Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

LFF budžets krietni saruks, bet Pukinsks noraida, ka tiek plānota štatu samazināšana

Andrejs Siliņš

LFF budžets krietni saruks, bet Pukinsks noraida, ka tiek plānota štatu samazināšana
Edgars Pukinsks. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas (LFF) ģenerālsekretārs Edgars Pukinsks sarunā ar Latvijas Radio izteicies, ka šī gada organizācijas budžets varētu samazināties par apmēram 30% un šī iemesla dēļ varētu nākties samazināt darbinieku skaitu.

Ja iepriekš LFF varēja rēķināties ar desmit miljonu eiro lielu budžetu, tad tagad tas varētu samazināties līdz septiņiem miljoniem, raksta Latvijas Radio sporta žurnālists Mārtiņš Kļavenieks. Ātrākais, kad budžets varētu tikt pieņemts, esot februāra sākums. Latvijas Radio rīcībā esošā informācija liecinot, ka finanšu problēmas organizācijā varētu būt iepriekšējā prezidenta Kaspara Gorkša nepārdomātas rīcības dēļ.

Jau zināms, ka pirmdien ieplānotajā LFF valdes sēdē paredzēts diskutēt par vīru valstsvienības galvenā trenera amatu. Proti, joprojām tajā ir slovēņu speciālists Slaviša Stojanovičs, taču kuluāros runā, ka viņa dienas pie izlases stūres esot skaitītas. Kā viens no iemesliem tiek minēts tieši Stojanoviča lielais atalgojums (pēc neoficiālas informācijas no 2020. gada 14 000 eiro mēnesī), taču līguma laušanas gadījumā Slavišam pienāksies apjomīga kompensācija (pēc neoficiālas informācijas 150 000 eiro).

LFF ir bagātākā Latvijas sporta federācija un arī budžeta samazinājums par trešdaļu neļaus zaudēt šo statusu.

Latvijas Radio ziņoto vēlāk pēcpusdienā gan apstrīdēja LFF ģenerālsekretārs Edgars Pukinsks, kura vārdi tika publicēti federācijas mājaslapā. Pukinsks konkrētu publikāciju gan nepiesauca, bet noraidīja, ka federācijā gaidāms štatu samazinājums un ka budžeta samazināšanās saistāma ar kādu konkrētu iemeslu. LFF sagatavotajā tekstā nebija konkrēti pieminēts arī Gorkša vārds, taču tika uzslavēti nesen sāktie iekšējie procesi, kas "izgaismojuši nepilnības sistēmā".

"Esam atteikušies no projektiem, kuri ir jauki, bet ne absolūta nepieciešamība. Mūsu mērķis ir optimizēts minimuma budžets, kurā neatsakāmies no kvalitāti un attīstību sekmējošiem izdevumiem, vienlaikus saglabājot pilnu pašnoteikšanos, prognozējamību un dzīvi saskaņā tikai un vienīgi ar savu faktisko rocību. Jau iepriekš bija skaidrs, ka 2020. gadā dzīvosim taupīgāk nekā līdz šim. Esam par to runājuši atklāti, jo vēlamies izaicinājumiem skatīties acīs un šajā procesā attīstīt sevi kā organizāciju, vēl skaidrāk apzinoties mūsu prioritātes, vīziju un mērķus," skaidroja Edgars Pukinsks. "Vēlamies saglabāt un celt ar LFF saistīto procesu kvalitāti, tāpēc štatu samazināšana kā mērķis nekad nav bijusi mūsu dienaskārtības sastāvdaļa. Pavisam skaidri un gaiši - tāda netiek plānota."

Jautāts par iemesliem, kāpēc LFF šīgada budžets paredzēts ar aptuveni 30% samazinājumu, federācijas ģenerālsekretārs norāda, ka budžeta optimizēšana ir visas futbola sabiedrības interesēs un kā starpposms pārejai uz ilgtspējīgi stabilu budžetu. "Iemesli nav meklējami kādā konkrētā apstāklī. Tas ir apstākļu un procesu kopums, kādiem LFF bija pakļauta ilgākā laika posmā. Dažādo notikumu kopums ir izgaismojis nepilnības mūsu sistēmā, kuras ar pilnu atbildību cenšamies novērst. Tāpat aktīvi turpinās darbs ar mūsu starptautiskajiem partneriem, kuru acīs mums pēc daudzajiem politiskajiem un neskaidrības raisošajiem notikumiem ir jāatjauno LFF kā uzticama sabiedrotā tēls. Kā jau esmu paudis iepriekš, kopējās situācijas stabilizēšanai ir nepieciešams laiks, pacietība un futbola ģimenes vienotība. Vēlos uzsvērt, ka līdz šim īstenotie iekšējie procesi, kas vērsti uz mūsu stabilizēšanos, iedrošina tālākam darbam un demonstrē stratēģisku LFF pieeju problēmjautājumiem."

LFF 2020. gada budžeta pirmā versija tiks izskatīta 20. janvāra LFF valdes sēdē, bet budžeta apstiprināšana paredzēta februāra sākumā.

Izmantotie resursi:
https://www.lsm.lv/
https://lff.lv/zinas/12415/edgars-p...

1 2 57 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2020-01-17 13:18, pirms 4 gadiem
Lūdzu, sīkāk par to, kā Gorkšam izdevās samazināt budžetu par 3kk. Kā tas iespējams?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 13:25, pirms 4 gadiem
FIFA, UEFA dod mazāk naudas vai es ko nesaprotu?

  +4 [+] [-]

, 2020-01-17 13:28, pirms 4 gadiem
Jo trešdaļu plāno nozagt

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 13:29, pirms 4 gadiem
Ha ha, protams Gorkš 3 ļamus iztērēja no nākamā gada budžeta jau. Vajadzēja tak 100x ārkārtas kongresus rīkot.
Slēpts komentārs: The one and the only

  +7 [+] [-]

, 2020-01-17 13:48, pirms 4 gadiem
pļutinskis jau neko, nesen parādījās federācijā
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +9 [+] [-]

, 2020-01-17 14:02, pirms 4 gadiem
Smiekli nāk - Gorkšs vainīgs!
Tas, ka jau cik te n-tos gadus kaut kas ir ticis muhļīts un kruķīts jau visiem pie kājas. Gorkšs vienārši sāka purināt šito kaku maisu - LFF, kurā katrs kaut kā gribēja deķīti uz savu pusi pavilkt.

  +9 [+] [-]

, 2020-01-17 14:05, pirms 4 gadiem
Apskatoties LFF darbinieku sarakstu tādu, kāds tas ir mājaslapā šobrīd, es vispār neredzu finanšu departamentu (nejaukt ar komercdepartamentu, tā būs pupu jaukšana kopā ar kartupeļiem).

Tad man rodas jautājumi:
1) federācijā tiešām nav futbolā, FIFA un UEFA finanšu policy specializējies štata finansists? Organizācijā ar 10m budžetu? Tiešām???
2) ja pirmais punkts ir taisnība, vai tiešām federācija aprobežojas ar ģenerālsekretāru un izpilddirektoru kā universiālajiem kareivjiem visās jomās?
3) ja otrais punkts, faktiskā realitātes redakcijā, ir samērā liela patiesība, nu tad nevajag brīnīties, ka izmetam naudu miskastē plastmasas stadionu NEREALIZĒTOS projektos un mistiskos naudas-slaucēju futbola centros Latvijas miestiņos, kas beidzas ar tuvākas vai tālākas nākotnes krahu.

Gribētos sīkāku skaidrojumu par 3m budžeta samazinājumu, jo absolūti lielākā finanšu daļa tiek piesaistīta no FIFA un UEFA.
Pirms izskan tik viennozīmiga Kaspara Gorkša nolikšana pa sitienam... neaizstāvot Kasparu, gribētos redzēt iemeslus šiem 3 miljoniem.
Uuuun... ja iemeslos būs atrodamas sankcijas par finanšu neatbilstošu izmantošanu, nesaskanīgumu ar FIFA un UEFA noteikumiem, nu tad... atgriežamies pie augstākminētajiem 3 punktiem.
Un tā jau ir ilgtermiņa, kolektīva atbildība, nevis uz Gorkšu kā vienīgo grēkāzi noveļama atbildība.
Pukinska kungs, Jūs nu neesat jaunatnākusi persona, kura nav spējīga atbildēt par pēdējo gadu veikumu, nav bijusi tajā iesaistīta. Un Staiceli, sievas kompāniju... tik ātri visi neaizmirsīs. Nedrīkst ļaut aizmirst.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 14:05, pirms 4 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Gorkšs vienārši sāka purināt šito kaku maisu - LFF, kurā katrs kaut kā gribēja deķīti uz savu pusi pavilkt.
Izskatās, ka pie reizes būs arī budžetu papurinājis.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-17 14:06, pirms 4 gadiem
Liepājas dunduk, Namej. LFF tāpat kā Latvijā prezidenta galvenā funkcijas ir organizācjas pārstāvēšana publiskajā telpā un komunikācija ar politiskajiem un stratēģiskajiem partneriem, nevis ikdienas naudas plūsmas/tēriņu pārraudzīšana. EP un pirms viņa JM ir tieši atbildīgi par to, kas notiek šobrīd. Ja KG nebūtu sācis bakstīt vecas lietas, viss turpinātos uz urrā. Šie visi arī ir neapstrīdami fakti. Pat uefa statūtos rakstīts, kaģenerālsekretārs ir cilvēks, kurš atbild par to kā organizācija strādā ikdienā. Pirms ver vaļā muti, padomā vai visi fakti Tev ir zināmi

  +4 [+] [-]

, 2020-01-17 14:19, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Izskatās, ka pie reizes būs arī budžetu papurinājis.
Tas, ka LR žurnālists Mārtiņš Kļavenieks uzrakstījis sekojošo:
"Latvijas Radio rīcībā nonākusī neoficiālā informācija liecina, ka federācijas pēkšņo finanšu problēmu pamatā varētu būt iepriekšējā prezidenta Kaspara Gorkša nepārdomātā rīcība ar finansēm."
neko vēl nenozīmē. Nez kurš šo neoficiālo informāciju ir sniedzis? Gan jau kāds no tiem, kas tagad tur sēž un domā kā tikt pēc kongresa atkal pie kārotā amata.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 14:19, pirms 4 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Liepājas dunduk, Namej. LFF tāpat kā Latvijā prezidenta galvenā funkcijas ir organizācjas pārstāvēšana publiskajā telpā un komunikācija ar politiskajiem un stratēģiskajiem partneriem, nevis ikdienas naudas plūsmas/tēriņu pārraudzīšana. EP un pirms viņa JM ir tieši atbildīgi par to, kas notiek šobrīd. Ja KG nebūtu sācis bakstīt vecas lietas, viss turpinātos uz urrā. Šie visi arī ir neapstrīdami fakti. Pat uefa statūtos rakstīts, kaģenerālsekretārs ir cilvēks, kurš atbild par to kā organizācija strādā ikdienā. Pirms ver vaļā muti, padomā vai visi fakti Tev ir zināmi
Tas Namejam ir raksturīgi 😁
Ieciklējies uz Kasparu kā vienīgo slikto.
Bet to, ka piemēram, Pukinsks vienpersoniski (!!!) bija spejīgs 100k tā vnk Staicelei pārskaitīt, tas jau vairs nav svarīgi.

Daļēji jau es piekrītu Tev. Daļēji, jo ir arī Namejam taisnība par to, ka prezidentam vadlīnijas tomēr jāredz un pavisam lielas muļķibas ir jasaskata. Repektīvi, preventīvi jāpasargā organizācija no Ģenseka iespējamas patvaļas. Un šo darbu Kaspars, iespējams, tik tiešām veica zem jebkādas kritikas.

Un tomēr... jā... arī es apšaubu, ka Gorkšs nu ir bijis šo 3m zudinātājs 😉
Stipri apšaubu, pirms nav publiskajā telpā detalizēti fakti, kas pierāda pretējo. Jo loģika un pieredze saka, ka šeit kaut kas nelīmējas līdz galam.
Tu ļoti labi izskaidroji faktisko situāciju par to, ka Ģenseks, ne prezidents ir lielākais finanšu operators.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-17 14:34, pirms 4 gadiem
Beigu beigās Kaspars tiešām būs atbildīgs par tiem 3m...
Bet... dēļ tā, ka neatkarīgu auditu izvērsa 😁
Kas rezultējās skābekļa piegriešanā no FIFA/UEFA.
Tas ir tikai pieņēmumu līmenī (!!!)

https://bnn.lv/ekskluzivi-gorkss-lf...
https://lff.lv/zinas/11524/lff-ludz...
https://sports.tvnet.lv/6480524/gor...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 14:36, pirms 4 gadiem
Citāts:
"Futbola federācija ir aizdevusi lielas summas saviem meitasuzņēmumiem, kas tālāk tiek aizdota privātpersonām, un paši meitasuzņēmumi ar vienbalsīgu Futbola federācijas amatpersonas lēmumu nodoti likvidācijai.» Proti, ar šādu sistēmu tiek īstenots tas, ka nauda nevienam nav jāatmaksā"

Vienbalsīgu futbola federācijas amatpersonAS lēmumu
😁😁😁😈

  +3 [+] [-]

, 2020-01-17 14:43, pirms 4 gadiem
"Pašlaik par papildu finansēm "Staiceles" sakarā nevar būt ne runas. Mums ir jāveic vēl dziļāks audits. Šobrīd LFF vienkārši uztur kaut ko, kas mums nemaz vairs nepieder," pastāstīja Gorkšs. (2018.gada 19.decembris)

Ģenseka Edgara atbilde:
Maksājuma saņēmējs: MTC "Staicele"
Summa: 100 000.00
Maksāt!!!

😁
Slēpts komentārs: M

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 14:49, pirms 4 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Liepājas dunduk, Namej. LFF tāpat kā Latvijā prezidenta galvenā funkcijas ir organizācjas pārstāvēšana publiskajā telpā un komunikācija ar politiskajiem un stratēģiskajiem partneriem, nevis ikdienas naudas plūsmas/tēriņu pārraudzīšana. EP un pirms viņa JM ir tieši atbildīgi par to, kas notiek šobrīd. Ja KG nebūtu sācis bakstīt vecas lietas, viss turpinātos uz urrā. Šie visi arī ir neapstrīdami fakti. Pat uefa statūtos rakstīts, kaģenerālsekretārs ir cilvēks, kurš atbild par to kā organizācija strādā ikdienā. Pirms ver vaļā muti, padomā vai visi fakti Tev ir zināmi
Tādam muļķībām pat nav ko atbildēt. Var redzēt, ka esi totāls zābaks, kurš neko nesaprot no vadošas amatpersonas darbības un pienākumiem.

Lasi LFF statūtu 16 lapaspusi..

     [+] [-]

, 2020-01-17 14:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var jau,protams, aizstāvēt Gorkšu cik vien katrs vēlas, bet.....jebkura prezidenta galvenais uzdevums turēt visu zem kontroles. Pat ja Gorkšs personiski neko nav no LFF naudas nevajadzīgi izšķiedis, tomēr tā ir viņa atbildība, ka organizācijas vadītāja.
Un tas ir neapstrīdams fakts.
Tev jāmācās lasīt.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 14:57, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tas Namejam ir raksturīgi 😁
Ieciklējies uz Kasparu kā vienīgo slikto.
Bet to, ka piemēram, Pukinsks vienpersoniski (!!!) bija spejīgs 100k tā vnk Staicelei pārskaitīt, tas jau vairs nav svarīgi.

Daļēji jau es piekrītu Tev. Daļēji, jo ir arī Namejam taisnība par to, ka prezidentam vadlīnijas tomēr jāredz un pavisam lielas muļķibas ir jasaskata. Repektīvi, preventīvi jāpasargā organizācija no Ģenseka iespējamas patvaļas. Un šo darbu Kaspars, iespējams, tik tiešām veica zem jebkādas kritikas.

Un tomēr... jā... arī es apšaubu, ka Gorkšs nu ir bijis šo 3m zudinātājs 😉
Stipri apšaubu, pirms nav publiskajā telpā detalizēti fakti, kas pierāda pretējo. Jo loģika un pieredze saka, ka šeit kaut kas nelīmējas līdz galam.
Tu ļoti labi izskaidroji faktisko situāciju par to, ka Ģenseks, ne prezidents ir lielākais finanšu operators.
''......varētu būt iepriekšējā prezidenta Kaspara Gorkša nepārdomātas rīcības dēļ.''

Zem nepārdomātas rīcības nav nekur teiks, ka slēpjas šo 3 Mio. izšķērdēšana. Tik pat labi šī rīcības dēļ var slēpties arī , piemēram, nespēja piesaistīt plānotos līdzekļus no iespējamiem un esošiem sponsoriem.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 15:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tev jāmācās lasīt.
Toties Tev derētu , kas gan izskatās bezcerīgi, kādu laiku pasēdēt vadošā amatā, lai saprastu, ka funkcionē sistēma. Un kāda tajā ir loma sistēmas vadītājam.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 15:05, pirms 4 gadiem
Patiesībā mani neizbrīna šī situācija, jo vel pirms Gorkša ievēlēšanas rakstīju, ka cilvēks, kurš nespēj sakārtot savu privāto biznesu, nespēs sakārtot arī sabiedriskas organizācijas lietas.
Tas aizvien labāk arī tagad izgaismojas, ka pie viņa LFF bijis pamatīgs bardaks.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:08, pirms 4 gadiem
budžets varētu samazināties;varētu nākties samazināt darbinieku skaitu;
finanšu problēmas organizācijā varētu būt iepriekšējā prezidenta Kaspara Gorkša nepārdomātas rīcības dēļ;Slaviša Stojanovičs, taču kuluāros runā, ka viņa dienas pie izlases stūres esot skaitītas.

varētu,varētu būt,runā ka utt.Vis vienā varbūtībā,nekas konkrēti.Prezidentu atlaidām un dzīvojam anarhijā.Labi,ja vēl tos septiņus miljonus dabūsiet.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:12, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: "Pašlaik par papildu finansēm "Staiceles" sakarā nevar būt ne runas. Mums ir jāveic vēl dziļāks audits. Šobrīd LFF vienkārši uztur kaut ko, kas mums nemaz vairs nepieder," pastāstīja Gorkšs. (2018.gada 19.decembris)

Ģenseka Edgara atbilde:
Maksājuma saņēmējs: MTC "Staicele"
Summa: 100 000.00
Maksāt!!!

😁
Hm, es tev varu uzskatīt n-tos piemērus, kad kāds īpašums nepieder lietotājam, bet lietotājs vienalga iegulda milzu summas šī objekta labākai funkcionēšanai. Un tas pat notiek valsts un pašvaldību līmenī.
Ļoti labs piemērs šai gadījumā ir Inčukalna gāzes krātuve.

Protams, zem tā visa apakšā ir objekta un lietotāja ilgtermiņa līgumi.

Takā no tā nevajadzētu burt baigo drāmu.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-17 15:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ''......varētu būt iepriekšējā prezidenta Kaspara Gorkša nepārdomātas rīcības dēļ.''

Zem nepārdomātas rīcības nav nekur teiks, ka slēpjas šo 3 Mio. izšķērdēšana. Tik pat labi šī rīcības dēļ var slēpties arī , piemēram, nespēja piesaistīt plānotos līdzekļus no iespējamiem un esošiem sponsoriem.
Es varu apbrīnot tavu domu gājienu!
Pats saproti, ko esi sarakstījis? Laikam jau nē...

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:18, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Es varu apbrīnot tavu domu gājienu!
Pats saproti, ko esi sarakstījis? Laikam jau nē...
Kad Tu sapratīsi kā veidojas budžets, un ka tajā daudzi ienākumi tiek tikai prognozēti, un tām apakšā nebūt vel nav reāls finanšu segums, tad sapratīsi ko es uzrakstīju.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 15:20, pirms 4 gadiem
Iesākumā ir izdalāmi jaunie statūti, pieņemtie jau pēc Gorkša
Un jaunie, kuri vairs nepieļauj Ģenseka un ģenerālsekretariāta (jā, arī prezidenta) saimniecisko patvaļu.
https://lff.lv/lff/lff-statuti-un-d...

Jaunie statūti, pieņemti jau pēc Gorkša aiziešanas:

Jauno statūtu 13.lpp
Valde ir LFF izpildinstitūcija, stratēģiskā un pārraudzības institūcija.

Jauno statūtu 21.lpp
Prezidenta galvenās atbildības jomas ir:
a. Kongresa un Valdes pieņemto lēmumu īstenošana, uzdodot tos administrācijai;
b. administrācijas darba uzraudzība;
c. efektīvas LFF institūciju darbības nodrošināšana, lai tās sasniegtu šajos Statūtos noteiktos mērķus;
d. attiecības starp LFF un tās Biedriem, FIFA, UEFA, politiskām institūcijām un citām organizācijām.

Jauno statūtu 22.lpp
Prezidents reprezentē LFF. Jebkurš Valdes loceklis pārstāv LFF kopā ar vismaz 2 citiem Valdes locekļiem. Valdei LFF iekšējās kārtības noteikumos ir jāparedz speciālie noteikumi par Valdes locekļu kopīgām pārstāvības tiesībām.

Jauno statūtu joprojām 22.lpp
Par Ģenerālsekretāru pamatojoties uz vienošanos, ko regulē privāttiesības, ieceļ personu, kurai ir nepieciešamā profesionālā kvalifikācija, tajā skaitā vienas FIFA un UEFA oficiālās valodas prasme.
3 Ģenerālsekretārs ir atbildīgs par:
a. Kongresa, kā arī Valdes un citu LFF institūciju sēžu organizēšanu;
b. Kongresa, kā arī Valdes, pastāvīgo un pagaidu komiteju sēžu apmeklēšanu;
c. Kongresa, Valdes, pastāvīgo un pagaidu komiteju sēžu protokolu sagatavošanu;
d. LFF korespondences vešanu;
e. administrācijas darbinieku iecelšanu un atbrīvošanu;
f. Kongresa un Valdes pieņemto lēmumu īstenošanu saskaņā ar Prezidenta rīkojumiem;
g. grāmatvedības darba organizāciju;
h. loģistikas un operatīvo atbalstu Vēlēšanu komitejai(-jām)

Vecie statūti, spēkā Gorkša darbības laikā:

Veco statūtu 9.lpp
LFF izpildinstitūcija ir institūcija, kas saskaņā ar šiem statūtiem īsteno likumā noteikto izpildinstitūcijas kompetenci. LFF
izpildinstitūcija sastāv no prezidenta un ģenerālsekretāra. Gan prezidents, gan ģenerālsekretārs ir tiesīgi pārstāvēt LFF
atsevišķi bez ierobežojumiem.
Prezidents un ģenerālsekretārs pārzina un vada LFF lietas, pārvalda LFF mantu un rīkojas ar
to saskaņā ar likumu, statūtiem, kā arī Kongresa un valdes lēmumiem. Prezidents un ģenerālsekretārs organizē LFF
grāmatvedības uzskaiti saskaņā ar normatīvajiem aktiem un šiem statūtiem, izpilda Kongresa un valdes pieņemtos lēmumus
un veic citus pienākumus saskaņā ar šajos statūtos noteikto kompetenču sadalījumu.

Veco statūtu joprojām 9.lpp
LFF administratīvā institūcija ir ģenerālsekretariāts, kas atrodas ģenerālsekretāra pakļautībā un nodrošina LFF ikdienas
darbu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 15:21, pirms 4 gadiem
Baigi labs plāns , 3. miljoni ir liela nauda, manuprāt tiek darīts viss, lai izskatītos tā itkā Gorkšs pie vainas, bet reāli viegli nozagti 3 miljoni - sadalīti uz purniem un tad jau var arī atkāpties!

  +5 [+] [-]

, 2020-01-17 15:22, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad Tu sapratīsi kā veidojas budžets, un ka tajā daudzi ienākumi tiek tikai prognozēti, un tām apakšā nebūt vel nav reāls finanšu segums, tad sapratīsi ko es uzrakstīju.
Tu man mācīsi, bērniņ, kā veidojas budžets????
Nekļūsti smieklīgs, pārgudrais puisīt!
Tu vēl tēvam zināmā vietā karājies, kad es nodarbojos ar šo jautājumu.
Tāpēc nevajag te dzīt demagoģiju.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ''......varētu būt iepriekšējā prezidenta Kaspara Gorkša nepārdomātas rīcības dēļ.''

Zem nepārdomātas rīcības nav nekur teiks, ka slēpjas šo 3 Mio. izšķērdēšana. Tik pat labi šī rīcības dēļ var slēpties arī , piemēram, nespēja piesaistīt plānotos līdzekļus no iespējamiem un esošiem sponsoriem.
Nespēja piesaistīt?
FIFA un UEFA nodrošina praktiski visu LFF budžetu.
Runāsim atklāti, LFF ir tikai saimnieciskas parvaldības organizācija, nevis biznesa rakstura organizācija.
Un FIFA un UEFA nav ziņojuši par atbalsta samazinājumu federācijām.
Tieši otrādi - tas vienmēr palielinās.

Tad nu secinājumi ir, manuprāt, nepārprotami.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 15:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties Tev derētu , kas gan izskatās bezcerīgi, kādu laiku pasēdēt vadošā amatā, lai saprastu, ka funkcionē sistēma. Un kāda tajā ir loma sistēmas vadītājam.
es kur teicu ka Gorkš ir bez vainas? tak skaties plašāk "par Gorkšs ir vai nav vainīgs" lai cik tavai bocmaņa smadzenei tas neliktos sarežģīti jeb vnk iemācies lasīt, kā jau teicu. un tu toč šeit esi pēdējais kas var spriest par vadošo amatu specifiku

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:26, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Tu man mācīsi, bērniņ, kā veidojas budžets????
Nekļūsti smieklīgs, pārgudrais puisīt!
Tu vēl tēvam zināmā vietā karājies, kad es nodarbojos ar šo jautājumu.
Tāpēc nevajag te dzīt demagoģiju.

Bez komentāriem!

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:30, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nespēja piesaistīt?
FIFA un UEFA nodrošina praktiski visu LFF budžetu.
Runāsim atklāti, LFF ir tikai saimnieciskas parvaldības organizācija, nevis biznesa rakstura organizācija.
Un FIFA un UEFA nav ziņojuši par atbalsta samazinājumu federācijām.
Tieši otrādi - tas vienmēr palielinās.

Tad nu secinājumi ir, manuprāt, nepārprotami.
Paskatoties LFF mājas lapā kādi ir LFF sponsori, tad gan jau neslikta nauda ienā(ca)k no sponsoriem.

Protams, ka zem šīs nepārdomātās rīcības var slēpties arī citi aspekti.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es kur teicu ka Gorkš ir bez vainas? tak skaties plašāk "par Gorkšs ir vai nav vainīgs" lai cik tavai bocmaņa smadzenei tas neliktos sarežģīti jeb vnk iemācies lasīt, kā jau teicu. un tu toč šeit esi pēdējais kas var spriest par vadošo amatu specifiku
Jebkurā variantā, lai arī kā daudziem negribētos, zivs pūst no galvas.
1 2 57 komentāri