Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

Sīkstā Olaine iztur 90 minūtes, taču papildlaikā cieš sagrāvi pret RFS

Sīkstā Olaine iztur 90 minūtes, taču papildlaikā cieš sagrāvi pret RFS
Aleksejs Višņakovs
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Šodien tika aizvadīta otrā spēle Latvijas kausa 1/8 finālu cīņās. 1. līgas vienība FK Progress/AFA Olaine savās mājās cīnījās pret RFS. Spēles pamatlaiks noslēdzās 0:0, taču papildlaikā RFS sabēra četrus vārtus Olaines vārtos, mačam noslēdzoties 0:4. Interesants fakts, šodien laukumā kā pretinieki spēlēja brāļi Alekss (Olaine) un Marko Regža (RFS).

RFS pēdējā Virslīgas spēlē guva panākumu pret Ventspili (4:2), taču kopvērtējumā Rīgas komanda atrodas vien piektajā vietā. Viena no spēcīgākajām 1. līgas komandām FK Progress/AFA Olaine savukārt turnīra kopvērtējumā ieņem trešo vietu. Pēdējā cīņā, praktiski visu maču spēlējot vairākumā 11 pret deviņiem Olaines komanda viesos sasita FK Smiltene/BJSS vienību 4:0.

Jau no spēles pirmajām minūtēm bumbu vairāk pieturēja ''RFS, liekot Olaines komandai daudz biežāk spēlēt bez bumbas un aizsargāties. Kādā no viesu uzbrukumiem Daniils Ulimbaševs nonāca tuvu pretinieku vārtiem un neviena netraucēts varēja izpildīt bīstamu sitienu, taču viņam vārtus neizdevās gūt.

Ap 25. minūti pirmo sitienu pa vārtiem izpildīja arī mājinieki, taču Romans Jakušenoks bumbu sita ļoti neveiksmīgi pāri mērķim, reāli nemaz neapdraudot RFS vārtus. Pēc īsa brīža viena no labākajām iespējām spēlē izveidojās RFS, kad no tuvas distances labi uzsita Roberts Uldriķis, tomēr pieredzējušais Marks Bogdanovs bumbu atvairīja.

Izmisīgi cenšoties tikt pie izdevībām, Olainas līderis Vugars Askerovs kādā no retajiem uzbrukumiem teatrāli krita pretinieku soda laukumā. Mājinieki pieprasīja 11 metru sitienu, taču galvenais tiesnesis Aleksandrs Anufrijevs spēli neapturēja, un pendele nesekoja. Pirmais puslaiks noslēdzās bez gūtajiem vārtiem.

Otrā puslaika sākumā RFS gandrīz izvirījās vadībā, kad tuvu pretinieku vārtiem nonāca Latvijas izlases pārstāvis Aleksejs Višņakovs, taču no asa leņķa bumbu raidīja mazliet garām tālajam stūrim. Mājinieku komanda uzreiz pēc tam tika pie bīstamas standarsituācijas izspēles, taču Alekss Regža to izšķērdēja, sitot bumbu spēlētāju sieniņā.

Par spīti tam, ka rezultāts uz tablo joprojām vēstīja 0:0, bija vērojama aizraujoša un aktīva cīņa. RFS gan jebkurā gadījumā uzbruka vairāk, taču nespēja uzlauzt pretinieku aizsardzības cietoksni. Dažkārt viesus pievīla arī tehniskais brāķis, piemēram, Višņakova ļoti neprecīzais centrējums no labas pozīcijas, kad pussargu īsti neviens netraucēja.

20 minūtes pirms pamatlaika beigām Višņakovs nonāca tuvu Olaines vārtiem, izpildīja neprecīzu sitienu, taču bumba nonāca pie Uldriķa, kurš to no tuvas distances šāva augstu debesīs, neizmantojot labu iespēju. RFS radās vēl viena izdevība, kad meistarīgi nospēlēja uz maiņu nākušais Daniils Hvojņickis, kurš ar māņkustībām noguldīja pretinieku aizsargu, bet neviena netraucēts sita bumbu garām.

Ilgu laiku Olainei nācās daudz aizsargāties, taču spēles beigu daļā mājinieki izraisīja pamatīgu vētru pie pretinieku vārtiem, radot vairākas lieliskas vārtu gūšanas iespējas pēc kārtas. Olainei gan neizdevās izraut uzvaru, bet RFS rindās kārtējo iespēju neizmantoja Uldriķis.

Papildlaika sākumā bija vērojama līdzīga cīņa, taču tikai īsu brīdi. RFS guva svarīgus vārtus, kad sieniņu pretinieku soda laukumā izspēlēja Višņakovs un Uldriķis, pirmajam raidot bumbu vārtos - 0:1. Uzreiz nākamajā uzbrukumā RFS izspēlēja gandrīz identisku izspēli, kad atkal Uldriķis padeva bumbu Višņakovam, kurš bija nekļūdīgs - 0:2.

RFS turpināja dominēt, nopelnot 11 metru sitienu. Pie bumbas stājās Laša Šergelašvili, kurš to precīzi raidīja tīklā, panākot jau 0:3. Pirmais papildlaiks noslēdzās pagalam skumīgi no Olaines skatpunkta. Otrajā nekas daudz nemainījās - RFS rindās skaistus vārtus ar galvu guva uz maiņu nākušais 18 gadus vecais Marko Regža, panākot jau 0:4.

Jāpiebilst, ka šie bija jaunā talanta pirmie vārti RFS galvenajā komandā, kopš tā spēlē Latvijas stiprākajā līgā. Viņš šosezon bija spēlējis tikai dublieru rindās, kamēr pērn Regža pavīdēja tikai divos ''SynotTip'' Virslīgas mačos, nākot uz maiņu pašā spēles izskaņā. Interesanti, ka šī gada 13. aprīlī viņš guva četrus vārtus Virslīgas dublieru čempionātā pret Jūrmalas ''Spartaku'' (4:0).

Spēle noslēdzās ar nemainīgu rezultātu un bez pārsteigumiem nākamajā turnīra fāzē iesoļoja RFS.

FK Progress/AFA Olaine – RFS 0:4 (0:0)

Vārti: Višņakovs 97' 98', Šergelašvili 103', (11m), M.Regža 107'
Brīdinājumi: Ņesterenko 2' – Kozlovs 79', Fertovs 62', Hvojņickis 82', Višņakovs 114'
Olaine: Bogdanovs, Ņesterenko, A.Regža, Neverovskis (Petrovs 90+1'), Dementjevs (Arājs 65'), Baroniņš, Gubins, Askerovs, Jakušenoks, Aleksejevs (Liepiņš 116'), Strautiņš
RFS: Sizko, Rode, Koveļs (Djakvnišvili 46'), Isajevs, Kozlovs, Uldriķis (M.Regža 103'), Višņakovs, Savaļnieks, Fertovs, Šergelašvili, Ulimbaševs (Hvojņickis 71')
Galvenais tiesnesis: Aleksandrs Anufrijevs

Latvijas kauss, 1/8 fināli

DatumsSpēleVietaLaiksRezultāts
07.07.Grobiņa – SpartaksSlokas stadions19:000:2 (0:1)
08.07.Progress/Olaine – RFSOlaines pilsētas stadions16:000:4 (0:0) P
08.07.Valmiera Glass/ViA – Metta/LUJ. Daliņa stadions18:00
09.07.Monarhs/Flaminko – VentspilsDaugavgrīvas vidusskola14:00
09.07.Preiļi – RigaPreiļu novada stadions16:00
09.07.Jēkabpils – JelgavaJēkabpils SC stadions18:00
10.07.Daugavpils – Liepāja/Mogo"Celtnieka" stadions18:00

  +3 [+] [-]

, 2017-07-08 18:45, pirms 7 gadiem
Vai Marks Bogdanovs nav nokavējis darbu?

     [+] [-]

, 2017-07-08 18:51, pirms 7 gadiem
toto rulle

  -1 [+] [-]

, 2017-07-08 18:57, pirms 7 gadiem
Piekrītu toto rullē.Jo Olaine ir nekada.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-08 18:58, pirms 7 gadiem
ivolino rakstīja: toto rulle
Gudri ļaudis stāsta, ka šādu mulķību rakstīšanu komentāros palīdz novērst spēles VĒROŠANA klātienē vai vismaz iekš TV.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-08 19:01, pirms 7 gadiem
rivaldo rakstīja: Piekrītu toto rullē.Jo Olaine ir nekada.
Bet tiem, kam nesaturēšana, palīdz spēja saņemties un paciesties vismaz līdz spēles momentu publicēšanai, kas labāk ļaus saprast, cik tad īsti iespēju bija komandām pamatlaikā.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-08 19:12, pirms 7 gadiem
reku ir acimredzams totto,rfs ar jasledz ara.Nuja nevar ridzinieki tipa.Kauns par LV futbolu

     [+] [-]

, 2017-07-08 19:15, pirms 7 gadiem
aizdomigi TOTO Olaine nekada bet LNK Group ieksa nesit gaida papildlaiku un tad iesit tik cik nepieciesams lai gan vareja ari vairak uinteresanti kadas likmes un cik Zuka kungs uzlika uz LNK Group?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-08 19:25, pirms 7 gadiem
Tiešām grūti noticēt ka virslīgas komanda ir labāka par 1.līgas komandu! Kas to būtu domājis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-08 19:48, pirms 7 gadiem
Neiet tik gludi VL klubiem.
Mājiens, ka VL jāpaplašina līdz 10 vai 12.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-08 20:17, pirms 7 gadiem
Tas Marko Regža... viņam ir tikai 18(!!!) gadi, bet izskatās, ka varētu izkonkurēt gandrīz visus Latvijas izlases uzbrucējus. Nākamā superzvaigzne.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-08 20:18, pirms 7 gadiem
nebija toto. Speciāli pasekoju koef. svārstībām spēles laikā un viss bija normas robežās

     [+] [-]

, 2017-07-08 20:28, pirms 7 gadiem
sasperjods-k, 19:48, pirms 33 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Neiet tik gludi VL klubiem.
Mājiens, ka VL jāpaplašina līdz 10 vai 12.

Nekas te nav jāpaplašina.Virslīgu komandu meistarība ir galvas tiesa augstāka par 1.līgas klubiem.Tai komandai,kura iekļūs virslīgā,savs satāvs būs jāpastiprina vismaz par 60%,lai spētu konkurēt virslīgā.Ar to sastāvu,ar kuru uzvarēs 1.līgu ,virslīgā nav ko darīt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-08 20:36, pirms 7 gadiem
mēs laikam esam skatījušies pilnīgi dažādas spēles, bet pagaidām kausa izcīņā neredzu galvas tiesas pārākumu starp virslīgas klubiem un 1. līgas līderiem.
protams, ka 1. līgas līderi nespēlētu pirmās vijoles virslīgā, taču jābūt īpaši naivam cilvēkam, lai cerētu uz tādiem scenārijiem jau pirmajās sezonās.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-08 20:41, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: nebija toto. Speciāli pasekoju koef. svārstībām spēles laikā un viss bija normas robežās
Pastāsti sīkāk,visām spēlem paseko speciāli,kura tā normas robeža?

  +3 [+] [-]

, 2017-07-08 20:44, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: sasperjods-k, 19:48, pirms 33 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Neiet tik gludi VL klubiem.
Mājiens, ka VL jāpaplašina līdz 10 vai 12.

Nekas te nav jāpaplašina.Virslīgu komandu meistarība ir galvas tiesa augstāka par 1.līgas klubiem.Tai komandai,kura iekļūs virslīgā,savs satāvs būs jāpastiprina vismaz par 60%,lai spētu konkurēt virslīgā.Ar to sastāvu,ar kuru uzvarēs 1.līgu ,virslīgā nav ko darīt.
Protams, ka būtu jāpastiprinās, bet padomā praktiski - ja, piemēram, paplašinātu Virslīgu līdz 10 komandām un uz augšu paceltu trīs pirmās līgas komandas, tad vismaz viena no tām virslīgā varētu spēlēt arī otrajā sezonā, kad būtu uzkrāta zināma pieredze. Tad arī būtu redzams, kas ir kas. Gadu no gada spēlējot ar Preiļiem, Staiceli un Tukumu, nav iespējams adekvāti sagatavoties spēlei pret tādu tempu un kapāšanu, kādu piedāvā virslīgas klubi.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-08 21:48, pirms 7 gadiem
vienīgais RFS spēlētājs, kurš draugos ar bumbu ir Uldriķis. Parējie - diemžēl nē. Tāpēc arī 1.līgas amatieri var tik ilgi pretoties

  +1 [+] [-]

, 2017-07-08 22:04, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: sasperjods-k, 19:48, pirms 33 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Neiet tik gludi VL klubiem.
Mājiens, ka VL jāpaplašina līdz 10 vai 12.

Nekas te nav jāpaplašina.Virslīgu komandu meistarība ir galvas tiesa augstāka par 1.līgas klubiem.Tai komandai,kura iekļūs virslīgā,savs satāvs būs jāpastiprina vismaz par 60%,lai spētu konkurēt virslīgā.Ar to sastāvu,ar kuru uzvarēs 1.līgu ,virslīgā nav ko darīt.
tieši vidējai līmeņa celšanai to vajag kā ēst. Valmieras- Mettas spēle to pierādīja. Valmierieši diezgan labi turējās, bet reāli pietrūka domāšanas ātruma, kuru, spēlējot 1.līgā, neuztrenēsi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-09 12:36, pirms 7 gadiem
Vēlreiz nedaudz par tēmu-virslīgas paplašināšana.Kopš neatkarības atgūšanas virslīgā lielākais komandu skaits bija 12(1992 un 1994.gadā),bet mazākais 8 Divpadsmit sezonas esam spēlējuši ar astoņām komandām.Trīs ar 9 komandām,bet 8 sezonas ar 10 komandām.Nevienam nav noslēpums,lai spēlētu virslīgā un iekļautos virslīgu komandu prasībās, ir vajadzīga pieklājīga nauda un tieši šī iemesla dēļ, tādas komandas kā Valmiera,Auda,Rēzekne,Tukums un daudzas citas nemaz īpaši necenšās tikt uz virslīgu.Uz virslīgu pēdējā laikā raujās komandas,kurām pat nav kluba piramīdas,bet tiek vienkārši uzbūvēts sastāvs,lai pēc tam risinātu 'citus jautājumus"Pēdējo četru gadu laikā izslēgta Gulbene un Babīte,bet aizdomās turēta Daugava R un FC Jūrmala.Varbūt vēl kāds,nezinu.Savulaik ,lai būtu pietiekošs komandu sastāvs,virslīgā spēlēja Skonto filiāle Olimps un Ventspils "Tranzīts".Pēdējā desmitgadē virslīgu atstājušas Venta Olimps Tranzīts Vindava Dinaburg Jaunība Gulbene Ilūkste Jūrmala Skonto FK Daugava Rīga.Kur ir šīs komandas?Nav.Katram no viņām protams savs liktenis,bet rezultāts viens.
Šobrīd mums virslīgā palikušas 7 labas komandas,kura spēj atņemt punktus viena otrai un lielākais rezultāts šobrīd pēc Babītes izslēgšanas ir 0:3.Ja šāda situācija saglabāsies,tad šis būs pirmais čempionāts pēc neatkarības atgūšanas,kur cīnās tik līdzvērtīgi pretinieki.Lai tāda situācija saglabātos,astoņas komandas un četri riņķi šī brīža situācijā ir tas labākais variants.Labi,varam pazemināt prasības virslīgas komandām,iekļaut virslīgā 12-14 komandas.Rezultātā sanemtu to, kas bijis agrāk.10:1;7:0 utt.Jūs to gribat?Un nekādu līmeni šīs vājākās komandas nepacels.Drīzāk otrādi,savu līmeni pazaudēs stiprās komandas,kuras pussezonu varēs spēlēt uz vienas kājas.Ik vienam no mums gribētos ,lai būtu stipra virslīgā un tajā spēlētu vismaz12-14 komandas.Diemžēl ir jāsaprot,ka šajā Latvijas ekanomikas stāvoklī tas ir neiespējami.
Būtībā jau ir jāmaina visa futbola sistēma un ar to būtu jānodarbojās LFF(citā sastāvā protams),bet tas jau ir cits stāsts.
Izklāstīju tīri savas subjektīvās domas par šo tēmu.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-09 14:29, pirms 7 gadiem
ja mēs gribam mūžīgi priecāties par vienas kārtas pārvarēšanu Eirokausos un izlases blāvo sniegumu pret pundurvalstīm, tad 7 klubu čempionāts ir perfekti piemērots. nekādu attīstību tik šaurs komandu loks neveicina, tik tādu mīņāšanos uz vietas.
ja skatāmies uz pēdējo desmitgadi, tad Ventspils ir vienīgais klubs, kurš ir nemainīgi saglabājis vietu virslīgā, pārējās komandas ir pievienojušās vēlāk. ja vēl tās nepielaistu, tad būtu tikai viena komanda, kuru varētu kronēt katru gadu. pieļauju iespēju, ka šāds scenārijs varētu algunam patikt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-09 17:21, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Vēlreiz nedaudz par tēmu-virslīgas paplašināšana.Kopš neatkarības atgūšanas virslīgā lielākais komandu skaits bija 12(1992 un 1994.gadā),bet mazākais 8 Divpadsmit sezonas esam spēlējuši ar astoņām komandām.Trīs ar 9 komandām,bet 8 sezonas ar 10 komandām.Nevienam nav noslēpums,lai spēlētu virslīgā un iekļautos virslīgu komandu prasībās, ir vajadzīga pieklājīga nauda un tieši šī iemesla dēļ, tādas komandas kā Valmiera,Auda,Rēzekne,Tukums un daudzas citas nemaz īpaši necenšās tikt uz virslīgu.Uz virslīgu pēdējā laikā raujās komandas,kurām pat nav kluba piramīdas,bet tiek vienkārši uzbūvēts sastāvs,lai pēc tam risinātu 'citus jautājumus"Pēdējo četru gadu laikā izslēgta Gulbene un Babīte,bet aizdomās turēta Daugava R un FC Jūrmala.Varbūt vēl kāds,nezinu.Savulaik ,lai būtu pietiekošs komandu sastāvs,virslīgā spēlēja Skonto filiāle Olimps un Ventspils "Tranzīts".Pēdējā desmitgadē virslīgu atstājušas Venta Olimps Tranzīts Vindava Dinaburg Jaunība Gulbene Ilūkste Jūrmala Skonto FK Daugava Rīga.Kur ir šīs komandas?Nav.Katram no viņām protams savs liktenis,bet rezultāts viens.
Šobrīd mums virslīgā palikušas 7 labas komandas,kura spēj atņemt punktus viena otrai un lielākais rezultāts šobrīd pēc Babītes izslēgšanas ir 0:3.Ja šāda situācija saglabāsies,tad šis būs pirmais čempionāts pēc neatkarības atgūšanas,kur cīnās tik līdzvērtīgi pretinieki.Lai tāda situācija saglabātos,astoņas komandas un četri riņķi šī brīža situācijā ir tas labākais variants.Labi,varam pazemināt prasības virslīgas komandām,iekļaut virslīgā 12-14 komandas.Rezultātā sanemtu to, kas bijis agrāk.10:1;7:0 utt.Jūs to gribat?Un nekādu līmeni šīs vājākās komandas nepacels.Drīzāk otrādi,savu līmeni pazaudēs stiprās komandas,kuras pussezonu varēs spēlēt uz vienas kājas.Ik vienam no mums gribētos ,lai būtu stipra virslīgā un tajā spēlētu vismaz12-14 komandas.Diemžēl ir jāsaprot,ka šajā Latvijas ekanomikas stāvoklī tas ir neiespējami.
Būtībā jau ir jāmaina visa futbola sistēma un ar to būtu jānodarbojās LFF(citā sastāvā protams),bet tas jau ir cits stāsts.
Izklāstīju tīri savas subjektīvās domas par šo tēmu.
Tas būtu kaut kāds pašmērķis - lai visas komandas būtu spēkos līdzīgas un nevienā spēlē nebūtu liela pārsvara? Līdzīgi spēku samēri neko nepasaka ne par līmeni, ne spēles kvalitāti. Arī lielvalstu čempionātos katru sezonu gadās spēles ar rezultātu 5:0, 6:0 un tamlīdzīgi. No tā šīs līgas nekļūst vājas vai garlaicīgas. Tad jau drīzāk problēma ir mūsu virslīgas pārvēršanās par de facto slēgto līgu, kur iekļūst sazin kādiem mērķiem izveidoti klubi, izkrīt tikai shēmotāji un totospēlmaņi, bet pārējie kapā viens pret otru savā sulā un rudenī garantēti izrēķinās ar labu pirmās līgas komandu, kas tāda līmeņa pretinieku sezonā satiek varbūt vienu reizi (kausā). Pat ģeogrāfiski futbola attīstībai diez vai nāk par labu, ka šogad līgā nav ne Vidzemes, ne Latgales komandu (ja Valmiera neiekļūs virslīgā vai atteiksies no dalības, tad tas pats, šķiet, gaida nākamgad).

Atļaušos norādīt, ka laikam gan esi pirmais, kas iesaka virslīgā iekļaut "12-14" komandas. Pārsvarā visi, kas aizstāv virslīgas paplašināšanas ideju, runā par 10, izņēmuma gadījumā par 12 komandām. Vai tiešām esam sliktāki par Igauniju, kur jau sen spēlē 10 komandas pa četriem apļiem?

     [+] [-]

, 2017-07-09 17:58, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Vēlreiz nedaudz par tēmu-virslīgas paplašināšana.Kopš neatkarības atgūšanas virslīgā lielākais komandu skaits bija 12(1992 un 1994.gadā),bet mazākais 8 Divpadsmit sezonas esam spēlējuši ar astoņām komandām.Trīs ar 9 komandām,bet 8 sezonas ar 10 komandām.Nevienam nav noslēpums,lai spēlētu virslīgā un iekļautos virslīgu komandu prasībās, ir vajadzīga pieklājīga nauda un tieši šī iemesla dēļ, tādas komandas kā Valmiera,Auda,Rēzekne,Tukums un daudzas citas nemaz īpaši necenšās tikt uz virslīgu.Uz virslīgu pēdējā laikā raujās komandas,kurām pat nav kluba piramīdas,bet tiek vienkārši uzbūvēts sastāvs,lai pēc tam risinātu 'citus jautājumus"Pēdējo četru gadu laikā izslēgta Gulbene un Babīte,bet aizdomās turēta Daugava R un FC Jūrmala.Varbūt vēl kāds,nezinu.Savulaik ,lai būtu pietiekošs komandu sastāvs,virslīgā spēlēja Skonto filiāle Olimps un Ventspils "Tranzīts".Pēdējā desmitgadē virslīgu atstājušas Venta Olimps Tranzīts Vindava Dinaburg Jaunība Gulbene Ilūkste Jūrmala Skonto FK Daugava Rīga.Kur ir šīs komandas?Nav.Katram no viņām protams savs liktenis,bet rezultāts viens.
Šobrīd mums virslīgā palikušas 7 labas komandas,kura spēj atņemt punktus viena otrai un lielākais rezultāts šobrīd pēc Babītes izslēgšanas ir 0:3.Ja šāda situācija saglabāsies,tad šis būs pirmais čempionāts pēc neatkarības atgūšanas,kur cīnās tik līdzvērtīgi pretinieki.Lai tāda situācija saglabātos,astoņas komandas un četri riņķi šī brīža situācijā ir tas labākais variants.Labi,varam pazemināt prasības virslīgas komandām,iekļaut virslīgā 12-14 komandas.Rezultātā sanemtu to, kas bijis agrāk.10:1;7:0 utt.Jūs to gribat?Un nekādu līmeni šīs vājākās komandas nepacels.Drīzāk otrādi,savu līmeni pazaudēs stiprās komandas,kuras pussezonu varēs spēlēt uz vienas kājas.Ik vienam no mums gribētos ,lai būtu stipra virslīgā un tajā spēlētu vismaz12-14 komandas.Diemžēl ir jāsaprot,ka šajā Latvijas ekanomikas stāvoklī tas ir neiespējami.
Būtībā jau ir jāmaina visa futbola sistēma un ar to būtu jānodarbojās LFF(citā sastāvā protams),bet tas jau ir cits stāsts.
Izklāstīju tīri savas subjektīvās domas par šo tēmu.
kāpēc Virslīgā nevarētu spēlēt,piemēram, 10 klubi, pieņemot, ka šiem jaunpienācējiem pietiktu finanses Virslīgai un izspēles ziņā ņemt piemēru no tās pašas Skotijas premjerlīgas, kur pēc noteikta spēļu skaita līga nosacīti sadalās 2 līgās, kur pirmais 6ieks cīnās savā starpā, bet otrais 6ieks savā? Tik pat labi Virslīgā, ja piedalās 10 klubi, pēc 2iem apļiem var sadalīt, lai stiprākie 6 klubi spēlē vēl 2 apļus savā starpā, bet vājākie 4 klubi, lai kapā savā starpā vēl 2 vai 3 apļus, noskaidrojot,kurš klubs atstās Virslīgu..Pie tam, ja spēlētu Virslīgā 10 klubi, varētu arī vienmērīgāku kalendāru izveidot, lai klubi,kas nespēlē Eirokausos,varētu vairāk spēles aizvadīt tieši vasarā.
Pats arī atbildēji uz jautājumu,kādēļ LFF līdz šim kūrējusi,lai Virslīgā spēlētu tādas Gulbenes,Olimpi, Vindavas un Jūrmalas..nevis,piemēram, Tukums, Valmiera vai Rēzekne..jo tas Guņam un ko bija izdevīgāk, kā atbalstīt klubus, kam ir daudz maz sava piramīda..

  +1 [+] [-]

, 2017-07-09 20:13, pirms 7 gadiem
ffwrd>>>raksta- nekādu attīstību tik šaurs komandu loks neveicina, tik tādu mīņāšanos uz vietas.
Es šo teikumu saprotu tā,ka šī brīža konkurence,kur katra komanda ar katru kapājās katrā kārtā ir mīņāšanās uz vietas.Būtu mums 10,jeb vairāk komandas,mēs Eirokausos spēlētu labāk.Kas attiecās uz šo teikumu- pieļauju iespēju, ka šāds scenārijs varētu algunam patikt.
Domāju ,ka tas ir vairāk kā nekorekts.Vai vēlēšanās mani kaut kādā veidā aizskart.Piedod,bet man tas pie vienas vietas un ja jūtu ,ka oponents vienkārši troļļo,uzlieku ignore.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-09 20:28, pirms 7 gadiem
Baraks Osama>>>
Es nedomāju,ka 8 līdzīgas komandas būtu pašmērķis.Vienīgais labums,ka šajā gadījumā tas rada līdzīgu cīņu starp visām komandām,kur nevienā kārtā nav 'izejamo" spēļu.Pie šīs situācijas mēs esam nonākuši tāpēc,ka vadošās komandas savu līmeni nolaidušas līdz pārējām komandām.Kaut kur tā apmēram.Mums jau gadu desmitiem valdīja situācija,četras spēcīgas komandas un pārējās(četras,piecas vai sešas,kāda starpība)Nekāda slēgtā līga Latvijas virslīga nav,jo kā jau rakstīja ffwrd,pēdējā desmitgadē tikai FK Ventspils ir saglabājis savu vietu un daļēji Liepāja,kura nomainījusi savu nosaukumu.
PS.Un vēl atkārtošos.Neesmu pret virslīgas paplašināsanos,ja klubi spēj izpildīt virslīgas prasības.Es tikai izteicu savus argumentus,kāpēc pašreiz vairāk par astoņiem klubiem to nespēj.
Un tas ir tikai mans ,atkārtojos, subjektīvais viedoklis.Acīm redzot LFF domā līdzīgi.Ne jau es nosaku,cik komandām būt virslīgā

  +1 [+] [-]

, 2017-07-09 20:36, pirms 7 gadiem
>>>puslaiks
Tu nepiedāvā neko jaunu.2008.gadā mums bija tieši tāda sistēma.Pēc diviem riņķiem komandas sadalījās pirmajā sešniekā un četrniekā,kur cīnījās par palikšanu virslīgā.Neteiktu,ka daudzi treneri bija sajūsmā par šo sistēmu.Jebkurai sistēmai ir savi plusi un mīnusi.Nu un beigu beigās ši sistēma tā arī neiedzīvojās,jo nākošajā sezonā spēlēja 9 komandas četros riņķos.Vindava finansiālu problēmu dēļ no virslīgas atteicās.

     [+] [-]

, 2017-07-09 21:21, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: ffwrd>>>raksta- nekādu attīstību tik šaurs komandu loks neveicina, tik tādu mīņāšanos uz vietas.
Es šo teikumu saprotu tā,ka šī brīža konkurence,kur katra komanda ar katru kapājās katrā kārtā ir mīņāšanās uz vietas.Būtu mums 10,jeb vairāk komandas,mēs Eirokausos spēlētu labāk.Kas attiecās uz šo teikumu- pieļauju iespēju, ka šāds scenārijs varētu algunam patikt.
Domāju ,ka tas ir vairāk kā nekorekts.Vai vēlēšanās mani kaut kādā veidā aizskart.Piedod,bet man tas pie vienas vietas un ja jūtu ,ka oponents vienkārši troļļo,uzlieku ignore.
nav ne mazākās vēlmes personīgi aizskart, ar to lai nodarbojas citi aktīvisti. tas vairāk bija domāts, ka tev kā Ventspils atbalstītājam kluba pasludināšana par čempionu varētu iet pie sirds.
kas attiecas uz šī brīža konkurenci, tad vietējā mērogā tā ir interesanta, bet neveicina lielu attīstību, jo ir pārāk mazs spēlētāju loks kas tiek iesaistīts spēlēs, līdz ar to arī tām pašām izlasēm ir potenciāli mazāks skaits spēlētāju no kā izvēlēties.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-09 23:02, pirms 7 gadiem
ffwrd raksta-nav ne mazākās vēlmes personīgi aizskart, ar to lai nodarbojas citi aktīvisti. tas vairāk bija domāts, ka tev kā Ventspils atbalstītājam kluba pasludināšana par čempionu varētu iet pie sirds.

Vispārībā ,manuprāt, nekur savos komentāros neesmu devis iemeslu tā domāt,jo jebkurš saprot to,ka tituls ir jāizcīna.Un pirmais būšu tas ,kurš klubu veselīgi kritizēs,ja viņi to būs pelnījuši.Un pie tā arī pieturos,lai arī todēļ šad un tad tieku kritizēts no dažiem FKV kluba pārstāvjiem.Es paļaujos uz to,ka jebkurš adekvāts cilvēks veselīgu kritiku spēj uztvert pareizi.Ja nē,tā viņa paša problēma.