Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2738, Did:0, useCase: 3

Portugāle paliek bez Ronaldu un drāmā kļūst par Eiropas čempioni

Rolands Eliņš

Portugāle paliek bez Ronaldu un drāmā kļūst par Eiropas čempioni
Portugāle svin. Un pelnīti.
Foto: AFP/Scanpix

Jau 25. minūtē fināls beidzās traumētajam Krištianu Ronaldu, bet Portugāle bez sava kapteiņa nesalūza un panāca papildlaiku, kurā Eders guva uzvaras vārtus pār mājinieci Franciju (1:0).

Portugāles sākumsastāvā šodien atgriezās Pepe, kurš pusfinālu izlaida augšstilba traumas dēļ. Taču jau spēles sākumā Portugāle palika bez cita spēlētāja, sava vissvarīgākā – Krištianu Ronaldu. 18. minūtē viņš cieta sadursmē ar Francijas spēlētāju Dimitrī Pajetu, kurš, cenšoties atņemt bumbu, ar ceļgalu ietriecās Ronaldu ceļgalā. Portugāles superzvaigzne vēl centās turpināt spēli, taču pēc pāris pieskārieniem bumbai un neveiksmīgiem centieniem uzsākt sprintu nācās saprast, ka viņš šobrīd nav gatavs spēlēt.

Ronaldu ar asarām acīs bija spiests noraisīt kapteiņa apsēju un pieprasīt maiņu. Viņa vietā laukumā devās Rikardu Kvarežma, kamēr Ronaldu uz nestuvēm tika nonests no laukuma un devās uz ģērbtuvēm. Tā bija pirmā reize pēdējo piecu finālturnīru laikā (PK un EČ), kad Ronaldu tika nomainīts un nepalika laukumā visas 90 minūtes.

Jau pirms Ronaldu traumas portugāļiem klājās smagi – francūži neizcēlās ar milzīgu pārsavru bumbas kontrolē, taču radīja ļoti asus pretuzbrukumus. Īpaši šajā ziņā izcēlās Musā Sisoko, kurš vairākas reizes izlauzās caur laukuma centru un noskrēja portugāļu aizsargus, mača sākumā veiksmīgi uzbrukumam pieslēdzās arī Patrīss Evrā. Francijas divas labākās iespējas piederēja Antuānam Grīzmanam (precīzs sitiens ar galvu augšējā stūrī) un Sisoko (ass sitiens pēc pagrieziena), taču abas reizes pārliecinoši nospēlēja Portugāles vārtsargs Rujs Patrisiu.

Cenšoties kompensēt Ronaldu noiešanu malā, portugāļi puslaika otrajā pusē ļoti aktīvi metās uzbrukumos un negrasījās iesēsties aizsardzībā. Tas nedaudz pabiedēja franču aizsardzības līniju, kura ne vienmēr bija stabila, vairākas divcīņas zaudēja centra pussargs Pols Pogbā, taču rezultāts pirmajā puslaikā netika atklāts – 0:0.

Otrā puslaika sākumā Portugāle pamazām piebremzēja savus uzbrukumus un ritēja samērā mierīga spēle, jo arī franči spēlēja piesardzīgi. Lieliska iespēja bija Grīzmanam, kurš no ļoti tuvas distances ar galvu sita pāri vārtiem, bet blāvu spēli aizvadījušais Pajets 58. minūtē tika nomainīts pret Kingsliju Komanu. Reizē ar Komana uznākšanu laukumā Francija mainīja taktikas shēmu uz 4-4-2 un pārņēma iniciatīvu pilnībā. Lieliska iespēja bija Olivjē Žirū, taču viņa sitienu no tuvas distances un asa leņķa Patrisiu atvairīja.

Francijas vārtsargs Igo Loriss lielāko daļu mača pavadīja netraucēts, taču 80. minūtē gandrīz tika pārsteigts pēc Nani centrētās bumbas, kas lidoja zem vārtu pārliktņa, un Kvarežmas sekojošā sitiena lēcienā. Loriss tomēr abās reizēs attiecīgi noreaģēja un briesmas novērsa. Francija pēc tam atbildēja ar Sasoko negaidītu tālšāvienu, bet Patrisiu tīģera lēcienā atsita spēcīgi sisto bumbu. Pēdējās minūtēs spriedze laukumā bija teju sataustāma, un par nācijas varoni gandrīz kļuva Andrē Pjērs Žiņaks, kurš soda laukumā apspēlēji Pepi un izsita bumbu starp Patrisiu kājām, taču trāpīja pa vārtu stabu... Līdz ar to pamatlaikā 0:0, un nācās spēlēt papildu 30 minūtes.

Finālspēles statistika

PortugāleKategorijaFrancija
9Sitieni18
3Sitieni rāmī7
5Stūra sitieni9
1Aizmugures2
47%Bumbas kontrole53%
86%Piespēļu precizitāte90%
12Noteikumu pārkāpumi13

Pirmajā pamatlaika puslaikā Francija vairākkārt centās aizbēgt pretuzbrukumos, kamēr portugāļi pēc stūra sitiena lika nodrebēt visai Francijai, kad Eders sita ar galvu, bet Loriss paspēja noreaģēt. Otrajā papildlaikā Rafaels Gerreiru tika pie bīstamas standartsituācijas, kurā sita neatvairāmi, taču pa vārtu pārliktni. Trauksmes zvans bija nozvanījis, bet Francijas aizsardzība nereaģēja, pārāk pasīvi nospēlēja nākamajā uzbrukumā, un uz maiņu nākušais Eders ar cīņu izkārtoja sev sitiena pozīciju un spēcīgi nosūtīja bumbu vārtu apakšējā stūrī. 1:0, Portugāle vadībā!

Francijai vēl palika 11 minūtes izglābties, taču komandas līderi sāka satraukties un vairs neparādīja labāko sniegumu. Vēl gan pēdējās sekundēs franči tika pie laba sitiena, taču tas tika bloķēts, un Portugāle varēja sākt svinēt.

Portugālei šis ir pirmais tituls kādā no lielajiem starptautiskajiem turnīriem (EČ vai PK), un tas iegūts pēc 12 gadu pārtraukuma kopš iepriekšējās vizītes "Euro" finālturnīra finālā. Savukārt Francija pirmo reizi vēsturē nav pratusi uzvarēt finālturnīrā, kas noticis tās laukumā - iepriekš 1984. gada Eiropas čempionātā un 1998. gada Pasaules kausā tika svinētas uzvaras.

Portugāle – Francija 1:0 P (0:0)

Vārti: Eders 109`
Brīdinājumi: Sedriks 34', Mariu 61,' Gerreiru 95', Karvalju 98' – Imtitī 80', Matuidī 97', Koscelnijs 107', Pogbā 114'
Portugāle: Patrisiu – Sedriks, Pepe, Fonte, Gerreiru – Karvalju, Sanšešs (Eders 80'), Silva (Motinju 67'), Mariu – Nani, Ronaldu (Kvarežma 25')
Francija: Loriss – Saņā, Koscelnijs, Imtitī, Evrā – Matuidī, Pogbā – Sisoko(Marsiāls 110'), Grīzmans, Pajets (Komans 58') – Žirū (Žiņaks 77')
Galvenais tiesnesis: Marks Klatenburgs

Eiropas čempionātu uzvarētāji un laureāti

GadsČempioneFinālāPusfinālā
2016PortugāleFrancijaVācija un Velsa
2012SpānijaItālijaVācija un Portugāle
2008SpānijaVācijaKrievija un Turcija
2004GrieķijaPortugāleČehija un Nīderlande
2000FrancijaItālijaNīderlande un Portugāle
1996VācijaČehijaAnglija un Francija
1992DānijaVācijaZviedrija un Nīderlande
1988NīderlandePSRSItālija un VFR
1984FrancijaSpānijaDānija un Portugāle

”Euro 2016” rezultatīvākie futbolisti

V.SpēlētājsIzlaseVārti
1.Antuāns GrīzmansFrancija6
2.Krištianu RonalduPortugāle3
Dimitrī PajetsFrancija3
Olivjē ŽirūFrancija3
NaniPortugāle3
Gerets BeilsVelsa3
Alvaro MorataSpānija3

Portugāle – čempionu sastāvs

NrSpēlētājsVecKlubs
Vārtsargi
1.Rujs Patrisiu28Sporting
22.Eduardu33+Dinamo Z (Horvātija)
12.Antonī Lopešs25+Lyon (Francija)
Aizsargi
2.Brunu Alvešs34+Fenerbahce (Turcija)
3.Pepe33Real Madrid (Spānija)
4.Žuzē Fonte32+Southampton (Anglija)
5.Rafaels Gerreiru22+Lorient (Francija)
6.Rikardu Karvalju38Monaco (Francija)
19.Elizeu32+Benfica
21.Sedriks Suarešs24+Southampton (Anglija)
Pussargi
8.Žuau Motinju29+Monaco (Francija)
10.Žuau Mariu23Sporting
11.Vjeirinja30Wolfsburg (Vācija)
13.Danilu Pereira24+Porto
14.Viljams Karvalju24Sporting
15.Andrē Gomešs22+Valencia (Spānija)
16.Renatu Sanšešs18+Benfica
18.Rafa Silva23Braga
23.Adrjens Silva27Sporting
Uzbrucēji
7.Krištianu Ronaldu31Real Madrid (Spānija)
9.Eders28+Lille (Francija)
17.Nani29+Fenerbahce (Turcija)
20.Rikardu Kvarežma32+Besiktas (Turcija)

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:10, pirms 8 gadiem
https://www.instagram.com/p/BHmGjDA...

haha, 200k komenti 3h laikā

  +3 [+] [-]

, 2016-07-11 01:10, pirms 8 gadiem
enzo360 rakstīja: Tad ja tu esi pasaules labakais futbolists tu aizvedīsi savu valsti līdz uzvarai - maradonna, ronaldo.
Basketbolā - maikls, kobe, lebrons.
Basketā 1 monstrs var reāli izšķirt daudz vairāk nekā futbolā, nesalīdzināmas lietas

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:11, pirms 8 gadiem
Ja cilvēkiem nepatīk futbols, neko darīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 01:11, pirms 8 gadiem
visdrīzāk CR vairs nekad neko nevinnēs ar izlasi,bet šis ir viņa gads. Eiropas čempiona tituls ir vērtīgāks par visām viņa zelta bumbām un bucām. Domāju tagad viņš nomierināsies un varēs bez stresa kapāt futbolu. Pierādīt vairs nav ko

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:13, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: visdrīzāk CR vairs nekad neko nevinnēs ar izlasi,bet šis ir viņa gads. Eiropas čempiona tituls ir vērtīgāks par visām viņa zelta bumbām un bucām. Domāju tagad viņš nomierināsies un varēs bez stresa kapāt futbolu. Pierādīt vairs nav ko
Vēl jau ir viena virsotne kur nav būts ! PČ kauss

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:13, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Šajā spēlē gūtie vārti bija dikti skaisti. Es teiktu pat nereāli.
Pisaks pret visiem fizikas likumiem.Tādi vārti var iekrist tikai finālā un mistiskā,kad karma par cūcību soda.
un cik laba sajūta redzot bumbu ielidojot tīklā. Vispār man principā tikai pēc tiem vārtiem uzreiz tāda riktīgā nervu spriedzīte uzdeva...ka nu jānotur utt. Līdz tam to finālu tā samērā bez emocijām skatījos.

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:13, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Nebija nekā no šī EČ. Nevienas uzlecošas zvaigznes. Vairums spēļu muļļāšanās. Bet tā laikam ir pēdējā laika futbola tendence.
Repost, bet par lietu
Tīri klišejiski
Tagad visi māk spēlēt. Pat nomimāli švakām izlasēm (tb Islandei, Austrijai) ir viduvēji aizsargi, nevis pilnīgs trash. Nav vairs tik lielas nevienlīdzības fiziskajā un taktiskajā sagatavotībā. Tad nu arī tikt pie momentiem lielajos turnīros ir salīdzinoši grūti. Bet uzbrucēji arī šķiet ir drusku pagrimuši...

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:15, pirms 8 gadiem
Nožēlojami. Komanda,kas nebija pelnījusi pat tikt ārā no grupas ,kļūst par čempioni. Skumji

  -1 [+] [-]

, 2016-07-11 01:15, pirms 8 gadiem
Nekas te nav pelnīts, murgs pilnīgs ne fināls. Tiesnesis pat neredz kurš nospēlēja ar roku... varžēdājie bija jāuzvar vismaz ar 2:0 bet tāds nu ir sports, bieži vien neloģisks un ironisks. Es pat negribu saukt portugāļus par čempioniem, ir grūti viņus par tādiem nosaukt

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:15, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Nu vispār es to biju domājis, ka Portugāle iespējams tāpat par čempioni kļūtu arī spēcīgākā zarā
Iespējams, protams, ir viss, kā būtu, ja būtu - tāpat neuzzināsim. Tomēr likumsakarība šoreiz bija novērojama diezgan konkrēta - Itālija pēc uzvaras pār spāņiem nespēja to pašu atkārtot pret Vāciju, Vācija krietni vājāk nospēlēja pret Francija, Francija - pret Portugāli. Man šķiet diezgan skaidrs, ka spēcīgajā zarā POR nolauztu maksimums vienu pretinieku.

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:15, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Repost, bet par lietu
Tīri klišejiski
Tagad visi māk spēlēt. Pat nomimāli švakām izlasēm (tb Islandei, Austrijai) ir viduvēji aizsargi, nevis pilnīgs trash. Nav vairs tik lielas nevienlīdzības fiziskajā un taktiskajā sagatavotībā Tikt pie momentiem lielajos turnīros ir salīdzinoši grūti.
off topic, tu uzskati Austriju par švaku izlasi?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 01:15, pirms 8 gadiem
Jigsaw rakstīja: Kad viņi tika Premjerlīgā, pirms 5 gadiem. Lai būtu komandas fans, man ir jāpiedzimst ar komandas šalli ap kaklu? Kur tu ar šo domu gājienu gribi nonākt?
Lielāks uzsvars gan bija uz to Swansea "vareno uzbrukuma futbolu" domāts

Dīvaini, ka jūsmo par komandu, kuru bieži nācies/nāksies lamāt.
54, 46 un 42... Swansea gūtie vārti Premjerlīgā pēdējās 3 sezonās. Neiet uz labo pusi...

  -1 [+] [-]

, 2016-07-11 01:15, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: Nekas te nav pelnīts, murgs pilnīgs ne fināls. Tiesnesis pat neredz kurš nospēlēja ar roku... varžēdājie bija jāuzvar vismaz ar 2:0 bet tāds nu ir sports, bieži vien neloģisks un ironisks. Es pat negribu saukt portugāļus par čempioniem, ir grūti viņus par tādiem nosaukt
Karma atspēlējās, nav ko lekt tā virsū, kā hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 01:16, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: un cik laba sajūta redzot bumbu ielidojot tīklā. Vispār man principā tikai pēc tiem vārtiem uzreiz tāda riktīgā nervu spriedzīte uzdeva...ka nu jānotur utt. Līdz tam to finālu tā samērā bez emocijām skatījos.
Ja Payet nebūtu izdarījis ko viņš izdarīja,es visdrīzāk topītu par Franciju.
Man patiesībā Portugāle,Spānija un Itālija futbolā riebjas.
Bet nu šajā EČ viņi nospēlēja pilnībā bez tām lietiņām kuras man riebjas,tobiš teātra.

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:16, pirms 8 gadiem
neoxeo rakstīja: Nožēlojami. Komanda,kas nebija pelnījusi pat tikt ārā no grupas ,kļūst par čempioni. Skumji
kāpēc nebija pelnijusi?

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:16, pirms 8 gadiem
Leo4a rakstīja: Pa lielam - neizdevies turniirs, vieniigais prieks par Islandi un Velsu.
Tas gan,maz rezultatīva spēle,kas futbolā manuprāt ir viens no būtiskākajiem faktoriem.Nevar nemaz salīdzināt ar PK 2014,kad katru spēli bija vērts skatīties.Šajā turnīrā nez kapēc tā nebija.Diemžēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:16, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Repost, bet par lietu
Tīri klišejiski
Tagad visi māk spēlēt. Pat nomimāli švakām izlasēm (tb Islandei, Austrijai) ir viduvēji aizsargi, nevis pilnīgs trash. Nav vairs tik lielas nevienlīdzības fiziskajā un taktiskajā sagatavotībā Tikt pie momentiem lielajos turnīros ir salīdzinoši grūti.
Es domāju, ka tieši fiziskā sagatavotība izlīdzina to līmeni. Tagad visi visur skrien un krampē, pļauj nost utt. Praktiski talanta pārsvars vairs nedod tādu priekšrocību kā agrāk.

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:16, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: off topic, tu uzskati Austriju par švaku izlasi?
Tas ir repost ar kontekstu
Tur runa bija par Porču nerezultativitāti pret Islandi un Austriju
Bet atkārtotais posts par vispārīgākām tendencēm

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:17, pirms 8 gadiem
Francija papildlaika 30 minūtēs neizdarīja nevienu sitienu pa Portugāles vārtiem...

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:18, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Tas ir repost ar kontekstu
Tur runa bija par Porču nerezultativitāti pret Islandi un Austriju
Bet atkārtotais posts par vispārīgākām tendencēm
aa okey, tagad sapratu tavu domu.

  +4 [+] [-]

, 2016-07-11 01:18, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pastarīšu spēlēts aizsardzības futbols un favorītu spēlēts aizsardzības futbols nav viens un tas pats.
Par pirmajiem jāpriecājas, otros jālamā.

Droši vien, kaut ko tādu, pēc tā ko teici, viens otrs tik tiešām pie sevis arī nodomā

Ar labunakt visiem.
Apsveicu Portugāli.
Bet nu pārsteigums liels.
nu sorry,neteiktu ka Portugaale speeleeja aizsardziibas futbolu grupu turniiraa,kaa nekaa visvairaak pa vaartiem sita,tik bumba vaartos negaaja,tas jau cits staasts,izsleegshanas speelees gan vairaak uzmaniibas veltija aizsardziibai,bet nu katrs speelee uz saviem trumpjiem, kas ir labi straadaajis turniira laikaa un Portugaale nemaz nebija tik liels favoriits,lai no vinjiem prasiitu mega sniegumu,pirms turniira nostatiitu pret Franciju,Vaaciju,Spaaniju un veel paaris izlaseem,teiktu ka zaudees

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 01:19, pirms 8 gadiem
gravitons rakstīja: Godiigi sakot daudzi neredzeeja Portugaales potenciaalu tikai tapeec ka vinjiem nepatika C.Ronaldo..
Statistikaa skatoties Portugaale ir starp labaakajaam komandaam turniiraa.
K.Gorksh var aizriities bet vinsh nekad nebuus uz pusi tik labs cik klibs Ronaldo..
Un vismaz es joprojām neredzu tur nekādu potenciālu
Viduvēja komanda, kādas šajā čempī varēja saskaitīt vismaz 10.
Tas, ka Porto sakrita viss kā vajag un beigās uzvarēt čempi līdzinās monētas ģērboņa uzmešanai vismaz 3-4x pēc kārtas.
Ja čempis sāktos pa jaunam, vai būtu gatavs likt naudu uz POR uzvaru? Es kaut kā nē Tā ka nezinu, par kādu imagināro potenciālu Tu runā.

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:19, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: To mēs nekas neuzzināsim....Pie tam, nav jau Portugāle slikta izlase
Nē, slikta nav, protams. Es pat teiktu, man nekas nebūtu pretī, ja apstātos pusfinālā. Bet čempionu tituls - gan nav īsti godīgi.
Protams, kad futbols ir bijis godīgs...

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:19, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja Payet nebūtu izdarījis ko viņš izdarīja,es visdrīzāk topītu par Franciju.
Man patiesībā Portugāle,Spānija un Itālija futbolā riebjas.
Bet nu šajā EČ viņi nospēlēja pilnībā bez tām lietiņām kuras man riebjas,tobiš teātra.
Nu tieši tāpēc man arī bija tāds bezemociju fināls - ka manis atbalstītie (Itāļi un spāņi) jau izbiruši bij...nu un tad "neitrālās" spēlēs parasti pieslienos "underdog".

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:20, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Vēl jau ir viena virsotne kur nav būts ! PČ kauss
tur diezvai kaut kas sanāks,lai gan kas viņu zin,bet Euro kauss tas jau ir kosmoss

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:20, pirms 8 gadiem
Portugāles aizsardzības līnijā gan tuvākajos gados būs paaudžu maiņa, jo 6 no 8 aizsargiem ir vismaz 30 gadus veci, vienīgi Gereiru un Sedriks vēl vairākus gadus varētu būt stabilas vērtības aizsardzības līnijā.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 01:20, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Repost, bet par lietu
Tīri klišejiski
Tagad visi māk spēlēt. Pat nomimāli švakām izlasēm (tb Islandei, Austrijai) ir viduvēji aizsargi, nevis pilnīgs trash. Nav vairs tik lielas nevienlīdzības fiziskajā un taktiskajā sagatavotībā. Tad nu arī tikt pie momentiem lielajos turnīros ir salīdzinoši grūti. Bet uzbrucēji arī šķiet ir drusku pagrimuši...
Es tev nepiekrītu,tā ir modes lieta. Pēdējā laika modes lieta.
Nāks kāds jauns treneris ar kādu sensacionālu atklājumu uzbrukumā un atkal visi tieksies pēc tā.
Tāpat kā bija vēl nesen ar Spāniju,kad tie iznesa jebkuru aizsardzības tipa taktiku. Tagad tos atkoda un čuš vien sanāk.
Tagad vienkārši komandas ir pārāk piesardzīgas.

Paskaties kas notiek ar to aizsardzības tipa taktiku,kad neaiziet pēc plāna.
Šad tad ierij pilnu kurvīti,kad spēle jāpārveido uz uzbrukumu.
Jaukt vienmēr ir vieglāk kā veidot.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-11 01:23, pirms 8 gadiem
Šitie godīgs negodīgs ritīgs bērnudārza bazars...ko negodīgu Portugale izdarīja lai būtu tur kur viņa ir patreiz????

  +3 [+] [-]

, 2016-07-11 01:24, pirms 8 gadiem
yuka rakstīja: Un vismaz es joprojām neredzu tur nekādu potenciālu
Viduvēja komanda, kādas šajā čempī varēja saskaitīt vismaz 10.
Tas, ka Porto sakrita viss kā vajag un beigās uzvarēt čempi līdzinās monētas ģērboņa uzmešanai vismaz 3-4x pēc kārtas.
Ja čempis sāktos pa jaunam, vai būtu gatavs likt naudu uz POR uzvaru? Es kaut kā nē Tā ka nezinu, par kādu imagināro potenciālu Tu runā.
mmmmm,vaartsargs Patriciu nezaudeeja visaa turniiraa nevienu speeli, Pepe visa turniira labaakais aizsargs,Ronaldo viens no turniira labaakajiem bombardieriem,Sanches liekas ka labaakais jaunais speeleetaajs shajaa turniiraa,izlasei mazs potenciaals?

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:24, pirms 8 gadiem
Šis f-turnīrs kļuvis par 3.apmeklētako Eiropas čempionāta f-turnīru vēsturē.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 01:24, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: nu sorry,neteiktu ka Portugaale speeleeja aizsardziibas futbolu grupu turniiraa,kaa nekaa visvairaak pa vaartiem sita,tik bumba vaartos negaaja,tas jau cits staasts,izsleegshanas speelees gan vairaak uzmaniibas veltija aizsardziibai,bet nu katrs speelee uz saviem trumpjiem, kas ir labi straadaajis turniira laikaa un Portugaale nemaz nebija tik liels favoriits,lai no vinjiem prasiitu mega sniegumu,pirms turniira nostatiitu pret Franciju,Vaaciju,Spaaniju un veel paaris izlaseem,teiktu ka zaudees
+++
Pilnīga Tev taisnība. Pret ko varēja, pret to nespēlēja no aizsardzības.
Nu tas jau tā ir ar visām aizsardzības komandām, lielākoties.

Chelsea savos visdziļākās aizsardzības gados pret, piemēram, Kazaņas Rubin tak arī negāja spēlēt no aizsardzības.
Tas ir cits temats.

Redz, Chelsea, gadiem ejot, savus līdzjutējus ir izglītojis aizsardzības futbola skaistumā. Arī postā, jā, bet, pirmkārt, tomēr skaistumā.
Man tik radās jautājums, kā Swansea varēja to Jigsaw izglītot... totālā fubola jomā?

Neiet man tas viss kopā.

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:25, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tieši tāpēc man arī bija tāds bezemociju fināls - ka manis atbalstītie (Itāļi un spāņi) jau izbiruši bij...nu un tad "neitrālās" spēlēs parasti pieslienos "underdog".
Manas favorīt komandas šajā EČ nebija,tā kā man vispār nebija par ko topīt. Otrā zemes lodes pusē mana favorīt komanda ierija no Čīles.
Viena vienīga vilšanās
Hokejā,tagad arī futbolā

     [+] [-]

, 2016-07-11 01:25, pirms 8 gadiem
Bronsons rakstīja: Šitie godīgs negodīgs ritīgs bērnudārza bazars...ko negodīgu Portugale izdarīja lai būtu tur kur viņa ir patreiz????
Vienkārši nevar sagremot POR triumfu, tāpēc meklē iemeslu kā noniecināt šo titulu Lai vārās savā sulā

  +2 [+] [-]

, 2016-07-11 01:27, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: nu sorry,neteiktu ka Portugaale speeleeja aizsardziibas futbolu grupu turniiraa,kaa nekaa visvairaak pa vaartiem sita,tik bumba vaartos negaaja,tas jau cits staasts,izsleegshanas speelees gan vairaak uzmaniibas veltija aizsardziibai,bet nu katrs speelee uz saviem trumpjiem, kas ir labi straadaajis turniira laikaa un Portugaale nemaz nebija tik liels favoriits,lai no vinjiem prasiitu mega sniegumu,pirms turniira nostatiitu pret Franciju,Vaaciju,Spaaniju un veel paaris izlaseem,teiktu ka zaudees
Playoffā es teiktu Santušs izspieda maksimumu no komandas. To vajag mācēt - gan trenerim atrast taktiku, gan spēlētājiem to izpildīt
Finālā gan uzskatu, ka arī paveicās - frančiem pēc loģikas "vajadzēja, prasījas" iespiest kaut 1 golu, un tālāk jau būtu aizgājusi cita spēle, Por būtu aktīvak jāiet uz priekšu. Bet paši franči vien vainīgi, ka to neizdarīja.ja reiz nevar dabūt pūsli vārtos,tad neko.