Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Starkovs: "Spēlētāju publiska neapmierinātība izredzes uz izsaukumu samazina"

Agris Suveizda

Starkovs: "Spēlētāju publiska neapmierinātība izredzes uz izsaukumu samazina"
Aleksandrs Starkovs
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas futbola izlase pirms pārbaudes spēles Kosovā (13. novembrī) bija plānojusi treniņnometni sākt Jūrmalā, taču pēdējā brīdī pienācis Pasaules kausa finālturnīra dalībnieces Saūda Arābijas piedāvājums 7. novembrī aizvadīt treniņmaču Portugāles galvaspilsētā Lisabonā.

Latvijas izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs: "Šīs pārbaudes spēles mums ir ļoti vajadzīgas, lai futbolisti krātu pieredzi, uzlabotu komandas saspēli, paaugstinātu spēlētāju konkurenci komandā gan starp jaunajiem, gan vecākiem spēlētājiem. Un, protams, tādas spēles ir vajadzīgas komandas un spēlētāju progresam. Ja atceraties beidzamās spēles oktobrī, tās kopumā atstāja pozitīvu iespaidu. Ja pret Fēru salām neizdevās gūt vārtus, tad pret Andoru mēs dominējām un vārtus iesitām labā stilā. Esmu pateicīgs spēlētājiem un līdzjutējiem par beidzamo spēli.

Šī būs ceturtā nometne manā vadībā, un redzu, ka komanda progresē ar katru nākamo nometni. Pieredzējušie spēlētāji pierod pie manām prasībām, bet jaunie spēlētāji gūst arvien lielāku pārliecību spēlēs un treniņos. Ejam uz to, lai vēl drošāk spēlētu ar bumbu, spēlētu agresīvi, uzbrūkoši. Tieši tāpēc mums vajadzīgas tādas spēles novembrī pēc oficiālās sezonas beigām.

Pirms paziņojam sastāvu – noteikti visi zināt par Gorkša karjeras beigām izlasē. No savas puses varu pateikt tikai to labāko par laiku, ko viņš pavadīja izlasē. Izlasē viņš nospēlēja pie 90 spēlēm un vienmēr to darīja ar lielāko pašatdevi. Viņš bija kapteinis un īsts komandas līderis. Viņš vienmēr bija motivēts, un novēlam viņam visu to labāko un veiksmi arī turpmāk."

- No kuras puses nāca iniciatīva par spēli pret Saūda Arābiju un tās aizvadīšanu tieši tur un tieši aiz slēgtām durvīm? Un kurā pilsētā tā notiks?
- [Atbild LFF preses sekretārs Viktors Sopirins] Iniciatīva bija no Saūda Arābijas puses. Mēs apstiprinājām šo piedāvājumu, un spēle tāpat kā visa treniņnometne notiks Lisabonā. Varam piebilst, ja jūs tas interesē, ka nosacījumi mūs apmierināja, tie mums ir izdevīgi.

- Pastāstiet sīkāk par sastāva izmaiņām! Piemēram, tagad ir Rakels, kura spēļu prakse joprojām nav pārāk laba.
- Ja runājam par Rakela spēļu praksi, tad viņš ir labs spēlētājs, potenciāli spēcīgs spēlētājs, tāpēc negribu, lai viņš ilgi nebūtu mūsu uzmanības un ietekmes lokā. Klubā viņš tagad bieži iziet uz maiņu, pēdējā kārtā uz maiņu izgāja pirmais. Tā ir zīme, ka viņš tur uzņem formu un ir svarīgs spēlētājs klubam, tāpat kā izlasei. Ja par neizsauktajiem, tad neizsaucu lielu spēlētāju sarakstu. Saucu tos, kuriem šajā komandā ir perspektīva. Ja tā var teikt, viena no trenera kvalitātēm ir intuīcija. Un es uzticos savai intuīcijai.

- Bet kas tieši jūsu uztverē ir mainījies pa šo mēnesi?
- Futbolā pa mēnesi nekas nav mainījies, arī manā uztverē. Izsaukts nav arī Uldriķis. Man bija izvēle – U21 izlasē viņš var spēlēt pret skotiem, būs daudz līdzjutēju. Domāju, ka gan viņam, gan U21 izlasei tas nāks par labu. Kāpēc nav Oļega Laizāna? Sazvanījos ar viņu, paskaidroju situāciju. Viņš ir pieredzējis spēlētājs, kurš visu laiku tika saukts uz izlasi. Šoreiz viņa vietā izsaucu jaunus spēlētājus – Dmitriju Hmizu, Jāni Ikaunieku. Tas nekādi nenozīmē, ka vairs neticu viņam [Laizānam]. Kad tad vēl saukt jaunos ja ne šādās pārbaudes spēlēs? Katru kandidatūru ilgi apspriedām ar treneru štābu, mums ir četri pieci augstas kvalifikācijas treneri. Kā vēl nav? Torresa? Kas attiecas uz Torresu, viņam ir trauma, muskuļa sastiepums. Runāju ar viņu personīgi. Viņš gatavojas ja ne pēdējai kārtai, tad operācijai, kas būs nepieciešama.

- Arī pirms gada bija nometne Portugālē – Faru. Kā mainījušās izmaksas, vai šoreiz tā izmaksās dārgāk vai lētāk?
- [Atbild LFF preses sekretārs Viktors Sopirins] Toreiz mums Portugālē bija kvalifikācijas spēle, un nometnes organizēšanu, protams, pilnībā uzņēmās Latvijas Futbola federācija. Aizvadīt nometni Faru bija mūsu izvēle, jo tieši tur notika arī spēle. Savukārt tagad visu uzaicināšanu un nometnes organizēšanu uzņēmās Saūda Arābija [federācija un aģentūra]. Finansiālajā ziņā šīs nometnes nevaru salīdzināt, bet tās organizēšanas finansiālā puse mums ir absolūti izdevīga, kas arī bija viens no iemesliem, kāpēc apstiprinājām piedāvājumu.

- Jagodinskis beidzot atradis klubu. Vai arī viņš ir tuvu izlasei?
- Protams. Viņš ir labā futbola vecumā, un viņš ir mūsu sarakstā. Protams. Visi spēlētāji, kuri var spēlēt izlasē, ir manu acu priekšā, un viņiem rūpīgi sekoju līdzi.

- Vairākkārt esat uzsvēris, ka durvis uz izlasi vaļā ir visiem. Taču, ja futbolisti [domāti Artūrs Karašausks un Vladimirs Kamešs] publiski negatīvi izsakās un kritizē jūsu sastāva izvēli un viņu neiekļaušanu, vai arī viņiem tās ir vaļā vai durvis tiek aizvērtas? Šādiem futbolistiem ir kaut teorētiskas cerības tikt izsauktiem?
- Izredzes no tā vispār samazinās. Komanda ir kolektīvs, kas pārstāv visu valsti. Tā ir liela atbildība. Nedrīkst spēles laikā krist, jābūt stipriem un spēcīgiem. Ja kāds aiz muguras tur sakrustotus pirkstus [saka vienu, bet domā ko citu], tad tas ir slikts kolektīvs. Tas ir ļoti svarīgi, tie nav tikai tukši vārdi. Pirms Eiropas čempionāta [basketbolā] runāju ar Ainaru Bagatski un vaicāju viņam, vai viens spēlētājs basketbolā var uzvarēt. Nē, tikai saliedēta komanda, spēlētāji ar kolektīvām interesēm!

Ja spēlētājs nāks ar savu ideoloģiju un nepieņems Bagatska ideoloģiju, tad tā būs vāja komanda. Spēlētājam jābūt lojālam pret komandas kārtību. Savas karjeras laikā esmu bijis lojāls pret spēlētājiem. Bija tāds spēlētājs kā Rimkus. Piecus gadus viņš nebija bijis izlasē, bet, kad 30 gados tika "Ventspilī", paņēmu viņu uz izlasi. Atceraties, ka bija lielisks uzbrucēju tandēms Verpakovskis un Rimkus. Viņš bija izmainījies, ļoti izmainījies. Ir ļoti svarīgi labi spēlēt un labi trenēties. Labi uzvesties. Jo, ierodoties komandā, tajā būs 23 futbolisti, 15 štāba darbinieki. Kolektīvam ir jābūt draudzīgam. Arī tiem, kuri tagad nav izsaukti, ir cerības atkal tikt izsauktiem. Jo īpaši tiem, kuri ir vecumā no 25 līdz 28 gadiem. Jau teicu, ka runāju ar Laizānu. Un viņam sacīju, lai neapvainojas par neizsaukšanu, ka 30 gadi ir normāls futbola vecums un lai nezaudē cerību un trenējas. Lai trenējas labāk. Motivēt trenēties labāk - arī tas ir instruments, kā veicināt konkurenci.

- Vai, izmantojot iespēju, vēlaties komentēt Karašauska nesenos izteikumus par konfliktu ar jums?
- Neapspriedīšu šeit šo tēmu. Neesmu sarunu šova dalībnieks, tas, manuprāt, ir cits formāts. Piemēram, atceros, ka agrāk Gorkšs kādu 20 gadu vecumā bija pārbaudē pie manis "Skonto", bet neizturēja konkurenci. Bija citi spēlētāji, kuriem devu priekšroku. Viņš aizgāja uz citu klubu, spēlēja Zviedrijā, sāka labi spēlēt Anglijā un tik un tā izsitās līdz izlasei. Tas bija cits ceļš, kā iekļūt izlasē. Viens ceļš bija "Skonto", viņš gāja citu ceļu. Šī intuīcija, par kuru jau teicu, mani nepieviļ, es tai uzticos. Cienu jūsu viedokli, bet savā darbā uzticos sev.

- Karašausks pieminēja arī latviešu valodu. Vai varam sagaidīt, ka izlasē kādreiz par darba valodu kļūs latviešu?
- Darbā izlasē izmantojam arī latviešu valodu. Tā ir tāda jutīga tēma, sāpīga. Ļoti svarīgi neaizmirst, ka tas ir augsto sasniegumu sports. Pārāk apspriežot valodas jautājumus, var aiziet prom no paša sporta. Negribētu par šo tēmu runāt, jo tā, kā jau teicu, ir ļoti jutīga, jo katrs vārds var tikt uztverts dažādi.

- Teicāt, ka runājāt ar Laizānu, lai viņš neapvainotos. Kādēļ šādas sarunas pirms septembra spēlēm nebija ar Kamešu? Tādēļ, ka viņš ir mazāk nozīmīgs izlasei?
- Kāpēc domājat, ka nerunāju?

- Precizēšu. Viņš intervijā man teica, ka runājāt ar viņu pēc spēles pret Igauniju, ka nebijāt pārāk apmierināts ar viņa sniegumu, bet ne pēc tam.
- Jā, tā arī bija. Parunāju ar viņu pēc spēles, apmainījāmies viedokļiem par mūsu kopīgo darbu. Nezinu, pie kā palikām, bet vienojāmies, ka, ja viņš būs vajadzīgs komandai, tad viņu izsaukšu.

- Cik lielā mērā atšķirsies sastāvs pret Saūda Arābiju un Kosovu?
- Spēle pret Saūda Arābiju būs 7. novembrī jeb tikai divas dienas pēc pēdējās kārtas Latvijas čempionātā, spēles būs arī mūsu leģionāriem. Paskatīsimies visu viņu stāvokli. Ņemot vērā, ka mums šādas pārbaudes spēles ir vajadzīgas, tad iespēlēsim pamatsastāvu, saiknes, bet noteikti dosim iespēju arī rezervistiem.

- Vai kopā ar izlasi būs arī jūsu asistents Andris Riherts, kura vadīto "Mettu"/LU gaida pārspēles?
- Viņam jau ir ļoti liela novembra spēļu pieredze. Vēl par to nemaz neesam viennozīmīgi runājuši, bet viņš mums ir vajadzīgs izlasē. Ceram, ka klubs viņu palaidīs.

- Ko varat pateikt par Kosovu?
- Nedomāju, ka tā ir pundurvalstiņa. Neapšaubāmi! Kosovas izlase nav spēlējusi pārāk ilgu laiku, tāpēc komandas rezultāti pagaidām varbūt nav tik labi, cik stipri ir tās spēlētāji. Skatījāmies tās spēles, jau gatavojamies šim mačam. Viņu izlases ģeogrāfiju laikam daudz ietekmēja nemierīgie deviņdesmitie gadi. Kāds ir piedzimis Norvēģijā un spēlē norvēģu klubā, kāds Austrijā, kāds Nīderlandē.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-01 19:14, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šobrīd viņi neko nav sasnieguši. Nākotnē varbūt, bet laiks rādīs.
DR hokejisti spēlē 2.spēcīgākajā līgā pasaulē. Tad jau Tu arī darbojies otrajā spēcīgākajā pasaulē... savā jomā.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-01 19:14, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Hokejā latviešu jau ir kādi 80 procenti, fubolā arī viss mainās, jauniešu un junioru izlasēs jau diezgan līdzīgi pēdējos gadus. Par kādu noslāņošanos tu runā. Un par to materiālu arī nemelo. Neviens treneris nav atzinis, ka krievu bērni ir labāks materiāls, un otrādi.
Par to runāja hokeja treneris Aleksandrs Cicurskis. Pavisam atklāti to pasakot publiski savā intervijā.
Es rakstīju par to noslāņošanos, kas notiek mūsu futbolā.

     [+] [-]

, 2017-11-01 19:15, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Šis nav tas pats Starkovs, kurš bija pirms gadiem 15-20...
Tas ir redzams pat ar neapbruņotu aci. Vecums nenāk viens-palicis cilvēciski nejaukāks, primitīvāks un emocionālāks izteikumos ar mīnuss zīmi.

  -3 [+] [-]

, 2017-11-01 19:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to runāja hokeja treneris Aleksandrs Cicurskis. Pavisam atklāti to pasakot publiski savā intervijā.
Es rakstīju par to noslāņošanos, kas notiek mūsu futbolā.
Cicurskis noteikti ir pasaules labākais treneris vai viens no tiem. Es saprotu ka tas laikam ir uzbrauciens tev. Visu cieņu šim trenerim , bet tev laikam viņš jau ir dieva vietā.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-01 19:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu ej skatīties uz treneriem, vai spēlētājiem?
Un nevajag vainu novelt uz kaut ko mistisku, jo tāpat ir skaidrs, ka visi mīl uzvarētājus, ja komanda regulāri zaudē, tad tādu komandu neviens īpaši nemīl.
Un, būsim godīgi, LV futbols nekad nav bijis pats atbalstāmākais sporta veids no līdzjutēju puses. Īpaši no latviešu puses.
Es eju tur kur ciena līdzjutējus! Kur tiek strādāts ar viņiem, kur viņus ieinteresē apmeklēt sporta pasākumu! Nevis noliec naudu un ej ieņem vietu!

  -3 [+] [-]

, 2017-11-01 19:17, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: DR hokejisti spēlē 2.spēcīgākajā līgā pasaulē. Tad jau Tu arī darbojies otrajā spēcīgākajā pasaulē... savā jomā.
Ja, Tu par mani, tad es par savu devumu neesmu tiesīgs spriedelēt, jo tas būtu galīgi neobjektīvi, bet Latvijas valsts manu sniegumu ir novērtējusi ar augstāko valsts apbalvojumu.
Jā, pareizi Tu uzrakstīji-viņi spēlē. Tikai aizmirsi piebilst, ka viņi tur spēlē bez reālām cerībām uz augstiem rezultātiem.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2017-11-01 19:20, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu tiešām esi idiots! Vairāk man nav ko piebilst.
Trāpīju Tev Ahilleja papēdī.

  -3 [+] [-]

, 2017-11-01 19:22, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Es eju tur kur ciena līdzjutējus! Kur tiek strādāts ar viņiem, kur viņus ieinteresē apmeklēt sporta pasākumu! Nevis noliec naudu un ej ieņem vietu!
Pag, bet kur šai lietā/apstāklī būtu jāvaino LV izlases treneri (lai viņi kas nebūtu)?
Darbs ar līdzjutējiem ir LFF vai klubu vadību prerogatīva, un viņiem ir jāatbild par līdzjutēju piesaisti.
Ja Tu domā, ka izlases vai klubu treneriem būtu jāizdabā līdzjutējiem, tad Tev tiešām labāk neiet uz stadionu, jo šāda vēlme ir pilnīgi un absolūti absurda.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-01 19:22, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja, Tu par mani, tad es par savu devumu neesmu tiesīgs spriedelēt, jo tas būtu galīgi neobjektīvi, bet Latvijas valsts manu sniegumu ir novērtējusi ar augstāko valsts apbalvojumu.
Jā, pareizi Tu uzrakstīji-viņi spēlē. Tikai aizmirsi piebilst, ka viņi tur spēlē bez reālām cerībām uz augstiem rezultātiem.
Ja tu apbalvojumus uzskati par kaut ko vērtīgu, tad man ir apbalvojums par patriotisko audzināšanu visaugstākajā līmenī. Es tikai to neafišēju kā kaut ko īpašu. Tikai atbildēju Tev.

  -4 [+] [-]

, 2017-11-01 19:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Trāpīju Tev Ahilleja papēdī.
Nē, Tu tikai lieku reizi apliecināji, ka esi idiots.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2017-11-01 19:24, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag, bet kur šai lietā/apstāklī būtu jāvaino LV izlases treneri (lai viņi kas nebūtu)?
Darbs ar līdzjutējiem ir LFF vai klubu vadību prerogatīva, un viņiem ir jāatbild par līdzjutēju piesaisti.
Ja Tu domā, ka izlases vai klubu treneriem būtu jāizdabā līdzjutējiem, tad Tev tiešām labāk neiet uz stadionu, jo šāda vēlme ir pilnīgi un absolūti absurda.
Izlasi rakstu, pareizāk sakot Starkova teikto un padomā!

     [+] [-]

, 2017-11-01 19:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un atkal Tu nesaprati par ko es Tev rakstīju, bet mani tas sen jau neizbrīna.
..kur man līdz tavam līmenim. Tu laikam nezini ka ne visi sportisti ir spējīgi sasniegt kaut ko īpašu. Atklāšu laikam Tev noelēpumu -vairāk par 80% sportisti nekad neko īpašu neizcīna. Tad sanāk ka sportistam pamest sportu ja nav iespējas neko izcīnīt. Jebkurš DR hokejists var noslēgt līgumu Latvijas čempionātā un cīnīties par čempionu titulu. Tas kā piemērs , ja sportistam galvenais ir kaut ko izcīnīt. Pavlovs mierīgi var kļūt par Latvijas čempionu , ja to vēlētos.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-01 19:29, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, Tu tikai lieku reizi apliecināji, ka esi idiots.
VSB visi ir muļķi, es esmu idiots. Laikam Tev taisnība. KHL komentētāji ir pamatīgi muļķi/idioti,jo viņi nesen teica ka ir nepelnītie zaudējumi (kurus tu neatzīsti). Nu kā tādus muļķus var likt KHL studijā. Vai ne?

  -2 [+] [-]

, 2017-11-01 19:31, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: ..kur man līdz tavam līmenim. Tu laikam nezini ka ne visi sportisti ir spējīgi sasniegt kaut ko īpašu. Atklāšu laikam Tev noelēpumu -vairāk par 80% sportisti nekad neko īpašu neizcīna. Tad sanāk ka sportistam pamest sportu ja nav iespējas neko izcīnīt. Jebkurš DR hokejists var noslēgt līgumu Latvijas čempionātā un cīnīties par čempionu titulu. Tas kā piemērs , ja sportistam galvenais ir kaut ko izcīnīt. Pavlovs mierīgi var kļūt par Latvijas čempionu , ja to vēlētos.
Īpaši trulam cilvēkam es vēlreiz uzrakstīšu:
Šobrīd viņi neko nav sasnieguši. Nākotnē varbūt, bet laiks rādīs.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-01 19:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: VSB visi ir muļķi, es esmu idiots. Laikam Tev taisnība. KHL komentētāji ir pamatīgi muļķi/idioti,jo viņi nesen teica ka ir nepelnītie zaudējumi (kurus tu neatzīsti). Nu kā tādus muļķus var likt KHL studijā. Vai ne?
Ir jābūt izcili trulam cilvēkam, lai nesaprastu, ka visi VSB komentētāji un experti studijā runā to ko vajag runāt, un nevis to ko viņi patiesībā domā. Puče mēģināja paust savu patieso viedokli, un bija spiests pamest darbu VSB.
Fuņka, būt 50+ gados tik naivam Tev godu nedara.

  +5 [+] [-]

, 2017-11-01 19:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īpaši trulam cilvēkam es vēlreiz uzrakstīšu:
Šobrīd viņi neko nav sasnieguši. Nākotnē varbūt, bet laiks rādīs.
Vai obligāti kaut kas ir jāsasniedz. Uzsveru vārdu OBLIGĀTI. Vai piemēram Anglijas 3 līgas futbolists automātiski tikai tādēļ ir slikts ka viņš visu mūžu ir šajā līgā. Kas ir sasniegums? Mongolijas hokeja čempions, Francijas čempions, Latvijas čempions. Atkārtoju - jebkurš DR hokejists varētu spēlēt Latvijas čempionātā. Tad sanāk ka tie kuri ir Latvijas čempioni ir kaut ko sasnieguši , bet piemēram Girgensons nav. Spēlēt spēcīgā līgā nav sasniegums?

  +2 [+] [-]

, 2017-11-01 19:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir jābūt izcili trulam cilvēkam, lai nesaprastu, ka visi VSB komentētāji un experti studijā runā to ko vajag runāt, un nevis to ko viņi patiesībā domā. Puče mēģināja paust savu patieso viedokli, un bija spiests pamest darbu VSB.
Fuņka, būt 50+ gados tik naivam Tev godu nedara.
Nedomāju ka tu esi tik naivs. Pat Salmela tad runā to ko vajag. Es arī domāju ka tu tomeŗ esi kaut cik gudrāks nekā šeit izliecies. Droši vein pilnīgi viso TV runā to ko vajag un tv nav jāskatās un nevajag nevienam uz pasaules ticēt jo visi ir muļķi.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2017-11-01 19:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beigšu šo diskusiju, jo Tu mani atkal novedīsi līdz savam līmenim, un uzvarēsi ar savu milzīgo stulbuma pieredzi.
Sapratu. Kā hokejists Toms Bluks ir sasniedzis kaut ko vairāk nekā Girgensons. Tas izejot no tavas domāšanas.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-01 19:44, pirms 6 gadiem
Kalniņš taču ir Latvijas čempions hokejā. Tad jau viņš kaut ko ir sasniedzis.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-01 19:45, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sapratu. Kā hokejists Toms Bluks ir sasniedzis kaut ko vairāk nekā Girgensons. Tas izejot no tavas domāšanas.

Veikli!
Stāsts vispār bija par Karašausku un KrHuLv latviešu spēlētājiem. Un kāds ar to būtu sakars Girgensonam?
Tu paliec arvien smieklīgāks.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-01 19:51, pirms 6 gadiem
Tiko palasiju komentus un sapratu ka N9 ir divkosis. Jo pats piemin par to ka iet skatities uz futbolistiem nevis treneriem utt. Un joprojam dzivo vestures atminaas par patriotisko Stariku kuram latviesu valoda ir SAPIGA tema.

  +4 [+] [-]

, 2017-11-01 19:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to runāja hokeja treneris Aleksandrs Cicurskis. Pavisam atklāti to pasakot publiski savā intervijā.
Es rakstīju par to noslāņošanos, kas notiek mūsu futbolā.
Pazīstu futbola trenerus, kuri apmāca bērnus, neviens neko tādu nav teicis. Cicurskis taču pats nav futbola treneris, vai ne? par kādu noslāņošanos var runāt, ja latviešu bērnu kļuvis vairāk futenē?

     [+] [-]

, 2017-11-01 19:57, pirms 6 gadiem
Ziechis rakstīja: Tiko palasiju komentus un sapratu ka N9 ir divkosis. Jo pats piemin par to ka iet skatities uz futbolistiem nevis treneriem utt. Un joprojam dzivo vestures atminaas par patriotisko Stariku kuram latviesu valoda ir SAPIGA tema.
Klau, tirsēj! Kur es rakstu, ka es atbalstu Starkovu tajā, ka šajos n-tajos gadus viņš nav gribējis iemācīties latviešu valodu?
Vienīgi es nedzīvoju ilūzijā, ka pēkšņi šai valstī visi vecā gadagājuma (50+ un vecāki) krievi iemācīsies latviešu valodu.
Es rakstīju tikai un vienīgi par Starkova profesionālajām iemaņām, un šai jautājumā visi LV esošie un bijušie treneri viņam var pienest tikai ūdeni, jo viņi par šādiem panākumiem kādi ir Starkovam var tikai sapņot. Patīk tas kādam vai nepatīk.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-01 19:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Veikli!
Stāsts vispār bija par Karašausku un KrHuLv latviešu spēlētājiem. Un kāds ar to būtu sakars Girgensonam?
Tu paliec arvien smieklīgāks.
Tikai tev nav ko atbildēt. Kurš sasniedzis vairāk?

  -2 [+] [-]

, 2017-11-01 20:00, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pazīstu futbola trenerus, kuri apmāca bērnus, neviens neko tādu nav teicis. Cicurskis taču pats nav futbola treneris, vai ne? par kādu noslāņošanos var runāt, ja latviešu bērnu kļuvis vairāk futenē?
Es Tev atbildēju uz Tavu jautājumu.
Jā, tiešām kļūst vairāk, un to pat neviens netaisās apstrīdēt. Vienīgi līdz latviešu puiku dominancei arī visaugstākā līmenī vel tāls ceļš ejams. Ja kas, tad Karašausks arī ir no krieviski runājošiem.

  -3 [+] [-]

, 2017-11-01 20:00, pirms 6 gadiem
Un vel piedevam FUNAM noradit par to ka neko nav sasniedzis lai varetu noradit treneriem ko un kaa, bet pats vienaa laida to tik dara kaa norada FK Liepajas vadibai ko un kaa kaut ko darit ar speletajiem. Vismaz es secinu vienu , ka cilveks ir aizkeries pagatnee.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-01 20:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, tirsēj! Kur es rakstu, ka es atbalstu Starkovu tajā, ka šajos n-tajos gadus viņš nav gribējis iemācīties latviešu valodu?
Vienīgi es nedzīvoju ilūzijā, ka pēkšņi šai valstī visi vecā gadagājuma (50+ un vecāki) krievi iemācīsies latviešu valodu.
Es rakstīju tikai un vienīgi par Starkova profesionālajām iemaņām, un šai jautājumā visi LV esošie un bijušie treneri viņam var pienest tikai ūdeni, jo viņi par šādiem panākumiem kādi ir Starkovam var tikai sapņot. Patīk tas kādam vai nepatīk.
Starkova panākumi ir pagātne. No trenera un sportistiem prasa tagad. Kādreiz pats teici par DR iekļūšanu PO -tā ir pagātne, bet tagad nekā nav. Starkovam visu cieņu ko ir paveicis, bet šobrīd viņš neder.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-01 20:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tikai tev nav ko atbildēt. Kurš sasniedzis vairāk?
Ar Tevi es diskusiju jau beidzu!

  -3 [+] [-]

, 2017-11-01 20:05, pirms 6 gadiem
Ziechis rakstīja: Un vel piedevam FUNAM noradit par to ka neko nav sasniedzis lai varetu noradit treneriem ko un kaa, bet pats vienaa laida to tik dara kaa norada FK Liepajas vadibai ko un kaa kaut ko darit ar speletajiem. Vismaz es secinu vienu , ka cilveks ir aizkeries pagatnee.
Ja kas, tad es šeit arī uzrakstīju to, ka apzinos sava viedokļa subjektivitāti.
Vienīgi Tu sev vēlamo pacenties uzdot par faktisko.
Nezinu cik es esmu aizķēries pagātnē, bet to es patiešām redzu, ka Tev pilnīgi nav sapratnes, ka LV izlases problēmas nav tikai Starkovā.
Jautājums ir tikai par to, kurai pusē šī problēma ir lielāka-spēlētāju vai treneru zemā līmeņa dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-01 20:05, pirms 6 gadiem
N0 es rakstiju par to ka tu skaties uz speletajiem un nevis treneri (ar piebildi kurs neprot valsts valodu)

  +1 [+] [-]

, 2017-11-01 20:08, pirms 6 gadiem
Ar ko Stariks ir labaks par Kamazu. Tikai ar to ka ir vecaks un budams jauns ir sasniedzis Euro2004. Net varbut ar laiku Kamazs sasniegs vel lielakus augstumus!vinam uz to ir laiks!

  +1 [+] [-]

, 2017-11-01 20:09, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar Tevi es diskusiju jau beidzu!
Kad iedzen strupceļā tad diskusija beidzās. Skaidrs. Bluks vai Girgensons-kurš sasniedzis vairāk? Namejs pats sevi iedzina strupceļā.
Interesanti cik ir treneri ,kuri Latvijas izlasē neņemtu Karašausku pat uz pārbaudi.