Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Bezzobainā "Liepāja" piedzīvo izgāšanos pret "Sūduvu"

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Bezzobainā "Liepāja" piedzīvo izgāšanos pret "Sūduvu"
Artūrs Karašausks
Foto: LFF

UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas otrās kārtas pirmajā spēlē šovakar "Liepāja/Mogo" futbolisti savā laukumā ar 0:2 piekāpās Lietuvas klubam Marijampoles "Sūduva". Atbildes spēle paredzēta 20. jūlijā.

Abas komandas iekļūšanu otrajā kārtā nodrošināja savu pirmās kārtas atbildes spēļu pēdējās sekundēs. Liepājniekiem derīgo 2:0 uzvaru pret Belfāstas "Crusaders" izrāva pēdējo mēnešu laikā lieliski spēlējošais uzbrucējs Artūrs Karašausks. Marijampoles "Sūduvai", turpretim, uzvaru pret Soļihorskas "Shakhtyor" nodrošināja aizsargs Aļģis Jankausks, kurš veiksmīgi pieslēdzās Lietuvas komandas izpildītajai standartsituācijai kompensācijas laika otrajā minūtē. Jāatzīmē, ka pēc piedzīvotā fiasko tika atlaists "Shakhtyor" komandas galvenais treneris Oļegs Kubarevs, kurš iepriekšējā sezonā līdz Latvijas čempiones titulam aizveda Jūrmalas "Spartaku".

Pirmajās 5-10 minūtēs abas komandas vairāk cīnījās par iniciatīvas iegūšanu. Šajā konkrētajā komponentē visa atlikušā pirmā puslaika laikā labāki izrādījās "Sūduvas" futbolisti. Pirmo pusmomentu Lietuvas komanda izveidoja devītajā minūtē, kad savā soda laukumā kļūdījās "Liepājas" senegāliešu aizsargs Gejs, bumbai teju nokļūstot līdz vārtu priekšā esošajam viesu uzbrucējam Karolim Laukžemim (pagājušajā sezonā spēlējis "Jelgavas" rindās).

Marijampoles "Sūduva" komanda laukumā ieguva arvien izteiktāku teritoriālo pārsvaru, vairākkārt radot bīstamas situācijas pie liepājnieku vārtiem. 14. minūtē viesi izšķērdēja ļoti bīstamu standartsituāciju pie paša "Liepājas" soda laukuma. Tomēr pēc četrām minūtēm "Sūduva" panāca savu - pēc kārtējās Geja kļūdas "Liepājas" soda laukumā bumba nonāca pie viesu uzbrucēja Ovīdija Verbicka, kurš to sita pret Karoli Laukžemi, bumbai pēc šī rikošeta atrodot ceļu mājinieku vārtos.

Par spīti šīm pavērsienam "Liepāja" savu spēli neuzlaboja, turpinot piekopt visnotaļ nevarīgu aizsardzības stila futbolu. Pirmais moments gūt vārtus mājiniekiem radās 36. minūtē, kad Dmitrijs Hmizs izdarīja sitienu no apmēram 20 metriem, bumbai lidojot nedaudz garām vārtu tuvajam stūrim. Teju visu pirmā puslaika galotni "Sūduva" spēja iespiest liepājniekus savā laukuma pusē, radot vairākus saasinājumus pie mājinieku sargātā cietokšņa. Par laimi, vairāki viesu izpildītie stūra sitieni beidzās bez taustāma rezultāta.

Otrā puslaika sākumā liepājnieki sāka ātrāk kustināt bumbu, tā rezultātā spēles iniciatīvai nedaudz pārejot Latvijas komandas pusē. 54. minūtē mājiniekiem bija laba iespēja izlīdzināt spēles rezultātu, tomēr tā netika izmantota. Pēc divām minūtēm Lietuvas komandas spēlētājs Ovīdijs Verbicks no apmēram 25 metriem izdarīja teicamu sitienu ar pēdas ārmalu, bumbai lejupejošā trajektorijā lidojot pavisam nedaudz garām vārtiem.

Otrā puslaika gaitā "Liepāja" ilgu laiku veiksmīgi saspēlējās savā laukuma pusē, tomēr tas neradīja nekādu bīstamību viesu aizsardzībai. "Sūduva" aizsargi spēlēja pārliecinoši un organizēti, vairākas reizes liepājnieku uzbrukumus apraujot ar mākslīgās aizmugures palīdzību.

Spēles 75. minūtē viesi par paviršībām aizsardzībā sodīja liepājniekus vēlreiz. Ovīdija Verbicka tālsitienu atsita "Liepājas" vārtsargs Valentīns Raļkevičs, tomēr liepājnieku aizsargi palika stāvot, nedodoties pēc vārtu vīra atsistās bumbas. To izmantoja Karolis Laukžemis, kurš pilnīgi netraucēts komfortabli dubultoja "Sūduva" pārsvaru, gūstot savus otros vārtus šajā mačā - 2:0.

Atlikušajā spēles laikā liepājnieki centās doties uzbrukumā, lai atspēlētu kaut vienus vārtus, tomēr visi mēģinājumi beidzās ar praktiski neko. Vienīgi Artūram Karašauskam izdevās nokļūt diezgan labā sitiena pozīcijā, tomēr uzbrucēja spēcīgais raidījums lidoja teju desmit metrus pāri pretinieku vārtiem. Spēle noslēdzās ar Marijampoles "Sūduvas" pelnītu uzvaru 2:0.

Liepāja/Mogo - Sūduva Marijampolė 0:2 (0:1)
Vārti: Laukžemis 18', 75'.
Liepāja/Mogo: Raļkevičs, Gejs, Keitā, Tomkovičs, Tomičs, Lebamba (Afanasjevs 78'), Hmizs (Grebis 69'), Strumija, Karašausks, Eristavi, Toress.
Sūduva Marijampolė: Kardums, Jankausks, Kerla, Abu Bakrs, Slavicks, Janušausks (Matulēvičs 69'), Leimons, Verbicks (Amirzians 80'), Altiparmakovskis, Svrļuga (Veļulis 46'), Laukžemis.
Sitieni (vārtu rāmī): 12 (1) : 12 (4)
Bumbas kontrole (%): 52 : 48
Brīdinājumi: Gejs, Tomičs, Karašausks, Tomkovičs - Matulēvičs.
Pārkāpumi: 11 : 10
Stūra sitieni: 5 : 4
Aizmugures: 3 : 0

UEFA Eiropas līgas otrā kvalifikācijas kārta

Pāris1. sp.2. sp.Summā
İnter Bakı (Azerbaidžāna) - Fola Esch1:020.07.
Beitar Jerusalem (Izraēla) - Botev Plovdiv (Bulgārija)13.07.20.07.
Rabotnički (Maķedonija) - Dinamo Minsk (Baltkrievija)1:120.07.
Slovan Bratislava (Slovākija) - Lyngby Boldklub (Dānija)13.07.20.07.
Shamrock Rovers (Īrija) - Mladá Boleslav (Čehija)13.07.20.07.
Željezničar Sarajevo (Bosnija un Hervegovina) - AIK Fotboll (Zviedrija)13.07.20.07.
Cork City (Īrija) - AEK Larnaca (Kipra)13.07.20.07.
Kairat Almaty (Kazahstāna) - KF Skënderbeu Korçë (Albānija)1:120.07.
Panionios G.S.S. (Grieķija) - ND Gorica (Slovēnija)13.07.20.07.
Astra Giurgiu (Rumānija) - Zirə (Azerbaidžāna)13.07.20.07.
Haugesund (Norvēģija) - Lech Poznań (Polija)3:220.07.
Brøndby IF (Dānija) - Vaasan Palloseura (Somija)2:020.07.
IFK Norrköping (Zviedrija) - Trakai (Lietuva)13.07.20.07.
Hajduk Split (Horvātija) - Levski Sofia (Bulgārija)13.07.20.07.
Liepāja/Mogo (Latvija) - Sūduva Marijampolė (Lietuva)0:220.07.
Nõmme Kalju (Igaunija) - Videoton Székesfehérvár (Ungārija)0:320.07.
Maccabi Tel Aviv (Izraēla) - Knattspyrnufélag Reykjavíkur (Islande)3:120.07.
Valletta (Malta) - Utrecht (Nīderlande)13.07.20.07.
Ružomberok (Slovākija) - SK Brann (Norvēģija)0:120.07.
Qəbələ (Azerbaidžāna) - Jagiellonia Białystok (Polija)1:120.07.
Progrès Niederkorn (Luksemburga) - AEL Limassol (Kipra)13.07.20.07.
Cashpoint SC Rheindorf Altach (Austrija) - Dinamo Brest (Baltkrievija)1:120.07.
Östersunds (Zviedrija) - Galatasaray Spor Kulübü (Turcija)2:020.07.
Vaduz (Lihtenšteina) - Odds Ballklubb (Norvēģija)0:120.07.
Knattspyrnufélagið Valur (Islande) - Domžale (Slovēnija)13.07.20.07.
Irtysh Pavlodar (Kazahstāna) - Crvena Zvezda (Serbija)1:120.07.
Aberdeen (Skotija) - Široki Brijeg (Bosnija un Hercegovina)13.07.20.07.
Ferencvárosi TC (Ungārija) - Midtjylland (Dānija)13.07.20.07.
SK Sturm Graz (Austrija) - Mladost Podgorica (Melnkalne)13.07.20.07.
Shkëndija '79 Tetovë (Maķedonija) - Helsingin Jalkapalloklubi (Somija)3:120.07.
AS Trenčín (Slovākija) - Bnei Yehuda Tel Aviv (Izraēla)13.07.20.07.
Osijek (Horvātija) - Luzern (Šveice)13.07.20.07.
Apollon Limassol (Kipra) - Zaria Bălți (Moldova)3:020.07.

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:52, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats Pertija komandu komplektējis tā kā tagad redzam viņa patieso kompetenci. Pats labākais ka atrunu viņam nevar būt nekādu!
es tomēr uzskatu, ka tur vairāk Verpakovskim atbildība - viņš izvēlējās treneri un spēlētāju komlektāciju - Pertija tikai mēģina trenēt (pagaidām neveiksmīgi)

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:52, pirms 7 gadiem
Liepājas leģionāri diezgan nekādi. Grebis labi iegāja spēlē, varbūt bija vērts sūtīt pamatsastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:52, pirms 7 gadiem
Gaidu Pertijas komentāru ka tā Sūdava jau nekas nav.

  +7 [+] [-]

, 2017-07-13 21:53, pirms 7 gadiem
Verpaks zāģē naudu ar šo leģionāru aģentiem, treneri stilīgi čaļi, taktika-atdod piespēli Karam, skumji

  -2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:53, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Nu jau var pavisam droši teikt,ka šī gada Eirokausi parāda mūsu virslīgas līmeni,kurā spēlē šobrīd 7 līdzvērtīgi VĀJI klubi.Tāpēc arī čempionāts tāds saistošs
Atslābsti! Ieelpa- izelpa! 10 reizes!
Meistarības ziņā abu šo komandu spēlētāji ir apmēram vienā līmenī. Cita lieta, kā viņus labāk izmantot. Sūduvas treneris izrādījās gudrāks. Šajā konkrētajā spēlē. No tā nav jāizdara kaut kādi globāli secinājumi
Man būtu bijis interesanti redzēt, ko pret Sūduvu parādītu Spartaks. Spartaka uzbrukumi ir loģiskāki un ar lielāku izdomu. Un treneris ir kompetentāks. Tā nebija Astana, kura vienkārši nospieda gan ar savu spēli, gan autoritāti. Sūduva deva iespēju saspēlēties, bet Liepāja nemācēja pareizi apieties ar bumbu

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:53, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai ir pārāk daudz viduvēju spēlētāju, kuros pats Pertija ir apjucis
Savukārt meistarīgu stipri maz
Eristavi individuāli ir meistarīgs, bet piespēle viņam ir ļoti reta opcija
Šoreiz es tev piekrītu. Pagaidām no ārzemniekiem šosezon, manuprāt, labu sniegumu ir rādījuši tikai Keitā un Eristavi, kurš, jā, dažreiz aizraujas ar reidiem, kas gan, ja izdodas, ir baigi efektīvi. Pārējie nerāda neko īpašu. Arī vietējie, izņemot Karašausku, nav komandas vilcēji. Tiešām spēlētāju daudz, bet kvalitātes trūkst.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:53, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Latvijas futbols ir apkaunojums sportam kā tādam. Varbūt nemaz nav vērts Latvijā ar to nodarboties un tajā ieguldīt naudu? Lai man vēl kaut kādi tur Noviki mēģina ieskaidrot ka Latvijas futbols ir kaut kas tāds, kas būtu pelnījis manu uzmanību un laiku no manas dzīves.
nu, nē. Jaunie METTieši vēl nav tikuši pie dziesmas!! ceram, ticam!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:54, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai ir pārāk daudz viduvēju spēlētāju, kuros pats Pertija ir apjucis
Savukārt meistarīgu stipri maz
Eristavi individuāli ir meistarīgs, bet piespēle viņam ir ļoti reta opcija
Taisnība, ka FKL ir ļoti daudz viduvēju spēlētāji, bet vietējie (Kļava, Ivanovs, Grebis, Afanasjevs utt.) ir ar lielu pieredzi. Arī Eiropas kausos. Kur un pret ko ir spēlējuši visi šie leģionāri, un kāda ir viņu pieredze?

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:54, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es tomēr uzskatu, ka tur vairāk Verpakovskim atbildība - viņš izvēlējās treneri un spēlētāju komlektāciju - Pertija tikai mēģina trenēt (pagaidām neveiksmīgi)
Viņi sastāvu kopā veidojuši savstarpēji konsultējoties.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:55, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats Pertija komandu komplektējis tā kā tagad redzam viņa patieso kompetenci. Pats labākais ka atrunu viņam nevar būt nekādu!
Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.

  +6 [+] [-]

, 2017-07-13 21:55, pirms 7 gadiem
Paturpinot nedaudz, principā visi no šīs sezonas "pastiprinājumiem" ir auzās. Protams, izņēmums Karašausks, bet šoreiz lielāka sāpe par leģionāriem. Ko dara Gueye? Kas vispār ir Lebamba? Torress jau pag. sezon nevilka, kļuvis tikai sliktāks. Ar ko Tomkovičš ir labāks par Kļavu/Ivanovu kas sēdēja uz beņķi? Keita vismaz skrien/lec, bet vai no tā ir diža jēga?
Mauritāniešu projekts ir izgāzies bez variantiem.
Vienīgie ko varu uzteikt ir Eristavi (šodienas mačā vienīgais, kurš šķietami gribēja/varēja kaut ko parādīt) un Tomičš, kurš gan priekš malējā aizsarga arī vairs nav nekāds jaunais un perspektīvais, bet tie gan (ja nemaldos) spēlēja jau pie Dobrecova.
Paveicās, ka vispār tika eirokausos un iekasēja savus 400k. Virslīgā peld pa augšu, jo pārējie ir vēl dziļākos s**os.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:56, pirms 7 gadiem
Tas jau bija gaidāms,ka Sūduva uzvarēs Liepāju ! KAUNS !

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:56, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es tomēr uzskatu, ka tur vairāk Verpakovskim atbildība - viņš izvēlējās treneri un spēlētāju komlektāciju - Pertija tikai mēģina trenēt (pagaidām neveiksmīgi)
Gan jau ka atrunas būs. Viņš pats nekad nebūs vainīgs ne pie kā. To es jau piefiksēju vel kad viņš Skonto trenēja. Pagaidi preses konferences atreferējumu.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-13 21:56, pirms 7 gadiem
Un vēl.Varu izteikt tikai savu versiju.Liepājai šovakar pamatsastāvā spēlēja 7 leģionāri un naturalizētais Torres.Vajadzētu tādus līdzvērtīgus klubus raut un plēst.Laukumā redzam,ka šo leģionāru līmenis ir zems un Latvijas kluba meistarību tas neceļ.Varbūt varat iedomāties,kāpēc viņu tik daudz ir vajadzīgi?Es domāju ,lai taisītu naudu.Gan uz leģionāriem,gan jauniem spēletājiem ,kuri pretīm neuzdrīkstās runāt.Acīm redzot tāpēc paši liepājnieki klubam īpaši nav vajadzīgi.Varu izteikt vienīgi līdzjūtību liepājnieku līdzjutējiem.
Atkārtošu,ka tās ir tikai mana versija un subjektīvās pārdomas.Varbūt maldos,bet jautājumi paliek.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:57, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es tomēr uzskatu, ka tur vairāk Verpakovskim atbildība - viņš izvēlējās treneri un spēlētāju komlektāciju - Pertija tikai mēģina trenēt (pagaidām neveiksmīgi)
Uz Āfriku taču brauca Pertija un Zuntners preciniekus (leģionārus) lūkoties.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Atslābsti! Ieelpa- izelpa! 10 reizes!
Meistarības ziņā abu šo komandu spēlētāji ir apmēram vienā līmenī. Cita lieta, kā viņus labāk izmantot. Sūduvas treneris izrādījās gudrāks. Šajā konkrētajā spēlē. No tā nav jāizdara kaut kādi globāli secinājumi
Man būtu bijis interesanti redzēt, ko pret Sūduvu parādītu Spartaks. Spartaka uzbrukumi ir loģiskāki un ar lielāku izdomu. Un treneris ir kompetentāks. Tā nebija Astana, kura vienkārši nospieda gan ar savu spēli, gan autoritāti. Sūduva deva iespēju saspēlēties, bet Liepāja nemācēja pareizi apieties ar bumbu
Un kāda nozīme kā pret Sūduvu nospēlētu Spartaks, ja mēs to nekādīgi neuzzināsim?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:57, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.
Da nekas īpašs viņam ar Skonto nebija. Ja algas izmaksātu laicīgi, nezinu, iespējams būtu labāk, taču atceramies kā Skonto izgāzās Eirokausu 2. kārtā 2015 gadā kad klubu vadija Tamazs.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:58, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Šoreiz es tev piekrītu. Pagaidām no ārzemniekiem šosezon, manuprāt, labu sniegumu ir rādījuši tikai Keitā un Eristavi, kurš, jā, dažreiz aizraujas ar reidiem, kas gan, ja izdodas, ir baigi efektīvi. Pārējie nerāda neko īpašu. Arī vietējie, izņemot Karašausku, nav komandas vilcēji. Tiešām spēlētāju daudz, bet kvalitātes trūkst.
Vietējie parasti tiek izmesti laukumā, kad ūdens smeļas mutē.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:59, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība, ka FKL ir ļoti daudz viduvēju spēlētāji, bet vietējie (Kļava, Ivanovs, Grebis, Afanasjevs utt.) ir ar lielu pieredzi. Arī Eiropas kausos. Kur un pret ko ir spēlējuši visi šie leģionāri, un kāda ir viņu pieredze?
Nu, Tomkovičam ir Eirokausu pieredze, bet nu tas nesaka daudz par viņa kvalitātēm.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:59, pirms 7 gadiem
Un kurš šosezon te muldēja ka Latvijas virslīgas līmenis esot cēlies? Kur tas būtu redzams? Spartaks tak ar lidos ārā par 100%

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:00, pirms 7 gadiem
Liepājai sūdi ....

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:00, pirms 7 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:01, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.
Skonto bija ļoti talantīgi jaunie spēlētāji, jo ne velti tas pats Karašausks un Gutkovskis (neatceros vai Šabala arī tad spēlēja Skonto), kas vilka šo komandu. Viņiem motivācijas trūkumu tad pārmest nevarēja.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-13 22:01, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un kurš šosezon te muldēja ka Latvijas virslīgas līmenis esot cēlies? Kur tas būtu redzams? Spartaks tak ar lidos ārā par 100%
Spartakam citas klases pretinieks. Astana nav Suduva vai Īrijas amatieri, bet gan klubs kuram reālas šanses iekļūt grūpsteidžā. 0-1 nav slikts rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Atslābsti! Ieelpa- izelpa! 10 reizes!
Meistarības ziņā abu šo komandu spēlētāji ir apmēram vienā līmenī. Cita lieta, kā viņus labāk izmantot. Sūduvas treneris izrādījās gudrāks. Šajā konkrētajā spēlē. No tā nav jāizdara kaut kādi globāli secinājumi
Man būtu bijis interesanti redzēt, ko pret Sūduvu parādītu Spartaks. Spartaka uzbrukumi ir loģiskāki un ar lielāku izdomu. Un treneris ir kompetentāks. Tā nebija Astana, kura vienkārši nospieda gan ar savu spēli, gan autoritāti. Sūduva deva iespēju saspēlēties, bet Liepāja nemācēja pareizi apieties ar bumbu
Lai apietos ar bumbu vajadzīgi tehniski spēlētāji....

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uz Āfriku taču brauca Pertija un Zuntners preciniekus (leģionārus) lūkoties.
Kokaīnu viņi tur ostīt aizbrauca, atveda tādus leģionārus ka pat rezervē yie netiek))))

  +3 [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: šitādu mēslu bieži negadās redzēt. tāda sajūta, ka es ar pāris ned treniņu iekļūtu liepājnieku pamatsastāvā. kaut kādi tizleņi vnk.
labaakais komentaars

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un kurš šosezon te muldēja ka Latvijas virslīgas līmenis esot cēlies? Kur tas būtu redzams? Spartaks tak ar lidos ārā par 100%
Konkurence cēlusies, līmenis pavisam pavisam minimāli.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Viņi sastāvu kopā veidojuši savstarpēji konsultējoties.
protams, bet atbildība lielāka kluba vadītājam un galīgais vārds (tipa darba devējs, naudas devēju pārstāvis). ja treneris kļūdījies, tad amatam jābūt briesmās ..

Pertija kā personība sen nesimpātisks, bet Skonto vismaz savā laikā spēle tiešām bija samērā skatāma un sakarīga. tagad pilnīgs bezsakars.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:03, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.
Ir tāds cilvēku tips, kas ar ierobežotiem resursiem un kad neviens neko negaida, parāda negaidīti labu rezultātu
Bet kad dod lielas rīcības iespējas, bet arī prasa rezultātu, apjūk, zaudē koncentrāciju un neko neparāda
Varbūt otrajā sezonā viņš jau būs apradis ar jaunajiem apstākļiem

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:03, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Nu, Tomkovičam ir Eirokausu pieredze, bet nu tas nesaka daudz par viņa kvalitātēm.
Un tas ir viss no tā lielā leģionāru bara?

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:03, pirms 7 gadiem
xxx777 rakstīja: labaakais komentaars
..tiešām tagad gaidu, ka viņi mani uzaicinās uz treniņnometni

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:04, pirms 7 gadiem
Latviešu spēlētajiem pamatsastāvā šajā spēlē bija spēlētāju limits,ne vairāk par trīs.Kāda jēga no tiem viduvējiem salašņām,kas atbrauc Eiropā naudu pelnīt,bet pietrūkst gan meistarības,gan patriotisma.Tad jau labāk lai spēlē savējie,un rezultāts nebūs sliktāks.

 +10 [+] [-]

, 2017-07-13 22:04, pirms 7 gadiem
FK Liepāja/Mogo @FKLiepajaMogo
Tamazs Pertija : "spēlējām labi, iespējas bija, pievīla realizācija"
Es saku viņš ir narkomāns....