Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Video: ''Daugavai'' septiņās minūtēs trīs vārti pret Liepāju

Egils Broks
Egils Broks
Pēc aizraujoša scenārija šovakar Rīgā, Daugavas stadionā risinājās Latvijas futbola Virslīgas mačs starp vietējo „Daugavu” un „Liepājas metalurgu”. Ieguvuši trīs vārtu pārsvaru (3:0), liepājnieki to septiņu minūšu laikā pamanījās izsēt un no Rīgas aizveda tikai punktu. Mačs beidzās neizšķirti – 3:3.
Vērtējums: +8
1 2 41 komentārs

  -1 [+] [-]

, 2012-09-01 22:02, pirms 12 gadiem
Baigi labi, ka ir šādi video ar labākajiem momentiem pietam beidzot jau labā kvalitātē. Smieklīgi, ka spēlētāju ar uzvārdu Grips komentētājs visu laiku sauca par gripu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-01 22:11, pirms 12 gadiem
Treimaņa piešķirtā pendele drusk dīvaina šķiet. Abi bija saķērušies rokām un viens no viņiem krita, tik pat labi varēja krist arī otrs.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-01 22:44, pirms 12 gadiem
Šī bija tā pendele par ko A. Kreipāns ir teicis, ka varēja nedot, bet nevar neko pārmest tiesnesim, ka iedeva. Teorētiski viss pareizi un arī praktiski, turot aiz rokas neļāva izdarīt sitienu.

  -3 [+] [-]

, 2012-09-01 23:39, pirms 12 gadiem
Atceros, ka tādā lietū pirms gadiem pieciem mečis forši AIK no Solnas uzvilka. Šoreiz lietutiņš taucēja. Varēja pārīti paši ielikt, bet dabūja trīs atpakaļ. Pendele, nezinu vai bija. Katrā ziņā, bija jāuzvar pašiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-09-02 01:24, pirms 12 gadiem
Ko dara nauda...

  +3 [+] [-]

, 2012-09-02 01:44, pirms 12 gadiem
futbolasirds rakstīja: Treimaņa piešķirtā pendele drusk dīvaina šķiet. Abi bija saķērušies rokām un viens no viņiem krita, tik pat labi varēja krist arī otrs.
Kāpēc dīvaina? Būtu dīvaini ja tas klauns būtu nepiešķīris pendeli!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-02 01:47, pirms 12 gadiem
Kur tas jefiņš ivars ir palicis!Lai nāk pakomentēt šo pendeli!Biju domājis ka diriks šo klaunu jau sit pušu,bet nekā treimanis ir un paliek par klaunu nr 1!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-02 03:14, pirms 12 gadiem
Fiasko rakstīja: Atceros, ka tādā lietū pirms gadiem pieciem mečis forši AIK no Solnas uzvilka. Šoreiz lietutiņš taucēja. Varēja pārīti paši ielikt, bet dabūja trīs atpakaļ. Pendele, nezinu vai bija. Katrā ziņā, bija jāuzvar pašiem.
pamper!Nespēlē teātri!
toreiz(2007) lietus(pielijusais laukums) trauceja mečim!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-02 03:27, pirms 12 gadiem
Fiasko rakstīja: Pendele, nezinu vai bija.
Noskaties vēlreiz video!Ir tādas iespējas ,pie tam bezmaksas!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 05:17, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: Šī bija tā pendele par ko A. Kreipāns ir teicis, ka varēja nedot, bet nevar neko pārmest tiesnesim, ka iedeva. Teorētiski viss pareizi un arī praktiski, turot aiz rokas neļāva izdarīt sitienu.
ko klausi kreipānu?Kur bija pendeles?Kur bija pārkāpums?Bija treimanis un pendeles nozīmēšana šādā epizodē bija nenovēršama!
Viens no skontas konkurentiem, divus punktus šādā veidā zaudē!
Bet treimanis šovakar var mierīgi gulēt!Un pie tam ,bez sirdsabziņas pārmetumiem!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-02 08:42, pirms 12 gadiem
Klau, neadekvātais. Tev vēl nav miera? Paskaties šodien kādu normālu futeni! Paņem pie svētdienas kādu aliņu, ja tev, protams, pārdod.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-02 08:46, pirms 12 gadiem
Fiasko rakstīja: Klau, neadekvātais. Tev vēl nav miera? Paskaties šodien kādu normālu futeni! Paņem pie svētdienas kādu aliņu, ja tev, protams, pārdod.
pamper!
Noskatījies vēlreiz video?Bija vai nebija pendeles ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 12:31, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Protams , ka pendele bija. Neesat pamanījuši , ka to noliedz tikai LM fani? Andris5 , sasperjods.
futbolasirds, 2012-09-01 22:11, vakar, ignorēt, atbildēt
Treimaņa piešķirtā pendele drusk dīvaina šķiet. Abi bija saķērušies rokām un viens no viņiem krita, tik pat labi varēja krist arī otrs.
------------------
skonta fans!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-02 12:48, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Andris5 pagaišajā Daugavas spēlē (1-1 pret Skonto) kliedza , ka pendele bija , jā es arī to dariju , bet tagad ir tīra pendele nozīmēta un Andris5 sāk klaigāt , kāpēc? Jo pendele nozīmēta uz LM vārtiem , kaut kā aizdomīgi nē? Man ir jautājums , vai uz LM vārtiem vispār tiek nozīmētas tīras pendeles?? Vai tomēr LM ir pūkaini , balti jēriņi
Tai mačā es norādīju uz neieskaitītiem vārtiem!
Tikais sasperjodam piebildu,ka pendeles bija 100%,un kāds sakars ar to maču?
2009 g. Dinaburga-LM 1-2 tu bļāvi ka pendeles nebija,kaut Rakelu tīri nogāza pie vārtiem ,tiesāja šis pats treimanis!(toreiz tev lidojošie Rakeļi rādījās)
Šeit izteikta simulācija!

     [+] [-]

, 2012-09-02 15:24, pirms 12 gadiem
visi tris vārti Doreševa kļudas! tas Doreševs ir caurums un resna pļaka! labaks bija spole!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-02 17:41, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Tai mačā es norādīju uz neieskaitītiem vārtiem!
Tikais sasperjodam piebildu,ka pendeles bija 100%,un kāds sakars ar to maču?
2009 g. Dinaburga-LM 1-2 tu bļāvi ka pendeles nebija,kaut Rakelu tīri nogāza pie vārtiem ,tiesāja šis pats treimanis!(toreiz tev lidojošie Rakeļi rādījās)
Šeit izteikta simulācija!
Tiešām muļķis tu esi! Soloņicins zaudēja pozīciju un no muguras pieturēja pretspēlētāju. KO TU tur redzēji? Plecs plecā bija, vai varbūt liepājnieku turēja? Protams, ka rīdzinieks varēja nenokrist, tomēr ir gudrāks par tevi. Atliek cerēt, ka esi kāds sīkais, kuram pēc gadiem pašam būs kauns par šādiem komentāriem. Ja nē, tad vienkārši žēl tevi. Par ko vispār var runāt, ja komanda spēles beigās nenotur 0:3? Kā vispār veras mute komentēt, bija vai nebija pendele???

  +4 [+] [-]

, 2012-09-02 17:42, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: Smieklīgi, ka spēlētāju ar uzvārdu Grips komentētājs visu laiku sauca par gripu
Nez, no kurienes Grips, ja oriģinālā ir GRYPA. To I vajag censties kaut kā citādāk izrunāt, vai uzsvērt pirmo zilbi, lai nesanāk slimība

  -1 [+] [-]

, 2012-09-02 17:46, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: pamper!
Noskatījies vēlreiz video?Bija vai nebija pendeles ?
Pats tu pampars! Man nav 2x jāskatās. Ja reiz nosvilpa, tad jau bija. Bet pa lielam neinteresē un starpības nekādas.

  -3 [+] [-]

, 2012-09-02 17:54, pirms 12 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Tiešām muļķis tu esi! Soloņicins zaudēja pozīciju un no muguras pieturēja pretspēlētāju. KO TU tur redzēji? Plecs plecā bija, vai varbūt liepājnieku turēja? Protams, ka rīdzinieks varēja nenokrist, tomēr ir gudrāks par tevi. Atliek cerēt, ka esi kāds sīkais, kuram pēc gadiem pašam būs kauns par šādiem komentāriem. Ja nē, tad vienkārši žēl tevi. Par ko vispār var runāt, ja komanda spēles beigās nenotur 0:3? Kā vispār veras mute komentēt, bija vai nebija pendele???
Man jau arī liekas, ka vienkārši šis ir tāds neadekvāts pārejas vecums. Pubertāte. Vienīgi žēl, ka viņš vienkārši nesaprot, ko viņam saka. Ieteicu viņam nopirkt pie svētdienas kādu aliņu (ja pārdod) un paskatīties šodien normālu futeni. Tiko Pūle ar Arsenālu beidzās. Bet tā vietā viņš man atbild, vai es esmu vēlreiz noskatījies video un bija vai nebija pendele. Labi.. Jāienāk vēlāk. Drīz Svētie sāk pret Man. United! Solās būt ok mačs!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 18:25, pirms 12 gadiem
Doroševs toč ir caurums, sezonas saakumaa LM bija probleemas ar uzbruceejiem, tagad atkal vaartsargs ir pilniigs caurums. Es briinos, kaa to neredz kluba vadiiba, vai treneris????

     [+] [-]

, 2012-09-02 19:15, pirms 12 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Tiešām muļķis tu esi!
Es arī par tevīm paziņoju,gribu redzēt vai tevi brīdinās,par muļķi es neesmu sevi atļāvis nosaukt!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-02 19:22, pirms 12 gadiem
Daugavai galotni lieliski nospēlēja Diakvnišvili,labi iesitot pirmo ,bet pie otriem gūtajiem vārtiem šajā lietainajā laukumā atdot tik lielisku piespēli ir jāmāk.Leģionāri Daugavai nemaz nav slikti un par nenovērtēšanu sanāk samaksāt ar punktu zaudēšanu.Šoreiz Liepājai.

     [+] [-]

, 2012-09-02 19:26, pirms 12 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Tiešām muļķis tu esi! Soloņicins zaudēja pozīciju un no muguras pieturēja pretspēlētāju. KO TU tur redzēji? Plecs plecā bija, vai varbūt liepājnieku turēja? Protams, ka rīdzinieks varēja nenokrist, tomēr ir gudrāks par tevi. Atliek cerēt, ka esi kāds sīkais, kuram pēc gadiem pašam būs kauns par šādiem komentāriem. Ja nē, tad vienkārši žēl tevi. Par ko vispār var runāt, ja komanda spēles beigās nenotur 0:3? Kā vispār veras mute komentēt, bija vai nebija pendele???
Es jau biju teicis paši vien vainīgi ka no 0-3 ātri nonāca 2-3!Bet es saskatīju to ka jau centrējuma laikā(bija,nebija tad aizmugurē Daugavas futbolists to šeit ipaši labi nevar saskatīt),bet jau tad var redzēt ka Daugavas futbolists acīmredzami meklēja kontaktu!Skaties uzmanīgi,vai tik Daugavas futbolists nebija tas kas pats aizķeksējās aiz Soloņicina rokas,arī tādas lietas atstrādā,bet skaidrs ir viens,ka pats Daugavas futbolists bija iniciators kritienam(to nevar noliegt),tātad simulējis pārkāpumu,un par tādām lietām brīdina,nevis nozīmē pendeles!
simulācija !!!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-02 19:36, pirms 12 gadiem
>>>Pēter!
Slimu cilvēku nevajag saukt par muļķi.Tā kā lūdzu atvainojies viņam.
Un vēl ,tas sliktākais ir tas ,ka nav jau viņš tīņa vecumā,bet jau solīdā vecumā,jeb vīrietis labākajos gados.Pat savā laikā gājis uz Liepājas "Zvejnieka " mačiem.Tā kā nav grūti sarēķināt .No četrdesmit-līdz 50.Mani jau viņš sauc par vecu penšuku,bet žēl ,ka nav iespējas tikties futbola laukumā.Tad redzētu ,kurš te penšuksKas attiecās uz brīdināšanu ,tad taisni vai jābrīnās,kad tas notika tik vēlu,jo vismaz piecus gadus viņš tos, kuri nepiekrīt viņa viedokļiem mēdz apsaukāt dažādos" mīļvārdiņos."

  +2 [+] [-]

, 2012-09-02 19:37, pirms 12 gadiem
Fiasko rakstīja: Pats tu pampars! Man nav 2x jāskatās. Ja reiz nosvilpa, tad jau bija. Bet pa lielam neinteresē un starpības nekādas.
Nu redz šeit mēs pienācām!
Tiesnešiem vienmēr ir taisnība!Aizliegts kritizēt............
Es dzīvoju realitātes pasaulē un standartfrāzes nelietoju.Ir pendele pamatota,piekrītu tiesnesim,nav tad nepiekrītu!

     [+] [-]

, 2012-09-02 20:52, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Es arī par tevīm paziņoju,gribu redzēt vai tevi brīdinās,par muļķi es neesmu sevi atļāvis nosaukt!
Protams, piedod par to muļķi, bet situācija LM soda laukumā tiešām nebija tāda, par kur jāceļ brēka un jāizvērš izmeklēšana. Pieturēja, nokrita, tiesnesis redzēja un iedeva pendeli. Strīdīga tur nekā nebija, lai gan vienmēr var nedot, bet aizmugures meklēšana liek domāt, ka citu argumentu kā:"Bet varēja tak nedot!" tev nav. Līdzīgi kā citos gadījumos. Punkts! Tiešām piegriezās šoreiz tā citu apvainošana un ķengāšanās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-02 21:40, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: >>>Pēter!
Slimu cilvēku nevajag saukt par muļķi.Tā kā lūdzu atvainojies viņam.
Un vēl ,tas sliktākais ir tas ,ka nav jau viņš tīņa vecumā,bet jau solīdā vecumā,jeb vīrietis labākajos gados.Pat savā laikā gājis uz Liepājas "Zvejnieka " mačiem.Tā kā nav grūti sarēķināt .No četrdesmit-līdz 50.Mani jau viņš sauc par vecu penšuku,bet žēl ,ka nav iespējas tikties futbola laukumā.Tad redzētu ,kurš te penšuksKas attiecās uz brīdināšanu ,tad taisni vai jābrīnās,kad tas notika tik vēlu,jo vismaz piecus gadus viņš tos, kuri nepiekrīt viņa viedokļiem mēdz apsaukāt dažādos" mīļvārdiņos."
Sory... Tādā gadījumā es kaut ko laikam nesaprotu.

  -2 [+] [-]

, 2012-09-02 21:54, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tas pārkāpums ir ļoti apšaubāms, pie tam Daugavietis jau pirms tam atgrūda Genu. bet tad abi vienādi ieķērās viens otrā kā tādi lauzēji
es teiktu, ka uzbrukumā nedrīkst darīt to pašu, ko nedrīkst aizsardzība

Mans slēdziens 5x noskatoties atkārtojumu: Abpusēja turēšana, pie tam to sāk daugavietis, un tā nevar novest pie pendeles.
Profilaksei LM kadriem noderīgs pērniens
Man domāt, ka sāls ir tajā, ka Soloņicins kļūdījās un zaudēja pozīciju, tāpēc sāncensi piebremzēja, pieķerot ar roku. Ja pārkāpēj iegūst priekšrocību, sodam jābūt. Tas, manuprāt, ir visu sporta spēļu tiesnešu vadmotīvs.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 21:59, pirms 12 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Nez, no kurienes Grips, ja oriģinālā ir GRYPA. To I vajag censties kaut kā citādāk izrunāt, vai uzsvērt pirmo zilbi, lai nesanāk slimība
Video 4:58 rakstīts:
86 min. Vadims Grips 3:3
1 2 41 komentārs