Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:123, Did:0, useCase: 3

Autors: Rolands Eliņš

"Borussia" par galveno treneri ieceļ Bosu, "Arsenal" nolīgst Bosnijas izlases aizsargu

"Borussia" par galveno treneri ieceļ Bosu, "Arsenal" nolīgst Bosnijas izlases aizsargu
Peters Boss
Foto: AFP/Scanpix

Vācijas Bundeslīgas klubs Dortmundes „Borussia” paziņojis, ka par galveno treneri Tomasa Tuhela vietā iecelts Pēters Boss, kurš iepriekš vadīja Amsterdamas „Ajax”. Jaunu galveno treneri iecēlusi arī Itālijas „Fiorentina”, amatā apstiprinot Stefano Pioli.

53 gadus vecais Pēters Boss noslēdzis līgumu ar „Borussia” par sadarbību uz diviem gadiem, proti, līdz 2019. gada vasarai. Tieši tik ilgs līgums viņam iepriekš bija ar Amsterdama „Ajax”, un tiek ziņots, ka „Borussia” Nīderlandes vicečempionei par līguma laušanu samaksās piecus miljonu eiro vērtu kompensāciju.

Boss kā futbolists savulaik vairākus gadus pavadīja „Feyenoord” sastāvā, kā arī aizvadīja astoņas spēles Nīderlandes izlasē. Kā galvenais treneris viņš strādājis ar vairākiem Nīderlandes klubiem, kā arī izmēģināja savu veiksmi pie Telavivas „Maccabi” stūres. Izraēlā Boss palika tikai pusgadu, taču ne jau neveiksmju dēļ – nezaudējis nevienā spēlē ar „Maccabi” (12-7-0) Boss saņēma uzaicinājumu no „Ajax” un aizvadītajā sezonā aizveda jauno, bet ļoti talantīgo Amsterdamas komandas sastāvu līdz Eiropas līgas finālam, tur zaudējot Mančestras „United”.

Tikmēr „Fiorentina” savu vadību uzticējusi Stefano Pioli, aizvadītajā sezonā no Milānas „Inter” atlaistajam trenerim. Pioli kā treneris strādājis ar daudziem A Sērijas klubiem, taču pie savas futbolista karjeras nozīmīgāka kluba „Fiorentina” stūres viņš stāsies pirmoreiz. Šajā komandā Pioli kā futbolists pavadīja septiņus gadus (1989.-1995.g.).

„Fiorentina” aizvadītajā sezonā ieguva astoto vietu, tieši aiz „Inter”, kas nozīmēja nekvalificēšanos Eirokausiem. Līgums ar Pioli noslēgts uz diviem gadiem ar iespēju to pagarināt uz vēl vienu gadu.

Savukārt Arsēns Vengers ieguvis vasaras pirmo papildinājumu „Arsenal” vienībai. Kā brīvais aģents komandai pirmajā jūlijā pievienosies Seads Kolašinacs, Bosnijas un Hercegovinas izlases kreisās malas aizsargs. Viņš līdz šim pārstāvēja Bundeslīgas klubu „Schalke 04”, kas arī apstiprinājusi pāreju, norādot, ka Kolašinacs vienojies par līgumu līdz 2022. gadam.

23 gadus vecais aizsargs Bosnijas izlasē aizvadījis 18 spēles, taču viņam bija arī Vācijas pase un viņš spēlējis Vācijas jauniešu izlasēs. Savukārt ar Bosniju Kolašinacs piedalījās 2014. gada Pasaules kausā, kur izcēlās ar pagalam neveiksmīgām debijas minūtēm – savā pirmajā PK spēlē viņš netīšām iesita bumbu savos vārtos trešajā minūtē mačā pret Argentīnu, kas vēlāk noveda pie zaudējuma 1:2. Bet Vācijas Bundeslīgā viņš paspējis aizvadīt 89 spēles un gūt četrus vārtus.

Izmantotie resursi:
Official: Pioli new Fiorentina Coach | Football...
Sead Kolasinac: Arsenal to sign Bosnian...
https://twitter.com/BVB/status/8720...


, 2017-06-06 17:20, pirms 7 gadiem
Uzvārds atbilstošs amatam Bet Kolasinačs ļoti kvalitatīvs pirkums, kuram arī šī sezona bija ļoti izdevusies.
, 2017-06-06 17:45, pirms 7 gadiem
Baloteli spēlēšot Borrusia! Tā vismaz teica Raiola neilgi pirms Bosza prezentācijas žurnālistiem. Nu tad jau laikam tas nozīmē to, ka Auba prom... Es lieku, ka uz PSG
, 2017-06-06 17:51, pirms 7 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Uzvārds atbilstošs amatam Bet Kolasinačs ļoti kvalitatīvs pirkums, kuram arī šī sezona bija ļoti izdevusies.
viņš pa velti atnāca uzArsena
Slēpts komentārs: edviins straume
, 2017-06-06 18:09, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Nu spriežot pēc tā ko šis frukts darīja 2014. gada PČ, Vengers ir atkal "izcēlies," kamēr citi pērk reālus komandu pastiprinājumus un dūžus, tad Vengers komandā velk dievs vien zina ko.
2014.gads nebija 3 gadus atpakaļ, kad spēlētājam bija tikai 20 gadi? Kaut vienu spēli esi redzējis ar viņa dalību? Cik šodien paskatījos video un apskatnieku teikto, tad pagājušajā sezonā bija labakais bundaslīgā savā pozīcijā. Dzīvosim redzēsim, nenoraksti spēlētāju pirms viņš ir sācis spēlēt
, 2017-06-06 18:29, pirms 7 gadiem
objektiivais rakstīja: 2014.gads nebija 3 gadus atpakaļ, kad spēlētājam bija tikai 20 gadi? Kaut vienu spēli esi redzējis ar viņa dalību? Cik šodien paskatījos video un apskatnieku teikto, tad pagājušajā sezonā bija labakais bundaslīgā savā pozīcijā. Dzīvosim redzēsim, nenoraksti spēlētāju pirms viņš ir sācis spēlēt
Nu tad jau redzēs.
, 2017-06-06 18:30, pirms 7 gadiem
objektiivais rakstīja: 2014.gads nebija 3 gadus atpakaļ, kad spēlētājam bija tikai 20 gadi? Kaut vienu spēli esi redzējis ar viņa dalību? Cik šodien paskatījos video un apskatnieku teikto, tad pagājušajā sezonā bija labakais bundaslīgā savā pozīcijā. Dzīvosim redzēsim, nenoraksti spēlētāju pirms viņš ir sācis spēlēt
Protams, norakstīt nevienu pāragri nevajadzētu, tomēr es viņam piekrītu par darījumiem kā tādiem. Kreisajā malā esošie Monreāls un Gibbs jau sen bija jālikvidē, jēga no viņiem maza, vismaz spēlējot ar 4 aizsargiem, tā ka Kolašinacs sliktāks par viņiem noteikti nebūs, bet, tajā pat laikā, vai tas ir labākais, ko Vengers varēja dabūt? Ja atdotu prom Monreālu un Gibbsu, plus paņemtu vēlvienu pieredzējušāku, stabilāku LB, tad šis transfērs pat būtu ļoti perspektīvs, piedevām kā brīvais aģents.
, 2017-06-06 18:46, pirms 7 gadiem
blah rakstīja: Protams, norakstīt nevienu pāragri nevajadzētu, tomēr es viņam piekrītu par darījumiem kā tādiem. Kreisajā malā esošie Monreāls un Gibbs jau sen bija jālikvidē, jēga no viņiem maza, vismaz spēlējot ar 4 aizsargiem, tā ka Kolašinacs sliktāks par viņiem noteikti nebūs, bet, tajā pat laikā, vai tas ir labākais, ko Vengers varēja dabūt? Ja atdotu prom Monreālu un Gibbsu, plus paņemtu vēlvienu pieredzējušāku, stabilāku LB, tad šis transfērs pat būtu ļoti perspektīvs, piedevām kā brīvais aģents.
Monreals nav tik sūdīgs, viņš nekur nedosiee, gibss gan par 95% ir prom, transfērs jau gandrīz sakārtots.
Arsēnam jāatbrīvojas no Volkota, Velbeka, vietā jādabū kāds labs uzbrucējs, kas nav no stikla.
Pluss vēl jāsakārto aizsardzība. Holdings itkā jaunu līgumu dabūja, Koscelnijs arī vēl ok, pārejie gan nekam neder. Mids arī jāpapildina, jo visādi kāju lauzēji Xhakas ir, bet saspēli tikai Ozils var izveidot, vajag papildinājumu.
kāds zin vai oxs pāries uz pool vai paliks?
, 2017-06-06 18:57, pirms 7 gadiem
Arsenal kā lasu presē ir lieli plāni vispār ar komandas papildinājumiem redzēs, kas viņiem iznāks ja dabūs visu ko ieplānojuši varētu būt nopietns spēks nākamsezon
, 2017-06-06 18:58, pirms 7 gadiem
Bet nu jam pagaidām vēl nekas spīdošs viņiem nav
, 2017-06-06 18:59, pirms 7 gadiem
Vispār tagad starpsezona būs interesanta, jo interesē cik daudz ķīnieši savāks
, 2017-06-06 19:08, pirms 7 gadiem
objektiivais rakstīja: Monreals nav tik sūdīgs, viņš nekur nedosiee, gibss gan par 95% ir prom, transfērs jau gandrīz sakārtots.
Arsēnam jāatbrīvojas no Volkota, Velbeka, vietā jādabū kāds labs uzbrucējs, kas nav no stikla.
Pluss vēl jāsakārto aizsardzība. Holdings itkā jaunu līgumu dabūja, Koscelnijs arī vēl ok, pārejie gan nekam neder. Mids arī jāpapildina, jo visādi kāju lauzēji Xhakas ir, bet saspēli tikai Ozils var izveidot, vajag papildinājumu.
kāds zin vai oxs pāries uz pool vai paliks?
Nu Monreāls varbūt nav TIK sūdīgs, bet viņš nav un nekad arī nav bijis tāda līmeņa LB ar kuru varētu pacelt EPL, arī par Kolašinacu neesmu drošs.
Ideālā gadījumā tur būtu puse komandas jāpatīra, tajā pašā defā, Mertezakers, Gibbs prom, Monreālu arī varētu atdot, Paulista joprojām spēlē pa viļņiem un izskatās, ka Vengeram vairs Spānijas tirgū skatīties spēlētājus nevajadzētu (Paulista, Perezs). Midā/balstā grūti pat pateikt ko darīt, jo tur ir bēdīga situācija un pa lielam ir tikai Ozils un Ox, kuri būtu jāpatur par jebkādu cenu. Ar Vilšīru jābeidz beidzot auklēties, Cazorla kas to vairs zina kāds atgriezīsies pēc traumas, nav vairs jaunais puika, Remzijs spēlē viduvēji, Džaka ir katastrofa, Koklēns ar Elnenī palaidušies.
, 2017-06-06 19:16, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Nu spriežot pēc tā ko šis frukts darīja 2014. gada PČ, Vengers ir atkal "izcēlies," kamēr citi pērk reālus komandu pastiprinājumus un dūžus, tad Vengers komandā velk dievs vien zina ko.
Tiešām briesmīgs papildinājums, viens no labākajiem aizsargiem Bundeslīgā un pie tam jau tik vecs, veseli 23 gadi...
, 2017-06-06 19:18, pirms 7 gadiem
blah rakstīja: Nu Monreāls varbūt nav TIK sūdīgs, bet viņš nav un nekad arī nav bijis tāda līmeņa LB ar kuru varētu pacelt EPL, arī par Kolašinacu neesmu drošs.
Ideālā gadījumā tur būtu puse komandas jāpatīra, tajā pašā defā, Mertezakers, Gibbs prom, Monreālu arī varētu atdot, Paulista joprojām spēlē pa viļņiem un izskatās, ka Vengeram vairs Spānijas tirgū skatīties spēlētājus nevajadzētu (Paulista, Perezs). Midā/balstā grūti pat pateikt ko darīt, jo tur ir bēdīga situācija un pa lielam ir tikai Ozils un Ox, kuri būtu jāpatur par jebkādu cenu. Ar Vilšīru jābeidz beidzot auklēties, Cazorla kas to vairs zina kāds atgriezīsies pēc traumas, nav vairs jaunais puika, Remzijs spēlē viduvēji, Džaka ir katastrofa, Koklēns ar Elnenī palaidušies.
Vilkširs jau sen nodots īrē, atpakal ceru neredzēt stikla puiku. Arsenal šogad nav CL, tāpēc lielus vardus smagi būs pievilināt, Arsēns pat 114ļimakus par 18 gadīgu puiku piedāvāja. Šogad ganeri tērēsies kā mu, ceru, ka nebūs tāds pats rezultāts
, 2017-06-06 19:26, pirms 7 gadiem
objektiivais rakstīja: Monreals nav tik sūdīgs, viņš nekur nedosiee, gibss gan par 95% ir prom, transfērs jau gandrīz sakārtots.
Arsēnam jāatbrīvojas no Volkota, Velbeka, vietā jādabū kāds labs uzbrucējs, kas nav no stikla.
Pluss vēl jāsakārto aizsardzība. Holdings itkā jaunu līgumu dabūja, Koscelnijs arī vēl ok, pārejie gan nekam neder. Mids arī jāpapildina, jo visādi kāju lauzēji Xhakas ir, bet saspēli tikai Ozils var izveidot, vajag papildinājumu.
kāds zin vai oxs pāries uz pool vai paliks?
Kāpēc Volkotu prom? Es domāju viņā vēl varbūt potenciāls. Par Velbeku piekrītu, Monreāls nav nemaz tik slikts.
, 2017-06-06 19:31, pirms 7 gadiem
objektiivais rakstīja: Vilkširs jau sen nodots īrē, atpakal ceru neredzēt stikla puiku. Arsenal šogad nav CL, tāpēc lielus vardus smagi būs pievilināt, Arsēns pat 114ļimakus par 18 gadīgu puiku piedāvāja. Šogad ganeri tērēsies kā mu, ceru, ka nebūs tāds pats rezultāts
Da labi - 114, citi par to zēnu piedāvā 135 Un ja Arsenal iztērēs 150, tad MU - gan jau 300
, 2017-06-06 19:32, pirms 7 gadiem
objektiivais rakstīja: Vilkširs jau sen nodots īrē, atpakal ceru neredzēt stikla puiku. Arsenal šogad nav CL, tāpēc lielus vardus smagi būs pievilināt, Arsēns pat 114ļimakus par 18 gadīgu puiku piedāvāja. Šogad ganeri tērēsies kā mu, ceru, ka nebūs tāds pats rezultāts
Nodots ta nodots, bet paspēja jau sev nodrošināt kājas lūzumu un īre tūlīt beidzas. Nu beidz, tu tiešām tici, ka Arsenal piedāvā tos 120m par Mbappē? Katru sezonu pēdējos ~5 gadus jau ir runas, ka nu tik tērēsies, bet beigās nopērk kaut kādu Džaku un tad seko kārtējie Vengera stāstiņi kā viņš redz esot GANDRĪZ parakstījis to un šito... Viens 60m max transfērs, plus pāris nejēdzīgie Džakas, Pereza stila transfēri ir Vengera un Kronkes maksikums un, kamēr viņš beidzot nepierādīs pretējo, tikmēr nav ko dzīvot ilūzijās.
, 2017-06-06 19:34, pirms 7 gadiem
blah rakstīja: Nodots ta nodots, bet paspēja jau sev nodrošināt kājas lūzumu un īre tūlīt beidzas. Nu beidz, tu tiešām tici, ka Arsenal piedāvā tos 120m par Mbappē? Katru sezonu pēdējos ~5 gadus jau ir runas, ka nu tik tērēsies, bet beigās nopērk kaut kādu Džaku un tad seko kārtējie Vengera stāstiņi kā viņš redz esot GANDRĪZ parakstījis to un šito... Viens 60m max transfērs, plus pāris nejēdzīgie Džakas, Pereza stila transfēri ir Vengera un Kronkes maksikums un, kamēr viņš beidzot nepierādīs pretējo, tikmēr nav ko dzīvot ilūzijās.
Es domāju ka Džaka ir labs nākotnes transfērs un ar Perezu viņu salīdzināt ir nekorekti.
, 2017-06-06 19:35, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Kāpēc Volkotu prom? Es domāju viņā vēl varbūt potenciāls. Par Velbeku piekrītu, Monreāls nav nemaz tik slikts.
aahahahaa! Valkotam, protams, ir lieeels potenciāls,un par to runā visi, ka šis potenciāls ir un paliks tikai potenciāls )))
, 2017-06-06 19:41, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es domāju ka Džaka ir labs nākotnes transfērs un ar Perezu viņu salīdzināt ir nekorekti.
Nu pagaidām vismaz viņš pilnīgi neko nerāda par to ciparu, par kuru viņu paņēma. Ja viņš būtu atnācis kā brīvais aģents kā rekur Kolašinacs vai vismaz par 10-20m lētāk, tad neviens par viņu gan jau neko sliktu pat neteiktu.
, 2017-06-06 19:41, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Nu spriežot pēc tā ko šis frukts darīja 2014. gada PČ, Vengers ir atkal "izcēlies," kamēr citi pērk reālus komandu pastiprinājumus un dūžus, tad Vengers komandā velk dievs vien zina ko.
es labāk neizteikšos, ko varētu spriest par tevi pēc šāda komentŗa
, 2017-06-06 19:42, pirms 7 gadiem
..jūs te auni labi salasījušies. es labāk ka iešu
, 2017-06-06 20:31, pirms 7 gadiem
objektiivais rakstīja: Monreals nav tik sūdīgs, viņš nekur nedosiee, gibss gan par 95% ir prom, transfērs jau gandrīz sakārtots.
Arsēnam jāatbrīvojas no Volkota, Velbeka, vietā jādabū kāds labs uzbrucējs, kas nav no stikla.
Pluss vēl jāsakārto aizsardzība. Holdings itkā jaunu līgumu dabūja, Koscelnijs arī vēl ok, pārejie gan nekam neder. Mids arī jāpapildina, jo visādi kāju lauzēji Xhakas ir, bet saspēli tikai Ozils var izveidot, vajag papildinājumu.
kāds zin vai oxs pāries uz pool vai paliks?
Oxam it kā piedāvātas jauns līgums, kurā saņemšot 100 tūkst. nedēļā
, 2017-06-06 20:36, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Kāpēc Volkotu prom? Es domāju viņā vēl varbūt potenciāls. Par Velbeku piekrītu, Monreāls nav nemaz tik slikts.
Velbeks, kad ir formā un nav traumēts, tad pie Arsenal spēles stila ir ļoti produktīvs. Načo kreisajā malā labi spēlē tikai pret vidusmēra komandām. Kā pretī nāk lielie dūži, tā izskatās pašvaki, lai Arsenal cerētu uz tituliem. Monreāla pluss gan ir tāds, ka viņš var spēlēt arī centrā. Valkots gan nekam neder. Principā - uzlabots Perepļotkina variants. Skrien ātri, bet tas arī viss. Abiem pie tam kopīgs tas, ka abi bijuši Southampton sistēmā
, 2017-06-06 21:50, pirms 7 gadiem
puslaiks rakstīja: Oxam it kā piedāvātas jauns līgums, kurā saņemšot 100 tūkst. nedēļā
Viņš tak jau šobrīd saņem vairāk. Turklāt pēc dažu avotu teiktā abi ar Sančesu esot vienojušies kooperēties un prasīt 350k. Tam gan neticu, jo tik daudz nesaņem neviens iekš EPL, bet nu algas samazinājumam gan ticu pat vēl mazāk.
, 2017-06-06 22:06, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Viņš tak jau šobrīd saņem vairāk. Turklāt pēc dažu avotu teiktā abi ar Sančesu esot vienojušies kooperēties un prasīt 350k. Tam gan neticu, jo tik daudz nesaņem neviens iekš EPL, bet nu algas samazinājumam gan ticu pat vēl mazāk.
Ezils it kā prasa tādu pat algu kā Sančesam. Oxam tādu kāpostu neredzēt kā savas ausis, ja nu vienīgi nepāries uz Ķīnu.
, 2017-06-06 22:11, pirms 7 gadiem
puslaiks rakstīja: Ezils it kā prasa tādu pat algu kā Sančesam. Oxam tādu kāpostu neredzēt kā savas ausis, ja nu vienīgi nepāries uz Ķīnu.
Oxis nemaz tādu algu nav pelnījis - lai nedaudz nomierina savu apetīti.
, 2017-06-07 03:04, pirms 7 gadiem
puslaiks rakstīja: Ezils it kā prasa tādu pat algu kā Sančesam. Oxam tādu kāpostu neredzēt kā savas ausis, ja nu vienīgi nepāries uz Ķīnu.
Uh sorr- kaut kā pārlasīju Oxa vietā Ozil.
, 2017-06-07 08:32, pirms 7 gadiem
Ezils laikam palikšot pa 280 (bet laikam tik daudz ziņu avoti ka galva giežas + dzeltenā prese tomēr ir dzeltenā)
Oxam esot jauns līgums un vinš palikšot Arsenl
lai gan pašam simpatizē Arsenal un sekoju jau tam no bērnu kājas un pirms šīs sezonas daudzi slavē Iwobi - daudzi ekperti arī to jaunieti nenoraksta tikai saka ka vajag dot iespeju un viss būs ok dok - vengers vnk viņam neuzticas atbildīgās spēlēs vai arī tiešām nav viņš Arsenal špīlers?
, 2017-06-07 11:49, pirms 7 gadiem
blah rakstīja: 1. Nu Monreāls varbūt nav TIK sūdīgs, bet viņš nav un nekad arī nav bijis tāda līmeņa LB ar kuru varētu pacelt EPL, arī par Kolašinacu neesmu drošs.
2. Ideālā gadījumā tur būtu puse komandas jāpatīra, tajā pašā defā, Mertezakers, Gibbs prom, Monreālu arī varētu atdot, Paulista joprojām spēlē pa viļņiem un izskatās, ka Vengeram vairs Spānijas tirgū skatīties spēlētājus nevajadzētu (Paulista, Perezs).
3. Midā/balstā grūti pat pateikt ko darīt, jo tur ir bēdīga situācija un pa lielam ir tikai Ozils un Ox, kuri būtu jāpatur par jebkādu cenu.
4. Ar Vilšīru jābeidz beidzot auklēties, Cazorla kas to vairs zina kāds atgriezīsies pēc traumas, nav vairs jaunais puika, Remzijs spēlē viduvēji, Džaka ir katastrofa, Koklēns ar Elnenī palaidušies.
1. Fulbeka pozīcija jau nu nav tā noteicošā, pēc kuras mērīt title credentials.
2. Kolašinacs ir paņemts kā pirmā opcija tām funkcijām, ko līdz šim pildīja Monreāls - kreisais wingbeks vai 1 no 3 centra aizsargiem, ja paliek spēkā pāreja uz šādu shēmu. Monreāls būs Kolašinaca dublieris. Pastāv iespēja abiem uzspēlēt vienlaicīgi kā Gibsam ar Monreālu aizvadītajā sezonā. Gibss gandrīz pilnīgi droši tiks pārdots.

Peresa transfērs jocīgs no sākta gala. Es jau uzreiz pēc transfēra nokārtošanas rakstīju par mazuma piegaršu, bet škrobe tikuntā, ka vispār tik maz viņam deva iespējas, nemaz īsti nedabūja sevi parādīt. Ja vasarā pārdos, tad padsmit ļami saimniecībā noderēs. Par Mertezakeru/Paulistu nav skaidrs pilnīgi nekas. Ņemot vērā Holdinga straujo progresu, par šiem 2 skaidrs, ka viņi sēdēs rezervē. Mertezakers gan skaitās kolektīvā tāds neformālais līderis, kas zina.

3. Kopš pārejas uz 3-4-2-1 shēmu Jozils spēlē kā labais insaids un Ox kā labais wingbeks - viņi midā nemaz principā neskaitās. Domāju, ka pamata pāris ir izkristalizējies un tas būs Džaka + Remzijs. Pirmajam bija problēmas ar adaptāciju, neattaisnoja visas uz viņu liktās cerības. Bet nedomāju, ka viņš būtu pilnībā norakstāms, uz sezonas beigām savācās. Remzijs arī tikai sezonas izskaņā atgriezās normālā formā pēc traumas.
Koklēns ir regresējis, kas ir, tas ir, bet kā bekaps ne tas sliktākais variants. Elnenī manā skatījumā arī bija ielāps no sākta gala. Domāju, ka šie abi paliks klubā kā tuvākie rezervisti uz CM pozīciju.

4. Ar Vilšīru protams liels jautājums, ko darīt, laikam jau nāksies samierināties un norakstīt zaudējumos. Bet ņemot vērā Kasorlas situāciju (ilgstoša trauma + sazin kāds vēl vispār atgriezīsies), visādi var būt. Par Santi, protams, bēdīgi, šķiet, ka viņa labākās dienas klubā ir pagājušas, bet tāda ir dzīve.
, 2017-06-07 11:59, pirms 7 gadiem
Vēl ir protams vairāki lieli jautājumi, pirmais neapšaubāmi Jozila un Sančesa līgumi - arī es, ja būtu man teikšana, atteiktos no Jozila un iegrūstu max iespējamo summu Sančesam.

GK - SZCZ ķipa uz Juvi taisās pāriet, it kā par 14 ļamiem, bet nezinu, cik tālu un cik reāli tur viss notiek. Roma un Napoli arī grib, bet vēl neko konkrētu nav piedāvājuši. Būtu man teikšana, es atgrieztu viņu komandā, jo Čehs arī nav mūžīgs un par Ospinu ir interese no Turcijas, kur viņam laikam piedāvā vietu pamatā.

Nākamais jautājums ir Barcas interese par Balerīnu. Sola 45 ļamus it kā. Protams, ar Barcu un viņu ex-canterano ir precedenti. Nav patīkama situācija, bet derētu noturēt.

Un tad protams uzbrucēja jautājums. Žirū aizvadītajā sezonā labi gāja spēlē uz maiņu, bet manuprāt, kā pamata CF ir noiets etaps - ar viņu pamatā pretinieks saprot, ka aiz aizsargiem viņš neieskries, un paceļ aizsardzības līniju un nopresē midu. Ar Velbeku ir labāka uzbrūkošās grupas dinamika viņa kustīguma dēļ, diemžēl ne visai labi iet ar realizāciju. Feo, lai kādas būtu pretenzijas pret viņa individuālo meistarību, driblu, ir produktīvs kā labais malējais. Priekš CF man ideālais variants šķiet iet pēc Lakazeta...
, 2017-06-07 14:04, pirms 7 gadiem
march_2k rakstīja: Vēl ir protams vairāki lieli jautājumi, pirmais neapšaubāmi Jozila un Sančesa līgumi - arī es, ja būtu man teikšana, atteiktos no Jozila un iegrūstu max iespējamo summu Sančesam.

GK - SZCZ ķipa uz Juvi taisās pāriet, it kā par 14 ļamiem, bet nezinu, cik tālu un cik reāli tur viss notiek. Roma un Napoli arī grib, bet vēl neko konkrētu nav piedāvājuši. Būtu man teikšana, es atgrieztu viņu komandā, jo Čehs arī nav mūžīgs un par Ospinu ir interese no Turcijas, kur viņam laikam piedāvā vietu pamatā.

Nākamais jautājums ir Barcas interese par Balerīnu. Sola 45 ļamus it kā. Protams, ar Barcu un viņu ex-canterano ir precedenti. Nav patīkama situācija, bet derētu noturēt.

Un tad protams uzbrucēja jautājums. Žirū aizvadītajā sezonā labi gāja spēlē uz maiņu, bet manuprāt, kā pamata CF ir noiets etaps - ar viņu pamatā pretinieks saprot, ka aiz aizsargiem viņš neieskries, un paceļ aizsardzības līniju un nopresē midu. Ar Velbeku ir labāka uzbrūkošās grupas dinamika viņa kustīguma dēļ, diemžēl ne visai labi iet ar realizāciju. Feo, lai kādas būtu pretenzijas pret viņa individuālo meistarību, driblu, ir produktīvs kā labais malējais. Priekš CF man ideālais variants šķiet iet pēc Lakazeta...
es Vengera vietā laikam pazondētu, vai kāds negrib Ozilu pirkt pa labu ciparu. ar bumbu viņš ir meistars, bet bez bumbas tik pat kā spēlēt mazākumā - maz cīnās, bieži kavē pozīcijas.
Foto: AFP/Scanpix
6

Amerikāņu Nike pārtrauks vācu adidas vairāk nekā 75 gadu ēru Vācijas izlasēs

Vācijas Futbola savienība vakar pavēstīja, ka no 2027. līdz 2034. gadam par Vācijas izlašu ekipējuma ražošanu rūpēsies ASV uzņēmums Nike, tādējādi pārtraucot Vācijas milža adidas nepilnas astoņas desmitgades ilgo valdīšanu.
Leverkūzenes "Bayer" uzbrucēja Adama Hložeka vārtu guvuma mirklis. Foto: Sportfoto Rudel/Imago Images/Scanpix

Čehi tuvina Leverkūzeni pirmjam Bundeslīgas titulam, Dortmunde atspēlējas

Vācijas Bundeslīgas 26. kārtas izspēle noslēdzās ar vadošās komandas Leverkūzenes "Bayer" un Dortmundes "Borussia" rezultatīviem panākumiem.
Džamals Musiala un Harijs Keins. Foto: dpa/picture-alliance/Scanpix

Musialam 2+1, Keinam rezultatīvākā sezona karjerā, "Bayern" atspēlējas pret pastarīti

Vācijas Bundeslīgas titulcīņā kaut nelielu intrigu turpina uzturēt Minhenes "Bayern", kas izbraukumā negaidīti nokļuva iedzinējas lomā, tomēr ar 5:2 sakāva pēdējā vietā esošo "Darmstadt", kas nav uzvarējusi jau 19 spēlēs pēc kārtas.