Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Uz LFF prezidenta amatu tēmējošais Ģirģens komandā pieaicinājis Vaņinu un J. Laizānu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Uz LFF prezidenta amatu tēmējošais Ģirģens komandā pieaicinājis Vaņinu un J. Laizānu
Andris Vaņins. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Uz Latvijas Futbola federācijas prezidenta amatu kandidējošais Iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens iepazīstinājis ar Latvijas futbola attīstības stratēģiju. Viņš vadošajos amatos redz bijušo valstsvienības kapteini Andri Vaņinu un pussargu līnijā spēlējušo Juri Laizānu.

Juris Laizāns, kurš 2004. gadā kopā ar Latvijas izlasi piedalījās Eiropas čempionāta finālturnīrā, pašlaik strādā Krievijas Premjerlīgas klubā "Krasnodar" par skautu. Vienība ieņem trešo vietu, atpaliekot tikai no Sanktpēterburgas "Zenit" un Maskavas "Lokomotiv". Viņš plānots ģenerālsekretāra amatam.

Andris Vaņins aizvadījis 100 spēles Latvijas valstsvienības rindās un bija komandas kapteinis. Šveices kluba "Zurich" otrais numurs bija izlases pamatvārtsargs līdz pat pēdējam kvalifikācijas ciklam, kad viņa vietā stājās Pāvels Šteinbors. Vaņins varētu ieņemt Futbola federācijas Sporta direktora krēslu.

Uz Futbola federācijas prezidenta amatu kandidē Sandis Ģirģens, kurš ir Latvijas Republikas Iekšlietu ministrs, un Vadims Ļašenko, kurš ir Latvijas Telpu futbola asociācijas vadītājs. Krēsls ir vakants kopš Kaspara Gorkša gāšanas. Gorkšs iepriekšējās vēlēšanās vissīvāk cīnījās tieši pret Ļašenko.

Stratēģijā minēts, ka nepieciešams definēt Latvijas futbola filosoiju un spēles rokrakstu, kā piemērus nosaucot Nīderlandes totālo futbolu un Spānijas tiki-taku. "Viena misija, viena vīzija un viens plāns. Kopā ar LFF biedriem un starptautiskiem ekspertiem izstrādāsim un ieviesīsim praksē jauno Latvijas futbola un jaunatnes sistēmas attīstības vīziju," pausts stratēģijā. To iespējams apskatīt rakstam pievienotajos failos.

"Bērni un jaunieši ir mūsu nākotne. Futbola stratēģija tapusi kopā ar nozares profesionāļiem, kuri saprot mūsdienu modernā sporta attīstības tendences. Uzsvars tiek likts uz bērnu un jauniešu futbola sistēmas sakārtošanu, veselības monitoringu, treneru kvalifikāciju, starptautisko sadarbību, inovatīvām tehnoloģijām un LFF labu pārvaldības sistēmu, kas nepieļautu naudas līdzekļu izšķērdēšanu savtīgām interesēm," sarunā ar portālu Sportacentrs.com pauda Ģirģens.

"Komandā esmu pieaicinājis visiem labi zināmos Latvijas nacionālās izlases spēlētājus ar starptautisko pieredzi – Juri Laizānu un Andri Vaņinu. Uzskatu, ka esam ceļa sākumā, bet ar pareizu virzienu uz tuvāko nākotni. Ceru, ka LFF biedri novērtēs ceļa karti, jo mēs esam par plašāku biedru iesaistīšanu lēmumu pieņemšanā. Federācija nav un nedrīkst būt šauru interešu klubiņš," norādīja Ģirģens.

Kongress, kurā notiks vēlēšanas, notiks 3. jūlijā "Elektrum Olimpiskajā centrā".

1 2 3 81 komentārs

  +4 [+] [-]

, 2020-06-26 16:46, pirms 4 gadiem
Populists cer izbraukt uz slavenu spēlētāju mugurām.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-26 16:50, pirms 4 gadiem
Paši Vaņins un Laizāns ir informēti par saviem nākotnes amatiem?

     [+] [-]

, 2020-06-26 17:00, pirms 4 gadiem
Jāuzvar! Labāk viņš, nevis Ļašenko

     [+] [-]

, 2020-06-26 17:14, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Jāuzvar! Labāk viņš, nevis Ļašenko
Parunā ar poličiem kādi brīnumi no šī kadra nāk ārā, tad varbūt viedokli mainīsi.

  +5 [+] [-]

, 2020-06-26 17:19, pirms 4 gadiem
Ja Ģirģena stratēģijā ir minēts Nīderlandes totālais futbols un Spānijas tiki-taka, tad es ierosinu definēt, ka Latvijas izlase apvieno šos abus futbola spēlēšanas veidus un sāk visus uzvarēt. Apskatījos pievienoto dokumentu. Secinu, ka Ģirģenam nav skaidrs, kas ir stratēģija, jo tā nav stratēģija. Dokumentā uz 25 lapām juceklīgi sarakstīts viss iespējamais, ko varētu izdarīt Latvijas futbola labā. Savukārt stratēģija ir strukturēts dokuments, kurā norāda sasniedzamos mērķus, uzdevumus šo mērķu sasniegšanai, termiņus un nepieciešamos resursus.

     [+] [-]

, 2020-06-26 17:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Populists cer izbraukt uz slavenu spēlētāju mugurām.
Laizāns par ģenerālsekretāru? Stipri šaubos par viņa spējām strādāt šādā amatā.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-26 17:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parunā ar poličiem kādi brīnumi no šī kadra nāk ārā, tad varbūt viedokli mainīsi.
Es galīgi negribu Ģirģenu kā LFF prezi, bet mazliet smieklīgi, ka vienmēr aizstāvi Ļešenko, sakot, ka lai nenoliek pirms nav ticis amatā, bet citus - tajā skaitā Gorkšu un Ģirģenu sāc nolikt uzreiz. Divkosības paraugs.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-26 17:53, pirms 4 gadiem
Visu cieņu kā spēlētājiem, bet nu būsim reāli - ja arī Kasparam ar harismu un daudz maz intelektu bija par īsu, Tad ko vispār šie var izdarīt? Te nav vispār nekā plus pieredze 0 un Jura Laizāns taču nevar arī pat teikumu latviski salikt.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-26 17:55, pirms 4 gadiem
žēl, ka futenē nav riktīga saimnieka.

  -4 [+] [-]

, 2020-06-26 18:03, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es galīgi negribu Ģirģenu kā LFF prezi, bet mazliet smieklīgi, ka vienmēr aizstāvi Ļešenko, sakot, ka lai nenoliek pirms nav ticis amatā, bet citus - tajā skaitā Gorkšu un Ģirģenu sāc nolikt uzreiz. Divkosības paraugs.
Īpaši truliem n-to reizi atkārtoju- es lai arī kā necentos, bet par Ļešenko neatradu neko tādu, dažādus izdomājumus un pieņēmumus neņēmu vērā,kas liecinātu, ka viņš neder LFF prezidenta amatam. Atšķirībā no Gorkša un Ģirģena.
Ja tev un tev līdzīgiem ir kādi reāli, un nevis izdomājumi un pieņēmumi, pierādījumi, ka Ļešenko galīgi neder LFF prezidenta amatam, tad liec tos galdā, un es savu viedokli par viņu mainīšu, bet ja tev tādu nav, tad sēdi bikšelēs, un nomierinies.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-26 18:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parunā ar poličiem kādi brīnumi no šī kadra nāk ārā, tad varbūt viedokli mainīsi.
Nu gan nevajag dir*t , vienīgais ministrs kurš domā par policistiem un saprot darba specifiku, neesmu saticis nevienu no ierindas policistiem, kas kaut ko sliktu par viņu teiktu.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-26 18:04, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Nu gan nevajag dir*t , vienīgais ministrs kurš domā par policistiem un saprot darba specifiku, neesmu saticis nevienu no ierindas policistiem, kas kaut ko sliktu par viņu teiktu.

Sasmīdināji!

  +2 [+] [-]

, 2020-06-26 18:12, pirms 4 gadiem
Latvijā nekā jauna, turpinās slimība - augstos krēslos sēdināt populārus sportistus, kam ir sportiskie sasniegumi, bet absolūta nulle pieredzes vadošos amatos. Līdz tādiem jānonāk pakāpeniski - kad jūti, ka zvaigzne no tevis neiznāks, sāc mērķtiecīgi iet un mācīties par treneri, tiesnesi, menedžeri vai citu funkcionāru, sāc strādāt no kaut kādiem pamatiem un pierādi savu motivāciju un spējas kāpt augstāk. Nevis no sporta laukuma bez izglītības un pieredzes pa taisno pārcelies uz valsts izlases vai federācijas vadību. Uz vienas rokas pirkstiem ir skaitāmi cilvēki, kas tādā veidā izveidojuši sev stabilu karjeru un autoritāti.

  -3 [+] [-]

, 2020-06-26 18:15, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Jāuzvar! Labāk viņš, nevis Ļašenko
Ko Tev nodarījis Latvijas futbols, ka gribi mentu no KPV tur redzēt? Varbūt par viceprezidentu Jurašu no JKP pieacināt, lai tā, līdz galam?

     [+] [-]

, 2020-06-26 18:22, pirms 4 gadiem
Krievelim ir nauda aiz muguras, un viņu arī ievēlēs.Šoreiz bez variantiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-26 18:26, pirms 4 gadiem
Labāk ministrs no populistu partijas vai tomēr futbola cilvēks, kuram nav aptraipīta reputācija (je neskaita, ka Gorkšs viņu visu laiku nolika). Jā, Vadimam valoda nav izcila, tomēr viņš normāli runā.
Vaņins sporta direktors Latvijā būtu šausmas.... viņš visdrīzāk prātā sajuktu. Tak paskatieties kādi ir LFF biedri, kas tur parasti uzstājas kongresos, tīrās šausmas..... tam cilvēkam tak ir jāpazīst, kas ir Latvijas futbols. Atceros, ka bija kaut kāds holandietis pilnīga nulle

     [+] [-]

, 2020-06-26 18:27, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Nu gan nevajag dir*t , vienīgais ministrs kurš domā par policistiem un saprot darba specifiku, neesmu saticis nevienu no ierindas policistiem, kas kaut ko sliktu par viņu teiktu.
Nefleitē. Gan poliči noliek, gan ģeniālais skaidrojums "kāpēc 9. maijā varēja pulcēties pie Uzvaras pieminekļa" parāda viņa kā ministra kompetenci

     [+] [-]

, 2020-06-26 18:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īpaši truliem n-to reizi atkārtoju- es lai arī kā necentos, bet par Ļešenko neatradu neko tādu, dažādus izdomājumus un pieņēmumus neņēmu vērā,kas liecinātu, ka viņš neder LFF prezidenta amatam. Atšķirībā no Gorkša un Ģirģena.
Ja tev un tev līdzīgiem ir kādi reāli, un nevis izdomājumi un pieņēmumi, pierādījumi, ka Ļešenko galīgi neder LFF prezidenta amatam, tad liec tos galdā, un es savu viedokli par viņu mainīšu, bet ja tev tādu nav, tad sēdi bikšelēs, un nomierinies.
Atkārtoju, pats negribu Ģirģenu, taču vai Ģirģenam ir pieredze sporta vadībā? Tā, tomēr ir cita specifika un arī vieglāks amats, kā ministrs. Vismaz teorētiski. Tāpat, lai arī Ļašenko oficiāli izņemot ļoti netīru priekšvēlēšanu taktiku (sākot ar īsi pirms iepriekšejām vēlēšanām izveidoto kongresu viesu namā, uzaicinot lielāko daļu balsotāju, turpinot ar mestajiem sprunguļiem Gorkša vadības laikā un retoriku kongresos, kas neatbilst augsta ranga ierēdnim), cita nekā ko pārmest oficiāli nav. Bet īsti nav arī par ko paslavēt. Jo. Telpu futbolā Latvija nav pasaules lielvalsts, Latvijas klubi krietni mazākā sporta veidā par lielo futbolu neiet pa top vietām un nebija arī drošības spilvena kā risināt finanšu problēmas top klubiem, tam pašam Nikaram. Labs federācijas vadītājs mēģinātu šadu klubu ar vārdu glābt. Tā kā - grūti atrast ko tiešam sliktu izņemot netīru un godīgam cilvēkam atbilstošu taktiku, retoriku, bet arī grūi atrast ko izteikti labu.

     [+] [-]

, 2020-06-26 18:53, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Atkārtoju, pats negribu Ģirģenu, taču vai Ģirģenam ir pieredze sporta vadībā? Tā, tomēr ir cita specifika un arī vieglāks amats, kā ministrs. Vismaz teorētiski. Tāpat, lai arī Ļašenko oficiāli izņemot ļoti netīru priekšvēlēšanu taktiku (sākot ar īsi pirms iepriekšejām vēlēšanām izveidoto kongresu viesu namā, uzaicinot lielāko daļu balsotāju, turpinot ar mestajiem sprunguļiem Gorkša vadības laikā un retoriku kongresos, kas neatbilst augsta ranga ierēdnim), cita nekā ko pārmest oficiāli nav. Bet īsti nav arī par ko paslavēt. Jo. Telpu futbolā Latvija nav pasaules lielvalsts, Latvijas klubi krietni mazākā sporta veidā par lielo futbolu neiet pa top vietām un nebija arī drošības spilvena kā risināt finanšu problēmas top klubiem, tam pašam Nikaram. Labs federācijas vadītājs mēģinātu šadu klubu ar vārdu glābt. Tā kā - grūti atrast ko tiešam sliktu izņemot netīru un godīgam cilvēkam atbilstošu taktiku, retoriku, bet arī grūi atrast ko izteikti labu.
Es vispār esmu pret politiķu nonākšanu sabiedrisku organizāciju vadībā. Jā, tā ir cerība uz politisko lobiju utt., bet par cik politiķi nevar veltīt visu savu laiku federācijas vadīšanai, tad sēdēšanu uz diviem, vai pat vairākiem krēsliem, vienlaicīgi neatbalstu.
Attiecībā uz drošības spilvenu klubiem, tad vienīgais variants, ka klubi paši veido pašpalīdzības fondu iemaksājot noteiktas summas federācijas vai asociācijas kontos. Vai Latvijas apstākļos tas ir iespējams apšaubu, jo visās mūsu federācijās klubi paši knapi velk elpu, un cerēt, ka tie spēs iemaksāt ne tās mazākās summas pašpalīdzības fondā ir nereāli.
Par cik cīņa par LFF ir gana nopietna un sarežģīta, jo tā ir cīņa par gana lielu naudas apriti federācijas fondos, tad nav pamata cerēt, ka šī savā veidā arī politiskā cīņa būs kristālskaidra un godīga.

     [+] [-]

, 2020-06-26 19:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Sasmīdināji!
Var redzēt cik esi stulbs. Tu esi kaut ar vienu policistu runājis? Pie tam arī algas pielikumu policisti dabūja tikai pateicoties ministram. Jo policijas vadība bija izdomājuši pielikt tikai sev.

     [+] [-]

, 2020-06-26 19:10, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nefleitē. Gan poliči noliek, gan ģeniālais skaidrojums "kāpēc 9. maijā varēja pulcēties pie Uzvaras pieminekļa" parāda viņa kā ministra kompetenci
Nu ar to 9. maiju jancīgi sanāca, bet formāli jau tie 2m bija. Nav vismaz neviena video, kur būtu kliedzoši pārkāpumi. Protams pareizāk būtu bijis pilnīgi aizliegt tur iet.

  +2 [+] [-]

, 2020-06-26 19:26, pirms 4 gadiem
Es uzskatu, ka no šiem kandidātiem par prezidentu ir jākļūst Ģirģenam!

Kāds te minēja par Jura Laizāna slikto latviešu valodu; vispār, kad es viņu dzirdēju pēc karjeras beigām, viņa latviešu valoda bija laba. Juri nevar salīdzināt, piemēram, ar to pašu Oļegu Laizānu; kad ieraudzīju Juri Laizānu spēlējot Skonto un sāku viņa gaitām sekot, viņa latviešu valoda bija slikta, taču, gadiem ejot, viņš to ievērojami uzlaboja, neskatoties uz to, ka karjeru pamatā aizvadīja Krievijā. Tas ļoti daudz pasaka par Jura attieksmi pret latviešu valodu un Latviju. Turklāt, Juris Laizāns bija viens no retajiem sava laika izlases spēlētājiem, kuri, skanot himnas melodijai pirms spēles, himnu dziedāja. Saprotu, ka daudzi Laizāna spēles izlasē laikā vēl labi ja dārziņā staigāja, bet tāpēc arī nevajag spriest par lietām, par kurām nav nojausmas.

  +1 [+] [-]

, 2020-06-26 19:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es galīgi negribu Ģirģenu kā LFF prezi, bet mazliet smieklīgi, ka vienmēr aizstāvi Ļešenko, sakot, ka lai nenoliek pirms nav ticis amatā, bet citus - tajā skaitā Gorkšu un Ģirģenu sāc nolikt uzreiz. Divkosības paraugs.
Ļašenko zaudēja vēlēšanās. Tā gadās. Pasēdi opozīcijā, ar darbiem parādi kā viņi kļūdījās. Un uzvari nākamajās. Tas viss brīdi kad futbols bija dubļos un vajadzēja vilkt ārā. Viņš izvēlējās būt destruktīvs un organizēja visas tas klaunādes, kas futeni ievilka zemāk par to pakaļu kur tas bija. Kādi vēl te jautājumi? Viņam rūp futbols?

     [+] [-]

, 2020-06-26 20:03, pirms 4 gadiem
Namej9999,tu taču solīji Latvijas futbolā komentāru sadaļā nesmirdināt gaisu ! Kāpēc man jācieš no tevis nākošā atejas smaka, kaut gan kā " labs" asenizators esi spečuks visos jautājumos.

     [+] [-]

, 2020-06-26 20:06, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ļašenko zaudēja vēlēšanās. Tā gadās. Pasēdi opozīcijā, ar darbiem parādi kā viņi kļūdījās. Un uzvari nākamajās. Tas viss brīdi kad futbols bija dubļos un vajadzēja vilkt ārā. Viņš izvēlējās būt destruktīvs un organizēja visas tas klaunādes, kas futeni ievilka zemāk par to pakaļu kur tas bija. Kādi vēl te jautājumi? Viņam rūp futbols?
Pilnīgi piekrītu, darīts tika viss, lai tikai grautu un vāktu savus miljons ārkārtas kongresus. Loģiski, ka tas apgrūtina federācijas darbu.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-26 20:11, pirms 4 gadiem
KPV elektorāts arī te mieru neliek

  -2 [+] [-]

, 2020-06-26 20:13, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Namej9999,tu taču solīji Latvijas futbolā komentāru sadaļā nesmirdināt gaisu ! Kāpēc man jācieš no tevis nākošā atejas smaka, kaut gan kā " labs" asenizators esi spečuks visos jautājumos.
Vispār es,pajoli, rakstīju, ka man Latvijas futbola virslīga ir galīgi pie kājas, bet nekur nerakstīju, ka nerakstīšu par LV futbolu.
Man dziļi pie kājas, kas tādiem pajoļiem kā tu interesē vai neinteresē.

  +1 [+] [-]

, 2020-06-26 20:13, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Namej9999,tu taču solīji Latvijas futbolā komentāru sadaļā nesmirdināt gaisu ! Kāpēc man jācieš no tevis nākošā atejas smaka, kaut gan kā " labs" asenizators esi spečuks visos jautājumos.
Sanāks aizstāvēt Ivaru, bet tas bija domāts par Virslīgu, jo pirms sezonas sākuma teica, ka pienācis tas laiks, kad Virslīga viņu absolūti neinteresē.

     [+] [-]

, 2020-06-26 20:14, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Var redzēt cik esi stulbs. Tu esi kaut ar vienu policistu runājis? Pie tam arī algas pielikumu policisti dabūja tikai pateicoties ministram. Jo policijas vadība bija izdomājuši pielikt tikai sev.
Saņēma, saņēma pielikumu, 20%. Un zini, kas ir jautrākais, 20% par risku noņēma. Ja māki rēķināt, sauso atlikumu aprēķini npats.

     [+] [-]

, 2020-06-26 20:14, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pilnīgi piekrītu, darīts tika viss, lai tikai grautu un vāktu savus miljons ārkārtas kongresus. Loģiski, ka tas apgrūtina federācijas darbu.
Interesanti!
Kur tu esi redzējis kaut vienu opozīciju, kura palīdzētu pozīcijai tās plānu realizācijā?
Nevajag uzdot vēlamo par faktisko.

     [+] [-]

, 2020-06-26 21:03, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. , 20:13, pirms 41 minūtes , ignorēt , atbildēt
strops rakstīja: Namej9999,tu taču solīji Latvijas futbolā komentāru sadaļā nesmirdināt gaisu ! Kāpēc man jācieš no tevis nākošā atejas smaka, kaut gan kā " labs" asenizators esi spečuks visos jautājumos.
Sanāks aizstāvēt Ivaru, bet tas bija domāts par Virslīgu, jo pirms sezonas sākuma teica, ka pienācis tas laiks, kad Virslīga viņu absolūti neinteresē.

Nav ko aizstāvēt. Virslīga, tas ir Latvijas futbols. LFF ir Latvijas futbols. Nešķirami jēdzieni.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-26 21:07, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: H.E.N.R.Y. , 20:13, pirms 41 minūtes , ignorēt , atbildēt
strops rakstīja: Namej9999,tu taču solīji Latvijas futbolā komentāru sadaļā nesmirdināt gaisu ! Kāpēc man jācieš no tevis nākošā atejas smaka, kaut gan kā " labs" asenizators esi spečuks visos jautājumos.
Sanāks aizstāvēt Ivaru, bet tas bija domāts par Virslīgu, jo pirms sezonas sākuma teica, ka pienācis tas laiks, kad Virslīga viņu absolūti neinteresē.

Nav ko aizstāvēt. Virslīga, tas ir Latvijas futbols. LFF ir Latvijas futbols. Nešķirami jēdzieni.
Pajoli, se būda!
Ne tu būsi tas, kurš man noteiks ko es rakstīšu.

     [+] [-]

, 2020-06-26 21:09, pirms 4 gadiem
Šķiet tak Vaņins bija teicis, ka savu turpmāko dzīvi saista ar Šveici? ....viss viņam tur patīkot utt

     [+] [-]

, 2020-06-26 21:28, pirms 4 gadiem
Nameju par LFF prezidentu varētu ielikt!

     [+] [-]

, 2020-06-26 21:29, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nameju par LFF prezidentu varētu ielikt!
Redz, tur jau tā atšķirība starp mani un tādu Ģirģenu, ka es nelienu lietās, kurās man nav pietiekošu zināšanu un pieredzes.
1 2 3 81 komentārs