielbritānijas un Ziemeļīrijas Apvienoto Karalisti un Horvātijas Republiku.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-27 20:56, pirms 5 gadiem
Atbalstu home-grown spēlētāju modeli un leģionāru statusa atcelšanu ES pilsoņiem. Attīstīties ir iespējams tikai un vienīgi konkurences apstākļos.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-27 21:30, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai domā, ka Ventspilij ir jau noslēgti līgumi ar vairāk nekā astoņiem leģionāriem?

Varbūt vari uzrakstīt, par tieši kādu leģionāru modeli ir Ventspils (izskatās, ka esi šīs komandas pārstāvis)?
Es to rakstu, jo tas tā ir normāli, ka klubi gatavojas jau nākošajai sezonai. Un skatās pat vēl tālākā nākotnē, laicīgi slēdzot līgumus.
Ventspili pieminu, jo to rakstā saka pats Šišhanovs, ka būs līgumi jālauž piespiedu kārtā.
Turklāt mēs vasarā redzējām, ka eirokausos cienījami var nospēlēt, ja laukumā pārsvarā ir leģionāri. Klubi, kas mērķē gūt kādus lielākus vai mazākus panākumus arī uz Eiropas skatuves, noteikti ir pret modeli 17+8, kas ir loģiski. Un Ventspilij bija visvairāk leģionāru šogad, ja nemaldos.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-28 10:53, pirms 5 gadiem
Drīz Spartaks RFS. Varētu būt čempionu spēle. Ja Spartaks dēļ Eirokausiem gribēs uzvarēt.

     [+] [-]

, 2018-11-01 16:09, pirms 5 gadiem
Es atbalstu 17/8. Īstermiņā tas nesīs tikai kritumu, bet ilgtermiņā ir pareizais solis. Tomēr kopumā ir pilnīgi vienalga kāda sistēma, ja jaunatnes audzināšana ir absolūti nekvalitatīva, bez uzsvara uz tehniku, ātru un neordināru domāšanu, ātruma īpašībām un futbola spēlēšanu (pretstatā centīgai, bet tukšai skriešanai).

Tie spēlētāji, kuri pašreiz izaudzināti ne par ko nekļūs ne ar ne bez konkurences. Dead wood.