Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Liepājai" šausmīgs pirmais puslaiks un zaudējums Belfāstā

Andrejs Siliņš

"Liepājai" šausmīgs pirmais puslaiks un zaudējums Belfāstā
Artūrs Karašausks
Foto: Mārtiņš Sīlis

Aizvadot sliktu pirmo puslaiku, ceturtdien pie zaudējuma UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas turnīra pirmās kārtas pirmajā spēlē tika "Liepāja", kas ar rezultātu 1:3 piekāpās Ziemeļīrijas vicečempionei Belfāstas "Crusaders".

Uz Ziemeļīriju liepājnieki bija spiesti doties bez virknes spēlētāju, kas nav Latvijas pilsoņi (Giorgi Eristavi, Seidina Keitā, Elhadži Gejs, Valentīns Raļkevičs), jo laikus neizdevās nokārtot vīzas. Pēdējā brīdī gan sanāca sakārtot vīzu galvenajam trenerim Tamazam Pertijam, kurš bija pie komandas. Neraugoties uz visu, pirms mača par favorīti tika uzskatīta Liepājas komanda.

Tomēr jau pirmajās desmit spēles minūtēs mājinieki apgāza bukmeikeru prognozes - ziemeļīri spēlēja droši un īsā laikā tika pie diviem stūra sitieniem. 13. minūtē pēc Ouvensa sitiena pie bumbas tika Hītlijs, kurš sita tikai pāri vārtiem. 15 minūtes vēlāk mājinieki atklāja mača rezultātu - pēc piespēles bumba nonāca soda laukumā, kur aizsardzība nenospēlēja līmenī, bumba nonāca pie Filipa Lourija, kurš no pieciem metriem raidīja bumbu vārtos, panākot 1:0 "Crusaders" labā.

Ziemeļīru pusprofesionāļi pie tā neapstājās un desmit minūtes pirms puslaika pārtraukuma guva arī otros vārtus. No tālienes bumbu apakšējā stūrī raidīja Maikls Kārvils un jau 2:0 mājinieku labā. Puslaika izskaņā iespēja arī liepājniekiem, taču Kristaps Grebis atlēkušo bumbu sita pāri vārtiem, un pēc 45 minūtēm Liepājas komanda atradās iedzinējos ar 0:2.

Varētu domāt, ka liepājnieki puslaika pārtraukumā būs saņēmušies un otrajā spēs apliecināt savu favorītes statusu, taču nebija gatavi to darīt jau no paša sākuma un par to samaksāja. 55. minūtē Džordans Ouvenss pēc stūra sitiena izmantoja kārtējo liepājnieku kļūdu aizsardzībā un panāca jau graujošu 3:0...

Brīdi pēc tam Artūrs Karašausks uzņēmās iniciatīvu, tomēr mājinieku kapteinis Kolins Koutss bloķēja Artūra sitienu. Drīz vien gan "Liepāja" pie vārtiem tika tāpat - Karašausks guva ļoti skaistus vārtus no soda laukuma stūra - 3:1. Pēc šī vārtu guvuma liepājnieki beidzot "atvērās". Uz maiņu nākušais Marks Kurtišs pēc Kristiana Torresa piespēles trāpīja pa stabu, Karašausks sita nedaudz pāri vārtiem, Leonels Strumija sprintā saasināja situāciju pie vārtiem.

Ziemeļīriem sāka aptrūkties fiziskā spēka, lai turētu līdzi Liepājas piedāvātajam tempam, un Karašauskam bija vēl viena laba iespēja, kas palika neizmantota. Pēc Kurtiša sitiena mājiniekus no vārtu zaudējuma glāba vārtsargs Braiens Džensens. Tiesnesis dāvāja ilgu kompensācijas laiku piecu minūšu garumā, taču liepājnieku nespēja atgūt vēl vienus vārtus, un spēle noslēdzās ar zaudējumu - 1:3.

Crusaders - Liepāja 3:1 (2:0)
Vārti: Lourijs 28', Kārvils 35', Ouvenss 55' - Karašausks 61'
Brīdinājumi: Snodijs 90+2' - Grebis 31', Jurkovskis 43', Torress 90+1'
Crusaders: Džensens, Bērnss, Koutss, Lourijs (Glakins 73'), Vords, Kārvils (Beverlends 85'), Forsaits, Ouvenss, Snodijs, Hītlijs (Vaits 82'), Brauns.
Liepāja: Doroševs, Kļava, Strumija, Hmizs, Karašausks, Jurkovskis, Afanasjevs (Kurtišs 59'), Torress, Grebis, Ivanovs, Tomičs (Ķigurs 71').
Sitieni (vārtu rāmī): 6 (3) : 14 (6)
Pārkāpumi: 14 : 4
Stūra sitieni: 8 : 5

UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas pirmā kārta, pirmā spēle

SpēleSākuma (LV) laiks/Rezult.
Ventspils - Valur0:0
Ferencváros - Jelgava2:0
Crusaders - Liepāja3:1

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:07, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: !edviins straume, 23:51, pirms 4 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Un it kā Jelgava ar Ventspili būtu labāk nostartējuši. Liepāja ta vismaz vienu golu iesita.

Viens gols nav ne punkts,ne uzvara.Šobrīd ar visu savu štruntīgo spēli,labākais rezultāts FK Ventspilij.(Tiesa,vienīgā,kura spēlēja mājās)Tomēr nav te ko spriedelēt,secinājumus izdarīsim pēc atbildes spēlēm.
Jā, cik pērn (bez Liepājas EL) bija labi, tik šogad sāji. Un izredzes domāju, ka ir tikai VEN 30% un LIE 25%, kamēr JEL 5 %.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-30 00:09, pirms 7 gadiem
>>>Ambrē
Viņš jau runāja par punktiem.Leišiem uzvara,neizšķirts un zaudējums.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-30 00:09, pirms 7 gadiem
Ziechis rakstīja: Tiesam daudzi tik vien gaida kad liepaja kritis... Un ne tikai gaida,bet arii noveel. Skumji - ko vairs teikt.
Bet vel nekas nav galaa.
Par treneriem - neviens nav ideals. Arii Dobrecovs. Vina pagajosa gada klupsana bija ne jau speletaju trukums , bet motivacijas trukums speletajiem, jo vini visi bija MEGA slinki.
Uzskatu , ka pec 2gadiem atgriezisies un bus viss spicakais treneris Latvijaa. Bet paslaik lai vel biki restartejas vai smelas jaunas idejas.
Beidz!
Interesanti kurš treneris būtu guvis labus panākumus pērn, ja zaudētu vadošos spēlētājus-D. Ikaunieku un V. Kamešu.
Gribētos redzēt kādi Pertijam būtu panākumi, ja pēkšņi izdomātu pārdot Karašausku.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:10, pirms 7 gadiem
Mums vismaz 0-6 nav. Un tas jau ir labi.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-30 00:11, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik neredzēju konkrēto spēli, tad man par to komentāru nav. Tomēr nevienam nav noslēpums,ka FKL aizsardzības līnija arī nav uber laba.
Katrā Doro spēlē viens taurenis. Paldies par titulu 2015ajā,bet tad jau vagoni dalījās.
Ja Tu saki, ka defs ir švaks, tad mana ace saka, ka švaki ir pussargi. Ne velti Tamazs met iekšā Osi un Dimu kā balstus, lai izpildītu bumbas atņemšanu, jo citi to neizpilda. Kā Osis un DIma balstā, tā nav uzbrūkoša stila. Liepāja šosezon regulāri iekrīt uz aizsardzības 60. līdz 30. metru. Tā nav aizsargu zona vēl. Protams, Ivanovs ar pāriniekiem arī slikti slauka, bet mēsli sākas v atakujušajā plane deistvij, kā runā trenners.

Es vēlu panākumus un būšu ar komandu līdz pēdējam!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:12, pirms 7 gadiem
Super traapiigi, it sewishki beigas ar NRA...man te UK bij prieks palasiit iespeejamo aktuaalo LV presi!

bet ja nopietni, tad bik jau bessii, ka newar nekaadiigi muuseejie sanjemties pret it kaa pastariishiem, lai gan pashi jau vien taadi mini futbol walsc piederiigie vien esam...

p.s.
es jau gan domaaju, kaLiepaajaa pie labiem laika apstaakljiem, pirmajaa puslaikaa atkapaasim vienu banku, otrajaa otru un iespeejams, ka izrausim uzwaru jau papildlaikaa, shoreiz liidz pendeleem labaak tomeer neaiwelkot, bet arii liidz taam tiekot, shoreiz Ikaunieks gan ka iesitiis!!!

sasperjods-k rakstīja: Kad latvieši kaut ko lielu vinnē, SC.com ir baigie virsraksti no ārvalstu portāliem.

Tad nu esam sadarbībā ar strimaludzive.eu ko līdzīgu sagatavojuši Belfāstas desu sējējiem:

Kurzemes Vārds:
VĪZU TROBELIS ATSAUCAS LAUKUMĀ

Ierasti vieglā Liepāja viesos zaudēja smagnējiem britu pusprofesionāļiem ar mazizredžu rezultātu. Pertijam jāatkārto pasaules indiāņu literatūras zelta fonds!?

Diena:
LIELĀKAIS FAVORĪTS LIELĀKAJĀ BEDRĒ

Latvijas komanda ar nomināli vieglāko pretinieku piedzīvo savu svēršanas procedūru. Jaunā kluba jaunais piegājiens paliek kā bērnu skaitāmpantīņā. Viena maza turku pupa ceļoja uz Angliju, Anglija bij aizslēgta, Atslēga bija nolauzta.

Overtime
SLEDUJŠČIJ VOPROS (NEXT QUESTION)

Kāpēc Latvijā par profesionāļiem sauc spēlētājus, kas saņem tik pat cik pusslodzes britu futbolisti (par futbolu), kas spēlē pēc pamatdarba, kurā vien jau pelna 3000-5000 EUR...

100% Sporta studija
MĒS ESAM SKELETONA KARAĻI

Dienā, kad visu pasauli satrauc šaušalīgās ziņas par to, ka visvairāk renes sportos kontrolēs latviešus, nedaudz nepaveicās Liepājas futbolistiem, bet cerība ir dzīvāka kā pret slovākiem pie 1-7 pēc kārtējā Irbes gamaka uz Lillehameres spēlēm pirms 24 gadiem.

Latvijas Avīze
LIEPĀJĀ NEDZIMST VĪZAS (LATVIEŠU KROGUS HIMNAS PARAFRĀZE)

UEFA nepārdomātās izlozes norises politikas dēļ visa komanda bija neziņā par 3-4 leģionāru iespēju spēlēt Ziemeļīrijā, bet treneris vīzu saņem tikai diplomātiskajos kanālos. Tas atstāja ietekmi uz spēli pret drošsirdīgajiem britiem. Liepājā būs varena vikingu kauja par kuršu godu. 8. jūlijā Grobiņā - Liepājas mātes pilsētā (tagad 20x mazāka, bet futbolā...!?!?!) Vikingu svētki vai sēras gaida.

NRA
LIEPĀJA ZEM VENTSPILS

Visā Latvijā ironizē par Ventspils nespēju savā futbola līgā un pret Islandes pusmeistariem, kamēr Liepāja paliek dziļā britu peļķē biksēm pusmastos. Pret vēju spļauj muļķais... Ziemeļīri pārmācija visos elementos Liepāju. Kā ir, Liepājas buriniek, kuģīt...

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:12, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>Ambrē
Viņš jau runāja par punktiem.Leišiem uzvara,neizšķirts un zaudējums.
Bet jāņem vērā, ka FK Liepāja spēlēja bez leģionāriem praktiski. Domāju, ka FK Ventspils un FK Liepāja var tikt mierīgi tālāk - FK Jelgavai ir javeic daļēji brīnums, lai izkļūtu no 0:2 zaudējuma.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-30 00:13, pirms 7 gadiem
Nekādi nevaru saprast,kur tad tas Pertijas super trenera talants???Gaidu,gaidu,nevaru sagaidīt ,jau no gada sākuma to brīnumu neredzu!!!

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:13, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>Ambrē
Viņš jau runāja par punktiem.Leišiem uzvara,neizšķirts un zaudējums.
Ir teicamnieka sindromu sirgstošie...
Bet audzinām kopā!!!

P.S.
Ja godīgi, nevaru aiziet gulēt - VEN redzētais (to Ašvārtu jādzen prom) un Liepājas nolaistais ūdens ir graujošs. Ceru, ka Edmunds ātri vien kliedēs to rangu, kur izlase ir 50., bet VL 41. Jo šodien bija arī VL 50.

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:16, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz!
Interesanti kurš treneris būtu guvis labus panākumus pērn, ja zaudētu vadošos spēlētājus-D. Ikaunieku un V. Kamešu.
Gribētos redzēt kādi Pertijam būtu panākumi, ja pēkšņi izdomātu pārdot Karašausku.
Jā - Dobriku noņemt par pērno gadu bija neprāts. Jaunos izsēja, tagad vācam atpakaļ lēnām, un vecajie nomurrāja sezonu (Doro, Ivanovs).
Nav slikts šī gada modelis. Es domāju, ka ilgtermiņā Mārim ir plāns. Ar Tamazu, gruzīņiem un sahāru iedot čaru jaunajiem, ka Liepājas karogs ir jāizcīna treniņos. Tapēc atbalstu Māra taktiku - simtgades VL mēs svinēsim augļus ar vai bez Pertiju, bet ar Dobriku VL - kurā klubā, laiks rādis!!!

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:17, pirms 7 gadiem
TORES rakstīja: Nekādi nevaru saprast,kur tad tas Pertijas super trenera talants???Gaidu,gaidu,nevaru sagaidīt ,jau no gada sākuma to brīnumu neredzu!!!
Tur jau tā lieta, ka nav talanta - vienkārši uz Baltijas fona viņš ir teju Mourinju, bet patiesībā nekā īpaša tur nav.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-30 00:19, pirms 7 gadiem
Ziechis rakstīja: Tiesam daudzi tik vien gaida kad liepaja kritis... Un ne tikai gaida,bet arii noveel. Skumji - ko vairs teikt.
Bet vel nekas nav galaa.
Par treneriem - neviens nav ideals. Arii Dobrecovs. Vina pagajosa gada klupsana bija ne jau speletaju trukums , bet motivacijas trukums speletajiem, jo vini visi bija MEGA slinki.
Uzskatu , ka pec 2gadiem atgriezisies un bus viss spicakais treneris Latvijaa. Bet paslaik lai vel biki restartejas vai smelas jaunas idejas.
Pr Dobrecovu piekrītu. Redz ko viņš jau ir izdarījis ar 1. līgas debitantiem, Grobiņu

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:19, pirms 7 gadiem
uldiso rakstīja: Super traapiigi, it sewishki beigas ar NRA...man te UK bij prieks palasiit iespeejamo aktuaalo LV presi!

bet ja nopietni, tad bik jau bessii, ka newar nekaadiigi muuseejie sanjemties pret it kaa pastariishiem, lai gan pashi jau vien taadi mini futbol walsc piederiigie vien esam...

p.s.
es jau gan domaaju, kaLiepaajaa pie labiem laika apstaakljiem, pirmajaa puslaikaa atkapaasim vienu banku, otrajaa otru un iespeejams, ka izrausim uzwaru jau papildlaikaa, shoreiz liidz pendeleem labaak tomeer neaiwelkot, bet arii liidz taam tiekot, shoreiz Ikaunieks gan ka iesitiis!!!
paldies, bračiņ!!!
Pludmale paliek aiz mums ; )

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:20, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: 0:6 pret Kairat ir neitrāla bilance?
1 uzvara, 1 neizšķirts un 1 zaudējums. Ko piesējies? Es par spēļu bilanci runāju, nevis par vārtu attiecību Skatos, ka alguns jau pirmais šo uzcepis

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:21, pirms 7 gadiem
Jā, Ventspils mājās nevarēja iesist, bet Islandē varēs - neticu, neticu ... (ņemot vēl vērā cik šogad Ventspils vispār vāji spēlē Ašvorta vadībā) Liepājai 2-0 mājās uztaisīt ir reāli, ja paši gribēs (ar to Pertiju jūs gan varat tikai auzās iebraukt) Jelgavai viss jau ir beidzies, bet pretinieks jau ar bija tas pats spēcīgākais.

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:23, pirms 7 gadiem
vālētājs rakstīja: Pr Dobrecovu piekrītu. Redz ko viņš jau ir izdarījis ar 1. līgas debitantiem, Grobiņu
Tas, ka Daiņus un Andrus ir LFF izvēlēti ne-skonto tvaika nosūcēji, sen skaidrs. Bet man tikai pirms 3 mēn atausa apziņa, ko Mežeckis 80. tajos darīja Zvejniekā - kur auga Danga (alā - T. Adamzs) Verpakovskis (Ilmārs, mazie, Ilmārs), Intenjanka un Liepājas Laudrups Linards, kontrolēt, lai Daugavu nenomāc Zvejnieks.

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:26, pirms 7 gadiem
2 igauņu izlases vārtsargi, kuri spēlē somu klubos, šovakar aizvadīja sausās spēles EL 1.kvalifikācijas kārtā.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-30 00:26, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: Tur jau tā lieta, ka nav talanta - vienkārši uz Baltijas fona viņš ir teju Mourinju, bet patiesībā nekā īpaša tur nav.
Labi runā un ir temperaments.
Sportā tāds ir kam - !?!
Muzikā - Teterovskim, mākslā - Brektem, politikā - ........... Lembergam.

Tapēc jau pavelk, ka runā un temperaments.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:32, pirms 7 gadiem
Namej tu neesi tp cetru 9 verts bed drizak cetru 0 verts. Uz cik spelem tu pagjoso gadu aug-nov. biji uz Liepajas spelem es biju uz visam un neredzeju Ikaunieka,Kamesa trukumu un ne jau arii Hmiza. Un paslaik es nerunaju par kamazu vai Karu. Tie speletaji negribeja spelet futbolu un nemaz necentas (iznemot vienu speli ar rigu- kur garanteja sev 4vietu). Un tas bija tas sapigakais. Varbut pie vainas bija Olijars.
Vari salidzinat kautvai ar Afanasjevu 2016 un 2017!
Tapec mans viedoklis ir atbalstam paslaik to kas ir un velak Dobrecovs bus atpakal.
P.S. kaa doma no kurienes taa peksni paradijas tik speciga Grobina!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:32, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Jā - Dobriku noņemt par pērno gadu bija neprāts. Jaunos izsēja, tagad vācam atpakaļ lēnām, un vecajie nomurrāja sezonu (Doro, Ivanovs).
Nav slikts šī gada modelis. Es domāju, ka ilgtermiņā Mārim ir plāns. Ar Tamazu, gruzīņiem un sahāru iedot čaru jaunajiem, ka Liepājas karogs ir jāizcīna treniņos. Tapēc atbalstu Māra taktiku - simtgades VL mēs svinēsim augļus ar vai bez Pertiju, bet ar Dobriku VL - kurā klubā, laiks rādis!!!
Sahāru?
No Sahāras palicis tikai Diops, un arī tas spēlē pie FKL dublieriem. Pārējie jau ir Sahārā.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:32, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Labi runā un ir temperaments.
Sportā tāds ir kam - !?!
Muzikā - Teterovskim, mākslā - Brektem, politikā - ........... Lembergam.

Tapēc jau pavelk, ka runā un temperaments.
Ostapenko ira. Tāpēc arī ir spējīga izvilkt zaudētas spēles.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:34, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Ja un kas vārtos?Sopots?
Liepājā Rali ieliks, es jau kopš 2/3 kārtas nesaprotu, ko to Pāvelu vēl velk. Ralis ir labs.
Bija 1-2 spēles bālas, bet pēdējo pret VEN izdarīja vairāk par Karu, lai uzvarētu.
1.95 un lec uz pirmo, nevis kā Doro ar pieredzi lec uz reakciju un nokavē pusi vai izlaiž bezdelīgas caur plaukstām.

P.S.
Šodien labi, ka Pavlovs nesalauza roku, jo ap 70.min islandieša tālšāviens 60 cm virs štangas būtu salauzis Pavlova roku, ja bumba būtu 30 cm zemāk, jo delma kauls jau tā atsitās pret štandziņu.

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:37, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sahāru?
No Sahāras palicis tikai Diops, un arī tas spēlē pie FKL dublieriem. Pārējie jau ir Sahārā.
Senegālā pūš Sahāras vēji, nerunājot par Mauritāniju.
Nemāci ģeogrāfiju 2kāršam bronzas ģeogrāfam no 6. vidišines - paldies Indrai Sedulei.

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:38, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Ostapenko ira. Tāpēc arī ir spējīga izvilkt zaudētas spēles.
Pagaidām labi runājis Gulbis... Aļona iet uz to : )
Kādreiz 32 kg.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:39, pirms 7 gadiem
Žēl, ka Rakels vēl nav iekļauts "Lech" pieteikumā EL.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:39, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Senegālā pūš Sahāras vēji, nerunājot par Mauritāniju.
Nemāci ģeogrāfiju 2kāršam bronzas ģeogrāfam no 6. vidišines - paldies Indrai Sedulei.
Fuj bez šiem piesārņotājiem gan varētu iztikt...

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:40, pirms 7 gadiem
Ziechis rakstīja: Namej tu neesi tp cetru 9 verts bed drizak cetru 0 verts. Uz cik spelem tu pagjoso gadu aug-nov. biji uz Liepajas spelem es biju uz visam un neredzeju Ikaunieka,Kamesa trukumu un ne jau arii Hmiza. Un paslaik es nerunaju par kamazu vai Karu. Tie speletaji negribeja spelet futbolu un nemaz necentas (iznemot vienu speli ar rigu- kur garanteja sev 4vietu). Un tas bija tas sapigakais. Varbut pie vainas bija Olijars.
Vari salidzinat kautvai ar Afanasjevu 2016 un 2017!
Tapec mans viedoklis ir atbalstam paslaik to kas ir un velak Dobrecovs bus atpakal.
P.S. kaa doma no kurienes taa peksni paradijas tik speciga Grobina!
Jā, protams, ka arī 2015. gadā izcīnītajs LFV čempionu tituls atstāja savu iespaidu uz LFK sniegumu, jo pārlieki lielu pašpārliecinātību spēlētājs var dabūt jebkurā brīdī, un jebkurā vecumā.
Tomēr atceries, ka Māris pats pēc pagājušās sezonas atzina savas kļūdas pie komandas komplektācijas. Īpaši par Jurkovska, Ščadčina un Savaļnieka izīrēšanu citām komandām.
Tas tāpat skaidrs kāpēc SC Grobiņa šobrīd 1. līgā tik labi spēlē. Daudzi no jaunajiem ''grobiņniekiem'' kaut nedaudz jau pērn apbružājās FKL. Un D, Dobrecovs pats par sevi ir super labs spēlētājs, kuru Starkovs nosauca par vienu no labākiem LV jaunajem spēlētājiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-30 00:47, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Fuj bez šiem piesārņotājiem gan varētu iztikt...
Kas Tev pret Keitā - viņš izcēla pirmo uzvaru Jelgavā martā vēl...
Jā nenosargāja Doroševam Ledezmas stūra sitienu, bet pēc tam tā lasīja bumbas un ievadīja uz priekšu...

  -1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:51, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, protams, ka arī 2015. gadā izcīnītajs LFV čempionu tituls atstāja savu iespaidu uz LFK sniegumu, jo pārlieki lielu pašpārliecinātību spēlētājs var dabūt jebkurā brīdī, un jebkurā vecumā.
Tomēr atceries, ka Māris pats pēc pagājušās sezonas atzina savas kļūdas pie komandas komplektācijas. Īpaši par Jurkovska, Ščadčina un Savaļnieka izīrēšanu citām komandām.
Tas tāpat skaidrs kāpēc SC Grobiņa šobrīd 1. līgā tik labi spēlē. Daudzi no jaunajiem ''grobiņniekiem'' kaut nedaudz jau pērn apbružājās FKL. Un D, Dobrecovs pats par sevi ir super labs spēlētājs, kuru Starkovs nosauca par vienu no labākiem LV jaunajem spēlētājiem.
Madonas/Lazdonas kāmi nepiesauc - ar Mežecki murrāja VOCā visu spēli, lai gan es ķertu galvu.
Grobiņai savs ceļš (ceru Olimpa līdzība)
Dobrecovam tēvam - savs
Dobrecovam dēlam - atkal savs

BET-lai vai kā Liepājā futbols ir visdziļāk - visi jūt tam līdzi par visu.
Un tā tam būs būt par spīti Porziņģim, nekādi nenoniecinot viņu!!!

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:51, pirms 7 gadiem
N9! Ar tiem speletajiem kas bija palikusi Liepaja arii vareja gazt kalnus, un atkartosos velreiz, vini vienkarsi uz laukuma atsedeja savu algu! Kas pie taa vainigs - Dobriks, Verpis, Olijars vai tomer tu, jo nenaci uz stadiona atbalstit.
Personigi man sii gada modelii patik tas kaa chali cinas. Arii zaudetas speles vini kapaa, bet meistariba ir tada kada ir. Pat Lat izlasee nevar 3 piespels iedot pretinieka laukuma pusee.

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:53, pirms 7 gadiem
>>Sasper,Problēmā ir ,ka Māris nevar pieņemt pats lēmumus!!!Bet viņam ir daudz ieteicēju,naudas devēju,domdevēju, un Māris sāk līdz ar to izzust,un diemžēl visi jaunie Liepājnieki futbolisti ir spiesti pamest Liepāju!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:56, pirms 7 gadiem
Par LV klubiem sliktāka bilance EL 1.kvalifikācijas kārtās 1. spēlēs ir tikai Armēnijai (3 zaudējumi 3 spēlēs), Gruzijai (3 zaudējumi 3 spēlēs), Gibraltāram (2 zaudējumi 2 spēlēs), Andorai (2 zaudējumi 2 spēlēs), Sanmarīno (2 zaudējumi 2 spēlēs), Kosovai (1 zaudejums 1 spēlē) Tāda pati bilance ir Farēru salām.

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:05, pirms 7 gadiem
TORES rakstīja: >>Sasper,Problēmā ir ,ka Māris nevar pieņemt pats lēmumus!!!Bet viņam ir daudz ieteicēju,naudas devēju,domdevēju, un Māris sāk līdz ar to izzust,un diemžēl visi jaunie Liepājnieki futbolisti ir spiesti pamest Liepāju!
Ej un atnes naudu vai viedumu. Es neredzu kļūdas.
Jā pērn - palaist jaunos ganos izrādījās kļūda, bet ne sezonas sākumā. Kas zināja, ka Doro nevilks, ka Kamiesi un Dāvi atdosim labi. Ka Gorkšs būs tāds puszābaks laukumā?! Pēc sezonas Māris to atzina par jaunajiem. Cieņa. Dobriku nevajadzēja par to laist, bet trenerim tāda maize.
Šogad ir lielais džokers. Kas ir kas! Temperaments vai pieredze. Liepājai ir bijuši 4 zelta laiki - 20/30.tie (t.sk. Oto Fišera laikā), Ptičkina SM laiki un Bena un Abramčika laiki - pārējie visi bijuši sāji gadi, izņemot Dobrecova saldo 2015, par ko man, paldies vēl tagad garšo šampis no Dobrika un Māra rokām laukumā : )

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par LV klubiem sliktāka bilance EL 1.kvalifikācijas kārtās 1. spēlēs ir tikai Armēnijai (3 zaudējumi 3 spēlēs), Gruzijai (3 zaudējumi 3 spēlēs), Gibraltāram (2 zaudējumi 2 spēlēs), Andorai (2 zaudējumi 2 spēlēs), Sanmarīno (2 zaudējumi 2 spēlēs), Kosovai (1 zaudejums 1 spēlē) Tāda pati bilance ir Farēru salām.
esam 48.

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:06, pirms 7 gadiem
Žēl, ka SC publicē visādus Hadersfildus par EPL čempioniem, bet nekad Olimpiju vai RFK

Skonto (14) Rīgas FK (8) Olimpija (7) Ventspils (6) ASK (3) Ķeizarmežs (2) Metalurgs (2) Daugava (1) Liepāja (1) Spartaks (1)