Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" sastāvu papildina Dubra un Tarasovs

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Ventspils" sastāvu papildina Dubra un Tarasovs
Kaspars Dubra
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas čempione futbolā FK "Ventspils" turpina piesaistīt "Skonto" audzēkņus, trešdien parakstot līgumus ar bijušajiem Rīgas kluba pamatsastāva spēlētājiem Igoru Tarasovu un Kasparu Dubru.

24 gadus vecā centra pussarga Igora Tarasova pēdējais klubs bija "Simurq", kura sastāvā viņš 14 mačos guva trīs vārtus. Uzkavēties Azerbaidžānā Tarasovam nebija lemts, jo klubs viņu kopā ar vairākiem spēlētājiem pēc pagājušās sezonas atbrīvoja. Tarasova piesaistīšana ļaus ventspilniekiem uzlabot pēdējā mēneša laikā pamatīgi cietušo vidējās līnijas kvalitāti. Tarasovs Virslīgā aizvadījis 133 spēles, gūstot 13 vārtus.

Savukārt 21 gadu vecais centra aizsargs Kaspars Dubra Ventspilī ieradies pēc neveiksmīga pirmā ārzemju mēģinājuma Polijas 1. līgas klubā "Polonia" no Bitomas. Dubra Latvijas čempionātā nospēlējis 60 mačus un guvis astoņus vārtus.

Dubras ierašanās Ventspilī nozīmē to, ka viņš varēs atkal veidot centra aizsargu duetu ar Vitāliju Smirnovu. Abi kopā veiksmīgi nospēlēja 2010. gada sezonā, kad "Skonto" pēdējo reizi uzvarēja Latvijas čempionātā.

Zīmīgi, ka abiem "Ventspils" jaunpienācējiem pirmā spēle jaunās komandas sastāvā varētu būt tieši pret "Skonto". Šī spēle notiks svētdien vai pirmdien (atkarībā no "Skonto" sekmēm šodienas mačā pret "Hajduk").

Izmantotie resursi:
FK Ventspils

Slēpts komentārs: dragoo

 +18 [+] [-]

, 2012-07-26 10:39, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: savāks visus skontiešus pie sevis, bet neuztraucieties, mēs varam paši izaudzināt spēlētājus, nevis tā kā fkv,
Tak nomierinies. Kāpēc, lai spēlētājs neietu uz komandu, kura izsaka labāko piedāvājumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-26 10:57, pirms 12 gadiem
ruudzs rakstīja: Tak nomierinies. Kāpēc, lai spēlētājs neietu uz komandu, kura izsaka labāko piedāvājumu?
nesapratu, kur tad es izrādū kkādas nemiera pazīmes?

te jau nav nekas pret spēlētājiem, vai vpili, jo tiem, kam ir nauda diktē noteikumus.
drīzāk pret pašu Skonto, kas nevar atrast iespēju spēlētājus noturēt ilgāk un pārdod, lai kko nopelnītu, bet palaiž uz ārzemem, no kurienes ne viens vien atgriežas LV un tieši uz fkv, kas sola lielāko naudu LV.

tā nu viņš ir. no 2010 gada čempionu komandas- Turkovs, Tarasovs, Smirnovs, Dubra//// un transfēru periods vēl ir atvērts

  +6 [+] [-]

, 2012-07-26 11:02, pirms 12 gadiem
Neticama loģika te dažiem.... Saprotams, ka ir žēl, ka pie konkurentiem pāriet kāds spēlētājs, bet kāds tam sakars ar klubu, pie kura pāriet? Un kāda vaina, ka jaunatnes komandā ir spēlētāji no citām pilsētām? Tas ir slikti, ka viņi trenējas un spēlē futbolu???? Tā pati Ventspils ir mazāka par Rīgu, Dpili un arī Liepāju, tāpēc arī nepietiek tikai ar saviem puikām, bet kas tur slikts, ka tā notiek?? Toties hokeja lielpilsētas noslauc Ventspils jauniešus, jo viņu piedāvājums ir labāks, Tā notiek. Vai tiešām labāk, ka tādi tarasovi un dubras kaut kur marinējas , nespēlē, nekā atgriežas Latvijā? sviests jūs, skonti, esat

  +7 [+] [-]

, 2012-07-26 11:13, pirms 12 gadiem
[quote dragoo]
nesapratu, kur tad es izrādū kkādas nemiera pazīmes?

te jau nav nekas pret spēlētājiem, vai vpili, jo tiem, kam ir nauda diktē noteikumus.
Tev te ir taisniba. Bet cik vispar lielas ir algas +/- Latvijas top klubiem?Dubram un Tarasovam veiksmi jaunaja kluba.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-26 11:28, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: nesapratu, kur tad es izrādū kkādas nemiera pazīmes?

te jau nav nekas pret spēlētājiem, vai vpili, jo tiem, kam ir nauda diktē noteikumus.
drīzāk pret pašu Skonto, kas nevar atrast iespēju spēlētājus noturēt ilgāk un pārdod, lai kko nopelnītu, bet palaiž uz ārzemem, no kurienes ne viens vien atgriežas LV un tieši uz fkv, kas sola lielāko naudu LV.

tā nu viņš ir. no 2010 gada čempionu komandas- Turkovs, Tarasovs, Smirnovs, Dubra//// un transfēru periods vēl ir atvērts
Manuprāt, nav vērts parakstīt Dubru no Skonto puses, ja Tev ir labākā aizsardzība turnīrā, kā arī Tu nezini kāds viņš atgriežas Latvijā. Pie Ventspils spēļu prakse, bet nākamgad atpakaļ uz Skonto.

Un kādas mūsdienās var būt jauniešu izaugsmes iespējas jebkurā Latvijas kluba akadēmijā? Nekādas. Pusfabrikāti tāpat vien sanāk. Nekas no tām skolām spožs nav.

  -2 [+] [-]

, 2012-07-26 11:30, pirms 12 gadiem
onkols rakstīja: Neticama loģika te dažiem.... Saprotams, ka ir žēl, ka pie konkurentiem pāriet kāds spēlētājs, bet kāds tam sakars ar klubu, pie kura pāriet? Un kāda vaina, ka jaunatnes komandā ir spēlētāji no citām pilsētām? Tas ir slikti, ka viņi trenējas un spēlē futbolu???? Tā pati Ventspils ir mazāka par Rīgu, Dpili un arī Liepāju, tāpēc arī nepietiek tikai ar saviem puikām, bet kas tur slikts, ka tā notiek?? Toties hokeja lielpilsētas noslauc Ventspils jauniešus, jo viņu piedāvājums ir labāks, Tā notiek. Vai tiešām labāk, ka tādi tarasovi un dubras kaut kur marinējas , nespēlē, nekā atgriežas Latvijā? sviests jūs, skonti, esat
Tu neesi sapratis mana komentāra būtību.
no biznesa puses, kas ir labāk...
izaudzināt spēlētāju, pa brīvu palaist plašajā pasaulē, šis aizbrauc uz pus gadu un tad atgriežas pie konkurentiem un tur aizvada savus labākos gadus ...
vai tad šāda kluba rīcība ir loģiska?

  -1 [+] [-]

, 2012-07-26 11:37, pirms 12 gadiem
onkols rakstīja: sviests jūs, skonti, esat
Viktor!Pareizi sāci domāt!

  +7 [+] [-]

, 2012-07-26 11:41, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: Tu neesi sapratis mana komentāra būtību.
no biznesa puses, kas ir labāk...
izaudzināt spēlētāju, pa brīvu palaist plašajā pasaulē, šis aizbrauc uz pus gadu un tad atgriežas pie konkurentiem un tur aizvada savus labākos gadus ...
vai tad šāda kluba rīcība ir loģiska?
Es īsti ar tiem transfēriem neesmu iepazinies kas un kā, bet, ja nemaldos, tad ir jābūt profesionālajam līgumam ar klubu, ja Tev tāda nav - Tu nevari pārdot spēlētāju - Tu nevari pretendēt uz atlīdzību. Latvijā klubiem ir jāsaprot spēlētāju cenas, Skonto vienmēr tiekusies pēc lielā piķa, kas aizliek kāju priekšā Latvijas mēroga spīdekļiem. Es teiktu - paši vien vainīgi, ka tādi spēlētāji nav pārdoti. Spēlētājs grib izmēģināt spēkus ārzemēs, bet klubs gaida lielo kāpostu, bet līgums rit uz priekšu... Nesanāk pārdot, spēlētājs nevēlas pagarināt līgumu, lai tiktu uz citu klubu... Tur ir tā Skonto problēma.

  -1 [+] [-]

, 2012-07-26 11:43, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: Tu neesi sapratis mana komentāra būtību.
no biznesa puses, kas ir labāk...
izaudzināt spēlētāju, pa brīvu palaist plašajā pasaulē, šis aizbrauc uz pus gadu un tad atgriežas pie konkurentiem un tur aizvada savus labākos gadus ...
vai tad šāda kluba rīcība ir loģiska?
tu te tagad citu dziesmu velc pirmajā komentā raudāji, ka gan jau paši izaudzināsiet un nebūsiet kā FKV. tagad vicinies sava kluba virzienā. Es piekrītu, ka ir nepatīkami, es piekrītu, ka kluba politika dīvaina, bet nu konkurentiem kaut ko pārmest nevietā.

     [+] [-]

, 2012-07-26 11:44, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Viktor!Pareizi sāci domāt!
Andris sēdies, 2 vai nomaini niku uz Andris2 Pats esi Viktors, ja kas

  -2 [+] [-]

, 2012-07-26 11:51, pirms 12 gadiem
onkols rakstīja: tu te tagad citu dziesmu velc pirmajā komentā raudāji, ka gan jau paši izaudzināsiet un nebūsiet kā FKV. tagad vicinies sava kluba virzienā. Es piekrītu, ka ir nepatīkami, es piekrītu, ka kluba politika dīvaina, bet nu konkurentiem kaut ko pārmest nevietā.
pag- šito izlasiji----------te jau nav nekas pret spēlētājiem, vai vpili, jo tiem, kam ir nauda diktē noteikumus.
drīzāk pret pašu Skonto

  +2 [+] [-]

, 2012-07-26 11:53, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: FKV tikai 6 futbolisti parstav savu pilsetu dzimto pilsetu...
Loģiski, ka ar saviem spēlētājiem var spēlēt tikai Rīgas, Daugavpils un Liepājas komandas. Pārējas pilsētas, spēlējot tikai ar saviem audzēkņiem, varētu cīnīties par vietām tabulas vidusdaļā (piemērs: 2008.g ''Vindava'').

  +3 [+] [-]

, 2012-07-26 11:54, pirms 12 gadiem
Jautājums cits: vai šie papildinājumi atnesīs ''Ventspilij'' laimi (proti, 1.vietu)? Atkal būs izmaiņas pamatsastāvā? Un it kā spēlēs arī Žigajevs un Kosmačovs ( Žigajevs atgriežas "Ventspilī" ) ?

  +1 [+] [-]

, 2012-07-26 12:00, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: Jautājums cits: vai šie papildinājumi atnesīs ''Ventspilij'' laimi (proti, 1.vietu)? Atkal būs izmaiņas pamatsastāvā? Un it kā spēlēs arī Žigajevs un Kosmačovs ( Žigajevs atgriežas "Ventspilī" ) ?
protams, arii tas var patraucēt, jo reali sanaks taa, ka dažs labs dabūs uz beņķa sedet un pec tam ne visiem viegli iespeleties, ja pēkššni bus vajadziba

  +3 [+] [-]

, 2012-07-26 13:05, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: savāks visus skontiešus pie sevis, bet neuztraucieties, mēs varam paši izaudzināt spēlētājus, nevis tā kā fkv,
redz tomer man taisniba no turienes visi muk prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-26 14:19, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Ventspilij ar saviem jauanajiem vienmer problemas bija. Tagad visi no Rigas , Daugavpils u.t.t. Paskataties uz Ventspils jauniesu komandam , puse no Daugavpils , pat Kohanu vecako par treneri(?) panemusi
Vienmer jau nebija,bija ari labi jaunie,bet delj kluba politikas kadu laiku atpakal daudzi no vinjiem pie tikshanas galvena komanda netika, 2003,2004 gads,paskaties kas vineja 1 ligu un dublieru cempionatus?Daudzus gadus atpakal shie Skontiesi nolika FKV un teica ka nekad nespeles FKV sastava,bet laiki mainas,tagad jau saprotams ,ka atpakal celja uz Skonto nav un citur nav kur iet un FKV pievac vinjus,tikai nakamo sezonu laikam bus jamekle jau cita komanda vinjiem,domajams FKV nepavilks finansiali,bus jamekle vietejie,bet diemzel visi vietejie aizbraukushi un spele citur vai beigushi spelet!

     [+] [-]

, 2012-07-26 14:21, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Jūtu līdzi Algunam, kuram jāturpina par FKV2 just kā par savējo komandu
LM re kā ienāk blakus vecajiem Mihadjukam, Surņinam jaunie liepājnieki Šadcins, Kamešs, Savaļnieks, Mežs
Savalnieks riktigs kurzemnieks Piekritu ka LM skola ir izaudzinajusi vairak vietejos,vai ari vinjiem deva iespeju,bet FKV tikai treknajos gados pirka visus un lika uz saviem vietejiem

  +2 [+] [-]

, 2012-07-26 14:39, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: Jautājums cits: vai šie papildinājumi atnesīs ''Ventspilij'' laimi (proti, 1.vietu)? Atkal būs izmaiņas pamatsastāvā? Un it kā spēlēs arī Žigajevs un Kosmačovs ( Žigajevs atgriežas "Ventspilī" ) ?
Man arī māc zināmas aizdomas par to, ka patreiz tajā vietā lai FKV jau uzlabotu un iespēlētu esošo sastāvu ( spēlētāju izvēle jau tagad plaša ), tiek vākti jauni spēlētāji. Ja līgumi tiek slēgti īslaicīgi, tad man šķiet neloģiska tāda rīcība, ja ilgtermiņā, tad var saprast. Strādā pēc principa, jāvāc tagad, kamēr var dabūt uz priekšdienām par salīdzinoši zemu cenu. Bet lai jau FKV paši tiek skaidrībā ar savām problēmām.

  +3 [+] [-]

, 2012-07-26 14:44, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: Jautājums cits: vai šie papildinājumi atnesīs ''Ventspilij'' laimi (proti, 1.vietu)? Atkal būs izmaiņas pamatsastāvā? Un it kā spēlēs arī Žigajevs un Kosmačovs ( Žigajevs atgriežas "Ventspilī" ) ?
Un vēl, spriežot kādi spēlētāji tiek piesaistīti FKV nebrīnīšos, ja parādīsies šosezon vai nākamsezon Starkova uzvārds.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-26 15:09, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Ventspilij ar saviem jauanajiem vienmer problemas bija. Tagad visi no Rigas , Daugavpils u.t.t. Paskataties uz Ventspils jauniesu komandam , puse no Daugavpils , pat Kohanu vecako par treneri(?) panemusi
ko var gribēt,Ventspils salīdzinot ar Rīgu un D-pili ir tik tāda mazpilsēta un jaunieši ir tik cik to ir.Ventspilī salīdzinot ar D-pili jauniešiem ir ļoti plaša izvēle nodarboties ar dažādiem sporta veidiem,nedomāju ka D-pils var tai ziņā līdzināties,iespējams kļūdos....un A.Kohans nav treneris,bet gan Olimpiskās Cerības direktors,pa retam ja ir vajadzīgs aizvieto kādu no jauniešu treneriem.tas tā lai Tu turpmāk zinātu...

  -1 [+] [-]

, 2012-07-26 15:52, pirms 12 gadiem
Kas tad par liepājnieku ir Savaļnieks?

sasperjods rakstīja: Jūtu līdzi Algunam, kuram jāturpina par FKV2 just kā par savējo komandu
LM re kā ienāk blakus vecajiem Mihadjukam, Surņinam jaunie liepājnieki Šadcins, Kamešs, Savaļnieks, Mežs

  +1 [+] [-]

, 2012-07-26 16:10, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Jūtu līdzi Algunam, kuram jāturpina par FKV2 just kā par savējo komandu
LM re kā ienāk blakus vecajiem Mihadjukam, Surņinam jaunie liepājnieki Šadcins, Kamešs, Savaļnieks, Mežs
Hmizs aizmirsi pieminēt!

  +3 [+] [-]

, 2012-07-26 17:40, pirms 12 gadiem
Soncha rakstīja: Kas tad par liepājnieku ir Savaļnieks?
Manā skatījumā liepājnieks būs tas, kurš ir sācis apgūt savas futbolista gaitas LM sporta skolā. Par tādiem ir kļuvuši, kurus varam droši saukt jau par liepājniekiem, Zirnis ( kaut gan atnāca uzreiz uz lielo komandu junioru vecumā ), Rakels, Savaļnieks. It kā savējais skaitās Spole, Krucs, bet īsti negribētu viņus likt vienā plauktā ar liepājniekiem. Bet tas tā. Zinu, ka vienam otram Ventspils atbalstītājam, kas man bija pārsteigums tolaik, piederēja citāts, lasi, "kaut vai 11 tumšādainie spēlēs Ventspils kreklos, turpināšu atbalstīt". Protams, pilsētas un tās futbola patriotisms sit augstu vilni un tas ir apsveicami, bet man piemēram nebūtu pieņemams Liepājā redzēt vairāk par 5 viesu spēlētajiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-26 19:56, pirms 12 gadiem
kasparello99 rakstīja: Manā skatījumā liepājnieks būs tas, kurš ir sācis apgūt savas futbolista gaitas LM sporta skolā. Par tādiem ir kļuvuši, kurus varam droši saukt jau par liepājniekiem, Zirnis ( kaut gan atnāca uzreiz uz lielo komandu junioru vecumā ), Rakels, Savaļnieks. It kā savējais skaitās Spole, Krucs, bet īsti negribētu viņus likt vienā plauktā ar liepājniekiem. Bet tas tā. Zinu, ka vienam otram Ventspils atbalstītājam, kas man bija pārsteigums tolaik, piederēja citāts, lasi, "kaut vai 11 tumšādainie spēlēs Ventspils kreklos, turpināšu atbalstīt". Protams, pilsētas un tās futbola patriotisms sit augstu vilni un tas ir apsveicami, bet man piemēram nebūtu pieņemams Liepājā redzēt vairāk par 5 viesu spēlētajiem.
arī tad ja pēkšņi uzrastos kāds šeihs ar naudas maisu un izveidotu Eiropas mēroga komandu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-07-26 22:41, pirms 12 gadiem
FKV = Skonto-2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-27 10:16, pirms 12 gadiem
Man gan šķiet ,ka lielākā daļa komentētāju šeit ir gluži vienkārši divkoši.Pareizs ir jautājums:"arī tad ja pēkšņi uzrastos kāds šeihs ar naudas maisu un izveidotu Eiropas mēroga komandu?"Gan Skonto,gan Liepājas līdzjūtēji tikai priecātos,ja vinu klubos spēlētu leģionāri,kuri būtu spējīgi aizvest viņu klubus vismaz līdz eirokausu grupu turnīram.Kas attiecās toreiz uz manu komentu par tiem vienpadsmitnēģerzeļļiem un jušanu līdzi komandai,tad nevajag to tulkot burtiski,bet doma tur bija tāda- par jušanu līdzi savai komandai.
Vienā no angļu premjerlīgas klubiem toreiz pamatsastāvā nespēlēja neviens anglis,vai tāpēc komanda zaudēja savus līdzjutējus?Daži šo rindkopu izmanto tagad ,lai bāztu to man acīs.Latvijas virslīgā vēl noteikumi nav mainīti un vairāk par 5 leģionāriem laukumā nedrīkst būt.

PS.Kas attiecās uz šo FKV papildinājumu ar K.Dubru un I.Tarasovu? Kluba viedokli pateikt nemācēšu,bet ja uzaicināti,tātad klubam vajadzīgi.Varu pateikt tikai savu subjektīvo viedokli.Pēc Tukuras un Cigirlaša aiziešanas,nenoliedzami ir vajadzīgi papildinājumi pussargu līnijā un Tarasovs nebūtu slikts papildinājums. Pēc spēles ar Moldi,man nepatika Badiautdinova spēle centrālā aizsarga pozīcijā un neesmu dzirdējis par viņu labas atsauksmes.Tā kā šī pozicija klubā arī prasījās pēc pastiprināšanas,tad manuprāt arī Dubra būs ,cerams, savā vietā.Pie tam piezīmēšu,ka divi Latvijas spēlētāji nāk klubā divu leģionāru vietā.Kāpēc Skonto bijušie spēlētāji nāk uz Ventspili neesmu interesējies,tas gan būtu jāprasa pašiem spēlētājiem.Klubu budžetus jau neviens neatklāj,tā kā atliek tikai minēt.Varbūt Ventspilī neaizkavējās algas un citi bonusi spēlētājiem.Varētu būt klubam labi kontakti ar Skonto vadību.Galu galā tīrākais ventspilnieks Savčenko šobrīd cementē Skonto aizsardzību.Lai žurnālisti pēcspēļu preses konferencēs uzdod šos jautājumus,ja jau līdzjutējiem tas interesē.Tas viss, ko varu teikt par šo faktu.