Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Jaunas sejas, vecais iznākums: futbolistiem kaunpilna sakāve Austrijā

Andrejs Siliņš

Jaunas sejas, vecais iznākums: futbolistiem kaunpilna sakāve Austrijā
Boriss Bogdaškins uz zālāja... Foto: EPA / Scanpix

Latvijas vīriešu futbola izlase piektdien 2020. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra spēlē izbraukumā Zalcburgā ar rezultātu 0:6 piekāpās Austrijas valstsvienībai.

Kā iepriekš varēja noprast no galvenā trenera Slaviša Stojanoviča publiskās komunikācijas, septembra mačos bija gaidāmi jauninājumi sastāvā. Tādi arī bija un jau pamata vienpadsmitniekā - 28 gadu vecumā izlasē debitēja malējais aizsargs Armands Pētersons, 29 gadu vecumā pussargs Boriss Bogdaškins un 22 gadu vecumā centra aizsargs Antonijs Černomordijs.

Diemžēl debija Bogdaškinam sanāca neveiksmīga - jau septītajā minūtē Boriss nonāca neveiklā situācijā, kas beidzās ar pirmo vārtu zaudēšanu. Pēc kapteiņa Kaspara Dubras piespēles no malas Bogdaškins sava soda laukuma tuvumā pieņēma bumbu ar muguru pret pretinieku vārtiem, no aizmugures viņam piesteidzās pretinieks, izsita bumbu, un Marko Arnautovičs guva savus piektos vārtus piecās "Euro 2020" atlases spēlēs (pa diviem pret Ziemeļmaķedoniju un Izraēlu), bet Latvija nonāca iedzinējos ar 0:1.

Diemžēl Pāvelam Šteinboram nebija jāgaida ilgi līdz otrajai reizei, kad ķeksēt bumbu ārā no saviem vārtiem. 13. minūtē Marsels Zābicers netālu no soda laukuma pretinieku aplenkumā tika līdz ērtai sitiena pozīcijai un spēcīgi ieraidīja bumbu Latvijas vārtos - 0:2. Tiesa, Šteinbors nebija vainojams vārtu zaudējumos, gluži otrādi - pirmajā puslaikā vairākkārt Pāvels sekmīgi iesaistījās un glāba mūsējos no vēl kādu vārtu zaudējuma. Pirmajā puslaikā austrieši izdarīja 16 sitienus, kamēr Latvija vienu.

Otrajā puslaikā no debesīm sāka krist Latvijas futbola dieva asaras, bet austriešiem žēlastība nebija prātā - viņi tās izsmērēja pa jau tā sadragāto Latvijas seju. 52. minūtē pēc stūra sitiena Bogdaškins saņēma brīdinājumu par pretinieka turēšanu, un tas nozīmēja 11 metru soda sitienu uz Šteinbora vārtiem. Pendeli veica Arnautovičs, un austriešu superzvaigzne jau trešo reizi šajā kvalifikācijas turnīrā vienā mačā guva divus vārtus - 0:3.

Pēc trešajiem gūtajiem vārtiem Austrija mazliet samazināja apgriezienus, taču uz Latvijas fona tas aizvien bija izteikts spiediens. 76. minūtē neveiksmīga epizode arī mūsu stabilākajam spēlētājam Šteinboram - austriešu pretuzbrukumā pēc Ilzankera sitiena bumba skāra vārtu stabu un atsitās pret Latvijas vārtsargu, turpinot ceļu atpakaļ vārtos - 0:4. Vēl pēc minūtes Arnautovičs pretuzbrukumā trāpīja pa Latvijas vārtu stabu... Līdz piektajiem vārtiem gan tāpat nebija ilgi jāgaida, jo Konrāds Laimers savā trešajā mačā izlasē guva pirmos vārtus un iedzina Latviju vēl dziļākā bezdibenī - 0:5. Izrādījās gan, ka arī tumšā bezdibenī var iekāpt atvērtā kanalizācijas lūkā - Mihails Gregoričs austriešu uzbrukumu noslēdza ar vārtu guvumu - 0:6.

Tas ir atkārtots smagākais zaudējums Latvijas futbola izlasei kopš neatkarības atjaunošanas.

Nākamo maču Latvijas izlase aizvadīs 9. septembrī, "Daugavas" stadionā Rīgā uzņemot Ziemeļmaķedoniju.

Euro 2020 atlase, 6. septembris

Austrija - Latvija 6:0 (2:0)
Vārti: Arnautovičs 7' 53' Zābicers 13' Šteinbors 76' (s.v.) Laimers 80' Gregoričs 84'
Brīdinājumi: Pētersons 4' Bogdaškins 52' Savaļnieks 87'
Austrija: Stankovičs, Lainers, Dragovičs (Grilličs 82'), Hinteregers, Ulmers, Baumgartlingers (Ilzankers 75'), Laimers, Lazaro (Gregoričs 69'), Zābicers, Alaba, Arnautovičs.
Latvija: Šteinbors, Maksimenko, Dubra, Černomordijs, Pētersons, Kamešs, Tobers (Rugins 77'), Laizāns (Uldriķis 82'), Bogdaškins, Cigaņiks (Savaļnieks 67'), Gutkovskis.
Galvenais tiesnesis: Roberts Henesijs (Īrija)

G grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Polija54018:212
2.Austrija530213:69
3.Slovēnija52219:38
4.Izraēla52219:88
5.Ziemeļmaķedonija51226:85
6.Latvija40041:130

 +12 [+] [-]

, 2019-09-06 23:38, pirms 5 gadiem
Varbūt Vaņins, pēc šīs spēles arī gribēs prēmiju?

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:39, pirms 5 gadiem
Izskatās, ka sieviešu izlase savā EČ kvalī nospēlēs labāk par mūsu vīriem šajā kvalī. Vemt gribas no mūsējo snieguma.

 +14 [+] [-]

, 2019-09-06 23:39, pirms 5 gadiem
Smieties vai raudāt?

Nenormāli žēl Šteinbora.

  -3 [+] [-]

, 2019-09-06 23:39, pirms 5 gadiem
Starkov, atkāpies!

 +13 [+] [-]

, 2019-09-06 23:40, pirms 5 gadiem
Slavišam jābēg prom no šī sbroda. Vienīgais ko panāks, samaitās sev vārdu. Te nav ko gribēt, ja spēlētājs piespēli neprot iedot. Izlases trenerim nav tādas lietas jāmāca profesionāļiem.

 +10 [+] [-]

, 2019-09-06 23:40, pirms 5 gadiem
Vilki būtu uzvarējuši, bet nedaudz pietrūka. Ka tikai nedabūjam maksāt soda naudu ka praktiski neļāvām Austrijas vārtsargam tikt pie bumbas.
Slēpts komentārs: Aigaro

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:41, pirms 5 gadiem
Negribas vainot ne treneri, ne futbolistus, kas pierādījuši, ka klubos māk spēlēt ok

  +1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:41, pirms 5 gadiem
Labs raksts:

Oficiāli: Zemāk vairs nav kur krist

 +26 [+] [-]

, 2019-09-06 23:42, pirms 5 gadiem
Esam nonākuši aptuveni Sanmarīno līmenī, kurus ar 5:0 vai 6:0 sit, kuram nav slinkums. Tikai starpība tā, ka tie pa dienu strādā tuvējā bodē vai rūpnīcā. Mūsējie, skat, profesionāļi naudu par to pelna.

 +16 [+] [-]

, 2019-09-06 23:42, pirms 5 gadiem
bogdaskinam ieteiktu vairs nekad nespelet futbolu

 +13 [+] [-]

, 2019-09-06 23:42, pirms 5 gadiem
Gaz mjaz, gazmjaz gazmjaz gazmjaz

  +4 [+] [-]

, 2019-09-06 23:42, pirms 5 gadiem
It kā jau salīdzinoši paskatoties uz komandu sastāviem, īpaši jau uz Austrijas uzbrūkošajiem spēlētājiem, tad spēle un rezultāts uz tablo baigi neizbrīna. Pret Ziemeļmaķedoniju mājās gan neredzu attaisnojumu šādai spēlei.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:42, pirms 5 gadiem
Psiholoģija, mentalitāte? Tipa - šis cikls jau tāpat norakstīts? Arī neticu... Visi un vienmēr vēlas sevi parādīt futo-skautiem...

 +19 [+] [-]

, 2019-09-06 23:42, pirms 5 gadiem
Pieprasu atsaukt izlasi no turpmākās dalības turnīrā!

  -3 [+] [-]

, 2019-09-06 23:43, pirms 5 gadiem
Gaidu galvena trenera komentārus..varbūt būs kaut kas extra....??

  +4 [+] [-]

, 2019-09-06 23:43, pirms 5 gadiem
Pieprasu atsaukt izlasi no dalības turnīrā

  +1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:43, pirms 5 gadiem
AndrisO rakstīja: Negribas vainot ne treneri, ne futbolistus, kas pierādījuši, ka klubos māk spēlēt ok
Kurš māk?

 +11 [+] [-]

, 2019-09-06 23:43, pirms 5 gadiem
11Futbolisti pret 11klauniem Just Do It

  -2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:43, pirms 5 gadiem
Pieprasu atsaukt

  +5 [+] [-]

, 2019-09-06 23:43, pirms 5 gadiem
Tupmākos 5us gadus LV futbola izlasi nevajag, nav ko ķēmoties!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:43, pirms 5 gadiem
Rīdzinieki,un tuvējās apkārtnes fani- es lūūūdzu jūs,ignorējat nākamo spēli Daugavas stadionā!!! Šie klauni šovakar pierādīja,ka nav pelnījuši pilnīgi nekādu atbalstu,jo viņiem tas tāpat nav svarīgi😨

 +22 [+] [-]

, 2019-09-06 23:44, pirms 5 gadiem
Labāk neierasties uz spēli uz saņemt tehnisko 0-3

  +1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:44, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Esam nonākuši aptuveni Sanmarīno līmenī, kurus ar 5:0 vai 6:0 sit, kuram nav slinkums. Tikai starpība tā, ka tie pa dienu strādā tuvējā bodē vai rūpnīcā. Mūsējie, skat, profesionāļi naudu par to pelna.
Nu mūsējie mācās no LV politiķiem. Tēlo, ka māk spēlēt (strādāt) un saņem par to piķi.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:44, pirms 5 gadiem
Murgs,ne futbols! Te pat nav ko komentēt!!
Slēpts komentārs: AndrisO

  +5 [+] [-]

, 2019-09-06 23:44, pirms 5 gadiem
Ne tikai nespēj, bet arī negrib šis izlases modelis. U-19 un U-21 taču nav tāds murgs. Jā, grūž, bet tur vismaz nav kauns skatīties. No tā secinu, ka ne viss ir aspuvis. Kārtējā trenera maiņa nav aiz kalniem. Tur jebkuram ne tikai rokas nolaistos....

  +5 [+] [-]

, 2019-09-06 23:45, pirms 5 gadiem
Nu kāpēc mums faniem tas ir jāredz, tas murgs, kas tur notiek! Veči, es domāju, ka jēga pat nav teikt “saņemties”! ne cīņasspara, ne tehnikas, nekā, ir jāpriecājas, ja tiekam pāri par centru. Tā nedrīkst turpināt, uzspēlējiet vismaz dēļ skatītājiem, ja Jums pašiem negribas spēlēt par valsti!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:45, pirms 5 gadiem
daps rakstīja: bogdaskinam ieteiktu vairs nekad nespelet futbolu
kļūdās visi...nelej eļļu ugunī..viņam jau tā tagad sūdīgi...

  -2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:45, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Labāk neierasties uz spēli uz saņemt tehnisko 0-3
0:5.

Gandrīz jau noturējām

  +6 [+] [-]

, 2019-09-06 23:45, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: It kā jau salīdzinoši paskatoties uz komandu sastāviem, īpaši jau uz Austrijas uzbrūkošajiem spēlētājiem, tad spēle un rezultāts uz tablo baigi neizbrīna. Pret Ziemeļmaķedoniju mājās gan neredzu attaisnojumu šādai spēlei.
Bet mūsējie jau ar nekādos bomžu klubos nespēlē...šveice, polijas ekstraklase, eirolīgas 4.kārtas vīri.. Bet kaunpilni un bez ierunām 0:6 ierīt, agrāk ar sliktākiem līgu pierakstiem spēlējām jēdzīgāk un saturīgāk
Es neko neteiktu ja zaudētu ar 0:6, bet mūsējiem būtu degsme, cīnasspars un kaut kāda pašatdeve, nevis kaut kāda agresija parādās 88 minūtē, kad jāiešļūc kādam kājās..

  -3 [+] [-]

, 2019-09-06 23:45, pirms 5 gadiem
Dzenam prom to slovēni...jo ātrāk, jo labāk...

  -3 [+] [-]

, 2019-09-06 23:45, pirms 5 gadiem
Valsts prezidenta kungs! Lūdz atsaukt šo tizleņu baru kurš uzdrošnājies sevi dēvēt oar izlasi no turnīra! Lūdzu neapkaunot svēto Latvijas vārdu, par kuras brīvību cīnījās mans vecvectēvs!

  +6 [+] [-]

, 2019-09-06 23:45, pirms 5 gadiem
Atraduši visi nelaimes putnu Bogdaškinu, vins nebūt nebija vienīgais kas slikti nospeleja
daps rakstīja: bogdaskinam ieteiktu vairs nekad nespelet futbolu

  +3 [+] [-]

, 2019-09-06 23:45, pirms 5 gadiem
Neredzu citus variantus, kā naturalizēt Rīgas leģus. Caurkritušos poļus un haholus.

  +4 [+] [-]

, 2019-09-06 23:46, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Esam nonākuši aptuveni Sanmarīno līmenī, kurus ar 5:0 vai 6:0 sit, kuram nav slinkums. Tikai starpība tā, ka tie pa dienu strādā tuvējā bodē vai rūpnīcā. Mūsējie, skat, profesionāļi naudu par to pelna.
Neapvaino Sanmarīno, pret Beļģiju šodien izdarīja 5 sitienus (3 no tiem vārtu rāmī) un zaudēja tikai ar 0-4!

Principā, var jebkuru ''sporta ekspertu'' no sc.com ielikt par galveno treneri ar algu 1000 mēnesī, sliktāk nez vai būs, varbūt football manager pieredze pat ļaus zaudēt cienījamāk.

#Slavisa
#kodekss
#11zemnieki

  +5 [+] [-]

, 2019-09-06 23:46, pirms 5 gadiem
Latvijas amatieru futbola, virslīgas zaudējums. Gan jau, ka nav katastrofa. Holandei ar esam zaudējuši 0-6.

  +5 [+] [-]

, 2019-09-06 23:47, pirms 5 gadiem
Nn hvz kur tik pretīgi var spëlēt Latvijas izlase!
Šie spēlētãji nav pa centu pelnijuši no dienas naudas ko izlasē dot ,ka esi izsaukts uz valstvienību

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:47, pirms 5 gadiem
Da kāds tur Slaviša un viņa imidžs. Viņš jau pirms tam skaitījās pašvaks.
Bet nu vilki šonakt gaudo

  +1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:47, pirms 5 gadiem
Agrilson rakstīja: Dzenam prom to slovēni...jo ātrāk, jo labāk...
Neķer kreņķi - viņš drīz pats cepuri pacels.

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:47, pirms 5 gadiem
gunnars rakstīja: Valsts prezidenta kungs! Lūdz atsaukt šo tizleņu baru kurš uzdrošnājies sevi dēvēt oar izlasi no turnīra! Lūdzu neapkaunot svēto Latvijas vārdu, par kuras brīvību cīnījās mans vecvectēvs!
Atsaukt prezidenta kungu!!!

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:48, pirms 5 gadiem
gunnars rakstīja: Pieprasu atsaukt izlasi no turpmākās dalības turnīrā!
Par to būs sods jāmaksā liels!

  -2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:48, pirms 5 gadiem
Vēl viens pierādījums, ka Virslīgai ir ļoti slikts līmenis. Protams, prieks par Rīgas panākumiem Eirokausos, bet spēlētāji no Virslīgas spēlējot Latvijas izlasē šādi izņirgājas par izlasi.

Protams, klubi piķo megasummas vietējiem kadriem, lai tik brauc atpakaļ un spēle un mūsējiem to tik vajag, jo Virslīgā tak nekas nav jādara, tāpat tiks pie spēlēšanas, jo kunkurence uz vietu nav.

Vajag atcelt leģionāru limitu, tad beidzot mūsējie sāks arī nopietnāk pievērsties futbolam un kapāsies par vietu pamatsastāvā katrā spēlē un būs atdeve katrā spēlē un arī izlase tādejādi iegūs, jo izlasē no Virslīgas tiks tiešām tie kuri būs kapājušies un izcīnījuši savu vietu pamatsatsāvā, nevis leģionāru limitu dēļ ieguvuši
Slēpts komentārs: comon88

  -3 [+] [-]

, 2019-09-06 23:48, pirms 5 gadiem
Ja vērtē pēdējos 4 trenerus, tad Marians bija viscerīgākais...

  +7 [+] [-]

, 2019-09-06 23:48, pirms 5 gadiem
Lai arī esmu jau iedzēris un pats skatījos Nīderlande pret Vāciju,es ieteiktu nomainīt 90% komandu pret U17 džekiem,lai tie attīstās. Kāda starpība zaudēt 0:6 vai 0:10?

  -1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:48, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: Neķer kreņķi - viņš drīz pats cepuri pacels.
Domā vēl nav sapratis, kādā sūdu bedrē ir iekāpis?

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:49, pirms 5 gadiem
Pieprasu atsaukt izlasi no turnīra!

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:49, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Slavišam jābēg prom no šī sbroda. Vienīgais ko panāks, samaitās sev vārdu. Te nav ko gribēt, ja spēlētājs piespēli neprot iedot. Izlases trenerim nav tādas lietas jāmāca profesionāļiem.
Jā, tāds pats nespējnieks kā laukumā. Ar katru spēli tikai sliktāk, nav redzams nekāds pat ne mazākais uzlabojums. Nulle trenera idejas, zīmējums, pienesums. Primitīvu autobusu jebkurš var nolikt.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:49, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Domā vēl nav sapratis, kādā sūdu bedrē ir iekāpis?
Pēc sejas izteiksmes spēles laikā, saprata to jau 3 spēles iepriekš.

  +7 [+] [-]

, 2019-09-06 23:49, pirms 5 gadiem
comon88 rakstīja: Mēsli pēdējie gan spēlētāji , gan treneris , gan Gorkśs ar kuru sākās šī bēdu ieleju ,kad viņš kļuva pa šefu LV futenē
Vecīt,viss sākās 20 gadus atpakaļ.

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:50, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Vēl viens pierādījums, ka Virslīgai ir ļoti slikts līmenis. Protams, prieks par Rīgas panākumiem Eirokausos, bet spēlētāji no Virslīgas spēlējot Latvijas izlasē šādi izņirgājas par izlasi.

Protams, klubi piķo megasummas vietējiem kadriem, lai tik brauc atpakaļ un spēle un mūsējiem to tik vajag, jo Virslīgā tak nekas nav jādara, tāpat tiks pie spēlēšanas, jo kunkurence uz vietu nav.

Vajag atcelt leģionāru limitu, tad beidzot mūsējie sāks arī nopietnāk pievērsties futbolam un kapāsies par vietu pamatsastāvā katrā spēlē un būs atdeve katrā spēlē un arī izlase tādejādi iegūs, jo izlasē no Virslīgas tiks tiešām tie kuri būs kapājušies un izcīnījuši savu vietu pamatsatsāvā, nevis leģionāru limitu dēļ ieguvuši
Nu nu.... tev ir info, kādas, tad ir tās mega summas?

  +3 [+] [-]

, 2019-09-06 23:50, pirms 5 gadiem
Gaidu komentārus no futbolistiem ka tā vairs nevar un tt.

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:51, pirms 5 gadiem
Var jau būt, ka vienkārši LV futbolā spēlētājiem pietrūkst izpratnes par "vienas dienas eksāmenu"... Tobiš, par to, ko izlases treneris var pāris dienās iemācīt, izstāstīt... LV izlases labākie laiki bija tie, kad uz laukuma spēlēja vienā sistēmā, "Skonto" sistēmā auguši futbolisti... Žurnālistiem laba tēma pētīšanai

  +6 [+] [-]

, 2019-09-06 23:51, pirms 5 gadiem
Starkov, piedod. Nāc atpakaļ !!!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:51, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: Neķer kreņķi - viņš drīz pats cepuri pacels.
Ar šiem spēlētājiem (ar pāris izņēmumiem) pat Gvardiola neko labāku nepanāktu.

  +4 [+] [-]

, 2019-09-06 23:53, pirms 5 gadiem
Tur jau tā lieta, ka tas noliktais autobuss bij ar tādiem caurumiem..bezcdrigi un bez jebkāda trenera dota zīmējuma.. Tiešām tas slovēņu brīnumdari strādā par minimālo.. Ja nē, tad, kaut pie maksājam, bet tiekam vaļā

  +2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:54, pirms 5 gadiem
Pat neskatoties uz rezultātu - sniegums katastrofāls, traģisks, bezcerīgs. Un pretī atkal ne jau top izlase. Sliktākais sniegums ciklā, nekāda mazākā progresa - un tas jau liecina arī par trenera līmeni, ieguldījumu. Visus spēlētājus nevar padzīt, treneri var.

Bet stresa nav - jau labu laiku saku, ka ~ 5 gadus nekas labāks nebūs. Jāgaida jauna paaudze.

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:54, pirms 5 gadiem
Atsaukt Latvijas izlasi no turnīra!!,!
Pieprasu, nelūdzu!!!

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:54, pirms 5 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Vecīt,viss sākās 20 gadus atpakaļ.
9 gadus atpakaļ gandrīz tikām uz PK pārspēlēm, vēl nāves grupā norāvām 5 ničus ,bet tagad pilnīgi bezcerīgi izskatās izlase

  -1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:54, pirms 5 gadiem
tad jau Pertiju labak,neko sito kas vasara risina savas delas!

  +3 [+] [-]

, 2019-09-06 23:55, pirms 5 gadiem
LFF sistēmas raža....

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:55, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: Jā, tāds pats nespējnieks kā laukumā. Ar katru spēli tikai sliktāk, nav redzams nekāds pat ne mazākais uzlabojums. Nulle trenera idejas, zīmējums, pienesums. Primitīvu autobusu jebkurš var nolikt.
idejas ir, bet tikai spēlētāji ir neatbilstošas kvalifikācijas. piespēli iedot nevar, laukumu neredz. vārdu sakot viņš ir pieradis strādāt ar kudi labākiem. šo komandu neglābtu ne peps ne konte ne mančīni. nav ko gribēt, ja spēlētājiem nav meistarības. pirms gadiem 10 pussargu līnija- bleidelis, astafjevs, laizāns,rubins. visi četri varēja iedot vismaz dažas precīzas piespēles un redzēja laukumu. nu un verpis mācēja aizskriet un vismaz kko iebakstīt.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:55, pirms 5 gadiem
evil11 rakstīja: Bet mūsējie jau ar nekādos bomžu klubos nespēlē...šveice, polijas ekstraklase, eirolīgas 4.kārtas vīri.. Bet kaunpilni un bez ierunām 0:6 ierīt, agrāk ar sliktākiem līgu pierakstiem spēlējām jēdzīgāk un saturīgāk
Nu, bet tomēr Austrijas sastāvs ir cita lieta. Arnautovičs EPL bija viens no labākajiem spēlētājiem ārpus Top 6 komandām. Zābitsers, Laimers un Alaba ir stabili pamatsastāva spēlētāji Bundeslīgas augšgala komandās. Nezinu, kāpēc Lazaro tagad nespēlē "Inter", bet iepriekšējā sezonā viņš bija viens no Berlīnes "Hertha" līderiem. Un tā tālāk un joprojām.

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:55, pirms 5 gadiem
Tas nemaz nebija tik sen:
https://www.youtube.com/watch?v=MlH...

  +9 [+] [-]

, 2019-09-06 23:56, pirms 5 gadiem
Bogdaškins - 29 gadi. pirmā un pēdējā spēle.

kas tas bija? vājprātīgs trenera lēmums pretēji visiem plāniem un loģikai..

  -1 [+] [-]

, 2019-09-06 23:57, pirms 5 gadiem
Bronsons rakstīja: LFF sistēmas raža....
Spēlētājus audzina klubi (sporta skolas), un nevis LFF.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-06 23:58, pirms 5 gadiem
bērnu, sporta skolu trenerus ir jāsūta uz ārzemēm, lai tie apgūst jaunākās tendences. zinu daudzus kuri ir izmācijušies LSPA un DU par sporta skolotājiem un iet trenēt sīkos futbolā, kaut gan lielākajai daļai ar futbola tehniku problēmus. treniņos neko neimāca, katrs puika dara tā, kā viņa ērti nevis, kā ir pareizi. Bērnu treneri ir nekvalificēti.

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:58, pirms 5 gadiem
comon88 rakstīja: 9 gadus atpakaļ gandrīz tikām uz PK pārspēlēm, vēl nāves grupā norāvām 5 ničus ,bet tagad pilnīgi bezcerīgi izskatās izlase
Tad vēl spēlēja paaudze,kas uzauga ar mūsu zelta paaudzi,bet viss šis jau sākās krietni ātrāk.

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:58, pirms 5 gadiem
AndrisO rakstīja: Tas nemaz nebija tik sen:
https://www.youtube.com/watch?v=MlHT_ze77Z4&list=UUaHwQdT4ZFiOP-GMaoJwy2g&index=4&t=0s
Nebija sen? 10 gadi nav sen? 3 gadi bez uzvarām nav sen?

     [+] [-]

, 2019-09-06 23:59, pirms 5 gadiem
Kāds kauns...
Tabulā 1:18
Makedonieši vēl vismaz trīs piemetīs!

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēlētājus audzina klubi (sporta skolas), un nevis LFF.
Un kurš dala naudu?

Pietam pietiekoši lielu naudu.

Tikai vispirms jau jāsamaksā valdei lielās algas un tad jāskatās, ko kam tālāk dot.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:00, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, bet tomēr Austrijas sastāvs ir cita lieta. Arnautovičs EPL bija viens no labākajiem spēlētājiem ārpus Top 6 komandām. Zābitsers, Laimers un Alaba ir stabili pamatsastāva spēlētāji Bundeslīgas augšgala komandās. Nezinu, kāpēc Lazaro tagad nespēlē "Inter", bet iepriekšējā sezonā viņš bija viens no Berlīnes "Hertha" līderiem. Un tā tālāk un joprojām.
Piekrītu, rezultāts ir bēdīgs, bet arī likumsakarīgs. Lai Stojanovičs strādā, cik tad var mainīt trenerus, varbūt viņam kaut kas beigās sanāks.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:00, pirms 5 gadiem
AndrisO rakstīja: Tas nemaz nebija tik sen:
https://www.youtube.com/watch?v=MlHT_ze77Z4&list=UUaHwQdT4ZFiOP-GMaoJwy2g&index=4&t=0s
bija citas kvalitātes spēlētāji

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:00, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Kāds kauns...
Tabulā 1:18
Makedonieši vēl vismaz trīs piemetīs!
Nu varbūt viņi piemetīs vēl vienu klāt tam vieniniekam

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:01, pirms 5 gadiem
Vienkārsi mūsu futbolisti paslaik labāk nevar,,kā ir tā ir...vai tad kāds apzināti atdeva spēli? visi cīnījās cik atļāva viņu meistarība un fiziskā sagatavotība..bet Austrija bija galvas tiesu pārāka...nekāds supertreneris pašlaik neko nevar palīdzēt..esam tādi kādi esam..švaki..

  +2 [+] [-]

, 2019-09-07 00:02, pirms 5 gadiem
O.key bija tak sitiens uz Austriešu vārtiem!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:03, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un kurš dala naudu?

Pietam pietiekoši lielu naudu.

Tikai vispirms jau jāsamaksā valdei lielās algas un tad jāskatās, ko kam tālāk dot.
Pamatā naudu dala pašvaldības, un nedaudz arī jauno spēlētāji vecāki. Ja kādam LFV klubam (tādu nav daudz) ir apakšā nopietna futbola skola, tad arī nedaudz klubs kaut ko atpogā.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:03, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Vēl viens pierādījums, ka Virslīgai ir ļoti slikts līmenis. Protams, prieks par Rīgas panākumiem Eirokausos, bet spēlētāji no Virslīgas spēlējot Latvijas izlasē šādi izņirgājas par izlasi.

Protams, klubi piķo megasummas vietējiem kadriem, lai tik brauc atpakaļ un spēle un mūsējiem to tik vajag, jo Virslīgā tak nekas nav jādara, tāpat tiks pie spēlēšanas, jo kunkurence uz vietu nav.

Vajag atcelt leģionāru limitu, tad beidzot mūsējie sāks arī nopietnāk pievērsties futbolam un kapāsies par vietu pamatsastāvā katrā spēlē un būs atdeve katrā spēlē un arī izlase tādejādi iegūs, jo izlasē no Virslīgas tiks tiešām tie kuri būs kapājušies un izcīnījuši savu vietu pamatsatsāvā, nevis leģionāru limitu dēļ ieguvuši
Virslīgas līmenis ir pietiekoši augsts šogad. To pierāda klubu rezultāti eirokausos. Virslīgas līmenis ir klubi nevis izlase. Klubi sevi parādīja. Tad jau Anglijas premjerlīga arī nekas īpašs nav.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:05, pirms 5 gadiem
Neuzskatu, ka ir vērts tagad uzbrukt izlasei... Sistēmai? Arī nav īsti pārliecības...

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:06, pirms 5 gadiem
AndrisO rakstīja: Negribas vainot ne treneri, ne futbolistus, kas pierādījuši, ka klubos māk spēlēt ok
Paskaties LFV rezultatīvāko spēlētāju sarakstu, un tad stāsti niekus.
Un arī Eiropas kausos klubus pamatā pavilka leģionāri, kas, protams, ir arī leģionāru uzdevums klubos.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:07, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēlētājus audzina klubi (sporta skolas), un nevis LFF.
...un federācijai par to nebūtu ne mazākās daļas,kā tas tiek darīts ,uz kādiem noteikumiem ,pēc kādas sistēmas utt...???

  +5 [+] [-]

, 2019-09-07 00:09, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Piekrītu, rezultāts ir bēdīgs, bet arī likumsakarīgs. Lai Stojanovičs strādā, cik tad var mainīt trenerus, varbūt viņam kaut kas beigās sanāks.
Man jau vispār baigi negribas Stojanoviču vainot. Viņš liek sastāvā labākos Latvijas spēlētājus savās pozīcijās, bet viņi, lielākoties, nerāda vajadzīgo sniegumu. Tad kaut kādus kadrus pamaina. Bet rezultāts ir joprojām ir tāds pats. Ar to es gribu teikt, ka, lai arī treneris ir noteikti pirmā persona, kam jāuzņemas atbildība par rezultātu, tad es vairāk pievērstos spēlētāju individuālajam sniegumam. Jo pat uz Latvijas spēlētāju ne pārāk labās sagatavotības līmeņa, mūsu spēlētāji regulāri nolaižas pat vēl uz zemāku līmeni.

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:10, pirms 5 gadiem
Ir vajadzīgi Top 5 līgu pamatsastāva spēlētāji visās līnijās, ja gribam cīnīties pret Austriju.

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:12, pirms 5 gadiem
pat Sanmarīno labāk nospēlēja pret Beļģiju -___-

  -3 [+] [-]

, 2019-09-07 00:13, pirms 5 gadiem
Bail pat iedomāties kas notiks ar Latvijas izlasi, ja bagātajiem LFV klubiem izdosies panākt leģionāru skaita palielināšanu pašmāju čempionāta spēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-07 00:13, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: Man jau vispār baigi negribas Stojanoviču vainot. Viņš liek sastāvā labākos Latvijas spēlētājus savās pozīcijās, bet viņi, lielākoties, nerāda vajadzīgo sniegumu. Tad kaut kādus kadrus pamaina. Bet rezultāts ir joprojām ir tāds pats. Ar to es gribu teikt, ka, lai arī treneris ir noteikti pirmā persona, kam jāuzņemas atbildība par rezultātu, tad es vairāk pievērstos spēlētāju individuālajam sniegumam. Jo pat uz Latvijas spēlētāju ne pārāk labās sagatavotības līmeņa, mūsu spēlētāji regulāri nolaižas pat vēl uz zemāku līmeni.
Tad ir jādara kā skolā, kad nesekmīgos atstāj pēc stundām. Jārīko izlases spēlētājiem nometnes un jāmāca elementāras lietas - kā piespēlēt, ka uzņemt piespēli, kā apspēlēt...

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:14, pirms 5 gadiem
Murgs turpinās... Nespēju saprast, kā futbolisti, kas klubos spēlē tīri vai labi, izlasē kopā nespēj neko!!! Lai kāds treneris būtu, šo zudušo paaudzi neiemācīs. Klaunu bars, ne izlase! Kaunu valstij tikai dara, varbūt izlasei laiks paņemt atvaļinājumu?!
Vai vienkārši laist spēlēt U-19 čaļus, jo viņi jau noteikti labāk nospēlētu. Un pēc dažiem gadiem būs cerības uz Latvijas futbola izlases atgriešanos.

  -2 [+] [-]

, 2019-09-07 00:15, pirms 5 gadiem
Bronsons rakstīja: ...un federācijai par to nebūtu ne mazākās daļas,kā tas tiek darīts ,uz kādiem noteikumiem ,pēc kādas sistēmas utt...???
Federācija organizē dažādu vecumu čempionātus , organizē kursus un seminārus treneriem, bet pamata darbs notiek uz vietas, un federācijai tur maz teikšanas.

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bail pat iedomāties kas notiks ar Latvijas izlasi, ja bagātajiem LFV klubiem izdosies panākt leģionāru skaita palielināšanu pašmāju čempionāta spēlēs.
Tad beidzot izlase sāks spēlēt labāk.

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:20, pirms 5 gadiem
P.S.
No Supernovas važām mūk bėrni, jo vecāki nevar vairs pavilkt...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:20, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: bērnu, sporta skolu trenerus ir jāsūta uz ārzemēm, lai tie apgūst jaunākās tendences. zinu daudzus kuri ir izmācijušies LSPA un DU par sporta skolotājiem un iet trenēt sīkos futbolā, kaut gan lielākajai daļai ar futbola tehniku problēmus. treniņos neko neimāca, katrs puika dara tā, kā viņa ērti nevis, kā ir pareizi. Bērnu treneri ir nekvalificēti.
Un kādu kvalitāti mēs gribam sagaidīt ar 700€ uz papīra? Var viņi kārtot kādas licences vien grib, bet ja viņiem pa dienu ir jāstrādā par sporta skolotājiem vai kur citur,lai tikai savilktu galus,tad kvalitāte protams buksēs. + par spēlēm vai turnīriem,kas notiek nedēļas nogalēs, vispār neko nepiemaksā un ir tikai tikai izčakarētas brīvdienas un pašam izdevumi par ēšanu.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:22, pirms 5 gadiem
Vairāk par Latviju šogad atlases turnīrā ielaida San Marino, Lihtenšteina, Gibraltāra. Tāds ir mūsu pārmakasātu spēlētāju līmenis. nekur Virsligas līmenis neaug. FC Rigai nebija neviena tiešām nopietna pretinieka Eirokausos izņemot jau ne tik stipri Kopenhāgenu. Šodien vidējā Eiropas līmeņa komanda vienkārši izvairoja mūsu izlasi.

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:22, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Virslīgas līmenis ir pietiekoši augsts šogad. To pierāda klubu rezultāti eirokausos. Virslīgas līmenis ir klubi nevis izlase. Klubi sevi parādīja. Tad jau Anglijas premjerlīga arī nekas īpašs nav.
Izlasē 95% ir no Virslīgas.

Virslīgas problēma ir tāda, ka klubi maksā mega summas, lai uz Latviju atpakaļ atvilktu Cigaņiku, Kamešu, Rakelu, Ikaunieku, Tarasovu u.c., bet atbraucot uz Virslīgu viņiem vieta pamtā garantēta par 95%, līdz ar to arī viņu azarts treniņos zūd, kāds tas, piemēram, būtu, ja būtu jakapājas par vietu sastāvā ar leģionāriem. Būs sišanās par vietu sastāvā, tad arī augs gan pats spēlētājs, gan klubs, gan līga, gan arī izlase no tā viennozīmīgi iegūs. Bet pašreiz no tā neviens neko nav ieguvis.

Rīgas panākumi? Pagaidām one year wonder. Rīgu Eirokausos vilka leģionāri, protams, bez vietējiem kadriem arī neiztika (Ozols, Pētersons, Kamešs, Rugins u.c.), bet Eirokausi ir atsevišķas spēles par kurām spēlētāji saņem prēmijas līdz ar to arī citādāka noskaņošanās.
Pārējie klubi Eirokausos? Liepājai nospīdēja pret Minsk, RFS savā vietā, FKV nospīdēja ar izlozi. Protams, iekšējā katlā līmenis ir super, jo katra komanda var uzvarēt katru un intrigas ir visās spēlēs.

Un visu izmainīt nevar tikai ar leģionāru limita atcelšanu, visam jāsākas no mazotnes. Ja sīkais sapratīs, ka viņam par vietu sastāvā ir jāsitas, jākapājas, tad viņš izaugs par labu futbolistu, ja viņš pieies tam visam vienaldzīgi, tā teikt, gan jau kaut kādā Virslīgas klubā pamatā tikšu, jo tik viņiem tāpat vietējos kadrus obligāti vajag, tad ar šādu attieksmi tālāk par Virslīgu arī netiks.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:23, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tad beidzot izlase sāks spēlēt labāk.
Sliktāk, jo vietējie futbolisti spēlēs Virslīgas vājākajos klubos, kuri nevarēs atļauties nopirkt leģionārus, un 1.līgā. Palielinot leģionāru limitu, vietējo spēlētāju meistarības līmenis kritīsies, jo trūks laba līmeņa spēļu prakses.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:26, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, bet tomēr Austrijas sastāvs ir cita lieta. Arnautovičs EPL bija viens no labākajiem spēlētājiem ārpus Top 6 komandām. Zābitsers, Laimers un Alaba ir stabili pamatsastāva spēlētāji Bundeslīgas augšgala komandās. Nezinu, kāpēc Lazaro tagad nespēlē "Inter", bet iepriekšējā sezonā viņš bija viens no Berlīnes "Hertha" līderiem. Un tā tālāk un joprojām.
Arnautovičs spēlē Ķīnā!

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:28, pirms 5 gadiem
sandis444444 rakstīja: Arnautovičs spēlē Ķīnā!
To es it kā jau zinu kādus vairākus menēšus, bet paldies, ka atgādināji.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-07 00:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Federācija organizē dažādu vecumu čempionātus , organizē kursus un seminārus treneriem, bet pamata darbs notiek uz vietas, un federācijai tur maz teikšanas.
Redzu ka īsti nesaprati manu domu....

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:31, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Izlasē 95% ir no Virslīgas.
Šodien pavisam spēlēja 14, no tiem 5 bija "ārzemnieki".

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:37, pirms 5 gadiem
Kāpēc -1 vai -2. 0-6. Gan jau, ka skaisti.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-07 00:38, pirms 5 gadiem
Ir bēdīgi skatīties, šādu bezemociju izlasi, nav neviena līdera kas var dzīt uz priekšu un uzvilkt spēlētājus. Pat ja neesam līdzvērtīgi tehniski, bet ir jābūt kaut kādai pašcieņai un atbildībai pret lidzjutejiem, sevi. Kaut vai kod kājas, plēs visas epizodes kur var, elpo pakausī, izved pretinieku, dzen sevi uz priekšu un citus, neļauj apkaunot. Kad sit pretinieks pēc svilpes pa vārtiem, ej pasaki visu ko doma par viņu, aizstavi. Kad pretinieks grūž no muguras, neizliecies vienaldzigs, uzvelcies. Ja vaig salamajas sava starpā, bet uzvelkās. Tās visas ir emocijas, kas parāda, ka Tev nav vienalga, bet ne pec speles pateikt, ka esam nozelojami un ir kas jāmaina. Arī negatīvas emocijas spēlē ir emocijas, bet ja to nav vispār kā šodien laukumā, tad tā ir bezcerības sajūta.

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:38, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Šodien pavisam spēlēja 14, no tiem 5 bija "ārzemnieki".
Tas manu domu nemaina.

Turklāt, no 28 izsauktajiem spēlētājiem 7 ir "ārzemnieki". Piemēram, EURO2004 izlasē no 23 spēlētājiem 12 bija "ārzemnieki".

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Starkov, atkāpies!
Tā arī nesapratu! Nu kā? Nu kā un cik ilgi jāgaida ardievas!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:53, pirms 5 gadiem
Streethuk rakstīja: Ir bēdīgi skatīties, šādu bezemociju izlasi, nav neviena līdera kas var dzīt uz priekšu un uzvilkt spēlētājus. Pat ja neesam līdzvērtīgi tehniski, bet ir jābūt kaut kādai pašcieņai un atbildībai pret lidzjutejiem, sevi. Kaut vai kod kājas, plēs visas epizodes kur var, elpo pakausī, izved pretinieku, dzen sevi uz priekšu un citus, neļauj apkaunot. Kad sit pretinieks pēc svilpes pa vārtiem, ej pasaki visu ko doma par viņu, aizstavi. Kad pretinieks grūž no muguras, neizliecies vienaldzigs, uzvelcies. Ja vaig salamajas sava starpā, bet uzvelkās. Tās visas ir emocijas, kas parāda, ka Tev nav vienalga, bet ne pec speles pateikt, ka esam nozelojami un ir kas jāmaina. Arī negatīvas emocijas spēlē ir emocijas, bet ja to nav vispār kā šodien laukumā, tad tā ir bezcerības sajūta.
Šo vajadzētu izlasīt mūsu futbolistiem. Varbūt tas tieši viss vairāk pierūkst, tāds kurš kaut ko var pateikt, pat neredzu nevienu, kurš varētu būt komandas kapteinis.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:56, pirms 5 gadiem
Ir tikai viens pozitīvs signāls! Proti... jaunieši!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 00:58, pirms 5 gadiem
Gorkš atkāpies

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:58, pirms 5 gadiem
Streethuk rakstīja: Ir bēdīgi skatīties, šādu bezemociju izlasi, nav neviena līdera kas var dzīt uz priekšu un uzvilkt spēlētājus. Pat ja neesam līdzvērtīgi tehniski, bet ir jābūt kaut kādai pašcieņai un atbildībai pret lidzjutejiem, sevi. Kaut vai kod kājas, plēs visas epizodes kur var, elpo pakausī, izved pretinieku, dzen sevi uz priekšu un citus, neļauj apkaunot. Kad sit pretinieks pēc svilpes pa vārtiem, ej pasaki visu ko doma par viņu, aizstavi. Kad pretinieks grūž no muguras, neizliecies vienaldzigs, uzvelcies. Ja vaig salamajas sava starpā, bet uzvelkās. Tās visas ir emocijas, kas parāda, ka Tev nav vienalga, bet ne pec speles pateikt, ka esam nozelojami un ir kas jāmaina. Arī negatīvas emocijas spēlē ir emocijas, bet ja to nav vispār kā šodien laukumā, tad tā ir bezcerības sajūta.
Diez ko Tu gaidīji? Aizrautīgu 1:2 vai 0:6?

     [+] [-]

, 2019-09-07 00:59, pirms 5 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Gorkš atkāpies
Pēc Tevis čangal!

  +5 [+] [-]

, 2019-09-07 01:00, pirms 5 gadiem
Pēdējās trīs spēlēs mūsu kājbumbisti iet uz augšu...
0:3, 0:5, 0:6
Vai Rīgā sagaidīsim 0:7 vai 0:8?

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 01:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bail pat iedomāties kas notiks ar Latvijas izlasi, ja bagātajiem LFV klubiem izdosies panākt leģionāru skaita palielināšanu pašmāju čempionāta spēlēs.
Liks tev izbraukt uz Sibīriju!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 01:03, pirms 5 gadiem
KDubriks rakstīja: Diez ko Tu gaidīji? Aizrautīgu 1:2 vai 0:6?
Tāda diemžēl laikam ir mūsu futbolistu domāšana, ka jau zaudējuši pirms spēle ir sākusies. Pret Poliju tomēr spēlējām aizrautīgi.

     [+] [-]

, 2019-09-07 01:04, pirms 5 gadiem
Diemžēl jau kuro spēli pēc kārtas trūkst vārdu, lai aprakstītu cik viss bija slikti.

     [+] [-]

, 2019-09-07 01:15, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: O.key bija tak sitiens uz Austriešu vārtiem!
Vai ne, pret Maķedoniju varbūt būs jau divi.

     [+] [-]

, 2019-09-07 01:17, pirms 5 gadiem
Ich liebe dich Austria!

  +5 [+] [-]

, 2019-09-07 01:17, pirms 5 gadiem
Divaini, ka ar sadiem speletajiem grib kautko vairak. Vairak ka puse speletaju spele vieteja liga, tas ari visu izsaka.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-07 01:22, pirms 5 gadiem
KDubriks rakstīja: Diez ko Tu gaidīji? Aizrautīgu 1:2 vai 0:6?
Nav runa par rezultatu, runa ir par attieksmi, raksturu un emocijam laukuma! Jo tās šobrīd izskatās ir destruktīvas, ar kaunu iekšēji, kas vairak izskatas pēc sevis žēlošanas, ka esam nožēlojami, un neko nevaram mainīt. Tāpēc visvairāk gaidīju un gaidu niknumu!

  +2 [+] [-]

, 2019-09-07 01:29, pirms 5 gadiem
Par aizvadīto cīņu arī te kādas pārdomas:

Ne kauna, ne goda, ne cieņas. Tikai apjucis...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 02:13, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamatā naudu dala pašvaldības, un nedaudz arī jauno spēlētāji vecāki. Ja kādam LFV klubam (tādu nav daudz) ir apakšā nopietna futbola skola, tad arī nedaudz klubs kaut ko atpogā.
Tas jūs reģionos piezīžaties pie pašvaldību makiem. Rīgā par visu (izņemot vienu pašvaldības atbalstītu) maksā vecāki. Vecāki makā par visu: treniņiem, izbraukumiem, formām, medicīnu utt. Licenzētām akadēmijām vēl kādu kapeiku atmet federācija, bet tās ir bāreņu asaras. Pie jaunās nodokļu likumdošanas jauniešu akadēmijām ir pazuduši pat tie nedaudzie sponsoriņi kuri bija dažus gadus iepriekš. Lūk tāda ir realitāte..

     [+] [-]

, 2019-09-07 02:15, pirms 5 gadiem
comon88 rakstīja: Nn hvz kur tik pretīgi var spëlēt Latvijas izlase!
Šie spēlētãji nav pa centu pelnijuši no dienas naudas ko izlasē dot ,ka esi izsaukts uz valstvienību
Vienīgais iemesls kāpēc ir vērts spēlēt valstsvienībā ir cerība ka tevi pamanīs kāds labs klubs. Ne jau dēļ dienasnaudām un kaut kāda fakinga patriotisma kuru uz maizes neuzsmērēsi

  +3 [+] [-]

, 2019-09-07 03:19, pirms 5 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Ich liebe dich Austria!
Uzraksti arī pēdējo vārdu vāciski umņik.

     [+] [-]

, 2019-09-07 06:32, pirms 5 gadiem
Eric rakstīja: Tupmākos 5us gadus LV futbola izlasi nevajag, nav ko ķēmoties!
Labāk 50. Vai tiešām kāds vēl mēģinās iestāstīt,ka Latvijā ir profesionāls futbols?

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 06:44, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Labāk 50. Vai tiešām kāds vēl mēģinās iestāstīt,ka Latvijā ir profesionāls futbols?
Kas vispār no sporta veidiem ir profesionāli Latvijā ?! Cik profesionālam sportistam ir jāpelan alai godpilni nestu profesionāļa zīmogu ? Domāju kā minimums 2000 euro tas būtu uz rokas ... Cik daudzi tā pelna ?! Cik daudzi tā pelna tikai dēļ tā ka ir nacionāli valstiskās kvotas uz leģionāriem ?
Visa sistēma ir tizla un slima un sapuvusi un balstās tikai uyz to ka ir tāda neveiksmīga un izmirstoša valsts uz kuras rēķina vēl var nedaudz pacelties un aplinkus veidiem savu līmeni un reitingu uzsist uz augšu un tas arī vienīgais kas te vēl visu komandu sportu veidos kopā satur vispār ...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 06:50, pirms 5 gadiem
Tagad vai nekad
Jāmaina atkal izlases identitāte
No 11 vilkiem uz 11 KLAUNIEM

     [+] [-]

, 2019-09-07 06:55, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vilki būtu uzvarējuši, bet nedaudz pietrūka. Ka tikai nedabūjam maksāt soda naudu ka praktiski neļāvām Austrijas vārtsargam tikt pie bumbas.
Supper !

     [+] [-]

, 2019-09-07 06:55, pirms 5 gadiem
Tumanovs rakstīja: Tagad vai nekad
Jāmaina atkal izlases identitāte
No 11 vilkiem uz 11 KLAUNIEM
Un kā identitātes maiņa pozitīvi ietekmēs rezultātu ?!

     [+] [-]

, 2019-09-07 06:57, pirms 5 gadiem
ovečka rakstīja: Uzraksti arī pēdējo vārdu vāciski umņik.
Aitiņa ir Putina sūkātājs un čekists ir vācu valodas eksperts un pārzinātājs, tāpēc prasība pat ļoti ļoģiska !

  +3 [+] [-]

, 2019-09-07 07:19, pirms 5 gadiem
Vienpadsmit Gorkši.

     [+] [-]

, 2019-09-07 07:30, pirms 5 gadiem
Šī trenera izvēle šobrīd ir liels Kaspara kāsis. Latvija gan jau zaudētu Austrijai arī ar citu treneri, bet ne tik bezcerīgi. Šis treneris taktikas ziņā ir apaļa nulle.

Nu vismaz autobusu noparkot un dot tālās piespēles, izmantot flangus.

Nu kā var spēlēt ar vienu uzbrucēju, turklāt vienu un to pašu un tādu, kas NE REIZI nav izlasē iesitis.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 08:20, pirms 5 gadiem
Te ir tikai viens risinajums, jaatcel legionaru limits un jasak masveida naturalizet speletajus, lai turpmak jauno paauadzi mums sagatavo Afrika, pasi to nevaram un negribam, vietejie amatieri briva laikam pabumbojas par 1.ligu ka amatieriem pienakas.

     [+] [-]

, 2019-09-07 08:28, pirms 5 gadiem
marexs rakstīja: Par aizvadīto cīņu arī te kādas pārdomas:

Ne kauna, ne goda, ne cieņas. Tikai apjucis...,-ne-cie%C5%86as-tikai-apjucis-vilku-bars
Piekrītu šai domai. Arī Latvijas hokejā ilgu laiku bija uzskats, ka mūsējie nevar uzbrukumā diktēt noteikumus lielajiem, tāpēc jārokas aizsardzībā. Atnāca normāli amerikāņu treneri, sagrāva šo uzskatu, un tagad mūsējie brīžiem dzen izmisumā jebkuru izlasi, kaut arī sejas nemaz tik kardināli nav mainījušās. Grūti cerēt uz kaut kādu jēdzīgu saspēli, ja pretinieks bez riska var ar lieliem spēkiem presingot 1:1, jo visi 11 pretinieki ir zem bumbas gandrīz vienā līnijā. Sākumā nopriecājos, ka taktiskais zīmējums 4-3-3 itkā vedināja uz to, ka spēlēs uzbrūkošāk, bet pēc 5 min. tāpat pārgāja uz 9-0-1.

     [+] [-]

, 2019-09-07 08:38, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bail pat iedomāties kas notiks ar Latvijas izlasi, ja bagātajiem LFV klubiem izdosies panākt leģionāru skaita palielināšanu pašmāju čempionāta spēlēs.
Es saprotu,ka tev patīk runāt pretim bara viedoklim,bet kas attiecās uz Latvijas izlasi.Sliktāk jau vairs nevar būt.Ja nu vienīgi sākt zaudēt ar divciparu skaitli.Tieši tāpēc būtu kaut kas jādara un jāaiztaisa ciet tā vieglā futbolistu maize Latvijas izlases kandidātiem- futbolistiem virslīgā,starp citu,ko radīja paši Rīgas abi biezie klubi.Futbols ir komandas spēle un ja uz laukuma ir trīs,pieci ar dzīvi apmierinātie kurkuļi,tad nekāda spēle nevar būt un rezultāts atbilstošs.Un izdarīt to var tieši LFF.Šobrīd izlases sniegums ir atbilstošs tam ,kas valda LFF gaiteņos.Futbolā nevar būt politika un kamēr to vezumu vilks katrs uz savu pusi,būsim tur,kur esam.Kaut ko sasniegt varam tikai tad,ja tieši LFF gaiteņos valdīs vienprātība un kopēji mērķi.Zivs pūst no galvas.

  +3 [+] [-]

, 2019-09-07 08:41, pirms 5 gadiem
Omg cik var rakstīt par pašatdevi.. Izlases spēlētāji spēlē savas tehniskās un fiziskās sagatavotības robežās problēma ir tieši tur nevis ar pašatdeve. Spēku samērs ir ievērojami atšķirīgs, aptuveni Fk Riga pret Karaosta. Tas vairs nav 2004. Gads kad varēja uz cīņasspara izlīst, tagad futbols ir daudz ātrāks, tehniskāks un taktiskāks. Realitāte ir tāda ka Latvijā nevar sagatavot augstas klases futbolistus, jācer tikai uz Eiropas akadēmijām lai vismaz pāris vidēja līmeņa spēlētājus sagatavo.

     [+] [-]

, 2019-09-07 08:44, pirms 5 gadiem
kuklitis rakstīja: Kas vispār no sporta veidiem ir profesionāli Latvijā ?! Cik profesionālam sportistam ir jāpelan alai godpilni nestu profesionāļa zīmogu ? Domāju kā minimums 2000 euro tas būtu uz rokas ... Cik daudzi tā pelna ?! Cik daudzi tā pelna tikai dēļ tā ka ir nacionāli valstiskās kvotas uz leģionāriem ?
Visa sistēma ir tizla un slima un sapuvusi un balstās tikai uyz to ka ir tāda neveiksmīga un izmirstoša valsts uz kuras rēķina vēl var nedaudz pacelties un aplinkus veidiem savu līmeni un reitingu uzsist uz augšu un tas arī vienīgais kas te vēl visu komandu sportu veidos kopā satur vispār ...
Jāatzīst,ka futbols ir hobija līmenī,jāatsauc izlases no dalības(izgāšanās) visādās kvalifikācijās. Lai bumbo ar igauņiem un leišiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 09:30, pirms 5 gadiem
Necerēju uz neizšķirtu, jo nevar spēli izmainīt vienä dienā, bet uz cienīgàku spēli gan... Latvijas izlase basketbolä EČ 2011 gadā arī zaudéja visas spēles, tomēr par spēli varéja cienīt...
Varbūt , tiešam, jāliek uz jaunajiem, zinām, ka atkal, büs 0:5, bet vismaz džeki apbružāsies... Un ceru, ka pēc 4 gadiem būs rezultāts!
Protams, smagi, ja pat virslīgā izlases džeki sēž uz soliņa...
Un nepatīk man tas slovēņu treneris... Ielieciet kādu no virslīgas!

     [+] [-]

, 2019-09-07 09:37, pirms 5 gadiem
Spēlēja kā pēdējie nabagi. Kauns skatīties, un te nelīdzēs nekāds treneris.Ja nav iemācīti furbola spēles pamati, tad par ko var runāt.

     [+] [-]

, 2019-09-07 10:00, pirms 5 gadiem
Vajag prēmijas. Gazmjas.

     [+] [-]

, 2019-09-07 10:09, pirms 5 gadiem
Dubras piespēle un Šteinbora vārtu guvums kā 11 Vilku jaunāko laiku vizītkarte..

     [+] [-]

, 2019-09-07 10:15, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Es saprotu,ka tev patīk runāt pretim bara viedoklim,bet kas attiecās uz Latvijas izlasi.Sliktāk jau vairs nevar būt.Ja nu vienīgi sākt zaudēt ar divciparu skaitli.Tieši tāpēc būtu kaut kas jādara un jāaiztaisa ciet tā vieglā futbolistu maize Latvijas izlases kandidātiem- futbolistiem virslīgā,starp citu,ko radīja paši Rīgas abi biezie klubi.Futbols ir komandas spēle un ja uz laukuma ir trīs,pieci ar dzīvi apmierinātie kurkuļi,tad nekāda spēle nevar būt un rezultāts atbilstošs.Un izdarīt to var tieši LFF.Šobrīd izlases sniegums ir atbilstošs tam ,kas valda LFF gaiteņos.Futbolā nevar būt politika un kamēr to vezumu vilks katrs uz savu pusi,būsim tur,kur esam.Kaut ko sasniegt varam tikai tad,ja tieši LFF gaiteņos valdīs vienprātība un kopēji mērķi.Zivs pūst no galvas.
Vai Tu raksti par baru, kurš vel nesen bļāva ''Starkov, atkāpies'', bet tagad apmetuši kažoku otrādi, un visu nelaimju sakni saskata spēlētājos?
Nē, draugs, problēma nav tajā, ka mūsu spēlētāji augtu siltumnīcas apstākļos, tiem nav konkurences. Tiem konkurence ir pat ļoti laba, un tā ir starp viņu pašu vienaudžiem. Paskaties cik CIENĪJAMI spēlē mūsu U- izlases. Jā, nav spožu uzvaru, bet ir gana sakarīgs sniegums. Jautājums kur tas viss paliek viņiem nonākot lielajā izlasē?
Viena no atbildēm, ka spožu sniegumu izlasē neparādīs spēlētājs ja tam trūks spēļu prakses, jo nepareizas leģionāru politikas dēļ klubos tas ir nomarinēts uz rezervistu soliņa.
Es saprotu, ka klubiem galva nesāp par spēlētāju sniegumu izlases sastāvā, un tiem ir savas intereses. Pamatā naudas apgrozīšanas intereses. Un visa tā līdzjutēju bļaušana par leģionāru kvotu palielināšanu LFV spēlēs ir īsti pa rokai 3-4 virslīgas klubiem, kuriem maks ir biezāks, un ir vēlme to padarīt to vel biezāku.
Īsāk sakot, dažs labs no šī Tevis nosauktā bara ir vienkārši pārskatījušies Eiropas top līgu spēles, un par piemēru ņem tās domājot par futbola attīstību Latvijā. Tikai aizmirstot, ka Latvijā nav ne to cilvēku un naudas resursu, ne arī LFV spēlē vismaz 16 komandas, un zem virslīgas ir vismaz vel viena augsta līmeņa līga.
P.S. Starp citu, kaut vai uz to pašu Dobrecova kausu sabrauc bērnu un jauniešu komandas no Eiropas Top līgu vadošajiem klubiem, un mūsējie tur nemaz neizskatās slikti. Var pat teikt, ka ļoti labi izskatās uz kopējā fona. Jautājums ir tikai-kur tas viss pazūd nonākot pro līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 10:40, pirms 5 gadiem
Nav ko vainot futbolistus.Nosauciet lūdzu tos trenerus kuri neko nav iemācījuši šiem futbolistiem.Ne tehnika,fizika,nulle.Nolieciet trīs maketus lai mēģina apvadīt,smiesieties vēderus turēdami.Šī paaudze ir audzināta bei begi,čem dalše lučše tā ka gribu redzēt tos supertreneru uzvārdus .Un tādus vēl gatavo joprojām,aizejiet apskatieties bērnu treniņus.

     [+] [-]

, 2019-09-07 10:51, pirms 5 gadiem
renars_epermanis_1708169186156203 rakstīja: 11Futbolisti pret 11klauniem Just Do It
Patiešām! Kāpēc 11 Vilki?! Labāk 11 Klauni! Būs vairāk skatītāju, jo bērni vilks vecākus uz cirku!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-07 11:26, pirms 5 gadiem
Tieslietu ministrijai ierosinājums, kā cīnīties ar noziedzību . Augstākais soda mērs- skatīties Latvijas futbola izlases spēles.

  -4 [+] [-]

, 2019-09-07 12:15, pirms 5 gadiem
vai tad Kremlis ar Putinu nemaz nav vainīgi???

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 12:43, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Tu raksti par baru, kurš vel nesen bļāva ''Starkov, atkāpies'', bet tagad apmetuši kažoku otrādi, un visu nelaimju sakni saskata spēlētājos?
Nē, draugs, problēma nav tajā, ka mūsu spēlētāji augtu siltumnīcas apstākļos, tiem nav konkurences. Tiem konkurence ir pat ļoti laba, un tā ir starp viņu pašu vienaudžiem. Paskaties cik CIENĪJAMI spēlē mūsu U- izlases. Jā, nav spožu uzvaru, bet ir gana sakarīgs sniegums. Jautājums kur tas viss paliek viņiem nonākot lielajā izlasē?
Viena no atbildēm, ka spožu sniegumu izlasē neparādīs spēlētājs ja tam trūks spēļu prakses, jo nepareizas leģionāru politikas dēļ klubos tas ir nomarinēts uz rezervistu soliņa.
Es saprotu, ka klubiem galva nesāp par spēlētāju sniegumu izlases sastāvā, un tiem ir savas intereses. Pamatā naudas apgrozīšanas intereses. Un visa tā līdzjutēju bļaušana par leģionāru kvotu palielināšanu LFV spēlēs ir īsti pa rokai 3-4 virslīgas klubiem, kuriem maks ir biezāks, un ir vēlme to padarīt to vel biezāku.
Īsāk sakot, dažs labs no šī Tevis nosauktā bara ir vienkārši pārskatījušies Eiropas top līgu spēles, un par piemēru ņem tās domājot par futbola attīstību Latvijā. Tikai aizmirstot, ka Latvijā nav ne to cilvēku un naudas resursu, ne arī LFV spēlē vismaz 16 komandas, un zem virslīgas ir vismaz vel viena augsta līmeņa līga.
P.S. Starp citu, kaut vai uz to pašu Dobrecova kausu sabrauc bērnu un jauniešu komandas no Eiropas Top līgu vadošajiem klubiem, un mūsējie tur nemaz neizskatās slikti. Var pat teikt, ka ļoti labi izskatās uz kopējā fona. Jautājums ir tikai-kur tas viss pazūd nonākot pro līmenī.
Neviens neko nav pārskatījies.
Vnk mūsu klubi tērē naudu zemas klases vietējo futbolistu piesaistē un taisa siltumnīcu.
Tāpēc jau arī nekad nebūs nedz naudas, nedz biznesa. Naudu jau tagad tērē Virslīgas futbola kā produkta buksēšanā uz vietas (lasi, vietējo spēlētāju narinēšanā) 😁
Ehh... nu nesaproti tu vnk to, kā rodas... kā radāms bizness un... kapēc tas nepieciešams.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 12:50, pirms 5 gadiem
Piemērs ir pavisam vienkāršš.
Pat absurdi vienkāršs. Tik vienkāršs, ka šāds salīdzinājums par varētu šķist ķecerīgs...

Ja valsts noteiktu ka teiksim katrām 6 no pārdotajām (!!!) šokolādēm no 10... katrām 6 no pārdotajām (!!)alus pudelēm no 10, vai jebkam citam līmenī teiksim 6 no 10, jābūt vietējam ražojumam obligāti!!!
Respektīvi, garantētais patēriņš... neļautu pārdot importa preci, kamēr nebūtu pārdots vietējais... ko tas izdarītu ar šo Latvijas ražojumu kvalitāti? Ko tas izdarītu ar ražojumu dizainu, kvalitāti un cenu??? 😁

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 12:54, pirms 5 gadiem
Tikko mēs kaut ko mēģinām pārlieku regulēt, ierobežojot dabīgo konkurenci, tas viss rada blaknes. Tā tas ir arī konkrētā leģionāru limita gadījumā.
Konkurence starp Latvijas vietējiem spēlētājiem ir gan nepietiekama, gan vidēji zemaa kvalitātes pat Ziemeļeiropas, kur nu vēl Eiropas vai Pasaules limenī.

     [+] [-]

, 2019-09-07 12:56, pirms 5 gadiem
Kad tu esi piemēram leģionārs un tavi komandas biedri ir labāki futbolisti par tevi, tad tavas koka kājas un bērnībā neiemācītais futbols tā neduras acīs, nekā kad tādi uz laukuma satiekas 11 un viens gaida uz otru, ka tas nu attaisnos savu līdzdalību daudz maz dzirdētos klubos. Valsts tēla pazemošana tā ir, nevis futbols.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 13:54, pirms 5 gadiem
Ja LFV naudīgo klubu īpašnieki godīgi pateiktu, ka viņiem primārais ir atpelnīt klubā ieguldīto naudu, un visas kas saistīts ar LV futbolu, tai skaitā izlasi, ir sekundārs, tad tikai dīvaiņiem vērtos mutes kaut ko pārmest, jo ir saprotama vēlme cilvēkiem atpelnīt viņu ieguldīto naudu. Un nevis dzīt kaut kādu figņu par konkurenci, izaugsmi utt.
Tas ka LFV klubi nemāk veidot šo futbola biznesu jau ir cits stāsts.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-07 15:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja LFV naudīgo klubu īpašnieki godīgi pateiktu, ka viņiem primārais ir atpelnīt klubā ieguldīto naudu, un visas kas saistīts ar LV futbolu, tai skaitā izlasi, ir sekundārs, tad tikai dīvaiņiem vērtos mutes kaut ko pārmest, jo ir saprotama vēlme cilvēkiem atpelnīt viņu ieguldīto naudu. Un nevis dzīt kaut kādu figņu par konkurenci, izaugsmi utt.
Tas ka LFV klubi nemāk veidot šo futbola biznesu jau ir cits stāsts.
Tu esi tieši tas muļķīgais lokālpatriota tips. Es to saku, Verpakovskis to saka, Valmieras menedžeris to saka. Visi, kuri pastrādājuši reģionos, saka cik problemātiski un paradoksāli ir tādi tipiņi kā Tu 😁
Citējot Verpakovski no pedējās Futbolbumbu extras: "reģionu lokālpatriotiem vajag 3 lietas - lai spēlē jaunie, lai spēlē vietējie un lai komanda ir 1.vietā. Un tas diemžēl nav iespējams".

Tieši uz to arī es visu laiku esmu norādījis.
Tu te runā par naudas maisiem. Da pat Valmiera iestājas pret šī brīža leģionāru limitu.

Mums tikai ir stubborn reģionālie dīvainīši palikuši. Tie paši, kuriem skolas un slimnīcas vajag katrā mežā... tiem pašiem arī vietējos spēlētājiņus vajag pa spalvai glaudīt un appuišot

     [+] [-]

, 2019-09-07 16:13, pirms 5 gadiem
Muldēt jau var daudz ko, bet leiši ar savu leģionāru kvotu palielināšanu nacionālā čempionātā jau pierāda, ka tas viss ir baigais čušs. Nav ne nopietnāku panākumu klubiem, ne arī izlasei kāpums FIFA rangā.
Mazāk vajag skatīties pasaules Top līgu panākumus, ja arī skatīties, tad saprast, ka LV apstākļos tas viss ir neiespējams.

     [+] [-]

, 2019-09-08 11:53, pirms 5 gadiem
Bomži!