Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Gvinejas izlases aizsargs un Pola Pogbā brālis pievienojies Latvijas čempionei "Riga"

Agris Suveizda

Gvinejas izlases aizsargs un Pola Pogbā brālis pievienojies Latvijas čempionei "Riga"
Pols Pogbā un Florantēns Pogbā pirms trim gadiem tikās UEFA Eiropas līgas izslēgšanas spēlēs. Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas futbola čempionvienība "Riga" uzsākusi pirmo pārbaudes spēli treniņnometnē Kiprā. Mačs pret Krievijas trešās spēcīgākās līgas klubu "Rodina" ir īpašs ne tikai ar Oļega Kononova debiju pie komandas stūres, bet arī ar Gvinejas izlases aizsarga Florantēna Pogbā iziešanu rīdzinieku pamatsastāvā. 29 gadus vecais centra aizsargs komandā ieradies uz pārbaudes laiku.

Gvinejā dzimušais Pogbā jau nepilna gada vecumā kopā ar ģimeni pārcēlās uz Franciju un profesionālo karjeru sāka "Ligue 2" klubā "Sedan". 2012. gadā viņu par pusmiljonu eiro nopirka "St.-Etienne", kas uz sezonu Florantēnu izīrēja atpakaļ "Sedan", bet Sentetjēnā Pogbā spilgtākais posms bija no 2014. līdz 2017. gadam, kad bija sākumsastāva spēlētājs, bet komanda čempionātā ieņēma attiecīgi piekto, sesto un devīto vietu. Traumas un konkurence šo trīs sezonu laikā gan liedza aizvadīt vairāk par 57 spēlēm. Eiropas līgā viņš aizvadīja 25 spēles, ieskaitot tikšanos ar brāli Polu un viņa pārstāvēto Mančestras "United", un guva vienus vārtus. Pols ir trīs gadus jaunāks, savukārt Florantēna dvīņu brālis Matiass agrāk spēlēja Itālijas B sērijā, Skotijas Premjerlīgā, bet šosezon spēlē Spānijas 4. līgā.

Gvinejas izlasē Florentēns ir aizvadījis 21 spēli un Sentetjēnā saņēma 650 tūkstošus eiro sezonā, tomēr pēdējos gados viņa karjerā vērojama lejupslīde. 2017./18. g. sezonas pirmajā pusē viņš "Ligue 1" aizvadīja tikai piecas spēles un sezonas vidū pārcēlās uz Turcijas Superlīgu, kur neglāba "Genclerbirligi" no izkrišanas. Maijā svarīgā spēlē Pogbā, kad jau bija veiktas visas trīs maiņas, savainojuma dēļ patvaļīgi pameta laukumu un tehniskajā zonā iesaistījās ķīviņā ar komandas biedriem. Pusgadu bijis bez darba, 2019. gada sākumā viņš pievienojās Atlantas "United", MLS aizvadot 16 spēles, tomēr vairāk atrodoties rezervē. MLS viņa garantētā alga pirms nodokļiem bija 324 tūkstoši ASV dolāru jeb 295 tūkstoši eiro. Novembrī Pogbā atgriezās Gvinejas izlasē, aizvadot pārbaudes spēli pret Čīli.


Rīdzinieki otro ārzemju treniņnometni uzsākuši spēcīgā sastāvā. Vārtos stājies Roberts Ozols, aizsardzības kreiso malu veido nule iegūtais portugālis Taloša un arī gvinejietis Pogbā, bet labajā flangā spēlē albāņu centra aizsargs Herdi Prenga un arī Vladislavs Fjodorovs, kurš pamazām tiek iespēlēts kā malējais aizsargs. Vidējā līnijā ir ierastais leģionāru trio Tomislavs Šāričs, Stefans Paničs un Vjačeslavs Šarpars, bet priekšējā līnijā Romans Debelko un Rožers spēlē kopā ar Kulē Mbombo. Rezervē pieteikts arī 22 gadus vecais Francijā dzimušais senegāliešu centra aizsargs Valī Diufs, kurš iepriekš spēlēja Tunisijas "Club-Africain", bet 2018. gadā spēlēja arī Lietuvas "Palanga".

"Riga" pamatsastāvs: Ozols - Taloša, Pogbā, Prenga, Fjodorovs - Šāričs, Paničs - Debelko, Šarpars, Rožers - Mbombo. Veselības problēmu dēļ sastāvā nav Antonija Černomordija, Oļega Laizāna, Ivana Lukjanova, Steniu Žuniora, Filipi Brizolas un Stefana Ļubičiča. Sestdien "Riga" uzsāks FNL kausu, plkst. 18:15 tiekoties ar Saranskas "Mordovia". Šo spēli tiešraidē rādīsim arī portālā Sportacentrs.com.

     [+] [-]

, 2020-02-10 18:22, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Lietuvas čempī nav tik bagāta kluba, kā FC Riga...
Stāsts nav par viena kluba bagātību, bet gan par LT čempionāta konkurēt spēju kopumā.

     [+] [-]

, 2020-02-10 18:26, pirms 4 gadiem
migelos rakstīja: Kāds sakar Lv izlasei ar klubu?? Katrs dara kā grib, ja nejēdz spēlēt, tad nejēdz, domā, salasot nejēgas vienkopus, sāks kāds spēlēt labāk?? Katrs sev maizi pelna.!
Vispār jau LV izlase, kā jebkura izlase pasaulē, sākas no kluba. Ja klubi neaudzinās jaunos spēlētājus, tad attiecīgi nebūs arī kam spēlēt izlasē.
LV 1. līga, vel jo vairāk 2. līga, pavisam noteikti nav tās līgas, kuras audzinās jaunos spēlētājus mūsu izlašu vajadzībām. Gandrīz vai jācer, tāpat kā LV hokejā, uz uzņēmīgiem vecākiem, kuri sūtīs savus dēlus uz ārzemju klubu sistēmām. Lai tad tie audzina mūsu izlases kandidātus.
Tā ir vienkārša patiesība.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-10 18:29, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau LV izlase, kā jebkura izlase pasaulē, sākas no kluba. Ja klubi neaudzinās jaunos spēlētājus, tad attiecīgi nebūs arī kam spēlēt izlasē.
LV 1. līga, vel jo vairāk 2. līga, pavisam noteikti nav tās līgas, kuras audzinās jaunos spēlētājus mūsu izlašu vajadzībām. Gandrīz vai jācer, tāpat kā LV hokejā, uz uzņēmīgiem vecākiem, kuri sūtīs savus dēlus uz ārzemju klubu sistēmām. Lai tad tie audzina mūsu izlases kandidātus.
Tā ir vienkārša patiesība.
Kāpēc privātam klubam būtu jāaudzina latviešu spēlētāji? Kur ir iniciatīva? Piemēram Austrijā sadala prēmijas klubiem, kuri izmanto viarāk austriešus.

     [+] [-]

, 2020-02-10 18:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau LV izlase, kā jebkura izlase pasaulē, sākas no kluba. Ja klubi neaudzinās jaunos spēlētājus, tad attiecīgi nebūs arī kam spēlēt izlasē.
LV 1. līga, vel jo vairāk 2. līga, pavisam noteikti nav tās līgas, kuras audzinās jaunos spēlētājus mūsu izlašu vajadzībām. Gandrīz vai jācer, tāpat kā LV hokejā, uz uzņēmīgiem vecākiem, kuri sūtīs savus dēlus uz ārzemju klubu sistēmām. Lai tad tie audzina mūsu izlases kandidātus.
Tā ir vienkārša patiesība.
Piramīda FC Riga tiek veidot, turklāt veiksmīgi, ja skatās bērnu/jauniešu panākumus starp. turnīros....

     [+] [-]

, 2020-02-10 18:33, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāpēc privātam klubam būtu jāaudzina latviešu spēlētāji? Kur ir iniciatīva? Piemēram Austrijā sadala prēmijas klubiem, kuri izmanto viarāk austriešus.
Par to ir jādomā LFF, un nevis līdzjutējiem, kā motivēt klubus audzināt jaunos izlases kandidātus.

     [+] [-]

, 2020-02-10 18:36, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Piramīda FC Riga tiek veidot, turklāt veiksmīgi, ja skatās bērnu/jauniešu panākumus starp. turnīros....
Piramīda ir laba lieta, bet ja jaunais spēlētājs negūs regulāru spēļu praksi piramīdas spices komandā, tad tas viss ir kaķim zem astes. Vel jo vairāk, ka jaunajiem spēlētājiem viņu spēju parādīšana nav vienlaicīga. Cits savu varējumu parāda jau 16-18 gados, bet cits to var pat tikai pēc 20 gadiem.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-10 18:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau LV izlase, kā jebkura izlase pasaulē, sākas no kluba. Ja klubi neaudzinās jaunos spēlētājus, tad attiecīgi nebūs arī kam spēlēt izlasē.
LV 1. līga, vel jo vairāk 2. līga, pavisam noteikti nav tās līgas, kuras audzinās jaunos spēlētājus mūsu izlašu vajadzībām. Gandrīz vai jācer, tāpat kā LV hokejā, uz uzņēmīgiem vecākiem, kuri sūtīs savus dēlus uz ārzemju klubu sistēmām. Lai tad tie audzina mūsu izlases kandidātus.
Tā ir vienkārša patiesība.
Nejau visi var atļauties sūtīt uz ārzemēm, tāpēc arī ir vajadzīgs 1-3 top klubi tepat Latvijā un nav svarīgi cik tur ir leģionāri 1 vai 20, ja talants ir, tad izsitīsies un tālāk arī varēs skatīties uz ārzemēm.
Savukārt par LT runājot, tā situācija jau ir arī tagad bez leģiem - pāris labas komandas ar sponsoriem un pārējās viduvējas (tas pat vēl glaimojoši teikts) un arī toto rullē, tā ka neredzu starpību. Vai ar limitu LV līgā kaut kas mainītos, līmenis celtos un toto izzustu? Interesanti zināt no kā, ja spēlējam savā sulā...
Nevienā līgā nav visas vienlīdzīgas komandas, vienmēr būs tās top komandas ar naudu, kuras neaudzina, bet izpērk, kāpēc lai LV būtu izņēmums? Esmu tikai par, lai Riga ir tie pāris latvieši, kuri spēlēs normālā līmenī, nevis 8 viduvējības. Vai arī tu gribi visu izlasi tikai no Riga FC vākt un 2-3 spēlētāji no komandas ir par maz?

     [+] [-]

, 2020-02-10 18:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to ir jādomā LFF, un nevis līdzjutējiem, kā motivēt klubus audzināt jaunos izlases kandidātus.
Tieši tā, nesaprotu pārmetumus klubam, ja LFF pieņēmuši šādu lēmumu. Par lēmuma pareizību jau bija daudz diskusiju.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-10 18:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piramīda ir laba lieta, bet ja jaunais spēlētājs negūs regulāru spēļu praksi piramīdas spices komandā, tad tas viss ir kaķim zem astes. Vel jo vairāk, ka jaunajiem spēlētājiem viņu spēju parādīšana nav vienlaicīga. Cits savu varējumu parāda jau 16-18 gados, bet cits to var pat tikai pēc 20 gadiem.
Tāpēc jau piem. RFŠa izīrē savējos Daugavpilij. Manuprāt tas nav nekas slikts.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-10 19:24, pirms 4 gadiem
Kad būs virslīgas kalendārs? Vai esmu palaidis garām?

     [+] [-]

, 2020-02-10 19:36, pirms 4 gadiem
blah rakstīja: Nejau visi var atļauties sūtīt uz ārzemēm, tāpēc arī ir vajadzīgs 1-3 top klubi tepat Latvijā un nav svarīgi cik tur ir leģionāri 1 vai 20, ja talants ir, tad izsitīsies un tālāk arī varēs skatīties uz ārzemēm.
Savukārt par LT runājot, tā situācija jau ir arī tagad bez leģiem - pāris labas komandas ar sponsoriem un pārējās viduvējas (tas pat vēl glaimojoši teikts) un arī toto rullē, tā ka neredzu starpību. Vai ar limitu LV līgā kaut kas mainītos, līmenis celtos un toto izzustu? Interesanti zināt no kā, ja spēlējam savā sulā...
Nevienā līgā nav visas vienlīdzīgas komandas, vienmēr būs tās top komandas ar naudu, kuras neaudzina, bet izpērk, kāpēc lai LV būtu izņēmums? Esmu tikai par, lai Riga ir tie pāris latvieši, kuri spēlēs normālā līmenī, nevis 8 viduvējības. Vai arī tu gribi visu izlasi tikai no Riga FC vākt un 2-3 spēlētāji no komandas ir par maz?
Redzi, mums ir viena būtiska problēma visās dzīves jomās, u.t.i, ka mēs nedomājam kā mums pašiem būtu labāk atbilstoši mūsu cilvēku un finanšu resursiem, bet skatāmies kā rīkojas valstis, kuru iespējas ir daudz plašākas. Attiecībā uz futbolu mēs, protams, varam pamācīties no pasaules Top līgām sporta mārketingu (reklāma, TV translācijas, darbs ar līdzjutējiem utt.), bet nevaram mēģināt atdarināt viņu transfēru politiku.
Mūsu klubiem nav pat viens stabils sponsors, nemaz nerunājot par vairākiem, kas būtu ideālais variants. Un nevienam no klubu īpašniekiem nav nopietna interese par LV futbola izaugsmi kopumā, bet ir tikai šauras finanšu intereses. Ne par velti Gorkšs bija pret straujai leģionāru limita atcelšanai LFV, jo viņš ļoti labi saprata ar ko tas beigsies, bet bija spiests piekāpties LFV klubu un LFF valdes, kuras vairākums lobē LFV klubus, vairākuma spiedienam. LFV klubu īpašnieki ļoti labi saprot, ka ar vietējiem spēlētājiem nekāds bizness nesanāks, jo latvju bāleliņi pasaules futbola tirgū nav ejoša prece, atšķirībā no Āfrikas dēliem. Tāpēc par godīgu konkurenci starp spēlētājiem kluba iekšienē nav nopietns pamats runāt. Neviens klubs nemarinēs uz soliņa leģionārus, ja cerēs tos veiksmīgi pārdot.
Kā teica viens no LFV klubu funkcionāriem par leģionāru limita palielināšanu klubos-neviens nezin kā tagad būs, bet ja nepamēģināsim, tad to kā būs nekad neuzzināsim.
Jā, Ok! Piekrītu šādam domu gājienam, bet pirms taisīt šādus eksperimentus varēja mierīgi parunāt ar tiem pašiem leišiem, kuriem viss futbolā +/- ir tā pat kā mums. Tomēr man ir pamatotas aizdomas, ka mūsu klubu īpašnieki nemaz negribēja runāt ar leišiem, jo viņiem ir pavisam citas intereses, un tām ir pamaz sakara ar LV futbola izaugsmi kopumā.
Iespējams, ka es smagi kļūdos, bet ļoti daudz pazīmju un atziņu no futbola cilvēkiem iekšienē, liecina, ka tomēr nekļūdos.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-10 19:39, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Interesantu kura domas ir nozīmīgākas futbola'- Nameja vai Kreipāna. Kreipāns nesen teica ka virs līga drīzāk šogad būs vēl spēcīgāka un interesantāka, bet Namejs ti negrib atzīt. Viņam vajag grupu turn;īru vai tuvu tam, pie tam 3 gadus pēc kārtas. Viens gads jau bija. Namejs var grozīties kā vēlas, bet ja līdz grupu turnīram ir pietrūkst pēdējā spēlē tikai 1 vārti, tad tas patiešām ir tuvu. Pie tam iespējas bija.
Tātad 1 sezona jau ir tuvu grupu turnīram , vēl 2 vajag un tad redzēsim kā liepājnieks spurosies pretī. Zināms ka viņš ļoooooti grib Valmieras izgāšanos eirokausos, jo tad varēs izpausties visā pilnībā.
Namejs grib ar Liepājas puikām grupu turnīrā spēlēt

     [+] [-]

, 2020-02-10 19:52, pirms 4 gadiem
Ļurba rakstīja: Namejs grib ar Liepājas puikām grupu turnīrā spēlēt
Nepārspīlē!
FKV ar labi sabalansētu sastāvu, un labu treneri pie komandas stūres pierādīja, ka daudz kas ir iespējams.

     [+] [-]

, 2020-02-10 20:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepārspīlē!
FKV ar labi sabalansētu sastāvu, un labu treneri pie komandas stūres pierādīja, ka daudz kas ir iespējams.
Kas traucē būt sabalansētiem ilgtermiņā?

  -2 [+] [-]

, 2020-02-10 20:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzi, mums ir viena būtiska problēma visās dzīves jomās, u.t.i, ka mēs nedomājam kā mums pašiem būtu labāk atbilstoši mūsu cilvēku un finanšu resursiem, bet skatāmies kā rīkojas valstis, kuru iespējas ir daudz plašākas. Attiecībā uz futbolu mēs, protams, varam pamācīties no pasaules Top līgām sporta mārketingu (reklāma, TV translācijas, darbs ar līdzjutējiem utt.), bet nevaram mēģināt atdarināt viņu transfēru politiku.
Mūsu klubiem nav pat viens stabils sponsors, nemaz nerunājot par vairākiem, kas būtu ideālais variants. Un nevienam no klubu īpašniekiem nav nopietna interese par LV futbola izaugsmi kopumā, bet ir tikai šauras finanšu intereses. Ne par velti Gorkšs bija pret straujai leģionāru limita atcelšanai LFV, jo viņš ļoti labi saprata ar ko tas beigsies, bet bija spiests piekāpties LFV klubu un LFF valdes, kuras vairākums lobē LFV klubus, vairākuma spiedienam. LFV klubu īpašnieki ļoti labi saprot, ka ar vietējiem spēlētājiem nekāds bizness nesanāks, jo latvju bāleliņi pasaules futbola tirgū nav ejoša prece, atšķirībā no Āfrikas dēliem. Tāpēc par godīgu konkurenci starp spēlētājiem kluba iekšienē nav nopietns pamats runāt. Neviens klubs nemarinēs uz soliņa leģionārus, ja cerēs tos veiksmīgi pārdot.
Kā teica viens no LFV klubu funkcionāriem par leģionāru limita palielināšanu klubos-neviens nezin kā tagad būs, bet ja nepamēģināsim, tad to kā būs nekad neuzzināsim.
Jā, Ok! Piekrītu šādam domu gājienam, bet pirms taisīt šādus eksperimentus varēja mierīgi parunāt ar tiem pašiem leišiem, kuriem viss futbolā +/- ir tā pat kā mums. Tomēr man ir pamatotas aizdomas, ka mūsu klubu īpašnieki nemaz negribēja runāt ar leišiem, jo viņiem ir pavisam citas intereses, un tām ir pamaz sakara ar LV futbola izaugsmi kopumā.
Iespējams, ka es smagi kļūdos, bet ļoti daudz pazīmju un atziņu no futbola cilvēkiem iekšienē, liecina, ka tomēr nekļūdos.
Neredzu jēgu sapņot par kaut kādiem sponsoriem un kaut kādu godīgu finanšu dalīšanu, nedzīvojam utopijā. Kurš Eirokausu klubs dzīvo tīri no sponsoriem? (un es pat nerunāju par lielajām top-5 līgām) Visa nauda nāk no investīcijām un cilvēkiem, kuri paši grūž naudu. Mums veidojas simpātisks projekts ar potenciālu, tāpēc neredzu iemeslu raudāt, ka redz tikai 3 latvieši. Katrs ar savu naudu dara ko grib un pērk ko grib. Kā jau iepriekš rakstīju, ne jau visi tagad ņems pa 10 leģionāriem. Ir vēlme skatīties latviešu antifutbolu - Metta, Tukums problēmas atrisinās, skaties tos. Nabaga latviešus neviens neapdalīs un visi savas vietas atradīs, ja ne Riga FC, tad Liepājā vai kur citur, savukārt tie, kas izcīnīs savu vietu Riga, kļūs tikai labāki un noderēs izlasei.

     [+] [-]

, 2020-02-10 21:12, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Kas traucē būt sabalansētiem ilgtermiņā?
Pārsvarā tas, ka klubus vada diletanti. Cilvēki, kuri domā, ka māk pelnīt naudu, bet ne velna nesaprot no futbola.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-10 21:14, pirms 4 gadiem
blah rakstīja: Neredzu jēgu sapņot par kaut kādiem sponsoriem un kaut kādu godīgu finanšu dalīšanu, nedzīvojam utopijā. Kurš Eirokausu klubs dzīvo tīri no sponsoriem? (un es pat nerunāju par lielajām top-5 līgām) Visa nauda nāk no investīcijām un cilvēkiem, kuri paši grūž naudu. Mums veidojas simpātisks projekts ar potenciālu, tāpēc neredzu iemeslu raudāt, ka redz tikai 3 latvieši. Katrs ar savu naudu dara ko grib un pērk ko grib. Kā jau iepriekš rakstīju, ne jau visi tagad ņems pa 10 leģionāriem. Ir vēlme skatīties latviešu antifutbolu - Metta, Tukums problēmas atrisinās, skaties tos. Nabaga latviešus neviens neapdalīs un visi savas vietas atradīs, ja ne Riga FC, tad Liepājā vai kur citur, savukārt tie, kas izcīnīs savu vietu Riga, kļūs tikai labāki un noderēs izlasei.
Ja Tevi uzrunā, ka LV futbolā uz laukuma dominē melnie, tad tik uz priekšu.
Mani tas absolūti neuzrunā.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-10 21:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tevi uzrunā, ka LV futbolā uz laukuma dominē melnie, tad tik uz priekšu.
Mani tas absolūti neuzrunā.
Viņu, tāpat kā mani, uzrunā spēcīgāks futbols un spēcīgāki klubi.
Un futbola biznesa attīstība Latvijā, kas paraus līdzi Latvijas futbola kā tāda attīstību.
Nauda taisa naudu. Progress rada progresu.

Mūs neuzrunā rasu paranoja.
Mums nav bailes no citas ādas krāsas personām, kamēr vien tie spēlē labāku futbolu nekā mūsu pašu prece.

Neuzskatu Lietuvu par ekvivalentu futbola biznesa vidi iepretim Latvijai.
Lietuvā pārāk nomācošs ir basketbols it visur.
Latvijai ir daudz lielāka kapacitāte Krievijas/Postpadomju valstu finansējuma piesaistē.
Līdzīga Lietuva ir. Ekvivalenta ne tuvu.
Lietuvā grūtāk piesaistīt investīcijas futbolā. Punkts. Period.

     [+] [-]

, 2020-02-10 21:29, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Un interesanti cik viņam maksās?Kur ellē indijā pērties uz Latviju spēlēt FUTBOLU!!! Jo karjeras izauksmes te točna nav!Nejau Latvijā!!
Kā tad nav, var izsisties uz Ekstraklassa, un tad jau uz BL. Tiesa, čalim jau 29, tad šis variants varbūt atkrīt.

     [+] [-]

, 2020-02-10 21:34, pirms 4 gadiem
Rakstā nav pieminēts, ka Pogbā bija Gvinejas izlases sastāvā 2015.g. Āfrikas Nāciju kausa f-turnīrā.

     [+] [-]

, 2020-02-10 21:43, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Un ko tas dod?Ok,sav;aks labus leģus kautvai ,itkā kā klubs būs spēcīgs,bet kad būs izlašu spēles mūsējie atkal pieliks bikses.Mūsējie ta kādi ir tādi ir...Tur tad nebūs ne Pogbā ne citi,tur būsim uz tīra fona mēs-Andoras vai pat zemākā līmenī!!!Tāpēc sajūsmu neizraisa.
Diez vai sliktāk ir kur... Moš leģionāri atbrauks paskolos mūsējos, kuriem būs vēlme pilnveidoties un konkurēt. A tā līdz šim ar leģionāru kovtām apdāvināti neviens arī īsti neprogresēja. Moš tagad būs par ko turēt īkšķi eirokausos...

  -1 [+] [-]

, 2020-02-10 21:45, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rakstā nav pieminēts, ka Pogbā bija Gvinejas izlases sastāvā 2015.g. Āfrikas Nāciju kausa f-turnīrā.
Riga FC jau vispār pagaidām ir pozitīvs piemērs tam, ko es pērnā gada noslēgumā minēju kā pozitīvo vīziju.
Spēcīgāks sastāvs, naudas grozīšana.
Un nav te saruna par rasi jāiesaista.

Gribi, lai klubs nākotnē ceļ infrastruktūru un treniņu apstākļus, audzējot futbola kopējo līmeni? Tad ļauj brīvi grozīt naudu un iespējas pirmās komandas līmenī. Ļauj to naudu audzēt.
Es tiešām ceru, ka esam tā ceļa sākumā. Ka klubi-subprodukti, kādi bija vecais Ventspils, Liepājas Metalurgs, ir vēsture. Tie visi bija subprodukti bez biznesa attīstības. Kāpēc? Jo Zaharjins iedeva miljonu, visiem apzinoties, ka nākamajā gadā būs vnk tas pats miljons. Tā bija naudas izlietošana. Līdzekļu apsaimniekošana. Tas nekad nebija bizness. Nedz Liepājas Metalurga, nedz Ventspils izskatā.
Pirmie klubi ar biznesa iedīgļiem radušies tikai pēdejos gados. Visi iepriekšējie bija... hobiji. Budžeta iestādes. Nejau uzņēmumi.

     [+] [-]

, 2020-02-10 21:56, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Un ko tas dod?Ok,sav;aks labus leģus kautvai ,itkā kā klubs būs spēcīgs,bet kad būs izlašu spēles mūsējie atkal pieliks bikses.Mūsējie ta kādi ir tādi ir...Tur tad nebūs ne Pogbā ne citi,tur būsim uz tīra fona mēs-Andoras vai pat zemākā līmenī!!!Tāpēc sajūsmu neizraisa.
Vismaz ir potenciāls izjust futbolu un cerēt vismaz klubu līmenī uz kaut kādiem rezultātiem, ticu ka Latvijas futbolam kopumā tas nāks par labu

  +1 [+] [-]

, 2020-02-10 22:00, pirms 4 gadiem
blah rakstīja: Un kas pēc tavām domām mainīsies, ja komandā būs 8 latvieši un 3 leģi? Tie 8 dārzeņi pēkšņi labāk sāks spēlēt tikai tāpēc, ka regulāri spēlēs? Lai līmenis augtu ir jābūt patstāvīgai konkurencei, nevis garantētai siltai vietiņai bez īpašas atbildības. Ja mēs no Riga FC priekš izlases varam izspiest kaut vai tos pašus 3 spēlētājus izlasei, kuri visu sezonu būs spēlējuši ar labiem partneriem un arī sevi pilnveidojuši, tad tas jau būs labāk par 90% pārējiem izlases spēlētājiem...
Labi pateici, līdz asarām

  +1 [+] [-]

, 2020-02-10 22:39, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viņu, tāpat kā mani, uzrunā spēcīgāks futbols un spēcīgāki klubi.
Un futbola biznesa attīstība Latvijā, kas paraus līdzi Latvijas futbola kā tāda attīstību.
Nauda taisa naudu. Progress rada progresu.

Mūs neuzrunā rasu paranoja.
Mums nav bailes no citas ādas krāsas personām, kamēr vien tie spēlē labāku futbolu nekā mūsu pašu prece.

Neuzskatu Lietuvu par ekvivalentu futbola biznesa vidi iepretim Latvijai.
Lietuvā pārāk nomācošs ir basketbols it visur.
Latvijai ir daudz lielāka kapacitāte Krievijas/Postpadomju valstu finansējuma piesaistē.
Līdzīga Lietuva ir. Ekvivalenta ne tuvu.
Lietuvā grūtāk piesaistīt investīcijas futbolā. Punkts. Period.
Jau daudz gudrāki vīri par mani un tevi kopā ņemot sen dienas ir atzinuši, ka LV ar futbolu tiesiski pelnīt nevar. Tiesiskā veidā var atgūt tikai daļu no ieguldītās naudas.Tas pats Indriksons sendienas ir atzinis, ka LV futbolā naudu var ieguldīt tikai cilvēki, kuri ļoti mīl futbolu, jo atdeves, nemaz nerunājot par peļņu, nav un nekad arī nebūs.
Šajā gadījumā es nerunāju/nerakstu par visām toto lietām, kuras regulāri notiek LFV aizsegā.
Varbūt tu varētu man nosaukt kādu nopietnu transfēru LV futbolā, vismaz, pēdējo piecu gadu laikā?

  +1 [+] [-]

, 2020-02-10 22:41, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Riga FC jau vispār pagaidām ir pozitīvs piemērs tam, ko es pērnā gada noslēgumā minēju kā pozitīvo vīziju.
Spēcīgāks sastāvs, naudas grozīšana.
Un nav te saruna par rasi jāiesaista.

Gribi, lai klubs nākotnē ceļ infrastruktūru un treniņu apstākļus, audzējot futbola kopējo līmeni? Tad ļauj brīvi grozīt naudu un iespējas pirmās komandas līmenī. Ļauj to naudu audzēt.
Es tiešām ceru, ka esam tā ceļa sākumā. Ka klubi-subprodukti, kādi bija vecais Ventspils, Liepājas Metalurgs, ir vēsture. Tie visi bija subprodukti bez biznesa attīstības. Kāpēc? Jo Zaharjins iedeva miljonu, visiem apzinoties, ka nākamajā gadā būs vnk tas pats miljons. Tā bija naudas izlietošana. Līdzekļu apsaimniekošana. Tas nekad nebija bizness. Nedz Liepājas Metalurga, nedz Ventspils izskatā.
Pirmie klubi ar biznesa iedīgļiem radušies tikai pēdejos gados. Visi iepriekšējie bija... hobiji. Budžeta iestādes. Nejau uzņēmumi.
Jā, jā!
Tieši tā arī padomāju, ka esi daudz gudrāks par Zaharjinu, kurš LV futbolā bija apēdis pudu sāls.
Beidz smīdināt cilvēkus.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-11 00:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jau daudz gudrāki vīri par mani un tevi kopā ņemot sen dienas ir atzinuši, ka LV ar futbolu tiesiski pelnīt nevar. Tiesiskā veidā var atgūt tikai daļu no ieguldītās naudas.Tas pats Indriksons sendienas ir atzinis, ka LV futbolā naudu var ieguldīt tikai cilvēki, kuri ļoti mīl futbolu, jo atdeves, nemaz nerunājot par peļņu, nav un nekad arī nebūs.
Šajā gadījumā es nerunāju/nerakstu par visām toto lietām, kuras regulāri notiek LFV aizsegā.
Varbūt tu varētu man nosaukt kādu nopietnu transfēru LV futbolā, vismaz, pēdējo piecu gadu laikā?
Nopietns transfērs pēdējo 5 gadu laikā?
abi Ikaunieki (FC Metz un čehijas klubs)
Šabala (FC Club Brugge)

uz īri aizlaisti Ošs (Xamax) un Tobers (Lechia Gdansk). Tāpat FK Lielupe pārdeva savu izaudzināto spēlētāju Boču vācu klubam "Hoffenheim" (3 gadu līgums).

Nav jau tā, ka nekādu transfēru nenoiek. Cits stāsts ir - cik lieli transfēri. Pagaidām mums milzu transfēri nenotiek bieži. Tad, kad klubi biežāk sāks būt eirokausu kvalifikācijā vai grupu turnīros - tad tā lieta aizies nedaudz labāk un biežāk. Jābūt pacietīgiem.

     [+] [-]

, 2020-02-11 00:13, pirms 4 gadiem
tigereens rakstīja: Nopietns transfērs pēdējo 5 gadu laikā?
abi Ikaunieki (FC Metz un čehijas klubs)
Šabala (FC Club Brugge)

uz īri aizlaisti Ošs (Xamax) un Tobers (Lechia Gdansk). Tāpat FK Lielupe pārdeva savu izaudzināto spēlētāju Boču vācu klubam "Hoffenheim" (3 gadu līgums).

Nav jau tā, ka nekādu transfēru nenoiek. Cits stāsts ir - cik lieli transfēri. Pagaidām mums milzu transfēri nenotiek bieži. Tad, kad klubi biežāk sāks būt eirokausu kvalifikācijā vai grupu turnīros - tad tā lieta aizies nedaudz labāk un biežāk. Jābūt pacietīgiem.
Tie bija nopietni transferti?
J. Ikaunieku pie tam FKL pēc tam īrēja no Metz.
Es rakstu vēlreiz-īpašnieki labi, ja atgūst klubos ieguldīto naudu, un nekādas peļņas tiem nav.

Tiešām tici, ka pēkšņi ne no kā LFV klubi ar transfertiem sāks pelnīt?

     [+] [-]

, 2020-02-11 01:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tie bija nopietni transferti?
J. Ikaunieku pie tam FKL pēc tam īrēja no Metz.
Es rakstu vēlreiz-īpašnieki labi, ja atgūst klubos ieguldīto naudu, un nekādas peļņas tiem nav.

Tiešām tici, ka pēkšņi ne no kā LFV klubi ar transfertiem sāks pelnīt?
Tad lūdzu definē, kas Tavā izpratnē ir nopietns transfērs?
Kaut vai nesen - FKV pārdeva Ajegunu un Tosinu. Par miljonu un kautko tur vēl. Arī tas ir jāmāk nopelnīt. Tas pats Tvumasi, ko Spartaks pārdeva.

Par manis pieminētajiem spēlētājiem arī saņēma pietiekami nopietnas summas. Simtos tūkstošus. Nezinu cik precīzi. Kuluāros figurē dažādi cipari. Līdz ar to jebkura summa ir jāmāk nopelnīt.

     [+] [-]

, 2020-02-11 01:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tie bija nopietni transferti?
J. Ikaunieku pie tam FKL pēc tam īrēja no Metz.
Es rakstu vēlreiz-īpašnieki labi, ja atgūst klubos ieguldīto naudu, un nekādas peļņas tiem nav.

Tiešām tici, ka pēkšņi ne no kā LFV klubi ar transfertiem sāks pelnīt?
Un jā... LFV klubi var pelnīt. Nav jau uzreiz jāskatās EPL, A liga, Bundesliga un LaLiga naudas apjomu izteiksmēs. Pie tam, mūsu vietējie klubi ne tuvu neiegulda tik lielas summas, kā manis augstāk minēto līgu klubi, un arī zemāku līgu klubi. To nu gan vajadzētu zināt un saprast. Tā kā transfēri 80 000 - 1 miljonam jau ir pat ļoti labi.
Plus vēl 4 klubiem ir lieliskas iespējas piepelnīties eirokausos. Un arī ne tās sliktākās summas, proti, pussezonas - pat pusotras sezonas budžetu apmērā.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-11 06:49, pirms 4 gadiem
tigereens rakstīja: Un jā... LFV klubi var pelnīt. Nav jau uzreiz jāskatās EPL, A liga, Bundesliga un LaLiga naudas apjomu izteiksmēs. Pie tam, mūsu vietējie klubi ne tuvu neiegulda tik lielas summas, kā manis augstāk minēto līgu klubi, un arī zemāku līgu klubi. To nu gan vajadzētu zināt un saprast. Tā kā transfēri 80 000 - 1 miljonam jau ir pat ļoti labi.
Plus vēl 4 klubiem ir lieliskas iespējas piepelnīties eirokausos. Un arī ne tās sliktākās summas, proti, pussezonas - pat pusotras sezonas budžetu apmērā.
Jā. Vnk jāļauj industrijai augt un pašattīstīties.
Eh... nu vnk ir un būs cilvēki, kuri nekad nesapratīs, ka biznesam, atšķirībā no valsts un pašvaldību pārvaldes, ir raksturīgi pāšam atrisināt savas problēmas, pašattīstīties un augt. Augt, ja tam neliek sprunguļus, mākslīgus aizliegumus, mākslīgus ierobežujumus. Augt, ja biznesu neslāpē.

Ko te ar Nameju ko diskutēt?!?
No viņa atskanēja ideja, ka, ja klubiem paceļ leģionāru limitu, varētu aizliegt pašvaldības infrastruktūras izmantošanu klubiem. 😊 Ko te piebilst?!? Tas ir tā... "pacel galvu? Bang!!! Jauns ierobežojums", vai "ar vienu roku dod, ar otru ņem"
Nu... tāda vnk ir domāšana cilvēkiem.
Bizness ir slikts. Visu vajag kontrolēt. Visu vajag limitēt un turēt dzelžainās ķetnās.
Tad mums radīsies naudiņas visam. Augsti attīstītiem treniņu centriem.
No kurienes nauda???
Naudu taisa bizness. Arī to, kura it kā nāk no valsts. To ir uztaisījis... bizness 😊

Un vēl...
Tagad Tev un man tiek prasīts par pagātnes transfēriem.
Tūliņ Tev un man tiks prasīti arī tūlītēji rezultāti visam pašreiz notiekošajam 😁

Tūlītēji rezultāti un pagātnes transfēri...
Kur tas mūsu foršais, attīstībā ejošais, futbols bija 30 gadus???? 😁

  -2 [+] [-]

, 2020-02-11 07:02, pirms 4 gadiem
Par baigo tūlitējo peļņu tādai Rīgai es runāt negribu.
Tā lietas nenotiek. Ja kluba šī gada budžets ir 2 miljoni, eirokausos nopelna 3 miljonus, nākamā gada budzets nebūs 2+3, jo šāda tipa, 3.klases klasesvakara tipa budžetēšana draud ar finanšu defoltu.
To tā kā nu vajadzētu saprast.

Un tajā pat laikā, jā, tas ir turpmāko investīciju dzinulis.
Jāmudina naudas griešanās 😊 Stimuls investēšanai.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-11 11:32, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā. Vnk jāļauj industrijai augt un pašattīstīties.
Eh... nu vnk ir un būs cilvēki, kuri nekad nesapratīs, ka biznesam, atšķirībā no valsts un pašvaldību pārvaldes, ir raksturīgi pāšam atrisināt savas problēmas, pašattīstīties un augt. Augt, ja tam neliek sprunguļus, mākslīgus aizliegumus, mākslīgus ierobežujumus. Augt, ja biznesu neslāpē.

Ko te ar Nameju ko diskutēt?!?
No viņa atskanēja ideja, ka, ja klubiem paceļ leģionāru limitu, varētu aizliegt pašvaldības infrastruktūras izmantošanu klubiem. 😊 Ko te piebilst?!? Tas ir tā... "pacel galvu? Bang!!! Jauns ierobežojums", vai "ar vienu roku dod, ar otru ņem"
Nu... tāda vnk ir domāšana cilvēkiem.
Bizness ir slikts. Visu vajag kontrolēt. Visu vajag limitēt un turēt dzelžainās ķetnās.
Tad mums radīsies naudiņas visam. Augsti attīstītiem treniņu centriem.
No kurienes nauda???
Naudu taisa bizness. Arī to, kura it kā nāk no valsts. To ir uztaisījis... bizness 😊

Un vēl...
Tagad Tev un man tiek prasīts par pagātnes transfēriem.
Tūliņ Tev un man tiks prasīti arī tūlītēji rezultāti visam pašreiz notiekošajam 😁

Tūlītēji rezultāti un pagātnes transfēri...
Kur tas mūsu foršais, attīstībā ejošais, futbols bija 30 gadus???? 😁
Man ir pamatotas aizdomas, ka esi iedomu biznesmenis, vai arī mūsdienu pasaku stāstītājs.

     [+] [-]

, 2020-02-11 11:39, pirms 4 gadiem
tigereens rakstīja: Tad lūdzu definē, kas Tavā izpratnē ir nopietns transfērs?
Kaut vai nesen - FKV pārdeva Ajegunu un Tosinu. Par miljonu un kautko tur vēl. Arī tas ir jāmāk nopelnīt. Tas pats Tvumasi, ko Spartaks pārdeva.

Par manis pieminētajiem spēlētājiem arī saņēma pietiekami nopietnas summas. Simtos tūkstošus. Nezinu cik precīzi. Kuluāros figurē dažādi cipari. Līdz ar to jebkura summa ir jāmāk nopelnīt.
Nopietns transferts bija Verpakovska notirgošana Kijevas Dinamo.
LFV vadošo klubu budžeti ir ap 1-1,2 Mio. EURO. Un Tu man te stāsti par kaut kādu peļņu.

     [+] [-]

, 2020-02-11 11:40, pirms 4 gadiem
Prikoliņš rakstīja: Tak pie di**as to izlase, tapat tas neko nemainītu, paskaties vakardienu, piemēram, Barselona un Real madrid, no spānijas karoga pamatsastāvos katrā tik pa trīs spēlētāji ir, Tas kurš Maksā naudiņu Rīgas klubam vispār nav ieintresēts par LV izlase, tas ir biznees. Tapec padomā pirms raksti par kko tādu.
Nu kā pats raksti: "tas ir biznees...". Tāpēc arī iepriekšējais komentētājs pareizi pateica: "Sajūsmu neizraisa".

Ir jau cilvēki vēl palikuši pasaulē, kas nav pilnīgi mankurti un bez patriotisma jūtām.