Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Indriksons: "Bez pieciem pamatsastāva spēlētājiem vainot Paharu nav pareizi"

Indriksons: "Bez pieciem pamatsastāva spēlētājiem vainot Paharu nav pareizi"
Guntis Indriksons
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidents Guntis Indriksons sarunā ar Sportacentrs.com dalījās pārdomās pēc Pasaules kausa kvalifikācijas cikla pirmajām trim spēlēm, saknes ne tik sekmīgā snieguma iemesliem saskatot dziļāk par valstsvienības treneru korpusu.

"Iepriekšējā ciklā nebijām favorīti nevienā mačā, bet šajā ciklā bijām favorītu lomā jau divās spēlēs - pret Andoru un Fēru salām. Ja pret Andoru vēl izdevās izmocīt uzvaru, tad ar Fēru salām netikām galā. Biju domājis, ka tā arī varētu notikt. Galvenais jautājums ir - kāpēc? Esmu pārliecināts, ka LFF ir uz pareizā ceļa un visu dara labi - mums ik gadu ir futbolisti, kas dodas spēlēt uz ārzemēm. Taču kamēr neizaudzināsim 30-50 spēlētājus, kuri ne tikai pārstāvēs augstāka līmeņa ārzemju klubus, bet arī spēlēs tajos un būs vieni no līderiem, par finālturnīriem sapņot ir neloģiski," uzskata LFF prezidents.

"Federācija cenšas to panākt ar radīto sistēmu, taču ar to ir par maz. Kamēr valstī nebūs divi vai trīs pilnvērtīgi internāti vai akadēmijas, mums nebūs reāli konkurēt ar tām valstīm, kurām šādi internāti vai akadēmijas jau ir. Bet bez valsts un pašvaldību atbalsta tās izveidot nav iespējams," norāda Indriksons. "Nesen lūdzu vienu Nīderlandes futbola speciālistu paskatīties uz mūsu 19-21 gadu vecajiem puišiem. Viņa secinājums bija tāds - Gunti, tu visu dari pareizi, bet atšķirība tāda, ka pie mums bērni bumbai pieskaras desmit miljonus reižu, bet jums - miljons reižu. Mums vairāk laika jāveltī treniņu procesam, taču tam ne vienmēr ir iespējas. Otra lieta - Latvijā trenējas visi, kas vien atnāk, taču ir nepieciešama selekcija."

"Lai sasniegtu rezultātu ir nepieciešami padsmit gadi. Profesionālajā sportā nekas nenotiek uzreiz. Vajadzīgi lielāki finanšu resursi. Es saku - negaidiet brīnumus. Agrāk futbolā apspēlējām Luksemburgu un Fēru salas, bet tagad tās mūs ir panākušas. Tāpat ir hokejā - agrāk apspēlējām Dāniju un Norvēģiju, bet tagad šīs valstis mums ir jau priekšā, turklāt uz papēžiem min arī Francija un Itālija. Tā ir praktiski visos sporta veidos. Izņemot renes sporta veidus, kur pareizi tiek ekspluatēta trase, ir valsts palīdzība un trasei ir teicams vadītājs Daiņa Dukura personā."

Vaicāts par Latvijas izlases galveno treneri Marianu Paharu, Indriksons vainīgos nemeklē un aicina pievērst uzmanību iztrūkstošajiem spēlētājiem. "Izlase nospēlētu citādi, ja būtu pieci pamatsastāva spēlētāji, komandas līderi - Artjoms Rudņevs, Aleksandrs Cauņa, Deniss Rakels, Kaspars Dubra, Artūrs Zjuzins. Šāds iztrūkums nopietni ietekmētu jebkuras mazas izlases sniegumu un rezultātus. Tādēļ nekādā gadījumā negribu vainot treneri. Vienīgais ko varētu pārmest ir tas, ka viņš par vēlu ieviesa izmaiņas treneru korpusā, kurā daudzi no treneriem tobrīd būtībā vēl tikai mācījās. Taču par šādiem lēmumiem atbildību uzņemas pats treneris."

Vienlaikus LFF prezidents piebilst, ka Paharam šis cikls būšot izšķirošais. "Nevaram taču noliegt, ka izlase cenšas spēlēt un tas arī sanāk. Šajā ciklā ar katru maču sniegums ir bijis labāks, bet iepriekšējā ciklā bija neizšķirti pret Turciju, Čehiju un Islandi. Ja izlase nemācētu spēlēt, tad tā nevarētu sasniegt šādus rezultātus. Tomēr atkārtošos - kamēr nebūs divas trīs pilnvērtīgas akadēmijas, nekas nebūs. Nepietiek uzbūvēt halli vai laukumu, vajadzīgi treneri. Uzskatu, ka fiziskās sagatavotības treneru, kas varētu pareizi izaudzināt bērnu no sešu gadu vecuma līdz 21 gadam, kad sākas nenormālās slodzes, mums vienkārši nav."

Uz abām mājas spēlēm pret Fēru salām un Ungāriju sapulcējās attiecīgi 4823 un 4715 skatītāji, tādējādi aizpildot vien nedaudz vairāk par pusi no stadiona ietilpības. Taču Indriksons ir pārliecināts, ka šie skaitļi ataino reālo līdzjutēju apjomu. "Varbūt pēc desmit vai 15 gadiem nāks vairāk. Kad tika runāts par stadiona būvniecību Kr. Barona ielā, tad gandrīz visi bļāva to, ka ietilpība būs tikai nepilni seši tūkstoši. Bet, kāpēc gan tērēt naudu, kur tas nav vajadzīgs? Apmeklētības problēmas ir visos sporta veidos, futbols nebūs izņēmums. Jo īpaši, ja mači tiek aizvadīti rudens vakaros vēlās stundās. Vai nebija iespēju pārcelt spēles uz agrāku laiku? Domāju, ka tāda iespēja bija, ja jau martā pret Šveici izbraukumā spēlēsim agrāk. Nezinu, (kādēļ pret to tik strikti iebilda. (UEFA reglaments nosaka, ka brīvdienās spēles var rīkot 19:00 un 21:45, bet darbdienās tikai 21:45 - J.F.)"

Bet, ko LFF prezidents teiks līdzjutējiem, kuri par spīti vēlmei būt saprotošiem vēlas arī sagaidīt uzvaras? "Pārāk bieži gaužamies un kritizējam viens otru. Bet, lai katrs, kurš uzskata, ka ir gudrāks, parūpējas par to, lai katrā ciematā un skolā bērni sportotu. Es pats savulaik ar citu palīdzību esmu veidojis gan futbola un volejbola laukumus, gan racis tāllēkšanas bedres. Visas izlases mums spēlē vai cīnās par vietu finālturnīros. Mums vajag dubultot un trīskāršot sportojošo skaitu, lai būtu iespējas atlasei. Lūk, to es gribētu pateikt visiem sporta līdzjutējiem."

1 2 62 komentāri

 +14 [+] [-]

, 2016-10-13 09:41, pirms 7 gadiem
Ja nezinātu šito jefiņu, padomātu, ka intervē cilvēku, kam interesē futbols un ir kaut kāda sapratne par to. Noteikti kāds padomnieks bija sagatavojis interviju un sc.com par publicēšanu arī savu kapeiku dabūja

 +10 [+] [-]

, 2016-10-13 09:44, pirms 7 gadiem
Hmm vai tad tas nebija Zjuzins, ko es Skonto stadiona redzēju uznākot pirmdien uz maiņu?
Par Dubras iztrūkumu piekrītu, bet teikt Cauņa nav izlasē, kad tad viņš pēdējo reizi izlasē spēlēja? Tāpat kā Rakels + Rudņevs izlasē nospēlējuši 51 spēli kopā skaitot, vārtu guvums VIENS, ko tas mums dotu?

"Pārāk bieži gaužamies un kritizējam viens otru. Bet, lai katrs, kurš uzskata, ka ir gudrāks, parūpējas par to, lai katrā ciematā un skolā bērni sportotu.

Bet tu esi Indrikson LFF galvenais, kurš atbild par to lai Latvijā sporta skolās būtu inventārs, kvalitatīvi treneri un spēļu laukumi... atbildi uz šo jautājumu ļoti labi izskaidroja Krišjānis Kļaviņš prezidenta vēlēšanās, bet neviens jau pārmaiņas negribēja.

  +4 [+] [-]

, 2016-10-13 09:46, pirms 7 gadiem
Ja visas pēdējās spēles, izņemot pret Ungāriju aizvada briesmīgi, tad tikai objektīvi būtu vainot treneri un sapuvušo sistēmu.
Slēpts komentārs: pernambucano

  +1 [+] [-]

, 2016-10-13 09:48, pirms 7 gadiem
Vainošana vispār ir latviešu stiprā puse, it sevišķi kad jāvaino kāds cits, nevis sevi.

  +5 [+] [-]

, 2016-10-13 09:53, pirms 7 gadiem
kartejais fufelis un batonu sprausana tautai ausis ... cik var

     [+] [-]

, 2016-10-13 09:59, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Vainošana vispār ir latviešu stiprā puse, it sevišķi kad jāvaino kāds cits, nevis sevi.
Otrai grupai patīk ielīst dziļi, dziļi un lepoties, ka ir silti, bet smaku nejūt

  +7 [+] [-]

, 2016-10-13 10:03, pirms 7 gadiem
"Lai sasniegtu rezultātu ir nepieciešami padsmit gadi."

Cik ilgi Indriksons ir pie LFF stūres??????????

  +3 [+] [-]

, 2016-10-13 10:07, pirms 7 gadiem
Ja mums ''gudrie ''treneri 9-11 gadus veciem bērniem pāris mēnešus dzen tikai fizisko ,tad ko Jūs gribat lai viņi būtu tehniski spēlētāji.Viņiem jau neļauj lai viņi būtu individuāli labi spēlētāji.Nevadies,sit labāk autā un tā tālāk.Tāpēc jau arī nemāk ne bumbu pieturēt,ne precīzu piespēli atdot.

 +12 [+] [-]

, 2016-10-13 10:12, pirms 7 gadiem
Visi brīnījās kāpēc biļetes tik dārgas uz spēlēm. Te arī ir iemesls - lai parādītu, ka neviens jau tāpat nenāk, kāda jēga celt lielāku stadionu? Cinisma kalngals. Nolaid biļetes, ieliec spēli agrākā laikā un tribīnes būs līdz malām pilnas.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-13 10:18, pirms 7 gadiem
Pats galvenais, ka Guņča zin to, ka LFF ir uz pareizā ceļa, tā teikt - droši tur Latvijas futbola stūri rokās un mēs līdzjutēji to redzam skatoties mūsu izlases spēles.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-13 10:22, pirms 7 gadiem
bembists rakstīja: Visi brīnījās kāpēc biļetes tik dārgas uz spēlēm. Te arī ir iemesls - lai parādītu, ka neviens jau tāpat nenāk, kāda jēga celt lielāku stadionu? Cinisma kalngals. Nolaid biļetes, ieliec spēli agrākā laikā un tribīnes būs līdz malām pilnas.
Starp citu jā, uz izlases spēlēm tik dārgas biļetes nebiju manījis. parasti ja prognozējās mazapmeklēta spēle, mierīgi nopirku lēto biļeti un sēdēju kur vēlējos, citreiz bija "zelta vidusceļs" un dārgāk pirku tiešām uz TOP spēlēm. Bet tagad arī lētais gals bija dārgs.

  +5 [+] [-]

, 2016-10-13 10:26, pirms 7 gadiem
Bet kurš vaino Paharu? Ne jau Pahars ir vainīgs pie tā, ka Latvijas futbols visus šos 20+ gadus ir gājis uz grunti! Vainojams ir tikai un vienīgi federācijas prezidents un viņa banda. Kā tad palika ar solījumiem pēc vēlēšanām atdot savu vietu citam?

  +8 [+] [-]

, 2016-10-13 10:31, pirms 7 gadiem
LFF ir tikai divas sērgas - GI un Žuks. GI ir jāatbild par politiku, lobiju, valsts finansējuma piesaisti un infrastruktūru. Savukārt Žuks visu shēmo un lobē nepareizajā, jeb savā virzienā. Bez šiem cilvēkiem principā LFF būtu pa lielam izārstēts.

     [+] [-]

, 2016-10-13 10:33, pirms 7 gadiem
bembists rakstīja: Visi brīnījās kāpēc biļetes tik dārgas uz spēlēm. Te arī ir iemesls - lai parādītu, ka neviens jau tāpat nenāk, kāda jēga celt lielāku stadionu? Cinisma kalngals. Nolaid biļetes, ieliec spēli agrākā laikā un tribīnes būs līdz malām pilnas.
Agrāk sākt jau nedrīkst!

  +6 [+] [-]

, 2016-10-13 10:34, pirms 7 gadiem
Vienīgais ko varētu pārmest ir tas, ka viņš par vēlu ieviesa izmaiņas treneru korpusā, kurā daudzi no treneriem tobrīd būtībā vēl tikai mācījās.
-----
Treneris iesācējs strādā kopā ar citiem treneriem iesācējiem, un par to ir jāatbild tam, kurš viņu iecēlis - tātad pašam Guņam.
Vispār kopā intervija ir meliem caurvīta, klauns pat neslēpj ka viņam ir pilnīgi pajāt uz futbolu, un viņš neko nedara, lai šo sistēmu mainītu (kuru pats 20 gadus arī vadījis).

  +2 [+] [-]

, 2016-10-13 10:36, pirms 7 gadiem
bembists rakstīja: Visi brīnījās kāpēc biļetes tik dārgas uz spēlēm. Te arī ir iemesls - lai parādītu, ka neviens jau tāpat nenāk, kāda jēga celt lielāku stadionu? Cinisma kalngals. Nolaid biļetes, ieliec spēli agrākā laikā un tribīnes būs līdz malām pilnas.
visam var piekrist, bet spēles laiku nenosaka LFF, bet gan FIFA vai UEFA. Visiem vienāds spēles sākums.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-13 10:45, pirms 7 gadiem
Juri$$$ rakstīja: visam var piekrist, bet spēles laiku nenosaka LFF, bet gan FIFA vai UEFA. Visiem vienāds spēles sākums.
Tas gan ir totāls stulbums, cerams ka vismaz iedos kādu pāris stundu nobīdi

  +6 [+] [-]

, 2016-10-13 10:47, pirms 7 gadiem
Ikreiz ieklausoties viedā Indriksona teiktajā, mēģinu atcerēties vai viņš to reiz teica 1997., 2003. vai 2011. gadā. Atmiņa zūd, bet "de javu" piezogas katrā no viņa intervijām. Gadi skrien kā stirnas, bet Guņa paliek uzticīgs savai retorikai.

  +4 [+] [-]

, 2016-10-13 10:55, pirms 7 gadiem
Vēljoprojām atceros to neadekvāto, veco pensionāru, LFF vēlēšanās, tajā kantorī vajadzētu nomainīt cilvēkus par 90%, tad arī kaut kas mainīsies. Bet šobrīd tur roka roku mazgā.

G.I.: "Mums vajag dubultot un trīskāršot sportojošo skaitu, lai būtu iespējas atlasei. Lūk, to es gribētu pateikt visiem sporta līdzjutējiem"

Ar šādu domāšanu Islande nebūtu tikusi 2016. gada finālturnīrā ar saviem 400 000 iedzīvotāju!

 +10 [+] [-]

, 2016-10-13 11:00, pirms 7 gadiem
"Lai sasniegtu rezultātu ir nepieciešami padsmit gadi. Profesionālajā sportā nekas nenotiek uzreiz.

Tālāk nelasīju. Viņam pašam smiekli nenāk par šo teikumu? Pats sēž gadus 20, bet nekas nav sasniegts. Būtu normāls žurnālists (ne SC pakaļā līdēji Guņam), vajadzētu uzdot jautājumu tieši par šo Gunta teikumu. Sak, ja jau vajadzīgi padsmit gadi, kāpēc nekas nav noticis uz labo pusi, kamēr tu te sēdi 20 gadus.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-13 11:08, pirms 7 gadiem
Indrikson tavs laiks ir pagājis!

  +8 [+] [-]

, 2016-10-13 11:12, pirms 7 gadiem
Netaisos pat lasīt šo interviju, izlasīju tikai virsrakstu. Vakar braucot no DSN ,redzu, ka LU stadionam nav novākti plakāti ar "Futbola Mājas" profektu... Un galvenais virsraksts virs bildes - "Ieskaties Nākotnē"

Kad būs virsraksts - Indriksons: "Es atkāpjos, jo visu esmu sačakarējis", tad lasīšu.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-13 11:33, pirms 7 gadiem
Ļoti nepatīk , ka spēlētāji nokļūst klubos ,kur sēž rezervē vai pa retam nāk uz maiņu. Sliktākais ir tas , ka tie ir reāli izlases kandidāti.
Bieži sanāk tā ka labākie spēlētāji ir tie kuri maz spēlējuši, jo tikuši klubos , kur pieklājīgi maksā, bet tā latiņa tomēr ir par augstu. Futbolā it īpaši ir svarīgi nokļūt klubā kurā ir regulāra spēļu prakse. Kaut vai Jāņa Ikaunieka piemērs.

  +4 [+] [-]

, 2016-10-13 11:34, pirms 7 gadiem
SC čalīši galīgi sviestā sagājuši - GI tagad futbolu un tā problēmas vērtē kā neitrāls experts.. Bet viņam taču šīs problēmas padsmit gadus vajadzēja risināt! to SC nespēj saprast..

  +1 [+] [-]

, 2016-10-13 11:41, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Tas gan ir totāls stulbums, cerams ka vismaz iedos kādu pāris stundu nobīdi
piekrītu

 +22 [+] [-]

, 2016-10-13 11:43, pirms 7 gadiem
Es nezinu, vai intervēja Jānis Freimanis, vai kāds cits lielisks ''pēcpusē līdējs'', bet tik maigu interviju es sen nebīju lasījis - piedodiet, ja kādu aizvainoju, bet es savādāk nemācēšu izteikties!
Lai Indriksons tikai nestāsta visādas pasakas par to, ka visos sporta veidos mūs apdzen Francija, Itālija, Dānija, Norvēģija, Fēru salas, Luksmeburga, bet kā vienīgais iemesls tam esot, ka nav akadēmijas un internātskolas.
Tiešām nezinu tad kurās internātskolās mums ir izaugusi pašreizējā basketbolistu paaudze - Latvijas basketbolā treneri ar audzēkņiem runā skaidrā latviešu valodā un bez ''matj'' pievienošanas - visā valstī aug basketbola infrastruktūra un LBL varētu mierīgi pat palielināt spēlējošo klubu skaitu un tas īpaši neatsauktos uz LBL kvalitāti. Basketobola izlasē un klubos ir tāda līmeņa treneri, ka treneru maiās gadījumā nevar pat īsti saprast kuru labāk likt, jo mums viņu ir tik daudz un katram ir savs spēles stils, ka klubiem un izlasei (kā arī jaunajai paaudzei) ir visu laiku ko apgūt un attīstīties.
Ko esmu redzējis Olimpiskajā sporta centrā kad kā amatieris gribu uzspēlēt bumbu - redzu kā trenējas bērni (vecums ap 10 gadi) - treneris kā idiots krievu valodā bļauj uz bērniem tā it kā vienā vietā būtu viņam iešāvusi petarde (nevis bērni ir vainīgi, bet tas treneris, kas neko nejēdz iemācīt un savā bezspēkā tad nu sāk ārdīties).
Indriksons saka, ka infrastruktūra attīstās - piedodiet, bet, ja Virslīgas lielākā daļa komandu sezonas pirmās 6x nedēļas spēlē rezerves laukumos, vai pat citā pilsētā, tad to nevar nosaukt par infrastruktūras attīstību (minēšu dažus tiešus piemērus - FK Jelgava sāk spēlēt vienmēr Olainē, FK Ventspils vsk. laukumā, FK Liepāja rezerves laukumā blakus stadionam, Riga FC vispār nav sava laukuma, FK Jūrmala Spartaks arī spēlē pie kaut kādas tur skolas Kauguros) - jā, jā zinu, ka visie šie laukumi un stadioni nepieder futbola klubiem, bet pašvaldībām kurām nav 100% jākoncentrējas uz viena kluba problēmām un katram klubam vajag savu bāzi kā tas savulaik bija ar FC Skonto (vienīgais klubs Baltijas valstīs kam bija sava bāze).
Kā mums ir ar futbola treneriem valstī? Mums ir daži uzvārdi, kas tiešām nevieš nekādu cerību - J. Andrejevs (manuprāt viņa līmnis ir vadīt kādu 1.līgas komandu ne augstāk); A.Starkovs (laikam skaitās pieredzējušākais no visiem treneriem, kas mums te uz vietas ir pieejams, jo pat patrenēja kādu laiku Maskavas Spartaku); M.Pahars (spēlētājs, kas ir savu karjeru izveidojis Anglijas Premjerlīgā), bet kas ir tālāk? Dobrecovs, Astafjevs, Rihters un vēl daži - nē nesaku, ka viņi būtu sliktāki par Paharu, bet es nejūtu to konkurenci, kas ir basketbola treneru starpā Latvijā.

P.S. - ja Indriksons vēl nav informēts tad valsts un IZM plāns ir tieši pēc iespējas ātrāk tikt vaļā no internātskolām, jo tās nav piemērotas mūsdienās normālai situācijai. Un tieši LFF un LHF ir tās pūstošās federācijas un sporta veidi kur sākam palikt pastarīšos tieši dēļ tā, ka vadība un sistēma nav mainījusies 20 gadus - laiks mainīt vadību un tad arī ledus sāks kustēties uz priekšu!

  +9 [+] [-]

, 2016-10-13 11:49, pirms 7 gadiem
Taču kamēr neizaudzināsim 30-50 spēlētājus, kuri ne tikai pārstāvēs augstāka līmeņa ārzemju klubus, bet arī spēlēs tajos un būs vieni no līderiem, par finālturnīriem sapņot ir neloģiski," uzskata LFF prezidents.

Šo Gunta formulu es dzirdu ,kamēr vien viņš ir LFF prezidents un ziniet,grūti tai nepiekrist.Tomēr viena piebilde,kas traucēja visus šos gadus,kamēr esat pie stūres ,izveidot kaut vienu normālu futbola akadēmiju tajā pašā Rīgā? Ak jā.Valsts nepiešķir tam līdzekļus.Galvenā un centrālā atruna.Ja kas,gāz visu vainu uz valsti.Par to nevienam nav jāatbild.Tā kā tāda pļurkšķēšana vien ir.Šobrīd mēs saņemam LFF darba augļus visā Indriksona valdīšanas laikā.Mums nav vienkārši paveicies ar Federācijas vadītāju .Acīm redzot,futbola pundurvalstiņās tie vadītāji domā vairāk par futbolu,nevis par savu kabatu.Tāpēc jau Islande mums aizdrāzās garām ekspreša ātrumā un tagad to dara arī Fāreru salas.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-13 12:01, pirms 7 gadiem
#IndriksonAtkāpies

  +6 [+] [-]

, 2016-10-13 12:05, pirms 7 gadiem
Būtu labāk ēdis, Pahara parādnieks, afērists, ibio...! Bedru racējs atradies

  +1 [+] [-]

, 2016-10-13 12:08, pirms 7 gadiem
ja futbolam vēl joprojām pēc Gunta vārdiem nav naudas, tad lai uzprasa savam dāsnajam draugam Jūlijam, kurš pēc paša vārdiem esot apdāvinājis pusi Latvijas.

     [+] [-]

, 2016-10-13 12:10, pirms 7 gadiem
bembists rakstīja: Visi brīnījās kāpēc biļetes tik dārgas uz spēlēm. Te arī ir iemesls - lai parādītu, ka neviens jau tāpat nenāk, kāda jēga celt lielāku stadionu? Cinisma kalngals. Nolaid biļetes, ieliec spēli agrākā laikā un tribīnes būs līdz malām pilnas.
Ir jābrīnās par to, ka aukstā laikā darbdienās 21:45 savācas 4 tūkstoši!
Būtu kā pie cilvēkiem - brīvdienā dienas vidū vai darbdienā 18:30 un stadions būtu pilns līdz malām!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-13 12:12, pirms 7 gadiem
rudzumaize rakstīja: Būtu labāk ēdis, Pahara parādnieks, afērists, ibio...! Bedru racējs atradies
Ir dzirdēta jau laiku atpakaļ daļa no šī teikuma

  +1 [+] [-]

, 2016-10-13 12:12, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Agrāk sākt jau nedrīkst!
Cik atceros, tad drīkst gan!
Ja nedrīkstētu, tad spēles Kazahstānā sāktos pusnaktī pēc viņu laika!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-13 12:12, pirms 7 gadiem
Dzīve ar to ir interesanta, ka nekas nav mūžīgs, un kur nu vēl cilvēki! #Lipmans
1 2 62 komentāri