Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Spartaks" tomēr neiztur "Astana" spiedienu, piedzīvojot minimālu zaudējumu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Spartaks" tomēr neiztur "Astana" spiedienu, piedzīvojot minimālu zaudējumu
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šovakar UEFA Čempionu līgas otrās kvalifikācijas kārtas pirmajā spēlē Jūrmalas "Spartaks" par spīti vārtsarga Jevģēnija Nerugala lieliskajai spēlei, tomēr neizturēja "Astana" spiedienu un piekāpās ar rezultātu 0:1.

Jūrmalas ”Spartaks” debiju UEFA Čempionu līgas kvalifikācijā piedzīvoja pret pēdējo trīs sezonu Kazahstānas čempioni, kā arī Čempionu un Eiropas līgas grupu turnīros rūdījumu guvušo ”Astana” vienību. ”Spartakam” lielākais kluba panākums Eirokausu turnīros tika sasniegts pirms diviem gadiem, kad jūrmalnieki Eiropas līgas pirmajā kvalifikācijas kārtā divu spēļu summā ar 3:1 pieveica Podgoricas ”Budučnost”, vēlāk otrajā kārtā ar 1:4 gan piekāpjoties Novisadas ”Vojvodina” komandai. Jāatzīmē, ka ”Astana” komandas rindās jau vairākus gadus spēlē bijušais Jūrmalas ”Spartaka” līderis ganietis Patriks Tvumasi.

Jau pašā sākumā spēlē bija jāiesaistās Jūrmalas "Spartaka" vārtsargam Jevģēnijam Nerugalam, kurš glāba pēc ļoti bīstama astaniešu sitiena. Pirmajās 10-15 minūtēs viesi spēlē vēl nespēja pilnībā uzspiest savus noteikumus, kā rezultātā daudz bīstamu momentu pie mājinieku vārtiem nesekoja. Neliels teritoriāls un sitienu skaita pārsvars gan nenoliedzami piederēja "Astana" vienībai.

Puslaika otrajā daļā astaniešiem izdevās pilnībā pārņemt spēles kontroli savās rokās. 32. minūtes laikā viesi no Kazahstānas galvaspilsētas neizmantoja trīs lieliskas iespējas atklāt spēles rezultātu - Nerugals spēja fantastiskā veidā atvairīt gan pirmo "Astana" sitienu no apmēram 17-18 metriem, gan pēc tam no ļoti tuvas distances divreiz izglābt "Spartaku" pēc komandas biedru kļūdām savā soda laukumā.

Pirmā puslaika galotnē "Astana" pārsvars kļuva jau pavisam nospiedošs, viesiem sākot radīt apjukumu Latvijas čempiones soda laukumā. "Spartaks" futbolisti gan spēja aizskriet arī ātrajā pretuzbrukumā divi pret divi, kura noslēgumā krievu leģionāram Jevgeņijam Kozlovam gan neizdevās izdarīt precīzu piespēli savam komandas biedram, kurš tobrīd jau atradās pašā uzbrukuma smailē. Pēc pirmā puslaika 0:0.

Otro puslaiku ļoti aktīvi uzsāka "Spartaks", drošāk pārvirzot spēkus uzbrukumā. 56. minūtē lieliska iespēja saasināt situāciju Kazahstānas komandas soda laukumā bija Edgaram Gauračam, kura piespēli partnerim pēdējā brīdī bloķēja "Astana" aizsargs. Līdz sitienam pa vārtiem Latvijas komandai gan tomēr ilgu laiku neizdevās tikt. Lielāko daļu no spēles laiku "Astana" gan joprojām saglabāja bumbas kontroles pārsvaru, tomēr tas nebija tik nospiedošs kā pirmā puslaika otrajā daļā.

Jūrmalas "Spartakam" gan neizdevās izturēt viesu spiedienu - 73. minūtē Patriks Tvumasi ar lielisku soda sitienu vārtu tuvajā stūrī pārspēja līdz tam lieliski spēlējušo Nerugalu. Spēles beigās pusmoments izveidojās "Spartakam", tomēr sekojošais mājinieku sitiens lidoja vārtiem garām. Pašā spēles galotnē "Astana" komandai bija divas lieliskas iespējas dubultot savu pārsvaru, tomēr lielisks atkal bija Nerugals "Spartaka" vārtos. Spēle noslēdzās ar "Astana" komandas pelnītu uzvaru 1:0. Atbildes spēle notiks 18. jūlijā, Astanā.

Spartaks Jūrmala - Astana 0:1 (0:0)
Vārti: Tvumasi 73'.
Spartaks Jūrmala: Nerugals, E. Stuglis, Šimunovičs, Šlampe, Vardanjans, Kazačoks (I. S. Stuglis 76'), Pušņakovs, Gauračs (V. Kozlovs 79'), J. Kozlovs, Ibragimovs (Platonovs 59'), Habeļoks.
Astana: Mokins, Šitovs, Aničičs, Klainhaislers (Murtazajevs 75'), Mužikovs (Bejsebekovs 89'), Grahovacs, Majevskijs, Logviņenko, Tvumasi, Kabananga (Despotovičs 90+2'), Šomko.
Sitieni (vārtu rāmī): 2 (0) : 19 (10)
Bumbas kontrole (%): 38 : 62
Pārkāpumi: 17 : 22
Brīdinājumi: Ibragimovs, Kazačoks, Vardanjans - Logviņenko, Grahovacs, Šitovs, Mužikovs.
Stūra sitieni: 3 : 6

UEFA Čempionu līgas otrā kvalifikācijas kārta

Pāris1. sp.2. sp.Summā
Qarabağ (Azerbaidžāna) - Samtredia (Gruzija)5:018.07.
Hibernians Paola (Malta) - Red Bull Salzburg (Austrija)0:319.07.
Partizan Beograd (Serbija) - Budućnost Podgorica (Melnkalne)2:018.07.
Rijeka (Horvātija) - The New Saints (Velsa)2:018.07.
Spartaks Jūrmala (Latvija) - Astana (Kazahstāna)0:118.07.
MŠK Žilina (Slovākija) - København (Dānija)12.07.19.07.
Hapoel Be'er Sheva (Izraēla) - Honvéd Budapest (Ungārija)12.07.19.07.
Malmö Fotbollförening (Zviedrija) - Vardar Skopje (Maķedonija)12.07.18.07.
Sheriff Tiraspol (Moldova) - Kukësi (Albānija)12.07.19.07.
HŠK Zrinjski Mostar (Bosnija un Hercegovina) - Maribor (Slovēnija)12.07.19.07.
BATE Barysaw (Baltkrievija) - Alashkert (Armēnija)12.07.18.07.
Dundalk (Īrija) - Rosenborg Ballklub (Norvēģija)12.07.19.07.
APOEL (Kipra) - F91 Dudelange (Luksemburga)12.07.19.07.
Žalgiris Vilnius (Lietuva) - Ludogorets Razgrad (Bulgārija)12.07.19.07.
Fimleikafélag Hafnarfjarðar (Islande) - Víkingur Gøta (Fēru salas)12.07.18.07.
Linfield (Ziemeļīrija) - Celtic (Skotija)14.07.19.07.
IFK Mariehamn (Somija) - Legia Warszawa (Polija)12.07.19.07.

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 21:55, pirms 7 gadiem
T.G.H., 21:19, pirms 29 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Iesaku paskatīties Zaligra spele pret Ludogorets. Kas par futbolu, kas par atmosferu tribīnēs, daudzi bļauj "Lietuva, Lietuva", kamer Spartaka spele latviešu valoda tikpat ka nebija dzirdama. Neapskaužams patriotisms musu kaimiņiem.

Tikko gribēju rakstīt to pašu.Pirmkārt jau futbola atmosfēra nav salīdzināma ar mūsu stadioniem.Tribīnes pilnas,visu laiku atbalsta komandu.Un Žalgiris spēlē tā kā mājinieku komandai pienākās spēlēt.Uzbrūk ,rada momentus.Tiesa,pietrūkst izšķirošos brīžos meistarības,lai noslēgtu uzbrukumu.Tā ir vienīgā līdzība ar mūsu futbolu.Kas attiecās uz Spartaku,tad manuprāt pārāk bailīgi viņi nospēlēja pirmajā puslaikā.Pret tādu Astanu minimums neizšķirts bija jāņem.

  -4 [+] [-]

, 2017-07-12 21:55, pirms 7 gadiem
[quote fkscd]
labi. iztiksim bez muļķībām. Ja būtu izdevies noturēt 0-0, vēl būtu iespējas. Tagad tās ir zem 1 %
[/quot Dodu 99% ka tevi kads Izdr..zis sonakt pakalja!!Dziedāsi citu zdiesmu kad gailis mūsējie panjems 😂😂😂

     [+] [-]

, 2017-07-12 21:58, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ir laikam 2 Zalgiri, kas šovakar spele, taja ko es skatos, pat vairak uzvruk leisi. Un statistika to rada arī.
Pēc gūtajiem ātrajiem vārtiem Ludogorets nomierinājās un tagag ķer uz ātrajiem

  -2 [+] [-]

, 2017-07-12 21:59, pirms 7 gadiem
Biju klātienē, kopumā ļoti labi bija līdz muļķības ielaistiem vārtiem, nu būs lv cempis arī šosezon... Blin kurš var teikt ka Spartak nebija iespējams uzvarēt, eksperti? Hmb komentārus lasīt jābūt līmenim

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:02, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: T.G.H., 21:19, pirms 29 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Iesaku paskatīties Zaligra spele pret Ludogorets. Kas par futbolu, kas par atmosferu tribīnēs, daudzi bļauj "Lietuva, Lietuva", kamer Spartaka spele latviešu valoda tikpat ka nebija dzirdama. Neapskaužams patriotisms musu kaimiņiem.

Tikko gribēju rakstīt to pašu.Pirmkārt jau futbola atmosfēra nav salīdzināma ar mūsu stadioniem.Tribīnes pilnas,visu laiku atbalsta komandu.Un Žalgiris spēlē tā kā mājinieku komandai pienākās spēlēt.Uzbrūk ,rada momentus.Tiesa,pietrūkst izšķirošos brīžos meistarības,lai noslēgtu uzbrukumu.Tā ir vienīgā līdzība ar mūsu futbolu.Kas attiecās uz Spartaku,tad manuprāt pārāk bailīgi viņi nospēlēja pirmajā puslaikā.Pret tādu Astanu minimums neizšķirts bija jāņem.
Ņem tomēr vērā, ka Zalgirim budžets ir divas reizes lielāks. Bet ja par spēli, tad bulgāri iesitot ātrus vārtus, nedaudz nomierinājās
Piekrītu, ka Spartaks bija pārāk bailīgs.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 22:04, pirms 7 gadiem
fkscd, 21:58, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt

T.G.H. rakstīja: Ir laikam 2 Zalgiri, kas šovakar spele, taja ko es skatos, pat vairak uzvruk leisi. Un statistika to rada arī.

Pēc gūtajiem ātrajiem vārtiem Ludogorets nomierinājās un tagag ķer uz ātrajiem

Redzi es noskatījos pilnībā pirmo puslaiku.Žalgiris spēle aktīvi,kā mājiniekiem jāspēlē(atšķirībā no Spartaka)un melnie bulgāri golu iesita tikai pateicoties pretuzbrukumam.Jāatdzīst ,ka šitāds futbols ir skatāmāks,lai arī pagaidām rezultāts tāds pats kā Jūrmalā.Par atmosferu stadionā vispārībā nerunāsim,jo tās pat nav salīdzināmas lietas.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:05, pirms 7 gadiem
Man jau ir visu laiku labākā EK sezona - klātienē 3 mūsu komandas redzētas. Un savējo pat 2x sanāks, ja ne 3 pat...

Leiši ir leiši. Viņi neraustās. Kas jo interesanti, ka Latvijā par drosmīgie slāvi pielāgojas vietējai mentalitātei.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 22:06, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: fkscd, 21:58, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt

T.G.H. rakstīja: Ir laikam 2 Zalgiri, kas šovakar spele, taja ko es skatos, pat vairak uzvruk leisi. Un statistika to rada arī.

Pēc gūtajiem ātrajiem vārtiem Ludogorets nomierinājās un tagag ķer uz ātrajiem

Redzi es noskatījos pilnībā pirmo puslaiku.Žalgiris spēle aktīvi,kā mājiniekiem jāspēlē(atšķirībā no Spartaka)un melnie bulgāri golu iesita tikai pateicoties pretuzbrukumam.Jāatdzīst ,ka šitāds futbols ir skatāmāks,lai arī pagaidām rezultāts tāds pats kā Jūrmalā.Par atmosferu stadionā vispārībā nerunāsim,jo tās pat nav salīdzināmas lietas.
Leitim Žalgiris pat novusā būs Žalgiris : )

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:07, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ņem tomēr vērā, ka Zalgirim budžets ir divas reizes lielāks. Bet ja par spēli, tad bulgāri iesitot ātrus vārtus, nedaudz nomierinājās
Piekrītu, ka Spartaks bija pārāk bailīgs.
Nu Tu sarunāji auzas.
Budžets neietekmē taktiku un cīņas sparu, nerunājot par sirdi.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:09, pirms 7 gadiem
No SPA man vislabāk patika 3 Nr.

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:17, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Tātad 2 secinājumi-
līdzvērtīgs čempionāts ir traucēklis sekmēm Eirokausos
valstu reitingam būtu labāk, ja Latvijas klubi ČL sāktu no 1. kārtas
Kā Tu šo domāji šorīt?

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:20, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nu Tu sarunāji auzas.
Budžets neietekmē taktiku un cīņas sparu, nerunājot par sirdi.
Ja nav meistarīgu izpildītāju, sirds nepalīdzēs

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:27, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kā Tu šo domāji šorīt?
Suveizdas rakstā viss ir izklāstīts
Ja ČL valsti pārstāv visu laiku viens klubs, tas tiek pie labas punktu summas un tādējādi arī izsētā statusa. Latviju katru gadu pārstāv klubs, kuram punktu raža Eiropas ieskaitē ir ļoti minimāla
Valstu ieskaitē iet punkti arī par 1. kārtu ČL, bet Latvija tajā nepiedalās atšķirībā, piemēram, no Igaunijas un Armēnijas
Un spēcīgāka komanda būs tad, ja visi labākie tiks savākti vienā komandā. Latvijā visi labākie spēlētāji ir izmētāti pa 6 klubiem, bet spēcīga kluba nav neviena

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:29, pirms 7 gadiem
Lietuvas futbolā Žalgiris ir izteikts flagmanis

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:32, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nu Tu sarunāji auzas.
Budžets neietekmē taktiku un cīņas sparu, nerunājot par sirdi.
Nu budžeta ietekme uz sirdi ir. Padomā pats, vai tev ir daudz naudas un ir ko rīt, vai nav vispār nav ko rīt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:36, pirms 7 gadiem
Lietuva! Lietuva!

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 22:36, pirms 7 gadiem
Žalgiris1-1!
Slēpts komentārs: fkscd

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 22:40, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Diemžēl bulgāri atkāpās daudz par daudz
Varbūt pietiks visu laiku noniecināt Žalgiri?

  -2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:41, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Varbūt pietiks visu laiku noniecināt Žalgiri?
un kāpēc man viņus būtu jāatbalsta?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:42, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: un kāpēc man viņus būtu jāatbalsta?
Nav jāatbalsta, bet nav arī muļķības jārunā

  -2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:43, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav jāatbalsta, bet nav arī muļķības jārunā
Es esmu pret viņiem un atbalstu bulgārus. Kādas problēmas?

  +6 [+] [-]

, 2017-07-12 22:43, pirms 7 gadiem
Žalgiris 2-1 Fantastisks devītnieks!

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:45, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Es esmu pret viņiem un atbalstu bulgārus. Kādas problēmas?
Es arī esmu pret Barselonu, piemēram, bet ja viņi spēlēs labāk, es spēšu to atzīt

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:50, pirms 7 gadiem
Ludgorec pagāsgad CL grupās spēlēja?

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:51, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ludgorec pagāsgad CL grupās spēlēja?
jā, palika 3.v. savā grupā

  -3 [+] [-]

, 2017-07-12 22:51, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: T.G.H., 21:19, pirms 29 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Iesaku paskatīties Zaligra spele pret Ludogorets. Kas par futbolu, kas par atmosferu tribīnēs, daudzi bļauj "Lietuva, Lietuva", kamer Spartaka spele latviešu valoda tikpat ka nebija dzirdama. Neapskaužams patriotisms musu kaimiņiem.

Tikko gribēju rakstīt to pašu.Pirmkārt jau futbola atmosfēra nav salīdzināma ar mūsu stadioniem.Tribīnes pilnas,visu laiku atbalsta komandu.Un Žalgiris spēlē tā kā mājinieku komandai pienākās spēlēt.Uzbrūk ,rada momentus.Tiesa,pietrūkst izšķirošos brīžos meistarības,lai noslēgtu uzbrukumu.Tā ir vienīgā līdzība ar mūsu futbolu.Kas attiecās uz Spartaku,tad manuprāt pārāk bailīgi viņi nospēlēja pirmajā puslaikā.Pret tādu Astanu minimums neizšķirts bija jāņem.
Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā un pat sliktak, lai arī viņi ir pārliecinoši LT līderi. Spēles ziņa draudzības mačā Liepājā varēja redzēt, ka ne ar ko tādu Žalgiris nav labāks.

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:52, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Un kādu sniegumu tad Tu gaidīji pret 5 galvas tiesām spēcīgāku klubu??
gaidīju saturīgāku sniegumu

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:53, pirms 7 gadiem
leiši rāda kā jāspēle futbols pret divām klasēm lielāku klubu un man mēģināja ieskaidrot komentos,kad es teicu,ka šie tikai sit bumbu prom pēc iespējas tālāk(spartaks),ka ko gan citu darīt pret 2 klasēm augstāku klubu,lūdzu atbilde jums,latvijas klubi ir smirdīga caureja un cerams,ka šis sports pēc gadiem 10 būs zemāks par šahu latvijā!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:53, pirms 7 gadiem
hanters rakstīja: Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā un pat sliktak, lai arī viņi ir pārliecinoši LT līderi. Spēles ziņa draudzības mačā Liepājā varēja redzēt, ka ne ar ko tādu Žalgiris nav labāks.
Ta jau Crusaiders drīz ČL finālā spēlēs, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:54, pirms 7 gadiem
hanters rakstīja: Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā un pat sliktak, lai arī viņi ir pārliecinoši LT līderi. Spēles ziņa draudzības mačā Liepājā varēja redzēt, ka ne ar ko tādu Žalgiris nav labāks.
Tu tiešām nopietni vērtē pārbaudes spēles?

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:56, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es arī esmu pret Barselonu, piemēram, bet ja viņi spēlēs labāk, es spēšu to atzīt
Jā, atzīstu, ka Zalgiris mani nepatīkami pārsteidza nospēlējot izcil

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:56, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ta jau Crusaiders drīz ČL finālā spēlēs, vai ne?
Nu pa reizei igauņu un lietuviešu klubus viņi ir izslēguši. Žalgira bužetu LV klubiem ilgi vēl neredzēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:57, pirms 7 gadiem
hanters rakstīja: Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā un pat sliktak, lai arī viņi ir pārliecinoši LT līderi. Spēles ziņa draudzības mačā Liepājā varēja redzēt, ka ne ar ko tādu Žalgiris nav labāks.
Nevajag jau arī pašam pārspīlēt. Liepaja parbaudes spele uzvareja, taču to nevar nemt pa pilnu rubli, jo pec zaudējuma Liepaja vini uzvareju Ari zviedrus un BATE, un tikko uzvarēja arī pagajušās sezonas CL dalībniekus no Bulgarijas. Žalgiris paslaik ir Nr1 Baltija, pietam - neapstrīdams. 2. stiprakais varētu but Jurmalas Spartaks un tad varetu but lietuviešu Trakai.

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Suveizdas rakstā viss ir izklāstīts
Ja ČL valsti pārstāv visu laiku viens klubs, tas tiek pie labas punktu summas un tādējādi arī izsētā statusa. Latviju katru gadu pārstāv klubs, kuram punktu raža Eiropas ieskaitē ir ļoti minimāla
Valstu ieskaitē iet punkti arī par 1. kārtu ČL, bet Latvija tajā nepiedalās atšķirībā, piemēram, no Igaunijas un Armēnijas
Un spēcīgāka komanda būs tad, ja visi labākie tiks savākti vienā komandā. Latvijā visi labākie spēlētāji ir izmētāti pa 6 klubiem, bet spēcīga kluba nav neviena
OK - paldies, tā jau nojautu.