Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Video: Kļaviņš: "Latkovskis pēc Indriksona un Mežecka norādēm gatavo augsni"

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam fragmentu no diskusijas starp Latvijas Futbola federācijas prezidenta amata kandidātu Krišjāni Kļaviņu un biedrības "Latvijas Futbola virslīga" izpilddirektoru Emīlu Latkovski. Atbildot uz Latkovska sacīto, Kļaviņš noliedza jebkādu saistību ar skandalozo Anti Šapinu un izteica pieņēmumu, ka Latkovskis federācijas augstāko amatpersonu uzdevumā sagatavo augsni turpmākiem notikumiem, kas, iespējams, varētu beigties ar Kļaviņa kandidatūras anulēšanu.

Pilnu diskusiju Sportacentrs.com TV kanālā būs iespēja vērot šovakar, 23. februārī, plkst. 23:00, kā arī rīt, 24. februārī, plkst. 9:00.
Vērtējums: +7
1 2 3 104 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 14:58, pirms 8 gadiem
Šitais ir tik labs ! Tam pieslīpētajam čalītim ir "oficiāla" infa, kuru TIEŠI tikko nejausi saņēmusi Tad kur ir reālas apsūdzības, vai kādēļ kautvai nav pratināts Klaviņš saistībā ar šo lietu

  -3 [+] [-]

, 2016-02-23 15:00, pirms 8 gadiem
kopsavilkums.

1.Ir pierādījumu - nav apsūdzību, pat ne kā liecinieks, ja jau to čali ielika 2x cietumā, tad es domāju visus iesaistītos pasauktu uz liecību sniegšanu.
2.UEFA ir atsūtījusi info, par notikumiem 2005 gadā, tiesi pirms vēlēšanām
3.Čali nav vecāki audzinājuši kā nākas, tik vāras un vāras, tad priekškam
Klaviņu aicināt uz debatem, ja viens neaudzināts čalis vnk vāras visu laiku

Un galu galā, ja man būtu infa par sarunātu spēli - NU UN ?! Es neko neorganizēju, tas čalis tur saorganizē kaut ko un pasaka man kurš vinēs, nu kādēļ to neizmantot (nesaku, ka tas tika izmantots). Tagad atzīstas, kurš no jums neizmantotu šādu iespēju.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:01, pirms 8 gadiem
Kļaviņš uzķēries haha

  +9 [+] [-]

, 2016-02-23 15:03, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Kļaviņš uzķēries haha
Nu hzhz, atnāca viens neaudzināts čalis un sāka vnk bārstīt kaut kādu informāciju, tā var jebkuru apmelot

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:10, pirms 8 gadiem
Tā studija izskatās pēc telpas, kur filmē Ugunsgrēku (policija, slimnīca, nolaupīšanas vieta utt)

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 15:10, pirms 8 gadiem
LFF turpinās pūt vēl daudzus gadus.

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:23, pirms 8 gadiem
Diezgan interesanti... noskatiijos gan sho, gan to par Debrecenu galbalinju... Kas man patreiz, kameer neesmu redzeejis visu diskusiju, liekas smiekliigi ir, ka biem diviem ir informaacija, ka abiem diviem ir kaads kko teicis, bet neviens negrib atklaat, kas teica, no kurienes info, kas ir tie cilveeti utt... Patreiz tas viss kopaa izklausaas diezgan smiekliigi.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 15:31, pirms 8 gadiem
LFF ir mafija, kas gatava novākt no ceļa ikvienu kas viņiem sagādā problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:43, pirms 8 gadiem
Jā. Skumīgi. Dēliņš melo. Kā vienmēr. Fakti? IR!!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:43, pirms 8 gadiem
Optimists1 rakstīja: Diezgan interesanti... noskatiijos gan sho, gan to par Debrecenu galbalinju... Kas man patreiz, kameer neesmu redzeejis visu diskusiju, liekas smiekliigi ir, ka biem diviem ir informaacija, ka abiem diviem ir kaads kko teicis, bet neviens negrib atklaat, kas teica, no kurienes info, kas ir tie cilveeti utt... Patreiz tas viss kopaa izklausaas diezgan smiekliigi.
Piekrītu tas ir smieklīgi, var saprast abus. Klaviņs nedrīkst atklāt tos vārdus, jo tad viņu paņems pie dziesmas par "apmelošanu", otrs nevar atklāt, jo tur notiek izmeklēšana. Vienīgais, kas liekas vnk amizanti, ka pēkšni UEFA atsūta info par 2005 gada lietu ! Kurā, kā jau minēts, Klaviņs noteikti būtu pratināts. TAd sanāk tā, ka bija info ka Klaviņš bija iesaistīts, bet visi pa slinku nopratināt

  +5 [+] [-]

, 2016-02-23 15:45, pirms 8 gadiem
Un kam kalpo KK? Tā tīri teorētiski?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:46, pirms 8 gadiem
zidans rakstīja: Un kam kalpo KK? Tā tīri teorētiski?
Es domāju, ka sev. Viņam nauda ir Ja arī ir iesaistīts kaut kamī, diezvai kāds kaut ko var pierādīt un diezvai organizēja pats, kas būtu sodāmi

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 15:46, pirms 8 gadiem
tā arī domāju! Kļaviņš - balamute! Nekādu faktu.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:48, pirms 8 gadiem
man vienalga kas bijis,bet pietiks jau ar Indriksonu,laiks tev pazust!
dod iespēju Kļaviņam pacelt LV futbolu nebijušā līmenī.Ticu ka viņš to izdarīs!

 +11 [+] [-]

, 2016-02-23 15:48, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: tā arī domāju! Kļaviņš - balamute! Nekādu faktu.
tam otram ir kādi fakti ?!

  +7 [+] [-]

, 2016-02-23 15:50, pirms 8 gadiem
diezgan spēcīgi tas, ka KK tik labi zin sportu un visu, kas notiks, ja var toto uzlikt 30k un 100k . kaut kāds shēmotājs viņš ir 100%, tikai cik reāli ir to pierādīt un apsūdzēt, tas ir cits jautājums. Tādam resnam kāmim vispār neko nedrīkst uzticēt !!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:52, pirms 8 gadiem
Jāsāk lietot Indriksona un Latkovska vārds visos toto kantoros. Tad jāpublisko info presē. Cik tā darba, tik jāpasaka, ka Latkovskis un GI kaut ko kaut kur liek. Labs metiens.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:53, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: diezgan spēcīgi tas, ka KK tik labi zin sportu un visu, kas notiks, ja var toto uzlikt 30k un 100k . kaut kāds shēmotājs viņš ir 100%, tikai cik reāli ir to pierādīt un apsūdzēt, tas ir cits jautājums. Tādam resnam kāmim vispār neko nedrīkst uzticēt !!
Ar ko Tu esi labāks, ja tukši muldi un slēpies aiz nika?

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:53, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Jāsāk lietot Indriksona un Latkovska vārds visos toto kantoros. Tad jāpublisko info presē. Labs metiens.
nav dūmu bez uguns. ja KK vārds tur figurē, tad figurē un kaut kāda jau saistība tur ir. ja tiešām Latkovskim to saka UEFA un FIFA, tad es domāju, ka maza iespēja, kas tur kkas ir par KK safabricēts.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:53, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: diezgan spēcīgi tas, ka KK tik labi zin sportu un visu, kas notiks, ja var toto uzlikt 30k un 100k . kaut kāds shēmotājs viņš ir 100%, tikai cik reāli ir to pierādīt un apsūdzēt, tas ir cits jautājums. Tādam resnam kāmim vispār neko nedrīkst uzticēt !!
Es nedomāju, ka shēmotājs. Iespējams, zināja, kam samaksāt lai dabūtu vajadzīgo info. Es arī tā rīkotos, nejau viņs gāja un kaut ko pats ietekmeja.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 15:55, pirms 8 gadiem
Spirtacentram netīk Kļaviņš!
Nu tik montēs izgriezumus ar viņa izteikumiem? Un kapēc Latkovskis? Kāds bija šīs diskusijas mērķis? Sist KK? Viņu nevar nogāzt, viņš pat ne reizi vēl netika nogāzts ar šādiem fufeliem.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:55, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: nav dūmu bez uguns. ja KK vārds tur figurē, tad figurē un kaut kāda jau saistība tur ir. ja tiešām Latkovskim to saka UEFA un FIFA, tad es domāju, ka maza iespēja, kas tur kkas ir par KK safabricēts.
Papīru redzēji, vai vispār saka un ko saka? Varbūt saka, ka Kļaviņš ir lielākais likmju licējs no Latvijas, bet tas nav aizliegts.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:55, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ar ko Tu esi labāks, ja tukši muldi un slēpies aiz nika?
bļin, kāa vispār kā faktu vidusmēra Latvietis var akceptēt to, ka uz LFF prezidenta amatu kandidē cilvēks, kur ir kaut piereģistrējies TOTO un licis uz spēlē . kāa ?!?!?! tur nav variantu, tāda kandidatūra ir jāsvītro ārā !! vienalga - 1 eiro , 100k eiro, pirms gada vai 10, tas ir norakstīts ! it īpaši , ja vēl kkādi skandāli par to. nu wtf, mostaties cilvēki !!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:56, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Papīru redzēji, vai vispār saka un ko saka? Varbūt saka, ka Kļaviņš ir lielākais likmju licējs no Latvijas, bet tas nav aizliegts.
aizliegts nav , bet kā tādam cilvēkam var uzticēt futbola preidenta amatu ?!?! kā ?!

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:56, pirms 8 gadiem
Pilnu diskusiju nevar te ielikt, nevis fragmentus? Negribu es pa tv naktī lūrēt

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:57, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: bļin, kāa vispār kā faktu vidusmēra Latvietis var akceptēt to, ka uz LFF prezidenta amatu kandidē cilvēks, kur ir kaut piereģistrējies TOTO un licis uz spēlē . kāa ?!?!?! tur nav variantu, tāda kandidatūra ir jāsvītro ārā !! vienalga - 1 eiro , 100k eiro, pirms gada vai 10, tas ir norakstīts ! it īpaši , ja vēl kkādi skandāli par to. nu wtf, mostaties cilvēki !!
Kas tieši Tev nepatīk, to ka Kļaviņš pa savu naudu spēlē toto? A to, ka Gunča I. jau 20 gadus nosaka toni un degradē Latvijas futbolu, tas ir normāli?

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:58, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Pilnu diskusiju nevar te ielikt, nevis fragmentus? Negribu es pa tv naktī lūrēt
Te pilna: Diskusija: E.Latkovskis pret K.Kļaviņu

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 15:58, pirms 8 gadiem
Latkovskis stabili atbalsta Indriksonu tāpēc šādi uzbāžas ar šādiem faktiem!!
Nožēlojami

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:59, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kas tieši Tev nepatīk, to ka Kļaviņš pa savu naudu spēlē toto? A to, ka Gunča I. jau 20 gadus nosaka toni un degradē Latvijas futbolu, tas ir normāli?
kurā pakaļā es tev saku, ka tas ir normāli, ka viņš tur 20 gadus sēž ?! protams, nav normāli, tik pat nenormāli kā tas, ka KK būtu prezidents ar tādu toto pagātni. tas pēc principa ir traģiski uzticēt tādam cilvēkam futbolu. Droši vien pirmā valts pasaulē būsim, kura uzticēs futbola federācijas vadīšanu cilvēkam, kas ir UEFA un FIFA melnajos sarakstos..

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:01, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: kurā pakaļā es tev saku, ka tas ir normāli, ka viņš tur 20 gadus sēž ?! protams, nav normāli, tik pat nenormāli kā tas, ka KK būtu prezidents ar tādu toto pagātni. tas pēc principa ir traģiski uzticēt tādam cilvēkam futbolu. Droši vien pirmā valts pasaulē būsim, kura uzticēs futbola federācijas vadīšanu cilvēkam, kas ir UEFA un FIFA melnajos sarakstos..
Šobrīd ir 2 ļaunumi! Kurš lielāks? Kurš Tev teica, ka KK ir melnajos sarakstos? Būt kaut kādos sarakstos nenozīmē - melnajos!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:02, pirms 8 gadiem
mytila rakstīja: Es domāju, ka sev. Viņam nauda ir Ja arī ir iesaistīts kaut kamī, diezvai kāds kaut ko var pierādīt un diezvai organizēja pats, kas būtu sodāmi
Neticu, ka aiz KK neviena nav.Ta jau sanāk kā Dons Kihots.Velkot paralēles ar krievu kinofilmu, LV katrs ir kādam draugs caur 2 rokasspiedieniem.Kas ir KK draugi?

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:03, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Šobrīd ir 2 ļaunumi! Kurš lielāks?
da vienalga kurš. vienkārši vajadzēja trešo kandidātu - neitrālu, bet sabiedrībā zināmu cilvēku, kuram ir lielāka sajēga ir par futbolu, nevis toto. ja kādam kantorim vajag kādu bukmeikeru, tad droši KK var savu CV sutīt, viņš tajās lietās ir specss, nevis futbolā. Piedod, bet es neticu,ka Latkovskis melos pieminētu UEFA un FIFA, kas esot apstiprinājuši to, ka KK ir saistība ar to lielo toto skandālu..

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:04, pirms 8 gadiem
mytila rakstīja: Es nedomāju, ka shēmotājs. Iespējams, zināja, kam samaksāt lai dabūtu vajadzīgo info. Es arī tā rīkotos, nejau viņs gāja un kaut ko pats ietekmeja.
Piekrītu.Info ir stiprāka par naudu.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:05, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: da vienalga kurš. vienkārši vajadzēja trešo kandidātu - neitrālu, bet sabiedrībā zināmu cilvēku, kuram ir lielāka sajēga ir par futbolu, nevis toto. ja kādam kantorim vajag kādu bukmeikeru, tad droši KK var savu CV sutīt, viņš tajās lietās ir specss, nevis futbolā.
Tu takš dzirdēji ko teica Gunča I., ka par prezi var būt tikai "futbola cilvēks"! WTF, kas tas tāds par ibīli?

  +5 [+] [-]

, 2016-02-23 16:06, pirms 8 gadiem
Redzot tikai šo video un neko nezinot par aizkulisēm, varu pateikt vienu lietu par visiem 100 procentiem. Kļaviņam NAV uzvarētāja mentalitātes! Viņam piedāvā upura lomu un viņš to labprāt uzņemas.
1 2 3 104 komentāri