Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs: "Ar turbulenci nenodarbosimies, stabilizēsim pamatsastāvu"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Kazakevičs: "Ar turbulenci nenodarbosimies, stabilizēsim pamatsastāvu"
Dainis Kazakevičs. Foto: Sanita Ieva Sparāne/LFF

Svētdienas vakarā Latvijas izlase Nāciju līgas D līgas mačā izbraukumā nespēja uzveikt Maltu - 1:1. Piedāvājam Daiņa Kazakeviča sacīto pēcspēles preses konferencē.

Preses konference notika attālināti ("Zoom") un jautājumu skaits bija ierobežots, ņemot vērā, ka sekoja mājinieces Maltas preses konference.

Dainis Kazakevičs, Latvijas izlases galvenais treneris: "Otrā spēle pēc kārtas, kurā, manuprāt, mums spēles ziņā bija pārsvars, bet tai pašā laikā mums neizdodas uzvarēt, neizdodas gūt vārtus, reāli pietrūkst individuālās meistarības uzbrukumu noslēgumā. Nevar teikt, ka mani šī problēma izbrīna, bet tai pašā laikā es pirms šīm divām spēlēm gaidīju, ka tomēr, ņemot vērā pretinieku līmeni, pretestības līmeni un spēles ātrumus, mēs izskatīsimies kvalitatīvāk uzbrukumu noslēgumā."

Cik attaisnojās Dāvja Ikaunieka došanās laukumā? Cik viņš bija gatavs iesaistīties šajā mačā?
"Jūs bijāt labi informēti par mūsu situāciju uzbrukuma līnijā. Papildus pirms šīs spēles tika izsaukts Raimonds Krollis, kuram mēs arī uzticējām vietu pamatsastāvā. Tā bija plānota maiņa [D. Ikaunieks pret Krolli - aut.], ņemot vērā, ka pirmo nometnes daļu Dāvis notraumējās un netrenējās, bet otrajā nometnes daļā [pēc spēles pret Andoru - aut.] viņš jau pilnvērtīgi strādāja. Sapratām, ka šobrīd viņš vēl nav gatavs 90 minūtēm, taču cerējām uz viņa kvalitātēm spēles otrajā pusē, ņemot vērā, ka pretinieku aizsardzības līnija bija mazliet pagurusi. Ar viņa iznākšanu laukumā gaidījām, ka tomēr daudz kvalitatīvāk izdosies saasināt spēli un uzbrukuma noslēgumi."

Globāls jautājums. Šobrīd D līga ir samazināta līdz septiņām vājākajām Eiropas izlasēm. Kā redzam, mūsu četru komandu grupiņā vispārliecinošāk izskatās Fēru salas, kurai seši punkti, kamēr mēs pret divām vājākajām komandām nospēlējām neizšķirti. Turklāt vēl var pastrīdēties, vai mēs šodien pret Maltu dominējām, jo bija arī kritumi, kad Malta uzbruka vairāk. Cik zemu mēs varam krist, un vai pat tik zems mērķis kā uzvara D līgā neizskatās drusku pārspīlēts, redzot reālos notikumus laukumā un gala rezultātus pirmajās divās spēlēs?
"Es, Edmund, īpaši netaisos strīdēties, jo tu redzēji televīzijā, es redzēju no laukuma malas - citreiz tās, iespējams, ir divas dažādas bildes. Man pašam nav milzīgs pārsteigums tas, ka šobrīd mums nevedas ļoti viegli, īpaši uzbrukuma spēlē. Skaidrs, ka darbs tika orientēts tā, ka bija doma, ka mēs progresēsim mazliet ātrāk. Tai pašā laikā var teikt dažādus epitetus - zemākās, augstākās, vēl visādas līgas. Šobrīd ir skaidrs, ka, lai virzītos uz priekšu, nav vienas ātras receptes. Ir jāstabilizē pamatsastāvs, tāpat pamatsastāvā ir jāiekļauj jauni spēlētāji ar citām ambīcijām, ir jābūt pacietīgiem. Tai pašā laikā, protams, piekrītu, ka divi punkti divās spēlēs ir slikts rezultāts. Kā teicu pirms Nāciju līgas sākuma, mēs ar baigo turbulenci nenodarbosimies. Gatavosimies nākamajai nometnei. Nākamā spēle mums ir Fēru salās, kur mums būs visas izredzes uzvarēt. Principā redzu, ka komandu līmenis šajā grupā ir diezgan līdzvērtīgs, un katra komanda var uzvarēt katru. Diez vai šeit ir kādi izteikti favorīti. Tas, kas mums neizdevās pirmajās divās spēlēs, mums ir jākompensē nākamajās."

Tātad apsteigt Fēru salas, tavuprāt, ir reāli?
"Kamēr tas ir reāli turnīra tabulā, tikmēr tas ir reāli. Jāsagaida pirmā mūsu savstarpējā spēle, pēc kuras varēs izdarīt secinājumus."

Diezgan bieži jautāts par uzbrucēju izvēli. Izvēlējies tikai trīs uzbrucējus, no kuriem divi nevarēja spēlēt Maltā, turklāt Dāvis Ikaunieks no paša sākuma nebija par 100% gatavs. Vai vari atzīt, ka varbūt kļūdījies un vajadzēja izvēlēties vairāk uzbrukuma plāna spēlētājus?
"Pirmkārt, no paša sākuma Dāvis Ikaunieks bija gatavs nometnei. Viņš sāka Čehijas čempionātu un divreiz gāja uz maiņu. Otrkārt, pirms nometnes sākuma, kā jau iepriekš teicu, nebija zināma Roberta Uldriķa situācija ["Sion" nelaida viņu uz Maltu - aut.], to uzzinājām tikai pirms paša nometnes sākuma. Arī Gutkovska noraidījumu, protams, nevarēja saplānot. Tā ka mums bija trīs pilnvērtīgi uzbrucēji, un Kroļļa gadījumā tika pieņemts lēmums, ka viņam būs labāk atrasties U-21 izlasē, jo tobrīd es neredzēju viņam variantus spēlēt. Vai kļūdījos vai nē... ja godīgi, šobrīd nav plašs saraksts ar uzbrukuma grupas spēlētājiem, kuri šobrīd nav izsaukti, bet kuri potenciāli būtu ļoti tuvu izsaukumam uz izlasi. Varbūt, ja tu [adresēts LTV žurnālistam A.Auziņam - aut.] vari nosaukt uzvārdus, tad, lūdzu - es varu nokomentēt."

Atgriežoties pie spēles, pirmajās 15 minūtēs pretiniekiem bija ne tikai vārtu guvums, bet arī vārtu stabs un vēl viens moments. Kas notika mača sākumā un kas palīdzēja lauzt spēles gaitu?
"Jā, pilnībā piekrītu, ka mēs ļoti neveiksmīgi aizvadījām spēles sākumu, neiegājām spēles ritmā. Jātiek vēl skaidrībā, vai tas ir saistīts ar sagatavošanos spēlei, iesildīšanos spēlei vai momentiem, kas bija saistīti ar iziešanu laukumā, jo tur bija tāds zināms misēklis - mēs varbūt izsitāmies no ritma pirms iziešanas laukumā. Taču problēma patiešām bija, ka pilnībā atdevām iniciatīvu pretiniekam un ļāvām gūt vārtus, kā arī izveidot vēl vairākus bīstamus uzbrukumus spēles sākumā. Pēc tam spējām paņemt bumbas kontroli, diezgan veiksmīgi veidot uzbrukumus caur malām, gūt vārtus un principā tur bija periods, kurā mums mazliet pietrūka agresivitātes, kad mums bija diezgan būtisks pārsvars, lai gūtu otros vārtus pirmā puslaika vidusdaļā. Bija būtiski izmantot šo pārsvaru, jo tas bija pagrieziena punkts, kad varējām ne tikai izlīdzināt, bet arī izvirzīties vadībā."

Spēles beigās, rupji runājot, Maltas izlase vairs nevilka kājas, un Latvijas izlase izdarīja diezgan lielu spiedienu. Tomēr lielāko spēles daļu, tātad ne tikai pirmajās 15 minūtēs, mūsu komandas presings neizskatījās tik agresīvs, komanda spēlēja augstu, lai nogurdinātu pretinieku vēl ātrāk. Brīžiem spēles temps nebija pārāk augsts, kas bija parocīgi maltiešiem. Vai varējām visas spēles garumā spēlēt agresīvāk un augstāk, lai Maltas nogurums iestātos agrāk?
"Neapšaubāmi varējām to [agresīvs presings] darīt ne tikai spēles beigās, bet arī pirmā puslaika pirmajā daļā, kad mēs spēlējām pārāk piesardzīgi presingā. Mums vajadzēja teorijā izrunāt, kā spēlēt presingā pret komandu, kas spēlē 3-4-3, jo mūsu pirmais pretinieks spēlē pēc citas shēmas. Līdz galam mums izkopt šo elementu neizdevās. Pilnībā piekrītu tam, ka mēs varējām daudz agresīvāk nospēlēt presingā ne tikai mača noslēgumā, bet vēl atsevišķos spēles etapos. Šeit ir arī jautājumi uzbrucējiem, kuri uznāca uz maiņu. Uzskatu, ka arī Dāvis [Ikaunieks] varēja veiksmīgāk darboties presinga situācijās un izvēlēties mazliet labākas piespēles līnijas noslēgšanas momentos. Šajā ziņā tiešām varu piekrist.

Pietrūkst ne tikai meistarības, bet arī atsevišķu elementu, kuros mums ir jāprogresē. Es pilnīgi saprotu to, ka gan līdzjutēji, gan žurnālisti gaida no mums uzvaras, un mēs paši no sevis to gaidām un prasām! Ieejot pēc spēles ģērbtuvē, neviens cilvēks nav apmierināts ar to, kā beidzās šīs divas spēles. Tai pašā laikā man kā galvenajam trenerim ir skaidrs, ka mums šeit (nerunāju par līdzjutējiem un žurnālistiem) komandā ir jābūt ļoti pacietīgiem, jāprasa no spēlētājiem progress ļoti daudzos elementos, jo šobrīd daļa no elementiem neprata milzīgus laika posmus, lai progresētu. Ir elementi, kuros, uzskatu, mēs jau esam progresējuši, salīdzinot ar iepriekšējo laika periodu. Taču kopumā mums tādās spēlēs kā pret Andoru un Maltu pirmais un galvenais aspekts, kurā mums jāprogresē, ir momentu realizācija. Lai arī to momentu skaits nav kosmisks un milzīgs, tas ir pietiekams, lai mēs varētu uzvarēt šīs spēles. Neapšaubāmi."

  +5 [+] [-]

, 2020-09-07 12:21, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Suveizda ar Novicki diskutē Twitter, Suveizda pieturas pie viedokļa, ka Dainis kā sporta direktors nav atbildīgs par šo paaudzi.
protams nav
direktors ir tāds zvērs kas ne par ko neatbild, tik direktorē un saņem piķi

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 12:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: protams nav
direktors ir tāds zvērs kas ne par ko neatbild, tik direktorē un saņem piķi
Te visa diskusija, ja ir interese.

https://twitter.com/EdmundsN/status...

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 12:26, pirms 4 gadiem
Jāuzspiež uz pirmā Suveizda tvīta, tad parādās visa diskusija.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 12:28, pirms 4 gadiem
treneris- stabilizators, novators vai grābeklis..

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 12:36, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te visa diskusija, ja ir interese.

https://twitter.com/EdmundsN/status/1302891589648494592
es paskatījos, suveizda necērt zivi.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 12:41, pirms 4 gadiem
Negribas pilnīgi piekrist vienam vai otram, bet Daiņa lielākais darbs jau bija tā visa akadēmiju izveidošana un licensēšana. Tādējādi, darba augļus no šīm akadēmijām varam gaidīt tikai pēc pāris gadiem, tāds Krollis varbūt ir pieskaitāms kā pirmais kurš ir "Daiņa akadēmijā" trenējies.

No otras puses, nebija jau viņš atbildīgs tikai par bērnu futbola attīstību, tā kā atbildība zināmā mērā ir jāuzņemas.

     [+] [-]

, 2020-09-07 12:45, pirms 4 gadiem
E LĪGAS sastāvs:A grupa- Dānijas protektorāts Grenlande, Ālandu salas, Tirole, pāra Ziemeļkipra/turku rep.vs Crimea/Taurija uzvarētājs, B-Kuriļu salas/ ziemeļi/rus, Vatikāns, Granada, pāra Piedņestra vs Bukovina uzvarētājs. Avots nezināms

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 13:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Bija treneris, atbrauca, iepazina šo švako komandeli un beigās uzvarēja Austriju. Tad viņu izmeta un ielika daiņeli. Latvijas futbols ir parodija un izsmiekls!
Tas tik sākums! Aizies daiņis ar čemodānu padusē un atnāks nākamais direktors, kā Stepanovs, Zemļinskis vai Astafjevs! Vēl ir kur augt.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 13:46, pirms 4 gadiem
Vai ļaškam ir kas sakāms ,jeb viss kā vienmēr - "okei ,pie šī jautājuma tiek strādāts"?

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 13:55, pirms 4 gadiem
Garaisss rakstīja: Pat nelasot šo rakstu pat negaidu spēles tā kā to gaidīju agrāk,bet tv fonā gāja ...KAUNS un velreiz saku KAUNS!!!
Iemāci saviem spēlētājiem cīnīties līdz galam par bumbām pēc neveiksmīgas situācijis tie visi apstājās un bumba var paripot garām un tie pat nepakustēsies...11m tiek sists garām tā vietā lai mēģinātu pielabot kautko izlabot to situāciju čalis pārdzīvo un paliek uz vietas..nesanāk piespēle tā iekrīt pretiniekam kājas kur blakus mūsējais vnk noskatās kā pretieks apstrādāt bumbu savā soda laukumā un izsit to ārā mūsējais vienkārši uz to noskatās stāvot kad varēja pieskriet nu vismaz patraucēt..Katrā ziņa komentētāji citos kanālos saka ka tik nenokrīt Latvija zemāk reitingā otrs atbild kur nu vel zemāk....KAUNS...Kapēc tā saku tad tie kas nezin " mūsejie " nemāk vārtus iesist, nemāk apspēlet, nemāk uzvarēt AMATIERUS!!!!
Ir jābūt diezgan dīvainam, lai iedomātos, ka valsts pirmās izlases trenerim ir jāmāca futbola pamati profesionāliem futbolistiem.
Valsts pirmās izlases trenerim un viņa asistentiem ir pavisam citi uzdevumi. Piemēram, analizējot pretinieku spēles izstrādāt taktiku spēlei ar šiem pretiniekiem.
Tas ka mūsu izlases spēlētājiem trūkst meistarības nav nekādā mērā saistāms ar izlases treneriem, jo viņi strādā ar tiem futbolistiem kādi tiem ir pieejami.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 13:59, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Basovs LV uzvaras gadījumā rīt pār Igaunijas U-21 2 spēlēs būs sakrājis vairāk punktu, nekā Kazakevičs pa pusciklu. To arī novēlu.
Neredzu nekādu sakarību starp U-21 izlasi un valsts pirmo izlasi.
Par cik patreizējās U-21 izlases puiši neslikti spēlēja esot U-19 izlases sastāvā, tad mēs varam secināt, ka mums perspektīvā ir viena salīdzinoši neslikta spēlētāju paaudze.
Tagad gan LFF, gan klubiem, ir uzdevums šos spēlētājus prasmīgi ievadīt nākamajā pakāpē u.t.i. valsts pirmajā izlasē. Un tas pavisam nav viegls uzdevums.

     [+] [-]

, 2020-09-07 14:01, pirms 4 gadiem
Turboman

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 14:04, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Kaut kas jau Dainim preses konferencē jāsaka ir.Tikai ar savām atbildēm viņš rok sev to bedri dziļāku.Teiksim šitāda atbilde-"Nākamā spēle mums ir Fēru salās, kur mums būs visas izredzes uzvarēt."
Es ļoti atvainojos Daini,bet vai mums Andoras un Maltas vietā pretī bija komandas,kuras pārspēt bija nereāli?
Es saprotu,ka patiesība nevienam nepatīk,bet varbūt tomēr pasaki,ka esam tur,kur mūsu vieta.Bet tu jau fantazē par uzvaru pret komandu,kura apspēlēja mūsu bijušos pretiniekus.Pats saproti,ja neuzvarēsim Fēras,tad šis Nācijas līgas cikls būs praktiski zaudēts.Par sekām labāk nerunāsim,jo domāju šie SC komentāra daļā rakstītie komenti ir tikai ziediņi tam ,kas varētu sekot,ja protams Latvijas spēle neuzlabosies un nenotiks,tagad jau jāsaka,brīnums.
Dainis mācās no Slaviša kļūdām, kurš publiskā telpā pateica patieso lietu būtību. Un beigās tika noriets no visām pusēm.
Diemžēl, bet treneri ne vienmēr drīkst teikt to ko viņi patiesībā domā. Īpaši to, kas skar spēlētājus, jo viņam ar šiem spēlētājiem ir jāstrādā. Viena lieta ir ko treneris pasaka uz aci spēlētājam komandas iekšienē, bet pavisam kas cits, ko tas pasaka publiskā telpā visai valsts sabiedrībai.

     [+] [-]

, 2020-09-07 14:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir jābūt diezgan dīvainam, lai iedomātos, ka valsts pirmās izlases trenerim ir jāmāca futbola pamati profesionāliem futbolistiem.
Valsts pirmās izlases trenerim un viņa asistentiem ir pavisam citi uzdevumi. Piemēram, analizējot pretinieku spēles izstrādāt taktiku spēlei ar šiem pretiniekiem.
Tas ka mūsu izlases spēlētājiem trūkst meistarības nav nekādā mērā saistāms ar izlases treneriem, jo viņi strādā ar tiem futbolistiem kādi tiem ir pieejami.
Hārtlijs atnāca un mācīja izlasei nobremzēt, pagriezt vienu sānu tādā situācijā un pagriezties citādi otrā situācijā. Nav jāmāca skriet, bet tehniski pareizi izpildīt lietas ir jāmāca, tā ir komanda, nevis atnāk visi barā, uzzīmē shēmu un davai, tikai jautājums ir viens...vai Dainim ir ko mācīt?

     [+] [-]

, 2020-09-07 14:13, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Suveizda ar Novicki diskutē Twitter, Suveizda pieturas pie viedokļa, ka Dainis kā sporta direktors nav atbildīgs par šo paaudzi.
Es vispār uzskatu, ka pilnu atbildību par jebkuru futbolistu paaudzi pilnā apmērā nes klubu futbola akadēmijas un futbola skolas.
Sporta direktori nāk un iet, bet viņu ietekme visos procesos ir tik liela, cik koordinēt, organizēt seminārus, izstrādāt metodiskos materiālus utt., bet reālie izpildītāji klubu futbola akadēmijas un futbola skolas. Un, ja šajās klubu futbola akadēmijas un futbola skolas trūkst augstas kvalifikācijas bērnu un jauniešu futbola speciālistu, tad šis LFF sporta direktors var izstiepties, vai sarauties, bet rezultāts nebūs pozitīvs.

Starp citu, šodien liepajniekiem.lv labs raksts par FKL jauniem futbolistiem:
https://www.liepajniekiem.lv/sports...

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 14:15, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Hārtlijs atnāca un mācīja izlasei nobremzēt, pagriezt vienu sānu tādā situācijā un pagriezties citādi otrā situācijā. Nav jāmāca skriet, bet tehniski pareizi izpildīt lietas ir jāmāca, tā ir komanda, nevis atnāk visi barā, uzzīmē shēmu un davai, tikai jautājums ir viens...vai Dainim ir ko mācīt?
Varbūt ir iespējams paskatīties kādu video, vai interviju, kurā Hartlijs tiešām māca , vai stāsta, mūsu hokejistiem hokeja pamatelementus, kurus iemāca jau hokeja skolā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2020-09-07 15:06, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es paskatījos, suveizda necērt zivi.
Necērt gan. Ja Kazakevičš no 2012 gada ir sporta direktors un no 2013 U21 galvenais treneris, tad, manuprāt, nu viņš ir vairāk nekā atbildīgs par šī brīža lielās izlases stāvokli.

     [+] [-]

, 2020-09-07 15:13, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Hārtlijs atnāca un mācīja izlasei nobremzēt, pagriezt vienu sānu tādā situācijā un pagriezties citādi otrā situācijā. Nav jāmāca skriet, bet tehniski pareizi izpildīt lietas ir jāmāca, tā ir komanda, nevis atnāk visi barā, uzzīmē shēmu un davai, tikai jautājums ir viens...vai Dainim ir ko mācīt?
Ja izlases kadriem jāsāk mācīt ābece, tad kaut kas nav kārtībā ar pamatiem. Jau pašos pirmsākumos nav jēdzīgu treneru.Zinu ko runāju, aizvedu mazdēlu uz futbola treniņiem. Bet tur 5gadniekiem sāk mācīt tehniku. Puikas (5gadīgi!) krietnu laiku stāv rindā(!) lai izdarītu 1 sitienu pa bumbu. Tajā vecumā ir jāmaca kustību prieks, izpratni par komandu caur sportiskām aktivitātēm. Tehniku var sākt mācīt no gadiem 10. Kā Vācijā, Īrijā... Izlases trenerim ir jāzīmē tikai shēmas, bet čaļiem tikai jāzin kā izpildīt.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 15:37, pirms 4 gadiem
Ja zaudēs arī Fēru izlasi, tad Kazakēvičs būs lielākais treneru traips LFF vēsturē. Labāk neriskēt , bet mukt laicīgi.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 15:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt ir iespējams paskatīties kādu video, vai interviju, kurā Hartlijs tiešām māca , vai stāsta, mūsu hokejistiem hokeja pamatelementus, kurus iemāca jau hokeja skolā?
Tu neatceries? Pirmajā gadā mācīja nūju turēt uz ledus, pēc treniņiem vairāki spēlētāji izteikušies, ka redz cik viegli aizsargāties/pārķert ripas.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 15:59, pirms 4 gadiem
Mūsējie nav meistarīgi? Ir pat ļoti! Bija divi stūra sitieni un viena standartsituācija, kur centrējot bumbu tika iespēlēts precīzi rokās pretinieku vārtusargam tā, ka šim pat jāpakustās nebija! Kur nu vēl precīzāk! Nedomāju, ka pat Ronaldo tā spētu! Tā kā ar meistarību viss ir kārtībā!

Mūsējiem trūkst nekaunības un cīņasspara joprojām, to var redzēt. Kaut vai Jānis Ikaunieks - neizmanto ļoti labu izdevību, bet viņam gandrīz 0 emociju. Un kā jau viens te pieminēja - čaļi apstājās, kad epizode neizdodas... Kur tava nekaunība? Ej un cīnies!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 16:19, pirms 4 gadiem
Aaaha...
Stabilizēsim pamatsastāvu...
Ar domu par ko? Par nākamajiem izaudzinātajiem amatieriem.
Viss tas skudrupūznis nejau pie nacionālas izlases ir iestagnējis un ar pelējumu apaudzis.
Bet gan visā sistēmā.
Kam mums tā s... izsaimniekotā Staicele? Kāds no tās dziļa purva zilkalnu čuhņas labums puikam Rīgā, Liepājā, Daugavpilī?
Kas mums tie par LFF biedriem - akadēmijām, par kurām internetā ar uguni neko neatrast? Droši vien kaimiņu mājā jādzīvo, lai to akadēmiju atrastu.
Papīra tīģeri sasodīti.

Vīzijas protams uz vēlēšanām saceptas tā, ka nav ko d... pasūtīt.
Seminārs te, seminārs tur. Ķeksis uz lapas un visi ir māsķeri.
Bērni trenējas pie trenera, par kuru viņa klasesbiedri saka "hmm... skolas gados viņs basketbolu vispār spēlēja". Ķeksis ir, māsķers gatavs un rullējam.
Ražojam Nokia taustiņtelefonus un laižam praksē laukumā pret Apple Iphone

Atnāk Gorkšs... da d... mums šitādu nevajag.
Mums vajag Puķinus un citus ķekšu māsķerus, lai dokumenti top un varam turpināt luņot tālāk.
Treneru apmācības šitādas un tādas, futbolisti mums tik daudz, ka liekas ka katrs 3ais bērns par profesionālu futbolistu pierakstīts un aiziet

Protams pa vidu uzcepjam vēl kādu plastiskas laukumu, kas jau it kā nebūtu tik slikti.
Plastika ir, dzenājiet tik bumbu.
A mošk padomāt lai čukčuciema talantpuika var ēst dzīvot un trenēties Mettā, ja grib...
Da pie d... mums ir plastika, visi treneri māsķeri un futbola mājas Čuhņelē sazin kāda gaisa gabala attāluma no jebkura vēsturiska futbola centra

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 16:21, pirms 4 gadiem
rodgerz rakstīja: Man šķiet, ka problēma ir latviskajā raksturā un audzināšanā - visi latviešu puikas tādi solīdi un pieklājīgi, kas viņus padara par labiem cilvēkiem, bet futbolā tas neder. Vajag tomēr to sastāvu pašķaidīt ar tādiem naglākiem un agresīvākiem džekiem - Karašausku, Šabalu, Kamešu, Solovjovu piemērm, bet ar tiem atkal Dainis netiks galā... Kaut kā skumji...
Šos te brīnumus gan vajag beigt tiražēt. Vidēji varbūt kaut kādas tendences arī iezīmējas (tāpat kā, piemēram, latgaļu spītīgais raksturs daudziem palīdz izsisties dzīvē), bet, piemēram, tādos spēka cīņas sporta veidos kā hokejā vai regbijā neliekas, ka latviešu raksturs kaut cik nozīmīgi traucētu. Ja futbolā tā ir sistemātiska problēma, tad tā ir sistēmas, ne tautības vaina.

     [+] [-]

, 2020-09-07 16:32, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Šos te brīnumus gan vajag beigt tiražēt. Vidēji varbūt kaut kādas tendences arī iezīmējas (tāpat kā, piemēram, latgaļu spītīgais raksturs daudziem palīdz izsisties dzīvē), bet, piemēram, tādos spēka cīņas sporta veidos kā hokejā vai regbijā neliekas, ka latviešu raksturs kaut cik nozīmīgi traucētu. Ja futbolā tā ir sistemātiska problēma, tad tā ir sistēmas, ne tautības vaina.
Savulaik šī latviešu "nemācēšana" tika pretstatīta krievu mācēšanai, tik ja paskatās tad rusņai ir pavisam blāvi tie panākumi attiecībā pret popularitāti, resursiem un faktu ka viņi ir pasludināti par "tautu kas māk". Līdzīgu ainu savulaik zīmēja hokejā, bet tas pārtapa par samērā latvisku sporta veidu un vairs tās muļķības netiražē.

     [+] [-]

, 2020-09-07 16:57, pirms 4 gadiem
Latvijas sporta un futbola cienītājiem ir labi zināms stāsts par to, kā reiz bija pirms vairāk kā 15 gadiem un kas noticis ir turpinājumā. Tā teikt, bijuši notikumi, ko var pretstatīt kā dienu pret nakti. Ir mainīti treneri, ir meklēti dažādi risinājumi, bet krīze, kurā reiz ir iekāpts - no tās nav izkļūts, - tā turpina padziļināties. Problēma ir arī tajā, ka oficiāli, šķiet, par krīzi skaidri un noteikti futbola federācijas līmenī netiek runāts. Un, ja krīzes nav jeb, pareizāk sakot, tā netiek ne manīta, nedz atzīta, tad neseko arī nepieciešamās reformas un pārmaiņas. Pēc pēdējās spēles,6.09.2020. Latvija -Malta viens no izlases treneriem minēja, ka trūkst arī individuālās meistarības. Paradoksāli, ka tas tiek teikts par kājbumbas lietpratējiem, kuri ar to nodarbojas jau no bērna kājas. Ja skatās tajā problēmā dziļāk, tad trūkst nevis meistarība, bet apzinīgums. Sportisti ir vājas gribas, pat gļēvi, turklāt daudzi no viņiem, spriežot pēc darbībām laukumā, ir apjukuši, nezina ko dara, viņi varbūt arī pilda treneru norādījumus, bet, šķiet, pazaudējuši pašu galveno - ticību saviem spēkiem. Ja pietrūkst pārliecības un apzinīguma, tad meistarībai nav vietas sevi pierādīt, viņi nespēj atraisīties. Cilvēki, sportisti atrodās it kā sasaistīti, tā kā važās...

Par aizvadīto spēli un Latvijas vīru izlases futbolu jauna ziņa arī te:

https://www.youtube.com/watch?v=-_6...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 17:13, pirms 4 gadiem
Tak lai trenējas un spēlē pret Latvijas trešās līgas komandām vai pret pamatskolu komandām. Nav ko blamēties pret tik spēcīgām izlasēm.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 18:19, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu neatceries? Pirmajā gadā mācīja nūju turēt uz ledus, pēc treniņiem vairāki spēlētāji izteikušies, ka redz cik viegli aizsargāties/pārķert ripas.
Ok! Iespējams, ka kaut ko arī mācīja, un tas ir normāli, ka treneri, un arī komandas biedri, pamāca kaut kādus jaunus knifiņus. Ja jāmāca bāzes elementi, tad gribot negribot jājautā-kā spēlētājs bez bāzes elementu zināšanas var nonākt profesionālā līmenī?! Un pro līmenī bāzes elementus nemaz tā vienkārši nevar iemācīt. Piemēram, kā Janka Sprukts sākot savas sportista gaitas tika iemācīts slikti slidot, tā viņš arī visu savu karjeru slikti slido. Tas gan viņam pat netraucēja mazliet uzspēlēt ZA.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 22:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok! Iespējams, ka kaut ko arī mācīja, un tas ir normāli, ka treneri, un arī komandas biedri, pamāca kaut kādus jaunus knifiņus. Ja jāmāca bāzes elementi, tad gribot negribot jājautā-kā spēlētājs bez bāzes elementu zināšanas var nonākt profesionālā līmenī?! Un pro līmenī bāzes elementus nemaz tā vienkārši nevar iemācīt. Piemēram, kā Janka Sprukts sākot savas sportista gaitas tika iemācīts slikti slidot, tā viņš arī visu savu karjeru slikti slido. Tas gan viņam pat netraucēja mazliet uzspēlēt ZA.
Mazliet Sprukts nospēlēja NLA. ZA Sprukts nospēlēja 100+ spēles, turklāt ar ļoti solīdu rezultativitāti.

     [+] [-]

, 2020-09-07 23:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mazliet Sprukts nospēlēja NLA. ZA Sprukts nospēlēja 100+ spēles, turklāt ar ļoti solīdu rezultativitāti.
Paldies par precizējumu!

     [+] [-]

, 2020-09-09 01:02, pirms 4 gadiem
Man nav žēl, ka pie Ļašenko nav iestājusies leiputrija.

Daini nevainošu, ja neskaita tādu "sīkumu", ka nespēlē ar visiem labākajiem un nespēlē ar diviem uzbrucējiem. Petrovičs to iesāka - neņemt noteiktus spēlētājus, kas nav paklausīgi. Bet cik tad ir to talantu?

Dainis toties teica, ka leģu limita celšana neko labu nenesīs. Tas mazs plusiņš. Izlasei vispār vajag bāzes klubu. Lai saspēlējas. Tas tādai beztalantu Latvijai ir izšķiroši.

     [+] [-]

, 2020-09-17 23:49, pirms 4 gadiem
dzeko rakstīja: Bezpalīdzība, Dainis nav izlases līmenim atbilstošs treneris , tas ir fakts, jo pat u21 izlase viņam ir par daudz, spēles plāna nav , viss notiek primitīvi, bet nenoliedzami arī spēlētāju meistarība ir kritiskā stāvoklī, apspēlēt aizsargu nav kam, jēli centrējumi ar cerību kad kāds var iebakstīt kko, nav pat sitienu no tālākas distances, briesmīgi! J.Ikaunieks ir kā bērns un spēlē bērnu futbolā, stāv nepārtaukti un skatās kā bumba ripo garām neuztaisa soli pretīm, nav spēlētāju ar sportisku nekaunību un niknumu, rodas tāda iespaids ka šie džeki ir piespiesti spēlēt LV izlasē!
J. Ikaunieks man asociējas ar totālu nīkulismu! Mīksti...