Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Ļašenko LFF prezidenta vēlēšanām piesakās ar vairāk nekā 100 biedru parakstiem

Rolands Eliņš

Ļašenko LFF prezidenta vēlēšanām piesakās ar vairāk nekā 100 biedru parakstiem
Vadims Ļašenko. Foto: LTFA

Latvijas Futbola federācijā tapis zināms pirmais kandidāts, kurš oficiāli iesniedzis pieteikumu uz LFF prezidenta amatu. Tas ir Vadims Ļašenko, Latvijas Telpu futbola asociācijas prezidents, kurš piedalījās arī iepriekšējās LFF prezidenta vēlēšanās, bet tagad saņēmis vairāk nekā 100 (no 137) LFF biedru parakstiem par savu kandidatūru. Savu pieteikumu esot iesniedzis arī Sandis Ģirģens, portālam Sportacentrs.com apliecināja Iekšlietu ministra padomniece Beata Jonīte.

"Visu dzīvi esmu iesaistīts futbolā – sākumā kā spēlētājs, vēlāk kā tiesnesis, bet tagad kā futbola darbinieks, strādājot vairāku organizāciju vadībā un rīkojot valsts mēroga pasākumus, "LTFA paziņojumā citēts Vadims Ļašenko. "Pēdējos gados esmu regulāri ticies ar Latvijas futbola saimi – klubu un futbola skolu vadītājiem, treneriem, futbola aktīvistiem un entuziastiem. Pirms kongresa vēlējos satikties ar katru no 137 LFF biedriem, un izdevās aprunāties ar gandrīz visiem," norāda LTFA prezidents. "Šobrīd esmu gandarīts, ka LFF biedri vēlas redzēt prezidenta amatā pārstāvi no futbola sabiedrības un uztic man šo atbildīgo darbu. Vairāk nekā 100 LFF biedru ir parakstījušies, izvirzot manu kandidatūru, un esmu apņēmības pilns attaisnot viņu uzticību."

Pieteikumu iesniegšanas termiņš ir šodien, un Latvijas Futbola federācijā mūsu portālam paskaidroja, ka pieteikumi tiek gaidīti līdz pusnaktij (izsūtīšanas laiks). Konkrētāku informāciju LFF šobrīd nepiedāvāja, kā arī neapstiprināja, vai ir saņemti citi pieteikumi uz LFF prezidenta amatu, kas pēc Kaspara Gorkša atcelšanas pagājušā gada izskaņā tapa vakants.

Ļašenko piedalījās arī iepriekšējās LFF prezidenta vēlēšanās, kurās viņš Gorkšam piekāpās par astoņām balsīm. Ļašenko pēc tam tika minēts kā viens no aktīvākajiem Gorkša opozicionāriem, un cits iepriekšējo LFF vēlēšanu kandidāts Krišjānis Kļaviņš aizvakar tieši Ļašenko nosauca kā Gorkša atcelšanas organizētāju.

Iepriekš savu nodomu pieteikties LFF prezidenta vēlēšanām publiski bija paudis Latvijas iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens. Pieteikumu iesniegšana viņa padomniece Beāte Jonīte apstiprināja portālam Sportacentrs.com, tiesa, norādot, ka "šobrīd prioritāte jebkurā gadījumā ir iekšlietu ministrija un krīzes situācijas valstī risināšana."

Jāpiemin, ka pieteikuma iesniegšanai nepieciešams savākt 14 LFF biedru parakstus, turklāt tie nedrīkst atkārtoties ar citos pieteikumos veiktajiem. Ļašenko precīzu LFF biedru parakstu skaitu savā pieteikumā nav norādījis, taču „vairāk nekā 100” nozīmē vismaz 101, attiecīgi citus kandidātus var atbalstīt maksimums 36 LFF biedri, kas, saskaņā ar LFF jaunajiem statūtiem, pat teorētiski nepieļauj vairāk nekā divu Ļašenko konkurentu pieteikumus. Paraksts pieteikumā gan negarantē, ka līdzīgi sadalīsies balsis arī vēlēšanās, taču Ļašenko pieteikumā šobrīd ir vismaz par 32 biedriem vairāk nekā nepieciešams viņa ievēlēšanai.

LTFA relīzē norādīts, ka tiek izstrādāta darbības programma: "Es kopā ar komandu veidoju Latvijas futbola attīstības programmu 2020.-2028. gadam, kurā izcelti 11 pamatvirzieni. Kā prioritātes vēlos izcelt spēlētāju, treneru izglītības, futbola klubu, infrastruktūras un reģionu attīstību. Programmā esmu izklāstījis, kādu darbu plānoju veikt katrā no pamatvirzieniem. Ceru, ka federācijas jaunajai vadībai tiks dota iespēja izveidoto programmu, kas veicinās futbola panākumus un popularitāti Latvijā."

24. aprīlī paredzētajā LFF kongresā tiks ievēlēti arī divi LFF viceprezidenti un seši LFF Valdes locekļi. "Tuvākajā laikā nosaukšu arī viceprezidentus un pārējos LFF Valdes locekļus, ar kuriem plānoju strādāt kopā vienā komandā. Un patiesībā šī komanda būs daudz plašāka – tajā būs visi LFF biedri. Latvijas futbola sabiedrībai ir jākļūst vienotai un saliedētai, lai panāktu mūsu futbola izvešanu no krīzes. Jau esmu ticies ar vairāku pašvaldību vadītājiem, un arī viņi pauda ieinteresētību Latvijas futbola attīstībā. Esmu pārliecināts, ka kopīgiem spēkiem mēs varam panākt lielas lietas."

Vadims Ļašenko kopš 2014. gada ir LTFA prezidents, jau sešus vadot telpu futbola dzīvi Latvijā. LFF prezidenta amata kandidāts kopā ar komandu organizējis vairākums pasākumus, kuru skaitā diskusiju klubs "Futbola sarunas" un 1. līgas klubu pirmssezonas turnīru "Mercure Riga" kausu. Ļašenko pildījis viceprezidenta pienākumus Latvijas telpu futbola grandā "Nikars" un futbola Virslīgas klubā RFS.

Kongress paredzēts 24. aprīlī, tiesa, koronavīrusa pandēmijas dēļ ir neskaidrības par tā norises gaitu, tiek pieļauta iespēja to rīkot attālināti. Pagaidām LFF vadība tā datumu nav pārcēlusi.

Izmantotie resursi:
LTFA
https://lff.lv/zinas/12528/zinami-p...

 +14 [+] [-]

, 2020-03-25 13:33, pirms 4 gadiem
Es ļoti ceru, ka šito sūdu neviens nepieņems darbā. Tik ļoti rauties uz kādu amatu nevar cilvēks, kam ir tīri nolūki. Izzags visu kr0plis.

 +13 [+] [-]

, 2020-03-25 13:33, pirms 4 gadiem
Šis fakts ļoti precīzi parāda to, kāda ir ļašenko aizmugures pirktspēja. Ne jau šis tipāžs būs tas, kas pieņems lēmumus, nav nemaz grūti atrast un noskaidrot, kāda kluba pārstavji stāv aiz šā censoņa.

 +20 [+] [-]

, 2020-03-25 13:35, pirms 4 gadiem
Ģeniāla blice būs, ja vēl šito ievēlēs. Lašenko, Pukinsks un galvenais treneris Kazakevičs. Latvija uzreiz var ierindot sevi pēdējā vietā visos reitingos un paziņot par mistisku naudas izbeigšanos LFF....
Slēpts komentārs: marsels_krumins_102489317759448

  +5 [+] [-]

, 2020-03-25 13:41, pirms 4 gadiem
pofig rakstīja: Ģeniāla blice būs, ja vēl šito ievēlēs. Lašenko, Pukinsks un galvenais treneris Kazakevičs. Latvija uzreiz var ierindot sevi pēdējā vietā visos reitingos un paziņot par mistisku naudas izbeigšanos LFF....
nauda LFF būs izbeigusies dēļ COVI-19... vismaz tādi būs argumenti
Slēpts komentārs: felikss_benkals_100389527971965
Slēpts komentārs: uldis_ignatovs_109261010404575
Slēpts komentārs: uldis_ignatovs_109261010404575

 +12 [+] [-]

, 2020-03-25 13:57, pirms 4 gadiem
Kļaviņam bija un ir pilnīga taisnība. Bet nu šis parāda to ka futbola sabiedrība neko labāku nav pelnījusi.
Slēpts komentārs: marsels_krumins_102489317759448

 +10 [+] [-]

, 2020-03-25 14:04, pirms 4 gadiem
uldis_ignatovs_109261010404575 rakstīja: tādi argumenti var būt tikai Gorkšam, kas visu laiku cīnās ar tumšājiem spēkiem. Ļašenko nopietni noskaņots, kā nekā 100 balsis ir savāktas jau
"savāktas" ir "nopirktas"?
Slēpts komentārs: marsels_krumins_102489317759448

 +11 [+] [-]

, 2020-03-25 14:13, pirms 4 gadiem
Ļašenko: "Man rūp Latvijas bērnu nākotne. Kādā Latvijā viņiem būs jādzīvo. Korumpētā, organizētas noziedzības pārņemtā valstī? Vai tomēr labāk būtu dzīvot Latvijā ar sakārtotu izglītības, veselības, sporta un drošības sistēmu,"

šis teksts vien jau parāda, ka šis plāno būt prasts korumpants...
izrādās, ka viņam visur riņķī vieni noziedznieki, korumpanti...
tik viņš tāds tīrs, kurš cīnīsies par taisnību pasaulē... pārējie visi korumpanti...

rīktīgi smieklīgi...

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 14:16, pirms 4 gadiem
Nevajadzētu gan aizmirst, ka futbola sabiedrības lielais glābējs, ieliktenis, ar lielo potenciālu, kuram visi akli ticēja, tagad jau ir iemucis krūmos! Uz neatgriešanos! Un tagad nav ko brīnīties, ka Ļašenko tiks pie šprices.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 14:25, pirms 4 gadiem
felikss_benkals_100389527971965 rakstīja: Izzags visu Ģirģens un Indriksons, bet Ļašenko tikai pacels uz augšu visu, jo viņš ir futbola cilvēks (nevis politiķis), kuram uzticas lielākā daļa klubu.
Nē, pagaidām nav pieteicies cilvēks ar tīriem nolūkiem. Šitas mēsls ir tikpat netīrs cik Gorkšs un Ģirģens kopā ņemti.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 14:27, pirms 4 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nevajadzētu gan aizmirst, ka futbola sabiedrības lielais glābējs, ieliktenis, ar lielo potenciālu, kuram visi akli ticēja, tagad jau ir iemucis krūmos! Uz neatgriešanos! Un tagad nav ko brīnīties, ka Ļašenko tiks pie šprices.
Vispār viņš nekur nemuka Tik visi iedomājās, ka uzreiz būs rezultāts. Ceru, ka to pašu gaidīs no šitā mēsla, ja nebūs izlase TOP 50 pēc gada, tad n@huj viņu

  +5 [+] [-]

, 2020-03-25 14:34, pirms 4 gadiem
Tas, ka tik daudz biedri ir parakstījušies vēl nenozīmē, ka visi par viņu balsos. Pieklājības pēc jau var jebkuru izvirzīt. Bet nevajag aizmirst, ka balsojums par prezidentu nav atklāts, tāpēc balsos katrs pa savam.

     [+] [-]

, 2020-03-25 14:35, pirms 4 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nevajadzētu gan aizmirst, ka futbola sabiedrības lielais glābējs, ieliktenis, ar lielo potenciālu, kuram visi akli ticēja, tagad jau ir iemucis krūmos! Uz neatgriešanos! Un tagad nav ko brīnīties, ka Ļašenko tiks pie šprices.
Par kuru glābēju tu runā?

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 14:50, pirms 4 gadiem
skaidrs ka šis vieplis uzvarēs. bet nu Lv futbols ir ar mazu smadzeņu kapacitāti, tā ka šāds prezis ir perfekts viņiem.

     [+] [-]

, 2020-03-25 14:52, pirms 4 gadiem
futbols Latvija aizrauj lielu dalu jaunatnes,bet nesaprotu kapec nav atbalsta no federacijas,kurai pieejams milzigs lidzeklu apjoms,par indriksonu skaidrs-zaglis....bet kur parejie darboni-dodiet jaunatnei-tas ari paradas kopeja futbola saimnieciba- ta iet uz leju....

     [+] [-]

, 2020-03-25 14:52, pirms 4 gadiem
Bet ņemot vērā iespaidīgo atbalstu Ļašenko, tad es ieteiktu Ģirģenam jau sākt mācīties, cik lieli ir vārti katrā čempionātā. Šādas zināšanas var noderēt.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 14:55, pirms 4 gadiem
ļoti žēl kādā purvā turpina grimt LV futbols, žēl tutpmāko zaudēto gadu.

bet futbola sabiedrība saņem ko pelnījuši, paši izvēlās.

netīrākais sporta veids Latvijā.

  +7 [+] [-]

, 2020-03-25 15:16, pirms 4 gadiem
Ļoti šaubos vai viņš ir autors tām rindām, no kurām viņš citēts. Varbūt kopš pirmajām vēlēšanām ir pastiprinājis latviešu valodas zināšanas, bet nu tajā reizē bija diezgan švaki.

 +11 [+] [-]

, 2020-03-25 15:19, pirms 4 gadiem
Ļašenko izrādās ir arī sava troļļu ferma.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 15:22, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Par kuru glābēju tu runā?
Tas, kurš tagad jau citā amatā kūpina cigāru

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 15:33, pirms 4 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tas, kurš tagad jau citā amatā kūpina cigāru
Cik, zinu, tad Gorkšs nesmēķē, bet, ja tu tomēr domā viņu, tad biedri jau izteica savu viedokli un tagad pēc pus gada biedru viedoklī nevajadzētu būt dižām pārmaiņām. Gorkšs jau nav vainīgs, ka Ļašenko piesakās vēlēšanām.

Bet, lai kurš arī nebūtu nākamais prezidents, es ceru, ka tie sūdi, kurus Gorkšs iznesa saulītē arī līdz galam tiks likumīgā ceļā atrisināti. Tāpēc ceru arī, ka būs cilvēki, kas to sūdu smaciņu tik ilgi spēs uzturēt, kamēr visa izsētā naudiņa tiks atgūta vai arī tiks atrasti un sodīti atbildīgie, vai arī, vismaz, būs kāds sakarīgs skaidrojums no LFF puses..
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 15:38, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Cik, zinu, tad Gorkšs nesmēķē, bet, ja tu tomēr domā viņu, tad biedri jau izteica savu viedokli un tagad pēc pus gada biedru viedoklī nevajadzētu būt dižām pārmaiņām. Gorkšs jau nav vainīgs, ka Ļašenko piesakās vēlēšanām.

Bet, lai kurš arī nebūtu nākamais prezidents, es ceru, ka tie sūdi, kurus Gorkšs iznesa saulītē arī līdz galam tiks likumīgā ceļā atrisināti. Tāpēc ceru arī, ka būs cilvēki, kas to sūdu smaciņu tik ilgi spēs uzturēt, kamēr visa izsētā naudiņa tiks atgūta vai arī tiks atrasti un sodīti atbildīgie, vai arī, vismaz, būs kāds sakarīgs skaidrojums no LFF puses..
Ir jau forši iznest saulītē problēmas, kuras ir uzkrājušās, un tā gūt zināmu popularitāti starp populisma atbalstītājiem. Tikai paliek atklāts jautājums-kurš būs tas, kurš šīs izceltās problēmas risinās, ar kādām metodēm risinās un arī atrisinās?!
Kuru no paša izceltajām problēmām Gorkšs atrisināja?
Slēpts komentārs: Dons5

  +5 [+] [-]

, 2020-03-25 15:46, pirms 4 gadiem
Es mīlu šo spēli , jo rūgtāka ir atziņa ,ka šās spēles attīstību Latvijā nosaka šādi cilvēki ...
100 paraksti... ,kā ir jāienīst šis sportaveids lai par futbola dzīves vadītāju,ideju ģenerētāju,Latvijas futbola seju izvēlētos šito džeku...
Piedodiet,bet tik daudz izdzert nevar,tātad savtīgu interešu apmierināšana!

  -4 [+] [-]

, 2020-03-25 15:49, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Es mīlu šo spēli , jo rūgtāka ir atziņa ,ka šās spēles attīstību Latvijā nosaka šādi cilvēki ...
100 paraksti... ,kā ir jāienīst šis sportaveids lai par futbola dzīves vadītāju,ideju ģenerētāju,Latvijas futbola seju izvēlētos šito džeku...
Piedodiet,bet tik daudz izdzert nevar,tātad savtīgu interešu apmierināšana!
Nekaunies un dalies ar tev zināmiem faktiem, ka Ļašenko ir izdarijis kaut ko tik sliktu, ka viņš noteikti nolaidīs uz grunti LV futbolu?

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 15:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekaunies un dalies ar tev zināmiem faktiem, ka Ļašenko ir izdarijis kaut ko tik sliktu, ka viņš noteikti nolaidīs uz grunti LV futbolu?
Nomierinies, cilvēki izdara secinājumus deļ savas apziņas un dāžreiz dēļ vakardienas izdzertā. Tādiem internets eksistē tikai lai izliet uz citu savu neapmierinatību un nespēju pašam kaut ko sakarīgu sasniegt.

     [+] [-]

, 2020-03-25 16:02, pirms 4 gadiem
Gnīda

  -4 [+] [-]

, 2020-03-25 16:04, pirms 4 gadiem
Dons5 rakstīja: Nomierinies, cilvēki izdara secinājumus deļ savas apziņas un dāžreiz dēļ vakardienas izdzertā. Tādiem internets eksistē tikai lai izliet uz citu savu neapmierinatību un nespēju pašam kaut ko sakarīgu sasniegt.
Piekrītu, bet cilvēkus ir jāpiespiež uzņemties atbildību par uzrakstīto/pateikto.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 16:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekaunies un dalies ar tev zināmiem faktiem, ka Ļašenko ir izdarijis kaut ko tik sliktu, ka viņš noteikti nolaidīs uz grunti LV futbolu?
LV futbols jau ir uz grunts,par to parūpējās priekšgājēji ar visu savu štābu(lielākā daļa turpina darbu federācijā) ... tā kā sačakarēt šeit ir grūti .
Tomēr man bija cerība ,ka atnāks cilvēks no malas ,kas spēs mainīt darba stilu,motivāciju utt. Ja paliek šitais čalis,nekas nemainīsies izņemot naudas plūsmas virzienus .
Par Ļašenko personīgi ir zināms ,ka nav ievērības cienīgu sasniegumu ne sportā,ne biznesā, ne izglītībā,nav vadījis nevienu nopietnu organizaciju (izņemot minifutbola federāciju) .
Ļašenko izvēle man asociacējas ar cilvēku piepildītu autobusu kura vadīšanu uztic šoferītim kurš nekad nav vadījis šo verķi ,bet solās ieturēt pareizo kursu .
Lai no šās grunts paceltos ir vajadzīgs cilvēks kurš spēj apvienot un galvenais, spēj mainīt futbola sabiedrību!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 16:22, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu, bet cilvēkus ir jāpiespiež uzņemties atbildību par uzrakstīto/pateikto.
Internetā to var piespiest tikai tiesībsargājošas instances, nevis tu vai es. Diemžēl.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 16:26, pirms 4 gadiem
Kāda nafig vairs starpība. Gorkšam neļāva strādāt ar saviem iknedēļas kongresiem, tagad varēs parādīt kas ir kas. Krievi nāk! Krievi nāk!

  +6 [+] [-]

, 2020-03-25 16:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tiešām starp visiem šiem šeit rakstošiem lumpeņiem, nav atlicis neviens, kurš nāktu klājā ar kaut vienu puslīdz ticamu argumentu-kāpēc Ļašenko nevarētu sakārtot LV futbolu?
Arī mana attieksme pret viņu nav viennozīmīga, bet man nav pilnīgi neviena argumenta, lai es apgalvotu-viņš nolaidīs uz grunti LV futbolu.
Lumpenis esi tu pats! Izlasi kārtīgi ko es uzrakstīju. Un tad vēlreiz izlasi ko Kļaviņš vakar bija uzrakstījis. Man liekas ka pietiekoši skaidri viņš tur ir izteicies kā futbolā kaut ko saprotošs. Neesmu futbolā, pat ne tuvu, bet par tādu Ļašenko esmu uzzinājis tikai pēc intrigām futbola sabiedrībā. Arī tads manuprāt daudz ko pasaka par šo personu.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 16:33, pirms 4 gadiem
Man ir reāli žēl Latvijas futbola! Sākot no 5-gadīgajiem zeperiem, kuri sper pirmos soļus šājā karaliskajā sporta veidā un beidzot ar mums - futbolistu tēviem, mammām un faniem. Tiešām. Un piekrītu - tik vājprātigi rauties uz šo naudīgo amatu nevar cilvēks, kam ir tīri nolūki. Laikam tiešām ir jākļūst vēl sliktāk, lai kļūtu labāk. Ļoti žēl! TRiks vēl zaudēti gadi.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 16:36, pirms 4 gadiem
Dons5 rakstīja: Diemžēl pateicoties Gorkša (bez)darbam LFF budžets kļuva par trim limoniem mazāks. Viņš neko neizveidoja, tikai širmojās aiz cīņām ar "melnajiem spēkiem". Normāls un sakarīgs saimnieks nekad savas problēmas uz āru nevilks, īpaši uz UEFA un FIFA. Kārtīgs saimnieks, tāds kāds ir Ļašenko LTFA, ja ir problēmas, ar savu profesionalitāti, harizmu un komunikācijas spējam izvilks organizāciju no bedres un vadīs to pretī panākumiem. Ļoti žēl, ka es 2018. gadā atdevu savu balsu par Kasparu. Un neviens mani tagad nepierunas balsot par Ģirģenu. Jā uzvarēs Ģirģens, būs bardaks gan Iekšlietu ministrijā, gan LFF. Nē, paldies. Vadims ar savam darbībam LTFA visiem parādīja, ka ir pelnījis vadīt arī LFF. Pilnīgs atbalsts un lai veicās!
Mudaks.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 16:42, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir jau forši iznest saulītē problēmas, kuras ir uzkrājušās, un tā gūt zināmu popularitāti starp populisma atbalstītājiem. Tikai paliek atklāts jautājums-kurš būs tas, kurš šīs izceltās problēmas risinās, ar kādām metodēm risinās un arī atrisinās?!
Kuru no paša izceltajām problēmām Gorkšs atrisināja?
Neatrisināja nevienu, bet vismaz pietika olas parādīt kas par sviestu darās LFF. Es nezinu, kas būs, ja Ļašenko trāpīs prezidenta krēslā, bet kaut kas man saka priekšā, ka nebūs labi. Vai arī būs smuka fasādīte, bet iekšā tukšums. Vai arī būs labāk nekā ir tagad, bet būs arī naudiņas likšana savās kabatās. Tas ir tas, kas man visvairāk besī, ka bāž savās kabatās to naudu, kuru varētu arī ieguldīt futenē. Reāli besī tas. Tāpēc arī gribās, lai ir kāds, kas tos sūdus arī nes uz āru.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 16:43, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: LV futbols jau ir uz grunts,par to parūpējās priekšgājēji ar visu savu štābu(lielākā daļa turpina darbu federācijā) ... tā kā sačakarēt šeit ir grūti .
Tomēr man bija cerība ,ka atnāks cilvēks no malas ,kas spēs mainīt darba stilu,motivāciju utt. Ja paliek šitais čalis,nekas nemainīsies izņemot naudas plūsmas virzienus .
Par Ļašenko personīgi ir zināms ,ka nav ievērības cienīgu sasniegumu ne sportā,ne biznesā, ne izglītībā,nav vadījis nevienu nopietnu organizaciju (izņemot minifutbola federāciju) .
Ļašenko izvēle man asociacējas ar cilvēku piepildītu autobusu kura vadīšanu uztic šoferītim kurš nekad nav vadījis šo verķi ,bet solās ieturēt pareizo kursu .
Lai no šās grunts paceltos ir vajadzīgs cilvēks kurš spēj apvienot un galvenais, spēj mainīt futbola sabiedrību!
Hm, un Gorkšām šo panākumi dažādās jomās bija atliku likām pirms kļuva par LFF galvu?
Pat privātā biznesā viņam bija problēmas, jo nodokļu parādi neko labu neliecina.

Nu nenāks neviens no malas, un futbola sabiedrība arī nepieņems nevienu no malas. Ja vien tam nebūs spēcīgs lobijs jau esošajās LFF struktūrās. Tās ir naivas cerības uz jātnieku baltā zirgā, kurš ar zobenu nocirtīs visas sliktās LFF personāžu galvas.

''Lai no šās grunts paceltos ir vajadzīgs cilvēks kurš spēj apvienot un galvenais, spēj mainīt futbola sabiedrību!''

Ļoti vispārināts un populistisks lozungs, bez jebkāda paskaidrojuma, kur šādu cilvēku ņemt.

Lai arī kurš nenāktu par LFF prezidentu tāpat ir skaidrs, ka viņam būs jābūt kādai spēcīgai aizmugurei. Politiskā, vai biznesa struktūru, bet tāda viņam būs jābūt. Un tas ir pareizi un normāli.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 16:47, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Neatrisināja nevienu, bet vismaz pietika olas parādīt kas par sviestu darās LFF. Es nezinu, kas būs, ja Ļašenko trāpīs prezidenta krēslā, bet kaut kas man saka priekšā, ka nebūs labi. Vai arī būs smuka fasādīte, bet iekšā tukšums. Vai arī būs labāk nekā ir tagad, bet būs arī naudiņas likšana savās kabatās. Tas ir tas, kas man visvairāk besī, ka bāž savās kabatās to naudu, kuru varētu arī ieguldīt futenē. Reāli besī tas. Tāpēc arī gribās, lai ir kāds, kas tos sūdus arī nes uz āru.
Nu, iznesa Gorkšs tos sūdus uz āru, un kas bija tālāk?
Nekas jau nemainījās no visām paceltām problēmu lietām. Protams, var jau bīdīt teoriju, ka viņam citi LFF spices cilvēki to neļāva, bet tāpēc jau viņš bija LFF PREZIDENTS. Visa tā pasākuma galva!

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 16:54, pirms 4 gadiem
boleks rakstīja: Lumpenis esi tu pats! Izlasi kārtīgi ko es uzrakstīju. Un tad vēlreiz izlasi ko Kļaviņš vakar bija uzrakstījis. Man liekas ka pietiekoši skaidri viņš tur ir izteicies kā futbolā kaut ko saprotošs. Neesmu futbolā, pat ne tuvu, bet par tādu Ļašenko esmu uzzinājis tikai pēc intrigām futbola sabiedrībā. Arī tads manuprāt daudz ko pasaka par šo personu.

Kļaviņš? Ah, mūsu Saulvedis!
Vienīgais, ko viņš tur normālu uzrakstīja (raudāja), ka Ļašenko savācis visu LFF balsstiesīgo parakstus sev par labu, un viņš nabadziņš pat 14 balsis vairs nevar savākt.
Intrigas? Ja tu esi jaunietis līdz 25-iem gadiem, tad tev vel ir piedodams šis naivums, bet ja vecāks, tad tas naivums ir apbrīnojams. Cīņā par varu un augstiem amatiem vienmēr bija, ir un būs intrigas, meli utt. Un nekādi savādāk.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 16:59, pirms 4 gadiem
berimors rakstīja: Mudaks.
Tu par sevi? Piekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 17:00, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Nekad neesmu teicis,ka Gorkšs ir bijis traki laba kandidatūra,viņš bija labākais (manuprāt) no tā piedāvājuma. Gorkšs (futbola cilvēks)arī spilgti parādīja kā veicas cilvēkam šādā amatā ,ja nav atbilstošas prasmes (Izglītība,pieredze utt) ,ja ir sūdīga komanda( kā viņu piekāsa Verpakovskis) .
Neesmu dzirdējis par politisko ,biznesa struktūru utt atbalstu Ļašenko ...
Tad kā viņš attīstīs futbolu?
Hm, pēc Verpakovska teiktā iznāca, ka Gorkšs bija tas kas savu aizmuguri uzmeta. Lai kā tur arī nebūtu, tas šobrīd jau vairs nav aktuāli.
Publiskā telpā vairākkārt parādījās info, ka LNK GROUP atbalsta Vadima Ļašenko kandidatūru.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 17:08, pirms 4 gadiem
Dons5 rakstīja: Diemžēl pateicoties Gorkša (bez)darbam LFF budžets kļuva par trim limoniem mazāks. Viņš neko neizveidoja, tikai širmojās aiz cīņām ar "melnajiem spēkiem".
Kāpēc melo? tieši tie otrie spēki rīkoja kongresu pēc kongresa, nevis nodevās darbam
Gorkšs aptaisījās tikai vienā jautājumā - komandas izveidē. pļutinskis savu melno darbu padarīja labi, to nevar noliegt. viss pārējais ko raksti ir meli un mēsls, kam var piekrist tikai manā miskastē esošie vateņi, troļļi un citas bezsmadzeņu minoritātes

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:08, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, iznesa Gorkšs tos sūdus uz āru, un kas bija tālāk?
Nekas jau nemainījās no visām paceltām problēmu lietām. Protams, var jau bīdīt teoriju, ka viņam citi LFF spices cilvēki to neļāva, bet tāpēc jau viņš bija LFF PREZIDENTS. Visa tā pasākuma galva!
Es jau saku, ka tālāk nekas nebija. Izmeta Gorkšu ārā. Bet vai tāpēc vajag samierināties, ka kāds ir izšķērdējis LFF naudu? Tāpēc jau es saku, ka nedrīkst tos sūdus aizmirst. Vajag tad normālus statūtus taisīt, vajag normālu struktūru uztaisīt un visus procesus legāli organizēt, nevis, taisīt kaut kādas kreisās firmas uz sievu vārdiem un ņemt naudu caur tām. Tas tak ir sviests. Es nesaku, ka tur cilvēki nav pelnījuši atalgojumu par savu darbu, bet tad vismaz tam atalgojumam ir jābūt normālā, caurspīdīgā veidā izmaksātam.

Man liekas, ka Pukinskis reāli sasmērējās tajā laikā, kad strādāja Indriksona paspārnē. Varbūt viņš ir labs lietaskoks, bet tā kaka uz uzvalciņa vēl ir.

Par Ļašenko man vienkārši tāds negatīvs iespaids dažu viņa izdarību dēļ. Neredzu viņā arī tādu harizmu. Nezinu kā viņš mācēs pārstāvēt Federāciju internacionāli vai kaut vai nacionāli, neliekas viņš pietiekami aktīvs. Kaut kur aizskatuvē viņš protams aktīvi un individuāli visus apbraukājis un savācis balsis, bet tādā postenī kā prezidenta amats būs arī atvērtā veidā jāmāk pārliecināt biedrus.

Par Ģirģenu tagad grūti kaut ko spriest. Nav vēl viedoklis par viņu. Žēl, ka viņš nevar sīkāk pastāstīt, ko runāja ar Koļesničenko. Nav vēl Ģirģens pietiekam daudz runājis, lai par viņu vispār spriestu. Bet vismaz varbūt viņš varētu to sūdu kārtošanu noorganizēt, bet šaubos, ka Ļašenko tur kaut izdarīs.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 17:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, pēc Verpakovska teiktā iznāca, ka Gorkšs bija tas kas savu aizmuguri uzmeta. Lai kā tur arī nebūtu, tas šobrīd jau vairs nav aktuāli.
Publiskā telpā vairākkārt parādījās info, ka LNK GROUP atbalsta Vadima Ļašenko kandidatūru.
Baidos,ka LNK GROUP diženums strauji mazināsies pēc pandēmijas beigām un Rīgas pašvaldības vēlēšanām ,protams ja balstiesīgie lielpilsētā sāks draudzēties ar galvu... Ir aizdomas ,ka tieši šā iemesla dēļ tiek fīrēts šis ,čalītis.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:21, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Es jau saku, ka tālāk nekas nebija. Izmeta Gorkšu ārā. Bet vai tāpēc vajag samierināties, ka kāds ir izšķērdējis LFF naudu? Tāpēc jau es saku, ka nedrīkst tos sūdus aizmirst. Vajag tad normālus statūtus taisīt, vajag normālu struktūru uztaisīt un visus procesus legāli organizēt, nevis, taisīt kaut kādas kreisās firmas uz sievu vārdiem un ņemt naudu caur tām. Tas tak ir sviests. Es nesaku, ka tur cilvēki nav pelnījuši atalgojumu par savu darbu, bet tad vismaz tam atalgojumam ir jābūt normālā, caurspīdīgā veidā izmaksātam.

Man liekas, ka Pukinskis reāli sasmērējās tajā laikā, kad strādāja Indriksona paspārnē. Varbūt viņš ir labs lietaskoks, bet tā kaka uz uzvalciņa vēl ir.

Par Ļašenko man vienkārši tāds negatīvs iespaids dažu viņa izdarību dēļ. Neredzu viņā arī tādu harizmu. Nezinu kā viņš mācēs pārstāvēt Federāciju internacionāli vai kaut vai nacionāli, neliekas viņš pietiekami aktīvs. Kaut kur aizskatuvē viņš protams aktīvi un individuāli visus apbraukājis un savācis balsis, bet tādā postenī kā prezidenta amats būs arī atvērtā veidā jāmāk pārliecināt biedrus.

Par Ģirģenu tagad grūti kaut ko spriest. Nav vēl viedoklis par viņu. Žēl, ka viņš nevar sīkāk pastāstīt, ko runāja ar Koļesničenko. Nav vēl Ģirģens pietiekam daudz runājis, lai par viņu vispār spriestu. Bet vismaz varbūt viņš varētu to sūdu kārtošanu noorganizēt, bet šaubos, ka Ļašenko tur kaut izdarīs.
Es šai konkrētajā gadījumā vados pēc principa-ne vienmēr tas cilvēks, kurš sākotnēji likās sliktais, beigās tiešām tā arī ir.
Ja tā globāli ņem, tad ideālu kandidātu nav, un nekad arī nebūs, jo nav ne nācies redzēt, ne dzīvē satikt, ne arī par tādiem prezidentiem dzirdēt, kuri tikai idejas vārdā kandidētu uz amatu.
Ideālā variantā būtu, ja nākošais LFF prezidents, lai kurš tas nebūtu, papildus savām, vai savu lobiju, interesēm realizētu arī LV futbola kopējās intereses.
Vai tā būs-laiks rādīs.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:22, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Baidos,ka LNK GROUP diženums strauji mazināsies pēc pandēmijas beigām un Rīgas pašvaldības vēlēšanām ,protams ja balstiesīgie lielpilsētā sāks draudzēties ar galvu... Ir aizdomas ,ka tieši šā iemesla dēļ tiek fīrēts šis ,čalītis.
Kā būs, vai nebūs, laiks rādīs, un man nav spēju ielūkoties pat tik salīdzinoši netālā nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 17:29, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ideālā variantā būtu, ja nākošais LFF prezidents, lai kurš tas nebūtu, papildus savām, vai savu lobiju, interesēm realizētu arī LV futbola kopējās intereses.
Vai tā būs-laiks rādīs.
Tas ir tieši tas, kas līdz šim ir bijis visu laiku. Nu tas ir tas pats, kas ar Aivaru Ventspilē. Ir nobruģējis ieliņas, bet ir arī piesūcis pilnas kabatas ar kāpostu. Nepatīk man tāda vide. Bet redzu, ka tu esi viens no tiem cilvēkiem, kam tas ir pie kājas. Man tas nav pie kājas.

Tas ka nav ideāli kandidāti, tas man ir skaidrs. Bet vismaz gribās cilvēku, kas ir daudz maz godīgs.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 17:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šai konkrētajā gadījumā vados pēc principa-ne vienmēr tas cilvēks, kurš sākotnēji likās sliktais, beigās tiešām tā arī ir.
Ja tā globāli ņem, tad ideālu kandidātu nav, un nekad arī nebūs, jo nav ne nācies redzēt, ne dzīvē satikt, ne arī par tādiem prezidentiem dzirdēt, kuri tikai idejas vārdā kandidētu uz amatu.
Ideālā variantā būtu, ja nākošais LFF prezidents, lai kurš tas nebūtu, papildus savām, vai savu lobiju, interesēm realizētu arī LV futbola kopējās intereses.
Vai tā būs-laiks rādīs.
Es arī nesaku, ka Ļašenko ir slikts cilvēks, bet manuprāt nav viņa laiks vēl pienācis. Reāli mani viņš neuzrunā.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:35, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Tas ir tieši tas, kas līdz šim ir bijis visu laiku. Nu tas ir tas pats, kas ar Aivaru Ventspilē. Ir nobruģējis ieliņas, bet ir arī piesūcis pilnas kabatas ar kāpostu. Nepatīk man tāda vide. Bet redzu, ka tu esi viens no tiem cilvēkiem, kam tas ir pie kājas. Man tas nav pie kājas.

Tas ka nav ideāli kandidāti, tas man ir skaidrs. Bet vismaz gribās cilvēku, kas ir daudz maz godīgs.
Man tas nav pie kājas, un arī daudzas lietas nepatīk, bet esmu puslīdz iemācījies, jo ilgi dzīvoju , ka par lietām, kuras es nevaru ietekmēt, cepties un bojāt nervus ir bezjēdzīgi. Cenšos visā saskatīt loģisko pusi.

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 17:36, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Es arī nesaku, ka Ļašenko ir slikts cilvēks, bet manuprāt nav viņa laiks vēl pienācis. Reāli mani viņš neuzrunā.
šai konkrētā situācijā es esmu par Ļašenko tikai un vienīgi tāpēc, ka līdz šim zināmie kandidāti mani vel mazāk uzrunā.

  +4 [+] [-]

, 2020-03-25 17:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man tas nav pie kājas, un arī daudzas lietas nepatīk, bet esmu puslīdz iemācījies, jo ilgi dzīvoju , ka par lietām, kuras es nevaru ietekmēt, cepties un bojāt nervus ir bezjēdzīgi. Cenšos visā saskatīt loģisko pusi.
Nu cik redzu, tad komentē tu uz urrā. Nav dienas, kad nebūtu kāds tavs komentārs sportacentrā. Tad varbūt vari arī kaut kā iesaistīties un tos procesus ietekmēt. Kaut vai kādu dienu pie LFF nostāties ar kādu plakātu. Var arī kādu kompāniju savākt, kas to vēlētos izdarīt. Un galu galā var arī kādā amatā pieteikties LFF.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:46, pirms 4 gadiem
Negribētos gan redzēt šo glumo vīreli amatā uz kuru viņu bīda.

     [+] [-]

, 2020-03-25 18:08, pirms 4 gadiem
Ute! Ute no kuras būs ļoti grūti tikt vaļā.Varēs saimniekot korumpētajā federācijas blicē! Vai tad tiešām futbola draugi ir pelnījuši šo urodu?

     [+] [-]

, 2020-03-25 18:09, pirms 4 gadiem
Lašenko LFF krēslā = Viņķele premjera krēslā.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 18:14, pirms 4 gadiem
Tas brīdis, kad koronavīruss likās briesmīgs...

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 18:20, pirms 4 gadiem
tads rakstīja: Ute! Ute no kuras būs ļoti grūti tikt vaļā.Varēs saimniekot korumpētajā federācijas blicē! Vai tad tiešām futbola draugi ir pelnījuši šo urodu?
tak lai ir. Namejam patīk. 100 biedriem patīk. ko vēl vajag? tur viss ir ok!

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 18:23, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Nu cik redzu, tad komentē tu uz urrā. Nav dienas, kad nebūtu kāds tavs komentārs sportacentrā. Tad varbūt vari arī kaut kā iesaistīties un tos procesus ietekmēt. Kaut vai kādu dienu pie LFF nostāties ar kādu plakātu. Var arī kādu kompāniju savākt, kas to vēlētos izdarīt. Un galu galā var arī kādā amatā pieteikties LFF.
Nu neesi taču naivs! Konkrētajos LFF procesos vienīgie, kuri var kaut ko ietekmēt ir LV futbola sabiedrības labā griba, un nekādi piketētāji, vai kādi citi centieni tur ko ietekmēt no malas, ir absolūti bezjēdzīgi.
Es protams, šeit SC varu izteikt savas domas, jo laika daudz mājās sēdot, bet neesmu naivs, un saprotu ka manas domas neviens īpaši galvā neņems. Vienīgi un tikai tik cik uzturēt diskusiju un domu apmaiņu.

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 18:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak lai ir. Namejam patīk. 100 biedriem patīk. ko vēl vajag? tur viss ir ok!
Parādīsi to teikumu, kurā es rakstu-viņš man patīk?

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 18:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: skaidrs ka šis vieplis uzvarēs. bet nu Lv futbols ir ar mazu smadzeņu kapacitāti, tā ka šāds prezis ir perfekts viņiem.
Vārdi vietā, neko labāku nedz biedra statusa organizācijas, nedz LV futbols kopumā nav pelnījis. Cerams aiz San Marino lohi paliks gaidāmajā nāciju D grupā

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 18:58, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vārdi vietā, neko labāku nedz biedra statusa organizācijas, nedz LV futbols kopumā nav pelnījis. Cerams aiz San Marino lohi paliks gaidāmajā nāciju D grupā
Bēdīgi, ja viena personāža dēļ tiek vēlēts kaut kas slikts LV futbolam kopumā.
Es vel saprastu, ja to raksta skolnieki, bet, ja to dara cilvēki ar labu dzīves pieredzi, tad tas ir gana stulbi.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bēdīgi, ja viena personāža dēļ tiek vēlēts kaut kas slikts LV futbolam kopumā.
Es vel saprastu, ja to raksta skolnieki, bet, ja to dara cilvēki ar labu dzīves pieredzi, tad tas ir gana stulbi.
Jāsasniedz ir dibens, kas nav tālu, bet aizvien ir nesasniegts.
Iespējams tad kas normāls sāks notikt.

P.S. Ko domā Ļaška visiem tiem +100 biedru direktoriem lohiem ir sasolījis apmaiņā pret balsi kongresā?

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:30, pirms 4 gadiem
Visa pasaule cīnās ar COVID-19, šitie jampampiņi tik to vien domā kā dabūt sev siltu krēslu. Pretīgs kantoris, ar nemitīgām varas maiņām, skandāliem un visu parējo. Izlasei novēlu uzvaras, bet šis kantoris ir vnk pilnīgs čau.

     [+] [-]

, 2020-03-25 19:37, pirms 4 gadiem
Dons5 rakstīja: Tu par sevi? Piekrītu!
Dons5 - Mudaks ar lielo M

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:48, pirms 4 gadiem
boleks rakstīja: Ļašenko izrādās ir arī sava troļļu ferma.
Tieši tā.ignatovs,krūmiņš benkals,visi kā viens reģistrējušies 8 mēnešus atpakaļ.Kāda sagadīšanās,jo visi atbalsta Ļašenko.
Atklāti sakot,kopš Gorkša ievēlēšanas,nokļūstot opozīcijā viņš aktīvi darbojies,lai gāztu Kasparu un iegūtu šo posteni.Pusi darba viņš ar saviem domu biedriem veicis,atlikusi otrā puse.Šobrīd,ja šai informācijai var ticēt,ir atlicis tikai pārkāpt pāri astei.Žēl ,ka Kasparam tik ātri nolaidās rokas,kas vēlreiz apliecina,ka latviešu mentalitāte ir par vāju,lai cīnītos ar tādiem shēmotājiem.Un kā parasti tautā atrodās kangari,kuri par pamestu kaulu,labprāt,nobalsos tā kā vajag.Nu ko? Ja tā būs,tad neko vairāk arī neesam pelnījuši.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:55, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jāsasniedz ir dibens, kas nav tālu, bet aizvien ir nesasniegts.
Iespējams tad kas normāls sāks notikt.

P.S. Ko domā Ļaška visiem tiem +100 biedru direktoriem lohiem ir sasolījis apmaiņā pret balsi kongresā?
Šim visam nav jēgas 😁

Zini, par ko pēc 4 gadiem cīnīsies ar Nameju? (Ja šis nebūs nomiris, bet pasarg Dievs)
Viņš Tev centīsies pārliecināt, ka pirms 4 gadiem nemaz nav atbalstījis Ļašenko. Un nav jau tā, ka šim nebūs bijusi taisnība. Bet... šis atkal būs opozicicionārs 😁

     [+] [-]

, 2020-03-25 19:55, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jāsasniedz ir dibens, kas nav tālu, bet aizvien ir nesasniegts.
Iespējams tad kas normāls sāks notikt.

P.S. Ko domā Ļaška visiem tiem +100 biedru direktoriem lohiem ir sasolījis apmaiņā pret balsi kongresā?
Nezinu ko viņš ir sasolijis, vai nav sasolījis, bet respektēšu jebkuru LV futbola sabiedrības izvēli, lai arī kā man tā nepatiktu.
Šeit piesaukšu iepriekš jau pieminēto Lembergu, kurš daudziem, arī man, nepatīk, bet tas jau neapgāž faktu, ka jau 30-mit gadus ventspilnieku lielākā daļa par viņu un viņa partiju balso no vēlēšanām uz vēlēšanām. Vai man tagad šī ventspilnieki daļa jānosauc par muļķiem, kuri neko nesaprot? es personiski domāju ka nē, jo gan jau viņi zin kāpēc tik ilgi balso par Lembi un viņa partiju.

     [+] [-]

, 2020-03-25 19:58, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Tieši tā.ignatovs,krūmiņš benkals,visi kā viens reģistrējušies 8 mēnešus atpakaļ.Kāda sagadīšanās,jo visi atbalsta Ļašenko.
Atklāti sakot,kopš Gorkša ievēlēšanas,nokļūstot opozīcijā viņš aktīvi darbojies,lai gāztu Kasparu un iegūtu šo posteni.Pusi darba viņš ar saviem domu biedriem veicis,atlikusi otrā puse.Šobrīd,ja šai informācijai var ticēt,ir atlicis tikai pārkāpt pāri astei.Žēl ,ka Kasparam tik ātri nolaidās rokas,kas vēlreiz apliecina,ka latviešu mentalitāte ir par vāju,lai cīnītos ar tādiem shēmotājiem.Un kā parasti tautā atrodās kangari,kuri par pamestu kaulu,labprāt,nobalsos tā kā vajag.Nu ko? Ja tā būs,tad neko vairāk arī neesam pelnījuši.
Ja nezini, tad pačukstēšu priekšā, ka jebkura opozīcija aktīvi cīnās pret pozīciju, un dara visu, lai to gāztu.
Pastāsti par kādām shēmām ir Tavs stāsts, jo ir acīmredzams, ka zini kaut ko vairāk.
Ja pareizi sapratu, tad attiecībā uz kaulu, Tu domāji arī savas pilsētas iedzīvotājus, kuri visu laiku balso par Lembergu?

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:59, pirms 4 gadiem
Bļ...
Kā var cilvēks, kurš pats brīnās par populistiem politikā...
Tagad lobēt Ļašenko, jo redz... nav tak pieredzes 😁

     [+] [-]

, 2020-03-25 20:01, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šim visam nav jēgas 😁

Zini, par ko pēc 4 gadiem cīnīsies ar Nameju? (Ja šis nebūs nomiris, bet pasarg Dievs)
Viņš Tev centīsies pārliecināt, ka pirms 4 gadiem nemaz nav atbalstījis Ļašenko. Un nav jau tā, ka šim nebūs bijusi taisnība. Bet... šis atkal būs opozicicionārs 😁
Atkārtošos, bet vēlreiz uzrakstīšu īpaši stulbam cilvēkam-nevajag domāt manā vietā, jo tev nesanāk, un labi vien ir ka nesanāk.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:01, pirms 4 gadiem
Kaimiņam, Zakatistovam un Tamužam ar nebija ieinteresētības 😁

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:03, pirms 4 gadiem
Tikai es... cik ātri tiku pie KPV LV Konta pārvaldes...
Tik ātri atteicos...
Poh...
Man nav vairs svarīgi, vai cilvēki pēc šī pārvalda manu vārdu/uzvārdu

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:03, pirms 4 gadiem
Es vnk neapstiprināšu.
Bet jā... pārvaldīju sūd/pelēkkardināla partijas kontu reiz 😁

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:04, pirms 4 gadiem
Bija man tas... uzticēti... ievēlēts

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:07, pirms 4 gadiem
Un tagad...
Tie paši debīliķi...
Skatās Aldī...
Un balsos par viņu...

Dekomkrātijas iespējas...
Mirst debilisma asarām slacītas..

Tieši tāda ir Latvija...

50 gadu vismaz...
Ko mācīties

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:09, pirms 4 gadiem
namejs jau apdirsās labu laiku atpakaļ. kas attiecas uz ļašku, tad bļāviens es arī pēdējā laikā esu pamanījis, ka šamējais troļļu kūti izveidojis. nu tas ir vispār pipec. šitā rauties pie siles, plus tas, ka savācis pāri par simts biedru parakstiem. pretīgs tips. atcerēsimies viņa labos darbus korkša laikā. būs intresanti pavērot vai biedriem veselais saprāts vēl kaut drusku ir palicis vai točna tās prostitūtas būs pārdevušās par pāris kauliem.

     [+] [-]

, 2020-03-25 20:10, pirms 4 gadiem
Jā..
Es biju KPV LV Revīzijas komisijas priekšsēdētājs
Un jā..
Es biju KPV LV Vesturiskip pirmās sabāksmes organizētājs pārdaugvas viesnīcā 😏

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:11, pirms 4 gadiem
I tried...
Es mēģināju...

F... You all!!!! 😁

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:13, pirms 4 gadiem
Gaklvenais jau ka...
Vai man ir kauns kaut jel par ko tāda Nemeja, kurš 50 gadu laikā neko nav darījis???
Da nē...

Man vispār nav kauna, kad par mani smejas...
Es pusdienās un biznesa pusdienās ar labāko prieku visiem stāstu...
Visiem mute vaļā... visiem interesanti... jo redz viens trakais ir provējis..

Provējis politikas debilismā ieviest profesionālismu.

Kas nav izdarāms 😁😁😁

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:18, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un tagad...
Tie paši debīliķi...
Skatās Aldī...
Un balsos par viņu...

Dekomkrātijas iespējas...
Mirst debilisma asarām slacītas..

Tieši tāda ir Latvija...

50 gadu vismaz...
Ko mācīties
Jā, duraku šajā valstī nav maz...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu ko viņš ir sasolijis, vai nav sasolījis, bet respektēšu jebkuru LV futbola sabiedrības izvēli, lai arī kā man tā nepatiktu.
Šeit piesaukšu iepriekš jau pieminēto Lembergu, kurš daudziem, arī man, nepatīk, bet tas jau neapgāž faktu, ka jau 30-mit gadus ventspilnieku lielākā daļa par viņu un viņa partiju balso no vēlēšanām uz vēlēšanām. Vai man tagad šī ventspilnieki daļa jānosauc par muļķiem, kuri neko nesaprot? es personiski domāju ka nē, jo gan jau viņi zin kāpēc tik ilgi balso par Lembi un viņa partiju.
LFF galvenā problēma ir biedru skaits - neadekvāts. Pārāk daudzi uzņemti par biedriem un pārāk vāji bijuši uzņemšanas kritēriji.
Kā piemērs, ir vairākas komandas 2. līgā, kurām nav nekādas jauniešu organizācijas apakšā, visu to padarīšanu uztur parasti mužiki no kuriem liela daļa (kā jau Latvijā), dzīvo no algas līdz algai. Nu vistīrākā amatieru-čomu komanda bez jebkādām ambīcijām vai mērķiem uz profesionālismu.

Apciemojot šāda amatieru kluba (LFF biedra) diriču, un noliekot tādam kadram uz galda aploksni ar garšīgu saturu... Kā domā, būs atbalsts kongresā vai nebūs? Saproti, cik viegli tas ir izdarāms..

Nesaku, ka visi uz šito parakstās, bet iespējams, tādi ir..

     [+] [-]

, 2020-03-25 20:23, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā, duraku šajā valstī nav maz...
Vienmēr ir atklāts jautājums, kuri ir lielāki nedemokrāti? Tie kuri Atmodas laikā cīnījās, lai mēs būtu neatkarīgi, vai tie, kuri pēc tam atbrauca jau pie visa gatava, un vel iedomājās mūs mācīt, kā mums jādzīvo.

     [+] [-]

, 2020-03-25 20:25, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā, duraku šajā valstī nav maz...
Stāsts nav par to..stāsts ir par to...
Ka personīgi man...
Tāda Liepājas gudrīša Ivara priekšā...
Kaunēties nav par ko...
Un arī pazemot Ivaru es negribu... vnk... pirms d... savu pseidofinanstista d...listmu...lai nāk kaut pirmais ar raganu medībām tagad... kas es esmu un kurš...
Nav tik grūti sazīmēt...

Bet lai tad met...
Lai met man ar savu finanšu/ekonomikas vareno zinašanu ritulu tad 😁

Uzskatu šo kā pusuzupurēšanos... viens otrs runā par "valstsvīra būšanu" 😁
Es visu (!!!) pateicu...
Ir ko... d... pretī... aiziet... laipni lūgti

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: LFF galvenā problēma ir biedru skaits - neadekvāts. Pārāk daudzi uzņemti par biedriem un pārāk vāji bijuši uzņemšanas kritēriji.
Kā piemērs, ir vairākas komandas 2. līgā, kurām nav nekādas jauniešu organizācijas apakšā, visu to padarīšanu uztur parasti mužiki no kuriem liela daļa (kā jau Latvijā), dzīvo no algas līdz algai. Nu vistīrākā amatieru-čomu komanda bez jebkādām ambīcijām vai mērķiem uz profesionālismu.

Apciemojot šāda amatieru kluba (LFF biedra) diriču, un noliekot tādam kadram uz galda aploksni ar garšīgu saturu... Kā domā, būs atbalsts kongresā vai nebūs? Saproti, cik viegli tas ir izdarāms..

Nesaku, ka visi uz šito parakstās, bet iespējams, tādi ir..
Es saprotu problēmu, bet kur šajā visā būtu vainojams, kaut vai tas pats Ļašenko.
Un, starp citu, LFF kongresa balsstiesīgo nopietns pieaugums notika tieši Gorkša laikā.

     [+] [-]

, 2020-03-25 20:28, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Stāsts nav par to..stāsts ir par to...
Ka personīgi man...
Tāda Liepājas gudrīša Ivara priekšā...
Kaunēties nav par ko...
Un arī pazemot Ivaru es negribu... lai nāk kaut pirmais ar raganu medībām tagad... kas es esmu un kurš...
Nav tik grūti sazīmēt...

Bet lai tad met...
Lai met man ar savu finanšu/ekonomikas vareno zinašanu ritulu tad 😁
Es jūsu ekonomiskās debates esmu vērojis no malas, pats neiesaistos, jo viss ir grūti prognozējams, tiesa gan es melotu, ja teiktu, ka neuztraucos par to, kas iespējams mūs sagaida.
Pēc pāris mēnešiem jau kļūs skaidrs, kuram no jums bija taisnība.
Ievelkam visi elpu un sagaidam iznākumu.

     [+] [-]

, 2020-03-25 20:29, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu problēmu, bet kur šajā visā būtu vainojams, kaut vai tas pats Ļašenko.
Un, starp citu, LFF kongresa balsstiesīgo nopietns pieaugums notika tieši Gorkša laikā.
Piekrītu, un tā bija milzīga kļūda, un pats Gorkšs to noteikti apzinās.
Problemātiskākais šajā visā ir tas, ka nevajadzīgus biedrus un visādus amatierus nemaz tik viegli neizslēgsi...

     [+] [-]

, 2020-03-25 20:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Piekrītu, un tā bija milzīga kļūda, un pats Gorkšs to noteikti apzinās.
Problemātiskākais šajā visā ir tas, ka nevajadzīgus biedrus un visādus amatierus nemaz tik viegli neizslēgsi...
Nezinu ko viņš apzinās, vai neapzinās, bet tas ir nenoliedzams fakts, ka tas viss beigās pavērsās pret viņu pašu. Kā pūta, tā beigās dega.
Protams, ka tagad ieslēgt atpakaļgaitu būs ļoti sarežģīti, jo katrs LFF balsstiesīgais diez vai gribēs pats brīvprātīgi atteikties no iespējas pasēdēt pie LFF varas pārdales katla. Bez viņu piekrišanas tas būtībā nav iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:39, pirms 4 gadiem
Politiskajos rakstos cilvēki brīnās par bauru stulbumu......Nav ko brīnīties, palasiet Nameju 9999........Pārfrāzējot vienas filmas nosaukumu varētu par viņu teikt: stulbs,stulbāks,bezgalīgi stulbs......un pļāpīgs kā profesionāla tirgus tantiņa...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 20:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu ko viņš apzinās, vai neapzinās, bet tas ir nenoliedzams fakts, ka tas viss beigās pavērsās pret viņu pašu. Kā pūta, tā beigās dega.
Protams, ka tagad ieslēgt atpakaļgaitu būs ļoti sarežģīti, jo katrs LFF balsstiesīgais diez vai gribēs pats brīvprātīgi atteikties no iespējas pasēdēt pie LFF varas pārdales katla. Bez viņu piekrišanas tas būtībā nav iespējams.
Tur jau tā problēma, ka starp biedriem ir vairāki, iespējams viegli uzpērkami amatieri, kuriem futene ir tikai hobijs un nekas vairāk.
Nevis kaut cik nopietnas organizācijas, ar +100 bērniem apakšā, kuriem vajag īstus solījumus nevis aploksni...
Tāda FK Karosta no Liepājas kā piemērs - nu nahren tādai amatieru komandai jābūt balsstiesīgam biedram?

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 20:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nezini, tad pačukstēšu priekšā, ka jebkura opozīcija aktīvi cīnās pret pozīciju, un dara visu, lai to gāztu.
Pastāsti par kādām shēmām ir Tavs stāsts, jo ir acīmredzams, ka zini kaut ko vairāk.
Ja pareizi sapratu, tad attiecībā uz kaulu, Tu domāji arī savas pilsētas iedzīvotājus, kuri visu laiku balso par Lembergu?
Izņēmuma kārtā atbildēšu,zinot,ka ar tevīm diezgan bezcerīgi diskutēt.Nejauc futbolu ar politiku.Tas attiecībā uz pozīciju un opozīciju.Tieši pēc Lašenko zaudējuma,LFF prezidenta vēlēšanās,radās futbola sabiedrībā opozīcija,kurai mērķis bija viens.Gāzt Gorkšu un, pateicoties pārāk demokrātiskiem statūtiem ,sākās bezgalīgā ārkārtas kongresu ēra.Šajā faktā ,kā zini,mēs esam pasaules čempioni.Tikai strādājot roku rokā,vienoti,ar kopīgiem mērķiem mēs varam futbolu Latvijā vismaz iesākumā atgriezt kaut kādā cienījamā līmenī.Starp citu,Ļašenko to ir lieliski sapratis un tāpēc jau tagad veido savu komandu visās pozīcijās.Tas pirmais.Kas attiecās uz shēmošanu,tad tā jau sākās tūdaļ pēc zaudējuma vēlēšanās.Ar ļoti redzamām sekām.Ja tu domā cita veida shēmošanu,tad pagaidīsim ,kad šis tiks pie prezidenta krēsla.Tas otrais.Un nobeigumā,kas attiecās uz manu pilsētu,tad par kaulu pilnīga taisnība.Viena daļa elektorāta.,kura balsoja par Lembi ir tie nabaga penšuki,kuram pa retam gadā atmet kādu žēlastības dāvanu un ne jau no savas kabatas protams,bet no mūsu nodokļu maksātāja naudas,otrā daļa tā naivā jaunatne un arī vidējā paaudze,kura saka,redz kā sakārtojis pilsētu.OK,bet ar tādu naudu,kāda ienāca Ventspilī to varētu izdarīt jebkurš.Un treškārt,tā kā māk VALDĪT Lembergs,Latvijā nemāk neviens.Tāpēc zem ūdens viņu dabūt grūti,jo pārāk daudz viņam"peldvestu" visā Latvijā un protams Rīgā,jo slīkstot daudziem trekniem politiķiem un cita veida blēžiem būtu jāslīkst līdz.Tāpēc es te varu balsot kā gribu,nekas nemainīsies.Vienīga maza cerība uz JKP,tie vismaz šo miermīlīgo dīķi sašūpoja ievērojami.Tas īsumā treškārt.Te varētu runāt dikti un daudz,bet neredzu jēgu. Ar to arī diskusiju beigsim.

     [+] [-]

, 2020-03-25 20:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur jau tā problēma, ka starp biedriem ir vairāki, iespējams viegli uzpērkami amatieri, kuriem futene ir tikai hobijs un nekas vairāk.
Nevis kaut cik nopietnas organizācijas, ar +100 bērniem apakšā, kuriem vajag īstus solījumus nevis aploksni...
Tāda FK Karosta no Liepājas kā piemērs - nu nahren tādai amatieru komandai jābūt balsstiesīgam biedram?
Kā jau rakstīju, tad tas viss ir saprotams, ka LFF valda baigais bardaks, bet kaut kā neredzu kaut kādus alternatīvus kandidātus tiem, kuri jau ir pieteikušies.
Ja ņemtu vērā SC bērnudārza viedokli, tad no šībrīža skatu punkta neviens kandidāts nav labs, vēlēšanas ir atceļamas, un visi gaidām princi baltā zirgā, kurš atjās un visas lietas sakārtos.
Vai tā?

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 20:47, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Izņēmuma kārtā atbildēšu,zinot,ka ar tevīm diezgan bezcerīgi diskutēt.Nejauc futbolu ar politiku.Tas attiecībā uz pozīciju un opozīciju.Tieši pēc Lašenko zaudējuma,LFF prezidenta vēlēšanās,radās futbola sabiedrībā opozīcija,kurai mērķis bija viens.Gāzt Gorkšu un, pateicoties pārāk demokrātiskiem statūtiem ,sākās bezgalīgā ārkārtas kongresu ēra.Šajā faktā ,kā zini,mēs esam pasaules čempioni.Tikai strādājot roku rokā,vienoti,ar kopīgiem mērķiem mēs varam futbolu Latvijā vismaz iesākumā atgriezt kaut kādā cienījamā līmenī.Starp citu,Ļašenko to ir lieliski sapratis un tāpēc jau tagad veido savu komandu visās pozīcijās.Tas pirmais.Kas attiecās uz shēmošanu,tad tā jau sākās tūdaļ pēc zaudējuma vēlēšanās.Ar ļoti redzamām sekām.Ja tu domā cita veida shēmošanu,tad pagaidīsim ,kad šis tiks pie prezidenta krēsla.Tas otrais.Un nobeigumā,kas attiecās uz manu pilsētu,tad par kaulu pilnīga taisnība.Viena daļa elektorāta.,kura balsoja par Lembi ir tie nabaga penšuki,kuram pa retam gadā atmet kādu žēlastības dāvanu un ne jau no savas kabatas protams,bet no mūsu nodokļu maksātāja naudas,otrā daļa tā naivā jaunatne un arī vidējā paaudze,kura saka,redz kā sakārtojis pilsētu.OK,bet ar tādu naudu,kāda ienāca Ventspilī to varētu izdarīt jebkurš.Un treškārt,tā kā māk VALDĪT Lembergs,Latvijā nemāk neviens.Tāpēc zem ūdens viņu dabūt grūti,jo pārāk daudz viņam"peldvestu" visā Latvijā un protams Rīgā,jo slīkstot daudziem trekniem politiķiem un cita veida blēžiem būtu jāslīkst līdz.Tāpēc es te varu balsot kā gribu,nekas nemainīsies.Vienīga maza cerība uz JKP,tie vismaz šo miermīlīgo dīķi sašūpoja ievērojami.Tas īsumā treškārt.Te varētu runāt dikti un daudz,bet neredzu jēgu. Ar to arī diskusiju beigsim.
Izlasīju pirmos teikumus, un sapratu................tālāk pat nav vērts lasīt un diskutēt.
Ar labu vakaru!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 21:02, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju, tad tas viss ir saprotams, ka LFF valda baigais bardaks, bet kaut kā neredzu kaut kādus alternatīvus kandidātus tiem, kuri jau ir pieteikušies.
Ja ņemtu vērā SC bērnudārza viedokli, tad no šībrīža skatu punkta neviens kandidāts nav labs, vēlēšanas ir atceļamas, un visi gaidām princi baltā zirgā, kurš atjās un visas lietas sakārtos.
Vai tā?
Tāpēc jau rakstīju - jāsasniedz ir dibens, kas nav tālu, bet nav vēl sasniegts. Kritiskos brīžos mēdz uzrasties glābējs(i)

     [+] [-]

, 2020-03-25 21:08, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Tieši tā.ignatovs,krūmiņš benkals,visi kā viens reģistrējušies 8 mēnešus atpakaļ.Kāda sagadīšanās,jo visi atbalsta Ļašenko.
uz jūnija kongresu...

     [+] [-]

, 2020-03-25 21:34, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tāpēc jau rakstīju - jāsasniedz ir dibens, kas nav tālu, bet nav vēl sasniegts. Kritiskos brīžos mēdz uzrasties glābējs(i)
Tobišs Tu uzskati, ka LV futbolam jāsniedz bankrota brīdis, un jāsagaida, kad tiek nozīmēts valsts norīkots likvidators, kurš izpārdod LV futbola mantu, un visi gali ūdenī?
Ir gan viens variants, ka UEFA nozīmē savu pārvaldnieku LV futbola saimniecībai, bet tas nozīmētu milzīgu kaunu visai LV, jo tas apliecinātu, ka mēs paši savā valstī neesam spējīgi sakārtot lietas.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 21:40, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Lašenko LFF krēslā = Viņķele premjera krēslā.
Tad jau viņš būs izcils LFF vadītājs, jo Viņķele ir viena no gudrākajām Latvijas politiķēm un premjera amatu varētu ieņemt bez problēmām.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 21:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tobišs Tu uzskati, ka LV futbolam jāsniedz bankrota brīdis, un jāsagaida, kad tiek nozīmēts valsts norīkots likvidators, kurš izpārdod LV futbola mantu, un visi gali ūdenī?
Ir gan viens variants, ka UEFA nozīmē savu pārvaldnieku LV futbola saimniecībai, bet tas nozīmētu milzīgu kaunu visai LV, jo tas apliecinātu, ka mēs paši savā valstī neesam spējīgi sakārtot lietas.
Otrais variants patreiz nemaz tik slikti neskan..

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 21:46, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Politiskajos rakstos cilvēki brīnās par bauru stulbumu......Nav ko brīnīties, palasiet Nameju 9999........Pārfrāzējot vienas filmas nosaukumu varētu par viņu teikt: stulbs,stulbāks,bezgalīgi stulbs......un pļāpīgs kā profesionāla tirgus tantiņa...
Namejam var nepiekrist, bet viņš vienmēr pamato savu domu. Atšķirībā no tevis. Tev pieklibo arī diskusiju kultūra.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 21:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Otrais variants patreiz nemaz tik slikti neskan..
Jā, tas būtu tas pats, ja Tavas ģimenes budžetu pārvaldītu, kāds sociālā dienesta iecelts darbinieks, kurš Tev katru dienu izsniegtu 5 EURO kabatas naudu, un Tev pašam par savu naudu nebūtu nekāda teikšana.
Forši ne?
Ceru, ka LV futbola sabiedrība tik zemu nenolaidīsies, un paši savas lietas sakārtotos.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 21:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas būtu tas pats, ja Tavas ģimenes budžetu pārvaldītu, kāds sociālā dienesta iecelts darbinieks, kurš Tev katru dienu izsniegtu 5 EURO kabatas naudu, un Tev pašam par savu naudu nebūtu nekāda teikšana.
Forši ne?
Ceru, ka LV futbola sabiedrība tik zemu nenolaidīsies, un paši savas lietas sakārtotos.
Salīdzinājums nevietā.
Turklāt, LFF nauda lielākoties nāk tieši no UEFA, nav 90-tie un Guņas privātlīdzekļi.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 21:57, pirms 4 gadiem
otins , 21:40, pirms 15 minūtēm , ignorēt , atbildēt
strops rakstīja: Lašenko LFF krēslā = Viņķele premjera krēslā.
Tad jau viņš būs izcils LFF vadītājs, jo Viņķele ir viena no gudrākajām Latvijas politiķēm un premjera amatu varētu ieņemt bez problēmām.

Nuja,ostin....

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 22:07, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Salīdzinājums nevietā.
Turklāt, LFF nauda lielākoties nāk tieši no UEFA, nav 90-tie un Guņas privātlīdzekļi.
Kāpēc nevietā?
Jebkura iecelta pārvaldnieka, vai likvidatora, pamata uzdevums ir kontrolē naudas plūsmas, un atgūt visus aizdevumus, vai aizņēmumus.
Protams, ka lielākā nauda ienāk no UEFA, un tieši tāpēc no šīs organizācijas būtu šis pārvaldnieks, kurš kontrolētu UEFA naudas plūsmu. Ja tā nebūtu, tad UEFA acis nemirkšķinot ļautu LFF nogrimt, jo tā nekādu būtisko lomu Eiropas un pasaules futbolā nespēlē.
Un ar LFF ikdienas lietām nodarbotos šī UEFA pārstāvja iecelta valde, kura varētu būt pat tāda, ka Ļašenko šeit liktos pat baltais eņģelis.
Protams, ka šeit es nedaudz dramatizēju, bet neviens nevar pateikt, kā situācija risinātos tādā situācijā. Tomēr kā jau teicu, tad tas būtu milzīgs apkaunojums visai LV sabiedrībai, ka LV iedzīvotāji paši nevar sakārtot savas lietas, un to ir jādara starptautiskai organizācijai.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 22:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc nevietā?
Jebkura iecelta pārvaldnieka, vai likvidatora, pamata uzdevums ir kontrolē naudas plūsmas, un atgūt visus aizdevumus, vai aizņēmumus.
Protams, ka lielākā nauda ienāk no UEFA, un tieši tāpēc no šīs organizācijas būtu šis pārvaldnieks, kurš kontrolētu UEFA naudas plūsmu. Ja tā nebūtu, tad UEFA acis nemirkšķinot ļautu LFF nogrimt, jo tā nekādu būtisko lomu Eiropas un pasaules futbolā nespēlē.
Un ar LFF ikdienas lietām nodarbotos šī UEFA pārstāvja iecelta valde, kura varētu būt pat tāda, ka Ļašenko šeit liktos pat baltais eņģelis.
Protams, ka šeit es nedaudz dramatizēju, bet neviens nevar pateikt, kā situācija risinātos tādā situācijā. Tomēr kā jau teicu, tad tas būtu milzīgs apkaunojums visai LV sabiedrībai, ka LV iedzīvotāji paši nevar sakārtot savas lietas, un to ir jādara starptautiskai organizācijai.
N-tie ārkārtas kongresī tādā nabadzīgā futbola mikrovalstiņā, kā Latvija, jau vien liecina par to, ka neesam spējīgi apsaimniekot futbola resursus.
Manis pēc, lai to sauc par apkaunojumu, bet es būtu priecīgs, ja LFF vadību uz noteiktu laiku pārņemtu UEFA ierēdņi.

     [+] [-]

, 2020-03-25 22:21, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: N-tie ārkārtas kongresī tādā nabadzīgā futbola mikrovalstiņā, kā Latvija, jau vien liecina par to, ka neesam spējīgi apsaimniekot futbola resursus.
Manis pēc, lai to sauc par apkaunojumu, bet es būtu priecīgs, ja LFF vadību uz noteiktu laiku pārņemtu UEFA ierēdņi.
Atzīt ka pasākums ir aizlaists pa pieskari ir spēks, nevis vājums.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 22:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: N-tie ārkārtas kongresī tādā nabadzīgā futbola mikrovalstiņā, kā Latvija, jau vien liecina par to, ka neesam spējīgi apsaimniekot futbola resursus.
Manis pēc, lai to sauc par apkaunojumu, bet es būtu priecīgs, ja LFF vadību uz noteiktu laiku pārņemtu UEFA ierēdņi.
Demokrātijas viens no pamatprincipiem-jebkurš konflikts sabiedrībā, vai kādā no tās daļām, virza to uz progresu.
Agrāk vai vēlāk LFF pati visu sakārtos.
Mani tikai pārsteidz gaišreģu daudzums SC komentētāju vidū. Lielākā daļa jau zin, kas notiks, un noteikti, ka būs ļoti slikti, ja ievēlēs Ļašenko.
Būtu man šādas spējas.

     [+] [-]

, 2020-03-25 22:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Demokrātijas viens no pamatprincipiem-jebkurš konflikts sabiedrībā, vai kādā no tās daļām, virza to uz progresu.
Agrāk vai vēlāk LFF pati visu sakārtos.
Mani tikai pārsteidz gaišreģu daudzums SC komentētāju vidū. Lielākā daļa jau zin, kas notiks, un noteikti, ka būs ļoti slikti, ja ievēlēs Ļašenko.
Būtu man šādas spējas.
Nu tad tikai nečīksti nākamos 4 gadus, kad sliktā Gorkša nebūs un LFF glābējs, žīdiņs Ļaška ''diktēs''

     [+] [-]

, 2020-03-25 22:45, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu tad tikai nečīksti nākamos 4 gadus, kad sliktā Gorkša nebūs un LFF glābējs, žīdiņs Ļaška ''diktēs''
Kāpēc man būtu jāčīkst?
Es atļaušos atbildēt ar viena LFV kluba vadošās amatpersonas vārdiem, kad tam žurnālists pajautāja ko tas domā par leģionāru limita atcelšanu LFV spēlēs- es nezinu, un to nezin neviens, kā tagad būs, bet ja nepamēģinās, tad nekad neuzzinās kā būs.
Vairāk man nav ko piebilst.
P.S. Piedod, bet es jau esmu izgājis no tā vecuma, kad īpaši uztraucos par kādas amatpersonas tautību. Man ir pavisam citi kritēriji pēc kuriem vērtēju cilvēkus.

     [+] [-]

, 2020-03-25 22:49, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tāpēc jau rakstīju - jāsasniedz ir dibens, kas nav tālu, bet nav vēl sasniegts. Kritiskos brīžos mēdz uzrasties glābējs(i)
Tapēc Latvija nekur nav tikusi - gaida savu Laimes Lāci.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 22:51, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tad jau viņš būs izcils LFF vadītājs, jo Viņķele ir viena no gudrākajām Latvijas politiķēm un premjera amatu varētu ieņemt bez problēmām.
Jo vairak lasu, jo vairāk tavs domu gajiens atgadina Nameju - regulāri centies būt opozīcijā. Ja viņam patīk/gadās ta, tad arī tev tas ir regulāri, jo īpaši, kad runa ir par sabiedrības vairumā nemīlētiem personāžiem - Ankipānu un Vecvagaru uzskati par labiem treneriem, neskatoties uz to, ka viss liecina par pretējo, tagad Viņķeli sauc par vienu no gudrakajām politiķēm - ja nu vienīgi viena no gudrakajām rausējām. Savādak gudrus viņas lēmumus grūti atcerēties. Savukārt, skandalozus un nelogiskus gan - kaut vai pēdejais par Ogres slimnīcu.

     [+] [-]

, 2020-03-25 22:53, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: N-tie ārkārtas kongresī tādā nabadzīgā futbola mikrovalstiņā, kā Latvija, jau vien liecina par to, ka neesam spējīgi apsaimniekot futbola resursus.
Manis pēc, lai to sauc par apkaunojumu, bet es būtu priecīgs, ja LFF vadību uz noteiktu laiku pārņemtu UEFA ierēdņi.
Tātad tu vēlies atzīt, ka Latvijas futbola pārvalde (lidz ar to sabiedrība, ka tāda, jo jebkura lielā federācija, tapat kā valdība ir sabiedrības spogulis) ir pilnīgi impotenta plānošanā un caurspīdīgos lēmumos? Vai to, ka mēs esam Āfrikas banānu republikas līmeņa valstiņa, kura nespēj tikt gala bez bagāta rietumu papiņa padoma?

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 22:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc man būtu jāčīkst?
Es atļaušos atbildēt ar viena LFV kluba vadošās amatpersonas vārdiem, kad tam žurnālists pajautāja ko tas domā par leģionāru limita atcelšanu LFV spēlēs- es nezinu, un to nezin neviens, kā tagad būs, bet ja nepamēģinās, tad nekad neuzzinās kā būs.
Vairāk man nav ko piebilst.
P.S. Piedod, bet es jau esmu izgājis no tā vecuma, kad īpaši uztraucos par kādas amatpersonas tautību. Man ir pavisam citi kritēriji pēc kuriem vērtēju cilvēkus.
Ja nebūs labāk būs savādāk - pārfrāzējot tavu citātu. Bet es teikšu, ka tāda filozofija nav tā labāka. Paskaidrošu ar piemēru iz dzīves. Uzņēmumā, kurā strādaju vairāki no valdes un vadības ir ar līdzīgu domāšanu. Un šada domāšana - ja nepamēģināsi nezināsi, parasti beidzas ar lieki patērētu laiku un resursiem. Protams, reizem izdodās atrast ko ļoti vērtīgu, bet vairums šadu lēmumu nerada izmaiņas vai tas ir tik minimalas, ka ieguldītās pūles neatmaksājās. Pārejot uz futbola sabiedrību - ja lielāko daļu LFF veido cilvēki vel no Guņas laikiem - tad nekas nemainīsies arī ar Ļašenko - ja viņam ir tik plašs viņu atbalsts, tad ko var secināt - viņš ir gatavs sadarboties un kampējiem (to, ka LFF ir korupcijas pūznis, cerams nenoliegsi) sadarbība nozīmē ļaut turpināt bāzt kabatās. Rezultats diez vai būs labāks..

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:00, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tātad tu vēlies atzīt, ka Latvijas futbola pārvalde (lidz ar to sabiedrība, ka tāda, jo jebkura lielā federācija, tapat kā valdība ir sabiedrības spogulis) ir pilnīgi impotenta plānošanā un caurspīdīgos lēmumos? Vai to, ka mēs esam Āfrikas banānu republikas līmeņa valstiņa, kura nespēj tikt gala bez bagāta rietumu papiņa padoma?
Futbola saimniecībā-jā.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Futbola saimniecībā-jā.
Jebkura lielā saimniecība, valde un valdība atspoguļo tautu. Ja tu futbola saimniecību atzīsti kā finansiāli impotentu par tādu atzīsti visu Latvijas sabiedrību, jo no kurienes tiem impotenti nāk? No Latvijas sabiedrības...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 23:02, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tātad tu vēlies atzīt, ka Latvijas futbola pārvalde (lidz ar to sabiedrība, ka tāda, jo jebkura lielā federācija, tapat kā valdība ir sabiedrības spogulis) ir pilnīgi impotenta plānošanā un caurspīdīgos lēmumos? Vai to, ka mēs esam Āfrikas banānu republikas līmeņa valstiņa, kura nespēj tikt gala bez bagāta rietumu papiņa padoma?
Latvijas futbola nākotnes pārvalde pēdējā gadā pierādījusi ka futbols ir pēdējais kas tai interesē, tik destrutīvu opozīciju es neatceros redzējis. Jā, pūšļa spārdītājiem prasās pēc rietumu onkuļa, kurš pieskata šeptmaņus, futbola sabiedrības lielākā daļa izskatās pēc neorganizēta ākstu bara. Ja futbols var ņemt rietumu naudu, kāpēc nevaram pieslēgt rietumu onkuli?

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 23:03, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tātad tu vēlies atzīt, ka Latvijas futbola pārvalde (lidz ar to sabiedrība, ka tāda, jo jebkura lielā federācija, tapat kā valdība ir sabiedrības spogulis) ir pilnīgi impotenta plānošanā un caurspīdīgos lēmumos? Vai to, ka mēs esam Āfrikas banānu republikas līmeņa valstiņa, kura nespēj tikt gala bez bagāta rietumu papiņa padoma?
Nez kāpēc man pie šādas situācijas ienāca prāta tie LV garīgi atpalikušie cilvēki, kuriem socializēšanas nolūkos ir atļauts dzīvot atsevišķos dzīvokļos, un nevis speciālos pansionātos, bet kuriem pilnīgi visu kontrolē speciāli norīkoti sociālo dienestu cilvēki. Tai skaitā kā viņi rīkojas ar saviem naudas līdzekļiem.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:04, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas futbola nākotnes pārvalde pēdējā gadā pierādījusi ka futbols ir pēdējais kas tai interesē, tik destrutīvu opozīciju es neatceros redzējis. Jā, pūšļa spārdītājiem prasās pēc rietumu onkuļa, kurš pieskata šeptmaņus, futbola sabiedrības lielākā daļa izskatās pēc neorganizēta ākstu bara. Ja futbols var ņemt rietumu naudu, kāpēc nevaram pieslēgt rietumu onkuli?
Destruktīva opzozīcija nosacīti nesen bija Rīgas domē, kur tika bremzētas/bloķētas sanāksmes, lai pirmsvēlēsanu laikā iegūtu liekus plusiņus.
Tāpēc, ka ja visu laiku gaidīsim palīga laimes lāci vai onkuli no rietumiem, nekad paši neiemācīsimies tikt galā.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nez kāpēc man pie šādas situācijas ienāca prāta tie LV garīgi atpalikušie cilvēki, kuriem socializēšanas nolūkos ir atļauts dzīvot atsevišķos dzīvokļos, un nevis speciālos pansionātos, bet kuriem pilnīgi visu kontrolē speciāli norīkoti sociālo dienestu cilvēki. Tai skaitā kā viņi rīkojas ar saviem naudas līdzekļiem.
Tas jau ir civillikuma kurš tur pants- cilveks kam nav rīcībspējas savus materiālos līdzekļus nekontrolē/kontrolē daļēji. To kontrolē viņa apgādnieks. Būtība ideja tā pati. Un tas nav kompliments LFF un Latvijas sabiedrībai.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 23:05, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja nebūs labāk būs savādāk - pārfrāzējot tavu citātu. Bet es teikšu, ka tāda filozofija nav tā labāka. Paskaidrošu ar piemēru iz dzīves. Uzņēmumā, kurā strādaju vairāki no valdes un vadības ir ar līdzīgu domāšanu. Un šada domāšana - ja nepamēģināsi nezināsi, parasti beidzas ar lieki patērētu laiku un resursiem. Protams, reizem izdodās atrast ko ļoti vērtīgu, bet vairums šadu lēmumu nerada izmaiņas vai tas ir tik minimalas, ka ieguldītās pūles neatmaksājās. Pārejot uz futbola sabiedrību - ja lielāko daļu LFF veido cilvēki vel no Guņas laikiem - tad nekas nemainīsies arī ar Ļašenko - ja viņam ir tik plašs viņu atbalsts, tad ko var secināt - viņš ir gatavs sadarboties un kampējiem (to, ka LFF ir korupcijas pūznis, cerams nenoliegsi) sadarbība nozīmē ļaut turpināt bāzt kabatās. Rezultats diez vai būs labāks..
ja es pareizi saprotu, tad Ļašenko nāk ar savu komandu, kas šobrīd ir ļoti būtiski, jo Gorkša lielākā problēma bija, ka viņš nestrādāja roku rokā ar LFF valdi.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jebkura lielā saimniecība, valde un valdība atspoguļo tautu. Ja tu futbola saimniecību atzīsti kā finansiāli impotentu par tādu atzīsti visu Latvijas sabiedrību, jo no kurienes tiem impotenti nāk? No Latvijas sabiedrības...
Latvijas sabiedrībai ir nospļauties par kaut kādu futbolu, mazai daļai interesē tik vien kā kādu spēli noskatīties un arī tad tā nebūs saistīta ar LV futbolu. Lielākai daļai interesē kā viņu dēlam/meitai iet treniņos un spēlēs, kāds treneris un nekas vairāk ka saistītais ar viņu atvasi.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jebkura lielā saimniecība, valde un valdība atspoguļo tautu. Ja tu futbola saimniecību atzīsti kā finansiāli impotentu par tādu atzīsti visu Latvijas sabiedrību, jo no kurienes tiem impotenti nāk? No Latvijas sabiedrības...
Es runāju tikai un vienīgi par futbola sabiedrību, citos sportos šāda veida bardaka nav.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 23:08, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas jau ir civillikuma kurš tur pants- cilveks kam nav rīcībspējas savus materiālos līdzekļus nekontrolē/kontrolē daļēji. To kontrolē viņa apgādnieks. Būtība ideja tā pati. Un tas nav kompliments LFF un Latvijas sabiedrībai.
Šeit es biju domājis līdzību par rīcībnespējību.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja es pareizi saprotu, tad Ļašenko nāk ar savu komandu, kas šobrīd ir ļoti būtiski, jo Gorkša lielākā problēma bija, ka viņš nestrādāja roku rokā ar LFF valdi.
Viltīgs žīds kārtējo reizi pārvar letiņu. Sāpīgākais ir tas, ka ir nesaistīti letiņi, kas nostājās žīda pusē.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja es pareizi saprotu, tad Ļašenko nāk ar savu komandu, kas šobrīd ir ļoti būtiski, jo Gorkša lielākā problēma bija, ka viņš nestrādāja roku rokā ar LFF valdi.
Neesmu iedziļinājies šī gada Ļašenko programmā. Kad pirmo reizi startēja neizskatījās, ka ļoti vilks savus cilvēkus. Savukārt, spriežot pēc šī raksta - var izprast gan, ka ņems savus, gan ka izmantos jau esošos.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:10, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Destruktīva opzozīcija nosacīti nesen bija Rīgas domē, kur tika bremzētas/bloķētas sanāksmes, lai pirmsvēlēsanu laikā iegūtu liekus plusiņus.
Tāpēc, ka ja visu laiku gaidīsim palīga laimes lāci vai onkuli no rietumiem, nekad paši neiemācīsimies tikt galā.
Opozīcijas destrukcija bija jo pati pozīcija saplīsa un viņi panāca jaunas vēlēšanas. Bet tie nav kongress pie kongresa, tā vietā lai strādātu un gatavotos kongresam, kuram tāpat drīz bija jābūt.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 23:11, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas sabiedrībai ir nospļauties par kaut kādu futbolu, mazai daļai interesē tik vien kā kādu spēli noskatīties un arī tad tā nebūs saistīta ar LV futbolu. Lielākai daļai interesē kā viņu dēlam/meitai iet treniņos un spēlēs, kāds treneris un nekas vairāk ka saistītais ar viņu atvasi.
Sabiedrības spogulis nenozīmē sabiedrības mega interesi par futeni, bet gan to, ka pati sabiedrība ir tāda pati kā LFF/valdība/utt. - pirmkārt domā par sevi nevis kopējo labumu, atbalsta mahinācijas, korupciju...

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 23:11, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es runāju tikai un vienīgi par futbola sabiedrību, citos sportos šāda veida bardaka nav.
Nē, Tev nav taisnība, jo arī citos sporta veidos ir līdzīga, vai savādāka rakstura problēmas. Jautājums ir tikai par to cik katra sporta veida pārstāvji māk saglabāt šīs problēmas savā iekšienē.
Der atcerēties kaut vai salīdzinoši nesenās LBS prezidenta vēlēšanas, kur arī pietiekoši tika ''mazgāta netīrā veļa''.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es runāju tikai un vienīgi par futbola sabiedrību, citos sportos šāda veida bardaka nav.
Tiešām? Es teiktu ka baskets vismaz finansiālā ziņā dizi neiepaliek.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Viltīgs žīds kārtējo reizi pārvar letiņu. Sāpīgākais ir tas, ka ir nesaistīti letiņi, kas nostājās žīda pusē.
Vēlreiz jautāšu-vai Tu redzi kādu labāku kandidātu šobrīd pie apvāršņa?

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Opozīcijas destrukcija bija jo pati pozīcija saplīsa un viņi panāca jaunas vēlēšanas. Bet tie nav kongress pie kongresa, tā vietā lai strādātu un gatavotos kongresam, kuram tāpat drīz bija jābūt.
Runāju par mazliet senākiem notikumiem - vēl pirms Ušakova nomešanas. Gadus 3-4 atpakaļ pozīcija regulāri sūdzejās, ka opozīcija speciāli velk sēdes garumā, lai nevarētu pieņemt pozīcijas vēlamos lēmumus.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēlreiz jautāšu-vai Tu redzi kādu labāku kandidātu šobrīd pie apvāršņa?
Tikko runājām par UEFA ierēdņiem..

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Neesmu iedziļinājies šī gada Ļašenko programmā. Kad pirmo reizi startēja neizskatījās, ka ļoti vilks savus cilvēkus. Savukārt, spriežot pēc šī raksta - var izprast gan, ka ņems savus, gan ka izmantos jau esošos.
Ja viņš spēs konsolidēt LFF vienota mērķa sasniegšanai, tad kur problēma, ka viņš savā komandā paņem arī kādu no veciem kadriem? Galvenais, lai šie vecie kadri ir uz viena viļņa ar pārējo komandu.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja viņš spēs konsolidēt LFF vienota mērķa sasniegšanai, tad kur problēma, ka viņš savā komandā paņem arī kādu no veciem kadriem? Galvenais, lai šie vecie kadri ir uz viena viļņa ar pārējo komandu.
Ja vecie kandidāti pamatā ir rausuši savās kabatās nevis rūpējušies par futbola attīstību neatkarīgi no ta, kas ir bijis pie stūres, tiešam tici, ka viņi pēkšņi labosies?

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tikko runājām par UEFA ierēdņiem..
Nu beidz!
Tas nav nopietni. Tādiem UEFA ierēdņiem rūpēs UEFA naudas plūsmu kontrole, bet būs dziļi pie kājas kas notiek LV futbolā kopumā.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:17, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Runāju par mazliet senākiem notikumiem - vēl pirms Ušakova nomešanas. Gadus 3-4 atpakaļ pozīcija regulāri sūdzejās, ka opozīcija speciāli velk sēdes garumā, lai nevarētu pieņemt pozīcijas vēlamos lēmumus.
tad ir jāskatās kas tie par lēmumiem, lai spriestu par destrukciju. Arī Saeimā ir bijis, diemžē arī par svarīgiem jautājumiem, cilvēka dzīvībai svarīgiem, kaut par to pašu spaisu.
Un es nesaku ka nav vispār, es saku neesmu redzējis tik koncentrēti, izteiktu, izmisīgu.

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:19, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sabiedrības spogulis nenozīmē sabiedrības mega interesi par futeni, bet gan to, ka pati sabiedrība ir tāda pati kā LFF/valdība/utt. - pirmkārt domā par sevi nevis kopējo labumu, atbalsta mahinācijas, korupciju...
Nu un ja Latvijā cita liela sabiedrība rīkosies savādāk, tad tā kļūs par spoguli? Tendences ir, bet nu nav LFF visas sabiedrības spoguļattēls

     [+] [-]

, 2020-03-25 23:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja vecie kandidāti pamatā ir rausuši savās kabatās nevis rūpējušies par futbola attīstību neatkarīgi no ta, kas ir bijis pie stūres, tiešam tici, ka viņi pēkšņi labosies?
Nu, tas jau ir viens no LFF prezidenta pamatuzdevumiem-kontrolēt LFF naudas plūsmas.
Es neesmu tik pesimistisks, ka visi vecie LFF darbinieki uzskatāmi par zagļiem. Jebkurā sabiedrībā nekas nav absolūts. Gan jau tur ir normāli futbola entuziasti, kuriem nav galvenais atrasties amatā, lai ko nozagtu.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 23:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Neesmu iedziļinājies šī gada Ļašenko programmā. Kad pirmo reizi startēja neizskatījās, ka ļoti vilks savus cilvēkus. Savukārt, spriežot pēc šī raksta - var izprast gan, ka ņems savus, gan ka izmantos jau esošos.
Būtu dīvaini kāda programmā redzēt punktu "Vilkšu savus cilvēkus"

  -2 [+] [-]

, 2020-03-26 06:21, pirms 4 gadiem
Vieniigais veids kaa izglaabt futbolu ir, par prezidentu jaaieveel Girgens un par izpildirektoru(generaalsekretaaru) Klavins
Girgens sevi ir paraadijis ka straadaat gribosh un varosh un galvenais godiigs un nav memljaks, kaa dazzi ieprieksheejie …./
Klavins aerii ir sevi pieraadijis ,ka nav rauseejs(Cesu sievieshu basketbols ),kursh tika pat pie cempiona titula un ir nesavtiigs futbola dziives lidzjuteejs ,ja kaads teiks ,ka izsdaimniekos n,tad prieksh tam buus uzraugs Girgens un valde....
Sliktaak noteikti nebuutu par variantu ,kas draud tagad futbolam,interesanti kaadi mannaa kalni ir tiem 100 parakstiem piesoliiti,ne jau vinji nesavtiigi raavaas to parakstu uzlikt …
Pie taa sliktaakaa scenaarija KNAB buutu darbinhs ,lai pasekotu naudas pluusmai tiem 100 parakstiem!!!!!!,pietiktu tikai paareis ietupinaat un visa sheema sabruktu....

     [+] [-]

, 2020-03-26 09:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu beidz!
Tas nav nopietni. Tādiem UEFA ierēdņiem rūpēs UEFA naudas plūsmu kontrole, bet būs dziļi pie kājas kas notiek LV futbolā kopumā.
Un Ļašenko arī būs dziļi pie kājas, kas notiek LV futbolā kopumā. Viņam būs svarīga pareizi nokontrolēt UEFA naudas plūsmu - resp., nav nekāda starpība starp UEFA un Ļašenko

  -1 [+] [-]

, 2020-03-26 10:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jo vairak lasu, jo vairāk tavs domu gajiens atgadina Nameju - regulāri centies būt opozīcijā. Ja viņam patīk/gadās ta, tad arī tev tas ir regulāri, jo īpaši, kad runa ir par sabiedrības vairumā nemīlētiem personāžiem - Ankipānu un Vecvagaru uzskati par labiem treneriem, neskatoties uz to, ka viss liecina par pretējo, tagad Viņķeli sauc par vienu no gudrakajām politiķēm - ja nu vienīgi viena no gudrakajām rausējām. Savādak gudrus viņas lēmumus grūti atcerēties. Savukārt, skandalozus un nelogiskus gan - kaut vai pēdejais par Ogres slimnīcu.
Es necenšos būt opozīcijā, es tikai nepakļaujos bara instinktam un jebkurā gadījumā analizēju situāciju, apskatot vairākus faktorus ilgākā laika posmā un nodalot svarīgo no mazāk svarīgā. Tāpēc arī uzskatu, ka Ankipāns un Vecvagars, arī Starkovs ir labi treneri, un Viņķele ir gudra politiķe.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-26 10:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jo vairak lasu, jo vairāk tavs domu gajiens atgadina Nameju - regulāri centies būt opozīcijā. Ja viņam patīk/gadās ta, tad arī tev tas ir regulāri, jo īpaši, kad runa ir par sabiedrības vairumā nemīlētiem personāžiem - Ankipānu un Vecvagaru uzskati par labiem treneriem, neskatoties uz to, ka viss liecina par pretējo, tagad Viņķeli sauc par vienu no gudrakajām politiķēm - ja nu vienīgi viena no gudrakajām rausējām. Savādak gudrus viņas lēmumus grūti atcerēties. Savukārt, skandalozus un nelogiskus gan - kaut vai pēdejais par Ogres slimnīcu.
Vai var nopietni uztvert cilvēku, kurš slavēja Vecvagaru par uzvarām varenajā kazahu čempī?

     [+] [-]

, 2020-03-26 16:30, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai var nopietni uztvert cilvēku, kurš slavēja Vecvagaru par uzvarām varenajā kazahu čempī?
Var Un Kazahija nav pēdējā pietura Vecvagara karjerā, vari man ticēt.