Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Alisons kļūst par dārgāko vārtsargu pasaulē un pievienojas dārgākajam aizsargam

Agris Suveizda

Alisons kļūst par dārgāko vārtsargu pasaulē un pievienojas dārgākajam aizsargam
Alisons
Foto: Sportimage/PA Images/Scanpix

Futbola klubi "Liverpool" un "Roma" savās mājaslapās oficiāli paziņojuši par Brazīlijas izlases pamatvārtsarga Alisona pārcelšanos uz Anglijas Premjerlīgu. "Liverpool" par viņu maksās vismaz 62,5 miljonus eiro (ar piemaksām summa var sasniegt 72,5 miljonus), padarot Alisonu par dārgāko vārtsargu futbola vēsturē, un brazīlietis ir parakstījis sešu gadu līgumu. Iepriekšējais rekordists bija Džanluidži Bufons, kuru Turīnas "Juventus" pirms 17 gadiem no "Parma" nopirka par 52,88 miljoniem eiro.

Alisons pirms diviem gadiem no Brazīlijas "Internacional" tika nopirkts par vien astoņiem miljoniem eiro. Pirmajā sezonā brazīlietis bija Vojceha Ščensnija dublieris un Itālijas A sērijā neaizvadīja ne sekundi, toties pēc poļa došanās uz Turīnas "Juventus" viņš kļuva par pirmo numuru un par dārgāko vārtsargu kļuvis, Eiropā aizvadīdams tikai vienu pilnvērtīgu sezonu. Iepriekš "Liverpool" pamatvārtsargs bija vācietis Loriss Kariuss, kurš pirms diviem gadiem par 6,2 miljoniem eiro pārnāca no "Mainz". Interesanti, ka nu Jirgena Klopa, kurš vēl pirms pāris sezonām pārmeta citiem klubiem naudas šķiešanu, rīcībā būs gan dārgākais vārtsargs, gan arī dārgākais aizsargs, jo janvārī par 78,8 miljoniem eiro no "Southampton" tika nopirkts Virdžils van Deiks. Brazīlijas izlasē Alisons aizvadījis 31 spēli.

Alisons kļuvis par "Roma" jaunā sporta direktora Monči pagaidām vērienīgāko darījumu. Bijušais "Sevilla" sporta direktors kluba mājaslapā skaidroja pārejas iemeslus: "Sporta direktora darbs ir ne tikai veikt pirkumus, bet arī saprast, kas jebkurā brīdī klubam ir labākais. Un klubam nozīmīgi ir ne tikai sportiskie, bet arī ekonomiskie faktori. "Liverpool" piedāvājums bija krietni virs tirgus vidējā, tas bija ļoti dāsns. Izsvērām visus "par" un "pret" un izlēmām runāt ar "Liverpool", lai panāktu vienošanos. Vai tas liecina par ambīciju trūkumu? Ne man. Mūsu ambīcijas nav mainījušās. Esam pārdevuši divus svarīgus spēlētājus – Radžu Naingolanu un Alisonu -, bet arī ļoti agri esam ieguvuši desmit spēlētājus. Turpinām smagi strādāt, lai atrastu spēlētājus un izveidotu lielisku komandu.

Kas ir ambīcijas? Man tās nozīmē domāšanu ar galvu, citādi zūd kontrole. Nevēlos klubam radīt liekas problēmas. Šajā valstī pēdējā laikā jau ir vairāki piemēri, kad lieli Itālijas klubi, kas vēsturiski spēlējuši lielu lomu, ir izslēgti no Eirokausiem vai UEFA noteikumu dēļ ir tikuši pie sastāva ierobežojumiem. Ierados šeit, lai uzbūvētu spēcīgāko iespējamo komandu, taču ne tikai vienā konkrētā gadā, bet gan uz daudziem gadiem nākotnē. Esmu 100% pārliecināts, ka varu to izdarīt, taču, lai sasniegtu desmito stāvu, vispirms jāpieveic arī visi pārējie. Pirms gada cilvēki to pašu teica par Salāhu, Rīdigeru un Paredesu, bet tad mums bija labākā sezona desmit gados. Ir jauki runāt par ambīcijām, bet jāizmanto arī galva. Alisons ir pasaules klases spēlētājs, iespējams, labākais vārtsargs pasaulē. Bet pirms gada cilvēki teica, ka Ščensnija aiziešana ir pasaules gals. Zinu, ka faniem var trūkt pacietības, taču klubiem brīžiem vienkārši nepieciešams laiks."

Izmantotie resursi:
Transfer agreed for Alisson to join Liverpool

1 2 47 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2018-07-20 09:44, pirms 6 gadiem
Sāpīgi, droši vien, Lorisam Kariusam :/ Ir kas zināms par Liverpool plāniem uz viņu? Turēs kā otro vārtsargu?

     [+] [-]

, 2018-07-20 09:50, pirms 6 gadiem
Tagad Pool daudzi īrē jaatdot jo tagad sastāvā ir 38 spēlētaji.

  +4 [+] [-]

, 2018-07-20 10:18, pirms 6 gadiem
Pool tagad būs nopietni pretendenti uz titulu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-20 12:05, pirms 6 gadiem
Stulbums ar tām summām, tas nenovedīs ne pie kā laba

  -1 [+] [-]

, 2018-07-20 12:20, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Stulbums ar tām summām, tas nenovedīs ne pie kā laba
Tas ir normāli! 90gados 100 Lati bija liela nauda! Ekonomika aug, algas aug.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-20 12:39, pirms 6 gadiem
Beigsies tāpat, kā visi pārējie tirgus burbuļi. Vienā jaukā dienā vairs nevienu spēlētāju nevarēs pārdot un daudzi sirmi klubi bankrotēs.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-20 12:43, pirms 6 gadiem
vovka rakstīja: Beigsies tāpat, kā visi pārējie tirgus burbuļi. Vienā jaukā dienā vairs nevienu spēlētāju nevarēs pārdot un daudzi sirmi klubi bankrotēs.
kāpēc ? visām top komandām, kas taisa šos mežonīgos transfērus īpašnieki ir miljardieri. tos 70 ļimakus pat nejūt.

     [+] [-]

, 2018-07-20 12:44, pirms 6 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Jā, kādreiz 95bendža maksāja 30santīmus nu jau 1,32 eiras. Dārgākais transfērs bija 100 britu mārciņas reiz, polš maksăja govi latos reiz utt... kam ir tas pērk un ir pofig ko ubagi tur murmulē par summām kuras viņiem ir kosmiskas.
Viss jau būtu ok, ja vien tas notiktu daudz maz proporcionāli kopējam katlam. Bet dot 85m par van Dijku, kad tikai gadu iepriekš aizsargu rekords bija 58m.
Un tagad 62m par kīperu, kurš nav pat pasaules top10, kad iepriekšējais rekords arī bija veselus 10m zemāks.
Tas viss uzpūš tirgu pārāk lielos ātrumos.
Ja PSG nebūtu izmetusi tādu piķi par Neimāru un Mbapē, tad piemēram tādu Keinu varētu dabūt 100-120. Tagad Spurs visdrīzāk arī mērķēs uz 200 potenciālajiem gribētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-20 12:48, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: kāpēc ? visām top komandām, kas taisa šos mežonīgos transfērus īpašnieki ir miljardieri. tos 70 ļimakus pat nejūt.
Tapēc arī ieviesa FFP. Kaut gan diez ko efektīgs līdzeklis tas nav izrādījies, jo varbūt arī paglābj klubus no bankrotiem, bet veicina pamatīgu noslāņošanos, jo par Top spēlētājiem tagad cīnas vairs tikai maza saujiņa klubu. Pārējie vnk nevar samaksāt lai vai kādi miljardieri nestaigātu pa biroju.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-20 12:53, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Tas ir normāli! 90gados 100 Lati bija liela nauda! Ekonomika aug, algas aug.
Kāda ekonomika aug, ko tu muldi! Saklausījies teicienus! Aug bagātnieku kapitāls, koncentrējas dažu kretīnu rokās! Nerunāsim par nabadzīgajiem. Vidusmēra pilsonis nekādu ekonomikas izaugsmi neredz! Ne tikai pie mums bet arī Eiropā un citur!

  -3 [+] [-]

, 2018-07-20 12:56, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: kāpēc ? visām top komandām, kas taisa šos mežonīgos transfērus īpašnieki ir miljardieri. tos 70 ļimakus pat nejūt.
jā, bet saproti, ka veidosies situācija, kurā spēlēājus vairs pārdot nevarēs un nevarēs pirkt, beigās tas pie nopietnām sankcijām var novest

     [+] [-]

, 2018-07-20 12:58, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Tapēc arī ieviesa FFP. Kaut gan diez ko efektīgs līdzeklis tas nav izrādījies, jo varbūt arī paglābj klubus no bankrotiem, bet veicina pamatīgu noslāņošanos, jo par Top spēlētājiem tagad cīnas vairs tikai maza saujiņa klubu. Pārējie vnk nevar samaksāt lai vai kādi miljardieri nestaigātu pa biroju.
tas jau nav vairs nekāds jaunums, ka top spēlētājus principā pērk tikai vadošie 10-20 klubi eiropā. pārējie darbojas kā fārmklubi - uzaudzē labu jauno spēlētāju, kuru nopērk kāds no lielajiem klubiem.

     [+] [-]

, 2018-07-20 13:02, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Kāda ekonomika aug, ko tu muldi! Saklausījies teicienus! Aug bagātnieku kapitāls, koncentrējas dažu kretīnu rokās! Nerunāsim par nabadzīgajiem. Vidusmēra pilsonis nekādu ekonomikas izaugsmi neredz! Ne tikai pie mums bet arī Eiropā un citur!
Es redzu un arī to redzu, ka aug ekonomika

  -1 [+] [-]

, 2018-07-20 13:03, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: tas jau nav vairs nekāds jaunums, ka top spēlētājus principā pērk tikai vadošie 10-20 klubi eiropā. pārējie darbojas kā fārmklubi - uzaudzē labu jauno spēlētāju, kuru nopērk kāds no lielajiem klubiem.
bet veidojas slānis, kur būs spēlētāji, kurus lielie klubi negribēs, bet pārējie neredzēs jēgu maksāt par viņu

  -2 [+] [-]

, 2018-07-20 13:13, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: bet veidojas slānis, kur būs spēlētāji, kurus lielie klubi negribēs, bet pārējie neredzēs jēgu maksāt par viņu
kautkā vēl neesmu dzirdējis, ka būtu kāds pasaules klases spēlētājs, kuru neviens negribētu

protams, šīs kosmiskās transfēru summas samazina konkurenci. tādas nabagu komandas kā CITY un PSG, kas ir tīri uz krieva un arābu naudām būvētas bez praktiski nekādas youth sistēmas arī varēs eksistēt un cīnīties par saviem tituliem, kamēr tādas premjerlīgas apakšgala komandas īsti neko nevarēs likt pretim. bet no otras puses Lestera notika tikai pirms pāris gadiem....

     [+] [-]

, 2018-07-20 13:26, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: tas jau nav vairs nekāds jaunums, ka top spēlētājus principā pērk tikai vadošie 10-20 klubi eiropā. pārējie darbojas kā fārmklubi - uzaudzē labu jauno spēlētāju, kuru nopērk kāds no lielajiem klubiem.
Arī tie laiki jau ir garām. Ja ir kāds 100m talants, tad uz viņu īsti nepretendē pat 10 klubi.
Labi atceros laikus, kad pēc mileniuma kādos sešos gados no teorētiski iespējamajiem 24 pusfinālistiem bija vismaz 15 dažādas komandas.
Tagad pusfinālos spēlē tikai šī konkrētā saujiņa klubu, kas var atļauties veikt šādus 100m transfērus.
Skumji, ja tā padomā.

     [+] [-]

, 2018-07-20 13:31, pirms 6 gadiem
Lai slavēts Dievs! Tagad tikai jāpārdod abi supercaurumi - Kariuss un Miņolē.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-20 13:38, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Viss jau būtu ok, ja vien tas notiktu daudz maz proporcionāli kopējam katlam. Bet dot 85m par van Dijku, kad tikai gadu iepriekš aizsargu rekords bija 58m.
Un tagad 62m par kīperu, kurš nav pat pasaules top10, kad iepriekšējais rekords arī bija veselus 10m zemāks.
Tas viss uzpūš tirgu pārāk lielos ātrumos.
Ja PSG nebūtu izmetusi tādu piķi par Neimāru un Mbapē, tad piemēram tādu Keinu varētu dabūt 100-120. Tagad Spurs visdrīzāk arī mērķēs uz 200 potenciālajiem gribētājiem.
Nu viņš stabili ir top 10 pasaulē. No tirgū reāli pieejamiem vārtsargiem viņš ir labākais. Viņš izlasē bija pamatā pat pēc Edersona lieliskās sezonas.
Tādu summu jau varēja gaidīt. + 20 m (ar bonusiem) pie entos gados veca rekorda, šī brīža apstākļos nemaz nešķiet tik daudz.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-20 13:41, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Arī tie laiki jau ir garām. Ja ir kāds 100m talants, tad uz viņu īsti nepretendē pat 10 klubi.
Labi atceros laikus, kad pēc mileniuma kādos sešos gados no teorētiski iespējamajiem 24 pusfinālistiem bija vismaz 15 dažādas komandas.
Tagad pusfinālos spēlē tikai šī konkrētā saujiņa klubu, kas var atļauties veikt šādus 100m transfērus.
Skumji, ja tā padomā.
Skumji, piekrītu. Un FFP tikai veicina šo noslāņošanos, un neļauj "bagāto klubiņam" pievienoties citiem klubiem. AC Milan ir pēdējais piemērs.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-20 13:45, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: kautkā vēl neesmu dzirdējis, ka būtu kāds pasaules klases spēlētājs, kuru neviens negribētu

protams, šīs kosmiskās transfēru summas samazina konkurenci. tādas nabagu komandas kā CITY un PSG, kas ir tīri uz krieva un arābu naudām būvētas bez praktiski nekādas youth sistēmas arī varēs eksistēt un cīnīties par saviem tituliem, kamēr tādas premjerlīgas apakšgala komandas īsti neko nevarēs likt pretim. bet no otras puses Lestera notika tikai pirms pāris gadiem....
City ir labākā jaunišu sistēma Anglijā , vai viena no labākajām , nerunā to ko nezini

     [+] [-]

, 2018-07-20 13:45, pirms 6 gadiem
Jā kā naudai vērtība ir kritusies pilnīgs vājprāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-20 14:00, pirms 6 gadiem
septembris rakstīja: Nu viņš stabili ir top 10 pasaulē. No tirgū reāli pieejamiem vārtsargiem viņš ir labākais.
Tavuprāt viņš ir labāks par Kurtuā, kuru visdrīzāk tūlīt noslauks Real par 2x mazāku summu? Nez nez.
Es brīžiem pat brīnos, kā sniegums PK, kas reāli ir tikai 3-7 spēles, spēlētāja cenu un viedokli maina tik drastiski. Kaut vai pagājušā PK spīdeklis Hamess.. kur un ko viņš dara šobrīd? Izrādās nekāds superduperstārs tomēr nav.
Līdzīgi ar Alisonu- jā A sērijā pēdējā sezonā bija labs (cik lasu, jo A sēriju reti skatos), kausā arī bija ok un tapēc tagad jāmaksā rekorsumma? Hmm... Poolei vnk katastrofāli vajag, tapēc arī šitā pārmaksāja. Reāli viņš ir varbūt uz pusi vērts no tās summas.

     [+] [-]

, 2018-07-20 14:02, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: City ir labākā jaunišu sistēma Anglijā , vai viena no labākajām , nerunā to ko nezini
Tā ir tikai būve/infrastruktūra. Neredzu nekādu reālu devumu augstāko līgu futbolā pagaidām.
Protams nenoliedzu nākotnes potenciālu, bet lai sauktu par vienu no labākajām, tomēr jābūt arī reālam pienesumam.

     [+] [-]

, 2018-07-20 14:07, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Tā ir tikai būve/infrastruktūra. Neredzu nekādu reālu devumu augstāko līgu futbolā pagaidām.
Protams nenoliedzu nākotnes potenciālu, bet lai sauktu par vienu no labākajām, tomēr jābūt arī reālam pienesumam.
paskaties jauniešu komandu rezultātus. City gandrīz visās grupās ir līderos. Tagad jau katru gadu tiek notirgoti jaunieši (jo reti kurš uzreiz der 1. komandai). par to neviens plašāk neraksta, jo tie transfēri nav milzīgi (šodienas apstākļos). bet ik pa laikam City pārdod jauniešus par summām līdz 10 mijoniem. pagūglē šogad jau ir vairākus pārdevuši/ tūlīt pārdos: Maffeo, Guns, Celina utt.

     [+] [-]

, 2018-07-20 14:13, pirms 6 gadiem
Es ļoti labi zinu, ka City dominē praktiski visās U līgās.
Līdzīgi kā Anglija ņem vienu U kausu pēc otra.
Bet kā jau teicu- reālu talanta pienesumu pagaidām vēl nav. (nešaubos gan, ka būs)
Piemēram kā Rešfords, kurš tagad ir viens no pasaulē vērtīgākajiem U21 špīleriem, uzreiz ielecot MU pamatā (ok daļēji ''pateicoties'' traumām, bet izdevību izmantoja uz urrā)

  +1 [+] [-]

, 2018-07-20 14:14, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Tavuprāt viņš ir labāks par Kurtuā, kuru visdrīzāk tūlīt noslauks Real par 2x mazāku summu? Nez nez.
Es brīžiem pat brīnos, kā sniegums PK, kas reāli ir tikai 3-7 spēles, spēlētāja cenu un viedokli maina tik drastiski. Kaut vai pagājušā PK spīdeklis Hamess.. kur un ko viņš dara šobrīd? Izrādās nekāds superduperstārs tomēr nav.
Līdzīgi ar Alisonu- jā A sērijā pēdējā sezonā bija labs (cik lasu, jo A sēriju reti skatos), kausā arī bija ok un tapēc tagad jāmaksā rekorsumma? Hmm... Poolei vnk katastrofāli vajag, tapēc arī šitā pārmaksāja. Reāli viņš ir varbūt uz pusi vērts no tās summas.
Viņš jau pirms PK bija visiem zināms. Jau tad daudzi rakstīja, ka top 1 vārstags (no pieejamiem).
PK, protams uzsit cenu, jo no mārketinga viedokļa tā ir plašākā skatuve kāda iespējama.
Kurtuā, Chelsea Pool nez vai notirgotu. Turklāt pats viņš diez vai tā rautos uz Pool kā uz Real.
Katrs gadījums ir citādāk. Tos nevar salīdzināt.
Pool ļoti ļoti vajadzēja top vārtsargu. Viņi izlēma paņemt labāko no pieejamiem. Tā arī summa izveidojās. Piedāvātu mazāk, Roma nepārdotu. Uz viņu vēl bija pretendenti.

     [+] [-]

, 2018-07-20 14:18, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Es ļoti labi zinu, ka City dominē praktiski visās U līgās.
Līdzīgi kā Anglija ņem vienu U kausu pēc otra.
Bet kā jau teicu- reālu talanta pienesumu pagaidām vēl nav. (nešaubos gan, ka būs)
Piemēram kā Rešfords, kurš tagad ir viens no pasaulē vērtīgākajiem U21 špīleriem.
Ielauzties City 1. komandā tagad ir mega grūti. Varbūt šogad Brahimam vai Foudenam tas sanāks. Un varbūt pat vecumā no 17-21 labāk ir izspēlēties īrē citur nevis trenēties ar 1. komandu un uzspēlēt tās sastāvā nesvarīgās spēlēs 5 reizes gadā.
Daudzi City jaunieši ir aizvadījuši labas sezonas citā komandās (īrē) top līgās. Kā minēju daudzi ir pārdoti par pieklājīgām naudām. Tas arī ir pienesums.

     [+] [-]

, 2018-07-20 14:21, pirms 6 gadiem
Alisons ir ļoti ļoti labs vārtsargs, kā jau te minēja, ne velti izkonkurēja Brazīlijas sastāvā City vārtsargu. Protams maksā dārgi, droši vien pārāk dārgi. Bet ko darīt? Liverpool jau tik ilgi ir aplauzušies ar vārtsargiem un beidzot grib tikt pie drošāka varianta. Salīdzinājums ar Kurtuā nav objektīvs, jo viņam ir palicis pēdējais līguma gads. Un cik tad vispār ir tirgū varianti ar top vārtsargiem (un Alisons top 10 pilnīgi noteikti ir)? Vēl varētu mēģināt izpirkt Oblaku par 100M, kas būtu pilnīgi drošs variants. Tomēr Alisons ir tikai vienu top sezonu aizvadījis eiropā, EPL tomēr ir citi ātrumi un cīņa soda laukumā, tāpēc teorētiski pastāv iespēja, ka viņš neattaisnos Pool cerības. ČL tie paši Pool sabēra Alisonam pilnu tīklu ar bumbām.

     [+] [-]

, 2018-07-20 14:23, pirms 6 gadiem
Jā- piekritīšu, ka Kurtuā uz Pooli diez vai vispār ir bijis reāls variants, bet tirgu tas tomēr ilustrē. Pirms nieka 5 gadiem pat 50m par vārtsargu neviens pat netaisījās maksāt. (Kaut vai DeHea un Real gadījums).
Top50 dārgākajos transfēros vārtsargus un aizsargus ar lupu vajadzēja meklēt. Poole ir pamanījusies mainīt bildi šajā sakarā.
Roma to visu zin, tā ka īsti nepiekrītu Septembri Tavam ''piedāvātu mazāk- nepārdotu''.

     [+] [-]

, 2018-07-20 14:28, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Tavuprāt viņš ir labāks par Kurtuā, kuru visdrīzāk tūlīt noslauks Real par 2x mazāku summu? Nez nez.
Es brīžiem pat brīnos, kā sniegums PK, kas reāli ir tikai 3-7 spēles, spēlētāja cenu un viedokli maina tik drastiski. Kaut vai pagājušā PK spīdeklis Hamess.. kur un ko viņš dara šobrīd? Izrādās nekāds superduperstārs tomēr nav.
Līdzīgi ar Alisonu- jā A sērijā pēdējā sezonā bija labs (cik lasu, jo A sēriju reti skatos), kausā arī bija ok un tapēc tagad jāmaksā rekorsumma? Hmm... Poolei vnk katastrofāli vajag, tapēc arī šitā pārmaksāja. Reāli viņš ir varbūt uz pusi vērts no tās summas.
Nu, Kurtuā ir palicis tikai viens gads līgumā, un viņš visu laiku publiski ir virinājis muti, ka grib atpakaļ uz Madridi, jo tur bērni dzīvojot. Tā kā tas jau nosita to cenu.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-20 14:36, pirms 6 gadiem
Soreiz laikam jāsaka, ka PK ir smagi iegriezis. Ja Poolei būtu vairāk laika, tad gan jau pakaulētos un pa 40-50 dabūtu. Atkal nostrādāja faktors, ka Roma labi zin, ka Poolei vnk VAJAG labu keeperu un laiks ir tikai pāris nedēļas.
Tikt CL finālā un pakāst, jo vārtsargs nespēj noķert relatīvi vieglas bumbas ir vnk katastrofa.

     [+] [-]

, 2018-07-20 14:43, pirms 6 gadiem
Ja Juventus Buffona pāreja 2001. gadā izmaksāja 52,88 miljonus (€), ņemot vērā inflāciju, dotajā mirklī šī vērtība būtu aptuveni 75 miljoni.
1 2 47 komentāri