Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Svārups par kautiņu: "Manā vietā tā būtu rīkojies ne tikai es"

Svārups par kautiņu: "Manā vietā tā būtu rīkojies ne tikai es"
Kaspars Svārups ("Ventspils" formā). Foto: Zigismunds Zālmanis/Riga FC

Vakardien "Riga" smagā spēlē "Skonto" stadionā ar 1:0 uzvarēja "Ventspili". Tomēr abu komandu dueli aizēnoja kautiņš pēc spēles, kas sākās ar "Riga" aizsarga Herdi Prengas un "Ventspils" uzbrucēja Kaspars Svārupa kašķi. Portālam Sportacentrs.com izdevās sazināties ar Svārupu, kurš atzina, ka rīkojies nepareizi un rādījis ne tos labākos žestus, tomēr viņš nevarēja palikt malā, jo pretinieku aizsargs veltījis pārāk skarbus vārdus par viņa ģimeni.

"Varu pastāstīt īsumā. Nevēlos vairs iedziļināties šajā situācijā," notikušo komentē Svārups. "Atskanēja spēles beigu signāls. Es pēc smagas spēles pagāju bišķiņ malā, nogūlos zemē un saķēru galvu, lai vienkārši apdomātu spēli, bet ["Riga''] spēlētājs [Herdi] Prenga izaicinoši nostājās man priekšā un bļāva savā valodā, skatoties uz mani, un teica sliktus vārdus, pirmkārt, mūsu komandas virzienā, kas jau, manuprāt, nav normāli.

Jūs uzvarējāt - viss labi. Kāpēc jāsāk veikt kaut kādas provokācijas? Es nesaprotu. Teicu viņam, lai iet prom no manis, un rādīju viņam ne tos labākos žestus. Uzskatu, ka šāda rīcība nebija pareiza arī no manas puses, bet nespēju sevi šajā situācijā nokontrolēt. Tās ir emocijas, it īpaši pēc šādas smagas spēles, kurā varējām arī uzvarēt.

Es visu saprotu. Spēles laikā var būt vārdu apmaiņa, it īpaši ar pretinieku. Tā gadās, ja ir daudz divcīņu un asumu. Tas viss, manuprāt, ir normāli. Bet, ja cilvēks speciāli provocē un velta ne tos labākos vārdus saistībā ar manu ģimeni, tad es domāju, ka tā būtu rīkojies ne tikai es, bet arī kāds cits manā vietā. Protams, es nelepojos ar to, kas sanāca. Drīzāk neesmu apmierināts, ka nespēju novaldīt savas emocijas. Parasti es tā nerīkojos, bet viņš pateica par daudz," skaidrojumu par izveidojušos konfliktu pēc spēles sniedz "Ventspils" uzbrucējs Kaspars Svārups. Viņš vēl atzina, ka spēles laikā nebija baigās provokācijas, drīzāk vārdu apmaiņas pēc divcīņām.

Vakardien pēcspēles preses konferencē "Ventspils" galvenais treneris Viorels Frunze sacīja, ka "Riga" futbolists neglīti izteicās viņa vadītās komandas spēlētāju virzienā. Uzreiz pēc mača beigām Prengas un Svārupa kašķis pārauga masveida konfliktā, kas beidzās ar trim noraidījumiem (Svārups un ventspilnieku vārtsargs Kostjantins Mahnovskis tika noraidīti par sitienu pretiniekam, bet Prenga saņēma otro brīdinājumu) un četriem brīdinātiem spēlētājiem (mājinieku brazīlieši Steniu Žuniors un Rožers, kā arī viesu gruzīni Giorgi Mčedlašvili un Giorgi Eristavi).

"Riga" - "Ventspils" pēcspēles masveida kautiņš

  -2 [+] [-]

, 2020-07-22 14:31, pirms 4 gadiem
Tev taisnība - pilns centrālcietums, kuri rīkotos tieši tāpat kā tu!

  -1 [+] [-]

, 2020-07-22 14:40, pirms 4 gadiem
Tiem, kas "izsakās" šādi par pretinieku komandas spēlētāja ģimeni, jādod iekšās bez brīdinājuma. Zidans arī iedeva iekšā itālim 2006. gada pasaules čempionāta finālā un saņēma sarkano kartīti. Tagad visi atceras Zidana izgājienu, bet itāli sen visi aizmirsuši un "izmetuši"no futbola atmiņas. Un skatoties no šodienas acīm, Zidans rīkojās pareizi. Jā, tā bija sarkanā kartīte, arī Svārups dabūja sarkano kartīti, bet pretiniekam dziļš nicinājums, kas nekad nebeigsies. Horvāti vienmēr bijuši izcili provokatori un šitam ērglēnam, kas iedomājies, ka Latvijā ir kāds karalis, viennozīmīgi jāparāda sava vieta.

  +3 [+] [-]

, 2020-07-22 15:34, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Tiem, kas "izsakās" šādi par pretinieku komandas spēlētāja ģimeni, jādod iekšās bez brīdinājuma. Zidans arī iedeva iekšā itālim 2006. gada pasaules čempionāta finālā un saņēma sarkano kartīti. Tagad visi atceras Zidana izgājienu, bet itāli sen visi aizmirsuši un "izmetuši"no futbola atmiņas. Un skatoties no šodienas acīm, Zidans rīkojās pareizi. Jā, tā bija sarkanā kartīte, arī Svārups dabūja sarkano kartīti, bet pretiniekam dziļš nicinājums, kas nekad nebeigsies. Horvāti vienmēr bijuši izcili provokatori un šitam ērglēnam, kas iedomājies, ka Latvijā ir kāds karalis, viennozīmīgi jāparāda sava vieta.
Nu, Zidanu šīs spēles sakarā reti kurš atceras kā "pareizo lietu darītāju" - drīzāk kā karstgalvi, kas iezāģēja komandai tik svarīgā brīdī. Šis incidents arī visu laiku velkās viņam līdzi kā birka, lai gan karjeras sasniegumi ir daudz iespaidīgāki.

Par konkrēto maču un gadījumu. Situācijas, protams, dažādas, bet ejot vicoties tu taču saproti, ka saņemsi dsq uz pāris spēlēm un ņemot vērā, cik smaga situācija Ventspilij ar traumām, diskvalifikācijam un turnīra tabulu, tad tāda emocionālā nestabilitāte diez ko beigās nesummējas ar +.

  +5 [+] [-]

, 2020-07-22 17:29, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Tiem, kas "izsakās" šādi par pretinieku komandas spēlētāja ģimeni, jādod iekšās bez brīdinājuma. Zidans arī iedeva iekšā itālim 2006. gada pasaules čempionāta finālā un saņēma sarkano kartīti. Tagad visi atceras Zidana izgājienu, bet itāli sen visi aizmirsuši un "izmetuši"no futbola atmiņas. Un skatoties no šodienas acīm, Zidans rīkojās pareizi. Jā, tā bija sarkanā kartīte, arī Svārups dabūja sarkano kartīti, bet pretiniekam dziļš nicinājums, kas nekad nebeigsies. Horvāti vienmēr bijuši izcili provokatori un šitam ērglēnam, kas iedomājies, ka Latvijā ir kāds karalis, viennozīmīgi jāparāda sava vieta.
Nopietni?! Aizmirsuši itāli?! Materaci atceras ne tikai tā dēļ vien, izcils aizsargs.

     [+] [-]

, 2020-07-22 18:09, pirms 4 gadiem
mammal rakstīja: Nu, Zidanu šīs spēles sakarā reti kurš atceras kā "pareizo lietu darītāju" - drīzāk kā karstgalvi, kas iezāģēja komandai tik svarīgā brīdī. Šis incidents arī visu laiku velkās viņam līdzi kā birka, lai gan karjeras sasniegumi ir daudz iespaidīgāki.

Par konkrēto maču un gadījumu. Situācijas, protams, dažādas, bet ejot vicoties tu taču saproti, ka saņemsi dsq uz pāris spēlēm un ņemot vērā, cik smaga situācija Ventspilij ar traumām, diskvalifikācijam un turnīra tabulu, tad tāda emocionālā nestabilitāte diez ko beigās nesummējas ar +.
Es neattaisnoju Svārupu, bet tikai saku, ka saprotu viņu. Vienlaikus vēlos, lai būtu adekvāti sodi tiem, kas laukumā "brāķē" muti pa labi un kreisi un par to viņiem nekā nav. Tas man liekas netaisnīgi.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-22 18:16, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Nopietni?! Aizmirsuši itāli?! Materaci atceras ne tikai tā dēļ vien, izcils aizsargs.
Protams, izcils aizsargs, bet pēc šīs epizodes man visu laiku stāv atmiņa tikai šī epizode, kad Zidans viņam iesita. Jā, itāļiem Materaci bija tad "varonis", bet atceros, ka pēc čempionāta TV Skredelis stāstīja, kā tajā pašā Itālijā tiek vākti paraksti, lai šis te Materaci futbolu nekad vairāk nespēlētu. Nezinu kā tur beidzās, bet morāla attaisnojuma Materaci rīcībai nav, lai arī varbūt tieši šī incidenta dēļ Itālija toreiz kļuva par čempioni. Kas ir svarīgāk - vienmēr saglabāt morālu stāju jeb čempiones tituls par katru cenu? Krievi Sočos arī gāja pēc uzvarām par katru cenu. Kur tagad ir šīe čempioni? Ja krīt morāla ēna pār titulu, tad tas patiesībā nav ne graša vērts. Tas, protams, mans viedoklis. Tu vari domāt arī savādāk.

     [+] [-]

, 2020-07-22 20:37, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Nopietni?! Aizmirsuši itāli?! Materaci atceras ne tikai tā dēļ vien, izcils aizsargs.
Nu, tādi svētdienas līdzjutēji gan jau viņu atceras tikai dēļ šī gadījūma.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-22 22:27, pirms 4 gadiem
Bet, ja reiz tas Prenga bļāva savā valodā, kā tad Svārups zināja, ka runa ir par viņa ģimeni? Un no kurienes Prenga zina Svārupa ģimenes stāvokli, lai par to ko sliktu teiktu!? Vai arī, ja latvietis Bērziņš dusmu uzplūdā pateiks- ka tavu māti, vai krievs to pašu par maķ pateiks krieviski, uzreiz arī tiks personalizēts un attiecināms uz ģimenes locekļiem ( šo pēdējo vārdu laikam arī divdomīgi būtu lietot)?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-22 23:49, pirms 4 gadiem
riko30 rakstīja: Bet, ja reiz tas Prenga bļāva savā valodā, kā tad Svārups zināja, ka runa ir par viņa ģimeni? Un no kurienes Prenga zina Svārupa ģimenes stāvokli, lai par to ko sliktu teiktu!? Vai arī, ja latvietis Bērziņš dusmu uzplūdā pateiks- ka tavu māti, vai krievs to pašu par maķ pateiks krieviski, uzreiz arī tiks personalizēts un attiecināms uz ģimenes locekļiem ( šo pēdējo vārdu laikam arī divdomīgi būtu lietot)?
Varbūt Svārups bija izdarījis mājasdarbu, un papētījis ņiprākos lamuvārdus horvātu valodā.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 00:23, pirms 4 gadiem
Lido rakstīja: Tev taisnība - pilns centrālcietums, kuri rīkotos tieši tāpat kā tu!
Pareizi ir, atsaldeņi tev te mīnusus salikuši

     [+] [-]

, 2020-07-23 00:37, pirms 4 gadiem
Skatos te daži tādi taisnības cīnītāji pat būtu gatavi PK finālā pāris minūtes pirmss pendelēm dabūt sarkano kartīti, lai tik pa seju iedotu

     [+] [-]

, 2020-07-23 02:31, pirms 4 gadiem
LUX_04 rakstīja: Skatos te daži tādi taisnības cīnītāji pat būtu gatavi PK finālā pāris minūtes pirmss pendelēm dabūt sarkano kartīti, lai tik pa seju iedotu
Īsta veča goda kodekss (jeb pareizāk sakot, zeka)