Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3

Beidzot uzvara: Oša vārti ļauj Latvijai Rīgā apspēlēt Austriju

Rolands Eliņš

Beidzot uzvara: Oša vārti ļauj Latvijai Rīgā apspēlēt Austriju
Mārcis Ošs svin vārtu guvumu. Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas futbola izlase šovakar Daugavas stadionā izcīnīja savu pirmo uzvaru oficiālā mačā kopš 2017. gada oktobra. Latvijas izlase ar 1:0 „Euro 2020” atlases cikla noslēdzošajā spēlē pārspēja Austriju, kas gan varēja atļauties spēlēt ar savu otro sastāvu. Uzvaras vārtus Latvijai otrā puslaika vidū guva Mārcis Ošs.

Latvijas futbola izlase „Euro 2020” atlases ciklā bija zaudējusi visās deviņās iepriekšējās spēlēs, tiekot tikai pie diviem vārtu guvumiem. Latvijas izlases iepriekšējā uzvara oficiālā spēlē bija datēta ar 2017. gada desmito oktobri (4:0 pret Andoru), bet iepriekšējā reize, kad oficiālā spēlē tika pieveikta kāda izlase, kas nepārstāv pundurvalsti, bija pavisam tālā pagātnē – 2013. gadā ar 2:1 PK atlasē tika pieveikta Lietuva.

Šodien šīs visas sērijas tika pārtrauktas un izdevās izvairīties arī antirekorda (desmitā zaudējuma pēc kārtas). Latvija pārspēja Austriju ar 1:0 un ierakstīja savā rēķinā pirmos punktus „Euro 2020” atlases tabulā. Uzvaras vārtus Latvijas izlases sastāvā guva Šveicē spēlējošais aizsargs Mārcis Ošs, kuram tie bija pirmie vārti izlasē.

Tiesa, tāpat jāatzīmē, ka Austrija kā valsts, kas jau bija kvalificējusies EČ finālturnīram, šo maču aizvadīja ar savu praktiski otro sastāvu, kā arī Latvijai trīs punkti tik un tā ir zemākais rādītājs atlases ciklos (EČ un PK). Iepriekš visos ciklos pēc neatkarības atgūšanas bija izdevies gūt vismaz četrus punktus.

Latvijas izlasē šodien debiju piedzīvoja Valmieras klubu pārstāvošais Aleksejs Grjaznovs, un 23 gadus vecais pussargs aizvadīja salīdzinoši veiksmīgu maču. Izlases sākumsastāvā devās arī Roberts Uldriķis, kurš spēlēja svarīgu lomu Oša vārtu guvumā, gaisa divcīņā palīdzot bumbai nonākt pie Oša. Austrijai tikmēr, salīdzinājumā ar iepriekšējo maču, sākumsastāvā bija deviņas izmaiņas.

Pirmajā puslaikā daudz vairāk uzbruka Austrija, taču darīja to lēni un neefektīvi, un Pāvels Šteinbors Latvijas vārtos nopietni tika patraucēts tikai pāris reizes. Savukārt Ošs varēja rēķinu atvērt jau pirmajā puslaikā – viņš no labas pozīcijas ar galvu sita bumbu pa vārtu pārliktni.

Otrajā puslaikā Latvijas joprojām bija grūtības pie sava soda laukuma, bumba vairākkārt „ieķērās” tajā un neizdevās to ātri izsist tālāk, taču Austrija to neprata izmantot. Tad 65. minūtē sekoja stūra sitiens, pēc kura bumba nokrita pa sitienam Ošam, un viņš savu otro lielu izdevību šajā mačā nelaida garām. Tā bija pirmā reize šajā ciklā, kad Latvija izvirzījusies vadībā, un attiecīgi pirmā reize, kad galvenais treneris Slaviša Stojanovičs pieredzēja šādu brīdi Latvijas izlasē.

Uzreiz pēc tam Uldriķis soda laukumā izcīnīja sev sitiena pozīciju, bet netrāpīja vārtos, savukārt viņu drīz nomainījušais Vladislavs Gutkovskis izrāvās viens pret vārtsargu, taču viņa sitiens tika atvairīts. Spēles pēdējās 15 minūtēs Latvija pamazām nosēdās aizsardzībā, un Latvijai izdevās noturēt sev vēlamo rezultātu. Austrija gan divas reizes bija tuvu vārtu guvumam, arī trāpīja pa vārtu pārliktni, taču pēc Latvijas sagraušanas septembrī savā laukumā ar 6:0 Rīgā austrieši palika bešā.

Spēles teksta tiešraide.

Latvija – Austrija 1:0 (0:0)

Vārti: Ošs 65`
Brīdinājumi: Ikaunieks, Šteinbors - Ilsankers
Latvija: Šteinbors, Maksimenko, Ošs, Dubra, Kamešs, Jurkovskis, D. Ikaunieks (Tarasovs 89`), Fjodorovs, Grjaznovs (Černomordijs 90+2`), Savaļnieks, Uldriķis (Gutkovskis 70`).
Austrija: Pervans, Dragovičs, Vēbers, Pošs, Ilsankers (Ranftls 77`), Griličs, Gregoričs, Baumgarlingers (Onisivo 46`), Goigingers (Hintersērs 69`), Trimmels, Šaubs.
Galvenais tiesnesis: Alehandro Ernandess (Spānija)

G grupa

VKomandaSUNZVārtiPunkti
1.Polija1081118:425
2.Austrija961219:819
3.Slovēnija1042416:1114
4.Ziemeļmaķedonija1042412:1314
5.Izraēla1032516:1811
6.Latvija101093:283

Izmantotie resursi:
The official website for European football |...

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:22, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: eu, tu feisbuka un sportacentra faiteri, ej un darbojies, ko tu te kunksti? atradies problēmu risinātājs un parakstu vācējs

tiešu tu esi tāds delfos smirdinātājs un nekas vairāk.
Oi, nepārdzīvo par manu brīvo laiku, amigo! Ļoti lepns esmu, ka maz laika pavadu sociālajos portālos, rakstot "gudrības". Bet nu... visam ir robežas. Cilvēki saņem naudu, bet savu darbu nav izdarījuši. Labāk iedotu to naudu vieglatlētiem, kas VAR kvalificēties PČ vai OS, tik vajadzīgs neliels atbalsts... Futbola izlasei būs jāmainās! Nav izlases - i tādu nevajag.

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu jau divas stundas ej parakstīties, nekur tālu gan neesi aizgājis
Divas stundas nekur neparakstīties tomēr ir labāk nekā divi gadi bez uzvarām, ne? Meklēju domubiedrus, jo kopā būsim spēks.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:24, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Oi, nepārdzīvo par manu brīvo laiku, amigo! Ļoti lepns esmu, ka maz laika pavadu sociālajos portālos, rakstot "gudrības". Bet nu... visam ir robežas. Cilvēki saņem naudu, bet savu darbu nav izdarījuši. Labāk iedotu to naudu vieglatlētiem, kas VAR kvalificēties PČ vai OS, tik vajadzīgs neliels atbalsts... Futbola izlasei būs jāmainās! Nav izlases - i tādu nevajag.
jā, te uzskatāmi redzams ka tu "neraksti gudrības" internetā

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jā, te uzskatāmi redzams ka tu "neraksti gudrības" internetā
Kā jau teicu, visam ir robeža.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:26, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Divas stundas nekur neparakstīties tomēr ir labāk nekā divi gadi bez uzvarām, ne? Meklēju domubiedrus, jo kopā būsim spēks.
nu tak ej pie sev līdzīgajiem klauniem un pie "atlaist sajmu" pieķibini klāt "un futbola izlasi"

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:27, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Kā jau teicu, visam ir robeža.
tekstiem par futbola izlases izformēšanu robežas ir kaut kur sarkandaugavā, aiz statoila, pa tvaika ielu nedaudz uz priekšu....

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:36, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu tak ej pie sev līdzīgajiem klauniem un pie "atlaist sajmu" pieķibini klāt "un futbola izlasi"
Uzskati, ka arī politikā viss ir super? Jāsāk domāt, ka tev tur strādā kāds...
vissslikti.lv un vissirbaigilabi.lv ir identiskas kaites, tikai divos dažādos grāvjos. Problēmas ir jāapzinās.
No mana, sporta līdzjutēja, skatu punkta – futbols ir galīgā… bedrē. Vai es gribu, skatoties Eiropas/pasaules čempi un olimpiādi, redzēt mūsu futbolistus cīnoties par iekļūšanu tajos, un ja reiz zaudēt, tad cienīgi? Protams! Ko futbola federācijas vadība dara, lai kaut kas ietu uz augšu? Neko!
Tādēļ teikšu – jā, futbola nozarē, manuprāt, šobrīd vissirslikti.lv.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:42, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Uzskati, ka arī politikā viss ir super? Jāsāk domāt, ka tev tur strādā kāds...
vissslikti.lv un vissirbaigilabi.lv ir identiskas kaites, tikai divos dažādos grāvjos. Problēmas ir jāapzinās.
No mana, sporta līdzjutēja, skatu punkta – futbols ir galīgā… bedrē. Vai es gribu, skatoties Eiropas/pasaules čempi un olimpiādi, redzēt mūsu futbolistus cīnoties par iekļūšanu tajos, un ja reiz zaudēt, tad cienīgi? Protams! Ko futbola federācijas vadība dara, lai kaut kas ietu uz augšu? Neko!
Tādēļ teikšu – jā, futbola nozarē, manuprāt, šobrīd vissirslikti.lv.
kur es esmu sacījis ka politikā viss ir labi?
kur es esmu teicis ka futbolā viss ir labi?
tev jāiemācās lasīt, pēc tam vari sākt mēģināt kārtot valsts un futbola lietas, šobrīd tu esi prasts tirliņš, kurš nodarbojas ar melošanu un neadekvātiem pārspīlējumiem

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kur es esmu sacījis ka politikā viss ir labi?
kur es esmu teicis ka futbolā viss ir labi?
tev jāiemācās lasīt, pēc tam vari sākt mēģināt kārtot valsts un futbola lietas, šobrīd tu esi prasts tirliņš, kurš nodarbojas ar melošanu un neadekvātiem pārspīlējumiem
1) Pašam latviešu valoda nav dzimtā? Kurā vietā tad es meloju, norādi! Uzpirst jau visi mākam no gaisa...
2) Man rodas iespaids, ka tu ne tikai par politiku un futbolu, bet vispār ne par ko nesi jēdzīgu pateicis, tur jau tā problēma. Tikai gaidi, kad kāds pateiks viedokli, kas nav vairākumam, un sāc nod irst. Diemžēl okupācijas gadi mums uzspieda domāšanu, ka neko nevar kritizēt, ne Ļeņinu, ne futbola izlasi, ne sliktus ceļus... Lai gan Satversmes 100. pantā ir skaidri un gaiši norādīts, ka Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.
Oi, nē - es pats sev saimnieks šajā zemē! Viedokli izklāstu pēc savas vēlmes, neviens man par to nemaksā, diemžēl. Gribētos jau, protams, kādu papildus peļņu par spamu Sportacentrā, bet… nekā. Vienkārši mazliet uzjautrina šitā domāšana – uzvarējām nemotivētās Austrijas trešo sastāvu – un uzreiz pirksti gaisā, ooo, varbūt pagrieziena punkts? Man diemžēl nav paveicies būt tik lielam nezinītim - visi taču zina, zināšanas (un savs viedoklis!) nogalina.
Vislabāk man patīk situācija, kad sarunas partnerim nav argumentu, tad viņš sāk tur izgudrot Kremļa roku, ka komentāru kāds apmaksā vai liek rakstīt. Es piekrītu - aiziet no konkrētas atbildes, uzbrūkot oponentam, ir viegli, bet atbildēt PA TĒMU, argumentēti strīdēties - grūti. Zinu, šādu tehniku izmanto daudzi pusaudži, bet, palasot tavu komentāru stilu, secinu, ka esi vecāks, bet tas jau ir vēl sliktāk...

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:55, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: 1) Pašam latviešu valoda nav dzimtā? Kurā vietā tad es meloju, norādi! Uzpirst jau visi mākam no gaisa...
2) Man rodas iespaids, ka tu ne tikai par politiku un futbolu, bet vispār ne par ko nesi jēdzīgu pateicis, tur jau tā problēma. Tikai gaidi, kad kāds pateiks viedokli, kas nav vairākumam, un sāc nod irst. Diemžēl okupācijas gadi mums uzspieda domāšanu, ka neko nevar kritizēt, ne Ļeņinu, ne futbola izlasi, ne sliktus ceļus... Lai gan Satversmes 100. pantā ir skaidri un gaiši norādīts, ka Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.
Oi, nē - es pats sev saimnieks šajā zemē! Viedokli izklāstu pēc savas vēlmes, neviens man par to nemaksā, diemžēl. Gribētos jau, protams, kādu papildus peļņu par spamu Sportacentrā, bet… nekā. Vienkārši mazliet uzjautrina šitā domāšana – uzvarējām nemotivētās Austrijas trešo sastāvu – un uzreiz pirksti gaisā, ooo, varbūt pagrieziena punkts? Man diemžēl nav paveicies būt tik lielam nezinītim - visi taču zina, zināšanas (un savs viedoklis!) nogalina.
Vislabāk man patīk situācija, kad sarunas partnerim nav argumentu, tad viņš sāk tur izgudrot Kremļa roku, ka komentāru kāds apmaksā vai liek rakstīt. Es piekrītu - aiziet no konkrētas atbildes, uzbrūkot oponentam, ir viegli, bet atbildēt PA TĒMU, argumentēti strīdēties - grūti. Zinu, šādu tehniku izmanto daudzi pusaudži, bet, palasot tavu komentāru stilu, secinu, ka esi vecāks, bet tas jau ir vēl sliktāk...
tu jauprojām turpini savus izdomājumus un paŗspīlējumus uzdot par reālim faktiem, tā ir melošana.

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:56, pirms 4 gadiem
u21 uzvarēja pirms pāris gadiem beļģus, kuriem neko nevajadzēja, bet uzvara paliek uzvara.

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:58, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: 1) Pašam latviešu valoda nav dzimtā? Kurā vietā tad es meloju, norādi! Uzpirst jau visi mākam no gaisa...
2) Man rodas iespaids, ka tu ne tikai par politiku un futbolu, bet vispār ne par ko nesi jēdzīgu pateicis, tur jau tā problēma. Tikai gaidi, kad kāds pateiks viedokli, kas nav vairākumam, un sāc nod irst. Diemžēl okupācijas gadi mums uzspieda domāšanu, ka neko nevar kritizēt, ne Ļeņinu, ne futbola izlasi, ne sliktus ceļus... Lai gan Satversmes 100. pantā ir skaidri un gaiši norādīts, ka Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.
Oi, nē - es pats sev saimnieks šajā zemē! Viedokli izklāstu pēc savas vēlmes, neviens man par to nemaksā, diemžēl. Gribētos jau, protams, kādu papildus peļņu par spamu Sportacentrā, bet… nekā. Vienkārši mazliet uzjautrina šitā domāšana – uzvarējām nemotivētās Austrijas trešo sastāvu – un uzreiz pirksti gaisā, ooo, varbūt pagrieziena punkts? Man diemžēl nav paveicies būt tik lielam nezinītim - visi taču zina, zināšanas (un savs viedoklis!) nogalina.
Vislabāk man patīk situācija, kad sarunas partnerim nav argumentu, tad viņš sāk tur izgudrot Kremļa roku, ka komentāru kāds apmaksā vai liek rakstīt. Es piekrītu - aiziet no konkrētas atbildes, uzbrūkot oponentam, ir viegli, bet atbildēt PA TĒMU, argumentēti strīdēties - grūti. Zinu, šādu tehniku izmanto daudzi pusaudži, bet, palasot tavu komentāru stilu, secinu, ka esi vecāks, bet tas jau ir vēl sliktāk...
Ar kritizēšanu ir tā, ja kritizē aplinkus, tad iet cauri, bet ja pa tiešo, tad dabūsi 100x pretī!

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu jauprojām turpini savus izdomājumus un paŗspīlējumus uzdot par reālim faktiem, tā ir melošana.
Manus pārspīlējumus un izdomājumus studijā! 3-28 būtu izdomājums? Mans arguments, ka pat uz priekšpēdējās vietas fona izskatamies ka peramie zēni, ir pārspīlējums? Tas, ka (diemžēl) vienīgais risinājums būtu padsmit gadu izolācijas no nopietnām starptautiskām spēlēm un koncenrēšanās uz jauniešu futbolu, būtu melošana? Tas ir fakts! Saprotu, ka dažiem tas ir sāpīgs fakt, bet kur kādas alternatīvas? Kur kāda ideja no LFF?
Bet redz, tev nepatika viedoklis, ka LV futbolam vajadzīgs kapitālais remonts, nevis "tur iesmērēt, tur ieeļļot, un brauks kā jauna".

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:05, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Manus pārspīlējumus un izdomājumus studijā! 3-28 būtu izdomājums? Mans arguments, ka pat uz priekšpēdējās vietas fona izskatamies ka peramie zēni, ir pārspīlējums? Tas, ka (diemžēl) vienīgais risinājums būtu padsmit gadu izolācijas no nopietnām starptautiskām spēlēm un koncenrēšanās uz jauniešu futbolu, būtu melošana? Tas ir fakts! Saprotu, ka dažiem tas ir sāpīgs fakt, bet kur kādas alternatīvas? Kur kāda ideja no LFF?
Bet redz, tev nepatika viedoklis, ka LV futbolam vajadzīgs kapitālais remonts, nevis "tur iesmērēt, tur ieeļļot, un brauks kā jauna".
AtsacIties no naudas un izlašu spēlēm būtu tas kapitālais remonts?

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:06, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ar kritizēšanu ir tā, ja kritizē aplinkus, tad iet cauri, bet ja pa tiešo, tad dabūsi 100x pretī!
Tur pilnīgi piekrītu. Un jā, esmu gatavs, ka man dos pretī. Esmu gatavs... VNK neredzu citu variantu. Izmēģināts viss. I savējie treneri, i ārzemju, i vis kaut kas... Visam, kas dod rezultātu, ir tiesības uz pastāvēšanu. Noteikti esi skatījies detektīvfilmas, kur izmeklētāji izmeklē noziegumus ar ĻOTI netradicionālām, pat dīvainām metodēm, bet tur vismaz rezultāts ir, tāpēc tie tiek piedoti. Arī LFF varētu piedot visādas dīvainības, ja reiz būtu rezultāt, bet nav viņa. NAV! Tāpēc uzskatu, ka jākoncentrējas bērnu un jauniešu futbolam, nogriežot finansējumu lielajai izlasei, vai vispār to izformējot uz kādiem 10 gadiem.
Es zinu, ka mans viedoklis nav patiesība pēdējā instancē. Esmu atvērts labām idejām, bet NAV viņu!

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:08, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Manus pārspīlējumus un izdomājumus studijā! 3-28 būtu izdomājums? Mans arguments, ka pat uz priekšpēdējās vietas fona izskatamies ka peramie zēni, ir pārspīlējums? Tas, ka (diemžēl) vienīgais risinājums būtu padsmit gadu izolācijas no nopietnām starptautiskām spēlēm un koncenrēšanās uz jauniešu futbolu, būtu melošana? Tas ir fakts! Saprotu, ka dažiem tas ir sāpīgs fakt, bet kur kādas alternatīvas? Kur kāda ideja no LFF?
Bet redz, tev nepatika viedoklis, ka LV futbolam vajadzīgs kapitālais remonts, nevis "tur iesmērēt, tur ieeļļot, un brauks kā jauna".
tu melo par izteiktiem apgalvojumiem, ka Latvijas futbolā viss ir kārtībā, Tu meloji par triumfu un vēl daudzas lietas, kuras šeit neviens nav rakstījis, bet tu apgalvo ka tas te bijis rakstīts. tak apskaties kas te rakstīts un kā tu to interpretē, ja ir vismaz nelieli smadzeņu aizmetņi, tad sapratīsi, ja nav tad nav, turpini smirdēt

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:09, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: AtsacIties no naudas un izlašu spēlēm būtu tas kapitālais remonts?
Nauda lai tiek jauno puišu audzināšanai! Ja tēvs redz, ka viņa 25 gadīgais dēls ir bezģeļņiks, kas neko nevar, varbūt pat cietumā sēž... skaidrs, ka jāmet spēki jaunākā - 14 gadīgā dēla audzināšanai, jo ar lielo diemžēl, viss jau nokavēts...
Varbūt analoģija ne pārāk, bet pēc 10 gadiem jaunieši varētu būt konkurētspējīgi. Tie, kam tagad 23, vairs neko jaunu neparādīs. Viņu līmenis ir redzams.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:10, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Tur pilnīgi piekrītu. Un jā, esmu gatavs, ka man dos pretī. Esmu gatavs... VNK neredzu citu variantu. Izmēģināts viss. I savējie treneri, i ārzemju, i vis kaut kas... Visam, kas dod rezultātu, ir tiesības uz pastāvēšanu. Noteikti esi skatījies detektīvfilmas, kur izmeklētāji izmeklē noziegumus ar ĻOTI netradicionālām, pat dīvainām metodēm, bet tur vismaz rezultāts ir, tāpēc tie tiek piedoti. Arī LFF varētu piedot visādas dīvainības, ja reiz būtu rezultāt, bet nav viņa. NAV! Tāpēc uzskatu, ka jākoncentrējas bērnu un jauniešu futbolam, nogriežot finansējumu lielajai izlasei, vai vispār to izformējot uz kādiem 10 gadiem.
Es zinu, ka mans viedoklis nav patiesība pēdējā instancē. Esmu atvērts labām idejām, bet NAV viņu!
Vai zināji ka UEFA, FiFA dod naudu jaunatnei, bet tas ir komplektā ar lielās izlases dalību turniros?

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:12, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vai zināji ka UEFA, FiFA dod naudu jaunatnei, bet tas ir komplektā ar lielās izlases dalību turniros?
Dzirdēts ir... Neesmu tas lielais līdējs svešos makos, tāpēc par summām neko daudz nezinu. Nu, tad lai nauda aiziet bērniem, bet lielie brauc uz mačiem kā statisti un tūristi, kolai saka...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 13:14, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Nauda lai tiek jauno puišu audzināšanai! Ja tēvs redz, ka viņa 25 gadīgais dēls ir bezģeļņiks, kas neko nevar, varbūt pat cietumā sēž... skaidrs, ka jāmet spēki jaunākā - 14 gadīgā dēla audzināšanai, jo ar lielo diemžēl, viss jau nokavēts...
Varbūt analoģija ne pārāk, bet pēc 10 gadiem jaunieši varētu būt konkurētspējīgi. Tie, kam tagad 23, vairs neko jaunu neparādīs. Viņu līmenis ir redzams.
Ļoti neprasmīgs salīdzinājums, jo futbolam nav tikai divi dēli, bet vesela radu saime.
"Meitas" tikmēr spēlē...

Jūsu salīdzinājums ir apmēram tāds: "viens slikts bērns", tad pārējie jau automātiski nav vajadzīgi.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 13:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu melo par izteiktiem apgalvojumiem, ka Latvijas futbolā viss ir kārtībā, Tu meloji par triumfu un vēl daudzas lietas, kuras šeit neviens nav rakstījis, bet tu apgalvo ka tas te bijis rakstīts. tak apskaties kas te rakstīts un kā tu to interpretē, ja ir vismaz nelieli smadzeņu aizmetņi, tad sapratīsi, ja nav tad nav, turpini smirdēt
Nu, skumji, ka tu piekasies vārdam "triumfs", ka izrauj vienu frāzi no konteksta... 8. pasaules brīnums, "pagrieziena punkts", "dāvana valsts svētkos" neskan tikpat iedomīgi kā triumfs? Man no tādām "uzvarām" vieglāk nepaliek, nemotivētā pretinieka rezervistus jau jebkurš vinnēs.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:19, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Nu, skumji, ka tu piekasies vārdam "triumfs", ka izrauj vienu frāzi no konteksta... 8. pasaules brīnums, "pagrieziena punkts", "dāvana valsts svētkos" neskan tikpat iedomīgi kā triumfs? Man no tādām "uzvarām" vieglāk nepaliek, nemotivētā pretinieka rezervistus jau jebkurš vinnēs.
tev jāskumst ir par tevi pašu, ka esi tik ļoti piekasījies izlases uzvarai, tas gan ir nozēlojami varētu padomāt, ka kāds tev ir parādā un tēpēc tev būtu "jāpaliek vieglā" . Nu ja nepaliek vieglāk, nemokies, nošaujies.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:22, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ļoti neprasmīgs salīdzinājums, jo futbolam nav tikai divi dēli, bet vesela radu saime.
"Meitas" tikmēr spēlē...
Taisnība, skuķi spēlē. Bet zini, spēlētājiem man visgrūtāk kaut ko pārmest. Nedomā, ka esmu neadekvāts, kas ar samazgām aplies mūsu puišus.
Esam, kur esam. Mūsu juniori nespēlē pret Mbappe un citiem sava vecuma spīdekļiem. Arī mūsu klubi Eirokausos pēdējos gados nespēlē pārliecinoši. Cik tad šobrīd spēlētāju spēlē Eiropā? TURKLĀT - ne tikai skaitās uz papīra, bet arī reāli spēlē, šad tad gūst vārtus, kā savulaik Verpaks, Pahars, Laizāns (kuru pazīstu personiski), Gorkšs? Kur maiņa? Varbūt jāsāk ar bērnu un jauniešu futbolu un sportu kopumā? Arī nupat notikušais PČ vieglatlētikā parādīja, ka tādi fenomeni, kā Aigars Fadejevs, Romāns Vainšteins, Jeļena Prokopčuka, Ilmārs Bricis – jau ir gados, bet jaunas maiņas izturības sporta veidos nav. BET - ja neaudzināt, izstrādājot kārtīgu programmu, arī pēc 20 gadiem nebūs.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tev jāskumst ir par tevi pašu, ka esi tik ļoti piekasījies izlases uzvarai, tas gan ir nozēlojami varētu padomāt, ka kāds tev ir parādā un tēpēc tev būtu "jāpaliek vieglā" . Nu ja nepaliek vieglāk, nemokies, nošaujies.
Man jau viss kārtībā, vnk tagad visi kauks, ka mēs taču nesen izcīnījām sauso uzvaru pret grupas līderi, beidziet kritizēt! - lai gan kritika te pat ļoti noderētu...

  +3 [+] [-]

, 2019-11-20 13:25, pirms 4 gadiem
Par jebkuru uzvaru jāpriecājas, arī šādu. Citām futbola pundurvalstīm pat tādas nav.

Skaidrs, ka šī uzvara viena pati vēl neko nesalabo un daudz nemazina kaunu par ciklu kopumā.

Varbūt Slaviša būs beidzot iemācījies Latvijas futbolu un turpmāk ies labāk? Uz to jācer!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 13:28, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Taisnība, skuķi spēlē. Bet zini, spēlētājiem man visgrūtāk kaut ko pārmest. Nedomā, ka esmu neadekvāts, kas ar samazgām aplies mūsu puišus.
Esam, kur esam. Mūsu juniori nespēlē pret Mbappe un citiem sava vecuma spīdekļiem. Arī mūsu klubi Eirokausos pēdējos gados nespēlē pārliecinoši. Cik tad šobrīd spēlētāju spēlē Eiropā? TURKLĀT - ne tikai skaitās uz papīra, bet arī reāli spēlē, šad tad gūst vārtus, kā savulaik Verpaks, Pahars, Laizāns (kuru pazīstu personiski), Gorkšs? Kur maiņa? Varbūt jāsāk ar bērnu un jauniešu futbolu un sportu kopumā? Arī nupat notikušais PČ vieglatlētikā parādīja, ka tādi fenomeni, kā Aigars Fadejevs, Romāns Vainšteins, Jeļena Prokopčuka, Ilmārs Bricis – jau ir gados, bet jaunas maiņas izturības sporta veidos nav. BET - ja neaudzināt, izstrādājot kārtīgu programmu, arī pēc 20 gadiem nebūs.
Tas, ka trūkst līderi jau nenozīmē, ka ir jāatsakās no esošā
Paharu, Gorkšu liekat vienā kategorijā jauniešos?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 13:32, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Man jau viss kārtībā, vnk tagad visi kauks, ka mēs taču nesen izcīnījām sauso uzvaru pret grupas līderi, beidziet kritizēt! - lai gan kritika te pat ļoti noderētu...
redz, kārtējie meli, pats izdomāji ka "visi kauks" un to jau pasniedz kā notikušu faktu.
vienā komantārā tev "nepaliek vieglāk" nākamajā jau viss itkā esot kārtībā, tik tie citi traucē.
tirsējs tu esi

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:34, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tas, ka trūkst līderi jau nenozīmē, ka ir jāatsakās no esošā
Paharu, Gorkšu liekat vienā kategorijā jauniešos?
Nelieku. Bet šobrīd nav ne viena, ne otra.
No vienas puses, pat super, ka LV izlasei ir līdzjutēji, kas atbalsta gan priekos, gan bēdās. No otras... problēmas ir jāapzinās. Arvien švakāk un švakāk iet...

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:36, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: redz, kārtējie meli, pats izdomāji ka "visi kauks" un to jau pasniedz kā notikušu faktu.
vienā komantārā tev "nepaliek vieglāk" nākamajā jau viss itkā esot kārtībā, tik tie citi traucē.
tirsējs tu esi
Un? Neviens nekauc? Kauks, protams, palasi cilvēku viedokļus pēc nedēļas, mēneša. Esi no nākotnes, jau laicīgi zini ka nekauks? Kā tu zini, ka nekauks, atbildi uz jautājumu! Aha, pats jau melo, mērkaķa dvēsele!

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:39, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Un? Neviens nekauc? Kauks, protams, palasi cilvēku viedokļus pēc nedēļas, mēneša. Esi no nākotnes, jau laicīgi zini ka nekauks? Kā tu zini, ka nekauks, atbildi uz jautājumu! Aha, pats jau melo, mērkaķa dvēsele!
jā es zinu ka visi nekauks, varbūt kāds kauks, kā tu, kurš kauc par to ka citi kaukšot. Kā es zinu? es šeit neesmu pirmo dienu, zinu ka šeit ir daudzi, sakarīgi un reāli domājoši cilvēki, atšķirībā no tevis. tā es to zinu.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:53, pirms 4 gadiem
Dmitry rakstīja: Nelieku. Bet šobrīd nav ne viena, ne otra.
No vienas puses, pat super, ka LV izlasei ir līdzjutēji, kas atbalsta gan priekos, gan bēdās. No otras... problēmas ir jāapzinās. Arvien švakāk un švakāk iet...
Es gan apstrīdēšu un teikšu, ka višsvakāk ir gājis zaudējumos pret Gibraltāru, Gruziju, Farērām 2x spēļu summā, bet šis varētu būt neizteiksmīgākais cikls, jo nav īsti kam piesiet uzmanību, jo pretinieki vienkārši meistarīgāki.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:00, pirms 4 gadiem
Par treneri man neradās iespaids, ka viņam ir kāda taktika: aizsardzIbas, pretuzbrukumu, fiziska spēle, standarti, bet šajā spēlē vismaz atdeve bija laba.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:12, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Par treneri man neradās iespaids, ka viņam ir kāda taktika: aizsardzIbas, pretuzbrukumu, fiziska spēle, standarti, bet šajā spēlē vismaz atdeve bija laba.
kā ar slovēņiem izskatījās?

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:30, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kā ar slovēņiem izskatījās?
Nevaru īsti komentēt, jo tikai daļa tika redzēta, bet nav tā, ka iet sliktāk un sliktāk. Pretinieki meistarīgāki, bet varētu būt tā, ka Stojanovičš spiedīs uz to, lai izmantotu visas nepārliecinošās pretinieku darbības, vai pašpārliecinātību. Izteiktu spēles zīmējumu neesmu redzējis.
Principā treneris pamatus ieguvis Slovēnijas vidusmēra klubā un tā es arī skatos.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es gan apstrīdēšu un teikšu, ka višsvakāk ir gājis zaudējumos pret Gibraltāru, Gruziju, Farērām 2x spēļu summā, bet šis varētu būt neizteiksmīgākais cikls, jo nav īsti kam piesiet uzmanību, jo pretinieki vienkārši meistarīgāki.
Pretinieki vienkārši meistarīgāki?, jā, un par to diemžēl ir runa, jo ja Maķedonija un Izraēla ir izteikti meistarīgākas, tad kuras, gan izlases Eiropā nav meistarīgākas par Latviju?, es atradu tikai vienu Moldova, protams neskaitos paagraba līgas 6 izlases. Un vai tas ir normāli? Kur ir spēlētāji? Kā futbolā var būt 10x mazāk leģionāru, kā hokejā, kaut vajadzētu būt otrādi, jo futbols ir masveidīgāks.