Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Ķīlnieki Kazačoks un Koļesovs pret FK "Ventspils" - kam taisnība?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ķīlnieki Kazačoks un Koļesovs pret FK "Ventspils" - kam taisnība?
Jevgeņijs Kazačoks, Adlans Šišhanovs un Ņikita Koļesovs. Foto: Raitis Supe un FK "Ventspils"

Centra pussargs Jevgeņijs Kazačoks un centra aizsargs Ņikita Koļesovs izrādījušies nevajadzīgi FK "Ventspils", tomēr prom no šī kluba netiek, jo līguma termiņš paredz ilgāku kopā būšanu. Spēlētāji nav mierā ar radušos situāciju, un uzskata, ka klubs rīkojas negodprātīgi, taču arī "Ventspilij" ir pretenzijas pret otru pusi.

Lai gan Eiropas un arī Latvijas sportā iestājies bezvējš, nav arī gluži tā, ka nenotiek pilnīgi nekas, un visi vienkārši gaida sacensību atsākšanos. Divi Latvijas futbolisti, kuri abi ir pārstāvējuši arī mūsu valstsvienību, nonākuši strupceļā, mēģinot pamest FK "Ventspils". Runa ir par Ņikitu Koļesovu un Jevgeņiju Kazačoku, kuriem vēl ir [bija?] spēkā līgums ar FK "Ventspils", taču abas puses acīmredzami ir sagājušas ragos - futbolisti vēlas pamest ostas pilsētu, tomēr odiozais kluba prezidents Adlans Šišhanovs labprātīgi viņus palaist nevēlas. Kāds tad ir futbolistu stāsts un kluba oficiālā nostāja?

Sportacentrs.com deva iespēju savas versijas izteikt gan abiem futbolistiem, gan arī FK "Ventspils" tās direktora Sergeja Usačova personā. Drīzumā abu spēlētāju lietas izskatīs LFF Spēlētāju statusa un pāreju komisija.

Ņikita Koļesovs

Koļesovs: "2019. gadu sāku "Ventspils" rindās, taču sezonas gaitā klubs nosūtīja mani uz dublieru komandu, turklāt aprīlī, maijā un jūnijā neizmaksāja algu [sarunas gaitā kļūst skaidrs, ka attiecībā uz šiem trim mēnešiem runa ir par to algas daļu, kas atrunāta ārpus līguma - aut.]. Līdz tam kluba un tā prezidenta attieksme bija normāla, tomēr viss mainījās brīdī, kad Vukičeviča vietā atnāca cits treneris, Igors Kļosovs. Vispirms man bija savainojums, bet pēc tam klubs vairs mani neiesaistīja spēlēs, sajutu citu attieksmi arī treniņos, nemaksāja algu, līdz beidzot Kļosovs pasauca un informēja, ka turpmāk man jāspēlē dublieru komandā. Es nesapratu, kas notiek, prezidents man neko neteica. Sporta direktors Butriks sacīja, ka prezidents ar mani vairs nerēķinās un mudina mani meklēt jaunu klubu, taču tādu, kas būtu gatavs samaksāt "Ventspilij".

Es noslēdzu līgumu ar aģentu Aleksandru Čekulajevu, un viņš kopā ar Butriku man meklēja citu klubu. Viņi atrada Rumānijas "Botosani" variantu, atdeva mani tur īrē. Īres līgumā bija punkti, kas finansiālā ziņā apmierināja "Ventspili". Aizbraucu uz Rumāniju. Pavadīju tur pusgadu, bet ziemas starpsezonu periodā abpusēji vienojāmies par īres līguma laušanu.

Atgriezos Ventspilī un šī gada janvāra vidū informēju, ka īres līgumu esmu lauzis un esmu gatavs atstrādāt atlikušo vienu gadu FK "Ventspils" sastāvā. Kluba direktors Usačovs paziņoja, ka klubam neesmu vajadzīgs, un attiecībā uz mani budžets nav atvēlēts - sak, "naudas mums nav, nevarēsim tev maksāt". Lai gan vēlāk bija ziņas, ka "Ventspils" paraksta jaunus spēlētājus un dodas uz treniņnometni Turcijā. Nosēdēju nedēļu mājās, cenšoties sarunāt ar Šišhanovu un Usačovu, ka varu atgriezties "Ventspils" sastāvā vai arī, ja neesmu vajadzīgs, došos spēlēt citur. "Ventspils" atbildēja, ka komandā neatgriezīšos un lai "Botosani" maksā "Ventspilij" naudu, jo, lai gan tobrīd līgumu ar rumāņiem jau biju lauzis, atsevišķa vienošanās pastāvēja arī starp "Botosani" un "Ventspili".

Šai brīdī juristu noalgoju arī es, un viņš, iepazinies ar visiem dokumentiem, sacīja, ka "Ventspils" pārkāpj mana līguma nosacījumus, un ka esmu tiesīgs vienpusēji lauzt līgumu ar "Ventspili" un doties uz citu klubu. Tā arī februārī izdarīju. Vispirms "Ventspili" informēju, ka drīkstu lauzt līgumu - gadījumā, ja viņi vēl pārdomātu. "Ventspils" atbildēja, ka viņiem ir tiesības neiekļaut mani komandā. Nākamais mans solis bija līguma laušana. Drīkstēju lauzt līgumu, jo, pirmkārt, "Ventspils" nemaksā algu, bet, otrkārt, nepielaiž mani treniņiem. Biju gatavs trenēties, lai pierādītu savu lietderību un atgrieztos pamatsastāvā, taču, atbildot uz manu vēlmi ierasties uz treniņiem, sekoja "Ventspils" atbilde, ka "tev nav jēgas ierasties uz treniņiem". Tādējādi vienpusēji lauzu līgumu, par ko informēju arī "Ventspili" - nosūtīju gan parakstītu vēstuli, gan arī informēju elektroniski.

Tad man piezvanīja "Ventspils" direktors Usačovs, kurš aicināja mani uz kluba biroju un piedāvāja par kaut ko vienoties, parakstot dokumentu, - ka viņi man nemaksātu algu, taču vismaz palaistu uz citu klubu īrē. Es atbildēju ar vārdiem "kur jūs bijāt agrāk?". "Ventspilij" bija jārīkojas agrāk, nevis jāreaģē tikai pēc tam, kad es jau sāku rīkoties un lauzu līgumu. Ja "Ventspils" šādu variantu - nemaksāt algu, taču nelikt šķēršļus - būtu izteikusi agrāk, man pat tas derētu, jo tas būtu daudz maz miermīlīgs iznākums. Tomēr "Ventspils" šo piedāvājumu izteica par vēlu, līgumu jau biju lauzis. Drīz pēc sarunas ar Usačovu devos vēlreiz uz Rumāniju, uz šīs valsts 1. līgas klubu un vienojos par sadarbību - noslēdzu individuālo līgumu, pirms tam uzrādot rumāņiem, ka ar "Ventspili" esmu lauzis līgumu.

Taču tad šis Rumānijas klubs pavēstīja man, ka nevar piereģistrēt līgumu, jo "Ventspils" neatdod dokumentus. Gan es, gan mans jurists veicām pārrunas ar rumāņu klubu, un teorētiski varējām iztikt bez "Ventspils" atļaujas, jo līgumu biju lauzis, tomēr rumāņu pusē palika risks, ka, noslēdzot līgumu ar mani, "Ventspils" iesniedz apelāciju federācijā. Rumāņi, pirmo reizi saskaroties ar tamlīdzīgu situāciju, no šī riska baidījās un vēlējās vienoties ar "Ventspili". Mans aģents Čekulajevs zvanīja "Ventspils" prezidentam Šišhanovam, direktoram Usačovam, piedāvāja kaut kādus variantus. Šišhanovs atbildēja pavisam vienkārši - kamēr viņš ir "Ventspilī", Koļesovs neaizies prom par summu, kas mazāka nekā 50 tūkstoši eiro. Nesaprotu, no kurienes tāda summa - vienkārši izdomāta. "Ventspils" uzskatīja, ka neko nepārkāpa, un ka es nebiju tiesīgs lauzt līgumu. Taču, ja neesmu klubam vajadzīgs, kāpēc jāliek šķēršļi un nevar normāli sarunāt? Tomēr "Ventspils" pieturējās pie savas nosauktās summas - 50 tūkstošiem.

Biju spiests pamest Rumāniju - tātad pazaudēju līgumu, kuru ar viņiem jau biju parakstījis. Pēc atgriešanās Latvijā man vēl bija darba piedāvājumi no Norvēģijas un Somijas. Taču pēc tam, kad mans jurists ar šiem klubiem sāka veikt pārrunas, tie saskatīja riskus, ka klubam, kas mani paņems, var tikt piespriests transfēru liegums. Patiesībā kopš līguma laušanas jau bija pagājis zināms laiks, un viņi mani nepārvilinātu no "Ventspils" - tā būtu mana iniciatīva pāriet. Tomēr šie klubi nesaprata šīs visas nianses un nevēlējās riskēt.

Tagad situācija izveidojusies tāda, ka man jāpāriet vismaz uz kādu Latvijas 1. līgas klubu, jānospēlē līdz vasarai [sarunas brīdī situācija ar koronavīrusu vēl nebija tik krasi attīstījusies - aut.], lai tad varētu pārcelties uz kādu citu klubu. "Ventspils" ir iesniegusi dokumentu LFF par to, ka esmu bez iemesla lauzis līgumu. Federācija ir iedevusi laiku līdz 20. martam, lai mēs sniegtu atbildi, un LFF Spēlētāju statusa un pāreju komisija nolemtu, kam taisnība. Pēc tam sagatavosim pretprasību par "Ventspils" izdarībām, ņemot vērā, ka esmu zaudējis trīs līgumus - viens no līgumiem man ir sagatavotā veidā elektroniski, otrs līgums ir papīra veidā, savukārt trešā līguma nav, taču varu uzrādīt sarakstes, kurās tiek apspriestas līguma detaļas.

Mana nostāja - ja "Ventspilij" neesmu vajadzīgs, palaidiet mani spēlēt citur, kā arī nemaz nepretendēju uz naudu, ko šis klubs man ir parādā par pieciem mēnešiem, pavasarī un tagad par janvāri un februāri [par šī gada pirmajiem diviem mēnešiem nav samaksāta arī līgumā oficiāli atrunātā alga - aut.]. Kādi vēl 50 tūkstoši?! Šis klubs Adlana vadībā divu gadu laikā nav manī tik daudz ieguldījis algas izteiksmē. Kāpēc man tagad bez atalgojuma saņemšanas pusgads būtu jāsēž mājās? Kā ģimeni pabarot? Līgums ir, naudu nemaksā, bet prom iet neļauj. Un vēl arī viņi LFF par mani sūdzas. Uzsvēršu, ka par līguma vienpusēju laušanu pats nebūtu izšķīries, ja ne jurista profesionālais viedoklis.

Visvairāk mani šokēja, ka "Ventspils" lika šķēršļus jau tad, kad biju atgriezies Rumānijā un vienojies ar klubu. Kad "Ventspils" atteicās dot dokumentus, rumāņi piedāvāja pēc pusgada īres perioda beigām samaksāt "Ventspilij" 15-20 tūkstošus eiro. Tā vietā, lai pieņemtu šo piedāvājumu (saņemt pieņemamu naudas summu ne par ko jeb par nevajadzīgu spēlētāju, turklāt no Rumānijas pēc spēka otrās līgas kluba, kurš cīnās par iekļūšanu augstākajā līgā), Šišhanovs atbildēja, ka viņa vadībā no kluba neviens neaizies par mazāku summu nekā 50 tūkstoši eiro, jo mazākas summas neatbilst "Ventspils" imidžam. Viņam tas bija principa jautājums, jo citi futbolisti iepriekš tika atdoti īrē bez jebkādas kompensācijas."

Jevgeņijs Kazačoks

Kazačoks: "Viss bija normāli, kamēr spēlēju. Tad kādā brīdī pēc prezidenta rīkojuma oktobrī man lika trenēties un spēlēt dublieru komandā, nekādus dokumentus neuzrādot. Vaicāju skaidrojumus, atbilde nesekoja. Pateica, ka jautājums tiks risināts pēc nedēļas, kad Latvijā ieradīsies prezidents. Tas sakrita ar brīdi, kad vienu spēli izlaidu diskvalifikācijas dēļ. Pagāja šī spēle, taču neviens ar mani netikās un nekontaktējās. Es atgādināju par sevi, bet man tagad tika atbildēts, ka saruna notiks pēc čempionāta noslēdzošās spēles. Pēc pēdējās spēles satikāmies, un man tika pateikts, kas jāizdara, lai es atgrieztos pirmajā komandā. Es gan gribēju uzzināt, kāpēc pret mani bija mainījusies attieksme, ko esmu darījis nepareizi, tomēr joprojām atbilde netika sniegta. Starpsezonu perioda vidū tiku izsaukts uz kluba biroju, kur man pateica, ka neesmu klubam vajadzīgs. Tai pašā laikā tika paziņots, ka varu pāriet uz citu klubu tikai par transfēra summu, kas nav mazāka par 25 tūkstošiem eiro. Man ar klubu līgums ir spēkā līdz 2020. gada beigām.

Vaicāju kluba prezidentam Šišhanovam, kas tad, ja nav iespējas atrast citu klubu, kurš būtu maksāt tādu transfēra summu, uz ko viņš atbildēja, ka "tad vari iet prom pa 15 tūkstošiem, taču es tev neko neesmu parādā". Klubs sagatavoja dokumentu par šiem 15 tūkstošiem, kā arī vēl gribēja, lai parakstu dokumentu, ka par trim mēnešiem, 2019. gada novembris - 2020. gada janvāris, nesaņemu oficiālu atalgojumu. Oficiālo, jo "Ventspilī" ir iekārtots tā, ka daļa atalgojuma tiek veikta oficiāli uz maksājumu kartes, bet pārējais uz rokas. Neoficiālo daļu pēdējo reizi saņēmu jūnijā vai jūlijā, tagad jau septiņus mēnešus neesmu saņēmis šo naudu - tātad arī par tiem dažiem mēnešiem, kad vēl spēlēju [pēdējo spēli "Ventspils" kreklā Kazačoks aizvadīja 29. septembrī - aut.].

Tagad mani nosūtīja uz dublieriem un pateica, ka prom laidīs, ja atnesīšu klubam šos 15 tūkstošus. Pateica, ka bezmaksas nekur nelaidīs. Vaicāju, kāpēc tā, vai ar darbu neesmu devis labumu klubam, uz ko tika atbildēts, ka labums bija, taču par velti prom netikšu. "Ventspils" sacīja, ka grib atgūt iztērēto naudu, jo no RFS tiku nopirkts par 25 tūkstošiem. Protams, 15 tūkstoši skanēja reālāk nekā 25 tūkstoši - man iedeva šo papīru, taču nebija tā, ka mēs sēdētu pie galda un veiktu pārrunas - vienkārši bija prezidenta rīkojums un viss, es neko neparakstīju.

Tagad esmu noalgojis juristu, kurš strādā pie tā, lai es vienpusējā kārtā varētu lauzt līgumu. Es pat negrasos strīdēties un pieprasīt to naudu, ko "Ventspils" man ir parādā. Vienkārši vēlos pamest klubu, ja tam neesmu vajadzīgs! Man janvārī lika atgriezties klubā, tai pašā laikā kopš vasaras man netiek maksāta nauda, tikai tās smieklīgās oficiālās summas uz kartītes, kā arī klubs paziņoja, ka dzīvošana Ventspilī jānodrošina pašam, kaut gan līdz šim klubs vienmēr nodrošināja dzīvokli. Pateica, ka mūsu problēmas.

Neatradu nevienu klubu, kas būtu gatavs samaksāt 15 tūkstošus un vēlos aiziet par velti. Ja mani palaistu, visticamāk, pievienotos "Jelgavai". Tikmēr "Ventspils" saka, ka, ja neatrodu nevienu pircēju, tad lai visu šo gadu palieku "Ventspils" dublieru komandā. Tas būtu zaudēts gads, bet es gribu palikt futbolā - kam būšu vajadzīgs pēc gada dublieru komandā? Un līgumā nekur nav minēts, ka "Ventspilij" ir tiesības mani nosūtīt uz dublieru komandu. Protams, līgums sastādīts tā, lai klubs juridiski sevi pasargātu, taču tik un tā ir pārkāpumi - piemēram, iedeva dokumentu, ka varu par 15 tūkstošiem aiziet prom, bet tad pēc trim dienām pieprasa parakstīt dokumentu, lai es atteiktos no oficiālās algas. Pateica, ja neparakstīšu šo dokumentu, tad oficiāli izmaksātā alga tiks pielikta klāt transfēra summai.

Šobrīd komunikācija ar "Ventspili" nenotiek. Pēdējo reizi tā notika 16. janvārī - komanda savācās kopā, un man pateica, ka, lai gan neesmu vajadzīgs, it kā ir jāierodas. Atbraucu, parunāju ar Šišhanovu, un tā bija pēdējā komunikācija. Atgādināju viņam, ka biju komandas kapteinis un palīdzēju, cik spēju, bet viņš atteica, ka negrib laist prom par velti. Man ar viņu nebija nekāda konflikta. Pēdējā reizē viņš sacīja, ka viņam vienkārši nav noskaņojuma ar mani runāt. Prasu par treniņiem, viņš: "Nezinu, vari trenēties, vari netrenēties." Aizbraucu prom."

FK Ventspils

Sergejs Usačovs: "FK "Ventspils" ir pildījis visas savas saistības pret spēlētājiem. Abi minētie spēlētāji ir rupji pārkāpuši līgumu ar klubu, tāpēc klubs saskaņā ar SSP reglamentu [Reglaments par spēlētāju statusu un pārejām] bija spiests griezties attiecīgajā LFF komisijā."

1 2 38 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2020-03-23 09:31, pirms 4 gadiem
Tā gadās, kad saņem algu aploksnē!!!

  +7 [+] [-]

, 2020-03-23 10:05, pirms 4 gadiem
Redz kur darbs VID, Ekonomikas policijai u.t.t.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-23 10:30, pirms 4 gadiem
Te Ģirģens jau varētu sākt tagad labos darbiņus darīt un Ventspili papurināt! Šitā melnā kaste ir reali visu problēmu sakne Latvijā!

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 10:46, pirms 4 gadiem
*melnā kase

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 11:12, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Te Ģirģens jau varētu sākt tagad labos darbiņus darīt un Ventspili papurināt! Šitā melnā kaste ir reali visu problēmu sakne Latvijā!
Ventspils ir tie, kuri atbalsta "Girģenu

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 11:37, pirms 4 gadiem
coman rakstīja: Ventspils ir tie, kuri atbalsta "Girģenu
Un kas par to? Viņš tak jau kaut ko izteicās, ka zina, ka ir visādas melnās kases futbola klubos. Lai tik tagad izdara nedaudz spiedienu uz attiecīgajām instancēm, lai šito sakārtotu. Ja kaut ko te izdarīs, tad var varbūt arī pretendēt uz LFF prezidenta krēslu. Citādi tikai tāda tukša, noslēpumaina purkšķināšana no viņa puses, ka vajag kaut ko sakārtot futbolā. Saprotu, ka var ar visādiem vīrusiem tagad atrunāties un teikt, ka ir citas prioritātes, bet vāvuļošana no viņa puses sākās jau pirms kāds par kaut kādu vīrusu kaut kur pasaulē ierunājās.

  +4 [+] [-]

, 2020-03-23 11:52, pirms 4 gadiem
Kāpēc futbolisti piekrīt aplokšņu algām, apzinoties, kāda algu neizmaksāšanas kultūra ir Latvijas sportā, it sevišķi futbolā..

  +5 [+] [-]

, 2020-03-23 12:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc futbolisti piekrīt aplokšņu algām, apzinoties, kāda algu neizmaksāšanas kultūra ir Latvijas sportā, it sevišķi futbolā..
Jautājums ir reāli plašāks. Kāpēc vispār cilvēki piekrīt aplokšņu algām?

  +4 [+] [-]

, 2020-03-23 12:15, pirms 4 gadiem
Nu tad beidzot kāds no futbolistiem nenobijās un pateica patiesību par algām.Es jau gadu atpakaļ rakstīju par officiāliem 500 eur un ka pārējais ir melnajā.Visi LFF to zin kas notiek FKV bet neko nedara.Tas jau vien izsaka visu pat federācijas darbu.Bandītu klubā,bandītu noteikumi.Patīk kā Usačovs ir kļuvis par Šišhanova ķēdes sunīti,ko saimnieks liek to tik arī dara.Visu laiku ir problēmas spēlētājiem ar klubu,bet klubs tik vāvuļo par to ka spēlētāji pārkāpuši līguma detaļas.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 12:26, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: *melnā kase
Metaforā nebūtu kļūdaini teikts arī "melnā kaste". Tēlaini runājot, pašreizējais FK "Ventspils" ir tikai beigts avarējušas lidmašīnas karkass no tā kluba, kas bijis iepriekšējās sezonās. Tagad Šišhanovs cenšas tīri uz spēlētāju čakarēšanas un neziņas rēķina izspiest vai ieturēt kaut kādas mistiskas, līgumā neatrunātas summas, lai mazāki zaudējumi. Juristiem jāpakrata rūpīgāk spēlētāju līgumi un visiem izmaksātu visus parādus un vēl vairāk par šādām pretlikumīgām darbībām. Pats interesantākais, ka par "grēkāžiem" ir uztaisīti tieši komandas potenciāli labākie spēlētāji, jo zina, ka ar kādreizējiem izlases spēlētājiem var savu shēmu bīdīt pat starptautiskā mērogā un censties neloģiski ko izspiest arī no ārvalstu klubiem. Totāls bandīts.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 12:29, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Jautājums ir reāli plašāks. Kāpēc vispār cilvēki piekrīt aplokšņu algām?
Tieši tā!
Un parasti atbilde-nav cita varianta, jo gribās strādāt saņemot par to atlīdzību, un nevis skraidīt uz VID sūdzības rakstīt.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 12:33, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Un kas par to? Viņš tak jau kaut ko izteicās, ka zina, ka ir visādas melnās kases futbola klubos. Lai tik tagad izdara nedaudz spiedienu uz attiecīgajām instancēm, lai šito sakārtotu. Ja kaut ko te izdarīs, tad var varbūt arī pretendēt uz LFF prezidenta krēslu. Citādi tikai tāda tukša, noslēpumaina purkšķināšana no viņa puses, ka vajag kaut ko sakārtot futbolā. Saprotu, ka var ar visādiem vīrusiem tagad atrunāties un teikt, ka ir citas prioritātes, bet vāvuļošana no viņa puses sākās jau pirms kāds par kaut kādu vīrusu kaut kur pasaulē ierunājās.
Šis stāsts norāda tikai uz to-cik ļoti mafioza, un, finanšu aspektā, samaitāta ir LV futbola vide, jo par to pavisam noteikti var runāt visu LFV klubu kontekstā.
Un dažs labs te grib iestāstīt, ka patreiz LFV ir/bija gatava uzplaukt, kā nopietns biznesa projekts.
Smieklīgi!

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 12:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā!
Un parasti atbilde-nav cita varianta, jo gribās strādāt saņemot par to atlīdzību, un nevis skraidīt uz VID sūdzības rakstīt.
Paši spēlētāji bieži vien paliek zaudētāji, jo neizmaksātu aplokšņalgu nekādā tiesā nekad nepiedzīsi..

     [+] [-]

, 2020-03-23 12:48, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Paši spēlētāji bieži vien paliek zaudētāji, jo neizmaksātu aplokšņalgu nekādā tiesā nekad nepiedzīsi..
To,parasti, saprot tikai tad, kad cilvēks šādi tiek uzmests.
Līdz tam nekādi ieteikumi no malas par šādas situācijas iespējamību nostrādā ļoti reti.

     [+] [-]

, 2020-03-23 13:05, pirms 4 gadiem
Šādas kluba izdarības ir jāsoda.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-23 13:30, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Paši spēlētāji bieži vien paliek zaudētāji, jo neizmaksātu aplokšņalgu nekādā tiesā nekad nepiedzīsi..
Top iemesli tam, kādēļ paši darba ņēmēji piekrīt aplokšņu algām nav noslēpums.

Ja pats darbinieks mēģina spiest uz aploksni:
1) faktiska maksātnespēja, pie kuras piedziņa atņem katru eiro virs neapliekamā minimuma, pat ne virs minimālas algas
2) alimentu nemaksātājs

Savukārt, ja darba ņēmejs piekrīt tam, ka to velas darīt darba devējs:
1) neprasme pateikt nē
2) uzņēmumā redz visi tā dara
3) bail tikt atlaistam
4) ... paša stulbums

  -1 [+] [-]

, 2020-03-23 13:41, pirms 4 gadiem
Tēma aizgājusi gultnē, kad vainīgi ir paši futbolisti.
Maza akcenta maiņa un šiškanovi mierīgi malko konjaku, kamēr internetā spārda pašus futbolistus

  -2 [+] [-]

, 2020-03-23 13:45, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tēma aizgājusi gultnē, kad vainīgi ir paši futbolisti.
Maza akcenta maiņa un šiškanovi mierīgi malko konjaku, kamēr internetā spārda pašus futbolistus
Tāda nu cilvēkam daba. Kamēr vien nelaimē nokļuvušais nav Tavs tuvinieks, tikmēr lamās no panckām ārā un par muļķi sauks 😁

  -1 [+] [-]

, 2020-03-23 14:20, pirms 4 gadiem
Tāpat ir skaidrs, ka šeit vienlīdz vainīgas ir abas puses. Kā katrā darījumā, kurā iesaistīti vismaz divi cilvēki. Nebūtu piedāvājuma, tad nebūtu arī tā puse, kura piekrīt piedāvājumam. Lai arī kādi nebūtu apstākļi piekrišanai.
Jebkura vēlme pavilkt deķīti vienā, vai otrā, virzienā ir galīgi nevietā.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-23 15:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpat ir skaidrs, ka šeit vienlīdz vainīgas ir abas puses. Kā katrā darījumā, kurā iesaistīti vismaz divi cilvēki. Nebūtu piedāvājuma, tad nebūtu arī tā puse, kura piekrīt piedāvājumam. Lai arī kādi nebūtu apstākļi piekrišanai.
Jebkura vēlme pavilkt deķīti vienā, vai otrā, virzienā ir galīgi nevietā.
Cik reizes tu ,umņik esi bijis viņu vietā ,lai spriestu par apstākļiem...visos klubos ir plus,mīnus vienādas situācijas..

  -2 [+] [-]

, 2020-03-23 15:17, pirms 4 gadiem
Bronsons rakstīja: Cik reizes tu ,umņik esi bijis viņu vietā ,lai spriestu par apstākļiem...visos klubos ir plus,mīnus vienādas situācijas..
Pirmkārt, mans konkrētais komentārs nebija tikai un vienīgi par LV futbolu, bet par situāciju ar aplokšņu algām vispār.
Otrkārt, es nevaru būt viņu vietā, kaut vai tāpēc, ka vienmēr kategoriski esmu bijis pret aplokšņu algām, un visa veida korupciju. Un tieši tāpēc visu līdzšinējo darba mūžu esmu aizvadījis vienā darba vietā.

Un teikšu atklāti, situācija LV futbolā ir tieši tāda, kāda tā ir arī pateicoties pašiem futbolistiem, kuri piekrīt spēlēt apstākļos, kad nav sakārtotas juridiski normālas darba attiecības. Un jebkādas atrunas šeit ir galīgi nevietā.

     [+] [-]

, 2020-03-23 15:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un teikšu atklāti, situācija LV futbolā ir tieši tāda, kāda tā ir arī pateicoties pašiem futbolistiem, kuri piekrīt spēlēt apstākļos, kad nav sakārtotas juridiski normālas darba attiecības. Un jebkādas atrunas šeit ir galīgi nevietā.
Pilnībā piekrītu. Gorkšs tagad kaut kādu futbolistu arodbiedrību esot izveidojis, varbūt izdosies futbolistu līgumus un algas izmaksu kārtību beidzot sakārtot..

     [+] [-]

, 2020-03-23 15:34, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pilnībā piekrītu. Gorkšs tagad kaut kādu futbolistu arodbiedrību esot izveidojis, varbūt izdosies futbolistu līgumus un algas izmaksu kārtību beidzot sakārtot..
Jā, tas ir nopietns solis pareizā virzienā.

Gorkša vadībā nodibināta Latvijas Futbola...

Galvenais, lai pašiem futbolistiem būtu vēlme stāties šai arodbiedrībā, un nostāties pret tādiem šiskanoviem, kuriem visa līdzšinējā karjera parāda, ka viņš ir uzmetējs.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-23 16:00, pirms 4 gadiem
Pag, pag? Te notiek čikstēšana par "aplokšņu" algu neizmaksāšanu? Nekādas līdzjūtības un respekta pret tiem spēlētājiem. Ja negribi maksāt nodokļus, tad sēdi un izpildi savu parakstīto kontraktu līdz galam. Kāpēc gan lai Ventspils tevi atlaistu par brīvu, ja ir līgums līdz noteiktam datumam?

  +4 [+] [-]

, 2020-03-23 17:03, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pag, pag? Te notiek čikstēšana par "aplokšņu" algu neizmaksāšanu? Nekādas līdzjūtības un respekta pret tiem spēlētājiem. Ja negribi maksāt nodokļus, tad sēdi un izpildi savu parakstīto kontraktu līdz galam. Kāpēc gan lai Ventspils tevi atlaistu par brīvu, ja ir līgums līdz noteiktam datumam?
Man liekas tu daudz ko nesaproti vai slikti izlasīji.Koļesovs jau bija ar mieru spēlēt un trenēties klubā,bet viņi saka ka tu mums neesi vajadzīgs.Tad laužiet līgumu ar spēlētāju un iedodiet viņam brīvā aģenta statusu.Ja ir līgums,tad lūdzu izmaksājiet visu oficiālo algu,bet to klubs nedara.Visi tak Ventspilī zin kas notiek klubā,ne jau par veltu daudzi no kluba strādniekiem aizmuka prom no tā bardaka,kas tur valda.Algas laicīgi nemaksā,konflikti ar spēlētājiem,nabaga Bespalovs,viss ko būvēja viens bandīts nolaiž podā.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 17:32, pirms 4 gadiem
Latvijas futbolā visu kūrē moldāvu mafiozi čiekurhani

     [+] [-]

, 2020-03-23 18:18, pirms 4 gadiem
maikls19 rakstīja: Man liekas tu daudz ko nesaproti vai slikti izlasīji.Koļesovs jau bija ar mieru spēlēt un trenēties klubā,bet viņi saka ka tu mums neesi vajadzīgs.Tad laužiet līgumu ar spēlētāju un iedodiet viņam brīvā aģenta statusu.Ja ir līgums,tad lūdzu izmaksājiet visu oficiālo algu,bet to klubs nedara.Visi tak Ventspilī zin kas notiek klubā,ne jau par veltu daudzi no kluba strādniekiem aizmuka prom no tā bardaka,kas tur valda.Algas laicīgi nemaksā,konflikti ar spēlētājiem,nabaga Bespalovs,viss ko būvēja viens bandīts nolaiž podā.
Pats izlasi! Nemaksā tikai neoficālo algu! Laikam pirmie 2 mēneši Koļesovam nav samaksāti no oficiālās. Čīkst jau apr lielo čunguru aploksnē.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 18:26, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pats izlasi! Nemaksā tikai neoficālo algu! Laikam pirmie 2 mēneši Koļesovam nav samaksāti no oficiālās. Čīkst jau apr lielo čunguru aploksnē.
Man ir mazliet vairāk info un tici man tur nav tikai 2 mēneši,jau pagājušo vasaru klubs Koļesovam nemaksāja oficiālo algu un vēl lika apmaksāt dzīvokli.Visi te bļauj par aplokšņu algu,bet ko spēlētājam darīt,ja nav citu variantu tanī brīdī un ir ģimenes.Visi mēs te gudri mākam spriedelēt līdz pašus neskar.Kāpēc LFF ar VID neko nedara?

     [+] [-]

, 2020-03-23 18:33, pirms 4 gadiem
Pārsteidz tas ,ka šis fakts(algas aploksnēs ) ir daudziem pārsteigums ....
Varbūt kāds zina kādu komandu sportaveidu Latvijā kur nav algas aploksnēs???

     [+] [-]

, 2020-03-23 19:07, pirms 4 gadiem
maikls19 rakstīja: Man ir mazliet vairāk info un tici man tur nav tikai 2 mēneši,jau pagājušo vasaru klubs Koļesovam nemaksāja oficiālo algu un vēl lika apmaksāt dzīvokli.Visi te bļauj par aplokšņu algu,bet ko spēlētājam darīt,ja nav citu variantu tanī brīdī un ir ģimenes.Visi mēs te gudri mākam spriedelēt līdz pašus neskar.Kāpēc LFF ar VID neko nedara?
Sorry, bet tas spēlētājs saņemot aplokšņu algu nemaksā valstij nodokļus. Kāpēc dažiem jābūt "idiņiem" un jāmaksā visi nodokļi, kamēr bumbas spārdītājs var atļauties to nedarīt? Logīski, ja algu maksātu oficiāli viņa būtu mazāka, un to jau nu futbolisti nevar pieļaut.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 20:17, pirms 4 gadiem
Nu, te darbs VIDam un varbūt arī KNABam! Pārāk daudz no sevis tas kluba prezidents iedomājas! Spēlētājiem, acīmredzot, nav nekādas iespējas ietekmēt situāciju - saņem aploksnē vai tinies taisni. Tā nedrīkst būt! Bet, ja negrib pats maksāt nodokļus, tad arī lai rēķinās ar sekām. Tikai šajā gadījumā jau ož pēc kā vairāk, te vajag tīrīšanu, iespējams, daudz lielākā mērogā, visā futbola saimniecībā...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 22:24, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sorry, bet tas spēlētājs saņemot aplokšņu algu nemaksā valstij nodokļus. Kāpēc dažiem jābūt "idiņiem" un jāmaksā visi nodokļi, kamēr bumbas spārdītājs var atļauties to nedarīt? Logīski, ja algu maksātu oficiāli viņa būtu mazāka, un to jau nu futbolisti nevar pieļaut.
No tevis teiktā sanāk ka spēlētājs speciāli izvēlas lai viņam lielāko daļu maksātu melnajā.Viņiem oficiāli dod 500 eur.Tu strādāsi par tādu naudu?

  +2 [+] [-]

, 2020-03-24 07:39, pirms 4 gadiem
maikls19 rakstīja: No tevis teiktā sanāk ka spēlētājs speciāli izvēlas lai viņam lielāko daļu maksātu melnajā.Viņiem oficiāli dod 500 eur.Tu strādāsi par tādu naudu?
Ne visiem,citiem pat tikai minimālo...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-24 09:48, pirms 4 gadiem
Bronsons rakstīja: Ne visiem,citiem pat tikai minimālo...
Tieši tā,jaunie par 150-200 eur spēlē.

     [+] [-]

, 2020-03-24 12:36, pirms 4 gadiem
Šišhanova metodes, protams, nav pieņemamas civilizētā valstī. Bet principā tās nevar strādāt, ja nav otras puses, kas pakļaujas. Viss šis stāsts liecina par nožēlojamo mūsu futbolistu līmeni. Un runa iet par izlasē spēlējušiem kadriem. Sākot ar to, ka vispār spēlēja Ventspilī. Bija tak zināms, kas Adlans par fruktu. Un arī piekrita aplokšņu algām. Nu un tas, ka nevar atrast nevienu klubu, kas vai nu būtu gatavs samaksāt to īstenībā smieklīgo summiņu, vai pieslēgt juristu, lai saprastu vai vispār ir jāmaksā. Tas ir vienkārši nožēlojami. Tas viss liecina, ka šie futbolisti nevienam nav interesanti .. nevienam. Protams žēl, bet ko darīt, ja nav konkurētspējīgs. Drošvien jākar tie buči vadzī un jādomā ar ko citu varētu nodarboties
1 2 38 komentāri